Рішення
від 27.07.2007 по справі 6/165-07-3777
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

6/165-07-3777

              

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"27" липня 2007 р.Справа  № 6/165-07-3777

За позовом :        Спілки громадських організацій «Тендерна палата України»

До відповідачів :   1. Служби матеріально-технічного забезпечення Державного підприємства Державного підприємства „Одеська залізниця”

                                 2. Державного підприємства «Одеська залізниця»

про відміну торгів (тендер)

                                                                                                                     Суддя   Демешин О.А.

Представники сторін

Від позивача:    Краснов П.І. - довіреність

Від відповідача:    Каверін Б.О. - довіреність

  

Суть спору : Спілкою громадських організацій „Тендерна палата України” (далі –Позивач) надано позовну заяву до Служби матеріально-технічного забезпечення ДП „Одеська залізниця” (далі –Відповідач) про відміну торгів (тендеру) на закупівлю миючих засобів (мила господарського, порошку прального для ручного прання, засобів для миття посуду, підлоги, сантехніки, засобів для чищення –9 найменувань) оголошення № 11014707, опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України № 11 (82) від  12.03.2007 р., оголошення № 3058648, опубліковане у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель № 11 (48) від 12.03.2007 р.      

      Ухвалою господарського суду Одеської області від 18.06.2007 р. до участі у справі у якості іншого відповідача залучено Державне підприємство „Одеська залізниця”.

  

  Відповідач проти позову заперечує з мотивів викладених у відзиві на позовну заяву, яку надав в судове засідання 30.05.2007р.

      Ухвалою господарського суду Одеської області від 27.07.2007р. провадження у справі стосовно Служби матеріально-технічного забезпечення ДП «Одеська залізниця»припинено на підставі п.1. ч.1 ст.80 ГПК України.

  

                       В судовому засіданні оголошувалась перерва до 18.06.2007 р.

Розглянувши матеріали справи, суд встановив :

      В березні 2007р. структурним підрозділом Державного підприємства «Одеська залізниця»- Службою матеріально-технічного забезпечення ДП «Одеська залізниця»були оголошені торги (тендер) на закупівлю миючих засобів (мила господарського, порошку прального для ручного прання, засобів для миття посуду, підлоги, сантехніки, засобів для чищення –9 найменувань) оголошення № 11014707, опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України № 11 (82) від  12.03.2007р., оголошення № 3058648, опубліковане у Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель № 11 (48) від 12.03.2007 р.

     На думку позивача, державну закупівлю –миючих засобів (мила господарського, порошку прального для ручного прання, засобів для миття посуду, підлоги, сантехніки, засобів для чищення – 9 найменувань, відповідачем було проведено з порушенням вимог Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”.

     Позивач посилається на той факт, що тендерна документація „миючих засобів (мила господарського, порошку прального для ручного прання, засобів для миття посуду, підлоги, сантехніки, засобів для чищення –9 найменувань”, що надана відповідачем, не відповідає вимогам Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”.

      Також, позивач посилається на порушення відповідачем ч. 5 ст. 173 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”, якою передбачено, що з метою здійснення громадського контролю у сфері державних закупівель замовник надсилає Тендерній палаті України в паперовому або електронному вигляді тендерну (кваліфікаційну) документацію, протокол розкриття тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій, протокол оцінки та звіт про результати здійснення процедури закупівлі протягом трьох робочих днів з дати їх затвердження.

      Процедура розкриття тендерних пропозицій, поданих на торги (тендер) на закупівлю : миючих засобів (мила господарського, порошку прального для ручного прання, засобів для миття посуду, підлоги, сантехніки, засобів для чищення –9 найменувань, відбулася 29.03.2007 р., про що свідчать оприлюднені відповідачем оголошення про заплановану закупівлю та умови Тендерної документації.

      Позивач посилається на те, що на момент звернення до суду з  позовною заявою, відповідачем не надіслав йому протокол розкриття тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій в паперовому або електронному вигляді як того вимагає Закон України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”.

      Відповідач, заперечуючи проти позову, посилається на те, що порушень вимог чинного законодавства при проведенні торгів допущено не було і підстави для відміни цих торгів відсутні.     

          Заслухавши пояснення сторін та дослідивши матеріали справи, суд  вважає, що в позові слід відмовити, виходячи з наступного:

    Статтею 28 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” передбачено, що торги відміняються у разі, якщо:

  -  на   участь  у  торгах  було  подано  менше  трьох  тендерних пропозицій  щодо  предмета  закупівлі,  визначеного  замовником  у тендерній документації;

  -  було відхилено  всі  тендерні  пропозиції відповідно до вимог статті 27 цього Закону;

  -  замовник  порушив   вимоги  цього  Закону  щодо  оприлюднення інформації;   

  -  якщо  до  оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж трьох учасників;

  -  комісією  чи  судом  прийняте  рішення  про  відміну  торгів.

       Надання Тендерній палаті України протягом 3-х робочих днів з дати їх затвердження тендерної документації та протоколу розкриття тендерних пропозицій не є формою (способом) оприлюднення відповідної інформації, а лише є формою (способом) громадського контролю у сфері державних закупівель, яка здійснюється Тендерною палатою України (ст. 173 Вказаного Закону).

         Таким чином, ненадання позивачу протягом 3-х робочих днів з дати їх затвердження тендерної документації та протоколу розкриття тендерних пропозицій не визначено Законом в якості підстави для відміни торгів.

       За таких обставин, суд вважає, що в позовних вимогах слід відмовити у повному обсязі.

Керуючись  ст.ст. 44, 49, 82-85 ГПК України, суд, -

В И Р І Ш И В :

                                     У задоволенні позову відмовити у повному обсязі.  

Рішення суду набуває законної сили після закінчення 10-денного строку

з дня його підписання.

Суддя                                                                                        

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення27.07.2007
Оприлюднено30.08.2007
Номер документу873888
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —6/165-07-3777

Постанова від 18.10.2007

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Бойко Л.І.

Рішення від 27.07.2007

Господарське

Господарський суд Одеської області

Демешин О.А.

Ухвала від 27.07.2007

Господарське

Господарський суд Одеської області

Демешин О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні