Рішення
від 30.01.2020 по справі 160/7575/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 січня 2020 року Справа № 160/7575/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Верба І.О., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ВІРОН ГРУП до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії, -

встановив:

І. ПРОЦЕДУРА

1. 07.08.2019 Товариство з обмеженою відповідальністю ВІРОН ГРУП звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, Державної фіскальної служби України, в якій позивач просить суд:

- визнати протиправними та скасувати рішення комісії регіонального рівня ДФС у Дніпропетровській області № 1087502/42386693 від 26.02.2019, № 1128710/42386693 від 02.04.2019, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 21.01.2019, податкової накладної № 2 від 22.02.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданих на реєстрацію ТОВ ВІРОН ГРУП ;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 21.01.2019 на загальну суму 320 000 грн, податкову накладну № 2 від 22.02.2019 на загальну суму 715 000 грн, подані ТОВ ВІРОН ГРУП для реєстрації в ЄРПН.

2. Ухвалою суду від 12.08.2019

- прийнято адміністративний позов до розгляду, відкрито позовне провадження у справі;

- призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін;

- встановлено учасникам справи строки для подання заяв по суті спору;

- витребувано від позивача копії документів, які подавались відповідачу для розгляду питання про реєстраціє податкових накладних, додатки, додані до повідомлень з доказами їх направлення (квитанції № 2), документи у довільній формі, направлені відповідачу.

3. 04.09.2019 від відповідачів надійшли відзиви на позовну заяву (а.с.112-119).

4. 25.09.2019 від позивача надійшли витребувані докази.

ІІ. ДОВОДИ ПОЗИВАЧА

5. Профільним (основним) видом діяльності підприємства є неспеціалізована оптова торгівля (основний) код КВЕД 46.90, в рамках такого виду діяльності здійснюється постачання товарів.

6. Специфіка виду діяльності полягає в ідентичності кодів товарів на вході кодам товарів на виході , оскільки позивач реалізує ТМЦ у тому самому стані, що і було придбано. Доказами придбання ТМЦ, тобто виконання зовнішньоекономічного контракту є контракт, інвойс, платіжне доручення в іноземній валюті.

7. Податкові накладні позивачем було складено та відправлено на реєстрацію вчасно, у встановлені законодавством України строки. Ліміт для реєстрації податкових накладних у системі електронного адміністрування ПДВ на момент їх подання був достатній.

8. З одержаної інформації неможливо встановити, що він стосується Критеріїв ризиковості платника податку, критеріїв ризиковості здійснення операцій, викладених в листі ДФС України від 05.11.2018 № 4065/99-99-07-05-04-18.

9. Пунктом 10 Порядку № 117 передбачено право Мінфіну або погодити, або надіслати ДФС на доопрацювання надіслані на погодження Критерії ризиковості платника податку, Критерії ризиковості здійснення операцій при цьому не передбачено право Мінфіну погоджувати такі критерії з умовами.

10. Відповідно до пункту 10 Порядку № 117, критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФСУ та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.

11. Тобто, процедура мала б завершитися підписанням наказу міністром фінансів і його опублікуванням.

12. Натомість, 13.11.2018 ДФС оприлюднила на офіційному веб-сайті затверджені: в.о. Голови Державної фіскальної служби України О. Власовим: Критерії ризиковості платника податку 05.11.2018; Критерії ризиковості здійснення операцій 05.11.2018; в.о. Голови Державної фіскальної служби України М. В. Продан: Перелік показників, що визначають позитивну податкову історію платника податку 21.03.2018. При чому, Перелік показників, що визначають позитивну податкову історію платника податку викладено в редакції листа ДФС від 21.03.2018 № 960/99-99-07-18, оцінку якому надано Державною регуляторною службою України листом від 19.04.2018 № 3890/0/20-18.

13. Відповідно до пункту 5 Порядку № 117 податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

14. Тобто, податкова накладна перевіряється на відповідність трьох критеріїв: Критерії ризиковості платника податку , Критеріям ризиковості здійснення операцій та Показники позитивної податкової історії платника податку . Проте, Показники позитивної податкової історії платника податку Міністерством фінансів України не погоджувалися.

15. В силу вимог пункту 21 цього Порядку № 117, підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

16. Зі змісту квитанцій вбачається, що реєстрація податкових накладних № 1 від 21.01.2019, № 2 від 22.02.2019 в ЄРПН зупинена з посиланням на те, що такі податкові накладні відповідають підпункту 2.1 пункту 2 Критеріїв ризиковості здійснення операцій .

17. Критерії ризиковості є основою для роботи системи зупинення реєстрації податкових накладних, оскільки саме вони і є підставами, з яких реєстрацію податкової накладної може бути зупинено. На це прямо вказує зміст підпункту 3 пункту 13 Порядку № 117, відповідно до якого у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються, зокрема, критерій (ї) ризиковості платника податку та/або критерій (ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.

18. За відсутності належним чином встановлених Критеріїв ризиковості процедура зупинення реєстрації податкових накладних не може бути реалізована, адже підставами для такого зупинення є відповідність ПН/РК Критеріям ризиковості (пункт 7 Порядку № 117).

19. Критерії ризиковості платника податку та/або критерії ризиковості господарської операції є важливим елементом порядку визначення об`єкту оподаткування ПДВ, оскільки безпосередньо впливають на суму податкових зобов`язань платника податків-покупця. Відповідно, такі Критерії можуть затверджуватися виключно нормативно-правовим актом.

20. Повноваження щодо встановлення Критеріїв ризиковості необхідно реалізовувати шляхом прийняття відповідного нормативно-правового акту, що підлягає обов`язковій державній реєстрації в Мінюсті.

21. З урахуванням викладеного, Критерії, опубліковані ДФС 13.11.2018, які по суті містять норми права, не можуть вважатися чинним нормативно-правовим актом. Водночас, жодного іншого нормативно-правового акту, який би визначав Критерії ризиковості як підстави для зупинення реєстрації податкових накладних, законотворцем не прийнято.

22. Нормою пункту 201.16 статті 201 ПК України, компетентним органом, який мав встановити підстави для зупинення реєстрації податкових накладних, є Кабінет Міністрів України. Оскільки, підставами для зупинення реєстрації податкових накладних є відповідність платника податку або його господарських операцій певним Критеріям ризиковості, то і самі ці критерії як підстави для зупинення реєстрації ПН/РК мав би визначати саме Кабінет Міністрів України.

23. Однак, постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117, жодних Критеріїв ризиковості не встановлено.

24. Таким чином, на момент зупинення реєстрації податкових накладних був відсутній будь-який належним чином затверджений нормативно-правовий акт, який би врегульовував питання визначення підстав для зупинення реєстрації податкових накладних.

25. Згадані вище Критерії, опубліковані ДФС 13.11.2018, не можуть вважатися таким, оскільки не є нормативно-правовим актом.

26. Слід зазначити, що першим етапом у процедурі реєстрації/відмови у реєстрації ПН/РК в ЄРПН є саме встановлення відповідності ПН/РК Критеріям ризиковості. Враховуючи те, що така процедура порушена фіскальним органом вже на першому етапі, про що вказано вище, тому усі наступні дії та рішення фіскального органу також за своєю суттю є протиправними.

27. Відтак, оскаржувані рішення прийняті не на підставі, у межах повноважень та не у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.

ІІІ. ДОВОДИ ДФС УКРАЇНИ

28. Відповідач проти позову заперечив повністю, зазначив, що позовні вимоги про зобов`язання ДФС України зареєструвати податкові накладні є необґрунтованими, оскільки без надання правової оцінки рішенню комісії регіонального рівня, зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні є передчасним.

ІV. ДОВОДИ ГУ ДФС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

29. Відповідач проти позову заперечив повністю, зазначив, що рішення про відмову в реєстрації таких податкових накладних з причини ненадання платником копій документів , а саме, на підставі платіжних доручень від 21.01.2019 № 9244 на загальну суму 320 000 грн, від 22.02.2019 № 9575 на загальну суму 715 000 грн виписано податкові накладні на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок (авансовий платіж), але на вказаних платіжних дорученнях відсутня банківська печатка.

30. Підставою для відмови у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначено: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

31. Згідно даних ЄРПН, рішенням Комісії ДФС України з питань розгляду скарг по податковим накладним від 21.01.2019 року № 1 та від 22.02.2019 року № 2 скарги платника не задоволено.

32. ТОВ ВІРОН ГРУП відсутній в переліку ризикових платників.

33. Рішення комісії про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є обґрунтованими, правомірними та такими, що прийняті відповідно до норм діючого законодавства та в установленому порядку, а вимоги позивача безпідставними, необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

V. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

34. ТОВ ВІРОН ГРУП зареєстровано 10.08.2018, є платником податку на додану вартість з 01.09.2018 (а.с.29).

35. Основним видом діяльності підприємства є неспеціалізована оптова торгівля, код КВЕД 46.90.

накладна № 1 від 21.01.2019

36. ТОВ ВІРОН ГРУП складено податкову накладну № 1 від 21.01.2019 на загальну суму 320 000 грн, у тому числі ПДВ 53 333,33 грн, на поставку ТОВ Компанія Біко (а.с.39-40):

1) 10-1030 Рукавички KleenHand нітрилові, цільність 3, розмір 10 (XL), код товару УКТ ЗЕД 4015190000, кількість 95 000 пар, ціна товару 1,50 грн, обсяг постачання без урахування ПДВ 142 500 грн, ПДВ 28 500 грн;

2) 10-1030 Рукавички KleenHand нітрилові, цільність 3, розмір 7 (S), код товару УКТ ЗЕД 4015190000, кількість 50 000 пар, ціна товару 1,35 грн, обсяг постачання без урахування ПДВ 67 500 грн, ПДВ 13 500 грн;

3) 10-1030 Рукавички KleenHand нітрилові, цільність 3, розмір 8 (М), код товару УКТ ЗЕД 4015190000, кількість 41 975,31 пар, ціна товару 1,35 грн, обсяг постачання без урахування ПДВ 56 666,67 грн, ПДВ 11 333,334 грн.

37. 12.02.2019 податкова накладна № 1 від 21.01.2019 доставлена до ДФС України, реєстраційний номер НОМЕР_1 , результат обробки (а.с.41):

- документ прийнято. Реєстрація зупинена;

- відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація ПН/РК від 21.01.2019 № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 4015 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової на… .

38. 22.02.2019 платником податків направлена Таблиця даних платника податку даних платника податку № 1, в якій відображена інформація (а.с.37):

1) код КВЕД: 46.90:

-- Код згідно з УКТ ЗЕД / ДК 016-2010 (придбання (отримання) товарів/послуг) - 4015190000;

-- Код згідно з УКТ ЗЕД / ДК 016-2010 (постачання (виготовлення) товарів/послуг) - - ;

2) код КВЕД: 46.90:

-- Код згідно з УКТ ЗЕД / ДК 016-2010 (придбання (отримання) товарів/послуг) - - ;

-- Код згідно з УКТ ЗЕД / ДК 016-2010 (постачання (виготовлення) товарів/послуг) - 4015190000.

39. 22.02.2019 платником податків направлено Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено № 1 по податковій накладній № 1 від 21.01.2019, на обсяг постачання без ПДВ 266 666,67 грн, ПДВ 53 333,33 грн, покупець ТОВ Компанія Біко (а.с.38):

- із поясненнями: 27.12.18 укладено дог. №1-12/18п на поставку товару - нітрілової перчатки з ТОВ Компанія БІКО . За умовами дог. 21.01.19 отримано передоплату 320 000 грн. За першою подією складено податк. накл. № 1 від 21.01.19. Товар є прямим імпортом від Maxter Glove Manufactursng SDN BHD. Відвантаження товару з Малайзії здійснюється на умовах передоплати. Приблизний термін поставки з урахуванням терміну транспортування та розмитнення 90 дн. Товар буде поставлений покупцю на умовах DDР м. Дніпро, вул.Артільна, 9 ;

- до пояснень додано 7 додатків (а.с.46-57, 61-82):

1) договір поставки № 1-12/18п від 27.12.2018;

2) специфікація № 1 від 27.12.2018 до договору № 1-12/18п від 27.12.2018;

3) платіжне доручення № 9244 від 21.01.2019 на суму 320 000 грн (а.с.56);

4) контракт № 01012019 від 01.01.2019 з Maxter Glove Manufactursng SDN BHD;

5) інвойс № РІ/10137М/11 від 18.01.2019;

6) платіжне доручення в іноземній валюті від 24.01.2019 на суму 10 972,80 USD$ (а.с.77);

7) договір суборенди нежитлового приміщення № 18-10/18 від 18.10.2018.

40. 26.02.2019 рішенням комісії регіонального рівня про врахування/неврахування Таблиці даних платника податків № 1087427/42386693, по таблиці даних платника податків від 22.02.2019 прийнято рішення про неврахування Таблиці з підстав: інше: відсутні пояснення (а.с.36).

41. Рішенням комісії регіонального рівня про реєстрацію або відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН від 26.02.2019 № 1087502/42386693 (а.с.32-33):

- було відмовлено у реєстрації податкової накладної № 1 від 21.01.2019;

- з підстав ненадання платником податків копій документів:

-- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування;

-- розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

-- додаткова інформація:


.

накладна № 2 від 22.02.2019

42. ТОВ ВІРОН ГРУП складено податкову накладну № 2 від 22.02.2019 на загальну суму 715 000 грн, у тому числі ПДВ 119 166,67 грн, на поставку ТОВ Компанія Біко (а.с.42-43):

1) 10-1030 Рукавички KleenHand нітрилові, цільність 3, розмір 8 (М), код товару УКТ ЗЕД 4015190000, кількість 100 580,245 пар, ціна товару 1,35 грн, обсяг постачання без урахування ПДВ 135 783,33 грн, ПДВ 27 156,666 грн;

2) 10-1030 Рукавички KleenHand нітрилові, цільність 3, розмір 9 (L), код товару УКТ ЗЕД 4015190000, кількість 187 000 пар, ціна товару 1,35 грн, обсяг постачання без урахування ПДВ 252 450 грн, ПДВ 50 490 грн;

3) 10-1044 Рукавички KleenHand нітрилові, цільність 3, розмір 10 (ХL), код товару УКТ ЗЕД 4015190000, кількість 50 000 пар, ціна товару 1,75 грн, обсяг постачання без урахування ПДВ 87 500 грн, ПДВ 17 500 грн;

4) 10-1044 Рукавички KleenHand нітрилові, цільність 3, розмір 7 (S), код товару УКТ ЗЕД 4015190000, кількість 50 000 пар, ціна товару 1,60 грн, обсяг постачання без урахування ПДВ 80 000 грн, ПДВ 16 000 грн;

5) 10-1044 Рукавички KleenHand нітрилові, цільність 3, розмір 9 (L), код товару УКТ ЗЕД 4015190000, кількість 25 062,50 пар, ціна товару 1,65 грн, обсяг постачання без урахування ПДВ 40 100 грн, ПДВ 8 020 грн.

43. 12.03.2019 податкова накладна № 2 від 22.02.2019 доставлена до ДФС України, реєстраційний номер НОМЕР_2 , результат обробки (а.с.44):

- документ прийнято. Реєстрація зупинена;

- відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація ПН/РК від 22.02.2019 № 2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 4015 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової на… .

44. 29.03.2019 платником податків направлено Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено № 2 по податковій накладній № 2 від 22.02.2019, на обсяг постачання без ПДВ 595 833,33 грн, ПДВ 119 166,67 грн, покупець ТОВ Компанія Біко (а.с.45):

- із поясненнями: 27.12.18 укладено дог. №1-12/18п на поставку товару - нітрілової перчатки з ТОВ Компанія БІКО . За умовами дог. 22.02.19 отримано передоплату 715 000 грн. За першою подією складено податк. накл. № 2 від 22.02.19. Товар є прямим імпортом від Maxter Glove Manufactursng SDN BHD. Відвантаження товару з Малайзії здійснюється на умовах передоплати. Приблизний термін поставки з урахуванням терміну транспортування та розмитнення 90 дн. Товар буде поставлений покупцю на умовах DDР м. Дніпро, вул. Артільна, 9 ;

- до пояснень додано 10 додатків, з них надані суду із документом довільного формату, підтверджуючим відправлення (а.с.57-60, 83-96):

-- платіжне доручення № 9575 від 22.02.2019 на суму 715 000 грн (а.с.58);

-- платіжне доручення в іноземній валюті від 26.02.2019 на суму 25 603,20 USD$ (а.с.60);

-- договір доручення на декларування в митних органах від 30.10.2018 № 682018;

-- договір на транспортно-експедиційне обслуговування від 18.03.2019 № 18032019-001.

45. Рішенням комісії регіонального рівня про реєстрацію або відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН від 02.04.2019 № 1128710/42386693 (а.с.34-35):

- було відмовлено у реєстрації податкової накладної № 2 від 22.02.2019;

- з підстав ненадання платником податків копій документів:

-- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування;

-- додаткова інформація:


.

46. Позивачем до матеріалів справи також надані копії: рахунку № 1 від 27.12.2018 на оплату ТОВ Компанія Біко рукавичок нітрілових на суму 1 516 080 грн, у тому числі ПДВ 252 680 грн, рахунку-фактури від 03.05.2019 на оплату митно-брокерських послуг, акту № ОУ-0000435 здачі-прийняття митно-брокерських послуг, рахунку на оплату морського фрахту за межами України від 03.05.2019 № 564 із актом надання послуг № 571 від 03.05.2019, рахунку на оплату № 578 від 06.05.2019 з актом надання послуг № 585 від 06.05.2019, міжнародної ТТН CMR № 113177 із штампом митниці, ВМД № 110110/2019/307448 від 03.05.2019 на поставку покупцю ТОВ Вірон Груп продавцем Maxter Glove Manufactursng SDN BHD рукавичок господарських нітрілових, видаткової накладної № 1 від 06.05.2019 (а.с.97-109).

VІ. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН

47. На дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін (пункт 201.1 статті 201 ПК України).

48. Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статті 201 ПК України).

49. При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (пункт 201.10 статті 201 ПК України).

50. Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

51. Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117 (далі - Порядок № 117), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН (далі - Реєстр).

52. Згідно пункту 2 Порядку № 117:

- моніторинг - сукупність заходів та методів роботи контролюючих органів, що виявляє за результатами проведення аналізу наявної інформації в інформаційних ресурсах ДФС та/або за результатами проведення обробки та аналізу податкової інформації об`єктивні ознаки наявності ризиків порушення норм податкового законодавства;

- критерій оцінки ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник моніторингу, що характеризує ризик;

- ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складання та надання податкової накладної / розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту а / б пункту 185.1 статті 185, підпункту а / б пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено у такій податковій накладній / розрахунку коригування та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

53. Порядком № 177 передбачено здійснення автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків.

54. Згідно пункту 3 Порядку № 117 податкові накладні / розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику), що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих на реєстрацію у місяці, іншому ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений в них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно виконуються такі умови:

- загальна сума податку на додану вартість (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну / розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 400 тис. гривень;

- одночасно значення показників D та P, розрахованих у цьому підпункті, мають такі розміри: D > 0,05, P < P м х 1,4, де: D - розрахункова величина, яка дорівнює S/T; S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами; T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування; P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування; P м - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування. Значення показника D за останні 12 календарних місяців обраховується ДФС станом на перше число календарного місяця та кожного 10 числа стає доступним платнику податку в електронному кабінеті.

55. Пунктом 4 Порядку № 117 визначено, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак, визначених у пункті 3 цього Порядку, такі податкова накладна / розрахунок коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в Реєстрі.

56. Податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку (пункт 5 Порядку № 117).

57. Згідно пункту 6 Порядку № 117 у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

58. У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна / розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку № 117).

59. Пунктом 10 Порядку № 117 встановлено, що Критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

60. Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.

61. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

62. Згідно пункту 11 Порядку № 117 ДФС розраховує показники для визначення позитивної податкової історії платника податку щомісяця до 10 числа місяця, що настає за звітним. Розраховані показники стають доступними для платника податку в електронному кабінеті.

63. У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації (пункт 12 Порядку № 117).

64. Пунктом 13 Порядку № 117 У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:

- номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;

- порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;

- критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

- пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

65. Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе (пункт 14 Порядку № 117):

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

66. Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України Про електронні довірчі послуги , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 16 Порядку № 117) .

67. Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів (пункт 18 Порядку № 117).

68. Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС) (пункт 19 Порядку № 117) .

69. Згідно пункту 20 порядку № 117 зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

70. Пунктом 21 порядку № 117 визначено, що підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

71. Відповідно до пункту 23 Порядку № 117 Комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку:

- щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень та які на дату зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі не відповідали критеріям ризиковості платника податку, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку у порядку, встановленому статтею 42 Кодексу;

- щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно та/або які на дату зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі відповідали критеріям ризиковості платника податку, приймається рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яке попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається до комісії центрального рівня.

72. Пунктом 24 Порядку № 117 визначено, що Комісія центрального рівня протягом семи робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів відповідно до пункту 15 цього Порядку, але не раніше отриманого рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі комісії регіонального рівня, може прийняти інше рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

73. Згідно пункту 28 Порядку № 117 податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

- прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;

- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;

- протягом п`яти робочих днів не прийнято та/або не зареєстровано в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданих податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить менше 30 млн. гривень та які на дату зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі не відповідали критеріям ризиковості платника податку;

- протягом семи робочих днів не прийнято та/або не зареєстровано в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданих податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 30 млн. гривень включно та/або які на дату зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі відповідали критеріям ризиковості платника податку.

74. Критерії ризиковості визначені листами ДФС України № 4065/99-99-07-05-04-18 від 05.11.2018, № 959/99-99-07-18 від 21.03.2018, № 1962/99-99-29-01-01 від 07.08.2019.

75. Підпунктом 2.1 пункту 2 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, визначених листом ДФС України від 21.03.2018 № 959/99-99-07-18, податкові накладні / розрахунки коригування, складені платниками податку, перевіряються на відповідність ознакам ризиковості здійснення операцій:

- 2.1. обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яку(ий) подано на реєстрацію в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 відсотків загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД та послуг з кодами згідно з ДКПП, перелік яких визначено ДФС відповідно до додатка, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в Таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

76. Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі Порядок - № 1246), згідно пункту 17 вказаного Порядку, у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

77. Згідно пункту 18 Порядку № 1246 на момент прийняття у встановленому порядку рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування щодо таких податкової накладної та/або розрахунку коригування проводяться перевірки, визначені пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого).

78. За результатами таких перевірок формується квитанція про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, яка надсилається платнику податку разом з відповідним рішенням.

79. Квитанція про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування, щодо яких прийнято рішення про їх реєстрацію, одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

80. Пунктом 19 Порядку № 1246 визначено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

- прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

- неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

81. У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку № 1246).

VІІ. ОЦІНКА СУДУ

82. Враховуючи обов`язок платника податків відповідно до пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації на дату виникнення податкових зобов`язань на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних, позивач при надходженні коштів на поточний рахунок у формі передплати за товар, вчинив дії у повній відповідності до закону.

83. Судом встановлено, що в розглянутому спорі контролюючий орган прийняв рішення про зупинення реєстрації податкових накладних згідно підпункту 2.1 пункту 2 Критеріїв ризиковості платників податку від 21.03.2018 № 959/99-99-07-18, та відмовив у реєстрації податкових накладних з підстав:

- ненадання платником податків копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків - по податковій накладній № 1 від 21.02.2019;

- ненадання платником податків копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування - по податковій накладній № 2 від 22.01.2019.

84. У відзиві на позов контролюючий орган регіонального рівня пояснив відмову у реєстрації податкових накладних наданням позивачем платіжних доручень на суму коштів, що надійшли на рахунок (авансовий платіж) - із відсутніми банківськими печатками (а.с.116).

85. Вирішуючи спір по суті, надаючи оцінку доводам сторін, суд виходить із того, що одним із способів здійснення податкового контролю є ведення обліку платників податків та інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів, яке є комплексом заходів, що координується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій (статті 62, 71 ПК України).

86. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

87. Ризик, відповідно до підпункту 14.1.221 пункту 14.1 статті 14 ПК України - це ймовірність недекларування (неповного декларування) платником податків податкових зобов`язань, невиконання платником податків іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.

88. Таким чином, оцінка віднесення операцій платника податків до категорії ризикових є наслідком ймовірного виявлення невиконання таким платником податкового законодавства, що прямо віднесено до функцій здійснення податкового контролю відповідачами.

89. Процедура зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування впроваджена з метою виконання функції податкового контролю, який здійснюється за діяльністю платників податку в цілому, та з метою перевірки додержання податкового законодавства при реєстрації в ЄРПН певно визначеної податкової накладної / розрахунку коригування.

90. Здійснивши зупинення податкових накладних, відповідач запропонував платнику податків надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної у Реєстрі, перелік яких визначений пунктом 14 Порядку № 117.

91. З матеріалів справи вбачається особливість операцій поставки товару - здійснення передплати за товар, отже, із врахуванням того, що товар фактично поставлений у травні 2019 року наведення підстав для відмови у реєстрації податкових накладних як ненадання первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування є необґрунтованими.

92. Платником податків до Повідомлень № 1 та № 2 додані копії платіжних доручень № 9244 від 21.01.2019 на суму 320 000 грн (а.с.56), № 9575 від 22.02.2019 на суму 715 000 грн (а.с.58), які містять: відмітку про одержання їх банком, штамп банку про дату й час проведення платіжних операцій банком.

93. Таким чином, визначені у оскаржуваних рішеннях підстави для відмови у реєстрації податкових накладних є помилковими, оскільки надані документи підтверджують здійснення господарських операцій, відносно яких виписані та направлені для реєстрації податкові накладні, на відповідному етапі таких господарських операцій - по першій події одержання коштів на поточний рахунок.

94. Крім того, листом ДФС від 21.03.2018 № 959/99-99-07-18 визначений Перелік кодів товарів, згідно з УКТ ЗЕД, та послуг з кодами, згідно з ДКПП, які застосовуються для визначення відповідності податкових накладних / розрахунків коригування, які подано на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних, критеріям ризиковості здійснення операції при здійсненні моніторингу , серед якого товару за кодом 4015 не визначено.

95. Окремо суд зазначає про помилковість висновку про неприйняття Таблиці платника податків від 22.02.2019 з підстав ненадання пояснень, які фактично надані у тексті Повідомлення № 1 від 22.02.1019.

96. Таким чином, суд доходить висновку про протиправність оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації податкових накладних.

97. Виходячи з аналізу пунктів 19, 20 Порядку № 1246, суд зазначає, що законодавством не передбачений інший ефективний спосіб захисту порушеного права у спірних правовідносинах, відмінний від зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні в ЄРПН, у зв`язку із чим суд дійшов висновку про обґрунтованість заявленого позивачем способу захисту права, порушеного оскаржуваним рішенням.

VІІІ. ВИСНОВКИ СУДУ

98. З системного аналізу матеріалів справи суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог, у зв`язку із чим присуджує на користь позивача понесені судові витрати на сплату судового збору за дві основні та похідні позовні вимоги немайнового характеру у розмірі 3 842 грн.

99. Керуючись статтями 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

вирішив:

100. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю ВІРОН ГРУП (код ЄДРПОУ 42386693; пр. Слобожанскьий, буд. 40А, м. Дніпро, 49051) до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39394856; вул. Сімферопольська, 17-а, м. Дніпро, 49005), Державної фіскальної служби України (код ЄДРПОУ 39292197; Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053) про визнання протиправними та скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

101. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії регіонального рівня ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 1087502/42386693 від 26.02.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 21.01.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданих на реєстрацію ТОВ ВІРОН ГРУП ;

102. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії регіонального рівня ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 1128710/42386693 від 02.04.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 від 22.02.2019 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданих на реєстрацію ТОВ ВІРОН ГРУП .

103. Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 21.01.2019 на загальну суму 320 000 грн, податкову накладну № 2 від 22.02.2019 на загальну суму 715 000 грн, подані ТОВ ВІРОН ГРУП для реєстрації в ЄРПН, днем їх отримання.

104. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ВІРОН ГРУП за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Дніпропетровській області понесені судові витрати на сплату судового збору у розмірі 3 842 грн.

105. Рішення суду набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в порядку та у строки, встановлені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

106. Повне рішення складено 30.01.2020.

Суддя І.О. Верба

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.01.2020
Оприлюднено03.02.2020
Номер документу87263960
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/7575/19

Ухвала від 20.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 31.03.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 15.02.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 31.08.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 04.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 06.04.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 10.03.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Рішення від 30.01.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Ухвала від 12.08.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні