Постанова
від 30.01.2020 по справі 300/1464/19
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 січня 2020 рокуЛьвівСправа № 300/1464/19 пров. № 857/12251/19 Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого-судді: Кухтея Р.В.

суддів: Носа С.П., Шевчук С.М.

з участю секретаря судового засідання: Гром І.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДФС в Івано-Франківській області та Державної фіскальної служби України на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 09 жовтня 2019 року (ухвалене головуючим-суддею Гундяком В.Д., час ухвалення судового рішення 15 год 45 хв у м. Івано-Франківську, час складання повного тексту судового рішення 24 жовтня 2019 року) за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ЛВП АЛЬЯНС до Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, Державної фіскальної служби України (за участі третьої особи на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Товариства з обмеженою відповідальністю Солдей ) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

в с т а н о в и в :

У липні 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю ЛВП АЛЬЯНС (далі - ТзОВ ЛВП АЛЬЯНС , позивач) звернулося в суд із адміністративним позовом до Головного управління ДФС в Івано-Франківській області (далі - ГУ ДФС в Івано-Франківській області, відповідач - 1), Державної фіскальної служби України (далі -ДФС України, відповідач - 2), в якому просило визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДФС в Івано-Франківській області №1145661/42788263 від 19.04.2019 про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) податкової накладної (далі - ПН) №3 від 29.03.2019 на загальну суму 175 000 грн, в тому числі з податку на додану вартість (далі - ПДВ) в сумі 29 166,67 грн та зобов`язати ДФС України зареєструвати її в ЄРПН.

Позов мотивований тим, що оспорюване рішення, прийнято відповідачем з порушенням норм чинного законодавства, оскільки на вимогу фіскального органу після зупинення реєстрації ПН, позивачем були надані всі належні документи. Проте, останні неправомірно не були взяті контролюючим органом до уваги, так як підставою відмови у її реєстрації відповідачем зазначено ненадання платником податку копій документів.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 09.10.2019 позов було задоволено повністю.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, ГУ ДФС в Івано-Франківській області та ДФС України подало апеляційну скаргу, в обґрунтування доводів якої зазначають, що до позовної заяви було додано документи, які не були надані Комісії ГУ ДФС в Івано-Франківській області та які не могли бути враховані при прийняті оспорюваного рішення, зокрема, копії товарно-транспортних накладних (далі - ТТН) №Р1 від 29.03.2019, №2 від 29.03.2019, №3 від 29.03.2019, №4 від 29.03.2019. Крім того, позивачем ні до позовної заяви, ні до повідомлення не надано розрахункових документів та банківських виписок, які б засвідчували факт оплати наданих послуг, документи на транспортні засоби, документи, що засвідчують придбання пального. Вказує, що копії документів, які надані в суд та не були надані органу ДФС, не могли бути враховані при прийнятті оспорюваного рішення. Апелянт вважає помилковим висновок суду першої інстанції про невідповідність оспорюваного рішення критеріям чіткості та зрозумілості, оскільки таке є наслідком опрацювання та аналізу поданих платником податків документів, що і слугувало підставою його прийняття. Тому просить скасувати рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 09.10.2019 та прийняти постанову, якою відмовити ТзОВ ЛВП АЛЬЯНС у задоволенні позову.

Учасники справи в судове засідання не з`явилися, про дату, час і місце розгляду справи повідомлені належним чином, а тому суд апеляційної інстанції вважає за можливе провести розгляд справи у їх відсутності за наявними у справі матеріалами на основі наявних у ній доказів.

Згідно ч.4 ст.229 КАС України, фіксація судового розгляду технічними засобами не здійснюється.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги в їх сукупності, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а оскаржуване рішення без змін, виходячи з наступного.

З матеріалів справи видно, що 15.03.2019 між ТзОВ ЛВП АЛЬЯНС (Виконавець) та ТзОВ Солдей (Замовник) було укладено договір №15/03/19 (далі - Договір), предметом якого відповідно до п.1.1 було надання Замовнику однієї або декількох транспортних послуг (далі - Послуги) з використанням механізмів транспортних засобів, що знаходяться у власності, або орендованими транспортними засобами.

Пунктом 2.8 Договору передбачено, що після завершення надання Послуг Виконавцем надаються підписані з його боку документи, оформлені належним чином, талон Замовника, подорожній лист, ТТН (чи інші залежно від виду використаної транспортної техніки та конкретної Послуги).

Порядок оплати передбачений п.3 Договору, згідно якого замовник оплачує надані Послуги за фактично відпрацьований час роботи на об`єкті та пробіг транспортної техніки. Плата за надані Послуги перераховується Замовником згідно виставленого Виконавцем рахунку протягом 25-ти банківських днів після підписання Акта наданих послуг Сторонами. Замовник має право, але не зобов`язаний здійснити повне або часткове попередню оплату зазначених в Заявці послуг по виставленому Виконавцем рахунку. У випадку одержання попередньої оплати та неможливості виконати свої зобов`язання, Виконавець повертає Замовнику одержані грошові кошти не пізніше 5-ти банківських днів з моменту виявлення такої обставини.

На підставі поданої заявки ТзОВ ЛВП АЛЬЯНС згідно ТТН за №№Р1, Р2, Р3, Р4 від 29.03.2019 надало ТзОВ Солдей транспортні послуги по перевезенню будівельних матеріалів на загальну суму 175 000 грн.

29.03.2019 Товариством була складена ПН №3 у зв`язку з наданням послуг з перевезення вантажу за березень 2019 року для ТзОВ Солдей , загальний обсяг поставки без урахування ПДВ на суму 145 833,33 грн, ПДВ на суму 29 166,66 грн.

За результатами направлення вказаної ПН, 12.04.2019 ТзОВ ЛВП АЛЬЯНС отримало квитанцію №42788263, згідно якої документ прийнято, реєстрація зупинена відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, як такої, що відповідала вимогам п.п.1.6 п.1 Критерії ризиковості платника податку , а Товариству було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

15.04.2019 Товариство подало повідомлення №1 про надання пояснень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої зупинено з відповідними поясненнями та документальним підтвердженням господарських операцій.

16.04.2019 Товариством була отримана квитанція №2 за №42788263, згідно якої документ прийнято до розгляду.

19.04.2019 комісією, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації прийнято рішення №1145661/42788263 від 19.04.2019 про відмову у реєстрації в ЄРПН ПН №3 від 29.03.2019 з підстав ненадання платником податку копій документів. Вказано, що не надано документи на транспортні засоби, розрахункові документи, документи щодо придбання пального, які використовувалося при надані послуг.

Задовольняючи позовні вимоги у повному обсязі, суд першої інстанції виходив з того, що в квитанції про зупинення реєстрації ПН не зазначено чіткого переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН. При цьому, товариством у спосіб, визначений Порядком з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, направлено фіскальному органу пояснення та копії первинних документів на підтвердження господарських операцій.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, вважає їх вірними та такими, що ґрунтуються на правильному застосуванні норм матеріального права та з дотриманням норм процесуального права, а також при повному, всебічному та об`єктивному з`ясуванні всіх обставин, що мають значення для справи, виходячи з наступного.

З урахуванням вимог ч.2 ст.19 Конституції України та ч.2 ст.2 КАС України, законодавцем визначено критерії для оцінювання рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, які одночасно є принципами адміністративної процедури, що вироблені у практиці європейських країн.

Відповідно до абзацу першого пункту 201.1 статті 201 ПК України в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти ПН в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно п.201.10 ст.201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти ПН, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його ПН та/або РК до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання ПН та/або РК в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані ПН/РК сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також, у разі зупинення реєстрації ПН/РК відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення ЄРПН встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Згідно дефініції, наведеної у п.2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником ПДВ (далі - платник податку) відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно п.12 Порядку №1246, після надходження ПН та/або РК до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки : відповідності ПН та/або РК затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких ПН та/або РК; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію ПН та/або РК, платником податку на момент складення та реєстрації таких ПН та/або РК; дотримання вимог, установлених п.п.192.1 ст.192 та п.п.201.10 ст.201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів, відповідно до п.201.1 ст.201 ПК України; наявності суми ПДВ, відповідно до п.п.200-1.3 і 200-1.9 ст.200-1 ПК України (для ПН та/або РК, що реєструються після 01.07.2015); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у ПН, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації ПН та/або РК з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації ПН та/або РК; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до п.13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН та/або РК (далі - квитанція).

Положеннями п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПК України визначено, що реєстрація ПН/РК в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

21.02.2018 Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову №117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , якою затверджено Порядок зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН та Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації (далі - Порядок №117).

Згідно п.5 Порядку №117, зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН ПН/РК, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

У разі зупинення реєстрації ПН/РК в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації ПН/РК, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації (п.п.12, 13 Порядку №117).

У квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК зазначаються : 1) номер та дата складання ПН/РК; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/ послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у ПН/РК, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію ПН/РК в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію ПН/РК в Реєстрі.

Як видно з матеріалів справи та правильно встановлено судом першої інстанції, зупинення реєстрації ПН №3 від 29.03.2019 здійснено на підставі Критеріїв ризиковості платника податку, викладених в листі ДФС №959/99-99-07-18 від 21.03.2018, зокрема, зазначено, що ПН/РК відповідає вимогам п.п.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку.

Критерії ризиковості платника податку визначені у листі ДФС України №959/99-99-07-18 від 21.03.2018, згідно п.п.1.6 якого, комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме : платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим); дата реєстрації платником ПДВ не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з ПДВ за два останні звітні періоди всупереч нормам п.п.16.1.3 п.16.1 ст.16 та абзацу першого п.49.2, п.49.18 ст.49 ПК України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам п.п.16.1.3 п.16.1 ст.16 та п.46.2 ст.46 ПК України; наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

На підставі вищевикладеного, колегія суддів приходить до висновку, що рішення комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації ПН, у даному випадку, або надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію ПН/РК , або надання платником податку копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію ПН/РК .

Колегія суддів звертає увагу, що яка саме із наведених обставин стала підставою для висновку контролюючого органу про відповідність ПН Критеріям ризиковості платника податку, контролюючим органом в рішенні не зазначено та матеріали справи не містять.

Крім того, як вірно зазначено судом першої інстанції, листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до статті 7 КАС України.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Крім того, акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством.

Вказана правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 02.04.2019 по справі №822/1878/18.

Крім того, як вбачається із змісту дослідженої в якості письмового доказу по справі копії квитанції від 12.04.2019, контролюючим органом сформовано висновок про відповідність ПН критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених п.п.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку, однак в квитанції про зупинення реєстрації ПН не зазначено чіткого переліку документів, достатніх для прийняття рішення про її реєстрацію.

При цьому, пунктами 6, 7 Порядку №117 визначено, що у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено ПН/РК, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких ПН/РК зупиняється. У разі коли за результатами моніторингу ПН/РК відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім ПН/РК, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких ПН/РК зупиняється.

З аналізу змісту вказаних норм вбачається, що підставами для зупинення реєстрації ПН/РК є наступна відповідність : 1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку; 2) ПН/РК - критеріям ризиковості здійснення операції.

Отже, положення зазначених пунктів Порядку №117 є чіткими та не припускають неоднозначне трактування обов`язків контролюючих органів.

Згідно п.14 та п.15 Порядку №117, перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в Реєстрі, включає в себе : договори, зокрема, зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством. Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у ПН/РК. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох ПН/РК, якщо такі ПН/РК складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких ПН/РК відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Згідно п.18 Порядку роботи комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №566 від 13.06.2017, комісія може перевірити подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отриманні з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, в тому числі електронні, одержані від інших платників податків, засобів масової інформації тощо).

Відповідно до п.20 Порядку №117, комісії приймають рішення про реєстрацію ПН/РК в Реєстрі, відмову у реєстрації ПН/РК в Реєстрі.

Пунктом 21 Порядку №117 передбачено, що підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації ПН/РК є, зокрема, ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку, надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

У свою чергу, оспорюване рішення про відмову в реєстрації ПН містить формальні підстави відмови в реєстрації такої, які зазначені у Порядку №117, у ньому не зазначено, якими мотивами керувалася Комісія, вважаючи, що надані Товариством документи не є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію ПН.

Варто зазначити, що відмова у прийнятті до реєстрації ПН з підстав недостатності документів для прийняття рішення про реєстрацію можлива виключно за умови наявності вичерпного переліку таких документів. Покликання на вказану підставу в обґрунтування прийняття рішень про відмову за відсутності встановленого законодавством вичерпного переліку документів та за умови не наведення комісією доказів того, що документи, подані платником податків є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, вказує на протиправність рішень про відмову в реєстрації ПН.

Щодо аналізу господарських операцій між позивачем та його контрагентом в даній справі суд не надає оцінку реальності їх здійснення, оскільки це питання повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що відповідно до п.61.1 ст.61 ПК України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Отже, в обсязі встановлених у цій справі фактичних обставин, описаних вище, зважаючи на їхній зміст та юридичну природу, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про те, що подані позивачем пояснення та копії документів підтверджують здійснення господарської операції з ТзОВ Солдей , за результатом якої складено ПН №3 від 29.03.2019, ознаки порушення вимог законодавства щодо складення Товариством первинних документів відсутні, подані документи в своїй сукупності є достатніми для прийняття комісією рішення про реєстрацію ПН в ЄРПН.

Водночас, з урахуванням положень ч.2 ст.77 КАС України, обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення про зупинення реєстрації ПН та в подальшому рішення щодо відмови у реєстрації такої покладається на відповідачів.

Отже, контролюючий орган повинен надати належні та достатні докази на підтвердження того, що зупинення реєстрації ПН, поданої товариством та прийняття рішення про відмову в реєстрації такої, вчинено відповідно до вимог ПК України, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України та за наявності підстав, встановлених вищезгаданими нормативно-правовими актами.

Суд апеляційної інстанції зазначає, що за вказаних обставин контролюючий орган не був позбавлений можливості перевірити подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях з даними, що надходять або можуть бути отриманні з інших джерел інформації.

Підсумовуючи вище наведене, колегія суддів вважає вірними висновки суду першої інстанції щодо протиправності оспорюваного рішення та наявності підстав для його скасування.

Відповідно до п.28 Порядку №117, ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію ПН/РК в Реєстрі.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації ПН та/або РК, яке набрало законної сили, такі ПН та/або РК реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому, датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (п.20 Порядку №1246).

Оскільки оспорюване рішення є протиправним та підлягає скасуванню, а тому суд першої інстанції дійшов вірного висновку про зобов`язання ДФС України зареєструвати ПН №3 від 29.03.2019 в ЄРПН.

Згідно ст.316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Таким чином, колегія суддів приходить до висновку, що оскаржуване рішення ухвалене відповідно до норм матеріального та процесуального права, а висновки суду першої інстанції ґрунтується на всебічному, повному та об`єктивному з`ясуванні всіх обставин, що мають значення для справи, які не спростовані доводами апеляційної скарги, у зв`язку з чим відсутні підстави для її задоволення.

Керуючись ст.ст. 229, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд,

п о с т а н о в и в :

Апеляційну скаргу Головного управління ДФС в Івано-Франківській області та Державної фіскальної служби України залишити без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 09 жовтня 2019 року по справі №300/1464/19 - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Головуючий суддя Р. В. Кухтей судді С. П. Нос С. М. Шевчук Повне судове рішення складено 03.02.2020

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.01.2020
Оприлюднено05.02.2020
Номер документу87328025
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/1464/19

Ухвала від 04.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 04.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 30.01.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 17.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 17.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Ухвала від 25.11.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кухтей Руслан Віталійович

Рішення від 09.10.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гундяк В.Д.

Рішення від 09.10.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гундяк В.Д.

Ухвала від 18.09.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гундяк В.Д.

Ухвала від 18.09.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гундяк В.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні