Постанова
від 06.12.2019 по справі 760/7449/19
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження №3/760/9319/19

Справа №760/7449/19

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 грудня 2019 року суддя Солом`янський районний суд м. Києва Усатова І.А., при секретарі Омелько Г.Т., за участю представника Київської міської митниці ДФС України Панькіна Д.В., представника особи, яка притягається до адміністративної відповідальності - Зурнаджи Є.Є., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності громадянки України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на дату переміщення через митний кордон України та митного оформлення товарів - керівника ТОВ МЕНГЕЙМ (код ЄДРПОУ 40740110, 04209, м. Київ, вул. Лебединська, буд. 4), зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний код НОМЕР_1 , за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, -

В С Т А Н О В И В :

У березні 2019 року в провадження судді надійшов адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності громадянки України ОСОБА_1 за порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.

У матеріалах зазначено, що 04.04.2017, в зоні діяльності Одеської митниці ДФС (п/п Одеський морський торговельний порт м/п Одеса-центральний ) із території Турецької Республіки через митний кордон України в контейнері

№ OOLU6918557 на адресу ТОВ МЕНГЕЙМ (код ЄДРПОУ 40740110, 04209,

м. Київ, вул. Лебединська, буд. 4) переміщено товари - монтажна піна та клей , кількістю місць - 2 206, загальною вагою брутто - 25 254,91 кг. Виробник - компанія AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. . Країна виробництва - Туреччина.

Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України було здійснено за попередньою митною декларацією від 03.04.2017 №UA100050/2017/630131 на підставі коносаменту від 22.03.2017 №17/03/300/00909-0001123, CMR від 04.04.2017 № 2698 та інвойсу від 14.03.2017 № AYKS541458 із зазначенням вартості товару - 23 974,64 доларів США (USD).

Зазначено, що після прибуття в зону діяльності Київської міської митниці ДФС, зазначені товари, а саме: монтажна піна та клей , виробник - компанія AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. , країна виробництва - Туреччина, були заявлені декларантом ТОВ МЕНГЕЙМ (код ЄДРПОУ 40740110) - гр. ОСОБА_1 на митному посту Західний за електронною митною декларацією від 04.04.2017 № UA100050/2017/335474, оформлені та випущені у вільний обіг.

Разом із ЕМД від 04.04.2017 № UA100050/2017/335474 до митниці було надано контракт від 10.03.2017 № AYKS2411/20, укладений між компанією AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. (YESILBAYIR MAH.SIMSIR SOK. N 22 HADIMKOY/ARNAVUTKO YISTANBUL/TURKEY) та ТОВ МЕНГЕЙМ (код ЄДРПОУ 40740110) в особі керівника - ОСОБА_1 ;а також інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вищевказаної електронної митної декларації.

Відповідно до інвойсу від 14.03.2017 № AYKS541458, виставленого компанією AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. (Туреччина) до ТОВ МЕНГЕЙМ (код ЄДРПОУ 40740110), загальна вартість товарів монтажна піна та клей , виробник - компанія AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. , країна виробництва - Туреччина, складає - 23 974,64 доларів США (USD).

У протоколі вказано, що листом Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання Державної фіскальної служби України від 27.12.2018 № 40280/7/99-99-19-06-02-17, до Київської міської митниці ДФС надіслано відповідь митних органів Турецької Республіки (лист від 28.11.2018 № 29980007-724.01.03/UA-38720380-39185146) на вищезазначений запит із доданими копіями наступних документів:

експортна митна декларація від 22.03.2017 № 17343100EX059084;

інвойс від 22.03.2017 № 241975;

пакувальний лист.

Згідно із даними, зазначеними в отриманій копії експортної митної декларації від 22.03.2017 № 17343100EX059084, із території Турецької Республіки в контейнері № OOLU6918557 на адресу ПП САВІКОН (вул. Бугаївська, буд. 21, оф. 310,м. Одеса, 65005, Україна) експортовано товари - монтажна піна та клей , виробник - компанія AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. , країна виробництва - Туреччина, кількістю місць - 2 206, загальною вагою брутто - 25 254,81 кг, загальною вартістю - 43 247,32 доларів США (USD) на умовах поставки EXW HADIMKOY ISTANBUL.

Також, вказана інформація щодо найменування, кількості місць, ваги брутто, умов поставки та вартості товарів зазначена в, надісланій митними органами Турецької Республіки, копії інвойсу від 22.03.2017 № 241975 та пакувальному листі до нього, які виставлені виробником товарів - компанією AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. (Туреччина) до ПП САВІКОН (Україна).

У протоколі також зазначено, що вищевказані товари, експорт яких здійснено із території Турецької Республіки в Україну в контейнері № OOLU6918557 згідно експортної митної декларації № 17343100EX059084 за найменуванням, кількістю місць, вагою брутто відповідають товарам, заявленим до митного контролю та оформлення ТОВ МЕНГЕЙМ (код ЄДРПОУ 40740110) у Київській міській митниці ДФС за ЕМД від 04.04.2017 № UA100050/2017/335474.

Зазначено, що проведеною перевіркою встановлено розбіжності щодо одержувача, умов поставки та вартості товарів - монтажна піна та клей кількістю місць - 2 206, загальною вагою брутто - 25 254,81 кг.

Так, згідно інвойсу від 14.03.2017 № AYKS541458, виставленого компанією AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. (Туреччина) до ТОВ МЕНГЕЙМ (Україна), на підставі якого було здійснено переміщення вказаних товарів через митний кордон України та їх митне оформлення, вартість товарів становить - 23 974,64 доларів США (USD), умови поставки - CPT UA Київ.

Згідно отриманої копії інвойсу від 22.03.2017 № 241975, виставленого компанією AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. (Туреччина) до ПП САВІКОН (Україна) та експортної митної декларації від 22.03.2017 № 17343100EX059084 (яка є одними із документів, що підтверджує вартість товару - графа 22 Валюта та загальна сума за рахунком ), вартість товарів - монтажна піна та клей , виробник - компанія AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. , країна виробництва - Туреччина, кількістю місць - 2 206, загальною вагою брутто - 25 254,81 кг, в країні експорту - Турецькій Республіці становила 43 247,32 доларів США (USD), умови поставки - EXW HADIMKOY ISTANBUL.

Митний орган вказав на те, що переміщені товари - монтажна піна та клей , виробник - компанія AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. , країна виробництва - Туреччина, , кількістю місць - 2 206, загальною вагою брутто - 25 254,81 кг, загальною вартістю - 43 247,32 доларів США (USD) (вказаною в інвойсі від 22.03.2017 № 241975 та експортній митній декларації від 22.03.2017 № 17343100EX059084), що згідно курсу НБУ, станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (04.04.2017) складає - 1 168 743,21 грн., переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів, їх вартості та умов поставки.

На думку Київської міської митниці ДФС України, в діях громадянки України ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, у зв`язку з чим відносно останньої складено протокол про порушення митних правил № 0153/10000/19.

Безпосередні предмети правопорушення не вилучались, оскільки до складання протоколу про порушення митних правил, були випущені у вільний обіг.

Постановою судді від 07.06.2019 матеріали справи, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності громадянки України ОСОБА_1 , за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, повернуто до Київської міської митниці ДФС України для проведення додаткової перевірки.

Відповідно до зазначеної вище постанови, Київська міська митниця ДФС мала надати запит Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання Державної фіскальної служби України від 15.06.2017 № 10168/5/99-99-19-02-02-16, зроблений до Турецької Республіки, а також здійснити належним чином та уповноваженою на те особою оформлений переклад українською мовою відповіді митного органу Турецької Республіки на запити Державної фіскальної служби України №10168/5/99-99-19-02-02-16 з додатками.

13.11.2019 до Солом`янського районного суду м. Києва, після проведення додаткової перевірки, адміністративний матеріал повернуто для продовження розгляду, у супровідному листі до адміністративного матеріалу зазначено, що вимоги суду виконано, у матеріалах наявний переклад експортної декларації, наданої митними органами, здійснений посадовою особою митного органу.

Представник Київської міської митниці ДФС України в судовому засіданні підтримав позицію Київської міської митниці ДФС та просив притягнути громадянку України ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.

У судовому засіданні представник особи, що притягується до адміністративної відповідальності просив закрити провадження у справі. Надав письмові пояснення, в яких посилався на те, що переклад є неконкретним, кораблі, на яких відправлявся вантаж до України, мають різні назви. Зазначено, що в матеріалах протоколу та справи немає жодного наказу чи розпорядження про проведення перевірки, відсутній будь-який документ, що був прийнятий за результатами проведеної перевірки (акт або довідка). Також відсутні належні повідомлення керівника підприємства про проведення цих заходів та їх результати, які направлені поштовим зв`язком.

Посилається на те, що відповідь митних органів Турецької Республіки, що надійшла на адресу ДФС України, містила лише копії митних декларацій, які, у свою чергу, не відповідали запитуваним документам, жодного повідомлення про порушення митних правил, ця відповідь не містила.

Вказав, що з матеріалів ПМП вбачається, що запит до митних органів Турецької Республіки було направлено Департаментом адміністрування митних платежів Державної фіскальної служби України, який діяв поза межами своїх обов`язків, функцій та без належного на те дозволу.

Заслухавши учасників судового розгляду, дослідивши матеріали справи, суддя дійшов наступного висновку.

Відповідно до статті 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи МК чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Частиною першою статті 483 МК України передбачено відповідальність особи за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару, згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

У цьому розумінні переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю може бути вчинено одним із способів, перелічених у ст. 483 МК України

Таким чином, основним безпосереднім об`єктом є встановлений порядок переміщення товарів та ТЗ через митний кордон України.

Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.

Необхідно враховувати, що підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон.

Законодавчими актами встановлено, зокрема, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.

Відповідно до постанови Пленуму Верховного Суду України №8 від 03 червня 2005 року Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо не відповідають дійсності.

Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.

Тобто, в разі того, якщо притягнення особи до відповідальності за ст. 483 МК України обгрунтовується поданням органу доходів і зборів невідповідних документів як підстав для переміщення товару через митний кордон України, то у цьому випадку має бути доведено: 1) підроблення таких документів; 2) чи одержання їх незаконним шляхом; 3) або наявність в них неправдивих відомостей щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів; 4) або наявність в них неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Як вбачається з протоколу про порушення митних правил № 0153/10000/19 від 20.02.2019, переміщення через митний кордон України товару здійснювалося за попередньою митною декларацією від 03.04.2017 № UA100050/2017/630131 на підставі коносаменту від 22.03.2017 №17/03/300/00909-0001123, CMR від 04.04.2017 №2698 та інвойсу від 14.03.2017 №AYKS541458, із зазначенням вартості товару - 23 974,64 доларів США (USD). Після прибуття в зону діяльності Київської міської митниці ДФС, зазначені товари, а саме: монтажна піна та клей , виробник - компанія AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. , країна виробництва - Туреччина, були заявлені декларантом ТОВ МЕНГЕЙМ (код ЄДРПОУ 40740110) - ОСОБА_1 на митному посту Західний за митною декларацією від 04.04.2017 №UA100050/2017/335474, оформлені та випущені у вільний обіг.

Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України було здійснено за попередньою митною декларацією від 03.04.2017 №UA100050/2017/630131 на підставі коносаменту від 22.03.2017 №17/03/300/00909-0001123, CMR від 04.04.2017 № 2698 та інвойсу від 14.03.2017 № AYKS541458 із зазначенням вартості товару - 23 974,64 доларів США (USD).

Разом із ЕМД від 04.04.2017 № UA100050/2017/335474 до митниці було надано контракт від 10.03.2017 № AYKS2411/20, укладений між компанією AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. (YESILBAYIR MAH.SIMSIR SOK. N 22 HADIMKOY/ARNAVUTKO YISTANBUL/TURKEY) та ТОВ МЕНГЕЙМ (код ЄДРПОУ 40740110) в особі керівника - ОСОБА_1 ;а також інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вищевказаної електронної митної декларації.

Відповідно до інвойсу від 14.03.2017 № AYKS541458, виставленого компанією AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. (Туреччина) доТОВ МЕНГЕЙМ (код ЄДРПОУ 40740110), загальна вартість товарів монтажна піна та клей , виробник - компанія AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. , країна виробництва - Туреччина, складає - 23 974,64 доларів США (USD).

Так, листом Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання Державної фіскальної служби України від 27.12.2018 № 40280/7/99-99-19-06-02-17, до Київської міської митниці ДФС надіслано відповідь митних органів Турецької Республіки (лист від 28.11.2018 № 29980007-724.01.03/UA-38720380-39185146) на вищезазначений запит із доданими копіями наступних документів

експортна митна декларація від 22.03.2017 № 17343100EX059084;

інвойс від 22.03.2017 № 241975;

пакувальний лист.

Згідно із даними, зазначеними в отриманій митним органом копії експортної митної декларації від 22.03.2017 № 17343100EX059084, із території Турецької Республіки в контейнері № OOLU6918557 на адресу ПП САВІКОН (вул. Бугаївська, буд. 21, оф. 310,м. Одеса, 65005, Україна) експортовано товари - монтажна піна та клей , виробник - компанія AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. , країна виробництва - Туреччина, кількістю місць - 2 206, загальною вагою брутто - 25 254,81 кг, загальною вартістю - 43 247,32 доларів США (USD) на умовах поставки EXW HADIMKOY ISTANBUL. Також, вказана інформація щодо найменування, кількості місць, ваги брутто, умов поставки та вартості товарів зазначена в надісланій митними органами Турецької Республіки копії інвойсу від 22.03.2017 № 241975 та пакувальному листі до нього, які виставлені виробником товарів - компанією AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. (Туреччина) до ПП САВІКОН (Україна).

Вищевказані товари, експорт яких здійснено із території Турецької Республіки в Україну в контейнері № OOLU6918557 згідно експортної митної декларації № 17343100EX059084 за найменуванням, кількістю місць, вагою брутто відповідають товарам, заявленим до митного контролю та оформлення ТОВ МЕНГЕЙМ (код ЄДРПОУ 40740110) у Київській міській митниці ДФС за ЕМД від 04.04.2017 № UA100050/2017/335474.

Митний орган посилається на те, що проведеною перевіркою встановлено розбіжності щодо одержувача, умов поставки та вартості товарів - монтажна піна та клей кількістю місць - 2 206, загальною вагою брутто - 25 254,81 кг.

Таким чином, митний орган вважає, що товари - монтажна піна та клей , виробник - компанія AKKIM YAPI KIMYASALLARI SANAYI VE TICARET A.S. , країна виробництва - Туреччина, , кількістю місць - 2 206, загальною вагою брутто - 25 254,81 кг, загальною вартістю - 43 247,32 доларів США (USD) (вказаною в інвойсі від 22.03.2017 № 241975 та експортній митній декларації від 22.03.2017 № 17343100EX059084), що згідно курсу НБУ, станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (04.04.2017) складає - 1 168 743,21 грн., переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів, їх вартості та умов поставки.

Таким чином, 20.02.2019 відносно ОСОБА_1 було складено протокол № 0153/10000/19 про порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України у зв`язку з переміщенням товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо одержувача товарів та неправдиві відомості, необхідні для визначення їх митної вартості.

Відповідно до ст. 491 МК України, підставами для порушення справи про порушення митних правил є:

1) безпосереднє виявлення посадовими особами органу доходів і зборів порушення митних правил;

2) офіційні письмові повідомлення про вчинення особою порушення митних правил, отримані від правоохоронних органів, а також органів, що здійснюють види контролю, зазначені у частині першій статті 319 цього Кодексу;

3) офіційні письмові повідомлення про вчинення порушення митних правил, отримані від митних та правоохоронних органів іноземних держав, а також від міжнародних організацій.

Так, в протоколі про порушення митних правил йдеться, зокрема, про подання документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товару.

Разом з тим, як вбачається з матеріалів справи, при митному оформленні товару були подані всі документи, передбачені як обов`язкові, які були оформлені у встановленому чинним законодавством порядку та містили всі реквізити, необхідні для ідентифікації товару.

Відповідно до ст.ст. 49, 58 ч. 2 МК України митною вартістю товарів, що переміщуються через митний кордон України, є вартість товарів, що використовується для митних цілей, яка базується на ціні, що фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари.

Як передбачено ст. 51 МК України, митна вартість товарів визначається декларантом відповідно до гл. 9 МК України, якою встановлені основні та другорядні методи визначення митної вартості товарів. Зокрема, у випадку застосування методу визначення митної вартості товару за ціною договору, який і був застосований у даному випадку, для підтвердження заявлених відомостей про митну вартість товару згідно зі ст. 58 МК України подаються лише: - декларація митної вартості; - зовнішньоекономічний договір (контракт) і додатки до нього; - рахунок-фактура (інвойс) або рахунок-проформа; - банківські платіжні документи (якщо рахунок сплачено), а також інші платіжні та/або бухгалтерські документи, що підтверджують вартість товару та містять реквізити, необхідні для ідентифікації ввезеного товару; - документи для підтвердження витрат на ввезення та страхування, якщо за умовами поставки такі витрати не включено у вартість товару.

Ці вимоги закону були виконані у повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 54 МК України, контроль правильності визначення митної вартості товарів здійснюється органом доходів і зборів під час проведення митного контролю і митного оформлення шляхом перевірки числового значення заявленої митної вартості.

Таким чином, в протоколі не зазначено, яким відомостям або договірним домовленостям щодо ціни товару митні органи вважали невідповідними заявлені відомості про митну вартість товару, як і відомості про отримувача.

У судовому засіданні встановлено, що документи, які стали підставою для складання протоколу про порушення митних правил відносно ОСОБА_1 - відповідь митних органів Турецької Республіки не є офіційним письмовим повідомленням про вчинення порушення митних правил відповідно до ст. 491 МК України та не містять повідомлення про будь-які правопорушення ОСОБА_1 , а отже не є доказами, які вказують на вчинення саме ОСОБА_1 порушення митних правил.

Інших даних про те, що переміщення зазначених у протоколі про порушення митних правил товарів було здійснено з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, матеріали справи не містять.

Зокрема, у випадку застосування методу визначення митної вартості товару за ціною договору, який і був застосований у даному випадку, для підтвердження заявлених відомостей про митну вартість товару, згідно з приписами ч. 22 ст. 58 МК України, подаються лише: декларація митної вартості; зовнішньоекономічний договір (контракт) і додатки до нього; рахунок-фактура (інвойс) або рахунок-проформа; банківські платіжні документи (якщо рахунок сплачено), а також інші платіжні та/або бухгалтерські документи, що підтверджують вартість товару та містять реквізити, необхідні для ідентифікації ввезеного товару; документи для підтвердження витрат на ввезення та страхування, якщо за умовами поставки такі витрати не включено у вартість товару.

Митна вартість товару визначена декларантом на підставі дійсних та передбачених законодавством документів, інвойсу.

Оцінюючи матеріали справи у їх сукупності, суддя вважає, що обставини, викладені у протоколі № 0153/10000/19 від 20.02.2019 щодо подання ОСОБА_1 як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості про отримувача товарів та неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості цих товарів, не знайшли свого підтвердження в суді та спростовується наданими до суду доказами.

Згідно з частиною першою статті 495 МК України доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст. 62 Конституції України всі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.

За таких обставин, відсутності доказів, які б беззаперечно вказували на те, що дії ОСОБА_1 спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, та подання ним органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості про отримувача товарів та неправдиві відомості щодо вартості товарів, виходячи з норми ч. 3 ст. 62 Конституції України, в діях останньої відсутні ознаки порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.

Таким чином, обставини викладені у протоколі № 0153/10000/19 від 20.02.2019 відносно ОСОБА_1 , на підставі яких складений зазначений протокол, не знайшли свого підтвердження в суді та спростовується наданими до суду доказами.

З огляду на викладене, в діях ОСОБА_1 відсутні ознаки порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.

Згідно ст. 487 МК України, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушенням.

Відповідно до ст. 9 КУпАП України, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права та свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Згідно з п. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Таким чином, встановлюючи у відповідності до ст. 251 КУпАП, наявність чи відсутність адміністративного правопорушення в діях особи, щодо якої складено протокол, та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суддя приходить до висновку, що докази вчинення ОСОБА_1 правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, у справі відсутні.

Таким чином, суд приходить до висновку, що провадження відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст. 483 МК України підлягає закриттю, у зв`язку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 483, 486, 487, 491, 495, 497, 522, 524, 526-528 Митного кодексу України, ст. 247, 279, 280, 283-285 КУпАП, суддя, -

П О С Т А Н О В И В :

Закрити провадження в справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України у зв`язку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення.

Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи, прокурором або митним органом, який здійснював провадження у цій справі до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.

Суддя:

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення06.12.2019
Оприлюднено22.01.2020
Номер документу87052853
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/7449/19

Постанова від 22.06.2020

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Васильєва Маргарита Анатоліївна

Постанова від 06.12.2019

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Усатова І. А.

Постанова від 07.06.2019

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Усатова І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні