Рішення
від 22.01.2020 по справі 420/3698/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/3698/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 січня 2020 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Марина П.П.,

за участю секретаря Пивовар Т.В.,

за участю сторін:

від позивача - ОСОБА_1., (особисто),

від відповідача - Головного управління Держгеокадастру в Одеській області - Ярошенко Г.Ю., (за довіреністю)

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, Яснопільської сільської ради, Товариства з обмеженою відповідальністю Кранц про зобов`язання надати державний акт

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, Яснопільської сільської ради, Товариства з обмеженою відповідальністю Кранц , в якому позивач просить зобов`язати відділ у Березівському районі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, Яснопільську сільську раду Березівського району Одеської області, ТОВ Кранц надати ОСОБА_1 , копію Державного акту на право колективної власності на землю КСП Кранц та додаток до акту - список осіб, що мали право на отримання земельної частки/паю.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що з 01.07.1995 року позивач прийнята в члени КСП Кранц на посаду старшого зоотехніка (наказ №11 від 01.07.1995 року), звільнена за власним бажанням 03.12.1996 року. Відповідно до рішення Яснопільської сільської ради народних депутатів №2 від 28.02.1997 року КСП Кранц передано землі у колективну власність для проведення подальшого розпаювання. В п.3 даного рішення написано, щоб видати Державний акт колективному сільськогосподарському підприємству КРАНЦ на право колективної власності на землю . Позивач стверджує, що має право на отримання земельної частки (паю). Проте, звертаючись до Яснопільської сільської ради, Березівської районної державної адміністрації, відділу у Березівському районі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, TOB KPАНЦ (є правонаступником КСП Кранц ) з питанням щодо надання копії Державного акту колективному сільськогосподарському підприємству КРАНЦ на право колективної власності на землю та додаток до акту - список осіб, що мали право на отримання земельної частки/паю, позивач отримала відповіді, в яких вказано, що копії Державного акту та додатку до нього не має в жодній з установ. За даних обставин позивач не має можливості дізнатися чи внесена вона до Державного акту на право колективної власності на землю в списки осіб, що мали право на отримання земельної частки/паю, чим порушуються її законні права та інтереси. З даних підстав позивач звернулась до суду.

Від TOB KPАНЦ 12.08.2019 року (а.с.46-47) надійшов відзив на позов, відповідно до якого представник заперечує щодо зазначення TOB KPАНЦ у якості відповідача та зазначає щодо недоліків позову. По суті позову представником не надано жодних пояснень.

Відповідно до ч.5 та ч.6 ст.162 КАС України відзив подається в строк, встановлений судом, який не може бути меншим п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі. Суд має встановити такий строк подання відзиву, який дасть змогу відповідачу підготувати його та відповідні докази, а іншим учасникам справи - отримати відзив до початку першого підготовчого засідання у справі.

У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Представниками Головного управління Держгеокадастру в Одеській області та Яснопільської сільської ради не скористались своїм правом, передбаченим ст.162 КАС України, та не подали до суду відзив на позовну заяву, а тому суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Автоматизованою системою справу №420/3698/19 після повторного розподілу за розпорядженням №152 від 26.09.2019 року призначено головуючому судді Марину П.П.

Ухвалою суду від 01.10.2019 року прийнято до провадження справу №420/3698/19 та призначено розгляд справи за правилами загального позовного провадження.

У судовому засіданні 16.01.2020 року позивач підтримала позовні вимоги у повному обсязі та просила їх задовольнити, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.

Представник відповідача - Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, проти задоволення позову заперечувала та просила відмовити у його задоволенні.

В судовому засіданні 16.01.2020 року, судом, керуючись положеннями ст.250 КАС України проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Дослідивши наявні в справі письмові докази, оцінивши їх за власним внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді справи, суд встановив наступні факти та обставини.

Судом, з матеріалів справи встановлено, що з 01.07.1995 року ОСОБА_1 , прийнята в члени КСП Кранц на посаду старшого зоотехніка відповідно до Наказу №11 від 01.07.1995 року та звільнена з посади за власним бажанням 03.12.1996 року. (а.с.15).

Рішенням Яснопільської сільської ради народних депутатів №2 від 28.02.1997 року Про передачу землі у колективну власність у колективну власність для проведення подальшого розпаювання КСП Кранц передано всього землі 1005,2 га та п.3 вказаного рішення зобов`язано видати Державний акт Колективному сільськогосподарському підприємству Кранц на право колективної власності на землю (а.с.134).

Розпорядженням голови Березівської районної державної адміністрації від 11.02.1998 року №64 на виконання Указу Президента України від 8 серпня 1995 року за №720/95 Про порядок паювання земель, переданих у колективну власність та розпорядження облдержадміністрації №98/95 від 15.09.1995 року затверджено обчислені комісією розміри земельних паїв по КСП Кранц в кадастрових га 9,5 в грошовому обчисленні 29580,6 грн., та організувати видачу громадянам сертифікатів на право на земельну частку (пай) (а.с.135).

Як встановлено судом, позивач, бажаючи отримати у земельну частку (пай) за результатом розпаювання переданих у колективну власність КСП Кранц земель зверталась до відповідачів з проханням надати інформацію щодо прийняття та реєстрації Державного акту на право колективної власності на землю.

На лист позивача від 19.09.2017 року Відділ у Березівському районі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області 25.10.2017 року надав відповідь за №58/134-17, в якій повідомив, що Державний акт колективної власності на земельну ділянку по колишньому КСП Кранц Яснопільської сільської ради у відділі відсутній (а.с.131).

Відповідно до архівної довідки від 29.05.2017 року №41 наданої архівним відділом Березівської районної державної адміністрації на звернення позивача відділом надано копію Рішення виконкому Яснопільської сільської ради Про передачу землі у колективну власність КСП Кранц №2 від 28.02.1997 року та повідомлено, що копії Державного акту на право колективної власності на землю КСП Кранц надати неможливо так, як на постійне архівне збереження акт не передано (а.с.133).

На адвокатський запит Березівською районною державною адміністрацією 19.04.2017 року за №15/01-41/01 надано відповідь, якою повідомлено, що примірник Державного акту на право колективної власності на землю колишнього КСП Кранц Яснопільської сільської ради відсутній, тому немає можливості надати копію із зазначенням номеру та дати реєстрації зазначеного Державного акту (а.с.136).

Державним архівом Одеської області на звернення ОСОБА_1 , 10.07.2017 року за №Б-751 повідомлено, що документи названого КСП у Держархів Одеської області на зберігання не надходили. У держархіві зберігаються документи установ Березівського району за період до 1971 року. Документальні матеріали державного зберігання за період з 1971 року і, зокрема, документи КСП Кранц с.Кудрявка за 1988-2000 рр., зберігаються в Архівному відділі Березівської райдержадміністрації (а.с.139).

На запит позивача від 14.08.2017 року за №15525/03-34 щодо надання інформації про реєстрацію державного акту на право колективної власності на землю, Головним управлінням Держгеокадастру в Одеській області надано відповідь, якою повідомлено, що в наданні доступу до запитуваної публічної інформації на підставі статті 19 Конституції України, пункту 1 частини першої статті 22 Закону, у зв`язку з тим, що Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції в Одеській області не володіє і не зобов`язане відповідно до його компетенції володіти інформацією, щодо якої зроблений запит - відмовлено (а.с.141).

Позивач, 20.08.2018 року, звернулась до Голови Яснопільської сільської ради із запитом про надання довідки про те, чи є позивач в Списку 1 чи 2 членів КСП Кранц , що є додатком до Державного акту на право колективної власності на землю колишнього КСП Кранц , який дає право на отримання земельної частки (а.с.149).

У відповідь на вищезазначену заяву позивача Яснопільською сільською радою Березівського району Одеської області 03.09.2018 року позивачу повідомлено, що за даними Яснопільської сільської ради відомості стосовно прийняття та реєстрації Державного акту на право колективної власності на землю колишнього КСП Кранц відсутні (а.с.150).

На запит позивача від 28.08.2018 року Яснопільська сільська рада Березівського району Одеської області 03.09.2018 року надала позивачу відповідь за №209/02-02-15, якою також повідомила про відсутність Державного акту на право колективної власності на землю колишнього КСП Кранц , списки 1 і 2 членів КСП Кранц також відстутні (а.с.137).

Із заявою про надання інформації позивач звернулась і до відділу у Березівському районі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, у відповідь на яку останнім 23.12.2019 року за №1206/404-19 надано лист, яким повідомлено, що до відділу у Березівському районі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області не передавався Державний акт та списки колишнього КСП, а тому немає змоги надати відомості, чи входила позивач до відповідних списків (а.с.165).

Отже, як встановлено судом, позивач зверталась до відповідачів та інших установ з проханням отримати копію Державного акту на право колективної власності на землю колишнього КСП Кранц та додатку до акту - список осіб, що мали право на отримання земельної частки/паю.

В судовому засіданні позивач підтвердила, що список осіб, що мали право на отримання земельної частки/паю, нею отримано, а тому вона просить суд зобов`язати відділ у Березівському районі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, Яснопільську сільську раду Березівського району Одеської області, ТОВ Кранц надати ОСОБА_1 , копію Державного акту на право колективної власності на землю КСП Кранц .

З урахуванням того, що Державний акт на право колективної власності на землю колишнього КСП Кранц позивачу так і не надано, позивач звернулась до суду з даним позовом.

Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України

Відповідно до ст.55 Конституції України, права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Відповідно до ст.40 Конституції України, усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов`язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Згідно зі ст.5 Закону України від 2 жовтня 1992 року №2657-XII Про інформацію кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів. Реалізація права на інформацію не повинна порушувати громадські, політичні, економічні, соціальні, духовні, екологічні та інші права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб.

Відповідно до ст.1 Закону України Про інформацію інформація - це будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді.

Згідно ст.5 вказаного Закону України Про інформацію , кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.

Реалізація права на інформацію не повинна порушувати громадські, політичні, економічні, соціальні, духовні, екологічні та інші права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб.

За змістом ч. ч.1, 2 ст.7 Закону України Про інформацію передбачено, що право на інформацію охороняється законом. Держава гарантує всім суб`єктам інформаційних відносин рівні права і можливості доступу до інформації. Ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм і джерел одержання інформації, за винятком випадків, передбачених законом. Суб`єкт інформаційних відносин може вимагати усунення будь-яких порушень його права на інформацію.

Закон України Про доступ до публічної інформації визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес.

Метою цього Закону є забезпечення прозорості та відкритості суб`єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації (ч.1 ст.2 Закону України Про доступ до публічної інформації ).

Публічна інформація, згідно із ст.1 Закону України Про доступ до публічної інформації - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

Відповідно до ст.4 Закону України Про доступ до публічної інформації доступ до публічної інформації відповідно до цього Закону здійснюється на принципах: 1) прозорості та відкритості діяльності суб`єктів владних повноважень; 2) вільного отримання, поширення та будь-якого іншого використання інформації, що була надана або оприлюднена відповідно до цього Закону, крім обмежень, встановлених законом; 3) рівноправності, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

Статтею 5 Закону України Про доступ до публічної інформації передбачено забезпечення доступу до інформації шляхом:

1) систематичного та оперативного оприлюднення інформації: в офіційних друкованих виданнях; на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет; на єдиному державному веб-порталі відкритих даних; на інформаційних стендах; будь-яким іншим способом;

2) надання інформації за запитами на інформацію.

Статтею 12 Закону України Про доступ до публічної інформації визначено, що суб`єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації є:

1) запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, об`єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб`єктів владних повноважень;

2) розпорядники інформації - суб`єкти, визначені у статті 13 цього Закону;

3) структурний підрозділ або відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації розпорядників інформації.

Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.13 Закону України Про доступ до публічної інформації розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються:

1) суб`єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб`єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов`язковими для виконання;

2) юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів;

3) особи, якщо вони виконують делеговані повноваження суб`єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг, - стосовно інформації, пов`язаної з виконанням їхніх обов`язків;

4) суб`єкти господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, - стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них.

Відповідно до положень ч.1,2,4,5,6 ст.19 Закону України Про доступ до публічної інформації запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Письмовий запит подається в довільній формі.

Запит на інформацію має містити: 1) ім`я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв`язку, якщо такий є; 2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; 3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати в розпорядника інформації та на офіційному веб-сайті відповідного розпорядника. Зазначені форми мають містити стислу інструкцію щодо процедури подання запиту на інформацію, її отримання тощо.

Відповідно до частин 1, 2 та 4 ст.20 Закону України Про доступ до публічної інформації розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту.

Згідно з ч.1 ст.22 Закону України Про доступ до публічної інформації , розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:

1) розпорядник інформації не володіє і не зобов`язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 цього Закону;

3) особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 цього Закону фактичні витрати, пов`язані з копіюванням або друком;

4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п`ятою статті 19 цього Закону.

Відповідно до ч.ч. 2 - 5 Закону України Про доступ до публічної інформації відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.

Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов`язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

У відмові в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено: 1) прізвище, ім`я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації; 2) дату відмови; 3) мотивовану підставу відмови; 4) порядок оскарження відмови; 5) підпис.

Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в письмовій формі.

При цьому обов`язковою умовою, у разі відмови в задоволенні запиту є наведення обґрунтованих підстав такої відмови. У разі неправомірної відмови - суд може визнати такі дії протиправними та зобов`язати її надати.

Така ж правова позиція висловлена Великою Палатою Верховного Суду у рішенні від 25.06.2019 року по справі №9901/924/18.

Як встановлено судом, на звернення позивача до Відділу у Березівському районі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, останнім 25.10.2017 року надано відповідь за №58/134-17, в якій позивачу повідомлено, що Державний акт колективної власності на земельну ділянку по колишньому КСП Кранц Яснопільської сільської ради у відділі відсутній (а.с.131).

На запит позивача від 28.08.2018 року Яснопільська сільська рада Березівського району Одеської області 03.09.2018 року надала позивачу відповідь за №209/02-02-15, якою також повідомила про відсутність Державного акту на право колективної власності на землю колишнього КСП Кранц , а також, що списки 1 і 2 членів КСП Кранц відстутні (а.с.137).

Довідковим листом ТОВ Кранц , яке є правонаступником КСП Кранц , повідомлено, що КСП Кранц не передавало на зберігання ТОВ Кранц Державного акту на право колективної власності на землю колишнього КСП Кранц (а.с.103).

Крім того, відповідно до копії книги -1 записів (реєстрації) державних актів на право колективної власності на землю на території Яснопільської сільської ради Ради народних депутатів, під порядковим номером 2 міститься запис про реєстрацію 25.07.1997 року за №ОД04-19-002 земель (всього 1005,2га, по 926,1га) Колективного сільськогосподарського підприємства Кранц (а.с.110).

Враховуючи, що Відділ у Березівському районі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, Яснопільська сільська рада Березівського району Одеської області та ТОВ Кранц не володіють інформацією, яку запитує позивач, суд вважає що позовні вимоги зобов`язати відділ у Березівському районі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, Яснопільську сільську раду Березівського району Одеської області, ТОВ Кранц надати ОСОБА_1 копію Державного акту на право колективної власності на землю КСП Кранц - не підлягають задоволенню.

Згідно із ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу .

Частиною 2 ст.77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, особливістю адміністративного судочинства є те, що обов`язок доказування в спорі покладається на відповідача орган публічної влади, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії.

Відповідно до ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв`язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд вважає позов таким, що підлягає частковому задоволенню.

Решта доводів та заперечень учасників справи висновків суду по суті позовних вимог не спростовують. Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі "Серявін та інші проти України" від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Судові витрати розподілити відповідно до ст.139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 9, 72-73, 77, 90, 242, 245, 255, 295 КАС України суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру в Одеській області, Яснопільської сільської ради, Товариства з обмеженою відповідальністю Кранц про зобов`язання надати державний акт - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст.295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляд справи проводився в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення виготовлено та підписано суддею 22.01.2020 року.

Позивач: ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 );

Відповідач: Головне управління Держгеокадастру в Одеській області (код ЄДРПОУ 39765871, 65107, м.Одеса, вул. Канатна, 83);

Відповідач: Яснопільська сільська рада (код ЄДРПОУ 04377776, вул.Леніна, 33Б, с.Яснопілля, Березівський район, Одеська область, 67310);

Відповідач: ТОВ Кранц (код ЄДРПОУ 20933165, вул. Цвєточна, 22, с.Кудрявка, Березівський район, Одеська область, 67310).

Суддя П.П. Марин

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.01.2020
Оприлюднено23.01.2020
Номер документу87072520
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/3698/19

Рішення від 22.01.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П.П.

Ухвала від 01.10.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 18.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Гусев О. Г.

Ухвала від 27.06.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Гусев О. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні