Рішення
від 30.01.2020 по справі 640/6847/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 січня 2020 року м. Київ № 640/6847/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Скочок Т.О., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Державної служби геології та надр України до Товариства з обмеженою відповідальністю САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН про анулювання спеціального дозволу на користування надрами В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулася Державна служба геології та надр України (далі також - позивач, Держгеонадра) з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН , код ЄДРПОУ 33149427 (далі також - відповідач, ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН ), в якому просила суд: припинити право користування надрами, шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №4704 від 16.12.2015, наданого ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН .

Позовні вимоги були обґрунтовані тим, що ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН допустило порушення вимог спеціального дозволу на користування надрами №3260 від 16.10.2003, а саме: не виконало вимоги п. 5.3 угоди про умови користування надрами від 06.12.2012 №3244. Перелік порушень, наведений в тексті акта перевірки від 13.04.2018 №11/7404. У встановлений строк відповідач порушення не усунув та наведені у приписі від 13.04.2018 №11/4704 не виконав. Крім того, відповідач не повідомив Держгеонадра про свою згоду на анулювання спеціального дозволу на користування надрами. У зв`язку з цим позивача вважає, що в даному випадку наявні підстави для анулювання дозволу на користування надрами №№4704 від 16.12.2015, що відповідно до положень ст. 26 Кодексу України про надра є підставою для припинення права користування надрами у судовому порядку.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 23.04.2019 відкрито провадження у справі №640/6847/19 за вказаним позовом Держгеонадр та дану справу призначено до розгляду у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Надіслана на адресу ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН , що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, рекомендованим листом №0105103853911 копія вказаної ухвали була повернута до суду разом поштовим відправленням з причини закінчення терміну зберігання. В силу положень ч. 4 ст. 124, ч. 11 ст. 126 Кодексу адміністративного судочинства України (у редакції чинній станом на день вчинення відповідної процесуальної дії), така ухвала вважається врученою відповідачу.

Отже, у контексті з наведеним суд вважає, що відповідач був належним чином повідомлений про відкриття провадження в адміністративній справі, а також про його процесуальні права та обов`язки, зокрема, про право надати свій відзив на позов або заяву про визнання позову.

Однак у встановлений судом строк відповідач відзив на позов та жодні додаткові документи до суду не подав.

В ході розгляду справи заперечень проти розгляду вказаної справи у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) до суду також не надійшло, з огляду на що, суд дійшов висновку про можливість розгляду даної справи за наявними у ній матеріалами у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Розглянувши подані позивачем документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та заперечення, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

16.12.2015 Державна служба геології та надр України видала ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН (код ЄДРПОУ 33149427, місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Спаська, 12-Б) спеціальний дозвіл на користування надрами №4704 (далі - спеціальний дозвіл). Цим спеціальним дозволом відповідачу надано право на створення геологічних територій та об`єктів, що мають важливе наукове, культурне, саніторно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам`ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади, тощо), без обмеження терміну.

Особливі умови спеціального користування надрами за цим спеціальним дозволом полягали в покладанні на надрокористувача (ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН ) низки обов`язків: виконання умов Мінприроди України, наведених у листі від 04.09.2014 №5/3-6/10811-14, та Держгірпромнагляду України, наведених у листі від 04.08.2014 №5981/0/3.1-12/6/14; обов`язкова передача у встановленому законодавством порядку геологічної інформації, отриманої в процесі робіт, до Держгеонадр України протягом трьох місяців після затвердження звіту; своєчасна та в повному обсязі сплата обов`язкових платежів до Державного бюджету згідно чинного законодавства; протягом одного місяця зареєструвати форму 3-гр у Денржгеонадрах України; підготувати проект геологічної території.

Крім того, невід`ємною частиною спеціального дозволу є Угода про умови користування надрами від від 16.12.2015 №4704, укладена між Держгеонадрами та ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН .

Згідно зі ст. 3 ( Умови користування ділянкою надр, яка надана в користування ) цієї Угоди умови користування надрами, види та строки виконання надрокористувачем робіт з метою створення геологічних територій та об`єктів, що мають важливе наукове, культурне, санітарно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам`ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади, тощо) - нафта і газ протягом строку дії дозволу визначається у Програмі робіт зі створення геологічних територій та об`єктів, що мають важливе наукове, культурне, санітарно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам`ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади, тощо), яка підписується сторонами і є додатком 2 та невід`ємною частиною цієї угоди. При цьому, особливі умови користування надрами визначаються в дозволі та цією угодою, та є обов`язковими до виконання надрокористувачем.

Також у ст. 5 Угоди сторонами були визначені права та обов`язки. Зокрема, п. 5.3 ст. 5 Угоди передбачає, що при виконанні робіт відповідно до умов цієї Угоди надрокористувач зобов`язаний: дотримуватися вимог законодавства України, чинних стандартів, правил, норм виконання робіт, пов`язаних з користуванням надр; дотримуватися вимог, передбачених дозволом та цією Угодою; надавати у встановленому порядку Держгеонадрам інформацію щодо користування надрами, та ін.

Листом від 06.04.2017 №03/303-1462 Державне науково-виробниче підприємство Державний інформаційний геологічний фонд України (ДНВП Геоінформ України ) довело до відома Держгеонадр України перелік суб`єктів господарювання - власників спеціальних дозволів на користування надрами, які станом на 06.04.2017 не направили до ДНВП Геоінформ України щорічну статистичну звітність за формою 5-гр, 6-гр, 7-гр за 2016 рік. Зокрема, у такому Переліку містилися відомості про не подання ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН звітності 2016 рік за формами 5-гр, 6-гр.

17.05.2017 Держгеонадра України, у зв`язку з невиконанням надрокористувачами особливих умов спеціальних дозволів на користування надрами в частині надання звітів щодо руху запасів за формами 5-гр, 6-гр, та 7-гр за 2016 рік та враховуючи пропозиції Комісії з питань надрокористування, своїм наказом №223 Про встановлення термінів для усунення порушень встановила надрокористувачам терміни для усунення порушень законодавства про надра . Зокрема, за змістом витягу з Переліку спеціальних дозволів на користування надрами, яким встановлений термін для усунення порушень законодавства про надра, (додаток до наказу від 17.05.2017 №223) Держгеонадра України на підставі п. 3 ст. 53 Кодексу України про надра прийнято рішення №6/2017 від 13.05.2017 щодо надання ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН (спеціальний дозвіл №4704 від 16.12.2015) 15-денного терміну на усунення порушень.

У червні 2017 року Держгеонадра України надіслало на адресу ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН (04070, м. Київ, вул. Спаська, 12-Б) лист вих. №12985/02/14-17 від 07.06.2017, в тексті якого повідомила відповідача про обставини прийняття наказу від 17.05.2017 №223 та про необхідність надання Держгеонадрам України інформації про усунення порушень у 15-дениий термін. Проте вказаний лист повернувся до позивача неврученим з причини відсутності адресата за вказаною адресою.

Між тим, листом від 20.07.2017 №03/303-2913 ДНВП Геоінформ України повідомило Держгеонадра України про переліки надрокористувачів, які станом на 19.07.2017 не подали щорічні звіти за формами №№5-гр, 6-гр, 7-гр за 2016 рік. В одному з таких переліків було наявне ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН .

У зв`язку з цим 28.08.2017 Держгеонадра України видано наказ №379 Про зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами , у якому наказано зупинити ді. Спеціальних дозволів на користування надрами згідно з Переліком, наведеним у додатку до цього Наказу. Так, відповідно до п. 24 Переліку спеціальних дозволів на користування надрами, дія яких зупинена, - додатку до Наказу №379 від 28.08.2017, Держгеонадра України на підставі пп. 1 п. 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 №615, прийняло рішення №10/2017 від 23.08.2017 щодо зупинення дії дозволу ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН №4704 від 16.12.2015 та одночасно про надання такому надрокористувачу 30 календарних днів для усунення порушень.

У вересні 2017 року Держгеонадра України надіслало на адресу ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН (04070, м. Київ, вул. Спаська, 12-Б) лист вих. №19792/03/14-17 від 04.09.2017, в тексті якого повідомила відповідача про обставини прийняття наказу від 28.08.2017 №379, про зупинення дії спеціального дозволу та про необхідність надання Держгеонадрам України інформації про усунення порушень у 30-дениий термін. Проте вказаний лист повернувся до позивача неврученим з причини відсутності адресата за вказаною адресою.

Крім того, у період з 11 по 13 квітня 2018 року Держгеонадрами України на підставі свого наказу від 12.03.2018 №89 Про проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою геології та надр України у квітні 2018 року була проведена планова перевірка ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН з питань дотримання останнім вимог законодавства у сфері будівництва та експлуатації підземних споруд, не пов`язаних з видобуванням корисних копалин, створення геологічних територій та територій та об`єктів, що мають важливе наукове, культурне, санітарно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам`ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади, тощо). За наслідками такої перевірки складено акт від 13.04.2018 №11/4704, в якому зафіксовано цілий ряд порушень, що полягають у не виконанні ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН особливих умов спеціального дозволу №4704 від 16.12.2015, невиконанні окремих положень угоди про умови користування надрами від 16.12.2015 №4704, в т.ч. визначених у п. 5.3 ст. 5 такої Угоди, невиконання Програми робіт (додатку 2 до зазначеної Угоди), та ін. порушень.

Примірник такого акта перевірки вручено керівнику ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН Салій І.А., про що в акті наявна відповідна розписка.

Також за результатами проведеної планової перевірки Держгеонадрами України складено припис від 13.04.2018 №11/4704 з вимогою про усунення виявлених порушень у термін до 14.05.2018. Такий припис від 13.04.2018 також був вручений керівнику ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН Салій І.А.

В подальшому Держгеонадра України прийняло наказ від 27.06.2018 №216 Про поновлення, зупинення дії, анулювання спеціальних дозволів на користування надрами, встановлених термінів на усунення порушень, та внесення змін до наказів , яким внесла зміни до п. 24 додатку до свого попереднього наказу від 28.08.2017 №379 в частині підстав для зупинення дії спеціального дозволу ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН , та водночас втсановило відповідачу додатковий 30-денний термін на усунення порушень.

У липні 2018 року Держгеонадра України надіслало на адресу ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН (04070, м. Київ, вул. Спаська, 12-Б) лист вих. №12875/02/14-18 від 06.07.2018, в тексті якого повідомило відповідача про обставини прийняття наказу від 27.06.2018 №216, про зупинення дії спеціального дозволу та про необхідність надання Держгеонадрам України інформації про усунення порушень у 30-дениий термін. Проте вказаний лист повернувся до позивача неврученим з причини відсутності адресата за вказаною адресою.

Окрім, Держгеонадра України додатково надіслало на актуальну зареєстровану в органі державної реєстрації юридичну адресу відповідача (04070, м. Київ, вул. Спаська, 12-Б) лист від 08.01.2019 №332/03/14-19, в якому просило надати до Держгеонадр у 15 денний строк власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН згідно з спеціальним дозволом на користування надрами №4704 від 16.12.2015.

Проте інформація щодо згоди на анулювання цього спеціального дозволу та/або про усунення виявлених порушень законодавства про надра від надрокористувача (ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН ) до Держгеонадр України не надійшла. За наведених обставин позивач дійшов висновку про неможливість вирішення питання про припинення права користування надрами відповідача у позасудовому порядку, та відповідно звернувся із цим позовом до суду.

Розглядаючи справу по суті, суд виходить з наступного.

За змістом приписів ст. 24 Кодексу України про надра, користувачі надр мають право: 1) здійснювати на наданій їм ділянці надр геологічне вивчення, комплексну розробку родовищ корисних копалин та інші роботи згідно з умовами спеціального дозволу або угоди про розподіл продукції; 2) розпоряджатися видобутими корисними копалинами, якщо інше не передбачено законодавством або умовами спеціального дозволу; 3) здійснювати на умовах спеціального дозволу консервацію наданого в користування родовища корисних копалин або його частини; 4) на першочергове продовження строку тимчасового користування надрами; 5) користуватися додатковими правами, передбаченими угодою про розподіл продукції.

Водночас користувачі надр зобов`язані: 1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; 2) забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; 3) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; 4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; 4-1) надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність, необхідну для забезпечення прозорості у видобувних галузях, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України; 5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.

Права та обов`язки користувача надр виникають з моменту отримання спеціального дозволу на користування надрами, а в разі надання права користування надрами на умовах угод про розподіл продукції - з моменту набрання чинності такою угодою, якщо інше не передбачено цією угодою.

Порядком здійснення державного геологічного контролю, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 №1294 (надалі - Порядок №1294), що діяв до 15.04.2017, було визначено механізм проведення державного геологічного контролю з метою виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Зокрема, п. 2, 4 цього Порядку №1294 визначав, що державний геологічний контроль здійснюється Держгеонадрами та її територіальними органами (далі - органи державного геологічного контролю). Органи державного геологічного контролю відповідно до покладених на них завдань здійснюють державний геологічний контроль за: своєчасністю і правильністю державної реєстрації робіт з геологічного вивчення та використання надр, наявністю спеціальних дозволів на користування надрами і виконання передбачених ними умов.

Водночас чинним Положенням про Державну службу геології та надр України, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1174, Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра енергетики та захисту довкілля і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.

Підпунктами 9, 10, 12 і 14 п. 4 зазначеного Положення передбачено, що Державна служба геології та надр України відповідно до покладених на неї завдань, зокрема: видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами); зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення; здійснює державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним їх використанням; проводить планові та позапланові перевірки надрокористувачів, за результатами яких (у разі виявлення порушень вимог законодавства) складає акти, видає обов`язкові для виконання вказівки (приписи) про усунення виявлених недоліків і порушень вимог законодавства.

Наявні у справі матеріали свідчать про те, що в ході виконання своїх завдань позивач виявив випадки порушення відповідачем як особливих умов спеціального дозволу на користування надрами №7404 від 16.12.2015, та й умов угоди про умови користування надрами від 16.12.2015 №4704, що є невід`ємною частиною такого спеціального дозволу (а саме: неподання відповідачем щорічні звіти відповідно до форми державної статистичної звітності як підтвердження експлуатації корисних копалин, та ряд інших порушень, що перелічені в тексті акта перевірки від 13.04.2018 №11/4704).

Наведені позивачем обставини щодо порушення ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр та угодою до нього, відповідач під час розгляду цієї справи документально не спростував .

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також визначає процедуру продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін врегульовано Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 №615 (далі - Порядок № 615).

Відповідно до п. 22 Порядку №615, дія дозволу може бути зупинена органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері здійснення державного гірничого нагляду, епідеміологічного нагляду (спостереження), державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, органів місцевого самоврядування, органів ДФС, зокрема, у разі порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр.

Згідно з п. 23 Порядку №615 право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності .

Про надання, продовження строку дії, зупинення, поновлення, переоформлення, анулювання дозволу та внесення змін до нього орган з питань надання дозволу видає наказ, а Рада міністрів Автономної Республіки Крим - розпорядження (п. 25 Порядку №615).

Одночасно ч. 1 ст. 26 Кодексу України про надра визначені підстави припинення права користування надрами, відповідно до якої право користування надрами припиняється в разі: 1) якщо відпала потреба у користуванні надрами; 2) закінчення встановленого строку користування надрами; 3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування; 4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення; 5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр ; 6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами; 7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.

Відповідно до ч. 2 ст. 26 Кодексу України про надра, право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.

Тобто, право користування надрами припиняється органом, який надав надра в користування, самостійно або в судовому порядку.

Порушення вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр, є самостійною підставою для припинення права користування ними згідно з п. 5 ч. 1 ст. 26 Кодексу України про надра.

Так, з матеріалів справи вбачається, що на підставі виявленого порушення Держгеонадр України винесено наказ від 28.08.2017 №379 Про зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами , яким зупинено дію спеціального дозволу від 16.12.2015 №4704, виданого ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН , а також встановлено 30-денний термін для усунення порушень законодавства про надра. В подальшому відповідно до наказу від 27.06.2018 №216 термін на усунення недоліків фактично було продовжено ще на 30 календарних днів.

З огляду на закінчення встановленого строку для усунення недоліків та не усунення таких недоліків відповідачем, Держгеонадр України направило на адресу ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН лист від 08.01.2019 №332/03/14-19 з вимогою надати до Держгеонадр України відповідачем у 15-денний строк власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами, згідно із спеціальним дозволом від 16.12.2015 №4704.

Як вбачається з наявних у матеріалах справи доказів, станом на момент звернення до суду із цим позовом будь-яких пояснень з цього приводу, а також пояснень та доказів щодо усунення виявлених порушень на адресу позивача від ТОВ САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН не надійшло.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з ч. 1 ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Суд вважає, що позивачем надані належні докази порушення відповідачем норм чинного законодавства в сфері надрокористування. Оскільки відповідачем не надавалась звітність, передбачена Угодою, що є порушенням вимог, передбачених чинним законодавством та спеціальним дозволом, а вжиті позивачем заходи щодо усунення порушень норм чинного законодавства до такого усунення не привели, то суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Отже, у даній справі судовий збір, сплачений позивачем, з відповідача не стягується.

Керуючись ст.ст. 2, 5 - 11, 12, 72 - 77, 90, 139, 241-246, 250, 255, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Державної служби геології та надр України (код ЄДРПОУ 37536031, адреса: 03680, м. Київ, вул. Антона Цедіка, 16) до Товариства з обмеженою відповідальністю САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН (код ЄДРПОУ 33149427, адреса: 04070, м. Київ, вул. Спаська, 12-Б) про анулювання спеціального дозволу на користування надрами задовольнити.

Припинити право користування надрами, шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №4704 від 16.12.2015, наданого Товариству з обмеженою відповідальністю САЛСОФІ КОРПОРЕЙШН (код ЄДРПОУ 33149427).

Рішення набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, з урахуванням положень п. 15.5 ч. 1 розд. VII Перехідні положення цього Кодексу.

Суддя Т.О. Скочок

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.01.2020
Оприлюднено03.02.2020
Номер документу87293874
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/6847/19

Рішення від 30.01.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

Постанова від 22.05.2019

Адмінправопорушення

Київський районний суд м.Харкова

Шаренко С. Л.

Ухвала від 23.04.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні