Рішення
від 15.01.2020 по справі 440/4588/19
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 січня 2020 року м. ПолтаваСправа № 440/4588/19

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

судді - Супруна Є.Б.,

за участю:

секретаря судового засідання - Лисака С.В.,

представника позивача - керівника закладу Горбачової О.П.,

представника відповідача за довіреністю - Деревянко А.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження справу №440/4588/19 за позовом Козельщинського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Дзвіночок" Козельщинської селищної ради Полтавської області до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області про визнання протиправною та скасування постанови,

В С Т А Н О В И В:

25 листопада 2019 року Козельщинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Дзвіночок" Козельщинської селищної ради Полтавської області (надалі - позивач, Козельщинський ЗДО "Дзвіночок") звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області (надалі - відповідач, ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області) , визначивши в якості третьої особи Регіональну державну лабораторію Держпродспоживслужби в Полтавській області, в якому просить визнати протиправною та скасувати постанову про накладення штрафу за порушення вимог Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", законодавства про харчові продукти та корми від 01.11.2019 №22, винесену начальником Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області головним державним інспектором та головним державним ветеринарним інспектором Полтавської області Пікулем Г.І.

В обґрунтування позовних вимог заявник вказує на протиправність рішення відповідача з огляду на обставини не підтвердження належними доказами висновку про наявність підстав для застосування штрафу за порушення значень параметрів безпечності об`єктів санітарних заходів, встановлених законодавством про харчові продукти, оскільки жодного причинно-наслідкового зв`язку між споживанням дітьми готових до споживання страв із м`яса свинини та виникненням у них ацетонемічного синдрому немає, тоді як спірна постанова мотивована лише фактом наявності потерпілих та фактом виявлення у замороженому м`ясі свинини Listeria monocytogenes. Крім того, вказує на обставини порушення відповідачем шестимісячного строку винесення постанови з дня виявлення порушення, протягом якого може бути накладено штраф.

Ухвалою судді від 02.12.2019 позовну заяву залишено без руху у зв`язку з невідповідністю вимогам статей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

Після усунення недоліків, ухвалою судді Полтавського окружного адміністративного суду від 16.12.2019 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі без залучення третьої особи та призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з викликом учасників справи на 15.01.2019.

02.01.2020 до суду надійшов відзив на позов, в якому відповідач вказує на правомірність оскарженої постанови з огляду на обставини встановлення в ході перевірки факту наявності в обігу Козельщинський ЗДО "Дзвіночок" небезпечної харчової продукції, яка становить загрозу для життя та/або здоров`я людини, а саме: м`ясо свинини заморожене (лопаткова частина), в якому за наслідками лабораторних досліджень виявлено Listeria monocytogenes в 25 г. харчового продукту, що є порушенням статей 20, 32, 37 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". Зауважує, що твердження позивача про порушення відповідачем шестимісячного строку для накладення штрафу не відповідає дійсності, оскільки експертний висновок Регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби в Полтавській області №001107 д.к./19 від 26.04.2019 відповідач отримав лише 02.05.2019 за вх.№2178, що підтверджується відміткою на ньому, тоді як спірна постанова прийнята 01.11.2019 (а.с. 31-37).

У судовому засіданні представник позивача вимоги позовної заяви підтримала, просила її задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував, просив відмовити у його задоволенні.

Суд, здійснивши розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, заслухав пояснення учасників справи, дослідив матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та відзив, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, приходить до таких висновків.

Козельщинське районне лабораторне відділення Горішньоплавнівського міськрайонного відокремленого підрозділу лабораторних досліджень ДУ Полтавський ОЛЦ МОЗ України" надіслало своїм листом від 21.03.2019 №22 повідомлення щодо хворих дітей, які були госпіталізовані в Горішньоплавнівське інфекційне відділення з діагнозом "гострий ентерит" та результати санітарно-мікробіологічного дослідження №3, №4, №5, №6, №7 (а.с. 50-53).

До відповідача надійшла заява від 30.03.2019 гр. ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , гр. ОСОБА_3 щодо ситуації в дитячому садочку "Дзвіночок" з виписками із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого №233 щодо ОСОБА_2 та №234 щодо ОСОБА_5 (а.с. 54-56).

Відповідно до наказу відповідача від 18.04.2019 №1109-ОД "Про проведення позапланового заходу" (а.с. 57) та посвідчення (направлення) на проведення перевірки від 18.04.2019 № 2118 (а.с. 58) цього ж дня відповідачем було проведено позаплановий захід щодо Козельщинський ЗДО "Дзвіночок" № 200 за адресою: Полтавська область, Козельщинський район, смт. Козельщина, вул. Партизанська 7.

В ході перевірки встановлено ряд порушень Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", зокрема:

- п. 3 ч. 1 ст. 41 - в приміщенні харчоблоку та допоміжних приміщеннях недостатня система вентиляції. Система природної вентиляції сконструйована так, що потік повітря із забрудненої зони (з вулиці, комори) потрапляє до чистої зони (кухні), на кахлі стін, вікнах, дверях сліди конденсату. В усіх приміщеннях відчувається підвищена вологість;

- п. 2 ч. 1 та 2 ст. 42 - в приміщеннях харчоблоку поверхня стелі частково порушена, вражена пліснявою (кухня, м`ясний цех, овочевий цех, комора);

- п. 5 ч. 1 ст. 42 - поверхня (включаючи поверхню обладнання), що контактують з харчовими продуктами, частково у пошкодженому стані, емальований посуд пошкоджений (сколи, емалі), дерев`яні розроблювальні дошки пошкоджені, вражені пліснявою (для сирих овочів, м`яса, шинковка для сирих овочів). Столи не марковані, покриті цератою (кухня);

- п. 6 ч. 1 ст. 42 - інструменти, обладнання, прибиральний інвентар зберігається невпорядковано;

- п. 1, 2, 3 ч. 1 ст. 45 - на столі для вареного м`яса знаходиться в неналежному стані м`ясорубка, ємність для третіх страв, не маркований скляний посуд (банки), ганчірка, поверхня стола металева, з ознаками корозії. Мийки для миття посуду № 1 та № 2 частково пошкоджені, зливні решітки вражені корозією, крани - вражені корозією;

- ч. 3 ст. 45 - для миття посуду та кухонного інвентарю використовується сода харчова, господарське мило, гель для миття посуду "Гала";

- п. 2 ч. 1 ст. 46 - відсутні закриті контейнери для харчових відходів;

- п. 6 ч. 1 ст. 49 - добові харчові проби зберігаються в холодильнику, який не маркований, вражений корозією, в морозильному відділенні зберігались особисті продукти (сало, вареники). В холодильному обладнанні використовуються побутові термометри. В коморі відсутні засоби для вимірювання температурно-вологісного режиму. В журналах обліку температурного режиму вказана на протязі останніх 3-х місяців постійна температура (+3-4 0С та в морозильних камерах -21 0С), що на момент перевірки не відповідало дійсності.

За наслідками перевірки складено акт перевірки від 18.04.2019 (а.с. 81-88).

В акті перевірки завідувачка Козельщинського ЗДО "Дзвіночок" ОСОБА_6 зазначила, що зауважень до проведення перевірки не має.

Як визначено пунктами 1-3, 5, 6, 8 частини першої статті 11 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", під час здійснення заходів державного контролю державні інспектори та державні ветеринарні інспектори мають право: безперешкодного доступу без попередження до потужностей під час їх роботи; здійснювати інспектування потужностей, випробувальних лабораторій, що розміщуються на потужностях і пов`язані з виробництвом та/або обігом харчових продуктів та/або кормів; здійснювати відбір зразків з метою перевірки відповідності законодавству про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин; перевіряти документи щодо дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин і отримувати їх копії; здійснювати інтерпретацію результатів лабораторних досліджень (випробувань) зразків; збирати докази, що підтверджують порушення операторами ринку цього Закону, законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин, у тому числі здійснювати відбір зразків.

Згідно з пунктом 2 частини п`ятої статті 21 цього ж Закону, відбір зразків здійснюється у порядку, зокрема, позапланового відбору - якщо під час здійснення державного контролю виникла обґрунтована підозра щодо невідповідності або існують інші підстави для відбору зразків, встановлені цим Законом.

Відбір зразків продукції, як визначено частиною першою статті 13 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", здійснюється на підставі письмового вмотивованого рішення керівника органу державного нагляду (контролю) (голови державного колегіального органу) або його заступника (члена державного колегіального органу) згідно із законом.

Відповідач 18.04.2019 прийняв рішення №4 та №5 (а.с. 59-60) про здійснення в Козельщинському ЗДО "Дзвіночок" смт. Козельщина відбору продукції кожного найменування у кількості не менше як 2-екземпляри, один (контрольний) з яких залишається у суб`єкта господарювання, а саме: масло солодковершкове селянське Опішнянка 73%, виробник ТОВ ТД "Центр харчових технологій" смт. Чутове, вул. Набережна, 5 Т.М. "Молочний дар" дата виготовлення 08.04.2019; м`ясо свинина (лопаткова частина), виробник ОСОБА_7 АДРЕСА_1 , дата виготовлення 09.04.2019; печінка свиняча, виробник ФОП ОСОБА_8 дата виготовлення 15.04.2019; консерви молочні, молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жиру, виробник ПАТ "Первомайський молочноконсервний комбінат", дата виготовлення 02.05.2018 м. Первомайськ, Миколаївська область; крупа ячна, виробник ФОП ОСОБА_7 ., м. АДРЕСА_2 , дата фасування 20.01.2019; сир твердий "Російський Звенигора 50%, виробник ПрАТ "Звенигородський сироробний комбінат", дата виготовлення 07.03.2019 м. Звенигородка Черкаської області; сухофрукти (замовник ФОП ОСОБА_9 , АДРЕСА_3 ; готові страви (розсольник "Ленінградський", овочеве рагу, биток рибний, компот зі свіжих яблук, дата приготування 18.04.2019); вода питна кип`ячена, дата приготування 18.04.2019, що підтверджується актами відбору зразків від 18.04.2019 №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, №10 (а.с. 61-80).

Згідно з пунктом 7 частини першої статті 11 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин" під час здійснення заходів державного контролю державні інспектори та державні ветеринарні інспектори мають право видавати приписи щодо усунення порушень цього Закону, законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин.

22.04.2019 ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області був виданий припис №3, яким позивача зобов`язано сунути виявлені в ході перевірки порушення (а.с. 89-90) та вручений позивачу 25.04.2019 (а.с. 91-92).

02.05.2019 за вх. №2178 до відповідача надійшов експертний висновок Регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби в Полтавській області №001107 д.к./19 від 26.04.2019, в якому зазначено про виявлення у зразку м`яса свинини (лопаткова частина) збудника Listeria monocytogenes (а.с. 93).

У зв`язку з цим 03.05.2019 головним державним інспектором та головним державним ветеринарним інспектором прийнято рішення №13 про вилучення з обігу харчових продуктів - м`ясо свинини (лопаткова частина) в кількості 20 кг - залишок станом на 18.04.2019 (а.с. 94).

На виконання даного рішення директором Козельщинського ЗДО "Дзвіночок" надано інформацію у формі листа від 07.05.2019 №01-06/28 про те, що м`ясо свинина (лопаткова частина), що може спричинити шкідливий вплив для здоров`я дітей вилучене в повному обсязі, про що складено акт №1 від 07.05.2019, та повернуте постачальнику для утилізації (а.с. 96-97).

25.10.2019 державним інспектором та державним ветеринарним інспектором - виконуючим обов`язки начальника управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області Валявським Я.Ф. складено протокол про порушення Козельщинським закладом дошкільної освіти "Дзвіночок" п. 5 ч. 1 ст. 20, п. 1, 2 ч. 2 ст. 37, п. 1 ч. 1 ст. 49 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (а.с. 98-100).

25.10.2019 директором Козельщинського ЗДО "Дзвіночок" ОСОБА_6 отримано повідомлення №01-27/7253 про розгляд справи про порушення вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", який має відбутися 01.11.2019 о 10:00 год. (а.с. 101-102).

Постановою ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області від 01.11.2019 №22 у присутності директора Козельщинський ЗДО "Дзвіночок" ОСОБА_6 відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 65 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин" накладено на юридичну особу штраф у розмірі десяти мінімальних заробітних плат, що становить 41 730,00 грн (а.с. 203-204).

Не погоджуючись з означеною постановою, Козельщинський ЗДО "Дзвіночок" звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи даний публічно-правовий спір по суті, суд виходить з наступного.

Мотиви позивача зводиться до того, що згідно висновків медичних закладів симптоми у дітей не були пов`язані з хворобою лістеріоз, яку викликає збудник Listeria monocytogenes, що був виявлений у замороженому м`ясі свинини. При цьому, результати лабораторних досліджень, викладені у листі Козельщинського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області від 21.03.2019 №01-27/22-09/46, на переконання позивача, підтверджують той факт, що у ясла-садку випадку харчового отруєння дітей не було. Тобто відсутній причинно-наслідковий зв`язок між споживанням дітьми готових до споживання страв із м`яса свинини та виникненням у них ацетонемічного синдрому.

Перевіряючи твердження позивача на предмет їх відповідності фактичним обставинам, суд встановив наступне.

Як встановлено судовим розглядом, ГУ Держпродспоживслужби у Полтавській області накладено на Козельщинський ЗДО "Дзвіночок" штраф за порушення вимог п. 5 ч. 1 ст. 20, п. 1, 2 ч. 2 ст. 37, п. 1 ч. 1 ст. 49 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів".

Відповідно до пункту 55 частини першої статті 1 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб`єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об`єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.

Таким чином, Козельщинський ЗДО "Дзвіночок" підпадає під визначення оператора ринку харчових продуктів.

Згідно з пунктом 5 частини першої статті 20 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" оператори ринку зобов`язані забезпечувати виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів щодо окремих показників якості.

За приписами пунктів 1, 2 частини другої статті 37 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" забороняється також обіг об`єктів санітарних заходів, якщо ці об`єкти, зокрема: небезпечні; непридатні до споживання.

Оператори ринку дотримуються таких вимог, зокрема, забороняється прийняття об`єктів санітарних заходів (крім живих тварин), що використовуються для виробництва харчових продуктів, після переробки яких отриманий харчовий продукт є непридатним для споживання людиною (п. 1 ч. 1 ст. 49 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів").

Відповідно до пункту 13 частини першої статті 65 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", оператори ринку несуть відповідальність за порушення значень параметрів безпечності об`єктів санітарних заходів або кормів, встановлених законодавством про харчові продукти та корми у вигляді накладення штрафу на юридичних осіб у розмірі десяти мінімальних заробітних плат, на фізичних осіб - підприємців - у розмірі п`яти мінімальних заробітних плат.

Як видно з експертного висновку Регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби в Полтавській області №001107 д.к./19 від 26.04.2019, надісланий зразок 001107д.к./1/19-м`ясо свинина заморожена (лопаткова частина) за мікробіологічними показниками (Listeria monocytogenes) не відповідає ДСТУ 4590:2006: №001107 д.к./1/19-м`ясо свинина заморожена (лопаткова частина) за мікробіологічними показниками (КМАФАнМ:БГКП: патогенні мікроорганізми в т.ч. сальмонели) відповідає ДСТУ 4590:2006 зразок №001107 д.к./1/19-м`ясо свинина заморожена (лопаткова частина) за фізико-хімічними показниками відповідає Наказ №28 від 07.06.2002 "Про затвердження Правил передзабійного огляду тварин і ветеринарно-санітарної експертизи м`яса та м`ясних продуктів" (а.с. 93).

Таким чином, факт виявлення у м`ясі свинини (виробник ОСОБА_7 , АДРЕСА_1 ) збудника Listeria monocytogenes, наявність якого взагалі не допускається у м`ясі, підтверджено експертним висновком Регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби в Полтавській області №001107 д.к./19 від 26.04.2019.

Незважаючи на цей прикрий факт Козельщинський ЗДО "Дзвіночок" продовжує співпрацю з постачальником недоброякісного м`яса свинини ФОП ОСОБА_7 , про що повідомила суду керівник закладу у судовому засіданні. Про будь-які вжиті заходи передостороги щодо закупленого м`яса у даного постачальника представник позивача суду не повідомила.

Тож з огляду на сам лише факт виявлення у зразку 001107д.к./1/19-м`ясо свинини бактерії Listeria monocytogenes, наявність якої не допускається вимогами чинного законодавства, суд вважає наявними усі підстави для застосування до такого суб`єкта господарювання штрафу, передбаченого пунктом 13 частини першої статті 65 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин".

Крім того, позивач стверджує, що відповідач не мав права розпочинати справу про порушення Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин", оскільки шестимісячний строк з дня виявлення правопорушення, протягом якого може бути накладено штраф, закінчився 26.10.2019, коли відповідач отримав результати лабораторних досліджень згідно з експертним висновком Регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби в Полтавській області №001107 д.к./19 від 26.04.2019.

Надаючи оцінку даним твердженням, суд виходить з такого.

Провадження у справах про порушення юридичними особами та фізичними особами - підприємцями цього Закону, законодавства про харчові продукти та корми здійснюється відповідно до положень статті 66 Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин".

Дійсно, за приписами частини другої вказаної статті, штраф за порушення цього Закону, законодавства про харчові продукти та корми може бути накладено протягом шести місяців з дня виявлення правопорушення, але не пізніше одного року з дня його вчинення.

Як видно з відмітки вхідного штампу ГУ Держпродспоживслужби у Полтавській області, 02.05.2019 за вх. №2178 до відповідача надійшов експертний висновок Регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби в Полтавській області №001107 д.к./19 від 26.04.2019, в якому зазначено про факт виявлення в зразку м`яса свинини (лопаткова частина) збудника Listeria monocytogenes (а.с. 93).

Таким чином, про порушення Козельщинським ЗДО "Дзвіночок" вимог Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин" відповідачу стало відомо з вищевказаного експертного висновку, який той отримав лише 02.05.2019. Постанову ж про накладення на позивача штрафу було винесено 01.11.2019, тобто в межах шестимісячного строку, встановленого статтею 66 Закону.

Відтак, твердження позивача про порушення відповідачем строку для притягнення до відповідальності за порушення Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин" не відповідає дійсності.

Оцінивши зібрані у справі докази, які свідчать про наявність законних підстав для проведення перевірки, а також для застосування до позивача штрафу, суд визнає позовні вимоги необґрунтованими з огляду на доведений факт порушення позивачем вимог Закону України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин".

Відтак у задоволенні позову слід відмовити у повному обсязі.

За таких обставин підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов Козельщинського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Дзвіночок" Козельщинської селищної ради Полтавської області (вул. Партизанська, 7, смт. Козельщина, Козельщинський район, Полтавська область, 39100, код ЄДРПОУ 23546463) до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області (вул. Воскресенський узвіз, 7, м. Полтава, 36020, код ЄДРПОУ 40358617) про визнання протиправною та скасування постанови - залишити без задоволення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням положень п.п. 15.5 п. 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст судового рішення складений 20.01.2020.

Суддя Є.Б. Супрун

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.01.2020
Оприлюднено27.01.2020
Номер документу87121953
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/4588/19

Постанова від 16.06.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Постанова від 16.06.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 28.05.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 25.05.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 26.05.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 16.04.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 19.03.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 16.03.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Рішення від 15.01.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Рішення від 15.01.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні