Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 січня 2020 р. № 520/9791/19
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Тітова О.М.,
за участю секретаря судового засідання - Мадевської Е.Д.,
представника позивача - Балицького О.П.,
представника відповідача - Зекової С.П.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІН-ВІН.ІН" (61007, м.Харків, вул. Другої П`ятирічки , буд.3, кв.2) до Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м.Харків, вул.Пушкінська,46, код ЄДРПОУ 39599198) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-
В С Т А Н О В И В :
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІН-ВІН.ІН", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Харківській області, в якому просить суд: визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Харківській області від 20.02.2019 №00000221412, №00000231412.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що при проведенні перевірки контролюючим органом та при оформленні її результатів мало місце не дотримання вимог податкового законодавства, висновки акту перевірки є неправомірними, а оскаржувальні податкові повідомлення-рішення від 20.02.2019 №00000221412, №00000231412 прийняті з порушенням норм діючого законодавства України, що є підставою для їх скасування.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 23.09.2019 р. відкрито провадження у даній справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.
Відповідач проти позову заперечував, згідно наданого до суду відзиву на позов просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі та зазначивши, що в ході проведення податкової перевірки позивача як платника податків з питань дотримання вимог податкового законодавства було встановлено відсутність реальних господарських відносин позивача з контрагентами: ПП Лакшмі (код за ЄДРПОУ 32435969) за січень 2016 року, ТОВ ВФ Агро Терра (код за ЄДРПОУ 40649744) за жовтень 2016 року, ТОВ Ринакторс (код за ЄДРПОУ 39864176) за листопад 2016 року, ДП СДІ-Україна (код за ЄДРПОУ 40633488) за листопад 2016 року, ТОВ Крафткор (код за ЄДРПОУ 40875207) за листопад 2016 року, ТОВ "Юк Консалтінг Груп Сервіс (код за ЄДРПОУ 40409199) за лютий 2017 року, ТОВ Укр Лик Трейд (код за ЄДРПОУ 40605995) за лютий, квітень, травень 2017 року, ТОВ Л-Бізнес Груп код за ЄДРПОУ 40159638) за березень 2017 року, ТОВ Союз Кепітал Строй (код за ЄДРПОУ 40703298) за липень 2017 року, ТОВ Брінг Прайс (код за ЄДРПОУ 40094136) за серпень 2017 року, ТОВ Еванстон (код за ЄДРПОУ 40636096) за серпень 2017 року, ТОВ Івмар Трейд (код за ЄДРПОУ 41380072) за вересень 2017 року, ТОВ Лігрол (код за ЄДРПОУ 41418087) за вересень 2017 року, ТОВ Легран-В (код за ЄДРПОУ 39672602) за жовтень 2017 року, ТОВ Титоф Груп (код за ЄДРПОУ 41682206) за грудень 2017 року, ТОВ ""Лидербуд (код за ЄДРПОУ 41706373) за грудень 2017 року, ТОВ Оптавік (код за ЄДРПОУ 41706635) за грудень 2017 року.
Також зазначив, що по всіх означених контрагентах контролюючими органами встановлено фактичну неможливість здійснення ними власної господарської діяльності через відсутність потужностей та працівників, відсутність ведення належного обліку, відсутність знаходження за податковою адресою та не подання податкової звітності, а також фіктивний характер їх діяльності.
Протокольною ухвалою від 18.12.2019 року закрито підготовче провадження та справа призначена до судового розгляду по суті на 20.01.2020 р. о 14:30 год.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив їх задовольнити, посилаючись на доводи, викладені в позовній заяві.
Представник Головного управління ДФС у Харківській області в судовому засіданні проти позову заперечував та просив відмовити у його задоволенні.
Суд, дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, оцінивши наявні в матеріалах справи докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, всебічному і об`єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, вважає, що позовні вимоги не підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Як вбачається з матеріалів справи, фахівцями ГУ ДФС у Харківській області проведено документальну позапланову виїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІН-ВІН.ІН" (податковий номер 38631722) з питань дотримання вимог податкового законодавства України щодо господарських взаємовідносин з контрагентами - постачальниками: ПП Лакшмі (код за ЄДРПОУ 32435969) за січень 2016 року, ТОВ ВФ Агро Терра (код за ЄДРПОУ 40649744) за жовтень 2016 року, ТОВ Ринакторс (код за ЄДРПОУ 39864176) за листопад 2016 року, ДП СДІ-Україна (код за ЄДРПОУ 40633488) за листопад 2016 року, ТОВ Крафткор (код за ЄДРПОУ 40875207) за листопад 2016 року, ТОВ "Юк Консалтінг Груп Сервіс (код за ЄДРПОУ 40409199) за лютий 2017 року, ТОВ Укр Лик Трейд (код за ЄДРПОУ 40605995) за лютий, квітень, травень 2017 року, ТОВ Л-Бізнес Груп код за ЄДРПОУ 40159638) за березень 2017 року, ТОВ Союз Кепітал Строй (код за ЄДРПОУ 40703298) за липень 2017 року, ТОВ Брінг Прайс (код за ЄДРПОУ 40094136) за серпень 2017 року, ТОВ Еванстон (код за ЄДРПОУ 40636096) за серпень 2017 року, ТОВ Івмар Трейд (код за ЄДРПОУ 41380072) за вересень 2017 року, ТОВ Лігрол (код за ЄДРПОУ 41418087) за вересень 2017 року, ТОВ Легран-В (код за ЄДРПОУ 39672602) за жовтень 2017 року, ТОВ Титоф Груп (код за ЄДРПОУ 41682206) за грудень 2017 року, ТОВ ""Лидербуд (код за ЄДРПОУ 41706373) за грудень 2017 року, ТОВ Оптавік (код за ЄДРПОУ 41706635) за грудень 2017 року, а також даних щодо подальшої реалізації та/або використання у власній господарській діяльності придбаних товарів (робіт, послуг).
За результатами перевірки було складено Акт № 188/20-40-14-12-09/38631722 від 23.01.2019р. (т.1, а.с.14-53)., яким встановлено порушення:
1. пп. а п. 198.1, абзаців першого і другого пп. 198.3 ст. 198 Податкового Кодексу України, що призвело до завищення податкового кредиту всього в сумі 511 845 грн., в тому числі на 9 049 грн. за січень 2016 року, на 31 764 грн. за жовтень 2016 року, на 65 379 грн. за листопад 2016 року, на 3 280 за лютий 2017 року, на 16 442 грн. за березень 2017 року, на 10004,00 грн. за квітень 2017 року, на 60 412 грн., за травень 2017 року, на 9 558,00 грн. за липень 2017 року, на 43 142,00 грн. за серпень 2017 року, на 32 711 грн. за вересень 2017 року, на 24 064 грн. за жовтень 2017 року, на 168 869 грн. за грудень 2017 року та на 37 171 грн. за лютий 2018 року, в результаті чого:
- занижено податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, на загальну суму 362 794 грн., в тому числі на 9 049 грн. за січень 2016 року, на 31 764 грн. за жовтень 2016 року, на 65 379 грн. за листопад 2016 року, на 59 393 грн. за травень 2017 року, на 40 313 грн. за вересень 2017 року, на 156 896 грн. за грудень 2017 року;
- завищено від`ємне значення на загальну суму 149 051 грн., в тому числі на 30 745 грн. травень 2017 року, на 69 162 грн. за жовтень 2017 року, на 11 973 грн. за грудень 2017 року, на 37171 грн. за лютий 2018 року.
2. п. 44.6 ст.44 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ (зі змінами та доповненнями) - у разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому пункту 44.7 цієї статті платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.
3. п. 121.1 ст. 121 Податкового Кодексу України № 2755-VІ від 02.12.2010 року (із змінами доповненнями) - платником податків не надано контролюючому органу в ході перевірки оригінали /копії документів, що передбачає штраф в розмірі 510,0 грн.
З вказаного акту перевірки вбачається, що підставою для зафіксованих порушень слугував висновок податкового органу про нереальність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентами.
На підставі Акту 188/20-40-14-12-09/38631722 від 23.01.2019р Головним управлінням ДФС у Харківській області були прийнятті податкові повідомлення - рішення № 00000221412 від 20.02.2019р. про збільшення грошового зобов`язання з податку на додану вартість на 362794 грн. за основним платежем та на 90698,50 грн. за штрафними санкціями, податкове повідомлення - рішення № 00000231412 від 20.02.2019 про зменшення від`ємного значення з ПДВ на 149051 грн.
Не погоджуючись із вищезазначеними рішеннями суб`єкта владних повноважень, позивач звернувся до суду із даним позовом.
По суті позовних вимог суд зазначає наступне.
Відповідно до пп. 14.1.181 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (в редакції, що була чинною на момент вчинення спірних правовідносин) податковий кредит - це сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.
Згідно з абзацом "а" п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає, зокрема, у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів та послуг.
Датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:
- дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;
- дата отримання платником податку товарів/послуг.
Відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг.
Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Згідно п. 189.1 ст. 189 Податкового кодексу України у разі здійснення операцій відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу база оподаткування за необоротними активами визначається виходячи з балансової (залишкової) вартості, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції (у разі відсутності обліку необоротних активів - виходячи із звичайної ціни), а за товарами/послугами - виходячи з вартості їх придбання.
Відповідно до 198.5 ст. 198 Податкового кодексу України платник податку зобов`язаний нарахувати податкові зобов`язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися:
а) в операціях, що не є об`єктом оподаткування відповідно до статті 196 цього Кодексу (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 196.1.7 пункту 196.1 статті 196 цього Кодексу);
б) в операціях, звільнених від оподаткування відповідно до статті 197, підрозділу 2 розділу XX цього Кодексу, міжнародних договорів (угод) (крім випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 197.1.28 пункту 197.1 статті 197 цього Кодексу);
в) в операціях, що здійснюються платником податку в межах балансу платника податку, у тому числі передача для невиробничого використання, переведення виробничих необоротних активів до складу невиробничих необоротних активів;
г) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.
У разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи в подальшому починають використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, у тому числі переведення невиробничих необоротних активів до складу виробничих необоротних активів, платник податку може зменшити суму податкових зобов`язань, що були нараховані відповідно до цього пункту, на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, зазначеної в абзаці першому цього пункту, зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
Відповідно до п. 44.1. ст. 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Відповідно до ст.1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Згідно з ч. 1, 2 ст. 9 цього Закону підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Відповідно до п.п.14.1.36 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
Згідно п. 1.2. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджено наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995, господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в облікових регістрах провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог цього Положення.
Відповідно до п. 2.1. вказаного Положення, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов`язань і фінансових результатів.
Пунктом 2.4 цього Положення передбачено, що первинні документи повинні мати такі обов`язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Отже, для підтвердження даних податкового обліку можуть братись до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції. Тобто, податковий кредит для цілей визначення об`єкта оподаткування податком на додану вартість має бути підтверджений належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків. При цьому, оцінюватись при дослідженні факту здійснення господарської операції повинні відносини безпосередньо між учасниками тієї операції, на підставі якої сформовані дані податкового обліку.
При цьому, наслідки в податковому обліку платника створюють лише реально вчинені господарські операції, тобто такі, що пов`язані з рухом активів, зміною зобов`язань чи власного капіталу платника, та відповідають змісту, відображеному в укладених платником податку договорах.
Якщо певна господарська операція не відбулася чи відбулася не за тим її змістом, який відображений в укладених платником податку договорах, то це є підставою для застосування відповідних наслідків у податковому обліку.
Відповідно до правової позиції Верховного Суду України, викладеній у постанові від 20.01.2016 у справі за позовом ПАТ МТС Україна до Міжрегіонального головного управління Міністерства доходів і зборів України - Центрального офісу з обслуговування великих платників про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень, надання податковому органу належним чином оформлених документів, передбачених законодавством про податки та збори, з метою одержання податкової вигоди є підставою для її одержання, якщо податковий орган не встановив та не довів, що відомості, які містяться в цих документах, неповні, недостовірні та (або) суперечливі, є наслідком укладення нікчемних правочинів або коли відомості ґрунтуються на інших документах, недійсність даних в яких установлена судом.
Про необґрунтованість податкової вигоди можуть також свідчити підтверджені доказами доводи податкового органу, зокрема про наявність таких обставин:
- неможливість реального здійснення платником податків зазначених операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна або обсягу матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виробництва товарів, виконання робіт або послуг, нездійснення особою, яка значиться виробником товару, підприємницької діяльності;
- відсутність необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності у зв`язку з відсутністю управлінського або технічного персоналу, основних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів;
- облік для цілей оподаткування тільки тих господарських операцій, які безпосередньо пов`язані з виникненням податкової вигоди, якщо для такого виду діяльності також потрібне здійснення й облік інших господарських операцій;
- здійснення операцій з товаром, що не вироблявся або не міг бути вироблений в обсязі, зазначеному платником податків у документах обліку;
- відсутність первинних документів обліку.
Презумпція добросовісності платника податків означає, що подані платником контролюючому органу документи податкової звітності є дійсними, повно та об`єктивно відтворюють господарські операції, що є об`єктом оподаткування та/або фінансові показники яких впливають на податковий обов`язок платника податків, якщо інше не буде доведено контролюючим органом. У площині процесуального регулювання презумпції добросовісності платника податків відповідає обов`язок доведення контролюючим органом правомірності прийнятого рішення в судовому процесі, порушеному за позовом платника податків про скасування рішення як неправомірного. У разі надання контролюючим органом доказів, які спростовують дійсність чи повноту даних поданої платником податків податкової звітності, платник податків повинен довести наявність законних підстав, для врахування задекларованих в податковому обліку даних при визначені суми його податкового обов`язку.
Сам факт наявності у позивача податкових, чи-то видаткових накладних, інших документів з посиланням на поставку товарів (послуг), виписаних від імені постачальника, не є безумовним доказом реальності господарських операцій з ним, якщо інші обставини свідчать про недостовірність інформації в цих документах.
Щодо взаємовідносин з ПП Лакшмі .
З матеріалів справи вбачається, що ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" та ПП "Лакшмі" було укладено договір поставки.
ПП "Лакшмі" у січні 2016 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 9049,00 грн. з номенклатурою: контакт контактору, поверховий перемикач, кришка ЄП1140 в зборі з роликом.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
У акті перевірки зазначено, що позивачем до перевірки були надані видаткові накладні, які були підписані від ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" директором Сенчук Л.Ю. та директором Чорний від ПП "Лакшмі".
ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" перераховано грошові кошти на адресу ПП "Лакшмі" згідно платіжних доручень.
Товарно-транспортні накладні, які підтверджують перевезення товару, зазначеного у видаткових накладних, виписаних на адресу ПП Лакшмі , до перевірки та до матеріалів справи не надано, як і документів щодо реалізації товару.
Фахівцями ГУ ДФС в Івано-Франківській області складено узагальнену податкову інформацію від 05.01.2017 №34/09-19-12-01/32435969 щодо ПП Лакшмі (код за ЄДРПОУ 32435969) за звітні періоди декларування ПДВ 01.01.2016-31.08.2016.ПП Лакшмі (код за ЄДРПОУ 32435969) не знаходиться за податковою адресою.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних у підприємства ПП Лакшмі з початку діяльності відсутнє придбання товару за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-Він.Ін .
Щодо взаємовідносин з ТОВ Легран-В .
Судом встановлено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ТОВ Легран-В (постачальник) було укладено договір поставки № 12 від 12.10.2017 року (т.1а.с.176-178). Відповідно до п.п1.1 вказаного договору постачальник зобов`язується передати у власність (поставити) покупцю товар, а покупець зобов`язується оплатити ти прийняти його згідно умов договору.
ТОВ Легран-В у жовтні 2016 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 24064,22 грн. з номенклатурою: редуктор, важіль, пост наказу.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки до зазначеного договору позивачем надані видаткові накладні та товарно - транспортні накладні за жовтень 2017 року, рахунок на оплату.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалі в справи не надано.
Фахівцями ГУ ДФС у Донецькій області складено узагальнену податкову інформацію від 27.11.2017 №10637/05-99-46-03/39672602 щодо ТОВ Легран-В (податковий номер 39672602) з питань проведення фінансово - господарських операцій з контрагентами- покупцями та контрагентами-постачальниками за жовтень 2017 року. ТОВ Легран-В (податковий номер 396726023) не знаходиться за податковою адресою. Нереальність продажу ідентифікованого товару/послуг, первинне введення в обіг (первинний продаж) якого не підтверджується фактом (законним джерелом) реального походження цих товарів (відсутнє дійсне формування активу) у попередніх ланках ланцюга нереальних господарських операцій.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних у підприємства ТОВ Легран-В з початку діяльності відсутнє придбання товару за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-Він.Ін .
Відповідно до інформації, розміщеної в Єдиному реєстрі судових рішень, розміщеної на офіційному сайті , у провадженні СУ ФР ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві знаходяться матеріали досудового розслідування, внесені 17 листопада 2017 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань під №32017100060000104, за фактом фіктивного підприємництва, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст.27,ч.11ст.205 КК України.
Щодо взаємовідносин з ТОВ Ринакторс .
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ТОВ Ринакторс (продавець) було укладено договір купівлі - продажу №29 від 07.11.2016 року (т.2а.с.51-53). Відповідно до п.п.1.1 продавець зобов`язується передати у власність (поставити) у зумовлені строки покупцеві товар, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити вартість товару, асортимент, кількість та ціна якого визначаються специфікацією, що додається до договору і є його невід`ємною частиною.
ТОВ Ринакторс у листопаді 2016 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 16337,60 грн. з номенклатурою: вимикач, кабель, каретка та інше.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки до зазначеного договору позивачем надані видаткові накладні та товарно - транспортні накладні за листопад 2016 року, платіжні доручення.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалі в справи не надано.
Згідно Єдиного реєстру судових рішень наявна ухвала Святошинського районного суду м. Києва по справі Справа №1-кс/759/744/18 в рамках кримінального провадження за ст.205-1 КК України ... Досудовим розслідуванням встановлено, що фізична особа ОСОБА 3, разом із невстановленими слідством особами, використовуючи реквізити та банківські рахунки підконтрольних суб`єктів господарської діяльності, серед яких: ТОВ Ринакторс (код 39864176),....здійснюють операції спрямовані на вчинення діяння, що стосується легалізації (відмивання) доходів отриманих злочинним шляхом та незаконного формування податкового кредиту з податку на додану вартість підприємствам реального сектору економіки .
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних у підприємства ТОВ Ринакторс з початку діяльності відсутнє придбання товару за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-Він.Ін .
Щодо взаємовідносин з ТОВ Брінг Прайс .
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ТОВ Брінг Прайс (постачальник) було укладено договір поставки № 08/21від 21.08.2017 року (т.1а.с.146-147). Відповідно до п.п.1.1 постачальник зобов`язується поставити , а покупець прийняти та оплатити товар, найменування, кількість і ціна якого вказується в рахунках та видаткових накладних, які видаються поста чальником.
ТОВ Брінг Прайс у серпні 2017 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 29757,08 грн. з номенклатурою: Балка ДК 1200 кг в зборі.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки до зазначеного договору позивачем надані видаткові накладні та товарно - транспортні накладні за серпень 2017 року, платіжні доручення.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалі в справи не надано.
Фахівцями ГУ ДФС у Кіровоградській області складено узагальнену податкову інформацію від 29.11.2017 № 111/11-28-52-01/40094136 щодо ТОВ Брінг Прайс (податковий номер 4009413) за звітний період декларування ПДВ за червень 2017- листопад 2017 року. ТОВ Брінг Прайс (податковий номер 4009413) відсутнє за податковою адресою. Крім того, у підприємства відсутні необхідні трудові ресурси, виробничі потужності для здійснення фінансово - господарської діяльності у значних обсягах постачання, отримання товарів (послуг) з інших областей.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних у підприємства ТОВ Брінг Прайс з початку діяльності відсутнє придбання товару за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-Він.Ін .
Щодо взаємовідносин з ТОВ Л-Бізнес груп .
ТОВ Брінг Прайс у березні 2017 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 16441,55 грн. з номенклатурою: направляюча рейка, вимикач, лебідка та інше.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки позивачем надано рахунок-фактура від 21.03.2017 №03211 по взаємовідносинах з ТОВ Л-Бізнес груп за березень 2017 року та видаткову накладну за червень 2017 року
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалі в справи не надано.
Товарно-транспортні накладні, які підтверджують перевезення товару, зазначеного у видаткових накладних, виписаних на адресу ТОВ Л-Бізнес груп та документи щодо реалізації товару до перевірки та до суду не надано.
Фахівцями ГУ ДФС у Харківській області складено узагальнену податкову інформацію від 30.05.2017 №572/20-40-14-11-12/40159638 щодо ТОВ Л-Бізнес груп (податковий номер 40159638) за звітні періоди декларування ПДВ - березень - квітень 2017 року. ТОВ Л-Бізнес груп (податковий номер 40159638) відсутнє за податковою адресою. Відсутність у ТОВ Л-Бізнес груп , наявності трудових ресурсів, виробничо - складських приміщень, та транспортних засобів, які економічно необхідні для виконання постачання товару у значних об`ємах свідчить про відсутність необхідних умов для результатів відповідної господарської, економічної діяльності, технічного персоналу, основних фондів виробничих активів, складських приміщень і транспортних засобів.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних у підприємства ТОВ Л-Бізнес груп з початку діяльності відсутнє придбання товару за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-Він.Ін .
Щодо взаємовідносин з ТОВ Юк Консалтінг Груп Сервіс .
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ТОВ Юк Консалтінг Груп Сервіс (постачальник) було укладено договір поставки № 1302 від 13.02.2017 року (т.1а.с.185-187). Відповідно до п.п.1.1 постачальник зобов`язується поставити , а покупець прийняти та оплатити товар, найменування, кількість і ціна якого вказується в рахунках та видаткових накладних, які видаються поста чальником.
ТОВ Юк Консалтінг Груп Сервіс у лютому 2017 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 1817,05 грн. з номенклатурою: пружина, реле, контакти та інше.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки до зазначеного договору позивачем надані видаткові накладні та товарно - транспортні накладні за лютий 2017 року, платіжні доручення.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалі в справи не надано.
Фахівцями Маріупольської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області складено узагальнену податкову інформацію від 28.07.2017 № 94/14-29-14-08/40409199 щодо ТОВ Юк Консалтінг Груп Сервіс (код ЄДРПОУ 40409199) за звітний період декларування ПДВ січень - червень 2017 року. ТОВ Юк Консалтінг Груп Сервіс (код ЄДРПОУ 40409199) не знаходиться за податковою адресою. У підприємства встановлено, відсутність руху активів, зобов`язань чи власного капіталу у процесі здійснення господарської операції, відсутність фізичних, технічних та технологічних можливостей до вчинення задекларованих господарських операцій, недостатня кількість трудових ресурсів.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних по ланцюгу постачання відсутнє придбання товару за номенклатурою, зазначеною підприємством ТОВ ЮК Консалтінг Груп Сервіс в подальшому зазначеною в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-Він.Ін .
Щодо взаємовідносин з ТОВ Укр Лик Трейд .
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ТОВ Укр Лик Трейд (постачальник) було укладено договір поставки № 06021/17 від 06.02.2017 року (т.1а.с.223-224). Відповідно до п.п.1.1 постачальник зобов`язується поставити , а покупець прийняти та оплатити товар, найменування, кількість і ціна якого вказується в рахунках та видаткових накладних, які видаються поста чальником.
ТОВ Укр Лик Трейд у лютому - травні 2017 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкові накладні на суму ПДВ 71879,32 грн. з номенклатурою: пружини, контакти, реле та інше, в тому числі у лютому 2017 на суму ПДВ 1463,00 грн., у квітні 2017 на суму ПДВ 10004,00 грн., у травні 2017 на суму ПДВ 60412,32 грн.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки позивачем надані видаткові накладні та товарно - транспортні накладні за лютий- травень 2017 року, платіжні доручення.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалі в справи не надано.
Фахівцями ГУ ДФС у Миколаївській області складено узагальнену податкову інформацію від 01.12.2017 №278/14-29-14-08/40605995 щодо ТОВ Укр Лик Трейд (код ЄДРПОУ 40605995) за звітний період декларування ПДВ вересень 2016 року - жовтень 2017 року. ТОВ Укр Лик Трейд (податковий номер 40605995) не знаходиться за податковою адресою. У підприємства встановлено, відсутність руху активів, зобов`язань чи власного капіталу у процесі здійснення господарської операції, відсутність фізичних, технічних та технологічних можливостей до вчинення задекларованих господарських операцій, недостатня кількість трудових ресурсів.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних по ланцюгу постачання відсутнє придбання товару за номенклатурою, зазначеною підприємством ТОВ Укр Лик Трейд в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-Він.Ін .
Щодо взаємовідносин з ТОВ Івамар Трейд .
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ТОВ Івамар Трейд (постачальник) було укладено договір поставки № 15/02 від 15.09.2017 року (т.1а.с.163-164). Відповідно до п.п.1.1 постачальник зобов`язується поставити , а покупець прийняти та оплатити товар, найменування, кількість і ціна якого вказується в рахунках та видаткових накладних, які видаються постачальником.
ТОВ Івамар Трейд у вересні 2017 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 27200 грн. з номенклатурою: комплектуючі до шліфувального верстату TGM.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки позивачем надані видаткову накладну та товарно - транспортну накладну за вересень 2017 року, платіжні доручення.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалі в справи не надано.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних у підприємства ТОВ Івамар Трейд з початку діяльності відсутнє придбання товару за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ ВІН-ВІН.ІН .
Підприємством ТОВ Івамар Трейд відповідно до баз даних ДФС з початку діяльності не відбувався імпорт вищезазначеного товару, а отже невідомо, яким чином, товар було ввезено на митну територію України, документи, що підтверджують країну походження товару, відсутні.
Головним управлінням ДФС у Харківській області отримано копію пояснення засновника та керівника ТОВ Івамар Трейд Останенко О.С., який повідомив про реєстрацію підприємства за грошову винагороду та свою непричетність до фінансово- господарської діяльності підприємства.
Фахівцями ГУ ДФС у Донецькій області складено узагальнену податкову інформацію від 17.10.2017 №8897/05-99-12-19/41380072 ТОВ Івамар Трейд (податковий номер 41380072) за звітний період декларування ПДВ за вересень 2017 року. ТОВ Івамар Трейд (податковий номер 41380072) відсутнє за податковою адресою.
Відповідно до інформації, розміщеної в Єдиному реєстрі судових рішень, розміщеної на офіційному сайті, наявний вирок Шевченківського районного суд м. Києва від 31.05.2018 року по справі № 761/11940/18. Вищезазначеним вироком підозрюваного визнано винним у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 1 ст. 205 КК України.
Щодо взаємовідносин з ТОВ Еванстон .
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ТОВ Еванстон (постачальник) було укладено договір поставки №08/17 від 14.08.2017 року (т.2а.с.152-155). Відповідно до п.п.1.1 постачальник зобов`язується передати у власність покупця ліфтове обладнання, а покупець прийняти і оплатити товар за узгодженою сторонами ціною.
ТОВ Еванстон у серпні 2017 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 13384,63 грн. з номенклатурою: реле, балка, редуктори, плати та інше.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки позивачем надані видаткову накладну та товарно - транспортну накладну за серпень 2017 року, платіжні доручення.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалі в справи не надано.
Фахівцями ГУ ДФС у Донецькій області складено узагальнену податкову інформацію від 26.09.2017 №7834/7/05-99-12-19 ТОВ Еванстон (податковий номер 40636096) за звітний період декларування ПДВ серпень 2017 року. ТОВ Еванстон (податковий номер 40636096) відсутнє за податковою адресою. Згідно Єдиного реєстру судових рішень наявна Ухвала Голосіївського районного суду м. Києва по справі № 752/21824/17 ...У ході досудового слідства зібрано матеріали які вказують на те, що невстановлені особи з метою прикриття незаконної діяльності також створили (придбали) суб`єкти підприємницької діяльності (юридичні особи) ТОВ Еванстон (код ЄДРПОУ40636096) .
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних у підприємства ТОВ Еванстон з початку діяльності відсутнє придбання товару за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-Він.Ін .
Щодо взаємовідносин з ТОВ ВФ Агро Терра .
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ТОВ ВФ Агро Терра (продавець) було укладено договір купівлі-продажу №107 від 20.10.2016 року (т.2а.с.43-46). Відповідно до п.п.1.1 постачальник зобов`язується поставити, а покупець прийняти та оплатити товар.
Договір підписано від ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" директором Сенчук Л.Ю. від ТОВ ВФ Агро Терра директором ОСОБА_2
ТОВ ВФ Агро Терра у жовтні 2016 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 31763,8 грн. з номенклатурою: обрамлення ДШ, датчик точної зупинки, реле РПГ 9 24В, Електродвигун АН 180 та інше.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки позивачем надані видаткову накладну та товарно - транспортну накладну за жовтень 2016 року, платіжні доручення.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалів справи не надано.
ГУ ДФС у Харківській області отримано пояснення директора ТОВ ВФ Агро Терра згідно яких ОСОБА_2 ніколи не був причетний до фінансово-господарської діяльності підприємства ТОВ ВФ Агро Терра , ніяких первинних бухгалтерських, податкових, банківських документів даного суб`єкта господарювання ніколи не оформлював та не підписував.
Щодо взаємовідносин з ТОВ Союз Кепітал Строй .
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ТОВ Союз Кепітал Строй (постачальник) було укладено договір поставки №35 від 07.07.2017 року (т.1а.с.140-141). Відповідно до п.п.1.1 постачальник зобов`язується поставити, а покупець прийняти та оплатити товар.
ТОВ Союз Кепітал Строй у липні 2017 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 9557,67 грн. з номенклатурою: реле РПУ 3М, катушка контактора КТПВ, катушка МК 2-20 110 В, контакт КТПВ 621 рухомий, вимикач ВПК 2110 та інше.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки позивачем надані видаткову накладну та товарно - транспортну накладну за липень 2017 року, платіжні доручення.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалі в справи не надано.
Фахівцями ГУ ДФС у Донецькій області складено узагальнену податкову інформацію від 23.08.2017р.№ 6778/7/05-99-12-19 ТОВ Союз Кепітал Строй (податковий номер 40703298) за звітний період декларування ПДВ за червень - липень 2017 року. ТОВ Союз Кепітал Строй (податковий номер 40703298) відсутнє за податковою адресою.
ТОВ Союз Кепітал Строй внесено до бази суб`єктів фіктивного підприємства за ознакою зареєстровано (перереєстровано) та впроваджено фінансово-господарську діяльність без відома та згоди його засновників та призначених у законному порядку керівників.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних у підприємства ТОВ Союз Кепітал Строй з початку діяльності відсутнє придбання товару за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-Він.Ін .
Щодо взаємовідносин з ТОВ Крафткор .
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ТОВ Крафткор (продавець) було укладено договір поставки №21112016 від 21.11.2016 року (т.1а.с.131-134). Відповідно до п.п.1.1 продавець зобов`язується передати, у власність (поставити) у зумовлені строки покупцеві товар, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити вартість товару - ліфтове обладнання та запчастини асортимент, кількість та ціна якого визначається специфікацією, що додається до Договору і є його невід`ємною частиною.
ТОВ Крафткор у листопаді 2016 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 22803,07 грн. з номенклатурою: вкладиш кабіни , водило привода, півкільце, пристрій змащування (універсал), тяга противаги 400 кг та інше.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки позивачем надані видаткову накладну та товарно - транспортну накладну за липень 2016 року, платіжні доручення.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалів справи не надано.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних у підприємства ТОВ Крафткор з початку діяльності відсутнє придбання товару за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-Він.Ін .
Щодо взаємовідносин з ТОВ Лігрол .
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ТОВ Лігрол (постачальник) було укладено договір поставки №18/09/17 від 18.09.2017 року (т.1а.с.169-171). Відповідно до п.п.1.1 постачальник зобов`язується передати у власність (поставити) покупцю товар, покупець зобов`язується оплатити та прийняти його згідно умов даного договору.
ТОВ Лігрол у вересні 2017 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 5511,20 грн. з номенклатурою: реле РПУ 3М, реле РЕВ 818, кнопка виклику КВ 110, замок притвора.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки позивачем надані видаткову накладну та товарно - транспортну накладну за вересень 2017 року, платіжні доручення.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалів справи не надано.
Фахівцями ДФС у Кіровоградській області складено узагальнену податкову інформацію від 07.12.2017 р. № 23/11-28-53-01/41418087 ТОВ Лігрол (податковий номер 41418087) за звітний період декларування ПДВ за листопад 2017 року станом на 06.12.2017 року. ТОВ Лігрол (податковий номер 41418087) відсутнє за податковою адресою. У ТОВ Лігрол не підтверджено реальність придбання ТМЦ у контрагентів - постачальників та в подальшому їх реалізації контрагентами - покупцям за серпень - жовтень 2017 р. та листопад 2017 року.
Згідно Єдиного реєстру судових рішень наявна ухвала Печерського районного суду міста Києва по справі №757/47263/18-к за ч.1 ст.205 КК України, в якій зазначено, що " в ході досудового розслідування встановлено, що підприємства транзитно - конвертаційної групи ... ТОВ "Лігрол"...створені з метою надання послуг з мінімізації податкових зобов`язань, які підлягають сплаті до бюджету, тобто своїми діями в період 2016-201 р.р. сприяли умисному ухиленню від сплати податків реально діючим суб`єктам господарювання.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних у підприємства ТОВ Лігрол з початку діяльності відсутнє придбання товару за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-ВінЛн .
Щодо взаємовідносин з ТОВ Титоф Груп .
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ТОВ Титоф Груп (постачальник) було укладено договір поставки №17 від 05.12.2017 року (т.2а.с.30-33). Відповідно до п.п.1.1 постачальник зобов`язується передати у власність (поставити) покупцю товар, покупець зобов`язується оплатити та прийняти його згідно умов даного договору.
ТОВ Титоф Груп у грудень 2017 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 19703,45 грн. з номенклатурою: кондиціонер касетного типу.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки позивачем надані видаткову накладну та товарно - транспортну накладну за грудень 2017 року, платіжні доручення.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалів справи не надано.
Фахівцями Києво-Святошинського відділення ГУ ДФС у Київській області складено узагальнену податкову інформацію від 08.02.2018 №915/7/10-36-54-01/41682206 ТОВ Титоф Груп (податковий номер 41418087) за звітний період декларування ПДВ за грудень 2017 року, січень 2018 року. ТОВ Титоф Груп (податковий номер 41418087) відсутнє за податковою адресою.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних у підприємства ТОВ Титоф Груп з початку діяльності відсутнє придбання товару за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-Він.Ін .
Підприємством ТОВ Титоф Груп відповідно до баз даних ДФС з початку діяльності не відбувався імпорт вищезазначеного товару, а отже невідомо, яким чином, товар було ввезено на митну територію України, документи, що підтверджують країну походження товару, відсутні.
Щодо взаємовідносин з ТОВ Лидербуд .
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ТОВ Лидербуд (продавець) було укладено договір купівлі-продажу №117 від 11.12.2017 року (т.1а.с.245-247). Відповідно до п.п.1.1 постачальник зобов`язується передати у власність (поставити) покупцю товар, покупець зобов`язується оплатити та прийняти його згідно умов даного договору.
ТОВ Лидербуд у грудені 2017 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 129377,20 грн. з номенклатурою: датчик позиціювання, рама лебідки, підрамник в зборі та інше.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість: до податкової декларації за грудень 2017 року - 92206.00 грн., до податкової декларації за лютий 2018 року - 37171,20 грн..
До перевірки позивачем надані видаткові накладні за грудень 2017, платіжні доручення.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалів справи не надано.
Згідно Єдиного реєстру судових рішень наявна ухвала Жовтневого районного суду м. Харкова по справі №639/7220/18 за ч. 4 ст. 190 КК України, в якій зокрема встановлено, що " за результатами попереднього аналізу отриманої інформації, встановлено, що посадовими особами ТОВ "Желдорснаб", ПП "АМД 2014", протягом 2017-2018 років, було проведено фіктивні безтоварних операцій з суб`єктами господарської діяльності з ознаками фіктивності: ТОВ "Лідербуд", ТОВ "Оптавік", ТОВ "Тітоф Груп"..."
Фахівцями Києво-Святошинського відділення ГУ ДФС у Донецькій області складено узагальнену податкову інформацію від 29.01.2018р. № 101/7/05-99-46-03-14 ТОВ Лидербуд (податковий номер 41706373) за звітний період декларування ПДВ за грудень 2017 року. ТОВ Лидербуд (податковий номер 41706373) відсутнє за податковою адресою.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних у підприємства ТОВ Лидербуд з початку діяльності відсутнє придбання товару за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-Він.Ін .
Щодо взаємовідносин з ТОВ Оптавік .
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ТОВ Оптавік (продавець) було укладено договір купівлі-продажу №117 від 11.12.2017 року (т.2 а.с.19-21). Відповідно до п.п.1.1 постачальник зобов`язується поставити, а прийняти та оплатити товар, найменування, кількість і ціна якого вказується в рахунках та видаткових накладних, які видаються постачальником.
Зазначений договір підписано від ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" директором Сенчук Л.Ю. , від ТОВ "Оптавік" директором ОСОБА_3 .
ТОВ Оптавік у грудні 2017 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкові накладні на суму ПДВ 56960 грн. з номенклатурою: влаштування управління пасажирським ліфтом (комплект).
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки позивачем надані видаткові накладні та товарно- транспортні накладні за грудень 2017, платіжні доручення.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалів справи не надано.
Головним управлінням ДФС у Харківській області отримано протокол допиту ОСОБА_3 від 15.05.2018 року, складеного в рамках кримінального провадження від 14.09.2017 року №12017220000001173, який відповідно до баз даних ДФС України є директором та засновником ТОВ Оптавік (податковий номер 41706635).
Відповідно до вищезазначеного протоколу ОСОБА_3 повідомив, що за грошову винагороду відкрив підприємство ТОВ Оптавік (податковий номер 41706635), де знаходиться підприємство, чим займається, йому нічого невідомо, фінансово- господарську діяльність ТОВ Оптавік не здійснював, ніяких документів не підписував.
ТОВ Оптавік внесено до бази суб`єктів фіктивного підприємства за ознакою зареєстровано (перереєстровано) у органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління підставним (неіснуючим), померлим, безвісти зниклим особам або таким особам, що не мали наміру провадити фінансово - господарську діяльність підприємства, погодився зареєструвати за грошову винагороду.
Головним управлінням ДФС у Харківській області отримано протокол допиту ОСОБА_3 від 15.05.2018 року, складеного в рамках кримінального провадження від 14.09.2017 року № 12017220000001173, який відповідно до баз даних ДФС України є директором та засновником ТОВ "Оптавік" (податковий номер 41706635).
Відповідно до вищезазначеного протоколу ОСОБА_3 повідомив, що за грошову винагороду відкрив підприємство ТОВ "Оптавік" (податковий номер 41706635), де знаходиться підприємство, чим займається, йому нічого невідомо, фінансово - господарську діяльність ТОВ "Оптавік" не здійснював, ніяких документів не підписував.
Фахівцями ГУ ДФС у Донецькій області складено узагальнену податкову інформацію від 25.01.2018 № 55/05-99-46-03/41507127 щодо ТОВ Оптавік за звітний період декларування ПДВ грудень 2017 року.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних у підприємства ТОВ Оптавік з початку діяльності відсутнє придбання товару за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-Він.Ін .
Щодо взаємовідносин з ДП СДІ-Україна .
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" (покупець) та ДП СДІ-Україна (продавець) було укладено договір купівлі-продажу №8-0111 від 01.11.2016 року (т.2а.с.58-60). Відповідно до п.п.1.1 постачальник зобов`язується передати у власність (поставити) у зумовлені строки Покупцеві товар, а покупцеві товар, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити вартість товару, асортимент, кількість та ціна якого визначаються специфікацією, що додається до Договору і є його невід`ємною частиною.
Договір підписано від ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" директором Сенчук Л.Ю. від ДП СДІ-Україна директором ОСОБА_4
ДП СДІ-Україна у листопаді 2016 року згідно бази даних ЄРПН зареєстровано на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" податкову накладну на суму ПДВ 26238,00 грн. з номенклатурою: реле, балка, редуктори, плати та інше.
Суми податку на додану вартість за зазначеною податковою накладною включено ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" до податкового кредиту, додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідного періоду.
До перевірки позивачем надані видаткову накладну та товарно - транспортну накладну за листопад 2016 року, платіжні доручення.
Документи щодо реалізації товару до перевірки та до матеріалів справи не надано.
Головним управлінням ДФС у Харківській області отримано протокол допиту ОСОБА_4 від 31.03.2017 року, складеного в рамках кримінального провадження від 15.01.2016 року №12015000000000461, який відповідно до баз даних ДФС України є директором та засновником ДП СДІ-Україна (податковий номер 40633488).
Відповідно до вищезазначеного протоколу ОСОБА_4 повідомив, що за грошову винагороду підписав чисті аркуші, про підприємство ДП СДІ-Україна (податковий номер 40633488) йому нічого невідомо, фінансово-господарську діяльність ДП СДІ- Україна не здійснював, ніяких документів не підписував.
Відповідно до інформації з Єдиного реєстру податкових накладних у підприємства ДП СДІ-Україна з початку діяльності відсутнє придбання товару за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ Він-Він.Ін .
Згідно з інформації з Єдиного реєстру судових рішень наявні ухвали від 04.09.2016 та від 28.11.2016 року за справою №755/13415/16-К стосовно ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м.Києва, громадянина України, з середньою освітою, офіційно непрацюючого, зареєстрованого за адресою АДРЕСА_1 та тимчасово проживаючого за адресою АДРЕСА_2 , підозрюваного у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.121 КК України.
Відповідно до вищезазначених ухвал щодо ОСОБА_4 обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою в Київському СІЗО Державної пенітенціарної служби України в м. Києві та Київській області з 04.09.2016 до 28.12.2016 року.
Відповідно до ухвали Дніпровського районного суду м. Києва від 18.07.2017 року №755/18607/16-К провадження у кримінальному провадженні №12016100040012351 від 01.09.2016 року в частині обвинувачення ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.121 КК України, закрито на підставі п.5 ч.1 ст.284 КПК України у зв`язку із смертю обвинувачуваного ОСОБА_4 .
Посилаючись на вищевказані первинні документи, позивач зазначав, що ними у повній мірі підтверджено реальність укладеного правочину між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" та ПП Лакшмі (код за ЄДРПОУ 32435969) за січень 2016 року, ТОВ ВФ Агро Терра (код за ЄДРПОУ 40649744) за жовтень 2016 року, ТОВ Ринакторс (код за ЄДРПОУ 39864176) за листопад 2016 року, ДП СДІ-Україна (код за ЄДРПОУ 40633488) за листопад 2016 року, ТОВ Крафткор (код за ЄДРПОУ 40875207) за листопад 2016 року, ТОВ "Юк Консалтінг Груп Сервіс (код за ЄДРПОУ 40409199) за лютий 2017 року, ТОВ Укр Лик Трейд (код за ЄДРПОУ 40605995) за лютий, квітень, травень 2017 року, ТОВ Л-Бізнес Груп код за ЄДРПОУ 40159638) за березень 2017 року, ТОВ Союз Кепітал Строй (код за ЄДРПОУ 40703298) за липень 2017 року, ТОВ Брінг Прайс (код за ЄДРПОУ 40094136) за серпень 2017 року, ТОВ Еванстон (код за ЄДРПОУ 40636096) за серпень 2017 року, ТОВ Івмар Трейд (код за ЄДРПОУ 41380072) за вересень 2017 року, ТОВ Лігрол (код за ЄДРПОУ 41418087) за вересень 2017 року, ТОВ Легран-В (код за ЄДРПОУ 39672602) за жовтень 2017 року, ТОВ Титоф Груп (код за ЄДРПОУ 41682206) за грудень 2017 року, ТОВ ""Лидербуд (код за ЄДРПОУ 41706373) за грудень 2017 року, ТОВ Оптавік (код за ЄДРПОУ 41706635) за грудень 2017 року.
Разом з тим суд не погоджується з доводами позивача та у своїх висновках виходить з наступного.
Відповідно до Єдиного реєстру податкових накладних у контрагентів постачальників відсутнє придбання ТМЦ за номенклатурою, в подальшому зазначеною в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ "ВІН-ВІН.ІН", а також відсутні імпорт товару та власне виробництво, відсутній і предмет договорі поставки.
Контрагентів-постачальників ТОВ "ВФ Агро Терра", ТОВ "Союз Кепітал Строй", ТОВ "Івамар Трейд", ТОВ "Титоф Груп" та ТОВ "Оптавік" внесено до бази суб`єктів фіктивного підприємства.
У постанові Верховного Суду України від 05.03.2012 (справа № 21-421а11), міститься правовий висновок, відповідно до якого податкові накладні, що стали підставою для формування податкового кредиту, виписані від імені осіб, які заперечують свою участь у створенні та діяльності контрагентів платника податків, зокрема й у підписанні будь - яких первинних документів, не можуть вважатися належно оформленими та підписаними повноважними особами звітними документами, які посвідчують факт придбання товарів, робіт чи послуг, а тому віднесення відображених у них сум ПДВ до податкового кредиту є безпідставним.
Відповідно до ухвали Вищого адміністративного суду України від 13.07.2016 року №К/800/5651/16 зазначено, що статус фіктивного, нелегального підприємства несумісний з легальною підприємницькою діяльністю. Господарські операції таких підприємств не можуть бути легалізованими навіть за формального підтвердження документами бухгалтерського обліку.
Як зазначалось вище, відповідно до пояснень, ні ОСОБА_4 (директор - ДП СДІ-Україна ), ні ОСОБА_5 (директор - ТОВ Івмар Трейд ), участі у фінансово господарській діяльності, відповідно ДП СДІ-Україна та ТОВ Івмар Трейд , не приймали, ніякого товару та послуг а адресу підприємств - покупців, відповідно ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" не поставляли та не надавали.
Крім того, з матеріалів справи встановлено, що відносно ОСОБА_4 директора ДП СДІ-Україна , порушено кримінальне провадження № 12016100040012351 за ч. 2 ст. 121 КК України та, відповідно до: ухвали Дніпровського районного суду м. Києва від 04.09.2016 справа №755/13415/16-к, відносно ОСОБА_4 обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою; ухвали Дніпровського районного суду м. Києва від 28.11.2016 справа №755/13415/16-к, ОСОБА_4 продовжено строк тримання під вартою; ухвали Дніпровського районного суду м. Києва від 18.07.2017 справа №755/18607/16-к, закрито кримінальне провадження у зв`язку зі смертю ОСОБА_4 .
Зазначені ухвали свідчать, що ОСОБА_4 - директор ДП СДІ-Україна , перебував у місцях позбавлення волі на момент взаємовідносин з ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" та не міг підписувати первинні документи від імені ДП СДІ-Україна .
Суд вказує, що первинні документи, які стали підставою для формування податкового кредиту, виписані контрагентом позивача від імені особи - ОСОБА_4 , який заперечує свою участь у діяльності ДП СДІ-Україна , зокрема й у підписанні будь-яких первинних документів, не можуть вважатися належно оформленими та підписаними повноважними особами звітними документами, які посвідчують факт придбання товарів, робіт чи послуг.
Відповідно, наявність пояснень (свідчень) керівників та засновників суб`єктів господарювання щодо непричетність до ведення фінансово-господарської діяльності є достатньою підставою для неврахування первинних документів в даних податкового обліку.
Враховуючи, що контролюючим органом поставлено під сумнів реальний характер господарських відносин позивача з контрагентами - постачальниками в даній справі, суд зауважує, що в обсязі наданих позивачем до контролюючого органу пояснень, а також доказів, наданих ним до суду, неможливо встановити реальний обсяг господарських операцій, а також наявність законної господарської мети, яка спричинила придбання позивачем товару для використання його у власній господарської діяльності. Доказів яким чином були придбані товари та документи (звіти, договори, тощо), які б підтверджували використання придбаного товару у власній господарській діяльності або подальшої реалізації матеріали справи не містять.
Доводи відповідача щодо відсутності реального характеру господарських відносин позивача з контрагентами - постачальниками полягають також у відсутності їх за місцем податкової адреси неможливість підтвердження наявності необхідних трудових ресурсів та виробничих потужностей для виконання господарських операцій, невідповідність номенклатури придбаних у визначеному періоді товарів поставленим на адресу позивача товарам.
Розглядаючи вказані міркування суд не може повністю ігнорувати доводи щодо відсутності контрагента позивача за їх зареєстрованими адресами тобто невідповідність їхнього фактичного місця знаходження зареєстрованому. Також суд зауважує, що факт порушення контрагентом - постачальником своїх податкових зобов`язань може бути підставою для висновку про необґрунтованість заявлених платником податку вимог про надання податкової вигоди - відшкодування ПДВ з державного бюджету, якщо податковий орган доведе, що платник податку діяв без належної обачності й обережності і йому мало бути відомо про порушення, які допускали його контрагенти.
Відтак не можна брати до уваги лише наявність у позивача податкових накладних, виписаних продавцем (виконавцем робіт (послуг). Слід також мати на увазі, що такі господарські відносини, на підставі яких виписано вказані податкові накладні, склалися з особою, діяльність якої мала ознаки фіктивного підприємництва, за юридичною адресою вона не знаходилася, не звітувала про свою діяльність або подавала податкові декларації про відсутність такої, зареєстровані власники та посадові особи яких не визнають своєї причетності до її діяльності, тощо, а також, що позивач, продавці та їхні постачальники працювали в одному сегменті ринку, у якому існують налагоджені стабільні зв`язки й учасники якого обізнані стосовно один одного.
Згідно ст.90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Дослідивши наявні в матеріалах справи первинні документи та оцінюючи подані сторонами докази з точки зору їх належності, допустимості, достовірності та достатності у відповідності до ст.ст. 73-76 Кодексу адміністративного судочинства України, суд прийшов до висновку про нереальність господарської операції між ТОВ "ВІН-ВІН.ІН" та контрагентами.
Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Згідно ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
За приписами ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи викладене, суд вказує, що під час судового розгляду належними, достовірними, допустимими та достатніми доказами доведено, що оскаржувальні податкові повідомлення-рішення від 20.02.2019 № 00000221412, №00000231412 є обґрунтованими та правомірними, прийнятими на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені законодавством України, з урахуванням усіх обставин, що мають значення для справи, а тому підстави для визнання їх протиправними та скасування відсутні, у зв`язку з чим у задоволенні позову слід відмовити.
Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства.
Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295, 296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ВІН-ВІН.ІН" (61007, м.Харків, вул. Другої П`ятирічки , буд.3, кв.2) до Головного управління ДФС у Харківській області (61057, м.Харків, вул.Пушкінська,46, код ЄДРПОУ 39599198) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень- залишити без задоволення.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення виготовлено 23.01.2020 року.
Суддя О.М.Тітов
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.01.2020 |
Оприлюднено | 27.01.2020 |
Номер документу | 87103855 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Тітов О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні