Рішення
від 09.01.2020 по справі 360/4997/19
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

09 січня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/4997/19

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Секірська А.Г., розглянувши в порядку письмового провадження справу за позовом адвоката Риндіна Дмитра Ілліча в інтересах ОСОБА_1 до головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області, управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

25.11.2019 до Луганського окружного адміністративного суду надійшов позов адвоката Риндіна Дмитра Ілліча (далі - представник) в інтересах ОСОБА_1 (далі - позивач) до управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області (далі - відповідач - 1, УПФУ в м. Сєвєродонецьку) про визнання дій незаконними, зобов`язання вчинити певні дії.

Ухвалю суду від 26.11.2019 позовну заяву залишено без руху із наданням позивачу строку для усунення недоліків у справі (арк.спр. 62-63).

04.12.2019 позивачем на виконання вимогу ухвали суду надано уточнену позовну заяву, в якій у якості другого відповідача зазначено головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області (далі - відповідач 2, ГУПФУ в Луганській області).

Ухвалою суду від 09.12.2019 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін (арк. спр. 1-2).

Уточнену позовну заяву обґрунтовано тим, що ОСОБА_1 на початку 2018 року звернувся до УПФУ в м. Сєвєродонецьку з заявою про прийняття документів для попереднього визначення права на пенсію на пільгових умовах на підставі статті 14 Закону України Про пенсійне забезпечення та статті 114 Закону № 1058. У відповідь на заяву позивача пенсійний орган повідомив, що право на призначення пенсії за віком позивач набуде при досягненні 57 років.

У травні 2019 року після досягнення 57 років позивач повторно звернувся до УПФУ в м. Сєвєродонецьку з заявою про прийняття документів для попереднього визначення права на пенсію на пільгових умовах, у відповідь на яку пенсійний орган повідомив про необхідність надання додаткових документів, що підтверджують пільговий стаж та довідок, які будуть враховані для призначення пенсії.

Позивачем були зібрані та надані відповідачу документи, що підтверджують право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах за Списком № 2, зокрема, видані трудовим архівом Лисичанської міської ради довідки, що підтверджують роботу позивача на ДП Лисичанська теплоелектроцентраль в якості слюсаря по ремонту устаткування котельного та пилопідготовчого цеху на дільниці з ремонту котельного устаткування в котлотурбінному цеху в період часу з 01.03.1993 по 06.05.1993. Також позивачем надано довідку від 13.12.2001 № 639, що підтверджує трудовий стаж на пільгових умовах за період з 06.09.1989 по 23.01.1992 під час роботи на підприємстві Макіївське спеціалізоване управління № 114 треста Донбасстальконструкція , яку пенсійний орган не прийняв.

Наприкінці серпня на домашню адресу позивача надійшло рішення про результати розгляду заяви ОСОБА_1 . Комісії при ГУ ПФУ в Луганській області від 14.08.2019 № 07/24 про відмову підтвердити періоди роботи, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах за Списком № 2, підставою для відмови у зарахуванні пільгового стажу зазначено відсутність ліквідації підприємства.

Такі дії відповідача з незарахування періодів роботи до пільгового трудового стажу позбавили позивача права на пенсійне забезпечення без законних на те підстав.

З огляду на статтю 62 Закону України Про пенсійне забезпечення , відповідач взагалі не мав права вимагати від позивача надання додаткових документів про підтвердження пільгового стажу, адже у позивача є трудова книжка, в якій містяться всі відомості, що визначають право на пенсію на пільгових умовах, у відповідних записах немає жодних виправлень, помарок тощо, які б викликали сумнів у справжності записів.

Для отримання інформації позивачем спрямовані запити до Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, УПФУ в м. Сєвєродонецьку, арбітражного керуючого Вісконова О.В., який значиться представником ДП Лисичанська ТЕЦ (ліквідатором) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Згідно із відповіддю Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, постановою Вищого господарського суду України від 04.07.2017 справу № 20б/5014/2055/2012 про банкрутство ДП Лисичанська ТЕЦ повернуто на розгляд до господарського суду Луганської області на стадію ліквідаційної процедури. Колишнім ліквідатором ДП Лисичанська ТЕЦ ОСОБА_2 передано на тимчасове зберігання до архівного відділу Лисичанської міської ради документи ДП Лисичанська ТЕЦ за 1939 - 2013 роки та 1992 - 2011 роки ухвалою господарського суду Луганської області від 11.12.2017 арбітражного керуючого ОСОБА_2 звільнено від виконання повноважень ліквідатора ДП Лисичанська ТЕЦ . Заявнику пораджено звернутися до арбітражного керуючого ДП Лисичанська ТЕЦ після його призначення.

Згідно із відповіддю арбітражного керуючого ОСОБА_2 ухвалою господарського суду Луганської області від 11.12.2017 його звільнено від виконання повноважень ліквідатора ДП Лисичанська ТЕЦ та у нього відсутні правові підстави надавати та підписувати документи від імені ДП Лисичанська ТЕЦ .

Також представник позивача зазначив, що відповідь УПФУ в м. Сєвєродонецьку на звернення позивача надана з порушенням терміну розгляду звернення, який становить не більше місяця від дня надходження звернення згідно зі статтею 20 Закону України Про звернення громадян . Заяву ОСОБА_1 від 25.09.2019 УПФУ в м. Сєвєродонецьку отримано 27.09.2019 вх. № 6986, відповідь надана 04.11.2019 № 23315/02-22, чим порушено термін розгляду звернення позивача.

Користуючись правом заявника, згідно зі статтею 17 Закону України Про звернення громадян позивач 30.10.2019 особисто звернувся до УПФУ в м. Сєвєродонецьку з метою отримання відповіді на своє звернення, однак відповіді не отримав у зв`язку з її відсутністю. При цьому багато часу знадобилась відшукати запит та його виконавця - ОСОБА_3 , яка запевнила, що найближчим часом заявнику буде надана відповідь. Щодня позивач телефонував виконавцю з метою з`ясування часу, коли позивач отримає відповідь на своє звернення. 04.11.2019 отримав відповідь від 04.11.2019 № 23315/02-22, в якій зазначено, що позивач повинен надати довідку, що уточнює характер виконуваної роботи, підписану ліквідатором підприємства. Також з відповіді вбачається відсутність будь-якої можливості у позивача підтвердити наявність трудового стажу на пільгових умовах за період з 06.09.1989 по 23.01.1992 під час роботи на підприємстві Макіївське спеціалізоване управління № 114 треста Донбасстальконструкція .

Позивач вважає, що у відповідача не було правових підстав вимагати надання якихось додаткових довідок, оскільки у трудовій книжці пільговий характер роботи зазначений, є всі застережні записи про роботу з повним робочим днем, у відповідних записах немає жодних виправлень, помарок, які б могли призвести до сумніву у справжності записів. Крім того, позивачем надано документи, видані трудовим архівом Лисичанської міської ради, які відповідач не прийняв до уваги. Позивач позбавлений можливості отримати уточнюючу довідку у зв`язку з відсутністю ліквідатора ДП Лисичанська ТЕЦ , та відсутня можливість отримати підтверджуючі довідки від підприємства Макіївське спеціалізоване управління № 114 треста Донбасстальконструкція , що припинило свою діяльність та знаходиться на непідконтрольній Україні території.

Пільговий стаж позивача складає більше 8 років, а пенсійний вік, передбачений частиною першою статті 26 Закону № 1058 - 60 років, тому право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах у позивача виникає після досягнення 57 років, тобто з 2019 року. Відповідач не прийняв до уваги записи у трудовій книжці та архівні довідки, не повідомив про інший спосіб підтвердження пільгового трудового стажу, тому відмова у зарахуванні позивачу пільгового трудового стажу є цілком незаконною.

На підставі викладеного представник позивача просив суд:

- визнати дії ГУ ПФУ в Луганської області в особі Комісії при Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області незаконними та скасувати Рішення про результати розгляду заяви ОСОБА_1 Комісії при Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області № 07/24 від 14 серпня 2019 року про відмову підтвердити періоди роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах;

- зобов`язати ГУ ПФУ в Луганської області в особі Комісії при Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області та УПФУ в місті Сєвєродонецьку зарахувати до пільгового стажу роботи, що дає право на призначення пенсії на пільгових умовах за Списком № 2 періоди роботи ОСОБА_1 на підприємстві Макіївське спеціалізоване управління № 114 треста Донбасстальконстукція монтажником по монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій з 06 вересня 1989 року по 23 січня 1992 року;

- зобов`язати ГУ ПФУ в Луганської області в особі Комісії при Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області та УПФУ в місті Сєвєродонецьку Луганської області зарахувати до пільгового стажу роботи, що дає право на призначення пенсії на пільгових умовах за Списком № 2 періоди роботи ОСОБА_1 на ДП Лисичанська ТЕЦ в якості слюсаря по ремонту устаткування котельного та пилопідготовчого цеху на дільниці з ремонту котельного устаткування в котлотурбінному цеху з 01 березня 1993 року по 06 травня 1993 року та з 04 червня 2003 року по 15 червня 2011 року.

20.12.2019 за вх. № 62361/2019 від УПФУ в м. Сєвєродонецьку надійшов відзив на позовну заяву (арк.спр. 84-86), в якому останній заперечував проти позовних вимог у зв`язку з наступним.

03.05.2019 ОСОБА_1 звернувся з заявою про підтвердження стажу роботи в комісію з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення (перерахунок) пенсії на пільгових умовах або за вислугу років при головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області.

У зазначеній заяві позивач ставив питання щодо підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах списку № 2 відповідно до ст.114 Закону України Про пенсійне забезпечення за період:

- з 01.03.1993 по 06.05.1993 на ДП Лисичанська ТЕЦ в якості слюсаря по ремонту устаткування котельного та пилопідготовчого цеху на дільниці з ремонту котельного устаткування в котлотурбінному цеху;

- з 04.06.2003 по 15.06.2011 на ДП Лисичанська ТЕЦ в якості слюсаря по ремонту устаткування котельного та пилопідготовчого цеху на дільниці з ремонту котельного устаткування в котлотурбінному цеху.

14.08.2019 комісією при ГУ ПФУ в Луганській області прийнято рішення №07/24 про результати розгляду заяви ОСОБА_1 від 03.05.2019, в якому зазначено, що пунктом 1 Порядку підтвердження періодів роботи, що зараховується до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 10.11.2006 №18-1 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 24.11.2006 за №1231/13105, визначено механізм підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установленої для окремої категорії працівників, у разі ліквідації підприємства, установи та організації без визначення правонаступника. У Комісії не було правових підстав розглядати зазначені у заяві від 03.05.2019 періоди у зв`язку з відсутністю ліквідації підприємства.

Тому зарахувати до пільгового стажу роботи за Списком № 2 періоди роботи позивача на ДП Лисичанська ТЕЦ з 01.03.1993 по 06.05.1993 та з 04.06.2003 по 15.06.2011 немає правових підстав.

27.09.2019 на адресу УПФУ в м. Сєвєродонецьку надійшов лист ОСОБА_1 від 25.09.2019 щодо роз`яснення питань, які стосуються призначення пенсії на пільгових умовах.

Листом УПФУ в м. Сєвєродонецьку від 04.11.2019 ОСОБА_1 було надано відповідь з роз`ясненнями на лист від 25.09.2019.

Оскільки позивач не звертався до УПФУ в м. Сєвєродонецьку з заявою про призначення пенсії, то будь - яке рішення про призначення (відмову) пенсії управлінням не приймалось.

В позовній заяві ОСОБА_1 просить суд зарахувати до пільгового стажу роботи, що дає право на призначення пенсії на пільгових умовах за Списком № 2, періоди роботи позивача на підприємстві Макіївське спеціалізоване управління №114 треста Донбасстальконстукція монтажником по монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій з 06 вересня 1989 року по 23 січня 1992 року.

Зазначене підприємство ліквідовано, а питання підтвердження стажу роботи позивачем на Комісію з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення (перерахунок) пенсії на пільгових умовах або за вислугу років при ГУ ПФУ в Луганській області не виносилось.

Тому зарахувати до пільгового стажу роботи за Списком № 2 періоди роботи позивача на підприємстві Макіївське спеціалізоване управління №114 треста Донбасстальконстукція з 06.09.1989 по 23.01.1992 немає правових підстав.

Також відповідач-1 заперечував проти стягнення судових витрат за рахунок його бюджетних асигнувань.

На підставі викладеного, УПФУ в м. Сєвєродонецьку просило суд відмовити у задоволенні позовних вимог.

24.12.2019 за вх. № 62826/2019 від ГУ ПФУ в Луганській області надійшов відзив на позовну заяву (арк.спр. 92-94), в якому останній заперечував проти позовних вимог з огляду на наступне.

03.05.2019 ОСОБА_1 подав заяву про підтвердження стажу роботи на підставі Порядку підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, затвердженого постановою Пенсійного фонду України № 18-1 від 10.11.2006.

З огляду на норми Порядку № 18-1, комісія підтверджує пільговий стаж роботи виключно в тому випадку, якщо підприємство, на якому працювала особа, є ліквідованим.

У поданій 03.05.2019 для розгляду на комісію при головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області заяви позивач просив розглянути питання про підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах за Списком № 2 ст. 114 Закону України Про пенсійне забезпечення за період з 01.03.1993 по 27.04.1993, з 04.06.2003 по 15.06.2011.

За наслідками розгляду заяви про підтвердження стажу роботи та доданих до неї документів Комісією було прийнято рішення про результати розгляду заяви від 14.08.2019 № 07/24.

Період роботи ОСОБА_1 на Державному підприємстві Лисичанська теплоелектроцентраль з 01.03.1993 по 06.05.1993 таз 04.06.2003 по 15.06.2011 не враховано до стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, оскільки за даними Єдиного державного реєстру Господарським судом Луганської області від 15.10.2012 № 20Б/5014/2055/2012 було прийнято рішення про визнання ДП Лисичанська теплоелектроцентраль банкрутом і відкрито ліквідаційну процедуру. Однак, рішенням Вищого Господарського суду м. Києва № 20Б/5014/2055/2012 відмінено державну реєстрацію припинення цього підприємства.

Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, станом на 03.05.2019 Державне підприємство Лисичанська теплоелектроцентраль не ліквідовано.

В позовній заяві позивач просить зарахувати до пільгового стажу роботи періоди, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах за Списком №2.

В даному випадку питання про врахування вказаного періоду роботи до пільгового стажу повинно було вирішуватися УПФУ в м. Сєвєродонецьку при вирішенні питання про призначення пенсії ОСОБА_1 або відмову в призначенні, а не Комісією при головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганської області.

Відтак, позовні вимоги про скасування рішення Комісії при головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області № 07/24 від 14 серпня 2019 року не підлягають задоволенню.

Враховуючи вищевикладене, розглядати документи за періоди роботи ОСОБА_1 на ДП Лисичанська теплоелектроцентраль в якості слюсаря по ремонту устаткування котельних та пилоприготувальних цехів з 01.03.1993 по 06.05.1993 та з 04.06.2003 по 15.06.2011 у Комісії не має підстав у зв`язку з відсутністю ліквідації підприємства.

Щодо підтвердження пільгового стажу роботи, що дає право на призначення пенсії на пільгових умовах за Списком № 2 період роботи на підприємстві Макіївське спеціалізоване управління № 114 треста Донбасстальконстукція монтажником по монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій з 06 вересня 1989 року по 23 січня 1992 року.

Як було зазначено раніше, у відповідності до пп.пп. 1, 2 п.11 Порядку №18-1 для підтвердження стажу роботи заявник подає до управління Пенсійного фонду України в районі, місті, районі у місті, об`єднаних управлінь, за місцем проживання (реєстрації) ) заяву про підтвердження стажу роботи; документи, які підтверджують факт припинення підприємства, установи, організації в результаті їх ліквідації. 03.05.2019 ОСОБА_1 подавав заяву про підтвердження періодів роботи, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах за Списком № 2 ст. 114 Закону України Про пенсійне забезпечення , але за інший період (з 01.03.1993 по 06.05.1993, з 04.06.2003 по 15.06.2011) та на іншому підприємстві (Державному підприємстві Лисичанська теплоелектроцентраль ).

Заяви про підтвердження стажу роботи саме на підприємстві Макіївське спеціалізоване управління № 114 треста Донбасстальконстукція монтажником по монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій з 06 вересня 1989 року по 23 січня 1992 року на розгляд Комісії при головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області позивач не надавав. Тому Комісія рішення за цей період не приймала.

Відповідач - 2 вважає, що позовні вимоги ОСОБА_1 стосовно цього питання передчасні.

Враховуючи вищевикладене, відповідач - 2 просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст. 72-77,90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов наступного.

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання АДРЕСА_1 (арк. спр. 12-13) 03.05.2019 звернувся до Комісії з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення (перерахунок) пенсії на пільгових умовах або за вислугу років при ГУ ПФУ в Луганській області із заявою про підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах за вислугу років за період з 01.03.1993 по 27.04.1993 та з 04.06.2003 по 15.06.2011 (арк. спр. 95).

14.08.2019 Комісією при ГУ ПФУ в Луганській області прийнято рішення № 07/24 Про результати розгляду заяви , у якому з посиланням на пункти 1, 11 Порядку підтвердження періодів роботи, що зараховується до трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умовах або за вислугу років, затвердженого постановою правління ПФУ від 10.11.2006 № 18-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 24.11.2006 за № 1231/13105, зазначено, що розглядати документи за періоди роботи ОСОБА_1 на Державному підприємстві Лисичанська теплоелектроцентраль в якості слюсаря по ремонту устаткування котельних та пилоприготувальних цехів з 01.03.1993 по 06.05.1993 та з 04.06.2003 по 15.06.2011 у Комісії не має підстав у зв`язку з відсутністю ліквідації підприємства (арк.спр. 88).

25.09.2019 позивач звернувся до УПФУ в м. Сєвєродонецьку із заявою, в якій просив роз`яснити, які документи необхідно зібрати, порядок їх отримання, повідомити чи має він право наявність пільгового стажу підтвердити шляхом показів двох свідків, та за яких умов він має право на призначення пенсії на пільгових умовах. Також просив повідомити, як підтвердити трудовий стаж на пільгових умовах за період часу з 06.09.1989 по 23.01.1992, коли він працював на підприємстві Макіївське спеціалізоване управління № 114 треста Донбасстальконструкція монтажником по монтажу стальних та залізобетонних конструкцій, на теперішній час підприємство ліквідовано і знаходиться на непідконтрольній території (арк.спр. 87).

04.11.2019 листом за вих. № 23315/02-22 УПФУ в м. Сєвєродонецьку надано відповідь на звернення позивача від 25.09.2019, в якому зазначено, що необхідність надання довідки, що уточнює характер виконуваної роботи зумовлена, зокрема, тим, що в трудовій книжці відсутня інформація про зайнятість протягом робочого дня в шкідливих умовах праці. Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань повноваження з видачі підтверджуючих документів покладені на ліквідатора. Оскільки ДП Лисичанська теплоелектроцентраль не ліквідовано, для отримання пільгової довідки необхідно звернутися до ліквідатора підприємства.

Щодо підтвердження пільгового стажу за період роботи на дочірньому підприємстві управління № 114 м. Макіївки - акціонерного товариства закритого типа Донбасстальконструкція, в наданому заявником витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості про ліквідацію підприємства відсутні. Врахувати стаж роботи за період з 06.09.1989 по 23.01.1992 як пільговий неможливо, так як відповідно до пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 595 міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, місцевими державними адміністраціями забезпечено до 01.12.2014 переміщення бюджетних установ, підприємств та організацій, що належать до сфери їх управління, з населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, в населені пункти, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі. Згідно цієї постанови до 01.12.2014 всі державні бюджетні установи, підприємства та організації повинні були бути перереєстровані на території підконтрольній українській владі.

Оригінали первинних документів (відомостей), які можуть бути використані для підтвердження права на пільгове пенсійне забезпечення, зокрема, відомості, вказані як підстава для видачі довідок, особова картка форми Т-2, штатний розклад, накази про прийняття, переміщення, звільнення з роботи, розрахунково - платіжні відомості працівників зберігаються в архівах підприємств, де українська влада тимчасово не здійснює свої повноваження (м. Макіївка, Донецька область). На території України, підконтрольній уряду, документи, зокрема, довідки, видані підприємствами неіснуючого територіального утворення, не розглядаються та не можуть служити підставою для визначення права на пенсію (арк.спр. 90).

Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог суд зазначає наступне.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Закон України від 09 липня 2003 року № 1058-IV Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування (далі - Закон № 1058-IV), розроблений відповідно до Конституції України та Основ законодавства України про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, визначає принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду, що формуються за рахунок страхових внесків роботодавців, бюджетних та інших джерел, передбачених цим Законом, а також регулює порядок формування Накопичувального пенсійного фонду та фінансування за рахунок його коштів видатків на оплату договорів страхування довічних пенсій або одноразових виплат застрахованим особам, членам їхніх сімей та іншим особам, передбаченим цим Законом.

Щодо позовних вимог в частині визнати дії ГУ ПФУ в Луганської області в особі Комісії при Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області незаконними та скасування Рішення про результати розгляду заяви ОСОБА_1 Комісії при Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області № 07/24 від 14 серпня 2019 року про відмову підтвердити періоди роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах, суд зазначає таке.

Пунктом 20 Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 № 637 (далі - Порядок № 637) визначено, що у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні відомості, що визначають право на пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установлені для окремих категорій працівників, для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їх правонаступників (додаток N 5). У довідці має бути вказано: періоди роботи, що зараховуються до спеціального стажу; професія або посада; характер виконуваної роботи; розділ, підрозділ, пункт, найменування списків або їх номери, куди включається цей період роботи; первинні документи за час виконання роботи, на підставі яких видана зазначена довідка. Додатково в довідці наводяться такі відомості: стосовно жінок, які працюють доярками (операторами машинного доїння), свинарками-операторами на підприємствах сільського господарства (в тому числі в колгоспах) - про виконання встановлених норм обслуговування.

У разі відсутності правонаступника підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установленої для окремих категорій працівників, здійснюється у порядку, визначеному Пенсійним фондом України за погодженням з Мінсоцполітики та Мінфіном.

Порядок підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 10.11.2006 № 18-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 24.11.2006 за № 1231/13105 № 18-1 (далі - Порядок № 18-1) визначає механізм підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установленої для окремої категорії працівників у разі ліквідації підприємства, установи та організації без визначення правонаступника.

Підтвердження періодів роботи, що дає право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років (далі - підтвердження стажу роботи), здійснюється комісіями з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років (далі - Комісії) (пункт 3 Порядку № 18-1).

Згідно з пунктом 4 Порядку № 18-1 Комісії створюються при головних управліннях Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, до складу яких обов`язково включаються представники органів соціального захисту населення, органів Пенсійного фонду України, Державної служби України з питань праці. До складу Комісії за згодою включаються представники членських організацій Федерації професійних спілок України та регіональних організацій роботодавців та їх об`єднань.

Відповідно до пункту 11 Порядку № 18-1 для підтвердження стажу роботи заявник подає до управління Пенсійного фонду України в районі, місті, районі у

місті, об`єднаних управлінь за місцем проживання (реєстрації) такі документи:

1) заяву про підтвердження стажу роботи;

2) документи, які підтверджують факт припинення підприємства, установи, організації в результаті їх ліквідації (у тому числі архівні) - щодо підприємств, установ, організацій, ліквідованих до 01.07.2004 та/або щодо яких відсутні дані про проведення реєстраційних дій в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр);

3) трудову книжку;

4) документи, видані архівними установами, зокрема:

а) довідку про заробітну плату;

б) копії документів про проведення атестації робочих місць;

в) копії документів про переведення на іншу роботу, на роботу з неповним робочим днем, надання відпусток без збереження заробітної плати (у разі відсутності - довідка про їх відсутність).

У разі необхідності заявник може подавати інші документи, які можуть підтверджувати виконання робіт, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років.

Матеріалами справи підтверджується, що до Комісії при ГУ ПФУ в Луганській області позивач звернувся з заявою від 03.05.2019 про підтвердження стажу роботи у періоди з 01.03.1993 по 27.04.1993 та з 04.06.2003 по 15.06.2011, тобто у ДП Лисичанська теплоелектроцентраль (арк.спр. 89).

Згідно із витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 09.01.2020 за № 1006165002 Державне підприємство Лисичанська теплоелектроцентраль , код ЄДРПОУ 00131067, було зареєстровано як юридична особа 05.08.1998, 08.07.2005, № запису 1 381 120 0000 000575, з 23.10.2012 перебуває в стані припинення за судовим рішенням про банкрутство, судове рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, 15.10.2012, 20б/5014/2055/2012, господарський суд Луганської області; 28.11.2016 внесено запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи у зв`язку з визнанням її банкрутом; 25.07.2017 внесено судове рішення про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи (арк.спр. 100-103).

Таким чином, з огляду на норми пункту 1 Порядку № 18-1, суд погоджує висновок комісії при ГУ ПФУ в Луганській області про відсутність повноважень на розгляд документів за періоди роботи ОСОБА_1 на ДП Лисичанська теплоелектроцентраль , оскільки підприємство перебуває у стані припинення і не є ліквідованим без правонаступника.

Суд зауважує, що рішенням від 14.08.2019 № 07/24 не відмовлено в підтвердженні періодів роботи позивача в ДП Лисичанська теплоелектроцентраль , що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах, а взагалі зазначене питання не розглядалося у зв`язку з відсутністю відповідних повноважень в Комісії.

З огляду на наведене, у задоволенні позовних вимог про визнання дій ГУ ПФУ в Луганської області в особі Комісії при Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області незаконними та скасування Рішення про результати розгляду заяви ОСОБА_1 Комісії при Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області № 07/24 від 14 серпня 2019 року слід відмовити.

Щодо позовних вимог про зобов`язання ГУ ПФУ в Луганської області в особі Комісії при Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області та УПФУ в місті Сєвєродонецьку зарахувати до пільгового стажу роботи, що дає право на призначення пенсії на пільгових умовах за Списком № 2 періоди роботи ОСОБА_1 на підприємстві Макіївське спеціалізоване управління № 114 треста Донбасстальконстукція монтажником по монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій з 06 вересня 1989 року по 23 січня 1992 року; на ДП Лисичанська ТЕЦ в якості слюсаря по ремонту устаткування котельного та пилопідготовчого цеху на дільниці з ремонту котельного устаткування в котлотурбінному цеху з 01 березня 1993 року по 06 травня 1993 року та з 04 червня 2003 року по 15 червня 2011 року, суд зазначає таке.

В частині зазначених вимог до ГУ ПФУ в Луганській області, суд зауважує, що Порядок № 18-1 визначає механізм підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установленої для окремої категорії працівників у разі ліквідації підприємства, установи та організації без визначення правонаступника.

Тобто Комісія при ГУ ПФУ в Луганській області може підтвердити періоди роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах, у разі ліквідації підприємства, установи та організації без визначення правонаступника, та у разі звернення особи з відповідною заяву згідно із вимогами пункту 11 Порядку № 18-1.

Як зазначено вище, в Комісії відсутні повноваження вирішувати питання підтвердження періодів роботи позивача в ДП Лисичанська теплоелектроцентраль , оскільки останнє перебуває у стані припинення та не є ліквідованим без правонаступників.

Щодо періоду роботи ОСОБА_1 в управлінні № 114 міста Макіївка Дочірнього підприємства АТЗТ Донбасстальконструкція , ОСОБА_1 не звертався до Комісії при ГУ ПФУ в Луганській області з заявою про підтвердження періоду роботи на зазначеному підприємстві, і відповідне питання відповідачем-2 не розглядалося, тобто право позивача з боку ГУ ПФУ в Луганській області в даному випадку не порушувалося.

Щодо зазначеної частини позовних вимог до УПФУ в м. Сєвєродонецьку, суд зауважує, що згідно з частиною першою статті 44 Закону № 1058-IV заява про призначення (перерахунок) пенсії та необхідні документи подаються до територіального органу Пенсійного фонду або до уповноваженого ним органу чи уповноваженій особі в порядку, визначеному правлінням Пенсійного фонду за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, особисто або через представника, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально.

Документи про призначення (перерахунок) пенсії розглядає територіальний орган Пенсійного фонду та не пізніше 10 днів з дня їх надходження приймає рішення про призначення (перерахунок) або про відмову в призначенні (перерахунку) пенсії (частина п`ята статті 45 Закону № 1058-IV).

Постановою Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року № 22-1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за № 1566/11846, затверджений Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування .

Згідно з абзацом першим пункту 1.5 розділу I Звернення за призначенням (перерахунком) пенсії Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року № 22-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 07 липня 2014 року № 13-1) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за № 1566/11846 (далі - Порядок № 22-1), заява про переведення з одного виду пенсії на інший, про перерахунок пенсії, про виплату пенсії у зв`язку з виїздом на постійне місце проживання за кордон, поновлення виплати пенсії, про припинення перерахування пенсії на банківський рахунок та отримання пенсії за місцем фактичного проживання, про виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім`ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні, про виплату пенсії за довіреністю, термін дії якої більше одного року, через кожний рік дії такої довіреності, подається пенсіонером особисто або його законним представником до органу, що призначає пенсію, за місцем перебування на обліку як одержувача пенсії, а пенсіонерами, які зареєстровані на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя і не отримують пенсії від уповноважених органів Російської Федерації, - до органу, що призначає пенсію, визначеного Пенсійним фондом України. При цьому у заяві про виплату частини пенсії непрацездатним членам сім`ї особи, яка знаходиться на повному державному утриманні, вказується адреса одержувача цієї частини пенсії.

Днем звернення за перерахунком пенсії, переведенням з одного виду пенсії на інший, поновленням виплати пенсії, виплатою недоотриманої пенсії у зв`язку зі смертю вважається день прийняття органом, що призначає пенсію, заяви з усіма необхідними документами (абзац п`ятий пункту 1.7 розділу I Звернення за призначенням (перерахунком) пенсії Порядку 22-1).

Абзацом першим пункту 2.7 розділу II Документи, необхідні для призначення, перерахунку пенсії, поновлення виплати раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший Порядку № 22-1 встановлено, що до заяви про перерахунок пенсії у зв`язку з урахуванням страхового стажу (заробітної плати) після призначення пенсії, у зв`язку зі зміною кількості членів сім`ї, а також в інших випадках, які спричиняють збільшення чи зменшення розміру пенсії, надаються документи, передбачені підпунктами 2-4 пункту 2.1, пунктом 2.6 цього розділу.

Відповідно до абзацу першого пункту 4.1 розділу ІV Приймання, оформлення і розгляд документів Порядку № 22-1 орган, що призначає пенсію, розглядає питання про призначення пенсії, перерахунок та поновлення виплати раніше призначеної пенсії, а також про переведення з одного виду пенсії на інший при зверненні особи з відповідною заявою (додаток 3).

Заяви про переведення з одного виду пенсії на інший, про перерахунок пенсії й поновлення виплати раніше призначеної пенсії приймаються органом, що призначає пенсію, за наявності в особи всіх необхідних документів. Заяви осіб про призначення, перерахунок, поновлення, переведення з одного виду пенсії на інший реєструються в журналі реєстрації рішень органу, що призначає пенсію. Особі або посадовій особі органом, що призначає пенсію, видається розписка із зазначенням дати прийняття заяви, а також переліку одержаних і відсутніх документів, які необхідно подати у тримісячний строк з дня прийняття заяви. Копія розписки зберігається в пенсійній справі (абзаци другий, третій пункту 4.1 розділу ІV Приймання, оформлення і розгляд документів Порядку № 22-1).

Згідно з абзацами першим, другим пункту 4.3 розділу ІV Приймання, оформлення і розгляд документів Порядку № 22-1 не пізніше 10 днів після надходження заяви та за наявності документів, необхідних для призначення, перерахунку, переведення з одного виду пенсії на інший та поновлення виплати пенсії (у тому числі документів, одержаних відповідно до абзацу другого підпункту 3 пункту 4.2 цього розділу), орган, що призначає пенсію, розглядає подані документи та приймає рішення щодо призначення, перерахунку, переведення з одного виду пенсії на інший, поновлення раніше призначеної пенсії без урахування періоду, за який відсутня інформація про сплату страхових внесків до Пенсійного фонду України. Після надходження даних про сплату страхових внесків за останній місяць роботи, що передує місяцю подання заяви про призначення пенсії, протягом місяця проводиться перерахунок пенсії з урахуванням цього періоду з дати призначення пенсії. При цьому, якщо у разі проведення перерахунку пенсії її розмір зменшився, виплата пенсії в новому розмірі проводиться з місяця, наступного за місяцем проведення перерахунку.

Рішення органу про призначення пенсії, перерахунок та поновлення виплати раніше призначеної пенсії, а також про переведення з одного виду пенсії на інший візується спеціалістом, який його підготував, та спеціалістом, який його перевірив. Рішення підписується начальником управління (іншою посадовою особою, визначеною відповідно до наказу начальника управління щодо розподілу обов`язків) та завіряється печаткою управління (абзац шостий пункту 4.3 розділу ІV Приймання, оформлення і розгляд документів Порядку № 22-1).

Відповідно до пункту 4.7 розділу ІV Приймання, оформлення і розгляд документів Порядку № 22-1 право особи на одержання пенсії установлюється на підставі всебічного, повного і об`єктивного розгляду всіх поданих документів органом, що призначає пенсію. Орган, що призначає пенсію, не пізніше 10 днів після винесення рішення видає або направляє адміністрації підприємства, установи, організації або особі повідомлення про призначення, відмову в призначенні, перерахунку, переведенні з одного виду пенсії на інший із зазначенням причин відмови та порядку його оскарження.

У разі звернення пенсіонера видається виписка з розпорядження про призначення (перерахунок) пенсії з інформацією про періоди страхового стажу та заробітної плати (доходу), яка врахована при розрахунку пенсії (абзац другий пункту 4.9 розділу ІV Приймання, оформлення і розгляд документів Порядку № 22-1).

Таким чином, лише після звернення особи з заявою встановленого Порядком № 22-1 зразка про призначення певного виду пенсії у органу ПФУ виникає обов`язок надати оцінку всім необхідним документам для призначення пенсії, та прийняти рішення про призначення або відмову в призначенні пенсії, вирішивши при цьому питання можливості зарахування до пільгового чи загального страхового стажу певних періодів роботи позивача.

Матеріалами справи підтверджується, що позивач не звертався до УПФУ в м. Сєвєродонецьку з заявою про призначення пенсії у відповідності до вимог статті 44 Закону № 1058 та Порядку № 22-1, питання щодо права позивача на призначення пенсії та зарахування чи не зарахування певних періодів роботи позивача до загального страхового та пільгового стажу відповідачем -2 не вирішувалося, тому позовні вимоги в частині зобов`язання відповідача-2 зарахувати до пільгового стажу роботи, що дає право на призначення пенсії на пільгових умовах за Списком № 2 періодів роботи ОСОБА_1 з 06 вересня 1989 року по 23 січня 1992 року; з 01 березня 1993 року по 06 травня 1993 року та з 04 червня 2003 року по 15 червня 2011 року є передчасними та задоволенню не підлягають.

Разом з тим, відповідно до частини другої статті 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Законом № 1058 не визначено порядку розгляду заяв громадян про надання роз`яснень щодо питань призначення пенсії.

При цьому частиною першою статті 1 Закону України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 № 393/96-ВР (далі - Закон № 393/96) громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об`єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов`язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Частиною третьою статті 3 Закону № 393/96 заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Відповідно до частини першої статті 20 Закону № 393/96 звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п`ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п`яти днів.

Заява ОСОБА_1 від 25.09.2019 надійшла до УПФУ в м. Сєвєродонецьку 27.09.2019 (арк.спр. 87), а відповідь на звернення надана 04.11.2019 листом за № 23315/02-22.

Тобто, суд погоджує доводи представника позивача про порушення відповідачем-1 строку розгляду заяви ОСОБА_1 від 25.09.2019, визначеного статтею 20 Закону № 393/96.

Частиною першою статті 15 Закону № 393/96 визначено, що органи державної влади, місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об`єднань громадян, до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов`язані об`єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв (клопотань).

Судом встановлено, що позивач 25.09.2019 звернувся до пенсійного органу із заявою, в якій просив роз`яснити, які документи необхідно зібрати, порядок їх отримання, повідомити чи має він право наявність пільгового стажу підтвердити шляхом показів двох свідків, та за яких умов він має право на призначення пенсії на пільгових умовах. Також просив повідомити, як підтвердити трудовий стаж на пільгових умовах за період часу з 06.09.1989 по 23.01.1992, коли він працював на підприємстві Макіївське спеціалізоване управління № 114 треста Донбасстальконструкція монтажником по монтажу стальних та залізобетонних конструкцій, на теперішній час підприємство ліквідовано і знаходиться на непідконтрольній території (арк.спр. 87).

Дослідженням змісту листа від 04.11.2019 за вих. № 23315/02-22 встановлено, що відповідачем-1 не надано роз`яснень заявнику щодо можливості підтвердження пільгового стажу шляхом показів свідків, не зазначено, за яких умов він має право на призначення пенсії на пільгових умовах та про необхідність звернення з заявою встановленого Порядком № 22-1 зразка про призначення пенсії.

Крім того, згідно із витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 09.01.2020 за № 1006165379, щодо Дочірнього підприємства управління № 114 м. Макіївки - акціонерного товариства закритого типу Донбасстальконструкція , код ЄДРПОУ 01413431, 06.11.2007 виконавчим комітетом Макіївської міської ради Донецької області внесено запис № 12731170004002220 про державну реєстрацію припинення юридичної особи у зв`язку з визнанням її банкрутом (арк.спр. 104-106).

Натомість, у листі від 04.11.2019 за вих. № 23315/02-22 відповідачем-1 помилково зазначено про відсутність відомостей про ліквідацію підприємства, та про неможливість прийняття уточнюючих довідок, виданих підприємствами, розташованими на тимчасово непідконтрольних українській владі територіях, і не запропоновано позивачем звернутися до Комісії при ГУ ПФУ в Луганській області з заявою про підтвердження періоду роботи в ДП управління № 114 м. Макіївки - АТЗТ Донбасстальконструкція , яке є ліквідованим, у відповідності до вимог Порядку № 18-1.

Зазначені обставини свідчать про недотримання відповідачем-1 вимог статті 15 Закону № 393/96 щодо розгляду звернення ОСОБА_1 від 25.09.2019 та надання відповіді на всі поставлені у зверненні питання, та невідповідність відповіді від 04.11.2019 вих. № 23315/02-22 критеріям, визначеним пунктами 1, 3, 5, 6, 8, 10 частини другої статті 2 КАС України.

З огляду на наведене, суд вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог на підставі частини другої статті 9 КАС України та визнати протиправними дії УПФУ в м. Сєвєродонецьку щодо несвоєчасного та неналежного розгляду заяви ОСОБА_1 від 25.09.2019, зобов`язати УПФУ в м. Сєвєродонецьку повторно розглянути заяви ОСОБА_1 від 25.09.2019 в порядку Закону України Про звернення громадян .

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з такого.

Позивачем при зверненні до суду сплачено судовий збір у розмірі 768,40 грн (арк.спр. 3).

Відповідно до частини третьої статті 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Оскільки позовні вимоги підлягають задоволенню частково, судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог, та за рахунок бюджетних асигнувань відповідача-2 підлягає стягненню на користь позивача судовий збір в розмірі 384,20 грн.

Керуючись статтями 2, 5, 8, 9, 19, 20, 32, 72, 77, 90, 94, 132, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов адвоката Риндіна Дмитра Ілліча в інтересах ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ) до головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області (код ЄДРПОУ 21782461, місцезнаходження: 93404, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, 9), управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області (код ЄДРПОУ 21792459, місцезнаходження: 93404, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, 9) про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправними дії управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області щодо несвоєчасного та неналежного розгляду заяви ОСОБА_1 від 25 вересня 2019 року в порядку Закону України Про звернення громадян .

Зобов`язати управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 25 вересня 2019 року в порядку Закону України Про звернення громадян з урахуванням висновків суду.

У задоволенні решти позовних вимог до управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області відмовити.

У задоволенні позовних вимог до головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань управління Пенсійного фонду України в м. Сєвєродонецьку Луганської області на користь ОСОБА_1 судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 384,20 грн (триста вісімдесят чотири гривні 20 коп.).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.

2

Суддя А.Г. Секірська

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.01.2020
Оприлюднено10.01.2020
Номер документу86813587
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/4997/19

Рішення від 09.01.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.Г. Секірська

Ухвала від 09.12.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.Г. Секірська

Ухвала від 26.11.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.Г. Секірська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні