Ухвала
від 14.01.2020 по справі 905/1380/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52, гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua, код ЄДРПОУ: 03499901, UA088201720355219002000001578 У Х В А Л А

14.01.2020р. Справа № 905/1380/18

за заявою кредитора (заявника) Головного управління ДФС у Донецькій області (код ЄДРПОУ 39406028) м.Маріуполь Донецька область

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "ОЛІМП-ОІЛ" (код ЄДРПОУ 39275014) м.Маріуполь Донецька область

про банкрутство

ліквідатор - арбітражний керуючий Дзус Т.І.

за заявою ініціюючого кредитора про розгляд кредиторських вимог

Суддя Тарапата С.С.

Секретар судового засідання Гайдук Д.М.

Представники сторін не з`явились

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 04.02.19р. за результатами підготовчого засідання відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ОЛІМП-ОІЛ" (код ЄДРПОУ 39275014) м.Маріуполь Донецька область; введено процедуру розпорядження майном боржника строком на 115 календарних днів; розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Дзус Тетяну Іванівну; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

На офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 04.02.19р. оприлюднено оголошення № 57300 про порушення справи №905/1380/18 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ОЛІМП-ОІЛ" (код ЄДРПОУ 39275014) м.Маріуполь Донецька область.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 06.05.19р. за результатами попереднього засідання затверджено реєстр вимог кредиторів ТОВ "ОЛІМП-ОІЛ".

Постановою Господарського суду Донецької області від 29.05.19р. визнано боржника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІМП-ОІЛ» (код ЄДРПОУ 39275014), м.Маріуполь банкрутом; відкрито ліквідаційну процедуру по справі строком на 12 місяців.; ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМП-ОІЛ» (код ЄДРПОУ 39275014), м.Маріуполь призначено арбітражного Дзус Т.І.

29.05.19р. за №59878 оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМП-ОІЛ» (87500, Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Азовстальська, будинок 57, код ЄДРПОУ 39275014) і відкриття ліквідаційної процедури.

31.07.19р. до канцелярії Господарського суду Донецької області надійшла заява Головного управління ДФС у Донецькій області про розгляд кредиторських вимог від 24.07.19р., з додатками за переліком.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 05.08.19р. повідомлено Головне управління ДФС у Донецькій області, що подана заява про розгляд кредиторських вимог до боржника б/н від 24.07.19р. містить недоліки (докази сплати судового збору) та запропоновано усунути недоліки заяви про визнання кредиторських вимог до 23.08.19р.

19.08.19р. до канцелярії Господарського суду Донецької області надійшов лист Головного управління ДФС у Донецькій області б/н від 13.08.19р. на виконання ухвали господарського суду Донецької області від 05.08.19р., до якого додано платіжне доручення про сплату судового збору №2137 від 10.07.19р.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 20.08.19р. заяву Головного управління ДФС у Донецькій області про розгляд кредиторських вимог б/н від 24.07.19р. призначено до розгляду в судовому засіданні на 09.10.19р.; зообв`язано ліквідатора до дати судового засідання надати суду відзив на заяву Головного управління ДФС у Донецькій області б/н від 24.07.19р. та докази його направлення на адресу кредитора.

09.09.19р. до канцелярії Господарського суду Донецької області від Головного управління ДПС у Донецькій області клопотання про заміну сторони у справі б/н від 03.09.19р., з додатками за переліком.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 09.10.19р. розгляд заяви Головного управління ДФС у Донецькій області б/н від 24.07.19р. та клопотання Головного управління ДПС у Донецькій області б/н від 03.09.2019р. про заміну сторони у справі відкладено на 06.11.19р.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 06.11.19р. задоволено заяву ліквідатора - арбітражного керуючого Дзус Т.І. від 05.11.19р.; розгляд заяви Головного управління ДФС у Донецькій області б/н від 24.07.19р. та клопотання Головного управління ДПС у Донецькій області б/н від 03.09.2019р. про заміну сторони у справі відкладено на 27.11.2019р.; зобов`язано ліквідатора до дати судового засідання надати суду та кредитору відзиви на заяву б/н від 24.07.19р. та на клопотання від 03.09.19р. з доказами направлення їх на адресу кредитора і заявника; запропоновано кредитору до дати судового засідання надати суду відповідь на відзив ліквідатора.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 18.11.19р. змінено дату судового засідання з розгляду заяви Головного управління ДФС у Донецькій області б/н від 24.07.19р. та клопотання Головного управління ДПС у Донецькій області б/н від 03.09.2019р. про заміну сторони у справі, у зв`язку з відпусткою судді; встановлено дату судового засідання - 11.12.19р.

10.12.19р. на електронну адресу господарського суду Донецької області надійшла заява ліквідатора - арбітражного керуючого Дзус Т.І. про розгляд кредиторських вимог від 10.12.19р. (з накладанням електронного цифрового підпису).

Заслухавши присутнього в судовому засіданні 11.12.19р. в режимі відеоконференції представника кредитора, суд, в порядку ч.3 ст.216 Господарського процесуального кодексу України, оголосив перерву до 19.12.19р. о 10:30год., про що учасники у справі повідомлені ухвалою суду від 11.12.19р.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 19.12.19р. задоволено клопотання Головного управління ДПС у Донецькій області про заміну сторони у справі б/н від 03.09.19р.; замінено кредитора у справі - Головне управління ДФС у Донецькій області (код ЄДРПОУ 39406028) на його правонаступника - Головне управління ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ 43142826); розгляд заяви Головного управління ДФС у Донецькій області (правонаступник - Головне управління ДПС у Донецькій області) про розгляд кредиторських вимог б/н від 24.07.19р. відкладено на 14.01.20р.; зобов`язано Головне управління ДПС у Донецькій області до дати судового засідання надати суду розрахунок пені по кожному виду податкових зобов`язань окремо, із зазначенням періоду, за який вона нарахована, та суми податкового боргу, на яку здійснюється нарахування пені, а також письмове обґрунтування визначення заявлених вимог як поточних.

13.01.20р. до канцелярії Господарського суду Донецької області надійшли пояснення Головного управління ДПС у Донецькій області на виконання ухвали Господарського суду Донецької області від 19.12.19р., з додатками за переліком

В судове засідання 14.01.20р. представники сторін не з`явились, про дату та час розгляду заяви були повідомлені належним чином, у зв`язку з чим суд визнає за можливе розглянути заяву кредитора за наявними матеріалами справи.

Розглянувши в судовому засіданні 14.01.20р. заяву Головного управління ДФС у Донецькій області про розгляд кредиторських вимог від 24.07.19р., надані документи та матеріли справи, суд встановив:

В своїй заяві від 24.07.19р. Головне управління просить визнати кредиторські вимоги до божника на суму 95302267,49грн. які виникли 04.02.19р та складаються з:

- пені по податку на прибуток в розмірі 34961115,70грн;

- пені по адміністративним та інших санкція в розмірі 93543,89грн.;

- пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД, невиконання зобов`язань та штрафних санкцій за порушення вимог валютного законодавства в розмірі 216,80грн.;

- пені по податку на додану вартість в розмірі 60247391,10грн.

Ліквідатор у своїй заяві від 10.12.19р. вимоги кредитора визнає в повному обсязі та включає їх до шостої черги реєстру вимог кредиторів.

Дослідивши наявні матеріали справи, оцінивши подані докази, на підставі приписів чинного законодавства, судом встановлено наступне:

21.10.19р. введено в дію Кодекс України з процедур банкрутства, відповідно до п.2 Прикінцевих та перехідних положень якого, з дня введення й ого в дію визнані такими, що втратили чинність: Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 31, ст. 440 із наступними змінами); Постанова Верховної Ради України "Про введення в дію Закону України "Про банкрутство" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 31, ст. 441).

Пунктом 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства, встановлено, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.

З огляду на зазначене, подальший розгляд справи здійснюється відповідно до норм Кодексу України з процедур банкрутства.

Відповідно до ч.4 ст.60 Кодексу України з процедур банкрутства (далі - КУзПБ) у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом; заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів; вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу.

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожний зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Суд зазначає, що перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства визначено Податковим Кодексом України.

Відповідно до ст.129 Податкового кодексу України після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов`язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

Нарахування пені розпочинається: 1) при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження) (п.п.129.1.1); 2) при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного контролюючим органом у випадках, не пов`язаних з проведенням податкових перевірок, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження) (п.п.129.1.2); 3) при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок відповідно до статті 50 цього Кодексу, - після спливу 90 календарних днів (270 календарних днів у разі здійснення платником податків самостійного коригування відповідно до підпункту 39.5.4 пункту 39.5 статті 39 цього Кодексу), наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (п.п.129.1.3).

Згідно ст.131 Податкового кодексу України нараховані контролюючим органом суми пені самостійно сплачуються платником податків. При погашенні суми податкового боргу (його частини) кошти, що сплачує такий платник податків, у першу чергу зараховуються в рахунок податкового зобов`язання. У разі повного погашення суми податкового боргу кошти, що сплачує такий платник податків, в наступну чергу зараховуються у рахунок погашення штрафів, в останню чергу зараховуються в рахунок пені. Якщо платник податків не виконує встановленої цим пунктом черговості платежів або не визначає її у платіжному документі (чи визначає з порушенням зазначеного порядку), контролюючий орган самостійно здійснює такий розподіл такої суми у порядку, визначеному цим пунктом. Суми пені зараховуються до бюджетів або державних цільових фондів, до яких згідно із законом зараховуються відповідні податки.

Ухвалою господарського суду Донецької області від 04.02.19р. відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ОЛІМП-ОІЛ" (код ЄДРПОУ 39275014) м.Маріуполь Донецька область, в т.ч. введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Постановою господарського суду Донецької області від 29.05.19р. визнано боржника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛІМП-ОІЛ» (код ЄДРПОУ 39275014), м.Маріуполь банкрутом; відкрито ліквідаційну процедуру по справі строком на 12 місяців.; ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛІМП-ОІЛ» (код ЄДРПОУ 39275014), м.Маріуполь призначено арбітражного Дзус Т.І.

В силу ст.41 Кодексу України з процедур банкрутства мораторій на задоволення вимог кредиторів - це зупинення виконання боржником грошових зобов`язань і зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), строк виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов`язань та зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію (ч.1). Протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів: не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов`язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій (ч.3).

Статтею 59 КУзПБ передбачено, що з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури.

Згідно наданих суду пояснень та розрахунку заявлена ініціюючим кредитором пеня в сумі 95302267,49грн. нарахована за період до відкриття провадження у справі про банкрутство у зв`язку з невиконання боржником вимог податкового законодавства та несплатою податкового боргу за податковими повідомленнями-рішеннями, а саме: №0001591602 від 22.06.17р., №0003282201 від 25.12.15р., №0001611602 від 21.06.17р., №0001561403 від 21.06.17р., №0001541402 від 21.06.17р., №9023681494 від 24.02.16р, №0000351201 від 23.06.16р., №0002511200 від 04.08.16р, №002561200 від 09.08.16р, №0003481200 від 16.09.16р., №003611200 від 10.10.16р., №001521202 від 20.10.16р., №0003981200 від 07.11.16р., №0002812201 від 13.11.15р., №0003322201 від 29.12.15р., №0000021200 від 05.01.17р., №00015711602 від 21.06.17р. Вказані податкові повідомлення-рішення наявні в матеріалах справи.

Відповідно до ч.1 ст.45 КУзПБ конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Заявлені кредитором вимоги є конкурсними.

Згідно ч.4 зазначеної статті для кредиторів, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, усі дії, вчинені у судовому процесі, є обов`язковими так само, як вони є обов`язковими для кредиторів, вимоги яких були заявлені протягом встановленого строку. Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, задовольняються в порядку черговості, встановленої цим Кодексом. Кредитори, вимоги яких заявлені після завершення строку, визначеного частиною першою цієї статті, є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.

З огляду на зазначене, суд вважає заявлені вимоги обгрунтованими, доведеними та визнає за необхідне задовольнити заяву Головного управління ДФС у Донецькій області про розгляд кредиторських вимог від 24.07.19р., та визнати кредиторські вимоги в сумі пені - 95302267,49грн. такими, що підлягають включенню до шостої черги реєстру вимог кредиторів.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст.1, 2, 9, 60, 61, п.2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу з процедур банкрутства, ст. 3, ч.6 ст. 12, ст.ст. 42, 73, 86, 234, 255 Господарського процесуального кодексу України в редакції Закону №2147-VIII від 03.10.17р., господарський суд

УХВАЛИВ:

Задовольнити заяву Головного управління ДФС у Донецькій області (ЄДРПОУ 43142826), м.Маріуполь б/н від 24.04.19р. про розгляд кредиторських вимог.

Визнати вимоги Головного управління ДПС у Донецькій області (ЄДРПОУ 43142826), м.Маріуполь в сумі 95302267,49грн. - пеня. (VI черга).

Ліквідатору включити визнані господарським судом вимоги до реєстру вимог кредиторів відповідно до статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена в порядку та строки, встановлені Господарським процесуальним кодексом України (статті 253-259), шляхом подання апеляційної скарги.

Суддя С.С. Тарапата

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення14.01.2020
Оприлюднено16.01.2020
Номер документу86905004
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —905/1380/18

Ухвала від 26.01.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 15.01.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 23.12.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 16.12.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 12.10.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 12.10.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 12.10.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 12.10.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 12.10.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

Ухвала від 15.09.2020

Господарське

Господарський суд Донецької області

Левшина Ганна Валеріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні