Справа №295/42/20
1-кс/295/13/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09.01.2020 року м. Житомир
Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором військової прокуратури Житомирського гарнізону ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів, внесене в рамках кримінального провадження № 42019060360000207 від 15.07.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191, ч.3 ст. 212 КК України та додані до клопотання матеріали, -
ВСТАНОВИВ :
В клопотанні слідчий зазначив, що досудове розслідування розпочато за матеріалами, які надійшли 15.07.2019 року від прокуратури ІНФОРМАЦІЯ_1 , у відповідності до яких встановлено, що на території Житомирської області діє група осіб, яка закуповуючи необліковану лісопродукцію за готівкові кошти, по цінам значно нижче від ринкових у підприємства, що спільно з посадовими особами ДП ІНФОРМАЦІЯ_2 , незаконно здійснює вирубку лісу на землях оборони, умисно ухилилися від сплати податків в особливо великих розмірах, що призвело до ненадходження до бюджетів коштів у розмірі понад 5 млн. грн.
Відповідно до матеріалів кримінального провадження встановлено, що директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ) за період з 01.01.2019 року по теперішній час, спільно з ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_3 ), який фактично здійснює керівництво фінансово господарською діяльністю даного СГД, здійснюють реалізацію шпону лущеного з листяних порід дерева за готівкові кошти без відображення по бухгалтерському та податковому обліку.
Також, зазначені вище особи, здійснюють закупівлю необлікованої лісопродукції за готівкові кошти, по цінам значно нижче від ринкових. З метою набуття права на включення сум до складу валових витрат ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », зазначені вище особи документально по бухгалтерському та податковому обліку відображають закупівлю лісоматеріалів у підконтрольних фізичних осіб підприємців.
Крім того, службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », протягом 2018 року, відображають по бухгалтерському та податковому обліку закупівлю лісопродукції у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 , АДРЕСА_2 , попередня назва ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 ») на загальну суму 55,5 тис.грн., однак основна частина лісопродукції, закуповується за готівкові кошти, без відображення по бухгалтерському та податковому обліках.
Також встановлено, що 14.05.2019 року, Господарський суд Житомирської області задовольнив позов прокуратури Житомирського гарнізону та заборонив ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ведення лісового господарства та використання лісового фонду на земельних ділянках Міністерства оборони України загальною площею 2177,79 га.
Відповідно до рапортів працівника оперативного підрозділу, що здійснює оперативний супровід ходу досудового розслідування, до незаконної діяльності, яка направлена на ухилення від сплати податків, причетний власник промислової зони (кадастровий номер 1821455300:08:000:062) яка знаходиться в с. Товща, Романівського району, Житомирської області яка належить ОСОБА_7 (РНОКПП НОМЕР_5 ) та на якій здійснюється накопичення, завантаження лісу кругляка невідомого походження. Незаконно вирубаний ліс в нічний час доби доставлявся спеціально обладнаними трьохвісними автомобілями підвищеної прохідності (обладнаними маніпуляторами для самостійного завантаження та розвантаження лісу) на вищевказану промислову зону з лісової вирубки розташованої в Соболівському лісництві дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_6 » Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ІНФОРМАЦІЯ_8 , де перевантажується безпосередньо в причепи седільних тягачів, які транспортують ліс на виробничі потужності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » які розташовані в с. Кодня Житомирського району.
Разом з тим під час досудового розслідування по кримінальному провадженню встановлено, що службові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 " ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_6 ) у бухгалтерському та податковому обліку підприємства відобразили реалізацію товарів, робіт та послуг для наступних СГД, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), ФОП ОСОБА_8 (код ідн. НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДР НОМЕР_16 ), ІП « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ Підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код ЄДР НОМЕР_18 ), ФОП « ОСОБА_9 » (код ідн. НОМЕР_19 ).
Отже для підтвердження або спростування відображених у податковому та бухгалтерському обліку ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 " ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_6 ) проведених фінансово господарських операцій з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), ФОП ОСОБА_8 (код ідн. НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДР НОМЕР_16 ), ІП « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ Підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код ЄДР НОМЕР_18 ), ФОП « ОСОБА_9 » (код ідн. НОМЕР_19 ) виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до речей і документів, що стали підставою таких фінансово господарських операцій.
Крім того слідчий зазначив, що на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДР НОМЕР_13 ) зберігаються наступні документи: договори (угоди) укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), додаткові договори (угоди), журнал реєстрації договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », в яких міститься інформація щодо реєстрації договорів з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », накладні та податкові накладні, що свідчать про придбання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » товарів, робіт (послуг) у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », специфікації до договорів, товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі виконаних робіт, наданих товарів (послуг), рахунки-фактури, журнал реєстрації в`їзду та виїзду автотранспорту, яким з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », доставлялися товари реалізовані на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », картки складського зберігання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » на яких міститься інформація стосовно зберігання товарів, які надавались ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », документи гарантійного обслуговування товарів, які реалізовувались ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 ».
Слідчий в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання без його участі, заявлене клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів підтримує у повному обсязі.
Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебуває річ, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни, переховування або знищення документів.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Виходячи з того, що оригінали первинних бухгалтерських документів, які фіксують факти здійснення господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », являються джерелом доказів та містять відомості, що мають значення для кримінального провадження і підлягають доказуванню, керуючись ст.ст.159-166 КПК України слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області капітану податкової міліції ОСОБА_3 , заступнику начальника відділу оперативного супроводження адміністрування ПДВ оперативного управління ГУ ДФС у Житомирській області майору податкової міліції ОСОБА_10 , старшому оперуповноваженому з особливо важливих справ відділу оперативного супроводження адміністрування ПДВ оперативного управління ГУ ДФС у Житомирській області майору податкової міліції ОСОБА_11 , а також особам які будуть діяти за його дорученням (постановою), тимчасовий доступ та можливість вилучення у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДР НОМЕР_13 ), оригіналів первинних бухгалтерських документів, які фіксують факти здійснення господарських операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 " ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_6 ) за період часу з 01.01.2018 по теперішній час, у тому числі: договори (угоди) укладені між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », додаткові договори (угоди), журнал реєстрації договорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », в яких міститься інформація щодо реєстрації договорів з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », накладні та податкові накладні, що свідчать про придбання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » товарів, робіт (послуг) у ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », специфікації до договорів, товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі виконаних робіт, наданих товарів (послуг), рахунки-фактури, журнал реєстрації в`їзду та виїзду автотранспорту, яким з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », доставлялися товари реалізовані на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », картки складського зберігання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » на яких міститься інформація стосовно зберігання товарів, які надавались ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 », документи гарантійного обслуговування товарів, які реалізовувались ДП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ЖОКАП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 ».
Встановити строк дії ухвали до 08.02.2020 року.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Богунський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 09.01.2020 |
Оприлюднено | 06.02.2023 |
Номер документу | 86818341 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Богунський районний суд м. Житомира
Перекупка І. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні