Постанова
від 16.01.2020 по справі 520/7222/19
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 січня 2020 р.Справа № 520/7222/19 Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді: Перцової Т.С.,

Суддів: Жигилія С.П. , Русанової В.Б. ,

за участю секретаря судового засідання Ващук Ю.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНКАП" на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 09.10.2019 року, головуючий суддя І інстанції: Котеньов О.Г., м. Харків, повний текст складено 21.10.19 року по справі № 520/7222/19

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНКАП"

до Державної фіскальної служби України , Головного управління ДПС у Харківській області

про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНКАП" (далі по тексту - ТОВ Інкап , позивач) звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України (далі по тексту - ДФС України, перший відповідач), Головного управління ДФС у Харківській області (далі по тексту - ГУ ДФС у Харківській області, другий відповідач), в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДФС у Харківській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про внесення Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНКАП» , п.н. 35698171, до переліку ризикових платників податків до "Журналу ризикових платників";

- зобов`язати Комісію Головного управління ДФС у Харківській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації виключити Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНКАП» , п.н. 35698171, з переліку ризикових платників податків;

- визнати протиправними дії Державної фіскальної служби України, які полягають в зупиненні реєстрації податкових накладних, які складені та направлені Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАП» , п.н. 35698171 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №704 від 01.07.2019, №665 від 20.06.2019, №594 від 03.06.2019, №635 від 12.06.2019, № 654 від 13.06.2019, № 632 від 12.06.2019, №640 від 12.06.2019, № 639 від 12.06.2019, які складені та направлені Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАП» , п.н. 35698171 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування позову позивач пояснив, що причиною блокування реєстрації податкових накладних слугувало внесення ТОВ ІНКАП до Журналу ризикових платників податків. Вказує, що відповідачами не надано жодних доказів порушення позивачем податкового законодавства, а також матеріалів, на підставі яких позивача внесено до Журналу ризикових платників податків, не наведено конкретного підпункту Критеріїв ризиковості платників податків, якому, на думку податкового органу, відповідає позивач. З огляду на викладене, вважає рішення другого відповідача про віднесення ТОВ Інкап до переліку ризикових платників податків - необґрунтованим, а зупинення першим відповідачем реєстрації податкових накладних ТОВ ІНКАП - безпідставним. Крім того, зазначив, що в оскаржуваних рішеннях про відмову в реєстрації податкових накладних не наведено чітких підстав та мотивів для відмови, не вказано, які саме документи не надано платником податків, а відтак, зазначені рішення є протиправними та підлягають скасуванню.

Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 09.10.2019 по справі № 520/7222/19 позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНКАП" (пр. Перемоги, 57-г, кв. 38, м. Харків, 61174, код ЄДРПОУ 35698171) до Державної фіскальної служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 39292197), Головного управління ДФС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 39599198) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задоволено частково.

Визнано протиправними дії Державної фіскальної служби України, які полягають в зупиненні реєстрації податкових накладних: №704 від 01.07.2019, №665 від 20.06.2019, №594 від 03.06.2019, №635 від 12.06.2019, № 654 від 13.06.2019, № 632 від 12.06.2019, №640 від 12.06.2019, № 639 від 12.06.2019, які складені та направлені Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАП» , п.н. 35698171 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язано Державну фіскальну службу України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 39292197) прийняти рішення щодо реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №704 від 01.07.2019, №665 від 20.06.2019, №594 від 03.06.2019, №635 від 12.06.2019, № 654 від 13.06.2019, № 632 від 12.06.2019, №640 від 12.06.2019, № 639 від 12.06.2019, які складені та направлені Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАП» (пр. Перемоги, 57-г, кв. 38, м. Харків, 61174, код ЄДРПОУ 35698171) для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, з урахуванням висновків суду.

У задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовлено.

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 39292197) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНКАП" (пр. Перемоги, 57-г, кв. 38, м. Харків, 61174, код ЄДРПОУ 35698171) судовий збір у сумі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн 00 коп.

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 39292197) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНКАП" (пр. Перемоги, 57-г, кв. 38, м. Харків, 61174, код ЄДРПОУ 35698171) суму судових витрат на правову допомогу у розмірі 5500 (п`ять тисяч п`ятсот) грн 00 коп.

Позивач, не погодившись із вказаним рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на неповне з`ясування судом першої інстанції обставин у справі, порушення норм матеріального та процесуального права, просить суд апеляційної інстанції скасувати рішення Харківського окружного адміністративного суду від 09.10.2019 по справі № 520/7222/19 в частині відмови в задоволенні позовних вимог, прийняти в цій частині нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги про визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДФС у Харківській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про внесення Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНКАП» , п.н. 35698171, до переліку ризикових платників податків до "Журналу ризикових платників", зобов`язання вказаної Комісії виключити ТОВ «ІНКАП» з переліку ризикових платників податків.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги пояснив, що внесення позивача Комісією ГУ ДФС у Харківській області до Журналу ризикових платників податків ІС Податковий блок слугувало підставою для зупинення реєстрації вищевказаних податкових накладних, у зв`язку з чим є безпідставним висновок суду першої інстанції про те, що внесення позивача до вказаного Журналу не має для позивача юридичних наслідків та не порушує його прав. Вказує, що Комісією ГУ ДФС у Харківській області віднесено позивача до переліку ризикових платників податків виключно на підставі наказу ДФС України від 21.03.2018 № 144, який втрати чинність 03.08.2018, тобто, за рік до внесення позивача до Журналу ризикових платників податків. Зазначив, що судом першої інстанції не досліджено рішення Комісії ГУ ДФС у Харківській області від 22.03.2019 № 75, не встановлено, чи було дотримано при прийнятті цього рішення вимоги Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117, зокрема, щодо правомочності Комісії, якою приймалося це рішення. Також судом першої інстанції не досліджено матеріалів, які слугували підставою для віднесення позивача до Журналу ризикових платників податків, та які є обов`язковим додатком до відповідного рішення. Стверджує, що оскільки протокол засідання Комісії ГУ ДФС у Харківській області від 22.03.2019 № 75 не містить всієї необхідної інформації, передбаченої п.23 Порядку роботи комісій, отже, рішення про визнання ТОВ Інкап таким, що відповідає пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податків, прийняте з порушенням встановленої законом процедури та підлягає скасуванню.

В наданому до суду апеляційної інстанції відзиві на апеляційну скаргу другий відповідач просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін. Вказує, що оскаржуване рішення (у вигляді протоколу засідання робочої групи) є актом індивідуальної дії, який не порушує безпосередньо права чи охоронювані законом інтереси позивача, є рекомендаційним та не породжує наслідки для останнього, а відтак, оскарженню не підлягає.

Ухвалою Другого апеляційного адміністративного суду від 16.01.2020 по справі № 520/7222/19 замінено відповідача - Головне управління ДФС у Харківській області на правонаступника - Головне управління Державної податкової служби у Харківській області (далі по тексту - ГУ ДПС у Харківській області).

Згідно з ч. 4 ст.229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Колегія суддів, вислухавши суддю-доповідача, перевіривши в межах апеляційної скарги рішення суду першої інстанції в частині відмови в задоволенні позову, доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНКАП" направило для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №594 від 03.06.2019, №635 від 12.06.2019, № 632 від 12.06.2019, №640 від 12.06.2019, № 639 від 12.06.2019, № 654 від 13.06.2019, №665 від 20.06.2019, №704 від 01.07.2019, реєстрація яких зупинена Державною фіскальною службою України з посиланням на те, що податкові накладні відповідають п.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податків", та запропоновано надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тексту - ЄРПН).

04.06.2019 ТОВ Інкап звернулось до ДФС України з листом Щодо виключення ТОВ Інкап з числа ризикових платників , в якому повідомило про відсутність підстави для відмови у виключенні ТОВ "ІНКАП" з числа ризикових платників, оскільки позивач має власні основні засоби, орендовані офісні та складські приміщення, достатню штатну кількість працівників, а отже, має у розпорядженні необхідні трудові та матеріальні ресурси для виконання договорів як із покупцями товарів і послуг, так і з постачальниками (а.с.12-13).

Листом Головного управління ДФС у Харківській області від 19.06.2019 № 30358/10/20-40-07-04-08 другий відповідач повідомив позивача про прийняте Комісією рішення, яка за результатами засідання вирішила, що на даний час немає наявних підстав для виключення ТОВ "ІНКАП" з переліку ризикових платників.

04.07.2019 представник позивача звернувся до ГУ ДФС у Харківській області із адвокатським запитом, в якому просив надати копію рішення Комісії, в якому зазначено про відсутність наявних підстав для виключення ТОВ Інкап з переліку ризикових платників податків, надати інформацію, коли та за якими конкретними критеріями (фактами) позивач був віднесений до переліку ризикових платників податків, та про посадову особу, яка внесла ТОВ Інкап до цього переліку.

Листом № 8606/Д/20-40-07-04-13 від 09.07.2019 позивачу відмовлено в наданні копії рішення Комісії з посиланням на те, що запитувана інформація є інформацією з обмеженим доступом (службовою інформацією). Вказано, що рішення про відмову в реєстрації податкових накладних прийнято Комісією у зв`язку з тим, що ТОВ Інкап відповідає п.1.6 Критеріїв ризиковості платника податків. Рішення про відповідність платника Критеріям ризиковості прийнято колегіально (а.с.50-51).

Не погодившись із вказаною відмовою, ТОВ Інкап звернулось до суду з даним позовом про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Головного управління ДФС у Харківській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі по тексту - Комісія ГУ ДФС у Харківській області) про внесення позивача до переліку ризикових платників податків до "Журналу ризикових платників", зобов`язання Комісію ГУ ДФС у Харківській області виключити ТОВ «ІНКАП» з вказаного переліку, визнання протиправними дій ДФС України щодо зупинення реєстрації податкових накладних, складених та направлених ТОВ «ІНКАП» для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тексту - ЄРПН), зобов`язання ДФС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні: №704 від 01.07.2019, №665 від 20.06.2019, №594 від 03.06.2019, №635 від 12.06.2019, № 654 від 13.06.2019, № 632 від 12.06.2019, №640 від 12.06.2019, № 639 від 12.06.2019.

Задовольняючи частково позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що ДФС України протиправно зупинено реєстрацію податкових накладних ТОВ Інкап на підставі Критеріїв ризиковості платників податків, затверджених листом ДФС від 21 березня 2018 року №959/99-99-07-18, який не є нормативно-правовим актом.

Відмовляючи в задоволенні позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДФС у Харківській області про внесення ТОВ «ІНКАП» до переліку ризикових платників податків та зобов`язання Комісії ГУ ДФС у Харківській області виключити позивача з вказаного переліку, суд першої інстанції виходив з того, що таке рішення не має юридичних наслідків для позивача, а належним і достатнім способом захисту прав позивача є визнання протиправними дій ДФС України щодо зупинення реєстрації податкових накладних та зобов`язання ДФС України прийняти рішення про реєстрацію в ЄРПН податкових накладних №704 від 01.07.2019, №665 від 20.06.2019, №594 від 03.06.2019, №635 від 12.06.2019, № 654 від 13.06.2019, № 632 від 12.06.2019, №640 від 12.06.2019, № 639 від 12.06.2019, складених та направлених на реєстрацію ТОВ Інкап .

Відповідно до ч.1 ст.308 КАС України суд апеляційної інстанції перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, отже, перегляду підлягає рішення суду першої інстанції в частині відмови в задоволенні позовних вимог.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції в частині відмови в задоволенні позовних вимог, з огляду на таке.

За приписами пункту 61.1 статті 61 ПК України визначено, податковий контроль - система заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Способом здійснення такого контролю є, зокрема, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів (підпункт 62.1.2 пункту 62.1 статті 62 ПК України).

В свою чергу, згідно з пунктом 71.1 статті 71 ПК України, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - комплекс заходів, що координується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.

Збір податкової інформації та отримання податкової інформації контролюючим органом врегульовано статтями 72, 73 ПК України.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 (далі по тексту - Порядок №117).

Пунктом 2 Порядку №117 передбачено, що терміни вживаються у такому значенні: моніторинг - сукупність заходів та методів роботи контролюючих органів, що виявляє за результатами проведення аналізу наявної інформації в інформаційних ресурсах ДФС та/або за результатами проведення обробки та аналізу податкової інформації об`єктивні ознаки наявності ризиків порушення норм податкового законодавства;

критерій оцінки ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник моніторингу, що характеризує ризик;

ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складання та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту "а"/"б" пункту 185.1 статті 185, підпункту "а"/"б" пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено у такій податковій накладній/розрахунку коригування та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість виконання свого податкового обов`язку.

Отже, контролюючий орган здійснює моніторинг податкових, накладних/розрахунків коригування шляхом аналізу наявної податкової інформації, що міститься в інформаційних ресурсах ДФС.

Здійснюючи моніторинг, контролюючий орган виявляє ризик порушення норм податкового законодавства, який проявляється у ймовірності складання та надання податкової накладної з порушенням ПК України та неможливості здійснення операцій з постачання товарів/послуг дані про які зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування та/або ймовірності уникнення платником податку виконання свого податкового обов`язку.

Відповідно до статті 74 ПК України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Інформаційні системи і засоби їх забезпечення, розроблені, виготовлені або придбані центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, є державною власністю.

Система захисту податкової інформації, що зберігається в базах даних Інформаційних систем, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючими органами.

Перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

Підпунктом 20.1.45 пункту 20.1 статті 20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотримання якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.

Отже, дії контролюючого органу щодо внесення до електронної бази даних інформації, незалежно від джерела її отримання (чи то отриманої внаслідок проведення податкової перевірки, чи то за результатами засідання Комісії ГУ ДФС), є лише службовою діяльністю працівників податкового органу на виконання своїх професійних обов`язків в порядку передбаченому ПК України. Способом здійснення таких дій є, зокрема, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів. Інформація, зібрана відповідно до норм ПК України, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах контролюючих органів або безпосередньо посадовими (службовими) особами контролюючих органів.

Відповідно, інформація, що надійшла за результатами податкового контролю, не може бути виключена з баз даних, якщо дії зі здійснення такого контролю не визнані протиправними в установленому порядку.

Аналогічна правова позиція щодо застосування зазначених норм матеріального права була висловлена Верховного Судом у постановах від 25.04.2018 у справі № 826/1902/15, від 18.09.2018 у справі № 818/398/15.

Судом першої інстанції обґрунтовано зазначено, що обов`язковою ознакою дій суб`єкта владних повноважень, які можуть бути оскаржені до суду, є те, що вони безпосередньо породжують певні правові наслідки для суб`єктів відповідних правовідносин і мають обов`язковий характер.

Дії контролюючого органу щодо внесення до Журналу ризикових платників податків розділу Робота Комісії регіонального рівня підсистеми Аналітична система ІТС Податковий блок (за результатами якої не приймалось рішення про відмову у реєстрації податкової накладної) не породжують правових наслідків для платників податків та не порушують їхні права, оскільки розміщена в цій системі інформація є службовою та використовується податковими органами для обробки зібраної інформації в автоматичному режимі (використовуються для виконання покладених на контролюючі органи, функцій та завдань) з метою здійснення відповідних прав та обов`язків.

Аналізуючи зазначені норми чинного законодавства та встановлені судом обставини справи, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що внесення до системи ІТС "Податковий блок" податкової інформації, щодо відповідності ТОВ "Інкап критеріям ризиковості, є одним із заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на відповідача функцій та завдань.

Враховуючи викладене, позовні вимоги про визнання протиправним та скасування рішення Комісії ГУ ДФС у Харківській області про внесення ТОВ «ІНКАП» до переліку ризикових платників податків до "Журналу ризикових платників" та про зобов`язання Комісії ГУ ДФС у Харківській області виключити позивача з переліку ризикових платників податків, не підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції в частині відмови в задоволенні позовних вимог, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду в цій частині не спростовують.

Керуючись ч.4 ст.229, ч.4 ст.241, ст.ст.243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 326-329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНКАП" залишити без задоволення.

Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 09.10.2019 року по справі № 520/7222/19 в частині відмови в задоволенні позову залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Головуючий суддя (підпис)Т.С. Перцова Судді (підпис) (підпис) С.П. Жигилій В.Б. Русанова Повний текст постанови складено 21.01.2020 року

СудДругий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.01.2020
Оприлюднено23.01.2020
Номер документу87043303
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/7222/19

Ухвала від 09.12.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Котеньов О.Г.

Постанова від 16.01.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Постанова від 16.01.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 16.01.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 12.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 12.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 12.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 18.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 18.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

Ухвала від 18.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Перцова Т.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні