Ухвала
від 23.01.2020 по справі 202/7332/19
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/7332/19

Провадження № 1-кс/202/517/2020

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

УХВАЛА

23 січня 2020 року м. Дніпро

слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

У провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019041690000003 від 18.01.2019 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 366, ч. 3 ст. 191 КК України.

Нагляд за додержанням законів під час досудового розслідування здійснюється прокуратурою Дніпропетровської області.

20 січня 2020 року до Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів.

Дане клопотання, згідно з протоколом передачі судової справи раніше визначеному складу суду, було передано слідчому судді 20 січня 2020 року.

Згідно з матеріалами клопотання, на початку 2018 року невстановлені слідством особи, переслідуючи корисну мету, з метою заволодіння чужими майном (державними грошовими коштами) вступили в попередню змову з службовими особами АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (форма власності державна).

Так, згідно з попередньою домовленістю та розробленим планом, приблизно у квітні 2018 року (більш точну дату, час та місце на досудовому розслідування не встановлено), невстановлена особа, не поставивши до відома про свої злочинні наміри, запропонувала за грошову винагороду ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 стати фіктивним засновником та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та придбати суб`єкт підприємницької діяльності (юридичної особи) з метою прикриття незаконної діяльності невстановленої особи, на що ОСОБА_5 дала свою згоду. 13.04.2018 ОСОБА_5 було призначено директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », однак вона підприємницьку діяльність не здійснювала, податкові звіти не надавала.

Після чого, на початку листопада 2018 року (більш точну дату, час та місце на досудовому розслідування не встановлено) невстановлені слідством особи, з метою заволодіння державними грошовими коштами, не маючи наміри виконувати договірні відносини, використовуючи підроблені документи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », подали їх до тендерного комітету АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та 30.11.2018 за попередньою домовленістю з невстановленим службовими особами АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які зловживаючи службовим становищем вклали з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » договір про закупівлю № 37/18, сума договору склала 26330000,00 гривень. Після чого, реалізуючи свій злочинний направлений на заволодіння чужим майном (державними грошовими коштами) невстановлені слідством особи за попередньою змовою з службовими особами АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » підробивши додаткову угоду № 1 від 19.12.2018 та додаткову угоду без номеру від 11.12.2018, безпідставно перерахували на банківський рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » № НОМЕР_2 , відкритого АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », грошові кошти у сумі 21064000,00 грн., якими невстановлені слідством особи розпорядились на свій розсуд чим завдали матеріальних збитків АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

В ході проведення досудового розслідування згідно показів головного бухгалтера АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_6 встановлено, що підставою для перерахування коштів за договором про закупівлю №37/18 від 30.11.2018 було надання в бухгалтерію підприємства рахунку на оплату № 10 від 03.12.2018 та реєстру платежів № 174/07 від 13.12.2018, які зберігаються в бухгалтерії підприємства.

При огляді документів, вилучених на підставі ухвали слідчого судді, а саме документів відкриття рахунку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та додаткової угоди (без номеру) до договору про закупівлю № 37/18 від 30.11.2018 датованої 11.12.2018, було встановлено що рахунок № НОМЕР_2 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відкрито в банківській установі 12.12.2018, а додаткова угода (без номеру) до договору про закупівлю № 37/18 від 30.11.2018 про зміну реквізитів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » - банківського рахунку була вкладена 11.12.2018, до відкриття рахунку № НОМЕР_2 в банківській установі (12.12.2018).

Згідно з висновком експерта у додатковій угоді (без номеру) до договору про закупівлю № 37/18 від 30.11.2018, датованої 11.12.2018 підпис директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » виконаний не ОСОБА_5 , а іншою особою.

Додаткова угода (без номеру) до договору про закупівлю № 37/18 від 30.11.2018 була погодження з службовими особами АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »: начальником відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_7 , начальником тендерного відділу ОСОБА_8 , головним бухгалтером ОСОБА_6 , директором з безпеки ОСОБА_9 , комерційним директором ОСОБА_10 , директором з правових питань ОСОБА_11 , що свідчить про умисне внесення службовими особами АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » недостовірних даних в офіційний документ, що в подальшому спричинили тяжкі наслідки - завдання матеріальних збитків державному підприємству у сумі 21064000,00 грн.

Так, з метою встановлення особистого посвідчення комерційним директором ОСОБА_10 , начальником відділу матеріально технічного постачання ОСОБА_7 , директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 рахунку на оплату № 10 від 03.12.2018 та реєстру платежів № 174/07 від 13.12.2018 необхідно провести почеркознавчу експертизу для проведення якої необхідно надати експерту оригінали вищевказаних документів.

В обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що з метою отримання доказів вчинення службовими особами державного підприємства АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » кримінального правопорушення необхідно отримати тимчасовий доступ до документів:

- книг реєстрації договорів за 2018 рік, в тому числі в електронному вигляді, в яких повинні бути відображені реєстрація договорів, додаткових договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

- книг реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції за 2018-2019 рік , в тому числі в електронному вигляді, в яких повинні бути відображено надходження документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;

- накази про відпустку, знаходження на лікарняному за 2018 рік службових осіб: в.о. генерального директора АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_12 , головного бухгалтера ОСОБА_6 , начальника відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_7 , комерційного директора ОСОБА_10 , директора з безпеки ОСОБА_9 , начальника тендерного відділу ОСОБА_8 , директора з правових питань ОСОБА_11 , начальника юридичного відділу ОСОБА_13 , головного інженера ОСОБА_14 ;

- книг реєстрації наказів по підприємству за 2018 рік, в тому числі в електронному вигляді;

- табелів обліку робочого часу за період з 2018 рік: в.о. генерального директора АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_12 , головного бухгалтера ОСОБА_6 , начальника відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_7 , комерційного директора ОСОБА_10 , директора з безпеки ОСОБА_9 , начальника тендерного відділу ОСОБА_8 , директора з правових питань ОСОБА_11 , начальника юридичного відділу ОСОБА_13 , головного інженера ОСОБА_14 ;

- посадові інструкції - начальника відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_7 , комерційного директора ОСОБА_10 , директора з безпеки ОСОБА_9 , начальника тендерного відділу ОСОБА_8 , директора з правових питань ОСОБА_11 , начальника юридичного відділу ОСОБА_13 , головного інженера ОСОБА_14 ;

- договори матеріальної відповідальності з службовими особами: в.о. генерального директора АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_12 , головного бухгалтера ОСОБА_6 , начальника відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_7 , комерційного директора ОСОБА_10 , директора з безпеки ОСОБА_9 , начальника тендерного відділу ОСОБА_8 , директора з правових питань ОСОБА_11 , начальника юридичного відділу ОСОБА_13 , головного інженера ОСОБА_14 ;

- бухгалтерських документів які послугували перерахуванню коштів по договору про закупівлі 37/18 від 30.11.2018.

Вищеперераховані документи перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ).

З метою запобігання можливій зміни або знищення документів до яких планується отримати тимчасовий доступ прокурор просить розглядати клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

Слідчий у судове засідання не з`явився, подав заяву в якій просив розглянути клопотання за його відсутності, клопотання підтримав та просив задовольнити.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України клопотання розглядається без особи, у володінні якої знаходяться речі та документи.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, дійшов наступного висновку.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Як вбачається зі змісту п. 5 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать відомості, які можуть становити банківську таємницю.

Згідно з ч. 5ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч. 6ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя в ухвалі про тимчасовий доступ до речей і документів може дати розпорядження про можливість вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей і документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи викладене, слідчий суддя дійшов висновку про наявність достатніх підстав вважати, що в результаті надання доступу до документів, які знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), може бути отримана необхідна інформація, яка сама по собі або в сукупності з іншими доказами у кримінальному провадженні в межах якого подається клопотання, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а вилучення оригіналів документів необхідне для проведення експертиз у кримінальному провадженні.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 110, 131, 132, 159-166, 309, 369-372, 395 КПК України, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити.

Зобов`язати уповноважених осіб АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) надати старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Дніпропетровській області підполковнику поліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), а саме до:

- рахунку на оплату № 10 від 03.12.2018;

- реєстру платежів № 174/07 від 13.12.2018;

- книг реєстрації договорів з АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2018 рік, в тому числі в електронному вигляді;

- книг реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2018-2019 рік, в тому числі в електронному вигляді;

- наказів про відпустку, знаходження на лікарняному за 2018 рік службових осіб: в.о. генерального директора АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_12 , головного бухгалтера ОСОБА_6 , начальника відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_7 , комерційного директора ОСОБА_10 , директора з безпеки ОСОБА_9 , начальника тендерного відділу ОСОБА_8 , директора з правових питань ОСОБА_11 , начальника юридичного відділу ОСОБА_13 , головного інженера ОСОБА_14 ;

- книг реєстрації наказів по підприємству АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2018 рік, в тому числі в електронному вигляді;

- табелів обліку робочого часу за період з 2018 рік службових осіб: в.о. генерального директора АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_12 , головного бухгалтера ОСОБА_6 , начальника відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_7 , комерційного директора ОСОБА_10 , директора з безпеки ОСОБА_9 , начальника тендерного відділу ОСОБА_8 , директора з правових питань ОСОБА_11 , начальника юридичного відділу ОСОБА_13 , головного інженера ОСОБА_14 ;

- посадові інструкції службових осіб АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »: начальника відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_7 , комерційного директора ОСОБА_10 , директора з безпеки ОСОБА_9 , начальника тендерного відділу ОСОБА_8 , директора з правових питань ОСОБА_11 , начальника юридичного відділу ОСОБА_13 , головного інженера ОСОБА_14 ;

- договори матеріальної відповідальності з службовими особами АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »: в.о. генерального директора АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_12 , головного бухгалтера ОСОБА_6 , начальника відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_7 , комерційного директора ОСОБА_10 , директора з безпеки ОСОБА_9 , начальника тендерного відділу ОСОБА_8 , директора з правових питань ОСОБА_11 , начальника юридичного відділу ОСОБА_13 , головного інженера ОСОБА_14 ;

- бухгалтерських документів які послугували перерахуванню коштів по договору про закупівлі 37/18 від 30.11.2018.

Надати можливість вилучення оригіналів документів рахунок на оплату № 10 від 03.12.2018; рееєстр платежів № 174/07 від 13.12.2018, з метою проведення почеркознавчої експертизи.

Зобов`язати генерального директора (особу, яка виконує його обов`язки) АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » виготовити копії документів та роздруківки з електронних носіїв:

- книг реєстрації договорів з АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2018 рік, в тому числі в електронному вигляді;

- книг реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2018-2019 рік, в тому числі в електронному вигляді;

- наказів про відпустку, знаходження на лікарняному за 2018 рік службових осіб: в.о. генерального директора АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_12 , головного бухгалтера ОСОБА_6 , начальника відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_7 , комерційного директора ОСОБА_10 , директора з безпеки ОСОБА_9 , начальника тендерного відділу ОСОБА_8 , директора з правових питань ОСОБА_11 , начальника юридичного відділу ОСОБА_13 , головного інженера ОСОБА_14 ;

- книг реєстрації наказів по підприємству АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2018 рік, в тому числі в електронному вигляді;

- табелів обліку робочого часу за період з 2018 рік посадових осіб: в.о. генерального директора АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_12 , головного бухгалтера ОСОБА_6 , начальника відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_7 , комерційного директора ОСОБА_10 , директора з безпеки ОСОБА_9 , начальника тендерного відділу ОСОБА_8 , директора з правових питань ОСОБА_11 , начальника юридичного відділу ОСОБА_13 , головного інженера ОСОБА_14 ;

- посадові інструкції службових осіб АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »: начальника відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_7 , комерційного директора ОСОБА_10 , директора з безпеки ОСОБА_9 , начальника тендерного відділу ОСОБА_8 , директора з правових питань ОСОБА_11 , начальника юридичного відділу ОСОБА_13 , головного інженера ОСОБА_14 ;

- договори матеріальної відповідальності з службовими особами АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »: в.о. генерального директора АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_12 , головного бухгалтера ОСОБА_6 , начальника відділу матеріально-технічного постачання ОСОБА_7 , комерційного директора ОСОБА_10 , директора з безпеки ОСОБА_9 , начальника тендерного відділу ОСОБА_8 , директора з правових питань ОСОБА_11 , начальника юридичного відділу ОСОБА_13 , головного інженера ОСОБА_14 ;

- бухгалтерських документів які послугували перерахуванню коштів по договору про закупівлі 37/18 від 30.11.2018,

- завіривши кожний документ належним чином, надавши можливість вилучити копії вищевказаних документів.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк виконання ухвали до 22 лютого 2020 року.

Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення23.01.2020
Оприлюднено07.02.2023
Номер документу87124166
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —202/7332/19

Ухвала від 23.01.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 15.01.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 15.01.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 15.01.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 15.01.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 15.01.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 15.01.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 15.01.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 15.01.2020

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 13.11.2019

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні