Ухвала
від 14.01.2020 по справі 127/498/20
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Cправа № 127/498/20

Провадження № 1-кс/127/253/20

У Х В А Л А

Іменем України

14 січня 2020 року м. Вінниця

Вінницький міський суд Вінницької області в складі:

слідчого судді: ОСОБА_1 ,

секретар судового засідання: ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчоговідділу розслідуванняособливо тяжкихзлочинів слідчогоуправління ГУНПу Вінницькійобласті майораполіції ОСОБА_3 про арешт майна, -

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчийвідділу розслідуванняособливо тяжкихзлочинів слідчогоуправління ГУНПу Вінницькійобласті майорполіції ОСОБА_3 10.01.2019 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором ОСОБА_4 , про арешт майна.

Клопотання мотивованетим,що відділом розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №12018020000000327 від 08.08.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України.

Досудовим розслідуванням установлено, що голова Тростянецької селищної об`єднаної територіальної громади (далі Тростянецької селищної ОТГ) ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка зареєстрована та проживає за адресою: АДРЕСА_1 організувала злочинну схему з метою систематичного отримання неправомірної вигоди від фізичних та юридичних осіб за сприяння в укладенні договорів на проведення будівельних та ремонтних робіт об`єктів нерухомості, розташованих на території Тростянецької селищної ОТГ та своєчасного проведення розрахунків за виконані роботи.

Як зазначає слідчий, у ході проведення слідчих дій та оперативних заходів установлено, що до вказаної злочинної діяльності ОСОБА_5 причетниа фізична особа-підприємець ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , який зареєстрований та проживає за адресою АДРЕСА_2 . Останнiй є засновником товариства з обмеженою відповідальністю «РБУ-6» (код ЄДРПОУ 03329315), юридична адреса якого: Вінницька область, м. Тульчин, вул. Глінки, 10 та займається господарською діяльністю за вказаною адресою.

Установлено, що ОСОБА_6 систематично передає службовим особам Тростянецької селищної ОТГ неправомірну вигоду, а також здійснює привласнення бюджетних коштів шляхом внесення недостовірних відомостей до офіційних документів, пов`язаних з нібито виконаними роботами по укладеним договорам про проведення будівельних та ремонтних робіт.

09.01.2020 в період часу з 08 год. 20 хв. по 13 год. 19 хв., було проведено санкціонований обшук в приміщенні за місцем здійснення господарської діяльності ФОП ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , за адресою: АДРЕСА_3 , в результаті якого вилучено :

1. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2019 року;

2. підсумкову відомість ресурсів на 3-х аркушах;

3. розрахунок загальновиборчих витрат до локального кошторису №2-1-1 на 3-х аркушах;

4. акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2019 року на 7 аркушах;

5. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н за червень 2019 року;

6. розрахунок загальновиборчих витрат до локального кошторису №2-1-1 на 4х аркушах;

7. підсумкову відомість ресурсів на 4-х аркушах;

8. акт №2 приймання виконаних будівельних робіт за 20.06 2018 року на 6 аркушах;

9. договір № 38 від 22.06.2018 року на 2-х аркушах;

10. підсумкову відомість ресурсів на 2-х аркушах;

11. договір на ціни на 2-х аркушах;

12. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н за червень 2019 року на 4х аркушах;

13. платіжне доручення №245, 1, 5,11,265;

14. рахунок фактура №33;

15. договір №34 на 2-х аркушах;

16. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н за жовтень 2019 року;

17. додатковий локальний кошторис №2-2-3;

18. розрахунок загально виборчих витрат до локального кошторису №2-2-1 на 3-х аркушах;

19. розрахунок загально виборчих витрат до локального кошторису №2-2-3 на 3-х аркушах;

20. підсумкову відомість ресурсів на 4-х аркушах;

21. акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 6 аркушах;

22. договір №29 на 3-х аркушах;

23. рахунок фактура №24;

24. договір № 25 на 2-х аркушах;

25. договірна ціна на 2-х аркушах;

26. довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н на 5-ти аркушах;

27. підсумкова відомість ресурсів на 5-ти аркушах;

28. зведений кошторис розрахунок вартості об`єкта будівництва б/н на 2-х аркушах;

29. дефектний акт б/н;

30. локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1 на 3-х аркушах;

31. відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-1 на 3-х аркушах;

32. додаткова угода до договору б/н від 08.07.2019 року;

33. папка для паперів на якій присутній напис ФОП ОСОБА_6 з/плата на 154 аркушах;

34. реєстр договорів 2018 року ФОП ОСОБА_6 на 12-ти аркушах;

35. рахунок фактура №28, 16, 18, 41, 51, 38, 295, 43, 49, 45, 44, 52, 50, 57, 62, 61, 62, 72, 17, 343, 42, 13, 18, 8, 7, 244, 25, 24, 25, 37, 56, 40, 58, 9, 60;

36. копію договору №5 від 11 квітня 2018 року на 4-х аркушах;

37. копію акту приймання передачі виконаних робіт;

38. копію таблиць з додатками на 16-ти аркушах;

39. копію платіжних відомостей з додатками на 21-му аркуші;

40. копію калькуляції на 2-х аркушах;

41. копію штатного розкладу на 3-х аркушах;

42. витяг з наказу №11-А;

43. витяг з наказу №1;

44. копію платіжного доручення №363, 333, 378, 525, 523, 552;

45. копію акту звіряння розрахунків з дебіторами та кредиторами на 2-х аркушах;

46. копію статуту ТОВ «РБУ-6» на 20-ти аркушах за 2017 рік;

47. копію статуту ТОВ «РБУ-6» на 20-ти аркушах за 2018 рік;

48. копію статуту ТОВ «РБУ-6» на 25-ти аркушах за 2019 рік;

49. копію договору за жовтень 2017 рік на 2-х аркушах;

50. копію довідки про вартість виконаних робіт за жовтень 2017 року;

51. копію акту про приймання виконаних робіт за жовтень на 4-х аркушах;

52. копію підсумкової відомість ресурсів на 4-х аркушах;

53. копію договірної ціни на 2х аркушах;

54. копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н за жовтень;

55. копію акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень на 5-ти аркушах;

56. копію підсумкової відомість ресурсів на 6-ти аркушах;

57. копію розрахунку загально виборчих витрат на 4-х аркушах;

58. копію договору №34 на 2-х аркушах;

59. копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2017 року;

60. копію акту №1 на 4-х аркушах;

61. копію підсумкової відомості ресурсів на 9-ти аркушах;

62. копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт за серпень 2017 року;

63. копію акту №2 на 5-ти аркушах;

64. копії податкових накладних з реєстрами та додатками на 34-х аркушах;

65. копію договору №8;

66. копії видаткових накладних з додатками на 19-ти аркушах;

67. копію звіту про витрати основних матеріалів за 2017 рік на 12-ти аркушах;

68. копію шляхових листів вантажного автомобіля на 112-ти аркушах;

69. робочий проект капітальний ремонт санвузлів Тростянецького ЗДО «Дивограй» по вул. Спортивна, 2 в смт. Тростянець Вінницької області на 63 арк.;

70. ліцензію ДАБІ Украіїни № 35-Л від 22.08.2017 на ФОП ОСОБА_6 на 2 арк.;

71. акт на додаткові роботи по об`єкту «Реконструкція дитячого ігрового майданчика в центральному парку в смт. Тростянець, Вінницької області» на 1 арк.;

72. договір №4 від 03 січня 2019 року «Про оренду виробничого приміщення ТОВ «РБУ-6» на 3 арк.;

73. робочий проект (затверджувальна частина) ТОМ 1 Загальні положення 2019-04-01КР-П3 ФОП ОСОБА_7 на 77 арк.;

74. робочий проект (затверджувальна частина) ТОМ 1 Загальні положення 2019-06-13КР-П3 ФОП ОСОБА_7 на 85 арк.;

75. робочий проект (затверджувальна частина) ТОМ 1 Загальні положення 2019-04-01КР-П3 ФОП ОСОБА_7 на 78 арк.;

76. робочий проект капітальний ремонт санвузлів Тростянецького ЗДО «Дивограй» по вул. Спортивна, 2 в смт. Тростянець Вінницької області на 63 арк.;

77. робочий проект капітальний ремонт харчблоку Тростянецького ЗДО «Дивограй» по вул. Спортивна, 2 в смт. Тростянець Вінницької області на 91 арк.;

78. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 40,23779 грн. на 4 арк.;

79. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 142,95949 грн. на 5 арк.;

80. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 194,99999 грн. на 4 арк.;

81. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 98,04933 грн. на 5 арк.;

82. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 140,55522 грн. на 6 арк.;

83. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 194,99999 грн. на 5 арк.;

84. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 60,40666 грн. на 4 арк.;

85. акт приймання виконаних будівельних робіт на 3 арк., які поміщено до спец пакету з написом НПУ Головне слідче управління №7260780;

86. блокнот чорного кольору з написом на титульній стороні «ТАС » 2011 з чорновими записами;

87. блокнот зеленого кольору з чорновими записами;

88. блокнот світло-коричневого кольору з чорновими записами;

89. блокнот червоного кольору з чорновими записами;

90. блокнот коричневого кольору з написом на титульній стороні «Diary» з чорновими записами;

91. записник червоного кольору з чорновими записами, які поміщено до спец пакету з написом НПУ Головне слідче управління №INZ 3011620;

92. системний блок чорно-сірого кольору з написом «ASUS», який поміщений до поліетиленового пакету чорного кольору, який перев`язано ниткою білого кольору, заклеїно фрагментом паперу з підписами понятих та печаткою СУ ГУНП;

93. системний блок чорного кольору, який поміщений до поліетиленового пакету чорного кольору, який перев`язано ниткою білого кольору, заклеїно фрагментом паперу з підписами понятих та печаткою СУ ГУНП;

94. мобільний телефон Нокія чорного кольору, IMEI 1 НОМЕР_1 , IMEI 1 НОМЕР_2 , укомплектований сім-карткою оператора «Київстар» НОМЕР_3 з серійним номером НОМЕР_4 ;

95. банківську картку «УкрСиббанк» № НОМЕР_5 ;

96. банківську картку «Ощадбанк» № НОМЕР_6 , які поміщено до спец пакету з написом НПУ Головне слідче управління №INZ 2035331.

Вищевказані предмети, грошові кошти та документи дають можливість встановити обставини, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а також інші обставини, що мають значення для провадження у зв`язку з чим 09.01.2010 винесено постанову про визнання вказаного майна речовими доказами по кримінальному провадженні.

На підставі викладеного слідчий звернувся до суду з клопотанням про арешт вилученого майна.

Слідчий ОСОБА_3 в судове засідання не з`явився, однак 14.01.2019 звернувся до суду із заявою про розгляд справи у його відсутність, у якій також зазначив, що вказане клопотання підтримує в повному обсязі.

ОСОБА_6 в судовезасідання такожне з`явився,однак,як зазначеноу заявіслідчого від14.01.2019,про дату,час тамісце розглядуклопотання ОСОБА_6 повідомлявся слідчимналежним чином.

Суд вважає за можливе розглянути клопотання у відсутність учасників процесу відповідно до вимог частини першої статті 172 КПК України.

Відповідно до частини четвертої статті 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Враховуючи те, що учасники процесуальної дії в судове засідання не з`явились, слідчий суддя вважає за можливе розглянути дане клопотання без застосування технічних засобів фіксування.

Дослідивши вказане клопотання та додані до нього матеріали слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання є обґрунтованим, а відтак підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно дочастини першоїстатті 170 КПК Україниарештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Згідно з абзацом 2 частини першої статті 170 КПК України завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Частиною першоюстатті 98 КПК Українивстановлено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Відповідно допунктів 1, 2 частини другої статті 173 КПК Українипри вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні.

З матеріалівсправи вбачається,що відділом розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП у Вінницькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №12018020000000327 від 08.08.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України.

В межах вказаного кримінального провадження, 09.01.2020, під час проведення обшуку виявлено та вилучено майно, яке є предметом кримінального правопорушення, а саме: довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2019 року; підсумкову відомість ресурсів на 3х аркушах; розрахунок загальновиборчих витрат до локального кошторису №2-1-1 на 3х аркушах; акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2019 року на 7 аркушах; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н за червень 2019 року; розрахунок загальновиборчих витрат до локального кошторису №2-1-1 на 4х аркушах; підсумкову відомість ресурсів на 4х аркушах; акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 20.06 2018 року на 6 аркушах; договір № 38 від 22.06.2018 року на 2х аркушах; підсумкову відомість ресурсів на 2х аркушах; договір на ціни на 2х аркушах; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н за червень 2019 року на 4х аркушах; платіжне доручення №245, 1, 5,11,265; рахунок фактура №33; договір №34 на 2х аркушах; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н за жовтень 2019 року; додатковий локальний кошторис №2-2-3; розрахунок загальновиборчих витрат до локального кошторису №2-2-1 на 3х аркушах; розрахунок загально виборчих витрат до локального кошторису №2-2-3 на 3х аркушах; підсумкову відомість ресурсів на 4х аркушах; акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 6 аркушах; договір № 29 на 3х аркушах; рахунок фактура № 24; договір № 25 на 2х аркушах; договірна ціна на 2х аркушах; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н на 5 ти аркушах; підсумкову відомість ресурсів на 5ти аркушах; зведений кошторис розрахунок вартості об`єкта будівництва б/н на 2х аркушах; дефектний акт б/н; локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1 на 3х аркушах; відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-1 на 3х аркушах; додаткова угода до договору б/н від 08.07.2019 року; папку для паперів на якій присутній напис ФОП ОСОБА_6 з/плата на 154 аркушах; реєстр договорів 2018 року ФОП ОСОБА_6 на 12ти аркушах; рахунок фактура №28, 16, 18, 41, 51, 38, 295, 43, 49, 45, 44, 52, 50, 57, 62, 61, 62, 72, 17, 343, 42, 13, 18, 8, 7, 244, 25, 24, 25, 37, 56, 40, 58, 9, 60; копію договору № 5 від 11 квітня 2018 року на 4х аркушах; копію акту приймання передачі виконаних робіт; копію таблиць з додатками на 16ти аркушах; копію платіжних відомостей з додатками на 21му аркуші; копію калькуляції на 2х аркушах; копію штатного розкладу на 3х аркушах; витяг з наказу №11-А; витяг з наказу № 1; копію платіжного доручення №363, 333, 378, 525, 523, 552; копію акту звіряння розрахунків з дебіторами та кредиторами на 2х аркушах; копію статуту ТОВ «РБУ-6» на 20ти аркушах за 2017 рік; копію статуту ТОВ «РБУ-6» на 20ти аркушах за 2018 рік; копію статуту ТОВ «РБУ-6» на 25ти аркушах за 2019 рік; копію договору за жовтень 2017 рік на 2х аркушах; копію довідки про вартість виконаних робіт за жовтень 2017 року; копію акту про приймання виконаних робіт за жовтень на 4х аркушах; копію підсумкової відомість ресурсів на 4х аркушах; копію договірної ціни на 2х аркушах; копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н за жовтень; копію акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень на 5-ти аркушах; копію підсумкової відомість ресурсів на 6ти аркушах; копію розрахунку загально виборчих витрат на 4х аркушах; копію договору №34 на 2х аркушах; копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2017 року; копію акту №1 на 4х аркушах; копію підсумкової відомості ресурсів на 9ти аркушах; копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт за серпень 2017 року; копію акту №2 на 5-ти аркушах; копії податкових накладних з реєстрами та додатками на 34х аркушах; копію договору №8; копії видаткових накладних з додатками на 19ти аркушах; копію звіту про витрати основних матеріалів за 2017 рік на 12ти аркушах; копію шляхових листів вантажного автомобіля на 112ти аркушах; робочий проект капітальний ремонт санвузлів Тростянецького ЗДО «Дивограй» по вул. Спортивна, 2 в смт. Тростянець Вінницької області на 63 арк.; ліцензію ДАБІ Украіїни № 35-Л від 22.08.2017 на ФОП ОСОБА_6 на 2 арк.; акт на додаткові роботи по об`єкту «Реконструкція дитячого ігрового майданчика в центральному парку в смт. Тростянець, Вінницької області» на 1 арк.; договір №4 від 03 січня 2019 року «Про оренду виробничого приміщення ТОВ «РБУ-6» на 3 арк.; робочий проект (затверджувальна частина) ТОМ 1 Загальні положення 2019-04-01КР-П3 ФОП ОСОБА_7 на 77 арк.; робочий проект (затверджувальна частина) ТОМ 1 Загальні положення 2019-06-13КР-П3 ФОП ОСОБА_7 на 85 арк.; робочий проект (затверджувальна частина) ТОМ 1 Загальні положення 2019-04-01КР-П3 ФОП ОСОБА_7 на 78 арк.; робочий проект капітальний ремонт санвузлів Тростянецького ЗДО «Дивограй» по вул. Спортивна, 2 в смт. Тростянець Вінницької області на 63 арк.; робочий проект капітальний ремонт харчблоку Тростянецького ЗДО «Дивограй» по вул. Спортивна, 2 в смт. Тростянець Вінницької області на 91 арк.; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 40,23779 грн. на 4 арк.; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 142,95949 грн. на 5 арк.; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 194,99999 грн. на 4 арк.; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 98,04933 грн. на 5 арк.; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 140,55522 грн. на 6 арк.; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 194,99999 грн. на 5 арк.; довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 60,40666 грн. на 4 арк.; акт приймання виконаних будівельних робіт на 3 арк., які поміщено до спец пакету з написом НПУ Головне слідче управління №7260780; блокнот чорного кольору з написом на титульній стороні «ТАС » 2011 з чорновими записами; блокнот зеленого кольору з чорновими записами; блокнот світло-коричневого кольору з чорновими записами; блокнот червоного кольору з чорновими записами; блокнот коричневого кольору з написом на титульній стороні «Diary» з чорновими записами; записник червоного кольору з чорновими записами, які поміщено до спец пакету з написом НПУ Головне слідче управління №INZ 3011620; системний блок чорно-сірого кольору з написом «ASUS», який поміщений до поліетиленового пакету чорного кольору, який перев`язано ниткою білого кольору, заклеїно фрагментом паперу з підписами понятих та печаткою СУ ГУНП; системний блок чорного кольору, який поміщений до поліетиленового пакету чорного кольору, який перев`язано ниткою білого кольору, заклеїно фрагментом паперу з підписами понятих та печаткою СУ ГУНП; мобільний телефон Нокія чорного кольору, IMEI 1 НОМЕР_1 , IMEI 1 НОМЕР_2 , укомплектований сім-карткою оператора «Київстар» НОМЕР_3 з серійним номером НОМЕР_4 ; банківську картку «УкрСиббанк» № НОМЕР_5 ; банківську картку «Ощадбанк» № НОМЕР_6 , які поміщено до спец пакету з написом НПУ Головне слідче управління №INZ 2035331.

Наведені обставини підтверджуються протоколом обшуку від 09.01.2020 та постановою про визначення місця зберігання речових доказів від 09.01.2020, відповідно до якої предмети та речі, які було вилучено 09.01.2020 в ході проведеного санкціонованого обшуку визнано речовими доказами..

Згідно з пунктом першим частини другої статті 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

Відповідно до частини третьоїстатті 170 КПК Україниу випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Наведене свідчить про те, що вищевказані речі, які були вилучені під час обшуку є тимчасо вилученим майном та відповідно до статті 98 КПК України мають значення речових доказів у кримінальному провадженні, оскільки містять відомості, які можуть бути використані, як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а тому на дане майно слід накласти арешт.

Таким чином, з метою з`ясування дійсних обставин події кримінального правопорушення, а також з метою унеможливлення подальшого відчуження майна на час досудового розслідування та забезпечення його схоронності, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання слідчого про накладення арешту на вищевказане майно, підлягає задоволенню.

На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 167, 170, 172, 173, КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого задовольнити.

Накласти арешт на майно, яке було вилучено 09.01.2020 в період часу з 08 год. 20 хв. по 13 год. 19 хв., в ході проведенння санкціонований обшук приміщення за місцем здійснення господарської діяльності ФОП ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , за адресою: АДРЕСА_3 , а саме:

1. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2019 року;

2. підсумкову відомість ресурсів на 3-х аркушах;

3. розрахунок загальновиборчих витрат до локального кошторису №2-1-1 на 3-х аркушах;

4. акт приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2019 року на 7 аркушах;

5. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н за червень 2019 року;

6. розрахунок загальновиборчих витрат до локального кошторису №2-1-1 на 4-х аркушах;

7. підсумкову відомість ресурсів на 4-х аркушах;

8. акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 20.06 2018 року на 6 аркушах;

9. договір №38 від 22.06.2018 року на 2-х аркушах;

10. підсумкову відомість ресурсів на 2-х аркушах;

11. договір на ціни на 2-х аркушах;

12. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н за червень 2019 року на 4-х аркушах;

13. платіжне доручення №245, 1, 5,11,265;

14. рахунок фактура №33;

15. договір №34 на 2-х аркушах;

16. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н за жовтень 2019 року;

17. додатковий локальний кошторис №2-2-3;

18. розрахунок загально виборчих витрат до локального кошторису №2-2-1 на 3-х аркушах;

19. розрахунок загально виборчих витрат до локального кошторису №2-2-3 на 3-х аркушах;

20. підсумкову відомість ресурсів на 4-х аркушах;

21. акт №1 приймання виконаних будівельних робіт на 6 аркушах;

22. договір № 29 на 3-х аркушах;

23. рахунок фактура №24;

24. договір № 25 на 2-х аркушах;

25. договірну ціну на 2-х аркушах;

26. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н на 5ти аркушах;

27. підсумкову відомість ресурсів на 5-ти аркушах;

28. зведений кошторис розрахунок вартості об`єкта будівництва б/н на 2-х аркушах;

29. дефектний акт б/н;

30. локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1 на 3-х аркушах;

31. відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-1 на 3-х аркушах;

32. додаткову угоду до договору б/н від 08.07.2019 року;

33. папку для паперів, на якій присутній напис ФОП ОСОБА_6 з/плата на 154 аркушах;

34. реєстр договорів 2018 року ФОП ОСОБА_6 на 12-ти аркушах;

35. рахунок фактура №28, 16, 18, 41, 51, 38, 295, 43, 49, 45, 44, 52, 50, 57, 62, 61, 62, 72, 17, 343, 42, 13, 18, 8, 7, 244, 25, 24, 25, 37, 56, 40, 58, 9, 60;

36. копію договору №5 від 11 квітня 2018 року на 4-х аркушах;

37. копію акту приймання передачі виконаних робіт;

38. копію таблиць з додатками на 16-ти аркушах;

39. копію платіжних відомостей з додатками на 21-му аркуші;

40. копію калькуляції на 2-х аркушах;

41. копію штатного розкладу на 3-х аркушах;

42. витяг з наказу №11-А;

43. витяг з наказу № 1;

44. копію платіжного доручення №363, 333, 378, 525, 523, 552;

45. копію акту звіряння розрахунків з дебіторами та кредиторами на 2-х аркушах;

46. копію статуту ТОВ «РБУ-6» на 20-ти аркушах за 2017 рік;

47. копію статуту ТОВ «РБУ-6» на 20-ти аркушах за 2018 рік;

48. копію статуту ТОВ «РБУ-6» на 25-ти аркушах за 2019 рік;

49. копію договору за жовтень 2017 рік на 2-х аркушах;

50. копію довідки про вартість виконаних робіт за жовтень 2017 року;

51. копію акту про приймання виконаних робіт за жовтень на 4-х аркушах;

52. копію підсумкової відомість ресурсів на 4-х аркушах;

53. копію договірної ціни на 2-х аркушах;

54. копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати б/н за жовтень;

55. копію акту №2 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень на 5-ти аркушах;

56. копію підсумкової відомість ресурсів на 6ти аркушах;

57. копію розрахунку загально виборчих витрат на 4-х аркушах;

58. копію договору №34 на 2-х аркушах;

59. копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2017 року;

60. копію акту №1 на 4-х аркушах;

61. копію підсумкової відомості ресурсів на 9-ти аркушах;

62. копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт за серпень 2017 року;

63. копію акту №2 на 5-ти аркушах;

64. копії податкових накладних з реєстрами та додатками на 34-х аркушах;

65. копію договору №8;

66. копії видаткових накладних з додатками на 19-ти аркушах;

67. копію звіту про витрати основних матеріалів за 2017 рік на 12-ти аркушах;

68. копію шляхових листів вантажного автомобіля на 112-ти аркушах;

69. робочий проект капітальний ремонт санвузлів Тростянецького ЗДО «Дивограй» по вул. Спортивна, 2 в смт. Тростянець Вінницької області на 63 арк.;

70. ліцензію ДАБІ Украіїни № 35-Л від 22.08.2017 на ФОП ОСОБА_6 на 2 арк.;

71. акт на додаткові роботи по об`єкту «Реконструкція дитячого ігрового майданчика в центральному парку в смт. Тростянець, Вінницької області» на 1 арк.;

72. договір №4 від 03 січня 2019 року «Про оренду виробничого приміщення ТОВ «РБУ-6» на 3 арк.;

73. робочий проект (затверджувальна частина) ТОМ 1 Загальні положення 2019-04-01КР-П3 ФОП ОСОБА_7 на 77 арк.;

74. робочий проект (затверджувальна частина) ТОМ 1 Загальні положення 2019-06-13КР-П3 ФОП ОСОБА_7 на 85 арк.;

75. робочий проект (затверджувальна частина) ТОМ 1 Загальні положення 2019-04-01КР-П3 ФОП ОСОБА_7 на 78 арк.;

76. робочий проект капітальний ремонт санвузлів Тростянецького ЗДО «Дивограй» по вул. Спортивна, 2 в смт. Тростянець Вінницької області на 63 арк.;

77. робочий проект капітальний ремонт харчблоку Тростянецького ЗДО «Дивограй» по вул. Спортивна, 2 в смт. Тростянець Вінницької області на 91 арк.;

78. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 40,23779 грн. на 4 арк.;

79. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 142,95949 грн. на 5 арк.;

80. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 194,99999 грн. на 4 арк.;

81. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 98,04933 грн. на 5 арк.;

82. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 140,55522 грн. на 6 арк.;

83. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 194,99999 грн. на 5 арк.;

84. довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на суму 60,40666 грн. на 4 арк.;

85. акт приймання виконаних будівельних робіт на 3 арк., які поміщено до спец пакету з написом НПУ Головне слідче управління №7260780;

86. блокнот чорного кольору з написом на титульній стороні «ТАС » 2011 з чорновими записами;

87. блокнот зеленого кольору з чорновими записами;

88. блокнот світло-коричневого кольору з чорновими записами;

89. блокнот червоного кольору з чорновими записами;

90. блокнот коричневого кольору з написом на титульній стороні «Diary» з чорновими записами;

91. записник червоного кольору з чорновими записами, які поміщено до спец пакету з написом НПУ Головне слідче управління №INZ 3011620;

92. системний блок чорно-сірого кольору з написом «ASUS», який поміщений до поліетиленового пакету чорного кольору, який перев`язано ниткою білого кольору, заклеїно фрагментом паперу з підписами понятих та печаткою СУ ГУНП;

93. системний блок чорного кольору, який поміщений до поліетиленового пакету чорного кольору, який перев`язано ниткою білого кольору, заклеїно фрагментом паперу з підписами понятих та печаткою СУ ГУНП;

94. мобільний телефон Нокія чорного кольору, IMEI 1 НОМЕР_1 , IMEI 1 НОМЕР_2 , укомплектований сім-карткою оператора «Київстар» НОМЕР_3 з серійним номером НОМЕР_4 ;

95. банківську картку «УкрСиббанк» № НОМЕР_5 ;

96. банківську картку «Ощадбанк» № НОМЕР_6 , які поміщено до спец пакету з написом НПУ Головне слідче управління №INZ 2035331.

Виконання та контроль за виконанням ухвали суду покласти на старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП у Вінницькій області майора поліції ОСОБА_3 .

Зобов`язати старшого слідчоговідділу розслідуванняособливо тяжкихзлочинів слідчогоуправління ГУНПу Вінницькійобласті майораполіції ОСОБА_3 повідомити заінтересованих осіб про накладання арешту на вищевказане майно.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена до Вінницького апеляційного суду протягом 5 днів з дня її проголошення, однак оскарження ухвали не зупиняє її виконання.

Слідчий суддя

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення14.01.2020
Оприлюднено07.02.2023
Номер документу86968215
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —127/498/20

Ухвала від 14.01.2020

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Гриневич В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні