РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
20 грудня 2019 р.
Справа № 120/1743/19-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Слободонюка М.В.,
за участю:
секретаря судового засідання: Федчук Т.Ю.
представника позивача: адвоката Зубань О.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу
за позовом: ОСОБА_1 , поданої від імені та в інтересах неповнолітньої дитини ОСОБА_2
до: Комунального підприємства "Ладижинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ладижинської міської ради, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Дошкільний навчальний заклад № 3 (Ясла-Садок) "Дзвіночок" Ладижинської міської ради
про: визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії
ВСТАНОВИВ:
У травні 2019 року до суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 , поданої від імені та в інтересах неповнолітньої дитини ОСОБА_2 до Комунального підприємства "Ладижинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Ладижинської міської ради", за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: Дошкільний навчальний заклад № 3 (Ясла-Садок) "Дзвіночок" Ладижинської міської ради, в якій позивач просить визнати протиправними дії відповідача щодо відмови у наданні дозволу неповнолітній дитині на відвідування навчального закладу з мотивів відсутності у дитини всіх обов`язкових профілактичних щеплень та зобов`язати відповідача надати такий дозвіл при відсутності у дитини всіх обов`язкових профілактичних щеплень.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначає, що є мамою неповнолітньої дитини ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який навчається в Дошкільному навчальному закладі № 3 (Ясла-Садок) "Дзвіночок". Вказує, що у квітні 2019 року керівництво навчального закладу усно повідомило позивача про те, що обов`язковою умовою допуску дитини до навчання є медична довідка із зазначенням того, що в дитини є усі необхідні щеплення. Так, у випадку відсутності щеплень, дитина надалі не буде допущена до навчання, і що допуск дитини до навчання буде здійснюватися лише у разі наявності дозволу медичного закладу в порядку, передбаченому Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб". Позивач вважає, що відсутність щеплень у здорової дитини не може бути перешкодою для відвідування навчального закладу. Відтак, позивач звернулася до відповідача із заявою про видачу документа, що дозволить її дитині відвідувати навчальний заклад, не дивлячись на відсутність всіх необхідних щеплень. Однак, відповідач листом від 07.05.2019 року за № 175 письмово відмовив у видачі відповідної довідки, пославшись на відсутність для цього відповідних підстав. Позивач вважає такі дії відповідача протиправними та зазначає, що відсутність щеплень фактично позбавляє її дитину конституційного права на освіту і дискримінує її в порівнянні з іншими дітьми, які мають всі необхідні щеплення. За наведених вище обставин позивач звернулася до суду із даним позовом за захистом прав та інтересів своєї неповнолітньої дитини.
Ухвалою суду від 04.06.2019 на підставі положень п. 1 ч. 1 ст. 170 КАС України відмовлено у відкритті провадження в адміністративній справі у зв`язку з неналежністю її розгляду в порядку адміністративного судочинства.
Однак, постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 30.07.2019 року вказану ухвалу суду першої інстанції скасовано, а справу направлено до Вінницького окружного адміністративного суду для продовження розгляду. При цьому суд апеляційної інстанції зазначив, що виходячи із суті спірних правовідносин, предмету позову спір між сторонами підпадає під ознаки публічно-правового спору.
10.09.2019 матеріали адміністративної справи повернулась до Вінницького окружного адміністративного суду.
Ухвалою суду від 16.09.2019 року відкрито провадження у справі з призначенням підготовчого судового засідання.
30.09.2019 року до суду надійшов відзив на позовну заяву (вх. № 47488), в якому відповідач просить відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Так, зазначає, що відповідно до статті 27 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" від 24.02.1994 року № 4004-ХІІ та ч. 1, 6 ст. 12 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" від 06.04.2000 року № 1645-ІІІ профілактичні щеплення проти дифтерії, кору, поліомієліту, правця, туберкульозу є обов`язковими і включаються до календарних щеплень. Дітям, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, відвідування дитячих закладів не дозволяється. У разі якщо профілактичні щеплення дітям проведено з порушенням установлених строків у зв`язку з медичними протипоказаннями, при благополучній епідемічній ситуації за рішенням консиліуму відповідних лікарів вони можуть бути прийняті до відповідного дитячого закладу та відвідувати його. Видача довідки консиліумом лікарів Лікарсько-консультативною комісією (далі - ЛКК) про можливість відвідувати дитиною навчального закладу без необхідних щеплень можлива тільки, якщо був порушений графік проведення щеплень у зв`язку з медичними протипоказаннями для проведення вакцинації і тільки при благополучній епідемічній ситуації. Проте, на переконання відповідача, у даних правовідносинах такі обставини відсутні, оскільки батьки в добровільному порядку відмовилися від проведення щеплень. За таких обставин відповідач зазначає, що у нього відсутні правові підстави для видачі довідки з дозволом відвідувати навчальний заклад без проведення щеплень. Також відповідач враховує, що право окремої особи на відмову від щеплень не може переважати право суспільства на безпечне середовище, на безпеку тих дітей, які через медичні протипоказання (алергічні реакції, анафілактичні реакції тощо) не мають можливості захистити себе від інфекційних хвороб. За наведених обставин відповідач вважає позовні вимоги необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню. Одночасно у поданому цього ж дня клопотанні (вх. № 47486), відповідач просить суд розглядати справу за його відсутності.
14.11.2019 року до суду надійшли додаткові письмові пояснення представника відповідача (вх. № 53568), у яких останній звертає увагу суду на те, що заклад охорони здоров`я не відмовив позивачу в проходженні Лікарсько-консультативної комісії, а надав відповідь на поставлені питання в межах своїх повноважень та у спосіб, передбачений ст. 15 Закону України "Про звернення громадян". Що стосується іншої позовної вимоги в частині зобов`язання надати дозвіл на відвідування дитиною позивача навчального закладу за відсутності у неї всіх обов`язкових профілактичних щеплень, то відповідач звертає увагу суду, що така вимога передбачає втручання у дискреційні повноваження останнього, у зв`язку з чим задоволеною бути не може. За таких обставин відповідач вважає позов необґрунтованим, у зв`язку з чим вкотре вказує на відсутність підстав для його задоволення.
Правом подання відповіді на відзив позивач не скористався.
Ухвалою суду від 06.12.2019 року закрито підготовче провадження у справі та призначено її до судового розгляду по суті на 20.12.2019 року.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю та надав пояснення згідно з обґрунтуваннями, наведеними у позовній заяві.
Представники відповідача та третьої особи в судове засідання не з`явилися, хоча про час та місце розгляду справи були повідомлені завчасно та належним чином. Разом із тим, в матеріалах справи наявні письмові клопотання зазначених осіб про розгляд даної справи у їх відсутність.
Згідно ч. 3 ст. 194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи у його відсутність. А згідно ч. 1 ст. 205 КАС України неявка в судове засідання будь-якого учасника справи, за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час та місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті.
Враховуючи викладене та зважаючи на достатність наявних у матеріалах справи доказів для розгляду та вирішення справи по суті, з урахуванням письмових заяв представника відповідача та третьої особи, судом здійснюється розгляд справи за даною явкою осіб.
Заслухавши пояснення представника позивача, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
Так, звертаючись до адміністративного суду з цим позовом, позивач ОСОБА_1 , діючи в інтересах неповнолітньої дитини ОСОБА_2 , оскаржує відмову Комунального підприємства "Ладижинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ладижинської міської ради у наданні дозволу неповнолітній дитині на відвідування навчального закладу ДНЗ № 3 (Ясла-Садок) "Дзвіночок" Ладижинської міської ради з мотивів відсутності у дитини всіх обов`язкових профілактичних щеплень. Водночас такий дозвіл необхідний позивачу для подальшого відвідування дошкільного навчального закладу.
Як вбачається із матеріалів справи, у квітні 2019 року керівництво навчального закладу, у якому навчається дитина позивача - ОСОБА_2 , в усному порядку повідомило про те, що обов`язковою умовою допуску дитини до навчання є медична довідка із зазначенням того, що в дитини є усі необхідні щеплення. У випадку відсутності щеплень, дитина надалі не буде допущена до навчання, і що допуск дитини позивача до навчання буде здійснюватися лише у разі наявності дозволу медичного закладу в порядку, передбаченому Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб".
Позивач вважає, що відсутність щеплень у здорової дитини не може бути перешкодою для відвідування ним навчального закладу.
26.04.2019 року позивач звернулась до відповідача з заявою про видачу документа, що дозволить її дитині відвідувати навчальний заклад, не дивлячись на відсутність всіх необхідних щеплень.
За результатом розгляду вказаної заяви, 07.05.2019 року відповідач надав відповідь за № 175, в якому повідомив, що законних підстав для видачі вказаного документа немає. Позивач вважає такі дії відповідача протиправними, а тому за захистом прав своєї неповнолітньої дитини, як законний представник, звертається до суду з цим позовом.
Суд зауважує, що в розумінні положень чинного законодавства відповідний "дозвіл" оформляється медичною довідкою закладу охорони здоров`я про відсутність медичних протипоказань для перебування дитини у навчальному закладі.
Так, відповідно до ч. 1, 3 ст. 15 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" від 6 квітня 2000 року № 1645-III прийом дітей до виховних, навчальних, оздоровчих та інших дитячих закладів проводиться за наявності відповідної довідки закладу охорони здоров`я, в якому дитина перебуває під медичним наглядом. Довідка видається на підставі даних медичного огляду дитини, якщо відсутні медичні протипоказання для її перебування у цьому закладі, а також якщо їй проведено профілактичні щеплення згідно з календарем щеплень і вона не перебувала в контакті з хворими на інфекційні хвороби або бактеріоносіями. Порядок проведення медичних оглядів дітей і форма довідки для прийому їх до дитячих закладів установлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я.
Водночас механізм медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі незалежно від його підпорядкування, типу і форми власності визначається Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2002 року № 826.
Так, згідно з п. 2-4 цього Порядку медичне обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі включає: проведення обов`язкових медичних оглядів, у тому числі медичних оглядів перед профілактичними щепленнями, проведення профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, надання невідкладної медичної допомоги на догоспітальному етапі, організація заходів для госпіталізації (за наявності показань) та інформування про це батьків.
Медичне обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснюється лікарями-педіатрами, дитячими лікарями з інших спеціальностей, молодшими спеціалістами з медичною освітою.
Обов`язкові медичні огляди дітей дошкільного навчального закладу здійснюють медичні працівники (лікарі, молодші спеціалісти, які мають медичну освіту) у лікувально-профілактичному закладі за територіальним принципом або у дошкільному навчальному закладі за наявності відповідної матеріально-технічної бази у порядку і складі, встановлених МОЗ.
Відповідно до п. 5, 7, 9 Порядку № 826 лікарі оглядають дитину, роблять висновок про стан її здоров`я, дають рекомендації щодо додаткових обстежень, лікування (за наявності показань), профілактичних щеплень, режиму, харчування тощо. Профілактичні щеплення дітей дошкільного навчального закладу здійснюються згідно з календарем щеплень у встановленому МОЗ порядку медичними працівниками дошкільного навчального закладу або відповідним лікувально-профілактичним закладом після огляду лікаря-педіатра. Дані про результати медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі фіксуються і зберігаються у порядку, встановленому МОЗ.
В силу вимог п. 10 Порядку № 826 інформація про результати обов`язкових медичних оглядів та проведені профілактичні щеплення дітей у дошкільному навчальному закладі передається керівництву лікувально-профілактичного закладу за місцем проживання дитини.
Крім того, наказом МОЗ України № 1 від 10.01.2006 (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 08.06.2006 за № 686/12560) затверджено форму первинної облікової документації № 063/о "Карта профілактичних щеплень", яка містить необхідну інформацію про проведення вакцинації чи ревакцинації, а також здійснення туберкулінових проб.
Згідно з цим наказом форму № 063/о заповнюють відповідальні особи закладів охорони здоров`я незалежно від підпорядкування та форм власності та ведуть в амбулаторно-поліклінічних, виховних і навчальних закладах. Як вказано у згаданих вище роз`ясненнях МОЗ України, довідка про проведені щеплення, зазначені у формі № 063/о, дає змогу медичним працівникам освітніх закладів бути ознайомленими з наявністю чи відсутністю щеплень у конкретної дитини.
Отже, згідно з приписами чинного законодавством відвідування дитиною навчального закладу можливе за наявності медичної довідки про відсутність медичних протипоказань для перебування дитини у навчальному закладі, яка видається за результатами медичного огляду та з урахуванням інформації, що міститься, зокрема, в карті профілактичних щеплень: для дітей шкільного віку - довідки за формою № 086-1/о, а для дітей дошкільного віку - довідки про результати медичного огляду дитини, оформленої з дотриманням вимог вищевказаного порядку.
Поряд з цим, Законами України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (далі - Закон № 4004-XII), "Про захист населення від інфекційних хвороб" (далі - Закон № 1645-III) та деякими іншими підзаконними нормативними актами врегульовано особливості прийому дітей до навчальних, оздоровчих та інших дитячих закладів.
Так, статтею 5 Закону № 4004-XII передбачено, що громадяни зобов`язані, зокрема, проходити обов`язкові медичні огляди та робити щеплення у передбачених законодавством випадках.
Відповідно до ч. 1 ст. 27 Закону № 4004-XII профілактичні щеплення з метою запобігання захворюванням на туберкульоз, поліомієліт, дифтерію, кашлюк, правець та кір в Україні є обов`язковими.
Частиною першою статті 12 Закону № 1645-III визначено, що профілактичні щеплення проти дифтерії, кашлюка, кору, поліомієліту, правця, туберкульозу є обов`язковими і включаються до календаря щеплень.
Водночас згідно з ч. 1 ст. 15 Закону № 1645-III прийом дітей до виховних, навчальних, оздоровчих та інших дитячих закладів проводиться за наявності відповідної довідки закладу охорони здоров`я, в якому дитина перебуває під медичним наглядом. Довідка видається на підставі даних медичного огляду дитини, якщо відсутні медичні протипоказання для її перебування у цьому закладі, а також якщо їй проведено профілактичні щеплення згідно з календарем щеплень і вона не перебувала в контакті з хворими на інфекційні хвороби або бактеріоносіями.
Дітям, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, відвідування дитячих закладів не дозволяється. У разі якщо профілактичні щеплення дітям проведено з порушенням установлених строків у зв`язку з медичними протипоказаннями, при благополучній епідемічній ситуації за рішенням консиліуму відповідних лікарів вони можуть бути прийняті до відповідного дитячого закладу та відвідувати його (ч. 2 ст. 15 Закону № 1645-III).
Аналіз наведених вище правових норм вказує на те, що прийом дітей до навчальних закладів здійснюється за умови отримання в закладі охорони здоров`я довідки встановленої форми, що видається на підставі даних медичного огляду дитини. Водночас така довідка видається за умови відсутності медичних протипоказань для перебування дитини у відповідному закладі, а також якщо дитині проведено профілактичні щеплення згідно з календарем щеплень.
Разом з тим, відповідно до ч. 5 ст. 12 Закону № 1645-III медичні працівники, які проводять профілактичні щеплення, зобов`язані надавати об`єктивну інформацію особам, яким проводять щеплення, або їх законним представникам про ефективність профілактичних щеплень і можливі післявакцинальні ускладнення.
За змістом статті 15 цього Закону лікарсько-консультативна комісія має право видати довідку про можливість відвідування дитиною шкільного закладу без проведення щеплень у разі наявності в дитини медичних протипоказань для проведення вакцинації.
Як зазначено у пункту 18 Положення про організацію і проведення профілактичних щеплень, затвердженого наказам МОЗ України від 03.02.2006 № 48, у разі, якщо профілактичні щеплення дітям проведено з порушенням установлених строків у зв`язку з медичними протипоказаннями, при благополучній епідемічній ситуації за рішенням консиліуму відповідних лікарів, вони можуть бути прийняті до відповідного дитячого закладу та відвідувати його.
Крім того, згідно з п. 6 Примірного положення про підготовку дітей на педіатричній дільниці до відвідування дошкільного та шкільного загальноосвітнього навчального закладу, що затверджене наказом МОЗ України від 29.11.2002 № 434, питання про відвідування дошкільного навчального закладу дітьми, батьки яких відмовляються від щеплень вирішується лікарсько-консультативною комісією.
Вказані положення узгоджуються з Положенням про лікарсько-консультативну комісію, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2013 року № 917, а також Положенням про лікарсько-консультативну комісію комунального підприємства "Ладижинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Ладижинської міської ради", що затверджене наказом директора комунального підприємства від 01.03.2019 № 61/1/0 (далі - Положення).
Так, пунктом 1.6 Положення визначено, що в літній період, для забезпечення оптимального функціонування медичного закладу та раціонального використання робочого часу членів лікарсько-консультативної комісії, остання може скликатися в інший, ніж встановлено графіком, період у випадку проведення медичного огляду дітей за відсутності всіх обов`язкових профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень - в зручний, з точки зору раціональності роботи медичного закладу час, але не пізніше ніж за два тижні до початку учбового періоду.
Більше того, пунктом 2.1.17 Положення до завдань лікарсько-консультативної комісії комунального підприємства "Ладижинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ладижинської міської ради віднесено, в тому числі й вирішення питання про відвідування дошкільного/загальноосвітнього навчального закладу дітьми, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень.
Отже, до функцій лікарсько-консультативної комісії, окрім іншого, віднесено вирішення питання про відвідування навчальних закладів дітьми, які не отримали профілактичних щеплень. Тобто, довідка про можливість відвідування дитиною дошкільного та шкільного навчального закладу без проведення щеплень надається за результатами обстеження дитини лікарсько-консультативною комісією.
Підсумовуючи, суд зазначає, що системний аналіз наведених вище положень чинного законодавства та прийнятих відповідно до них актів дає підстави дійти висновку, що, зазвичай, допуск дітей до навчальних закладів здійснюється на підставі довідки, виданої закладом охорони здоров`я після медичного огляду дитини, за умови відсутності медичних протипоказань для перебування дитини у відповідному закладі, та якщо дитині проведено профілактичні щеплення згідно з календарем щеплень. Проте, у разі відсутності у дитини всіх профілактичних щеплень, в тому числі з причин відмови батьків від проходження дитиною щеплень, питання про відвідування навчального закладу вирішується лікарсько-консультативною комісією, у цьому випадку - комунального підприємства "Ладижинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги".
Так, на переконання суду у діях відповідача відсутні ознаки протиправності, оскільки, надаючи відповідь на звернення від 26.04.2019 року щодо видачі "дозволу" дитині відвідувати навчальний заклад за відсутності усіх необхідних щеплень останнє діяло у межах повноважень та у відповідності до ст. 15 Закону України "Про звернення громадян", оскільки вирішення цього питання покладається на лікарсько-консультативну комісію, а не на заклад охорони здоров`я, яким є відповідач.
Як з`ясовано судом в процесі розгляду даної справи, 09.09.2019 року позивач з`явилася до КП Ладижинський міський центр ПМСД ЛМР для проходження лікарсько-консультативної комісії. Так, за результатами проведеного засідання, лікарсько-консультативна комісія видала висновок (протокол № 168 від 09.09.2019) про те, що ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є здоровим та медичних протипоказань до вакцинації не має. Згідно календаря щеплень, що затверджений наказом МОЗ України від 11.08.2014 №551, дитина підлягає імунізації проти інфекційних захворювань. Оскільки батьки відмовляються від проведення профілактичних щеплень дитині, виходячи із вимог ст.ст. 12, 15 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб , враховуючи несприятливу епідемічну ситуацію з карантинних інфекцій, дитині відвідувати навчальний заклад не рекомендовано. Дитину направлено до міського відділу освіти для подальшого визначення форми навчання.
При цьому, суд зауважує, що вирішення цієї адміністративної справи здійснюється виключно в межах заявлених позовних вимог та виходячи з предмету позову. Відтак суд не може вдаватися до оцінки тих правовідносин, що виникли між сторонами після подання адміністративного позову, зокрема щодо результатів огляду дитини позивача лікарсько-консультативною комісією та наданого комісією висновку. З цих самих підстав суд не може надавати оцінку тим доказам, які не стосуються предмета доказування у цій справі.
Враховуючи вищевикладені обставини суд доходить висновку, що при розгляді звернення позивача у відповідача були відсутні будь-які правові підстави для видачі довідки із дозволом відвідувати навчальний заклад без проведення дитиною необхідних щеплень. З огляду на вищевказані мотиви, позовні вимоги у заявленому вигляді не можуть бути задоволені.
Оскільки друга вимога позивача про зобов`язання відповідача надати довідку на відвідування неповнолітньою дитиною позивача навчального закладу за відсутності у дитини всіх обов`язкових профілактичних щеплень є похідною від попередньої вимоги, тому підстав для її задоволення також не має.
Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази відповідача та докази, надані позивачем, суд доходить висновку про відмову у задоволенні позову.
Оскільки позивач звільнена від сплати судового збору, а витрат, пов`язаних з розглядом справи, судом не встановлено, питання про розподіл судових витрат у справі не вирішується.
Керуючись ст.ст. 9, 72, 77, 90, 94, 139, 241, 242, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
У задоволенні вимог адміністративного позову відмовити.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Повне судове рішення складено згідно ч. 3 ст. 243 КАС України 02.01.20.
Реквізити сторін:
Позивач: ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 );
Відповідач: Комунальне підприємство "Ладижинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Ладижинської міської ради" (місцезнаходження: 24321, Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Ентузіастів, 24; ідентифікаційний код 41758264);
Третя особа: Дошкільний навчальний заклад № 3 (Ясла-Садок) "Дзвіночок" Ладижинської міської ради (місцезнаходження: 24321, Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Процишина, 22; ідентифікаційний код 38023160).
Суддя Слободонюк Михайло Васильович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.12.2019 |
Оприлюднено | 03.01.2020 |
Номер документу | 86742840 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні