ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
03 лютого 2020 року м. Київ № 640/26241/19
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Добрянська Я.І., ознайомившись з позовною заявою
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Регіональний будівельний союз" до Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернувся Ковальов Олександр Миколайович в інтересах Товариства з обмеженою відповідальністю РЕГІОНАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СОЮЗ з позовом до Державної податкової служби України, в якому просить:
- визнати протиправними та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних:
1) № 36120/33905295/2 від 23.08.2019 року,
2) № 1308692/33905295 від 17.10.2019 року;
3) № 1316460/33905295 від 28.10.2019 року, щодо відмови в реєстрації податкових накладних № 1 від 12.07.2019 року, № 1 від 16.09.2019 року, № 2 від 26.09.2019 року, складені ТОВ РЕГІОНАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СОЮЗ ;
- визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України про зупинення реєстрації податкової накладної складеної № 2 від 29.10.2019 року ТОВ РЕГІОНАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СОЮЗ ;
- зобов`язати Державну фіскальну службу України здійснити реєстрацію податкових накладних № 1 від 12.07.2019 року, № 1 від 16.09.2019 року, № 2 від 26.09.2019 року, ТОВ РЕГІОНАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СОЮЗ в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного подання.
Відповідно до ч. 1, 2 ст.171 КАС України, суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; 5) позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.
Ознайомившись із позовною заявою, суд встановив її невідповідність вимогам ст. 161 КАС України, з огляду на таке.
Згідно з частиною третьою статті 161 КАС України, до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно з ст. 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2019 рік", з 1 січня 2019 року встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб в розмірі 1921, 00 грн.
Відповідно до ч. 3 ст. 6 Закону України "Про судовий збір", у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.
Судом встановлено, що позивачем заявлено чотири вимоги немайнового характеру (про визнання протиправним та скасування рішення про відмову в реєстрації та зупинення реєстрації податкових накладних). З огляду на вищевикладене, розмір судового збору в даному випадку становить 7684,00 грн. (1921 грн * 4).
Враховуючи те, що позивачем сплачено судовий збір на суму 1921,00 грн., то йому необхідно доплатити судовий збір у розмірі 5763,00 грн., докази чого надати до суду.
Крім того, відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 160 КАС України, в позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Судом встановлено, що позивач визначив відповідачем у справі - Державну податкову службу України.
Разом з тим, суд звертає увагу, що оскаржувані рішення прийняті Головою комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ОСОБА_1, яка є працівником Головного управління ДПС у м. Києві. При цьому позивачем не визначено відповідачем у справі - Головне управління ДПС у м. Києві.
За таких обставин, позивачу необхідно визначити належних відповідачів у справі та уточнити позовні вимоги в частині органу, який прийняв оскаржувані рішення.
Згідно ч. 1 ст. 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
Відповідно до ч. 2 ст. 169 КАС України, в ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави несплати судового збору у встановленому законом розмірі, суд в такій ухвалі повинен зазначити точну суму судового збору, яку необхідно сплатити (доплатити).
Враховуючи вищевикладене, позивачу необхідно усунути недоліки позовної заяви у триденний строк з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху шляхом подання до суду доказів доплати судового збору у розмірі 5763,00 грн. та уточненого позову із визначенням належних відповідачів у справі та уточненням позовних вимог в частині органу, який прийняв оскаржувані рішення.
Керуючись ст. ст. 160, 161, 171, 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
У Х В А Л И В:
1. Залишити позовну заяву позивача без руху.
2. Встановити йому триденний строк для усунення недоліків позовної заяви з дати отримання копії цієї ухвали.
3.Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, що передбачені ч.4 ст. 169 КАСУ.
Ухвала набирає законної сили в порядку та строки встановлені ст. 256 КАС України та оскарженню не підлягає.
Суддя Я.І. Добрянська
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 03.02.2020 |
Оприлюднено | 05.02.2020 |
Номер документу | 87353443 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Єгорова Наталія Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Єгорова Наталія Миколаївна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Добрянська Я.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні