Рішення
від 29.01.2020 по справі 200/11473/19-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 січня 2020 р. Справа№200/11473/19-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Голошивця І.О., при секретарі судового засідання - Шташаліс О.О., розглянув в порядку загального позовного провадження у порядку письмового провадження адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Успенівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду,-

В С Т А Н О В И В:

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Успенівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.

Позовні вимоги вмотивовані тим, що актом перевірки від 20.08.2019 № 48 встановлені чисельні порушення, які створюють безпосередньо загрозу виникнення пожежі в Успенівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області. Просить застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкту, а саме: Успенівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області, за адресою: Донецька область, Мар`їнський район, с. Успенівка, вул. Дронова, буд. 24, до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту.

Відповідач надав до суду відзив на адміністративний позов, в якому повідомив про виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту населення, техногенної та пожежної безпеки, за результатами проведеного позапланового заходу державного нагляду щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері пожежної безпеки..

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 30.09.2019 відкрито провадження по справі за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання на 30.10.2019.

30.10.2019 розгляд справи відкладено до 27.11.2019 для надання додаткових доказів.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 27.11.2019 продовжено строк проведення підготовчого провадження по даній справі на тридцять днів та відкладено розгляд справи до 18.12.2019.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 18.12.2019 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 29.01.2020.

Представники сторін до судового засідання не з`явились, про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином.

Представником позивача надано до суду клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження, також зазначив, що позовні вимоги підтримує у повному обсязі та встановленні порушення станом на 29.01.2020 не усунуті.

Відповідно до ч. 1 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України, неявка у судове засідання будь - якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Згідно ч. 9 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо не має перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Таким чином, на підставі ст. 205 КАС України, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження.

Перевіривши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, суд, -

В С Т А Н О В И В:

У період з 19.08.2019 по 20.08,2019 на підставі наказу ДПРЗ-7 Головного управління ДСНС України у Донецькій області від 01.08.2019 № 147. відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, статті 6 Закону України Про основні засади державтюго нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , проведено позапланову перевірку Успенівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області за адресою: Донецька обл., Мар`їнський р-н, с. Успенівка, вул. Дронова, буд. 24, щодо виконання припису №148 про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 16.11.2017.

Актом перевірки суб`єкту господарювання приміщень та території Успенівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області за адресою: Донецька обл., Мар`їнський р-н, с. Успенівка, вул. Дронова, буд. 24, щодо виконання припису №148 про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 20.08.2019 № 48, встановлені численні порушення вимог Кодексу цивільного захисту України № 5403-VI; Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697; Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях , затверджених наказом МНС від 15.08.2007 № 557, зареєстровано в Мінюсті 03.09.2007 за № 1006/14273; Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України затверджених наказом МОН України 15.08.2016 № 974. зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08.09.2016. за № 1229/29359 та інші, а саме:

- дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблено засобами вогнезахисту. які забезпечують І груп) вогнезахисної ефективності;

- не обладнано будівлю системою оповіщення про пожежу та управлення евакуацією людей типу СО-І;

- приміщення не обладнані системою протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) відповідно до ДБН 13.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту";

- з`єднання відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів в приміщеннях виконано не за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів;

- сходові клітини, коридори та інші шляхи евакуації не забезпечені евакуаційним освітленням;

- не забезпечено приміщення відповідними знаками безпеки згідно ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір (ISO 6309:1987, IDT) та ГОСТ 12.4.026-76 ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности ;

- пожежні щити не обладнано необхідним інвентарем, а саме: вогнегасники - 3 шт., ящик з піском - 1 шт., покривало з негорючого теплоізоляційного матеріалу або повсті розміром 2 х 2 м - 1 шт., гаки - 3 шт., лопати - 2 шт., ломи - 2 шт., сокири - 2 шт.;

- на пожежних щитах (стендах) повинні розміщуватися ті первинні засоби гасіння пожежі, які можуть застосовуватися в даному приміщенні, споруді, установці;

- пожежні щити (стенди) та засоби пожежогасіння повинні бути пофарбовані у відповідні кольори згідно з ГОСТ 12.4.026-76 "ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности";

- не встановлено двері в вестибюлі, холі, тамбурі та сходових клітках;

- не встановлені для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння вказівні знаки згідно з ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір , ТОСТ 12.4.026-76 ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности . Знаки повинні бути розміщені на видимих місцях на висоті 2-2,5 м від рівня підлоги як усередині, так і поза приміщеннями (за потреби);

- не узгоджено план-схеми евакуації з органами державного пожежного нагляду;

- не виконано плани-схеми евакуації на основі фотолюмінісцентного матеріалу;

- допускається улаштування комори під сходовою клітиною;

- не передбачено встановлення апаратів відключення (вимикачів) поза межами (ззовні) приміщень бібліотеки та комп`ютерного класу на негорючу стіну;

- двері евакуаційних виходів за наявності людей у приміщенні зачинені на замок а не на внутрішні запори, які відчиняються зсередини без ключа;

- територію не забезпечено зовнішнім протипожежним водопостачанням згідно з вимогами будівельних норм (ДБН 13.2.5-74:2013 вЂ� 'Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди;

- допускається розміщення груп та класів дітей молодшого віку на верхніх поверхах;

- допущено утримання стаціонарних зовнішніх пожежних сходів у неробочому стані та не пофарбовано;

- не забезпечено працюючий персонал об`єкта засобами колективного та індивідуального захисту;

- не забезпечено обладнання інформаційно-довідкового куточку щодо конкретних дій у надзвичайних ситуаціях з урахуванням місцевих умов;

- не проведено навчання керівного складу підприємства і фахівців, діяльність яких пов`язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту на територіальних курсах підвищення кваліфікації керівних кадрів Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Донецької області;

- допускається допуск до роботи працівників без проходження ними навчань, інструктажів і перевірки знань з питань цивільного захисту та техногенної безпеки;

Вищезазначені порушення, встановлені актом перевірки від 20.08.2019 року № 48 створюють безпосередню загрозу виникнення пожежі, несуть загрозу життю та здоров`ю людей, перешкоджають вільній евакуації людей у разі настання надзвичайної ситуації (пожежі, аварії та ін.), ускладнюють гасіння пожежі.

Заперечення до проведеного позапланового заходу та складеного акту перевірки з боку суб`єкта господарювання не надходили.

В ході розгляду даної справи, відповідачем було надано до суду спеціальну документацію, яка свідчить про те, що навчальним закладом на виконання вимог законодавства в сфері техногенної та пожежної безпеки було виконано наступні роботи по усуненню недоліків:

- було розроблено та погоджено з начальником відділу освіти Мар`їнської РДА план заходів по виконанню приписів 7 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Донецькій області щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки по Успенівському закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Марійської районної ради Донецької області;

- відділом освіти Марійської РДА укладено договір про проведення робіт з обробки покриттів горищних приміщень засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

- проведено ідентифікацію об`єкту, та складено та погоджено з 7 ДПРЗ ГУ України в Донецькій області Повідомлення про результати ідентифікації щодо визначення потенційної небезпеки;

- складено та надано до 7 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Донецькій області розрахунок потреб в засобах індивідуального захисту органів дихання;

- директор навчального закладу пройшла функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) та перевірку знань у сфері цивільного захисту на обласних курсах удосконалення керівних кадрів НМЦ ЦЗ та БЖД Донецької області у період 26.03.2018 по 30.03.2018 та отримала посвідчення (АН № 180217 від 30.03.2018);

- демонтовано комору під сходовою клітиною;

- двері евакуаційних виходів обладнано внутрішніми запорами, які відчиняються зсередини без ключа;

- встановлено двері в вестибюлі, тамбурі, сходових клітинах;

- обладнано інформаційно-довідкові куточки щодо конкретних дій у надзвичайних ситуаціях з урахуванням місцевих умов та відповідні інструкції щодо виконання вимог техногенної безпеки та порядку дій персоналу в разі виникнення аварійної ситуації;

- забезпечено проходження навчання персоналу діям та способам захисту в разі виникнення аварійних ситуацій та аварій із відповідними відмітками у журналі реєстрації вступного інструктажу з питань техногенної безпеки;

- до 01.12.2019 планується завершення електроробіт по забезпеченню евакуаційним освітленням сходових клітини, коридорів, інших шляхів евакуації;

- до 01.01.2020 заплановано встановленя апаратів відключення (вимикачів) поза межами приміщення бібліотеки та комп`ютерного класу на негорючу стіну, встановлення розеток та вимикачів в приміщенні котельні на негорючу основу;

- до 01.12.2019 заплановано придбання засобів індивідуального захисту органів дихання згідно діючих нормативних актів у кількості 25 шт.;

- до 15.11.2019 заплановано поновленння відповідних знаків безпеки згідно ДСТУ ISO ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір , ГОСТ 12.4.026-76 ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности .;

- до 01.12.2019 заплановано придбання пожежних щитів з відповідним інвентарем у зборі - 2 шт.;

до 01.01.2020 заплановано виконання плану-схеми евакуації на основі фотолюмінісцентного матеріалу;

- при складанні кошторису на 2020 рік відділом освіти Мар`їнської РДА передбачено видатки на розробку проектів та встановлення систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей типу СО-1 та протипожежного захисту (система пожежної сигналізації) відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту з подальшим обслуговуванням до кінця року у розмірі 190 тис. грн. (роботи планується завершити до 01.09.2020);

- при складанні кошторису на 2020 рік відділом освіти Мар`їнської РДА передбачено видатки на поточний ремонт зовнішніх пожежних сходів та системи блискавко-захисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавко захисту будівель та споруд у розмірі 150 тис. грн. (роботи планується завершити до 01.09.2020 рік).

Приписами ст. 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до ч. ч. 1 та 4 ст. 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» , державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Як визначено пунктом 1 частини першої статті 20 Кодексу цивільного захисту України, до завдань і обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту належить забезпечення виконання заходів у сфері цивільного захисту на об`єктах суб`єкта господарювання.

У силу вимог ч. 7 ст. 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» , на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: 1) органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; 2) органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; 3) підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Згідно зі статтею 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Частиною другою статті 68 Кодексу цивільного захисту України визначено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

У відповідності до приписів пункту 1 частини першої статті 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами.

Як визначено частиною другою статті 70 Кодексу цивільного захисту України, повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Враховуючи вищенаведені положення Кодексу цивільного захисту України, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки, на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходів (перевірок), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

У свою чергу, визначальною умовою для звернення органу державного нагляду (контролю) до суду з позовом про застосування заходів реагування є наявність порушення суб`єктом господарювання вимог чинного законодавства.

Матеріалами справи підтверджено та не спростовано відповідачем, що за результатами проведення позапланової перевірки закладу загальної середньої освіти виявлено факти порушення останнім вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.

Зазначені порушення не усуваються протягом тривалого часу, про що свідчать припис про усунення порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту від 17.11.2017 № 110.

Враховуючи викладене, суд погоджується з позивачем, що виявлені порушення у своїй сукупності можуть призвести до виникнення пожежі, не дозволять вчасно її ліквідувати, призведуть до її стрімкого розвитку та потенційно загрожують життю і здоров`ю людей.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

З огляду на викладені обставини, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства та матеріалів справи, беручи до уваги створення потенційної небезпеки заподіяння шкоди життю і здоров`ю людей, та з метою недопущення спричинення такої шкоди, а також зважаючи на визнання позову відповідачем та відсутність у суду доказів повного усунення порушень, виявлених в ході проведення позапланової перевірки, суд дійшов висновку про необхідність застосування до Успенівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області, за адресою: Донецька обл., Мар`їнський р-н, с. Успенівка, вул. Дронова, буд. 24, заходів реагування до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин (ч. 2 цієї статті).

З огляду на зазначене та беручи до уваги докази, які наявні у матеріалах справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст. ст. 9, 12, 19, 72, 73, 75, 77, 90, 139, 205, 241-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (Донецька область, м. Маріуполь, вул. Митрополитська, 175, ЄДРПОУ: 38652962) до Успенівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області (Донецька область, Мар`їнській район, с. Успенівка, вул. Дронова, 24; ЄДРПОУ: 25608027) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду - задовольнити.

Застосувати заходи з реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкту, а саме: Успенівського закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Мар`їнської районної ради Донецької області, за адресою: Донецька область, Мар`їнський район, с. Успенівка, вул. Дронова, буд. 24, до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту.

Вступна та резолютивна частини рішення проголошені у судовому засіданні 29 січня 2020 року.

Повний текст рішення складений відповідно до ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя І.О. Голошивець

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.01.2020
Оприлюднено03.02.2020
Номер документу87289989
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/11473/19-а

Постанова від 20.05.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Постанова від 20.05.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 16.04.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 16.04.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 31.03.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Ухвала від 18.03.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Арабей Тетяна Георгіївна

Рішення від 29.01.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Ухвала від 18.12.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Ухвала від 27.11.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

Ухвала від 30.09.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голошивець І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні