П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
08 січня 2020 р.м.ОдесаСправа № 420/5488/18
Головуючий в 1 інстанції: Цховребова М.Г.
Суддя П`ятого апеляційного адміністративного суду Осіпов Ю.В., розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 21 грудня 2018 року по справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСФЕРРІ" до Головного управління Державної фіскальної служи в Одеській області про скасування податкового повідомлення-рішення, -
В С Т А Н О В И В :
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 21 грудня 2018 року адміністративний позов ТОВ "ТРАНСФЕРРІ" задоволено. Скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС в Одеській області від 05.10.2018 року № 43661407.
Не погоджуючись з зазначеним рішенням суду 1-ї інстанції, представник Головного управління ДФС в Одеській області 14.01.2019 року подав апеляційну скаргу.
Ухвалою судді П`ятого апеляційного адміністративного суду (Вербицької Н.В.) від 31.05.2019р. зазначена апеляційна скарга була залишена без руху у зв`язку з тим, що по справі не сплачено судовий збір (державне мито ). Апелянту надано 10-тиденний строк з моменту отримання копії ухвали від 31.05.2019р. для усунення зазначених у ній недоліків.
Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 15.07.2019р. вказану апеляційну скаргу було повернуто апелянту, у зв`язку з невиконанням ухвали від 31.05.2019р.
19.12.2019р. на вказане рішення суду 1-ї інстанції представник ГУ ДФС в Одеській області подав апеляційну скаргу, та одночасно клопотання про поновлення строку на апеляційне оскарження.
Однак, ця апеляційна скарга не відповідає вимогам ст.295 КАС України, а саме: апелянтом пропущено строк для подання апеляційної скарги, та по справі не сплачено судовий збір (державне мито ).
Як вбачається з матеріалів справи, та зазначається самим апелянтом, копію повного тексту оскаржуваного рішення отримано 28.05.2019р., однак апеляційна скарга подана 19.12.2019р., т.б. через 7 місяців та, відповідно, із значним пропуском встановленого законодавством строку для подання апеляційної скарги на рішення.
Так, як вбачається з клопотання апелянта про поновлення строків, представник ГУ ДФС в Одеській області посилається на своє право на апеляційне оскарження, одночасно зазначаючи, що перша апеляційна скарга була подана у встановлений законодавством строк та повернута з причин не сплати судового збору.
Разом з тим, обставини, пов`язані з фінансуванням установи чи організації з Державного бюджету України та відсутністю у неї коштів, призначених для сплати судового збору, не звільняють контролюючий орган від обов`язку своєчасної сплати судового збору та, відповідно, своєчасної подачі апеляційної скарги.
При цьому, слід звернути увагу, що аналогічної правової позиції дотримується і Верховний Суд, зокрема, у своїх ухвалах від 16.05.2018 року по справі №820/3345/17, від 15.05.2018 року по справі №826/10848/16.
А як слідує із приписів ч.3 ст.298 КАС України апеляційна скарга залишається без руху також у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, установлених статтею 295 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними.
Також, ця апеляційна скарга не відповідає вимогам ст.296 КАС України, а саме: апелянтом не надано документ про сплату судового збору.
У відповідності до ст.4 Закону України "Про судовий збір", за подачу цієї апеляційної скарги на рішення суду 1-ї, судовий збір сплачується у розмірі 150% від тієї суми, яку слід було сплатити до суду 1-ї інстанції.
Виходячи з того, що до суду 1-ї інстанції слід було сплатити 19438,34 грн. (за вимогу майнового характеру заявлену суб`єктом владних повноважень, юридичною особою 1,5 відсотка ціни позову (1295889 грн.), але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб), то до суду 2-ї інстанції за подачу апеляційного скарги, у даному випадку слід сплатити 29157,51 грн. на рахунок UA058999980313181206081015008 отримувач: УК у м.Одесі/Приморський р-н/22030101 код ЄДРПОУ 38016923 банк отримувач: Казначейство України (ЕАП) МФО: 899998 код класифікації доходів бюджету 22030101; та надати до суду оригінал квитанції про його сплату.
Таким чином, так як апеляційна скарга подана із значним пропуском встановленого законодавством строку, та у зв`язку з тим, що по справі не сплачено судовий збір, вважаю, що на даний час є усі законні підстави залишити апеляційну скаргу без руху та надати апелянту 10-тиденний строк для усунення зазначених недоліків.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 169, 296, 298, 325 КАС України,-
У Х В А Л И В :
Апеляційну скаргу Головного управління ДФС в Одеській області - залишити без руху.
Для усунення недоліків поданої апеляційної скарги надати апелянту 10-денний строк з моменту отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та касаційному оскарженню не підлягає.
Суддя-доповідач: Ю.В. Осіпов
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.01.2020 |
Оприлюднено | 10.01.2020 |
Номер документу | 86793559 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Осіпов Ю.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні