Ухвала
від 19.12.2019 по справі 761/44988/19
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/44988/19

Провадження № 1-кс/761/30529/2019

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 грудня 2019 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участі секретаря ОСОБА_2 розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого 3 відділу 1 управління досудового розслідування ГСУ СБ України ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів в рамках досудового розслідування кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за № 12016230020004695 від 30.12.2016 за ознаками вчинення злочину, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України,-

В С Т А Н ОВ ИВ:

Старший слідчий 3 відділу 1 управління досудового розслідування ГСУ СБУкраїни ОСОБА_3 звернувся до Шевченківського районного суду м. Києва з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з можливістю вилучення їх копій, а саме: накази про призначення на посади та звільнення з посад осіб, які з 2014 року займали посаду виконуючого обов`язки начальника,тимчасово виконуючогообов`язки начальника,а такожначальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ;документи,що свідчатьпро наявністьстатусу службовоїособи тарозкривають характер,обсяг ізміст посадовихобов`язків (інструкції та інші) прав та повноважень (нормативно-правові акти, положення, інструкції, накази, посадові інструкції) осіб, які з 2014 року займали посаду виконуючого обов`язки начальника, тимчасово виконуючого обов`язки начальника, а також начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 , а також документи щодо ознайомлення вказаних осіб з їх посадовими обов`язками; документи, які містять відомості (із зазначенням відповідного періоду) про перебування осіб, які з 2014 року займали посаду виконуючого обов`язки начальника, тимчасово виконуючого обов`язки начальника, а також начальника комунальної ІНФОРМАЦІЯ_2 , на лікарняних, у відрядження, відпустках, тимчасове невиконання покладених обов`язків з інших причин .Накази начальника установи про створення, затвердження та зміни складу тендерного ІНФОРМАЦІЯ_3 з 2014 року; положення про комунальну установу з капітального будівництва та експлуатації ІНФОРМАЦІЯ_4 та документи, що затверджують вказані положення та з можливістю вилучення їх оригіналів, а саме: Документи стосовно ІНФОРМАЦІЯ_5 та комунального підприємства ІНФОРМАЦІЯ_4 « ІНФОРМАЦІЯ_6 » з приводу проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту «Херсон» - реконструкція» та виконання робіт по проекту, в т.ч. погодження умов та вихідних даних проекту, виділення земельних ділянок, спірних питань щодо земельних ділянок для збільшення розмірів об`єктів робіт, в т.ч. злітно-посадкової смуги, погодження умов проекту та робіт, контролю за виконанням робіт, прийняття та використання об`єктів робіт, проведених за результатом вказаних обставин спільних нарад. Листування ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_7 і ІНФОРМАЦІЯ_8 з приводу виконання робіт по проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту «Херсон» - реконструкція», контролю виконання за вказаними роботами; направлення актів готовності об`єкта до експлуатації та отримання відповідей. Супровідні документи, акти прийому-передачі, інші документи стосовно направлення та отримання комунальною ІНФОРМАЦІЯ_2 проектної, робочої та іншої документації по проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту «Херсон» - реконструкція»; Акти готовності об`єкта до експлуатації, складені стосовно робіт по проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту «Херсон» - реконструкція»; документи стосовно ІНФОРМАЦІЯ_5 та Херсонською філією « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_10 », УДПТ НДІ ЦА « ІНФОРМАЦІЯ_11 » а також інших юридичних або фізичних осіб стосовно здійснення проектно-вишукувальних робіт, топографічної зйомки, отримання вихідних даних (містобудівні умови і обмеження, шляхи та відстань вивозу ґрунту, сміття та інше) для проекту.Завдання на проектування, його погодження , в т.ч. відповідними дозвільними органами, листування з УДПТ НДІ ЦА « ІНФОРМАЦІЯ_11 » стосовно надання та отримання завдання на проектування. Листування ІНФОРМАЦІЯ_1 та комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ІНФОРМАЦІЯ_4 з приводу виконання робіт по проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - реконструкція», погодження робіт та проекту, виведення з експлуатації та прийняття об`єктів в експлуатацію, іншого листування між зазначеними організаціями з приводу вказаного проекту.

Клопотання мотивовано тим, що 23.09.2015 комунальною ІНФОРМАЦІЯ_2 оголошено тендер на закупівлю робіт по проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - реконструкція». Переможцем торгів по тендеру визначено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », у зв`язку з чим, 05.11.2015 між комунальною ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » укладено договір про закупівлю робіт № 1-3/152 по проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - реконструкція». Також, між вказаною установою та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » для виконання робіт по зазначеному проекту укладено договори будівельного підряду № 1-3/126 від 22.12.2016, № 1-3/113 від 26.12.2017 та додаткові угоди до них.

В подальшому, комунальною ІНФОРМАЦІЯ_2 , на виконання вказаних договорів та додаткових угод до них, на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » здійснено видатки бюджетних коштів за виконання робіт по проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту «Херсон» - реконструкція», при цьому кошти перерахувались на підставі відповідних актів приймання виконаних робіт. На даний час, роботи по зазначеному проекту завершені, прийняті і оплачені комунальною ІНФОРМАЦІЯ_2 як виконані в повному обсязі

30.01.2018 в ході проведення слідчим слідчого відділу Корабельного ВП Херсонського ВП ГУНП в Херсонській області огляду території аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_1 », на території виявлено наявність незаповнених деформаційних швів цементно-бетонного покриття аванперону, не щільне заповнення деформаційних швів злітно-посадкової ділянки гумоподібною речовиною, а також пошкодження монолітного цементно-бетонного покриття.

Таким чином, існують достатні підстави вважати, що акти приймання виконаних будівельних робіт та інші відповідні документи були складені та підписані без фактичного завершення робіт по проекту в повному обсязі, мало місце фактичне прийняття цих робіт з порушенням проектних вимог та норм у сфері будівництва, а також безпідставне здійснення сплати державних коштів за їх виконання.

Згідно з актом аудиту ефективності використання коштів державного фонду ІНФОРМАЦІЯ_13 , № 01/10/18-14 від 26.02.2019 проведеного ІНФОРМАЦІЯ_14 , в ході аудиту отримано інформацію про те, що, під час використання коштів державного фонду регіонального розвитку в ході виконання робіт по проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту «Херсон» - реконструкція», допущено чисельні порушення. Зокрема, для здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням будівельних робіт залучено осіб без відповідних кваліфікаційних сертифікатів, безпідставно сплачено за неналежний авторський та технічний нагляд; допущено недотримання належної якості покриття рульових доріжок аеропорту, бетонного покриття, неякісного заповнення швів між окремими плитами гумово-бітумною сумішшю; прийнято як виконані роботи, фактичні параметри яких не відповідають заявленим у актах приймання виконаних робіт і не відповідають параметрам аеропорту в частині ширини злітно-посадкової смуги та вчинено інші грубі порушення будівництва.

Зазначені дії завдали державі збитків на загальну суму 421700 грн., а також призвели до можливої сплати штрафів на загальну суму 1940200 грн. Крім того, аудитом не підтверджено виконання робіт, прийнятих і оплачених на загальну суму 10069400 грн.

В той же час, відповідно до вказаного акту аудиту № 01/10/18-14 від 26.02.2019, під час виконання робіт по зазначеному проекту, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 прийняли як належним чином виконані роботи по вказаному проекту, а також підписали відповідні акти прийняття виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт та інші документи. При цьому, відповідно до укладених договорів про виконання робіт, умовами передбачено дотримання належної якості та відповідні штрафні санкції у разі її недотримання, однак ІНФОРМАЦІЯ_2 не зверталося до підрядника (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 ) з претензіями щодо неналежної якості виконаних робіт та виплати штрафних санкцій.

Водночас, відповідно до вказаного акту аудиту № 01/10/18-14 від 26.02.2019, комунальна ІНФОРМАЦІЯ_2 з метою прийняття в експлуатацію об`єктів реконструкції і видачі відповідного сертифікату неодноразово зверталась до ІНФОРМАЦІЯ_7 (звернення від 12.04.2018, 13.06.2018, 23.07.2018, 18.12.2018 та 08.02.2019), на які отримувала відмови від 20.04.2018, 18.06.2018, 23.08.2018, 26.12.2018 та 15.02.2019.

При цьому, згідно з проведеним аудитом, а саме під час огляду проведених по проекту робіт, встановлено наявність тріщин бетонного покриття рульових доріжок аеропорту довжиною 5-10 метрів, наявність сколів кромок бетонного покриття, неякісне (не на повну глибину) заповнення швів між окремими плитами гумово-бітумною сумішшю, а також наявність відбитків кінцівок тварин на бетонному покритті.

Крім того, відповідно до листа комунального підприємства Херсонської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_6 » № 01/674/01 від 23.07.2019 до теперішнього часу об`єкт реконструкції за проектом «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту «Херсон» - реконструкція» з невідомих причин не введено в експлуатацію.

Вказане вище свідчить про можливе вчинення службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 шляхом зловживання ними своїм службовим становищем розтрати бюджетних коштів під час виконання робіт по проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту «Херсон» - реконструкція».

05.09.2019 постановою прокурора матеріали досудового розслідування у кримінальному провадженні № 12016230020004695 об`єднане з матеріалами матеріали досудового розслідування у кримінальному провадженні № 2201900000000000060 від 14.03.2019 за ознаками вчинення злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, в ході досудового розслідування у якому встановлюються обставини вчинення службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 зловживання владою та службовим становищем, тобто умисного вчинення шляхом використання влади і службового становища дій з метою одержання для себе, іншої фізичної та юридичної особи неправомірної вигоди всупереч інтересам служби дій, якими державним інтересам завдано істотної шкоди, що спричинило тяжкі наслідки.

Матеріали досудового розслідування у вказаних провадженнях об`єднано в одне провадження під № 12016230020004695 в порядку ч. 1 ст. 217 КПК України у провадженнях, по яких не встановлено підозрюваних, проте є достатні підстави вважати, що кримінальні правопорушення, щодо яких здійснюються ці розслідування, вчинені однією особою (особами).

В ході досудового розслідування також встановлено, що у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) знаходяться документи, які мають значення для досудового розслідування.

На даний час в ході досудового розслідування з метою встановлення важливих обставин кримінального провадження, а саме отримання інформації про діяльність комунальної ІНФОРМАЦІЯ_2 , завдань, обсягу прав та обов`язків установи; осіб, які з 2014 року займали посади виконуючого обов`язки начальника, тимчасово виконуючого обов`язки начальника, а також начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 , наявності у них статусу службової особи, період часу виконання ними своїх обов`язків, змісту посадових обов`язків, прав та повноважень, створення, затвердження та зміни складу тендерного ІНФОРМАЦІЯ_3 з 2014 року, відносин з комунальним підприємством Херсонської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_6 » з приводу проекту, листування з ІНФОРМАЦІЯ_7 і ІНФОРМАЦІЯ_8 по проекту, направлення та отримання комунальною установою проектної, робочої та іншої документації по проекту, складання актів готовності об`єкта до експлуатації, складені стосовно робіт по проекту, відносин з юридичними та фізичними особами стосовно здійснення проектно-вишукувальних робіт, топографічної зйомки, отримання вихідних даних (містобудівні умови і обмеження, шляхи та відстань вивозу ґрунту, сміття та інше) для проекту, а також про завдання на проектування проекту, наявна необхідність в отриманні завірених копій, а також оригіналів вказаних вище документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Слідчий вкзує, що зазначені у клопотанні документи являються першоджерелом отримання інформації та знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , у зв`язку з чим іншими способами довести зазначені вище обставини, окрім як здійснивши тимчасовий доступ до зазначених у клопотанні документів та вилучивши їх завірені копії, неможливо.

Слідчий в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду клопотання повідомлявся належним чином. Подала слідчому судді заяву, в якій клопотання підтримав, просив провести розгляд за його відсутності та задовольнити.

Представник особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, до яких планується отримати доступ в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду клопотання повідомлявся належним чином.

Вивчивши клопотання та додані до нього копії матеріалів кримінального провадження, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню частково з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Положеннями ст. 132 КПК України передбачено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом. Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора.

Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Згідно з ч. 1, ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 160 КПК України у клопотанні зазначаються можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно з п. 2 ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Згідно практики Європейського суду з прав людини під поняттям необхідності слід розуміти, що втручання відповідає нагальній суспільній необхідності та що воно пропорційне з правомірною метою, яку планується досягти (п. 67 справи «ОЛССОН (OLSSON) проти Швеції», п. 44 справи «Камензинд проти Швейцарії» та інші).

Також, з метою дотримання принципу верховенства права, органи влади повинні вживати усіх розумних і доступних їм заходів для забезпечення збирання та збереження доказів, які стосуються події злочину. Це не є обов`язком досягнення результату, але обов`язком вжиття заходів. Зазначені усталені принципи були висловлені, у тому числі, у справах: «Холодков і Холодкова проти України» (заява 29697/08, рішення від 07 травня 2015 року), «Сердюк проти України» (заява 61876/08, рішення від 12 березня 2015 року), «Мащенко проти України» (заява №42279/08, рішення від 11 червня 2015 року).

Як встановленослідчим суддеюта вбачаєтьсяз матеріалівкримінального провадження,які долученідо клопотанняслідчого,в ГСУ СБ Україниздійснюється досудоверозслідування укримінальному провадженні,внесеному до ЄРДРза № 12016230020004695 від 30.12.2016 за ознаками вчинення злочину, передбаченого ч. 2 ст. 191, ч.2 ст. 364 КК України.

Згідно витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань, який міститься в матеріалах справи, у період 2015 року по 2019 роки службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , шляхом зловживання службовим становищем, за сприяння працівників ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (генпідрядник) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " і ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (субпідрядні організації), які залучались до проведення робіт, вчинено розтрату бюджетних коштів під час виконання будівельних робіт по проекту "Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту " ІНФОРМАЦІЯ_1 " - реконструкція. Також у період з 2015 року по 2019 роки службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 під час виконання будівельних робіт по проекту "Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перонув аеропорту " ІНФОРМАЦІЯ_17 " за сприяння працівників ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (генпідрядник) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " і ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (субпідрядні організації), які залучались до проведення робіт по вказаному проекту, вчинено зловживання владою та службовим становищем під час проведення робіт, а також під час прийняття і оплати як належним чином виконаних проекту робіт з фактично наявними чисельними порушеннями, чим завдано збитків державі. Крім того, до вчинення кримінального правопорушення можливо причетні працівники КП " ІНФОРМАЦІЯ_4 яке являється експлуатантом об`єктів реконструкції.

Враховуючи встановлені під час досудового розслідування обставини вчинення кримінального правопорушення за яким відкрите кримінальне провадження та в межах якого подано вказане клопотання, слідчий суддя вважає, що вказані слідчим у клопотанні документи можуть бути використані як докази у даному кримінальному провадженні.

Разом з тим, слідчим не доведено необхідності вилучення оригіналів вказаних у клопотанні документів , а тому слідчий суддя приходить до висновку, що надання завірених належним чином копій вказаних документів за період з 01.01.2015 року буде достатнім для досягнення мети зазначеного тимчасового доступу.

Слідчим суддею також встановлено, що зазначені в клопотанні обставини та надані до нього докази дають достатньо підстав вважати, що неможливо іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою вказаних слідчим документів, у зв`язку з чим необхідно надати до вказаних документів тимчасовий доступ з можливістю вилучення їх копій.

Керуючись вимогами ст. ст. 132, 159 - 164 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити частково.

Надати старшому слідчому 3 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України капітану юстиції ОСОБА_3 , або іншому слідчому в групі слідчих, тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з можливістю вилучення їх копій, а саме:

1) Накази про призначення на посади та звільнення з посад осіб, які з 2015 року займали посаду виконуючого обов`язки начальника, тимчасово виконуючого обов`язки начальника, а також начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 ;

2)Документи,що свідчатьпро наявністьстатусу службовоїособи тарозкривають характер,обсяг ізміст посадовихобов`язків (інструкції та інші) прав та повноважень (нормативно-правові акти, положення, інструкції, накази, посадові інструкції) осіб, які з 2015 року займали посаду виконуючого обов`язки начальника, тимчасово виконуючого обов`язки начальника, а також начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 , а також документи щодо ознайомлення вказаних осіб з їх посадовими обов`язками;

3) Документи, які містять відомості (із зазначенням відповідного періоду) про перебування осіб, які з 2015 року займали посаду виконуючого обов`язки начальника, тимчасово виконуючого обов`язки начальника, а також начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 , на лікарняних, у відрядження, відпустках, тимчасове невиконання покладених обов`язків з інших причин

4) Накази начальника установи про створення, затвердження та зміни складу тендерного комітету комунальної установи з капітального будівництва та експлуатації ІНФОРМАЦІЯ_4 з 2015 року;

5) Положення про комунальну ІНФОРМАЦІЯ_2 та документи, що затверджують вказані положення;

6) Документи стосовно ІНФОРМАЦІЯ_5 та комунального підприємства ІНФОРМАЦІЯ_4 « ІНФОРМАЦІЯ_6 » з приводу проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту «Херсон» - реконструкція» та виконання робіт по проекту, в т.ч. погодження умов та вихідних даних проекту, виділення земельних ділянок, спірних питань щодо земельних ділянок для збільшення розмірів об`єктів робіт, в т.ч. злітно-посадкової смуги, погодження умов проекту та робіт, контролю за виконанням робіт, прийняття та використання об`єктів робіт, проведених за результатом вказаних обставин спільних нарад;

7) Листування комунальної установи з капітального будівництва та експлуатації ІНФОРМАЦІЯ_4 та ІНФОРМАЦІЯ_7 і ІНФОРМАЦІЯ_8 з приводу виконання робіт по проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту «Херсон» - реконструкція», контролю виконання за вказаними роботами; направлення актів готовності об`єкта до експлуатації та отримання відповідей;

8) Супровідні документи, акти прийому-передачі, інші документи стосовно направлення та отримання комунальною ІНФОРМАЦІЯ_2 проектної, робочої та іншої документації по проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту «Херсон» - реконструкція»;

9) Акти готовності об`єкта до експлуатації, складені стосовно робіт по проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту «Херсон» - реконструкція»;

10) Документи стосовно відносин комунальної установи з капітального будівництва та експлуатації ІНФОРМАЦІЯ_4 та Херсонською філією « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_10 », УДПТ НДІ ЦА « ІНФОРМАЦІЯ_11 » а також інших юридичних або фізичних осіб стосовно здійснення проектно-вишукувальних робіт, топографічної зйомки, отримання вихідних даних (містобудівні умови і обмеження, шляхи та відстань вивозу ґрунту, сміття ) для проекту,

11) Завдання на проектування, його погодження , в т.ч. відповідними дозвільними органами, листування з УДПТ НДІ ЦА « ІНФОРМАЦІЯ_11 » стосовно надання та отримання завдання на проектування.

12) Листування комунальної ІНФОРМАЦІЯ_2 та комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ІНФОРМАЦІЯ_4 з приводу виконання робіт по проекту «Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - реконструкція», погодження робіт та проекту, виведення з експлуатації та прийняття об`єктів в експлуатацію.

В решті вимог за клопотанням - відмовити.

Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.

Роз`яснити особі, у володінні якої перебувають речі та документи, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала слідчого судді про тимчасовий доступ до речей і документів може бути оскаржена до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її проголошення в частині надання дозволу на вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутності яких фізична особа - підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність.

В іншій частині ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення19.12.2019
Оприлюднено22.02.2023
Номер документу86790760
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів. Згідно практики Європейського суду з прав людини під поняттям необхідності слід розуміти, що втручання відповідає нагальній суспільній необхідності та що воно пропорційне з правомірною метою, яку планується досягти (п. 67 справи «ОЛССОН (ОLSSОN) проти Швеції», п. 44 справи «Камензинд проти Швейцарії» та інші). Також, з метою дотримання принципу верховенства права, органи влади повинні вживати усіх розумних і доступних їм заходів для забезпечення збирання та збереження доказів, які стосуються події злочину. Це не є обов`язком досягнення результату, але обов`язком вжиття заходів. Зазначені усталені принципи були висловлені, у тому числі, у справах: «Холодков і Холодкова проти України» (заява 29697/08, рішення від 07 травня 2015 року), «Сердюк проти України» (заява 61876/08, рішення від 12 березня 2015 року), «Мащенко проти України» (заява №42279/08, рішення від 11 червня 2015 року). Як встановленослідчим суддеюта вбачаєтьсяз матеріалівкримінального провадження,які долученідо клопотанняслідчого,в ГСУ СБ Україниздійснюється досудоверозслідування укримінальному провадженні,внесеному до ЄРДРза № 12016230020004695 від 30.12.2016 за ознаками вчинення злочину, передбаченого ч. 2 ст. 191, ч.2 ст. 364 КК України. Згідно витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань, який міститься в матеріалах справи, у період 2015 року по 2019 роки службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , шляхом зловживання службовим становищем, за сприяння працівників ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (генпідрядник) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " і ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (субпідрядні організації), які залучались до проведення робіт, вчинено розтрату бюджетних коштів під час виконання будівельних робіт по проекту "Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перону в аеропорту " ІНФОРМАЦІЯ_1 " - реконструкція. Також у період з 2015 року по 2019 роки службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 під час виконання будівельних робіт по проекту "Відновлювальні роботи покриття, РД-1, РД-2, перонув аеропорту " ІНФОРМАЦІЯ_17 " за сприяння працівників ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (генпідрядник) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " і ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (субпідрядні організації), які залучались до проведення робіт по вказаному проекту, вчинено зловживання владою та службовим становищем під час проведення робіт, а також під час прийняття і оплати як належним чином виконаних проекту робіт з фактично наявними чисельними порушеннями, чим завдано збитків державі. Крім того, до вчинення кримінального правопорушення можливо причетні працівники КП " ІНФОРМАЦІЯ_4 яке являється експлуатантом об`єктів реконструкції. Враховуючи встановлені під час досудового розслідування обставини вчинення кримінального правопорушення за яким відкрите кримінальне провадження та в межах якого подано вказане клопотання, слідчий

Судовий реєстр по справі —761/44988/19

Ухвала від 19.12.2019

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Рибак М. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні