Рішення
від 27.01.2020 по справі 200/10750/19-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 січня 2020 р. Справа№200/10750/19-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Зеленова А.С.

секретаря Сєдих В.В.,

за участю:

представника позивача Сологуба А.А.,

представника відповідача Коваленка М.М.,

представника 3-ї особи Шинкаренка А.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу №200/10750/19-а за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Краматорської міської ради, третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача управління освіти Краматорської міської ради про застосування заходів реагування,

В С Т А Н О В И В:

04 вересня 2019 року шляхом надсилання поштою позивач, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області звернулося до суду з адміністративним позовом до Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Краматорської міської ради про застосування заходів реагування.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що в період з 24 липня 2019 року по 25 липня 2019 року проведено позапланову перевірку Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Краматорської міської ради Донецької області за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. В. Стуса, 40 щодо виконання припису №2 про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 16 квітня 2018 року.

Актом перевірки суб`єкту господарювання - приміщень та території Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Краматорської міської ради Донецької області від 25 липня 2019 року №5 (далі - Акт) встановлені численні порушення вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30 грудня 2014 року №1417 зареєстрованих у Міністерстві юстиції України від 05 березня 2015 року за № 252/26697 (далі - ППБУ), Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захист) на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях , затверджених наказом МНС від 15 серпня 2007 року №557; Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України затверджених наказом МОН України.

Порушення, встановлені актом перевірки від 25 липня 2019 року №5 створюють безпосередню загрозу виникнення пожежі, несуть загрозу життю та здоров`ю людей, перешкоджають вільній евакуації людей у разі настання надзвичайної ситуації (пожежі, аварії та ін.), ускладнюють гасіння пожежі.

Подальша експлуатація Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Краматорської міської ради Донецької області за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. В. Стуса 40, із вищезазначеними порушеннями пожежної безпеки створює загрозу жптпо та/або здоров`ю людей.

Просить суд застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об`єкту, а саме: Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Краматорської міської ради Донецької області за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. В. Стуса, 40 до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації вищезазначеного об`єкту /а.с.4-9/.

Представник відповідача позовні вимоги не визнав з підстав наведених у відзиві на позовну заяву, в якому зазначив, що адміністрацією Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Краматорської міської ради Донецької області виконуються заходи по усуненню недоліків виявлених під час проведеної перевірки. Управлінням освіти Краматорської міської ради було укладено договори на придбання протипожежного, рятувального та захисного обладнання та обробки вогнезахисним покриттям дерев`яних конструкцій горища школи. Просить суд відмовити у задоволенні позову/а.с.95-96/.

Представник третьої особи надав суду відзив на позовну заяву в якому зазначив, що Управлінням освіти Краматорської міської ради вживаються всі необідні заходи щодо усунення встановлених порушень. Просить суд відмовити у задоволенні позову /а.с.97-98/.

Ухвалою суду від 9 вересня 2019 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження по справі /а.с.1/.

02 жовтня 2019 року судом відкладено підготовче провадження по справі для надання відповідачем доказів до 16 жовтня 2019 року.

Ухвалою суду від 16 жовтня 2019 року залучено в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача управління освіти Краматорської міської ради по справі №200/10750/19-а за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Краматорської міської ради про застосування заходів реагування/а.с.72/.

30 жовтня 2019 року ухвалою суду, постановленою без видалення до нарадчої кімнати продовжено підготовче провадження по справі до 20 листопада 2019 року.

20 листопада 2019 року ухвалою суду, постановленою без видалення до нарадчої кімнати продовжено підготовче провадження по справі та оголошено перерву до 9 грудня 2019 року.

9 грудня 2019 року ухвалою суду, постановленою без видалення до нарадчої кімнати закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 23 грудня 2019 року.

23 грудня 2019 року за клопотанням представника відповідача відкладено розгляд справи до 27 січня 2020 року.

Прдеставник позивача у судовому засіданні надав суду пояснення аналогічні викладеним у позовній заяві, просив суд задовольнити позов.

Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги не визнав, з підстав навдених у відзиві на позов, просив суд відмовити у задоволенні позову.

Предсмтавник третьої особи у судовому засіданні надав пояснення аналогічні викладеним у відзиві на позовну заяву.

Заслухавши пояснення учасників справи, розглянувши подані сторонами заяви по суті справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується вимоги та заперечення, дослідивши докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, судом встановлено наступне.

Позивач - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області організовує і здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно- рятувальних служб. Згідно пунктів 39. 48 глави 4 положення ДСНС відповідно до покладених на неї завдань організовує і здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, суб`єктами господарювання; складає акти перевірок, видає приписи, постанови, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, а в разі встановлення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, звертається безпосередньо та через територіальні органи до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, окремих приміщень, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту. Є суб`єктом владних повноважень у відповідності до приписів п. 7 ч. 1 ст. 4 КАС України.

Відповідач - Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Краматорської міської ради є комунальним освітнім закладом, зареєстрованим в якості юридичної особи за адресою: вул.В.Стуса, 40, м. Краматорськ, 84313.

Третя особа без самостійних вимог на стороні відповідача - управління освіти Краматорської міської ради є виконавчим органом Краматорскої міської ради, уповноваженим органом Краматорської міської ради у сфері освіти.

Відповідно до наказу ДПРЗ-12 Головного управління ДС1ІС України у Донецькій області від 17.07.2019 № 135 в період з 24 липня 2019 року по 25 липня 2019 року проведено позапланову перевірку Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Краматорської міської ради Донецької області за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. В. Стуса, 40 щодо виконання припису №2 про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 16 квітня 2018 року/а.с.10-12/.

Актом перевірки суб`єкту господарювання - приміщень та території Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Краматорської міської ради Донецької області від 25 липня 2019 року №5 (далі - Акт) встановлені численні порушення вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30 грудня 2014 року №1417 зареєстрованих у Міністерстві юстиції України від 05 березня 2015 року за № 252/26697 (далі - ППБУ), Правила техногенної безпеки у сфері цивільного захист) на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях , затверджених наказом МНС від 15 серпня 2007 року №557; Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України затверджених наказом МОН України, а саме:

- дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не обробленні засобів вогнезахисту;

- сходові клітки та коридори, проходи та інші шляхи евакуації не забезпеченні евакуаційним освітленням;

- приміщення не обладнано системою протипожежного захисту;

- з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів не виконано за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів в навчальних класах та у службових приміщеннях;

- об`єкт не забезпечений адресним вказівником (назва вулиці, помер будинку), який освітлюється у темний час доби;

- працівники об`єкту не забезпечені засобами індивідуального захисту, не визначені пункти видачі та утримання засобів індивідуального захисту;

- не встановлено радіотрансляційні точки для передачі інформації з питань цивільного захисту/а.с.22-32/.

Порушення, встановлені актом перевірки від 25 липня 2019 року №5 створюють безпосередню загрозу виникнення пожежі, несуть загрозу життю та здоров`ю людей, перешкоджають вільній евакуації людей у разі настання надзвичайної ситуації (пожежі, аварії та ін.), ускладнюють гасіння пожежі.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 1 Кодексу Цивільного захисту України встановлено, що Кодекс регулює відносини, пов`язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов`язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.

Згідно ст. 67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить:складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей;

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (далі - Закон № 877)державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Частиною 1 ст. 4 Закону № 877 передбачено, що державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Абзацом 7 ч. 1 ст. 6 Закону України №877 підставою для здійснення позапланових заходів визначено доручення Прем`єр-міністра України про перевірку суб`єктів господарювання у відповідній сфері у зв`язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров`я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави.

Згідно із ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 7 ст. 7 Закону України №877 на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Згідно з п. 6 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Указом Президента України від 16 січня 2013 року № 20/2013 "Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій", та пунктом 7 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1052, ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).

Відповідно до п.п. 27 п. 4 Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області, затвердженого наказом ДСНС України від 04 лютого 2013 року № 3 (у редакції наказу ДСНС України від 21 вересня 2017 року № 507), Головне управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території організовує і здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, суб`єктами господарювання.

Частиною 2 ст. 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Київ та Севастополь, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. Таким територіальним органом на території Донецької області є позивач.

Згідно ст. 66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Статтею 67 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб`єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у ст. 65 цього Кодексу; складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Згідно ч.ч. 1,2 та 3 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Приписи, постанови, розпорядження центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, щодо усунення порушень встановлених законодавством вимог з питань техногенної та пожежної безпеки можуть бути оскаржені до суду в установлений законом строк.

Статтею 70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Відповідно до ч. 2 ст. 51 та ч. 3 ст. 55 Кодексу цивільного захисту України, забезпечення техногенної та пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на керівників та власників таких суб`єктів господарювання.

Згідно із п.п. 1, 3, 8, 13, 19, 21, 22, 23 ч. 1 ст. 20 Кодексу цивільного захисту України, на суб`єкта господарювання покладається обов`язок: забезпечення виконання заходів у сфері цивільного захисту на об`єктах суб`єкта господарювання; розміщення інформації про заходи безпеки та відповідну поведінку населення у разі виникнення аварії; здійснення навчання працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної та пожежної безпеки; здійснення за власні кошти заходів цивільного захисту, що зменшують рівень ризику виникнення надзвичайних ситуацій; розроблення заходів щодо забезпечення пожежної безпеки, впровадження досягнень науки і техніки, позитивного досвіду із зазначеного питання; забезпечення виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки; утримання у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням; здійснення заходів щодо впровадження автоматичних засобів виявлення та гасіння пожеж і використання для цієї мети виробничої автоматики.

Отже, державний нагляд (контроль) здійснюється уповноваженим органом щодо суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів.

Разом з цим, суд зщвертає увагу на наступне.

Так, в період з 23 січня 2020 року по 24 січня 2020 року позивачем проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання Краматорською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №5 Краматорської міської ради вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено Акт №50 від 24 січня 2020 року.

Актом №50 від 24 січня 2020 року встановлено усунення порушень, виявлених актом перевірки від 25 липня 2019 року №5, що створювали загрозу життю та здоро`ю людей/а.с.113-120/.

Неусуненим залишилося порушення п. 25 Постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 року №733 Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу винекнення або винекнення надзвичайних ситуацій та звязку у сфері цивільного захисту , що виразилося у не встановленні радіотрансляційної точки для передачі інформації з питань цивільного захисту. Вказане порушення не створює таких негативних наслідків як загроза життю та здоров`ю людей.

Тобто, станом на момент розгляду справи відсутні порушення, що створювали загрозу життю та здоров`ю людей.

Згідно з частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Приймаючи до уваги наведене в сукупності, та враховуючи, що відповідачем усунуто порушення, що створювали небезпеку для життя та здоров`я людей, суд відмовляє у задоволенні позову Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області до Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Краматорської міської ради про застосування заходів реагування.

Враховуючи приписи статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати не підлягають відшкодуванню.

Керуючись Конституцією України, статтями 2,5-14,19-22,72-78,94,132-143,159-165,192-205,241-247,255,295-297, п.п.15.5 ч.1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позову Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (вул. Митрополитська, 175, м. Маріуполь, 87547, ЄДРПОУ 38652962) до Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Краматорської міської ради (адреса: вул. В.Стуса, 40, м. Краматорськ, 84313, ЄДРПОУ 25704558) про застосування заходів реагування - відмовити.

Рішення ухвалено у нарадчій кімнаті та проголошено її вступну та резолютивну частини у судовому засіданні 27 січня 2020 року.

Виготовлення повного текст рішення та його підписання відкладено до 5 лютого 2020 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).

Суддя А.С. Зеленов

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.01.2020
Оприлюднено07.02.2020
Номер документу87383647
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/10750/19-а

Рішення від 27.01.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А.С.

Рішення від 27.01.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А.С.

Ухвала від 16.10.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А.С.

Ухвала від 09.09.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Зеленов А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні