Ухвала
від 09.01.2020 по справі 554/11152/19
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 09.01.2020 Справа № 554/11152/19

Провадження № 1кс/554/294/2020

УХВАЛА

Іменем України

про арешт майна

09 січня 2020 р. слідчий суддя Октябрського районного суду м. Полтави ОСОБА_1 ,

за участю секретаря- ОСОБА_2 ,

за участю прокурора- ОСОБА_3 ,

за участю власника майна- ОСОБА_4 ,

за участю захисника- ОСОБА_5

розглянувши в залі суду в м. Полтава клопотання прокурора Полтавськоїмісцевої прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна

матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018171010000311 від 30.10.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України,-

Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах,-

В С Т А Н О В И В:

У провадженні Полтавського відділу поліції ГУ НП в Полтавській області перебуває кримінальне провадження за №42018171010000311 від 30.10.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.

Так, під час досудового розслідування з`ясовано, що ФОП ОСОБА_6 на замовлення Департаменту будівництва містобудування і архітектури ЖКГ Полтавської ОДА виконано роботи з розробки проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту мосту через річку Сула автомобільної дороги місцевого значення О1713357 Лубни- Засулля-/М-03/, у с. Засулля, Лубенського району, Полтавської області з загальною вартістю будівельних робіт на суму 65389 678,00 грн.

Установлено, що 16.03.2018 між Департаментом будівництва містобудування і архітектури ЖКГ Полтавської ОДА та ТОВ «Компанія Рембудгарант» укладено договір підряду №03-18/2018 на виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт мосту через річку Сула на км 1+593 автомобільної дороги місцевого значення О1713357 Лубни- Засулля-/М-03/ у с. Засулля Лубенського району, Полтавської області з ціною договору 44608000 грн.

Також, 11.04.2019 між Департаментом будівництва містобудування і архітектури ЖКГ Полтавської ОДА та ТОВ «Компанія Рембудгарант» укладено додаткову угоду №4, згідно якої договірна ціна робіт по вказаному об`єкту складає 27345602,70 грн.

Крім цього встановлено, що ТОВ «Компанія Рембудгарант» на замовлення Департаменту будівництва містобудування і архітектури ЖКГ Полтавської ОДА, одночасно із капітальним ремонтом мосту через річку Сула, виконує роботи по будівництву амбулаторії по вул. Молодіжній в с. Велика Круча Пирятинського району Полтавської області на суму 7187386 грн., будівництво амбулаторії по вул. Центральній в с. Березова Рудка Пирятинського району Полтавської області на суму 7479367 грн., амбулаторії по вул. Молодіжній в с. Засулля Лубенського району Полтавської області на суму 13603774 грн., термомодернізацію Полтавського обласного клінічного онкологічного диспансеру Полтавської обласної ради по вул. Миколи Дмітрієва, 7А м. Полтава на суму 19254571,42 грн.

Директором ТОВ «Компанія Рембудгарант» (код ЄДРПОУ 41006023) є ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_1 , мешканець м.Харків.

Фактично під час досудового розслідування установлено, що службові особи ТОВ «Компанія Рембудгарант» вносять завідомо недостовірні відомості до документів про виконання робіт по вказаних об`єктах, які виконано не було, тим самим привласнюючи бюджетні кошти.

Крім того досудовим розслідуванням установлено, що службові особи ТОВ «Компанія Рембудгарант» використовують реквізити підконтрольного підприємства ТОВ «Будівельна Компанія ЛЕВ», одним із засновників якого є ОСОБА_4 , відображаючи закупівлю товарів у вказаного підприємства, чим умисно, штучно, безпідставно, завищують вартість придбаних матеріалів та привласнюють бюджетні кошти.

Таким чином, під час досудового розслідування установлено, що службові особи ТОВ «Компанія Рембудгарант» шляхом зловживання своїм службовим становищем, вносячи до документації про виконання робіт по об`єктам на замовлення Департаменту будівництва містобудування і архітектури ЖКГ Полтавської ОДА завідомо недостовірних даних щодо виконання робіт, які виконано не було, а також відображаючи закупівлю товарів у підконтрольного підприємства ТОВ «Будівельна Компанія ЛЕВ», штучно, безпідставно, завищують вартість придбаних матеріалів та привласнюють бюджетні кошти.

Проведеними під час досудового розслідування заходами встановлено, що фінансово-господарські та бухгалтерські документи ТОВ «Компанія Рембудгарант» та ТОВ «Будівельна Компанія ЛЕВ» знаходяться в офісному приміщенні за адресою: м. Харків, вул. Вишнева, буд. 27.

З метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, забезпечення проведення досудового розслідування та запобігання зміни або знищення документів під час досудового розслідування 26.12.2019 проведено обшук у приміщеннях, де здійснюють діяльність ТОВ «Компанія Рембудгарант» та ТОВ «Будівельна Компанія ЛЕВ» за адресою: м. Харків, вул. Вишнева, буд. 27, під час якого виявлено та вилучено документи, які містять відомості, що можуть бути використані як докази факту та обставин, що встановлюють під час кримінального провадження, а саме:

1) 1. Договір підряду №03-18/217 від 01.11.2018 на 8 арк.;

2. Договірна ціна за 2018рік щодо об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Центральна в с. Березова Рудка» на 2 арк.;

3. Додаткова угода №1 до договору №03-18/217 від 01.11.2018 від 21.11.2019 та додаток на 3 арк.;

4. Договірна ціна до договору №03-18/217 додаткової угоди №1 на 2 арк.;

5. Календарний графік виконання робіт (додаток №2 до договору №03-18/217) на 1 арк.;

6. Специфікація на обладнання (додаток №3 до договору №03-18/217 від 01.11.2018) на 2 арк.;

7. Розрахунок розміру кошторисної заробітньої плати до договору №03-18/217 на 1 арк.;

8. Додаткова угода №2 договору №03-18/217 від 27.12.2018 на 2 арк.;

9. Додаткова угода №3 договору №03-18/217 від 28.12.2018 на 1 арк.;

10. Договірна ціна по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Центральна в с. Березова Рудка» за квітень 2019 на 2 арк.;

11. Специфікація на обладнання на об`єкті «Будівництво амбулаторії по вул. Центральна в с. Березова Рудка» без дати з оригіналами підписів та печаток службових осіб Департаменту будівництва Полтавської ОДАна 1 арк.;

12. Додаткова угода №4 договору №03-18/217 від 11.11.2018 від 26.04.2019 на 2 арк.;

13. Календарний графік виконання робіт п вищевказаному об`єкту за травень-липень 2019 року на 1 арк.;

14. Договірна ціна на фінансування 2019 року по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Центральна в с. Березова Рудка» на 2 арк.;

15. Специфікація по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Центральна в с. Березова Рудка» без дати з оригіналами підписів та печаток на 1 арк.;

16. Додаткова угода №5 договору №03-18/217 від 11.11.2018 від 11.05.2019 на 1 арк.;

17. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року та акт приймання виконаних будівельних робіт без дати №1, відомість ресурсів до акту, розрахунок загальновиробничих витрат до акту №1, розрахунок №5 (кошторисний прибуток) усього на 9 арк.;

18. Довідка про вартість виконаних робіт за 03.06.2019, акт приймання виконаних робіт №2 без дати, відомість ресурсів до акту, розрахунок №1-2 до акту, розрахунок №5 (кошторисний прибуток), розрахунок №6 на 8 арк. усього;

19. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за 21.06.19 року, акт приймання виконаних будівельних робіт без дати №2, відомість ресурсів до акту №3, розрахунок №1-2, розрахунок №5, розрахунок №6 на 9 арк.;

20 . Довідка про вартість виконаних робіт за серпень 2019 (від 15.08.2019), акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень №4, відомість ресурсів до акту, розрахунок №1-2 до акту №4, розрахунок №5, розрахунок №6 усього на 7 арк.;

21. Довідка про вартість виконаних робіт від 21.08.19 року, акт №5 за серпень, відомість ресурсів до акту, розрахунок №1-2, розрахунок №5, розрахунок №6 на 9 арк.;

2) 1. Договір підряду №03-18/226 від 13.11.2018 по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Героїв Майдану, 112 у с. В. Круча» на 8 арк.;

2. Договірна ціна до договору №03-18/226 на 2 арк. (додаток №1);

3. Договірна ціна до договору №03-18/226 на 2 арк. (додаток №2);

4. Календарний графік виконання робіт (додаток №3) на 1 арк.;

5. Специфікація до договору №03-18/226 на 2 арк. (додаток №4) на 2 арк.;

6. Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати на 1 арк.;

7. Додаткова угода №1 від 26.12.2018 на 2 арк.;

8. Додаткова угода №2 до договору №03-18/226 від 28.12.2018 на 1 арк.;

9. Договірна ціна по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Героїв Майдану, 112 у с. В. Круча» на 2 арк.;

10. Специфікація до договору №03-18/226 без дпти з підписами та печатками на 1 арк.;

11. Договірна ціна по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Героїв Майдану, 112 у с. В. Круча» на 2 арк.;

12. Специфікація до договору №03-18/226 без дпти з підписами та печатками на 1 арк.;

13. Додаткова угода №3 до договору №03-18/226 від 26.12.2018 на 2 арк.;

14. Календарний графік виконання робіт за травень-липень 2019 на 1 арк.;

15. Довідка про вартість виконаних робіт за 08.02.19 року, акт №1 приймання виконаних робіт, відомість ресурсів до акту №1, розрахунок №1-2 до акту, розрахунок №5, розрахунок №6 на 7 арк.;

16. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт без дати, акт №2 кб-в, відомість ресурсів до акту №2, розрахунок №1-2 до акту №2, розрахунок №5, розрахунок №6 до акту №2 усього на 8 арк.;

17. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за червень 2019 (05.06.19); акт №3 кб-2в за червень 2019, відомість ресурсів до акту №3, розрахунок №1-2 до акту №3, розрахунок №5, розрахунок №6 на 8 арк.;

18. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за липень 2019 (11.07.2019), акт №4 кб-2в за липень 2019, відомість ресурсів до акту №4, розрахунок №1-2 до акту №4, розрахунок №5, розрахунок №6 на 9 арк.;

19. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за серпень 2019 (06.08.2019), акт №5 кб-2в за серпень 2019, відомість ресурсів до акту №5, розрахунок №1-2 до акту №5, розрахунок №5, розрахунок №6 на 7 арк.;

20. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за серпень 2019 (28.08.2019), акт №6 кб-2в за серпень 2019, відомість ресурсів до акту №6, розрахунок №1-2 до акту №6, розрахунок №5, розрахунок №6 на 8 арк.;

3) 1. Договір підряду №03-18/228 від 13.11.2018 по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Молодіжній в с. Засулля Лубенського району» на 8 арк.;

2. Додаток №3 до договору №03-18/228 на 1 арк.;

3. Додаткова угода №1 від 26.12.2018 на 2 арк.;

4. Додаткова угода №2 від 28.12.2018 на 1 арк.;

5. Специфікація без дати з підписами та печатками по вказаному об`єкту на 2 арк.;

6. Договірна ціна на 2019 рік по амбулаторії у с. Засулля на 2 арк.;

7. Специфікація без дати з підписами та печатками по вказаному об`єкту на 2 арк.;

8. Договірна ціна по об`єкту у с. Засулля (амбулаторія) на 2019 рік на 2 арк.;

9. Договір підряду №03-18/228, додатока угода №3 від 26.04.2019 на 2 арк.;

10. Календарний графік виконання робіт на 1 арк.;

11. Специфікація (додаток №4) до договору №03-18/228 на 2 арк.;

12. Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати по вказаному об`єкту на 1 арк.;

13. Договірна ціна (додаток №1 до договору підряду №03-18/228) на 2 арк.;

14. Договірна ціна (додаток №2 до договору підряду №03-18/228) на 2 арк.;

15. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до акту №1 від 17.04.2019, акт №1 кб-2в, акт вартості устаткування до акту №1, відомість ресурсів до акту №1, розрахунок №1-2, розрахунок №5, розрахунок №6 на 13 арк.;

16. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до акту №2, акт №2 кб-2в, відомість ресурсів до акту №2, розрахунок №1-2 до акту №2, розрахунок №5, розрахунок №6 на 9 арк.;

17. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до акту №3 за липень 2019, акт №3 кб-2в, відомість ресурсів до акту №3, розрахунок №1-2 до акту №3, розрахунок №5, розрахунок №6 на 8 арк.;

18. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до акту №4, акт №4 за липень 2019, відомість ресурсів до акту №4, розрахунок №1-2 до акту №4, розрахунок №5, розрахунок №6 на 12 арк.;

19. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за липень 2019, акт №5 за липень 2019, відомість ресурсів до акту №5, розрахунок №1-2 до акту №5, розрахунок №5, розрахунок №6 на 8 арк.;

20. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за серпень 2019, акт №6 кб-2в, відомість ресурсів до акту №6, розрахунок №1-2 до акту №6, розрахунок №5, розрахунок №6 на 9 арк.;

4) Договір підряду №03-18/3 по об`єкту «Термомодернізація Полтавського обласного клінічного онкологічного диспансеру Полтавської обласної ради по вул. Миколи Дмітрієва 7а м. Полтава. Капітальний ремонт» від 02.01.2018 та додатки (договірні ціни, додаткові угоди, довідки пр овартість виконаних робіт, акти кб-2в та інші) на 71 арк. (прошито та пронумеровано);

5) Договір підряду №03-18/39 по об`єкту «Капітальний ремонт через річку Сула на 1+593 автомобільної дороги місцевого значення О1713357 Лубни-Засулля - /М-03/ у с. Засулля Лубенського району Полтавської області» від 16.03.2018 з додатками (договірні ціни, календарні графіки, додаткові угоди, договір підряду №03-19/151 від 04.10.2019 з додатками, довідки про вартість виконаних будівельних робіт, акти кб-2в) усього на 184 арк. (прошито та пронумеровано);

6) акт №ОУ -000433 здачі-приймання робіт від 31.08.2018 на 1 арк.;

7) Підшивка з актами виконаних робіт, видатковими накладними за жовтень-листопад 2019 року ТОВ «Компанія Рембудгарант» на 91 арк. (прошито та пронумеровано);

8) Підшивка з актами виконаних робіт, видатковими накладними за 2018-2019 року ТОВ «Компанія Рембудгарант» на 116 арк. (прошито та пронумеровано);

9) Підшивка з актами виконаних робіт, видатковими накладними, товарно-транспортними накладними ТОВ «Компанія Рембудгарант» на 32 арк. (прошито та пронумеровано);

10) Підшивка з актами виконаних робіт, видатковими накладними, товарно-транспортними накладними ТОВ «Компанія Рембудгарант» на 75 арк. (прошито та пронумеровано);

11) Видаткова накладна №МОА-016930 від 05.10.2018 ТОВ «Компанія Рембудгарант» на 1 арк.;

12) Підшивка з актами виконаних робіт, видатковими накладними, товарно-транспортними накладними ТОВ «Компанія Рембудгарант» на 132 арк. (прошито та пронумеровано);

13) Копії протоколів випробувань контрольних бетонних зразків на 51 арк.;

14) Копії сертифікатів відповідності та паспортів якості на 44 арк.;

15) Копія реєстру сертифікатів від 09.10.2019 на 1 арк.;

16) Заявки на мост 18.12.2019 на 99 арк.;

17) Примірники актів комісії від 24.05.2018 по об`єкту міст у с. Засулля на 4 арк.;

18) Копія рахунка на оплату №47 від 12.06.2019 на 1 арк.;

19) Робоча документація Том №1 міст на 1+593 Примірник №3 ТОВ «Мостопроект» на 67 арк.;

20) Робоча документація Том №3 автомобільна дорога 03-18/100-АД Примірник №3 на 16 арк.;

21) Робоча документація Том №4 Електроосвітлення зовнішнє 03-18/100-ЕЗ Примірник №3 на 41 арк.;

22) Робоча документація Том №5 Кошторисна документація 03-18/100-КД Примірник №1 на 245 арк.;

23) Окремі креслення ТОВ «Мостопроект» від 08.08.2018 на 16 арк.;

24) Робоча документація Том №1Міст на км 1+593 Креслення основних комплектів АБ, КМ, СДСіП 03-18/100-К на 62 арк.;

25) Проект Том №4 Зведений кошторисний розрахунок 17-01-17/04.17-3КР ТОВ ПР «Мостопроект» Примірник №3 за 2017 на 78 арк.;

26) Проект Том №5 Об`єктні та локальні кошториси 17-01-17/04.17-ОЛК

ТОВ ПР «Мостопроект» Примірник №3 за 2017 на 127 арк.;

27) Робочий проект Архітектурно-будівельні рішення 20122016-АБ ТОВ «БК «Центр-буд» на 30 арк.;

28) Пояснювальна записка 20122016-ПЗ по об`єкту «Термомодернізація Полтавського обласного клінічного онкологічного диспансеру на 57 арк.;

29) Будівництво амбулаторії по вул. Молодіжній в с. Засулля Том №1 40-2018-ПЗ Пояснювальна записка ТОВ «ГК «Укрсервіспроект» на 33 арк.;

30) Проект Том №1 Загальна пояснювальна записка 233-19-ПЗ ФОП « ОСОБА_6 » на 68 арк. та додатки;

31) Проект Том №2 Кошторисна документація 233-19-КД ФОП « ОСОБА_6 » на172арк.;

32) Проект Том №3 Проект організації будівництва 233-19-ПОБ « ОСОБА_6 » на 36 арк.;

33) Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва амбулаторії у с. Березова Рудка;

34) Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва 40-2018-ЗК Том №7 ТОВ «ГК «Укрсервіспроект» по об`єкту будівництво амбулаторії у с. Засулля Лубенського району;

35) Документація ТОВ «БК «Лев» на 27 арк. (довіреності, видаткові накладні, акти виконаних робіт);

36) Чорнові записи щодо закупівлі матеріалів, ТТН щодо перевезення бетону на 25 арк.;

37) Проект по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Центральній в с. Березова Рудка (Тома №5,6,2,4 та архітектурно-будівельні рішення);

38) Проект по будівництву амбулаторії по вул. Молодіжній в с. Засулля Том №6, Том №3;

39) Робочий проект по будівництву амбулаторії по вул. Молодіжній в с. Велика Круча (Том №6, том №2, том №4, том №5, том №3);

40) Товарно-транспорні накладні, паспорта якості, акти на закриття прихованих робіт (підшивка) на 25 арк. (прошито та пронумеровано);

41) Підшивка з документами ТОВ «БК`Лев» (виписки з банку, рахунки на оплату) на 96 арк.;

42) Підшивка з документами ТОВ «БК`Лев» (видаткові накладні, акти виконаних робіт) на 118 арк.;

43) Підшивка з документами ТОВ «БК`Лев» (видаткові накладні, акти виконаних робіт) на 49 арк..

Дані речі та документи визнані речовими доказами, відповідно до постанови прокурора від 27.12.2019 року.

Прохали накласти арешт на вилевказане майно.

В судовому засіданні прокурор підтримав клопотання та прохав його задовольнити.

Власник майна та захисник не заперечували проти його задоволення.При вирішенні справи покладаються на розсуд суду.

Заслухавши пояснення учасників процесу, дослідивши матеріали справи, вважаю, що клопотання підлягає до задоволення.

Вилучені речі та документи мають значення для встановлення фактичного розміру завданої шкоди Державі, визначення повного кола осіб, причетних до вчинення особливо тяжкого кримінального правопорушення та містять в собі фактичні дані, на підставі яких можливо встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, дані речі та документи необхідні для проведення ряду судових будівельно-технічних, економічних, почеркознавчих експертиз, технічних експертиз документів, а також являються речовим доказом у кримінальному провадженні і без оригіналів цих документів та речей не можливо іншим способом встановити обставини, які передбачається дослідити у кримінальному провадженні.

Арешт може бути накладено на нерухоме і рухоме майно, майнові права інтелектуальної власності, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковому вигляді, цінні папери, корпоративні права, які перебувають у власності підозрюваного, обвинуваченого або осіб, які в силу закону несуть цивільну відповідальність за шкоду, завдану діяннями підозрюваного, обвинуваченого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, i перебувають у нього або в інших фізичних, або юридичних осіб з метою забезпечення можливої конфіскації майна або цивільного позову.

Згідно ч.7 ст. 236 КПК України, вилучені речі та документи, які не входять до переліку, що до якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.

Відповідно до ст. 167 КПК України, тимчасовим вилученням майна є фактичне позбавлення підозрюваного або осіб, у володінні яких перебуває зазначене у частині другій цієї статті майно, можливості володіти, користуватися та розпоряджатися певним майном до вирішення питання про арешт майна або його повернення.

Тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони:

1) підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди;

2) призначалися (використовувалися) для схиляння особи до вчинення кримінального правопорушення, фінансування та/або матеріального забезпечення кримінального правопорушення або винагороди за його вчинення;

3) є предметом кримінального правопорушення, у тому числі пов`язаного з їх незаконним обігом;

4) одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення та/або є доходами від них, а також майно, в яке їх було повністю або частково перетворено.

Згідно ч.2 ст. 168 КПК України, тимчасове вилучення майна може здійснюватися також під час обшуку, огляду.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладеноарешт у кримінальномупровадженні, зокрема шляхом витребуваннянеобхідноїінформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичнихосіб.

У данному випадку існує сукупність підстав і підозр вважати, що виявлений і вилучений предмет є доказом злочину речовим доказом, а саме матеріальним об`єктом, який зберіг на собі сліди вчинення кримінального правопорушення та може бути використаний як доказ.

У зв`язку з наявністю ризику щодо втрати речових доказів, тобто існування обставин, які підтверджують, що незастосування арешту призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі вилученого майна, тобто втрати речових доказів у кримінальному провадженні, слідчим ініційовано вказане клопотання про його арешт відповідно до ст.170 КПК України.

Згідно п. 2 ст.170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів, та відповідно до п. 3 даної статті у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 КПК України, а саме: речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій.

З огляду на зміст ст. 98 КПК України та враховуючи вище вказане, суд приходить до висновку, що речі та документи, вилучені під час обшуку, містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час розслідування кримінального провадження, а тому підлягає арешту.

Метою арешту майна є забезпечення збереження речових доказів, відповідно до п.1 ч. 2 ст. 170 КПК України.

Згідно ч. 11 ст. 170 КПК України, заборона, або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.

Поряд з цим, указані речі та документи містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а тому можуть бути використані стороною обвинувачення у доказуванні вини причетних осіб, тому є достатні підстави вважати про наявність ризику їх невідкладного приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати чи знищення з метою перешкоджання установленню істини у провадженні.

Відповідно ч. 9 ст. 100 КПК України, питання про спеціальну конфіскацію та долю речових доказів і документів, які були надані суду, вирішується судом під час ухвалення судового рішення, яким закінчується кримінальне провадження. Такі докази і документи повинні зберігатися до набрання рішенням законної сили.

З метою повного, всебічного й неупередженого досудового розслідування, встановлення всіх обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню, проведення документальних перевірок підприємства, судово-економічних експертиз, судових почеркознавчих експертиз, а також з метою запобігання можливості приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, перетворення, передачі, відчуження речових доказів, існує необхідність у накладенні арешту на документи, які вилучені 26.12.2019 року у службових приміщеннях де здійснюють діяльність ТОВ «Компанія Рембудгарант» та ТОВ «Будівельна Компанія ЛЕВ» за адресою: м. Харків, вул. Вишнева, буд. 27.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 167, 170, 171, 172, 173 КПК України, -

УХВАЛИВ:

1.Клопотання прокурора задовольнити.

2.Накласти арешт на виявлені та вилучені в ході обшуку 26.12.2019 у службових приміщеннях де здійснюють діяльність ТОВ «Компанія Рембудгарант» та ТОВ «Будівельна Компанія ЛЕВ» за адресою: м. Харків, вул. Вишнева, буд. 27, речі та документи, а саме:

1) 1. Договір підряду №03-18/217 від 01.11.2018 на 8 арк.;

2. Договірна ціна за 2018рік щодо об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Центральна в с. Березова Рудка» на 2 арк.;

3. Додаткова угода №1 до договору №03-18/217 від 01.11.2018 від 21.11.2019 та додаток на 3 арк.;

4. Договірна ціна до договору №03-18/217 додаткової угоди №1 на 2 арк.;

5. Календарний графік виконання робіт (додаток №2 до договору №03-18/217) на 1 арк.;

6. Специфікація на обладнання (додаток №3 до договору №03-18/217 від 01.11.2018) на 2 арк.;

7. Розрахунок розміру кошторисної заробітньої плати до договору №03-18/217 на 1 арк.;

8. Додаткова угода №2 договору №03-18/217 від 27.12.2018 на 2 арк.;

9. Додаткова угода №3 договору №03-18/217 від 28.12.2018 на 1 арк.;

10. Договірна ціна по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Центральна в с. Березова Рудка» за квітень 2019 на 2 арк.;

11. Специфікація на обладнання на об`єкті «Будівництво амбулаторії по вул. Центральна в с. Березова Рудка» без дати з оригіналами підписів та печаток службових осіб Департаменту будівництва Полтавської ОДАна 1 арк.;

12. Додаткова угода №4 договору №03-18/217 від 11.11.2018 від 26.04.2019 на 2 арк.;

13. Календарний графік виконання робіт п вищевказаному об`єкту за травень-липень 2019 року на 1 арк.;

14. Договірна ціна на фінансування 2019 року по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Центральна в с. Березова Рудка» на 2 арк.;

15. Специфікація по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Центральна в с. Березова Рудка» без дати з оригіналами підписів та печаток на 1 арк.;

16. Додаткова угода №5 договору №03-18/217 від 11.11.2018 від 11.05.2019 на 1 арк.;

17. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року та акт приймання виконаних будівельних робіт без дати №1, відомість ресурсів до акту, розрахунок загальновиробничих витрат до акту №1, розрахунок №5 (кошторисний прибуток) усього на 9 арк.;

18. Довідка про вартість виконаних робіт за 03.06.2019, акт приймання виконаних робіт №2 без дати, відомість ресурсів до акту, розрахунок №1-2 до акту, розрахунок №5 (кошторисний прибуток), розрахунок №6 на 8 арк. усього;

19. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за 21.06.19 року, акт приймання виконаних будівельних робіт без дати №2, відомість ресурсів до акту №3, розрахунок №1-2, розрахунок №5, розрахунок №6 на 9 арк.;

20 . Довідка про вартість виконаних робіт за серпень 2019 (від 15.08.2019), акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень №4, відомість ресурсів до акту, розрахунок №1-2 до акту №4, розрахунок №5, розрахунок №6 усього на 7 арк.;

21. Довідка про вартість виконаних робіт від 21.08.19 року, акт №5 за серпень, відомість ресурсів до акту, розрахунок №1-2, розрахунок №5, розрахунок №6 на 9 арк.;

2) 1. Договір підряду №03-18/226 від 13.11.2018 по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Героїв Майдану, 112 у с. В. Круча» на 8 арк.;

2. Договірна ціна до договору №03-18/226 на 2 арк. (додаток №1);

3. Договірна ціна до договору №03-18/226 на 2 арк. (додаток №2);

4. Календарний графік виконання робіт (додаток №3) на 1 арк.;

5. Специфікація до договору №03-18/226 на 2 арк. (додаток №4) на 2 арк.;

6. Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати на 1 арк.;

7. Додаткова угода №1 від 26.12.2018 на 2 арк.;

8. Додаткова угода №2 до договору №03-18/226 від 28.12.2018 на 1 арк.;

9. Договірна ціна по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Героїв Майдану, 112 у с. В. Круча» на 2 арк.;

10. Специфікація до договору №03-18/226 без дпти з підписами та печатками на 1 арк.;

11. Договірна ціна по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Героїв Майдану, 112 у с. В. Круча» на 2 арк.;

12. Специфікація до договору №03-18/226 без дпти з підписами та печатками на 1 арк.;

13. Додаткова угода №3 до договору №03-18/226 від 26.12.2018 на 2 арк.;

14. Календарний графік виконання робіт за травень-липень 2019 на 1 арк.;

15. Довідка про вартість виконаних робіт за 08.02.19 року, акт №1 приймання виконаних робіт, відомість ресурсів до акту №1, розрахунок №1-2 до акту, розрахунок №5, розрахунок №6 на 7 арк.;

16. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт без дати, акт №2 кб-в, відомість ресурсів до акту №2, розрахунок №1-2 до акту №2, розрахунок №5, розрахунок №6 до акту №2 усього на 8 арк.;

17. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за червень 2019 (05.06.19); акт №3 кб-2в за червень 2019, відомість ресурсів до акту №3, розрахунок №1-2 до акту №3, розрахунок №5, розрахунок №6 на 8 арк.;

18. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за липень 2019 (11.07.2019), акт №4 кб-2в за липень 2019, відомість ресурсів до акту №4, розрахунок №1-2 до акту №4, розрахунок №5, розрахунок №6 на 9 арк.;

19. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за серпень 2019 (06.08.2019), акт №5 кб-2в за серпень 2019, відомість ресурсів до акту №5, розрахунок №1-2 до акту №5, розрахунок №5, розрахунок №6 на 7 арк.;

20. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт за серпень 2019 (28.08.2019), акт №6 кб-2в за серпень 2019, відомість ресурсів до акту №6, розрахунок №1-2 до акту №6, розрахунок №5, розрахунок №6 на 8 арк.;

3) 1. Договір підряду №03-18/228 від 13.11.2018 по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Молодіжній в с. Засулля Лубенського району» на 8 арк.;

2. Додаток №3 до договору №03-18/228 на 1 арк.;

3. Додаткова угода №1 від 26.12.2018 на 2 арк.;

4. Додаткова угода №2 від 28.12.2018 на 1 арк.;

5. Специфікація без дати з підписами та печатками по вказаному об`єкту на 2 арк.;

6. Договірна ціна на 2019 рік по амбулаторії у с. Засулля на 2 арк.;

7. Специфікація без дати з підписами та печатками по вказаному об`єкту на 2 арк.;

8. Договірна ціна по об`єкту у с. Засулля (амбулаторія) на 2019 рік на 2 арк.;

9. Договір підряду №03-18/228, додатока угода №3 від 26.04.2019 на 2 арк.;

10. Календарний графік виконання робіт на 1 арк.;

11. Специфікація (додаток №4) до договору №03-18/228 на 2 арк.;

12. Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати по вказаному об`єкту на 1 арк.;

13. Договірна ціна (додаток №1 до договору підряду №03-18/228) на 2 арк.;

14. Договірна ціна (додаток №2 до договору підряду №03-18/228) на 2 арк.;

15. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до акту №1 від 17.04.2019, акт №1 кб-2в, акт вартості устаткування до акту №1, відомість ресурсів до акту №1, розрахунок №1-2, розрахунок №5, розрахунок №6 на 13 арк.;

16. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до акту №2, акт №2 кб-2в, відомість ресурсів до акту №2, розрахунок №1-2 до акту №2, розрахунок №5, розрахунок №6 на 9 арк.;

17. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до акту №3 за липень 2019, акт №3 кб-2в, відомість ресурсів до акту №3, розрахунок №1-2 до акту №3, розрахунок №5, розрахунок №6 на 8 арк.;

18. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат до акту №4, акт №4 за липень 2019, відомість ресурсів до акту №4, розрахунок №1-2 до акту №4, розрахунок №5, розрахунок №6 на 12 арк.;

19. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за липень 2019, акт №5 за липень 2019, відомість ресурсів до акту №5, розрахунок №1-2 до акту №5, розрахунок №5, розрахунок №6 на 8 арк.;

20. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за серпень 2019, акт №6 кб-2в, відомість ресурсів до акту №6, розрахунок №1-2 до акту №6, розрахунок №5, розрахунок №6 на 9 арк.;

4) Договір підряду №03-18/3 по об`єкту «Термомодернізація Полтавського обласного клінічного онкологічного диспансеру Полтавської обласної ради по вул. Миколи Дмітрієва 7а м. Полтава. Капітальний ремонт» від 02.01.2018 та додатки (договірні ціни, додаткові угоди, довідки пр овартість виконаних робіт, акти кб-2в та інші) на 71 арк. (прошито та пронумеровано);

5) Договір підряду №03-18/39 по об`єкту «Капітальний ремонт через річку Сула на 1+593 автомобільної дороги місцевого значення О1713357 Лубни-Засулля - /М-03/ у с. Засулля Лубенського району Полтавської області» від 16.03.2018 з додатками (договірні ціни, календарні графіки, додаткові угоди, договір підряду №03-19/151 від 04.10.2019 з додатками, довідки про вартість виконаних будівельних робіт, акти кб-2в) усього на 184 арк. (прошито та пронумеровано);

6) акт №ОУ -000433 здачі-приймання робіт від 31.08.2018 на 1 арк.;

7) Підшивка з актами виконаних робіт, видатковими накладними за жовтень-листопад 2019 року ТОВ «Компанія Рембудгарант» на 91 арк. (прошито та пронумеровано);

8) Підшивка з актами виконаних робіт, видатковими накладними за 2018-2019 року ТОВ «Компанія Рембудгарант» на 116 арк. (прошито та пронумеровано);

9) Підшивка з актами виконаних робіт, видатковими накладними, товарно-транспортними накладними ТОВ «Компанія Рембудгарант» на 32 арк. (прошито та пронумеровано);

10) Підшивка з актами виконаних робіт, видатковими накладними, товарно-транспортними накладними ТОВ «Компанія Рембудгарант» на 75 арк. (прошито та пронумеровано);

11) Видаткова накладна №МОА-016930 від 05.10.2018 ТОВ «Компанія Рембудгарант» на 1 арк.;

12) Підшивка з актами виконаних робіт, видатковими накладними, товарно-транспортними накладними ТОВ «Компанія Рембудгарант» на 132 арк. (прошито та пронумеровано);

13) Копії протоколів випробувань контрольних бетонних зразків на 51 арк.;

14) Копії сертифікатів відповідності та паспортів якості на 44 арк.;

15) Копія реєстру сертифікатів від 09.10.2019 на 1 арк.;

16) Заявки на мост 18.12.2019 на 99 арк.;

17) Примірники актів комісії від 24.05.2018 по об`єкту міст у с. Засулля на 4 арк.;

18) Копія рахунка на оплату №47 від 12.06.2019 на 1 арк.;

19) Робоча документація Том №1 міст на 1+593 Примірник №3 ТОВ «Мостопроект» на 67 арк.;

20) Робоча документація Том №3 автомобільна дорога 03-18/100-АД Примірник №3 на 16 арк.;

21) Робоча документація Том №4 Електроосвітлення зовнішнє 03-18/100-ЕЗ Примірник №3 на 41 арк.;

22) Робоча документація Том №5 Кошторисна документація 03-18/100-КД Примірник №1 на 245 арк.;

23) Окремі креслення ТОВ «Мостопроект» від 08.08.2018 на 16 арк.;

24) Робоча документація Том №1Міст на км 1+593 Креслення основних комплектів АБ, КМ, СДСіП 03-18/100-К на 62 арк.;

25) Проект Том №4 Зведений кошторисний розрахунок 17-01-17/04.17-3КР ТОВ ПР «Мостопроект» Примірник №3 за 2017 на 78 арк.;

26) Проект Том №5 Об`єктні та локальні кошториси 17-01-17/04.17-ОЛК ТОВ ПР «Мостопроект» Примірник №3 за 2017 на 127 арк.;

27) Робочий проект Архітектурно-будівельні рішення 20122016-АБ ТОВ «БК «Центр-буд» на 30 арк.;

28) Пояснювальна записка 20122016-ПЗ по об`єкту «Термомодернізація Полтавського обласного клінічного онкологічного диспансеру на 57 арк.;

29) Будівництво амбулаторії по вул. Молодіжній в с. Засулля Том №1 40-2018-ПЗ Пояснювальна записка ТОВ «ГК «Укрсервіспроект» на 33 арк.;

30) Проект Том №1 Загальна пояснювальна записка 233-19-ПЗ ФОП « ОСОБА_6 » на 68 арк. та додатки;

31) Проект Том №2 Кошторисна документація 233-19-КД ФОП « ОСОБА_6 » на172арк.;

32) Проект Том №3 Проект організації будівництва 233-19-ПОБ « ОСОБА_6 » на 36 арк.;

33) Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва амбулаторії у с. Березова Рудка;

34) Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва 40-2018-ЗК Том №7 ТОВ «ГК «Укрсервіспроект» по об`єкту будівництво амбулаторії у с. Засулля Лубенського району;

35) Документація ТОВ «БК «Лев» на 27 арк. (довіреності, видаткові накладні, акти виконаних робіт);

36) Чорнові записи щодо закупівлі матеріалів, ТТН щодо перевезення бетону на 25 арк.;

37) Проект по об`єкту «Будівництво амбулаторії по вул. Центральній в с. Березова Рудка (Тома №5,6,2,4 та архітектурно-будівельні рішення);

38) Проект по будівництву амбулаторії по вул. Молодіжній в с. Засулля Том №6, Том №3;

39) Робочий проект по будівництву амбулаторії по вул. Молодіжній в с. Велика Круча (Том №6, том №2, том №4, том №5, том №3);

40) Товарно-транспорні накладні, паспорта якості, акти на закриття прихованих робіт (підшивка) на 25 арк. (прошито та пронумеровано);

41) Підшивка з документами ТОВ «БК`Лев» (виписки з банку, рахунки на оплату) на 96 арк.;

42) Підшивка з документами ТОВ «БК`Лев» (видаткові накладні, акти виконаних робіт) на 118 арк.;

43) Підшивка з документами ТОВ «БК`Лев» (видаткові накладні, акти виконаних робіт) на 49 арк..

2. Арештовані речі та документи зберігати при матеріалах кримінального провадження№42018171010000311 від 30.10.2018.

Ухвала може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду на протязі 5 діб з моменту оголошення.

Слідчий суддя Октябрського

районного суду м. Полтави ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення09.01.2020
Оприлюднено06.02.2023
Номер документу86840187
СудочинствоКримінальне
Сутьарешт майна матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42018171010000311 від 30.10.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України,-

Судовий реєстр по справі —554/11152/19

Ухвала від 24.12.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Сініцин Е. М.

Ухвала від 28.10.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Сініцин Е. М.

Ухвала від 28.10.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Сініцин Е. М.

Ухвала від 23.04.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Андрієнко Г. В.

Ухвала від 02.02.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Андрієнко Г. В.

Ухвала від 23.10.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Андрієнко Г. В.

Ухвала від 22.09.2020

Кримінальне

Полтавський апеляційний суд

Томилко В. П.

Ухвала від 07.08.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Материнко М. О.

Ухвала від 21.04.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Андрієнко Г. В.

Ухвала від 08.04.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Андрієнко Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні