Справа № 143/1024/19
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 січня 2020 року м. Погребище
Слідчий суддя Погребищенського районного суду ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , ст. слідчого ОСОБА_4 розглянувши клопотання ст. слідчого СВ Погребищенського ВП Калинівського ВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_4 , про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово господарської діяльності установи в кримінальному провадженні № 12019020270000149, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.07.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
В клопотанні ст. слідчого, погодженому з прокурором Калинівської місцевої прокуратури, порушується питання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово господарської діяльності установи, вказуючи,що 02.07.2019 до Погребищенського ВП Калинівського ВП через канцелярію із Калинівської місцевої прокуратури надійшли матеріали ДЗЕ УЗЕ у Вінницькій області по факту привласнення бюджетних коштів службовими особами Управління праці та соціального захисту населення Погребищенської РДА в період з 2012 по 2016 роки на загальну суму близько 200 000 грн.
Відомості про дану подію 02.07.2019 були внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019020270000149 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
В ході проведення досудового розслідування даного кримінального провадження було встановлено, що спеціаліст І - ї категорії відділу адресних, грошових та компенсаційних виплат Управління праці та соціального захисту населення Погребищенської районної державної адміністрації у Вінницькій області ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителька АДРЕСА_1 вступивши в злочинну змову з невстановленйми на даний час слідством особами, шляхом втручання до комп`ютерних даних одержувачів соціальних допомог на протязі 2012 - 2013 років здійснювала безпідставне нарахування держаних соціальних допомог на підставну особу, а саме на свою матір ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 . В подальшому після перерахування коштів, як державної соціальної допомоги із УПСЗН на банківський рахунок відкритий в Ощадбанк на ім`я ОСОБА_6 , кошти були зняті та незаконно привласнені.
Таким чином, ОСОБА_5 , перебуваючи при виконанні службових обов`язків на постійній основі протягом 2012-2013 років, здійснювала підроблення документів для виплати держаних соціальних допомог на підставних осіб (вносила зміни до бази даних одержувачів допомог), внаслідок чого ОСОБА_5 було привласнено державні кошти, які в подальшому вона обготівлювала за допомогою банкоматів.
Повідомлення про підозру у даному кримінальному провадженні оголошувалося.
Таким чином, під час досудового розслідування виникла необхідність у здійснення перевірки Управління праці та соціального захисту населення Погребищенської райдержадміністрації (ЄДРПОУ 03191704 ), юридична адреса: вул. Б.Хмельницького, 81, м. Погребище Вінницька область, щодо фінансово - господарської діяльності пов`язаної з нарахуванням соціальних допомог в період часу з 2012 по 2013 рр., громадянці ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Враховуючи викладене, керуючись ст. 11 закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та спільним наказом Головного контрольно-ревізійного управління, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19.10.2006 року № 346/1025/685/53 «Про затвердження порядку взаємодії між органами державної контрольно-ревізійної служби та органами прокуратури, органами внутрішніх справ і Служби безпеки України, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 року за № 1166/13040.
Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання прийшов до наступного висновку.
Відповідно до ч. 2ст. 93 КПК Українисторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом отримання від органів державної влади висновків ревізій та актів перевірок.
Згідно з ч. 2ст. 84 КПК Україниодним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких пунктом 4 частини другоїстатті 99 КПК Українивіднесено і висновки ревізій та акти перевірок.
З`ясування вищенаведеного питання іншим шляхом, окрім як проведення ревізії контролюючим органом, неможливе.
При цьому, відповідно до п. 1 ч. 1ст. 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»орган державного фінансового контролю здійснює контроль за цільовим та ефективним використанням коштів державного і місцевих бюджетів, веденням бухгалтерського обліку, а також складанням бюджетної і фінансової звітності, кошторисів та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету.
Згідно з ч. 2ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»державний фінансовий контроль забезпечується, серед іншого, через проведення інспектування, яке, відповідно до ч. 1ст. 4 цього ж Закону, здійснюється у формі ревізії.
Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 11 вищевказаного Закону позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться, зокрема, у разі надходження відповідного доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від органів Служби безпеки України.
Частиною шостою цієї ж статті передбачено, що позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Відповідно до п. 29 Порядку проведення інспектування Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України № 550 від 20.04.2006, таким рішенням суду є ухвала про дозвіл на проведення ревізії, в якій зазначено підстави проведення ревізії, дати її початку та закінчення, номер кримінального провадження, орган, що здійснює досудове розслідування.
Відповідно до ч. 11ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» тривалістьпозапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
Пунктом 2Постанови Кабінету Міністрів України № 408 від 13.08.2014 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами»передбачено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбаченихКримінальним процесуальним кодексом України.
Разом із тим, на даний час зКПК Українивиключено п. 6 ч. 2 ст. 36 та п. 4 ч. 2 ст. 40, якими прокурору, який здійснює нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням, та слідчому надавались повноваження призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.
Заслухавши поясненняст.слідчого СВПогребищенського ВПКалинівського ВПГУНП уВінницькій області ОСОБА_4 ,яка підтрималавнесене досуду клопотаннята посилаласьна обставини,що викладенів ньомута доданихдо внесеногоклопотання документах,думку прокурораКалинівської місцевоїпрокуратури ОСОБА_3 ,який підтримав клопотання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово господарської діяльності установи, суд вважає, що для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, зокрема для отримання відомостей, котрі можуть бути доказами у кримінальному провадженні, клопотання про надання дозволуна проведенняпозапланової виїзноїревізії окремихпитань фінансово господарськоїдіяльності установи слід задовольнити.
На підставівикладеного,керуючись ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю вУкраїні»,ст.ст.132, 369-372КПК України,-
У Х В А Л И В :
Клопотання ст. слідчого СВ Погребищенського ВП Калинівського ВП ГУНП у Вінницькій області ОСОБА_4 , про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово господарської діяльності установи в кримінальному провадженні № 12019020270000149, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.07.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України задовольнити.
Надати дозвіл Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області на проведення у кримінальному провадженні № 12019020270000149 від 02.07.2019 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст.191 КК України, протягом 15 робочих днів, позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Управління праці та соціального захисту населення Погребищенської райдержадміністрації (ЄДРПОУ 03191704), юридична адреса: вул. Б.Хмельницького, 81, м. Погребище Вінницька область, щодо фінансово- господарської діяльності пов`язаної з призначенням, нарахуванням та виплати соціальних допомог в період часу з 01.01.2012 по 31.12.2013 рр., громадянці ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2
Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області провести ревізію упродовж 15 робочих днів, починаючи з 03.02.2020 по 21.02.2020 та надати матеріали про результати її проведення у слідче відділення Погребищенського ВП Калинівського ВП ГУНП у Вінницькій області.
Ухвала слідчого судді не підлягає апеляційному оскарженню, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження.
Повний текст ухвали виготовлено 16.01.2020.
Слідчий суддя
Суд | Погребищенський районний суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 16.01.2020 |
Оприлюднено | 07.02.2023 |
Номер документу | 87023420 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання |
Кримінальне
Погребищенський районний суд Вінницької області
Марченко Л. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні