Ухвала
від 23.01.2020 по справі 760/1818/20
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження №1-кс/760/834/20

Справа 760/1818/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 січня 2020 року слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого з особливо важливих справ відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Київській області лейтенант податкової міліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів на підставі матеріалів кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32018110000000038 від 24.05.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212 КК України,-

В С Т А Н О В И В:

слідчий звернувся з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю вилучити (здійснити їх виїмку), які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ).

Так, слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 32018110000000038 від 24.05.2018 за фактом сприяння в умисному ухиленні від сплати податків за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27 ч. 3 ст. 212 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що група осіб сприяють підприємствам реального сектору економіки в ухиленні від сплати податків шляхом формування штучного податкового кредиту, що стало можливим за результатами діяльності злочинної схеми, яка полягає у імпорті підконтрольними суб`єктами господарювання, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код ЄДР НОМЕР_3 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (код ЄДР НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код ЄДР НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код ЄДР НОМЕР_9 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДР НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДР НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДР НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДР НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код ЄДР НОМЕР_19 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код ЄДР НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код ЄДР НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (код ЄДР НОМЕР_22 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 " (код ЄДР НОМЕР_23 ), ПП " ОСОБА_5 " (код ЄДР НОМЕР_24 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (код НОМЕР_25 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 " (код ЄДР НОМЕР_26 ) та фізичних осіб ІНФОРМАЦІЯ_26 , ІНФОРМАЦІЯ_27 , ІНФОРМАЦІЯ_28 , ІНФОРМАЦІЯ_29 , Nil ІНФОРМАЦІЯ_30 , ІНФОРМАЦІЯ_31 , продукції через митну територію України, шляхом заниження вартості імпортованої продукції, яка в подальшому реалізовується по «ланцюгу» постачання на підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код ЄДР НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код ЄДР НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код ЄДР НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код ЄДР НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код ЄДР НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код ЄДР НОМЕР_32 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_38 " (код ЄДР НОМЕР_33 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 " (код ЄДР НОМЕР_34 ), що спричинило ненадходження до Бюджету податків на суму понад 6 750 тис. грн., та являється особливо великим розміром. Крім цього, досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код ЄДР НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код ЄДР НОМЕР_19 ) та громадяни ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , в 2017-2018 роках сприяли підприємствам реального сектору економіки в ухиленні від сплати податків в особливо великих розмірах, шляхом штучного формування податкового кредиту з податку на додану вартість, що стало можливим за результатами діяльності організованої ними злочинної схеми протиправного розмитнення товаро-матеріальних цінностей за заниженими цінами, шляхом використання підконтрольних підприємств-імпортерів, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (ЄДР НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (ЄДР НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 (ЄДР НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 » (ЄДР НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (ЄДР НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (ЄДР НОМЕР_41 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (ЄДР НОМЕР_42 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_48 " (ЄДР НОМЕР_43 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_49 " (ЄДР НОМЕР_44 ).

Так, у ході досудового розслідування вказаного кримінального провадження отримано інформацію від ОУ ГУ ДФС у Київській області відповідно до якої встановлено, що в період 2018-2019 років невстановлені на даний час особи створили (придбали) ряд суб`єктів фінансово-господарської діяльності, які входять до складу «транзитно-конвертаційної групи» та здійснюють незаконну діяльність пов`язану з наданням послуг по безперешкодній реєстрації податкових накладних підконтрольних юридичних осіб (формування податкового кредиту або формування ліміту) з метою прикриття незаконної діяльності таких суб`єктів, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_45 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_46 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_47 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_48 ).

Схема протиправної діяльності полягає в наступному: незаконна діяльності по переводу безготівкових грошових коштів в готівку здійснюється за грошову винагороду у розмірі від 4-12%, шляхом проведення безтоварних операцій та надання реально діючим підприємствам послуг по штучному формуванню податкового кредиту з ПДВ та валових витрат. В свою чергу безготівкові грошові кошти підприємств реального сектору економіки надходять на рахунки вище вказаних «транзитно конвертаційних підприємств» у вигляді оплати за товарно-матеріальні цінності (роботи, послуги), після чого дані кошти переводяться у готівку за грошову винагороду шляхом їх зняття з розрахунковим рахунків підконтрольними особами та в рахунок переведення безготівкових коштів на рахунки групи підконтрольних юридичних та фізичних осіб-підприємців.

Так, невстановлені на даний час особи, керуючись злочинною метою розробили спільний план відповідних протиправних дій, який полягає у встановленні контролю над вищевказаними суб`єктами підприємницької діяльності (юридичними особами), отриманні права розпорядження їх майном, у тому числі грошовими коштами, які надходять на їх банківські рахунки; складанні та видачі від імені даних суб`єктів підприємницької діяльності підроблених первинних документів бухгалтерського та податкового обліку, які б свідчили про проведення господарських операцій з продажу (придбання) товарів, виконання робіт, надання послуг суб`єктам підприємницької діяльності реального сектору економіки; отримання від даних суб`єктів безготівкових коштів в рахунок оплати за начебто реалізовані товари, виконані роботи, наданні послуги та подальшого їх переведення в готівку, минаючи при цьому систему оподаткування.

За результатами аналізу фінансово-господарської діяльності встановлено, що вищезазначені суб`єкти підприємницької діяльності здійснюють «перелом» найменування товару (послуг) шляхом реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в «Єдиному реєстрі податкових накладних» в адресу «транзитно - конвертаційних» груп (замовників послуг) з найменуванням товарів (послуг) в податковій накладній/розрахунку коригування, які необхідно замовнику схеми для подальшого документального оформлення безтоварних операцій з підприємствами реального сектору економіки України, що призводить до умисного ухилення від сплати податків суб`єктами реального сектору економіки шляхом їх мінімізації та безтоварності.

В ході досудового розслідування встановлено та допитано директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » - ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_54 (РНОКПП НОМЕР_49 ), який показав, що непричетний до ведення фінансово-господарської діяльності даних підприємств, підприємства зареєстрував за грошову винагороду.

Згідно даних податкової звітності даних підприємств встановлено підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_50 ), яке в звітності відобразило придбання у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_48 ) товарів (набір для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби ІНФОРМАЦІЯ_55 , ротор для поглиблених плашок A-2-DWP до центрифуги лабораторної Eppendorf) на загальну суму понад 26,3 млн. грн., в т.ч. ПДВ на суму понад 4,3 млн. грн.

Згідно наявних інформаційних ресурсів встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » є постійним учасником і переможцем державних закупівель та упродовж 2018-2019 років здійснює поставку медичного обладнання для державних установ: ІНФОРМАЦІЯ_56 , ІНФОРМАЦІЯ_57 , протезобудування та відновлення працездатності, ІНФОРМАЦІЯ_58 , ІНФОРМАЦІЯ_59 . На адресу вказаних установ згідно податкової звітності протягом 2018-2019 років поставлено спеціального медичного обладнання на загальну суму понад 23,8 млн. грн.

Аналізом діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » досліджено ланцюг постачання товарів та встановлено, що придбання більшості товарів підприємство відображає за рахунок підприємств з ознаками фіктивності, у яких відсутня матеріальна база, власні або орендовані виробничі, складські, офісні приміщення, транспортні засоби, наймані працівники, у більшості відбувається підміна номенклатури придбаних і поставлених товарів (робіт, послуг), зокрема: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_60 " (ЄДРПОУ НОМЕР_51 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_61 " (ЄДРПОУ НОМЕР_52 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_62 " (ЄДРПОУ НОМЕР_53 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_63 " (ЄДРПОУ НОМЕР_54 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_64 " (ЄДРПОУ НОМЕР_55 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_65 " (ЄДРПОУ НОМЕР_56 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_66 " (ЄДРПОУ НОМЕР_57 ), за рахунок яких відображено придбання товарів на загальну суму 73,4 млн. грн., в т.ч. ПДВ на суму 12,2 млн. грн.

Таким чином ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » здійснює постачання спеціального імпортного медичного обладнання на адресу державних установ, походження якого не відоме, тобто фактично вказане обладнання могло бути отримано незаконним шляхом.

В подальшому, з метою відшукання доказів злочинної діяльності службових осіб даного підприємства на підставі ухвал Солом`янського районного суду м.Києва, спільно зі слідчими слідчої групи СУФР ГУ ДФС у Київській області, упродовж 20-21.11.2019 року проведено обшуки за фактичнии адресами місцезнаходження офісних та складських приміщень ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » та за адресою реєстрації директора останнього, в ході яких вилучено:

- первинні бухгалтерські документи по фінансово-господарським взаємовідносинам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_60 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_51 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_61 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_52 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_62 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_53 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_63 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_54 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_64 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_55 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_67 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_56 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_66 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_57 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_47 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_48 );

- чорнові записи;

- медичне обладнання та розхідні матеріали у вигляді реагентів з маркуванням іноземною мовою;

- стельовий підйомник (комплектація для активної реабілітації) в кількості 4 шт.;

- біохімічний аналізатор (адаптер) FastPrep-24 в кількості 4 шт.;

- набір для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби ІНФОРМАЦІЯ_68 (AJ Roboscreen GmbH) в кількості 55 шт.;

- набір бірок для діагностики Eppendorf.

Оглядом податкової звітності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » за весь період його діяльності встановлено, що набори для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби ІНФОРМАЦІЯ_68 ( ОСОБА_9 ) документально закуповувалися у транзитно-конвертаційних підприємств ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 », директор якого надав свідчення про непричетність до ведення фінансово-господарської діяльності підприємства, а також ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_63 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_66 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_60 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_61 ".

Також в ході огляду звітності та реєстру імпортних операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » встановлено, що стельові підйомники, біохімічні аналізатори FastPrep-24, набори для діагностики Eppendorf, вилучені в ході обшуку, підприємством не закуповувалися.

Також в ході огляду звітності та реєстру імпортних операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » встановлено, що стельові підйомники, біохімічні аналізатори FastPrep-24, набори для діагностики Eppendorf, вилучені в ході обшуку, підприємством не закуповувалися.

Крім того згідно даних бази вантажно-митних декларацій вказані товари в на митну територію України в зазначеній кількості не поставлялися.

Оглядом первинних документів по взаємовідносинам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » з транзитно-конвертаційними підприємствами встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » укладено тристоронні договори відступлення права вимоги, згідно яких право вимоги боргу згідно договорів про закупівлю товарів з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_64 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_63 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_62 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_65 ", перейшло до ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_69 ".

Оглядом звітності ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_69 " (ЄДРПОУ НОМЕР_58 ) встановлено неповну відповідність номенклатури товарів (робіт, послуг) при відображенні операцій з придбання і поставки, а саме кількість реалізованих товарів перевищує кількість придбаних, відбувається реалізація товарів, які не закуповувалися, що свідчить про безтоварний характер вказаних операцій. Разом з тим оглядом встановлено відсутність у підприємства необхідних умов для ведення господарської діяльності в обсягах, відображених в звітності, відсутність власних або орендованих офісних, складських, виробничих приміщень, транспортних засобів, тобто відсутні умови для виробництва товарів, зберігання придбаних товарів, транспортування.

Вказані обставини свідчать про те, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » перерахувало кошти на рахунки транзитно-конвертаційного підприємства ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_69 " з метою їх обготівкування та уникнення їх можливого арешту.

В ході досудового розслідування, встановлено, що відкрито банківські рахунки в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), наданих для відкриття та обслуговування рахунків:ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_50 ) (валюта: ЄВРО) № НОМЕР_59 ; (валюта: українська гривня) № НОМЕР_59 ; № НОМЕР_60 .

Слідчий просив проводити розгляд клопотання без його участі про що надав відповідну заяву та без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, оскільки наявні достатні підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення даних речей і документів. Клопотання підтримав.

Суд визнав за можливе провести розгляд даного клопотання у відсутність слідчого та без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, оскільки було доведено наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів.

Згідно з ч.4ст.107 КПК Українифіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних заходів не здійснювалась.

Дослідивши матеріали клопотання, приходжу до наступноговисновку.

Відповідно до вимог ст.ст.131,132 КПК Українизаходи забезпеченнякримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Заходами забезпечення кримінального провадження є, зокрема, тимчасовий доступ до речей і документів.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до п.5 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, може відноситись банківська таємниця.

Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Перевіривши надані матеріали клопотання, дослідивши докази по даних матеріалах, слідчий суддя приходить до висновку про необхідність задоволення клопотання про тимчасовий доступ до документів, оскільки вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація, має суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні. Крім того, слідчим було доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.

За викладеним, керуючись ст. ст.159,160,162-164 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В:

клопотання - задовольнити.

Надати дозвіл слідчим слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 та іншим слідчим слідчої групи, та оперативним співробітникам, які будуть діяти виключно за дорученням слідчого в порядку ст. 40 КПК України на тимчасовий доступ до речей і документів, з можливістю вилучити (здійснити їх виїмку), які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), наданих для відкриття та обслуговування рахунків від 01.01.2019 та по сьогоднішній день:ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_50 ) (валюта: ЄВРО) № НОМЕР_59 ; (валюта: українська гривня) № НОМЕР_59 ; № НОМЕР_60 .

інформації, як на паперових так і на електронних носіях (в форматі EXEL), про рух грошових коштів по рахунках із розшифровкою контрагентів (назва, код ЄДРПОУ, МФО банківських установ, номерів рахунків) призначенням платежу, датою платежу, часом проведення платежу, номером платіжного документа, сумою платежу, а також з вказівкою вхідного і вихідного залишків коштів на рахунку на початок і кінець кожного дня, референт кожного платіжного документа (номер або інші символи, які використовуються для ідентифікації трансакції);

картки із зразками підписів та відбитками печаток встановленого зразка, заяв на відкриття рахунків, договорів на обслуговування клієнта, доручень на право вчинення юридичних дій від імені директорів зазначених СГД, доручення на ім`я особи, яка має право на відкриття та розпорядження рахунками;

протоколів системи «Клієнт-Банк» в яких міститься дата та час з`єднання (включаючи години, хвилини та секунди з`єднання), електронне ім`я користувача, назва операції та ІР-адреса клієнта, як на паперових так і електронних носіях.

Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

У разі відмови виконувати ухвалу слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення23.01.2020
Оприлюднено07.02.2023

Судовий реєстр по справі —760/1818/20

Ухвала від 23.01.2020

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Криворот О. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні