Рішення
від 25.07.2019 по справі 160/4594/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 липня 2019 року Справа № 160/4594/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Юхно І.В, розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Головного управління ДФС у Донецькій області до приватного підприємства Електротрансмонтаж про стягнення податкового боргу, -

ВСТАНОВИВ :

21.05.2019 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДФС у Донецькій області до приватного підприємства ЕЛЕКТРОТРАНСМОНТАЖ , у якому позивач просить суд:

- стягнути кошти з рахунків у банківських установах, які обслуговують приватне підприємство ЕЛЕКТРОТРАНСМОНТАЖ (код ЄДРПОУ 35952221) в рахунок погашення податкового боргу на загальну суму 64 515, 53 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що відповідач має податковий борг зі сплати орендної плати за землю у розмірі 64 515,53 грн, проте підприємство добровільно не сплачує заборгованість, у зв`язку з чим вона підлягає стягненню у судовому порядку.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.05.2019 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні); встановлено відповідачу 15-денний строк з дня вручення копії даної ухвали на подання відзиву на позов.

Відповідно до наявного у матеріалах справи рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, відповідачем отримана копія вищенаведеної ухвали 13.06.2019 року.

Станом на 25.07.2019 року від відповідача відзиву на позовну заяву до суду не надходило. Отже, у встановлений судом строк, останній не скористався своїм правом на подачу відзиву. При цьому, повідомлення щодо неможливості подання такого відзиву із зазначенням причин до суду не надходило.

Враховуючи викладене вище на підставі положень ч. 6 ст. 162 КАС України, суд ухвалив розглядати справу за наявними матеріалами.

Дослідивши матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи.

Приватне підприємство ЕЛЕКТРОТРАНСМОНТАЖ зареєстроване як юридична особа 03.06.2008 року (номер запису в Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 1 266 102 0000 030390) та з 05.06.2008 року перебуває на податковому обліку в Головному управління ДФС у Дніпропетровській області (Шевченківське управління), та як платник податків за неосновним місцем обліку у Головному управління ДФС у Донецькій області (Мар`їнське управління).

В інтегрованих картках приватного підприємства ЕЛЕКТРОТРАНСМОНТАЖ станом на 31.10.2019 обліковується податковий борг з орендної плати за землю з юридичних осіб, який виник у результаті несплати у встановлені терміни сум грошових зобов`язань самостійно задекларованих платником на підставі:

- податкового розрахунку земельного податку №9020096174 від 18.02.2016 року у сумі 1 146, 19 грн, термін сплати 30.08.2016 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9027270068 від 02.03.2016 року у сумі 905, 28 грн, термін сплати 30.08.2016 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9020096174 від 18.06.2016 року у сумі 1 146,19 грн, термін сплати 30.09.2016 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9027270028 від 02.03.2016 року у сумі 905, 28 грн, термін сплати 30.09.2016 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9020096174 від 18.02.2016 року у сумі 1 146,19 грн, термін сплати 30.10.2016 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9027270068 від 02.03.2016 року у сумі 905,28 грн, термін сплати 30.10.2016 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9020096174 від 18.02.2016 року у сумі 1 146,19 грн, термін сплати 30.11.2016 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9027270068 від 02.06.2016 року у сумі 905, 31 грн, термін сплати 30.11.2016 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9020096174 від 18.02.2016 року у сумі 1 146, 19 грн, термін сплати 30.12.2016 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9027270068 від 02.03.2016 року у сумі 905, 28 грн, термін сплати 30.12.2016 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9020096174 від 18.02.2016 року у сумі 1 146, 19 грн, термін сплати 31.01.2017 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9027270068 від 02.03.2016 року у сумі 905, 27, термін сплати 30.01.2017 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9024248499 від 20.02.2017 року у сумі 2 174, 56 грн, термін сплати 02.03.2017 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9024248499 від 20.02.2017 року у сумі 2 174, 56 грн, термін сплати 30.03.2017 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9024248499 від 20.02.2017 року у сумі 2 174, 56 грн, термін сплати 30.04.2017 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9024248499 від 20.02.2017 року у сумі 2 174, 56 грн, термін сплати 30.05.2017 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9024248499 від 20.02.2017 року у сумі 2 174, 56 грн, термін сплати 30.06.2017 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9024248499 від 20.02.2017 року у сумі 2 174, 56 грн, термін сплати 30.07.2017 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9024248499 від 20.02.2017 року у сумі 2 174, 56 грн, термін сплати 30.08.2017 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9024248499 від 20.02.2017 року у сумі 2 174, 56 грн, термін сплати 30.09.2017 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9024248499 від 20.02.2017 року у сумі 2 174, 56 грн, термін сплати 30.10.2017 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9024248499 від 20.02.2017 року у сумі 2 174, 56 грн, термін сплати 30.11.2017 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9024248499 від 20.02.2017 року у сумі 2 174, 56 грн, термін сплати, 30.12.2017 року;

- податкового розрахунку земельного податку №9024248499 від 20.02.2017 року у сумі 2 174, 53 грн, термін сплати30.01.2018 року;

- податкового розрахунку земельного податку №3299 від 20.02.2018 року у сумі 2 166, 58 грн, термін сплати 02.03.2018 року;

- податкового розрахунку земельного податку №3299 від 20.02.2018 року у сумі 2 166, 58 грн, термін сплати 30.03.2018 року;

- податкового розрахунку земельного податку №3299 від 20.02.2018 року у сумі 2 166, 58 грн, термін сплати 30.04.2018 року;

- податкового розрахунку земельного податку №3299 від 20.02.2018 року у сумі 2 166, 58 грн, термін сплати 30.05.2018 року;

- податкового розрахунку земельного податку №3299 від 20.02.2018 року у сумі 2 166, 58 грн, термін сплати 30.06.2018 року;

- податкового розрахунку земельного податку №3299 від 20.02.2018 року у сумі 2 166, 58 грн, термін сплати 30.07.2018 року;

- податкового розрахунку земельного податку №3299 від 20.02.2018 року у сумі 2 166, 58 грн, термін сплати 30.08.2018 року;

- податкового розрахунку земельного податку №3299 від 20.02.2018 року у сумі 2 166, 58 грн, термін сплати 30.09.2018 року;

- податкового розрахунку земельного податку №3299 від 20.02.2018 року у сумі 2 166, 58 грн, термін сплати 30.10.2018 року;

- податкового розрахунку земельного податку №3299 від 20.02.2018 року у сумі 2 166, 58 грн, термін сплати 30.11.2018 року;

- податкового розрахунку земельного податку №3299 від 20.02.2018 року у сумі 2 166, 58 грн, термін сплати 30.12.2018 року;

- податкового розрахунку земельного податку №3299 від 20.02.2018 року у сумі 2 166, 58 грн, термін сплати 30.01.2019 року.

Крім того, 17.09.2018 року, на підставі проведеної камеральної перевірки приватного підприємства ЕЛЕКТРОТРАНСМОНТАЖ , Головним управлінням ДФС у Донецькій області складено акт №677/05-99-49-08/35952221 про результати камеральної перевірки своєчасності сплати узгодженого податкового зобов`язання з орендної плати за землю з юридичних осіб за 2014 рік.

На підставі вищенаведеного акту, 27.09.2018 року контролюючим органом винесено податкове повідомлення-рішення №0181934908 форми Ш на суму 112, 94 грн. 28.09.2018 року зазначене податкове повідомлення-рішення отримано особисто представником підприємства Нусс І.Б., про що на рішенні зроблено відповідний запис.

Отже, загальна сума податкового боргу приватного підприємства ЕЛЕКТРОТРАНСМОНТАЖ складає 64 515, 53 грн.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Пунктом 36.1 статті 36 Податкового кодексу України податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

За положеннями підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з пунктом 46.1 статті 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України визначено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до пункту 286.2 статті 286 Податкового кодексу України, платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Згідно з пункту 287.3 статті 287 Податкового кодексу України, податкове зобов`язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

За положеннями пункту 56.11 статті 56 Податкового кодексу України не підлягає оскарженню грошове зобов`язання, самостійно визначене платником податків.

Пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України передбачено, що у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Згідно пункту 126.1 статті 126 Податкового кодексу України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;

при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України встановлено, що податковий борг - сума грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

Відповідно до абзацу першого пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

За приписами пункту 59.5 статті 59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Пунктом 60.6 статті 60 Податкового кодексу України передбачено, якщо нарахована сума грошового зобов`язання або податкового боргу збільшується внаслідок їх адміністративного оскарження, раніше надіслане (вручене) податкове повідомлення-рішення або податкова вимога не відкликаються. На суму збільшення грошового зобов`язання надсилається окреме податкове повідомлення-рішення, а на суму збільшення податкового боргу окрема податкова вимога не надсилається (не вручається).

Податковим органом було сформовано податкову вимогу форми Ю від 13.10.2014 року №744-25, яку було направлено адресу платника податків засобами поштового зв`язку, проте 17.05.2017 року відділенням поштового зв`язку на адресу контролюючого органу повернуто конверт у зв`язку з неврученням, що підтверджується наданою до матеріалів справи копією конверту.

Відповідно до пунктом 42.4 статті 42 Податкового кодексу України у разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їх відмову прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.

У статті 6 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитеростичної операції №1669-VII (в редакції Закону №1365-VIII від 17.05.2016; далі - Закону №1669-VII) зазначено: Звільнити суб`єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону .

В свою чергу, частина 4 статті 4 Закону №1669-VII встановлює, що перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджуються Кабінетом Міністрів України, який забезпечує своєчасну їх актуалізацію.

Таким чином, звільненими від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності є суб`єкти господарювання, які знаходяться на території, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або на території населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення.

Переліки таких населених пунктів визначено у розпорядженні КМУ від 07.11.2014 №1085-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення .

Земельна ділянка ПП ЕЛЕКТРОТРАНСМОНТАЖ знаходиться за адресою: Донецька обл., Мар`їнський район, м. Курахове, пр-т. Маяковського, 82-а/8.

Відповідно до Розпорядження КМУ від 07.11.2014 №1085-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення м. Курахове не входить до даного переліку.

Матеріали справи не містять доказів оскарження вимоги ні в адміністративному, ні в судовому порядку або про втрату нею юридичної сили.

У підпункті 14.1.137 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України надано визначення терміну орган стягнення , відповідно до якого це - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Пунктом 41.2 статті 41 Податкового кодексу України визначено, що органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.

На підставі підпункту 19-1.1.45 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи звертаються до суду у випадках, передбачених законодавством.

Відповідно до підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Згідно з пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно з пунктом 95.2 статті 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Згідно з пунктом 95.3 статті 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

За положеннями частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до положень статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Згідно з частинами першої та четвертої статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Відповідно до приписів статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України закріплено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Дослідивши зібрані по справі докази та враховуючи те, що заявлену до стягнення суму у встановлені строки відповідач не сплатив, наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується матеріалами справи, доказів її погашення станом на день розгляду справи не надано, таким чином суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд керується вимогами частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якими при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Таким чином, судовий збір у розмірі 1 921, 00 грн, сплачений Головним управлінням ДФС України у Донецькій області при поданні адміністративного позову до суду відповідно до платіжного доручення від 10.05.2019 року №1035, не підлягає стягненню з відповідача.

Керуючись статтями 9, 73-77, 86, 139, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління ДФС в Донецькій області (місцезнаходження: 8756, Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, буд.114, код ЄДРПОУ 39406028) до приватного підприємства ЕЛЕКТРОТРАНСМОНТАЖ (місцезнаходження: 49057, м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, буд. 180, код ЄДРПОУ 35952221) про стягнення податкового боргу - задовольнити повністю.

Стягнути кошти з рахунків у банківських установах, які обслуговують приватне підприємство ЕЛЕКТРОТРАНСМОНТАЖ (код ЄДРПОУ 35952221) в рахунок погашення податкового боргу на загальну суму 64 515, 53 грн.

Відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

На підставі положень статті 297 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга подається безпосередньо до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя І.В. Юхно

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.07.2019
Оприлюднено08.01.2020
Номер документу86755944
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/4594/19

Рішення від 25.07.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юхно Ірина Валеріївна

Ухвала від 15.11.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юхно Ірина Валеріївна

Ухвала від 08.11.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юхно Ірина Валеріївна

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юхно Ірина Валеріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні