ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №1.380.2019.004621
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 січня 2020 року
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Москаля Р.М., за участі секретаря судового засідання Михалюк М.Ю., представника позивача Мандзюк М.Б., представника відповідача Квасниці Н.Б., розглянув у відкритому судовому засіданні в місті Львові адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Грандгалбуд до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю Грандгалбуд (далі - ТОВ Грандгалбуд , позивач) 10.09.2019 звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Львівській області. Позивач просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення -рішення від 27.08.2019: - №0012311414, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість за податковим зобов`язанням в сумі 590555 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) в сумі 147639 грн., всього 738194 грн.; - №0012321414, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на прибуток за податковим зобов`язанням в сумі 44865 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) в сумі 11217 грн., всього 56082 грн.
Позивач вважає оскаржені рішення контролюючого органу такими, що не відповідають закону, а висновки акту перевірки безпідставними та такими, що ґрунтуються на припущеннях. Зазначає, що під час проведення перевірки контролюючий орган не проводив дослідження та з`ясування фактичної реальності операцій, а керувався припущеннями за наслідками аналізу даних з реєстрів та інформаційних баз даних контролюючого органу. Позивач стверджує, що договірні відносини позивача з ТОВ Талігр мали реальний характер, були належним чином документально оформлені та призвели до реальних змін майнового стану учасників операції. Зазначає, що в контролюючого органу були відсутні правові підстави для висновку про завищення позивачем сум податкового кредиту згідно зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, виписаних ТОВ Талігр за грудень 2018 року; єдиною підставою для віднесення сум до податкового кредиту є факт реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки така реєстрація проводиться органом ДФС лише після проведення перевірки платника податків та його операцій щодо відповідності визначеним законодавством критеріям ризику . Вказує, що ТОВ Грандгалбуд не може нести відповідальність за ймовірні (які припускаються контролюючим органом) порушення податкового законодавства його контрагентом. Тому позивач просить суд визнати протиправними і скасувати податкові повідомлення-рішення, що ґрунтуються на припущеннях та хибних висновках контролюючого органу.
Суд ухвалою від 17.10.2019 в порядку статті 52 КАС України замінив відповідача Головне управління ДФС у Львівській області на його процесуального правонаступника - Головне управління ДПС у Львівській області (далі - ГУ ДПС у Львівській області, відповідач, том 2 а.с. 30-31).
Відповідач позов не визнає. Представник відповідача подав відзив на позовну заяву (том 2 а.с. 22-24), просить суд відмовити в задоволенні позову в повному обсязі. Представник відповідача стверджує, що операції ТОВ Грандгалбуд з ТОВ Талігр фактично не відбулися. Вказує, що в процесі проведення перевірки ревізори контролюючого органу дійшли висновку про безпідставне відображення ТОВ Грандгалбуд у податковому обліку господарських операцій з ТОВ Талігр по виконанню будівельних робіт в грудні 2018 року. Відповідач зауважує, що відповідно до наданих до перевірки актів виконаних робіт, відсутня розшифровка підпису посадових осіб ТОВ Талігр , що не дає можливість ідентифікувати посадову особу, яка підписала ці акти. Відповідач стверджує, що ТОВ Талігр фактично не могло виконувати будівельні роботи з урахуванням часу, оперативності проведення операцій, місцезнаходження майна та віддаленості контрагентів один від одного, недостатності трудових ресурсів.
Суд заслухав пояснення учасників справи, дослідив долучені до матеріалів справи письмові докази, та встановив такі фактичні обставини справи і відповідні їм правовідносини:
Головне управлінням ДФС у Львівській області на підставі наказу від 24.06.2019 № 3843 провело документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ Грандгалбуд з питань проведення взаємовідносин із ТОВ Талігр (ЄДРПОУ 41883753) за період грудень 2018 року та правомірності їх відображення у податкових деклараціях з податку на додану вартість та податковій декларації з податку на прибуток. За результатами перевірки складено акт від 09.07.2019 №1014/14.14-21/41902849 (том 1 а.с. 13-33), що містить виклад таких обставин: ТОВ Грандгалбуд в період, охоплений перевіркою, мало взаємовідносини з ТОВ Талігр відповідно до укладених договорів субпідряду від 01.10.2018 №10/01-1 та від 03.12.2018 №3/12/18, відповідно до яких ТОВ Грандгалбуд виступало генпідрядником , а ТОВ Талігр субпідрядник . Відповідно до умов цих договорів ТОВ Грандгалбуд отримало від ТОВ Талігр податкові накладні та акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ2в) (перелік актів та податкових накладних наведено на стор.7 акта перевірки). Суми податку на додану вартість по зазначених накладних включені ТОВ Грандгалбуд до складу податкового кредиту в грудні 2018, що відповідає даним додатку 5 до податкової декларації з податку на додану вартість за грудень 2018 року. Податкові накладні, отримані від ТОВ Талігр та включені ТОВ Грандгалбуд до складу податкового кредиту, зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних. Зазначено, що у наданих до перевірки актах виконаних робіт відсутня розшифровка підпису посадових осіб ТОВ Талігр , що не дає можливості ідентифікувати посадову особу, яка підписала акт приймання виконаних будівельних робіт зі сторони виконавця.
Відповідно до наявної інформації в АІС Податковий блок в процесі перевірки використано таку податкову інформацію по ТОВ Талігр (стор. 10-14 акта перевірки): перебуває на обліку в ГУ ДФС у Львівській області (Франківський район м. Львова), основний вид діяльності - будівництво житлових і нежитлових будівель, дата державної реєстрації - 23.01.2018, є платником податку на додану вартість, чисельність працівників - 8 чоловік. Відповідно до представлених договорів на виконання робіт (надання послуг) встановлено, що ТОВ Талігр виконувало роботи власними силами та засобами замовника. Відповідно до поданого фінансового звіту станом на 01.03.2018 та на 31.12.2018 основні засоби відсутні, земельні ділянки відсутні, відсутні трудові ресурси, необхідні для виконання даних робіт, відсутнє залучення третіх/сторонніх осіб, недостатня кількість працівників для виконання даного обсягу робіт. Враховуючи реальний час здійснення операцій з ТОВ Талігр , відсутність у даного контрагента необхідної кількості трудових ресурсів, основних засобів, виробничо-складських приміщень, матеріалів та іншого майна, які економічно необхідні для здійснення господарських операцій, відсутністю ділової мети даних операцій, перевіркою не підтверджується факт придбання ТзОВ Грандгалбуд робіт в ТОВ Талігр за період грудень 2018 р. на загальну суму 3543330,04 грн., в тому числі ПДВ на суму 590555 грн.
За наслідками перевірки контролюючий орган дійшов висновку про непідтвердження факту виконання робіт ТОВ Талігр для ТОВ Грандгалбуд . В акті зазначено, що в первинних документах, виписаних ТОВ Талігр для ТОВ Грандгалбуд , зафіксовано господарські операції, які фактично не відбулися. Тому податкові накладні, договори, акти виконаних робіт не мають юридичної сили первинних документів, відповідно, ТОВ Грандгалбуд неправомірно сформовано регістри бухгалтерського обліку та податкової звітності на підставі таких первинних документів. Такі документи мають статус формально складених та не підтверджують реальність здійснення таких операцій (стор. 14, 20 акта перевірки, том 1 а.с. 26, 32). Перевіркою повноти визначення податку на прибуток за період з 01.01.2018 по 31.12.2018 встановлено порушення п.п.134.1.1 п. 134.1 статті 134 Податкового кодексу України, що призвело до заниження податку на прибуток на суму 44865 грн. (стор. 16 акта перевірки, том 1 а.с. 28).
За результатами перевірки ГУ ДФС у Львівській області дійшло висновку про порушення ТОВ Грандгалбуд (том 1 а.с. 32): - пп. 134.1.1 п. 134.1 статті 134 Податкового кодексу України (далі - ПК України), що призвело до заниження податку на прибуток на суму 44865 грн.; - п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3 статті 198, п. 200.1, п. 200.2, п. 200.4 статті 200 ПК України, внаслідок чого підприємство занизило податок на додану вартість за грудень 2018 року на суму 590555 грн.
На підставі висновків акта перевірки від 09.07.2019 №1014/14.14-21/41902849 ГУ ДФС у Львівській області прийняло податкові повідомлення-рішення від 27.08.2019: - №0012311414, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на додану вартість за податковим зобов`язанням в сумі 590555 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) в сумі 147639 грн., всього 738194 грн. (том 1 а.с. 40); - №0012321414, яким збільшено суму грошового зобов`язання з податку на прибуток за податковим зобов`язанням в сумі 44865 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) в сумі 11217 грн., всього 56082 грн. (том 1 а.с. 39).
Суд на підставі долучених до матеріалів справи письмових та електронних доказів встановив таке:
ТОВ Грандгалбуд зареєстроване як юридична особа 31.01.2018 з присвоєнням ідентифікаційного коду 41902849. Підприємство взяте на облік як платник податків, є платником податку на додану вартість. Серед напрямків господарської діяльності за КВЕД є, зокрема, будівництво житлових і нежитлових будівель (основний), будівництво доріг і автострад, інші будівельно-монтажні роботи, інші роботи із завершення будівництва, інші спеціалізовані будівельні роботи (том 2 а.с. 15-16). На право здійснення господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків належать до об`єктів з середніми та значними наслідками в ТОВ Грандгалбуд наявні дозвільні документи - ліцензія, видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України від 21.03.2018 №15-Л, про зазначено відповідачем в акті перевірки (том 1 а.с. 15).
04.09.2018 ТОВ НК Сістемс (по Договору - Замовник) та ТОВ Грандгалбуд (по Договору - Генпідрядник) уклали договір Генпідряду №1210/1 на виконання робіт, відповідно до якого Генпідрядник на замовлення Замовника зобов`язується виконати роботи, пов`язані із встановленням захисної конструкції скануючої системи компанії Нуктех Компані лімітед на об`єктах Замовника відповідно до п. 1.2 цього Договору, та передати виконані роботи Замовнику за Актом про прийняття виконаних робіт до Договору, а Замовник в свою чергу зобов`язується прийняти закінчені роботи та оплатити їх вартість відповідно до цього Договору. Як обумовлено пунктами 2.5, 8.1 цього Договору для виконання робіт Генпідрядник може залучати робочу силу в необхідній кількості та відповідної кваліфікації; третіх осіб (субпідрядників) (том 2 а.с. 50-56).
02.11.2018 Сокільницька сільська рада Пустомитівського району Львівської області (по Договору - Замовник) та ТОВ Грандгалбуд (по Договору - Підрядник) уклали договір №1-Д/1 на виконання робіт, відповідно до якого Підрядник зобов`язується на свій ризик, власними та залученими силами виконати Замовникові будівельні роботи, зазначені в п. 1.2 цього Договору (капітальний ремонт вулиці Довбуша в селі Сокільники Пустомитівського району Львівської області) відповідно до проектно-кошторисної документації та умов цього Договору, та здати їх у встановлений строк, а Замовник зобов`язується передати Підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, прийняти та оплатити згідно з умовами цього Договору закінчені будівельні роботи. Відповідно до пп. 5.4.4 пункту 5.4 цього Договору Підрядник має право за наявності письмової згоди Замовника залучати субпідрядні спеціалізовані будівельні та інші організації до виконання робіт, визначених Договором (том 2 а.с. 59-65).
ТОВ Грандгалбуд як генпідрядник залучило в грудні 2018 року для виконання робіт за переліченими договорами підряду ТОВ Талігр в якості субпідрядника, про укладено такі договори субпідряду:
- №10/10-1 від 01.10.2018, відповідно до якого Генпідрядник доручає, а Субпідрядник зобов`язується виконати роботи пов`язані з улаштуванням: бетонної підготовки, залізобетонних фундаментів під колон; фундаментних плит та блоків та інше на об`єктах Генпідрядника відповідно до п. 1.2 Договору та передати виконані роботи Генпідряднику за Актом про прийняття виконаних робіт по Договору, а Генпідрядник в свою чергу зобов`язується прийняти закінчені роботи та оплатити їх вартість відповідно до умов цього Договору (том 1 а.с. 92-95). Згідно з п. 1.2 цього Договору місцезнаходження об`єктів: 1. Львівська митниця ДФС, митний пост Рава-Руська , пункт пропуску Рава-Руська , який розташований за адресою: 80316, Львівська область, Жовківський район, село Рата, вул. Грубінська, 28; 2. Львівська митниця ДФС, митний пост Краковець , пункт пропуску Краківець , який розташований за адресою: 81033, Львівська область, Яворівський район, смт. Краковець, вул. Вербицького, 54с; 3. Львівська митниця ДФС, митний пост Мостиська , пункт пропуску Шегині , який розташований за адресою: 81321, Львівська область, Мостиський район, село Шегині, вул. Дружби, 201; 4. Волинської митниці ДФС, митний пост Ягодин , пункт пропуску Ягодин , який розташований за адресою: 44332, Волинська область, Любомльський район, село Старовойтове, вул. Прикордонників, 1. Як визначено в пункті 2.1 Договору, вартість робіт за договором визначається договірною ціною та проектно-кошторисною документацією, які є невід`ємною частиною договору. Згідно з п. 3.1 Договору розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 5-ти календарних днів з моменту підписання Генпідрядником та Субпідрядником Акту приймання виконаних підрядних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форми №КБ-3).
Відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 (КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2018 (КБ-3) від 27.12.2018 Субпідрядник виконав роботи по монтажу захисних елементів приміщень комплексної скануючої системи стаціонарного типу пункту пропуску Шегині Львівської митниці ДФС на загальну суму 1284638,62 грн. в т.ч. ПДВ 214106,44 грн. (том 1 а.с. 111-171). Відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 (КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2018 (КБ-3) від 28.12.2018 Субпідрядник виконав роботи по монтажу захисних елементів приміщень комплексної скануючої системи стаціонарного типу пункту пропуску Ягодин Волинської митниці ДФС на загальну суму 1959592,62 грн. в т.ч. ПДВ 326598,77 грн. (том 1 а.с. 174-250, том 2 а.с. 1-13). Сторони також підписали акт приймання-передачі від 26.12.2018 та від 28.12.2018, відповідно до якого ТзОВ Грандгалбуд передав ТОВ Талігр матеріально-технічні ресурси для будівництва пункту пропуску Шегині , пункту пропуску Яготин відповідно (том 1 а.с. 109,173), а ТОВ Талігр відзвітував про витрачені давальницькі матеріали, про що складено акти від 27.12.2018 (том 1 а.с. 110,172).
- №3/12/18 від 03.12.2018, відповідно до якого Генпідрядник доручає, а Субпідрядник зобов`язується виконати роботи по капітальному ремонту дороги по вул. Довбуша в селі Сокільники Пустомитівського району Львівської області (том 1 а.с.59-62). Як визначено в пункті 2.1 Договору, вартість робіт за договором визначається договірною ціною та проектно-кошторисною документацією, які є невід`ємною частиною договору. Згідно з п. 3.1 Договору розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 5-ти календарних днів з моменту підписання Генпідрядником та Субпідрядником Акту приймання виконаних підрядних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форми №КБ-3).
Відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 (КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2018 (КБ-3) від 27.12.2018 Субпідрядник виконав роботи по капітальному ремонту дороги по вул. Довбуша в селі Сокільники Пустомитівського району на загальну суму 299098,80 грн. (том.1 а.с. 63-88). Сторони також підписали акт приймання-передачі від 10.12.2018, відповідно до якого ТОВ Грандгалбуд передав ТОВ Талігр матеріально-технічні ресурси для капітального ремонту дороги по вул. Довбуша в селі Сокільники Пустомитівського району Львівської області відповідно до договору субпідряду №3/12/18 від 03.12.2018, а ТОВ Талігр відзвітував про витрачені давальницькі матеріали, про що складено акт від 27.12.2018 (а.с. 89-90).
26.12.2018 ТОВ Грандгалбуд (по договору - Позикодавець) та ТОВ Талігр (по договору - Позичальник) уклали договір поворотної безвідсоткової позики № 12/26, відповідно до якої Позикодавець передав Позичальникові поворотну безвідсоткову позику на суму 3543330,04 грн., а Позичальник зобов`язується повернути зазначену суму позики в обумовлений строк. Пунктом 2.1 цього Договору сторони обумовили, що Позикодавець зобов`язаний перерахувати Позичальникові на його банківський рахунок зазначену суму позики частинами в строк до 27.12.2018 включно (том 1 а.с. 43-45). ТОВ Грандгалбуд скерував ТОВ Талігр листи від 26.12.2019 №№12/26-1, 12/26-2, від 27.12.2018 №12/27-1, в яких повідомило про помилку у зазначенні призначення платежу у платіжних дорученнях №305 від 26.12.2018 №304 від 26.12.2018 №306 від 27.12.2018, вказавши вважати вірним призначення платежу оплата за договором поворотної безвідсоткової позики №12/26 від 26.12.2018 без ПДВ (том 1 а.с. 46,48, 50).
ТОВ Грандгалбуд перерахувало ТОВ Талігр кошти платіжними дорученнями №305 від 26.12.2018 на суму 299098,80 грн., №304 від 26.12.2018 на суму 1284638,62 грн., № 306 від 27.12.2018 на суму 1959592,62 грн. із зазначенням призначенням платежу - за виконані роботи згідно договору №3/12/18 від 03.12.2018, №10/01-1 від 01.10.2018 відповідно (том 1 а.с. 47,49,51).
Відповідно до оборотно-сальдової відомості по рахунку 631 за грудень 2018 в ТОВ Грандгалбуд рахувалась кредиторська заборгованість по взаємовідносинах з ТОВ Талігр в сумі 8975,18 грн. (том 1 а.с 54).
За фактом отримання оплати ТОВ Талігр склало податкові накладні (зазначені на стор.7 акта перевірки, том 1 а.с. 19-20). Суми податку на додану вартість за цими податковими накладними, отриманими від ТОВ Талігр та зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, ТОВ Грандгалбуд включило до складу податкового кредиту в грудні 2018 року.
ТОВ Грандгалбуд передало Замовникам ТОВ НК Сістемс та Сокільницькій сільській раді Пустомитівського району Львівської області виконані роботи, що підтверджується актом здачі-приймання робіт (надання послуг) №1 від 18.06.2019, актами приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року, довідками про вартість виконаних будівельних робіт(та витрат) за грудень 2018 (том 2 а.с. 58, 78-87).
При прийнятті рішення суд керується такими правовими нормами:
Відповідно до норм статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з пунктом 1.1 статті 1 Податкового кодексу України (далі - ПК України) цей Кодекс регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Відповідно до пп. а , б пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Згідно із пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Відповідно до пункту 201.16. статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми 21.02.2018 Кабінет Міністрів України прийняв постанову №117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних . Цією постановою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 117, в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин).
За визначенням термінів, наведеному в пункті 1 Порядок № 117:
- моніторинг - сукупність заходів та методів роботи контролюючих органів, що виявляє за результатами проведення аналізу наявної інформації в інформаційних ресурсах ДФС та/або за результатами проведення обробки та аналізу податкової інформації об`єктивні ознаки наявності ризиків порушення норм податкового законодавства;
- критерій оцінки ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник моніторингу, що характеризує ризик.
Згідно з пунктом 3 Порядку № 117 податкові накладні / розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:
1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D>0,03, Р
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.01.2020 |
Оприлюднено | 06.02.2020 |
Номер документу | 87351502 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Хобор Романа Богданівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні