ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 лютого 2020 року Справа № 160/12253/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Горбалінського В.В. розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю ПАРКТРАНСЕРВІС (49018, м. Дніпро, вул. Моніторна, буд. 7, кв. 375, ЄДРПОУ 39770565) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м.Дніпро вул.Сімферопольська, буд.17-а, код ЄДРПОУ 43145015), Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, 04053, Львівська площа 8, м. Київ 53) про визнання дій протиправними та скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ :
Товариство з обмеженою відповідальністю ПАРКТРАНСЕРВІС (далі - позивач) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач-1), Головного управління ДФС в Дніпропетровській області (далі - відповідач-2), в якій просить:
- визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації:
-№1302259/39770565 від 08.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №13 від 18.09.2019 року;
-№1311777/39770565 від 22.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №22 від 18.09.2019 року;
-№1311002/39770565 від 21.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №15 від 21.09.2019 року;
-№1305910/39770565 від 15.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №19 від 25.09.2019 року;
-№1307983/39770565 від 16.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №21 від 30.09.2019 року;
-№1310010/39770565 від 18.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №16 від 24.09.2019 року;
-№1304065/39770565 від 10.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №14 від 19.09.2019 року;
-№1310013/39770565 від 18.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №17 від 25.09.2019 року;
-№1310012/39770565 від 18.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №18 від 25.09.2019 року;
- зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, складенні Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАРКТРАНСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 39770565) податкові накладні №22 від 18.09.2019 року, №15 від 21.09.2019 року, №19 від 25.09.2019 року, №21 від 30.09.2019 року, №16 від 24.09.2019 року, №14 від 19.09.2019 року, №17 від 25.09.2019 року, №18 від 25.09.2019 року днем фактичного їх подання.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивачем було подано на реєстрацію до податкового органу податкові накладні №13 від 18.09.2019 року, №22 від 18.09.2019 року, №15 від 21.09.2019 року, №19 від 25.09.2019 року, №21 від 30.09.2019 року, №16 від 24.09.2019 року, №14 від 19.09.2019 року, №17 від 25.09.2019 року, №18 від 25.09.2019 року. Згідно квитанцій про реєстрацію вищевказаних податкових накладних вони були отримані податковим органом, їх було прийнято, проте, реєстрацію зупинено та запропоновано платнику податків подати додаткові документи та пояснення, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК. На виконання п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України позивачем в електронному вигляді були направлені документи, запитувані відповідачем. Однак, комісією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області було прийняті рішення про відмову у реєстрації податкової накладної та розрахунків коригування з підстав надання платником копій документів, які складенні з порушенням законодавства. Позивач вважає, що рішення відповідача про відмову у реєстрації податкових накладних є протиправними, оскільки підстав для зупинення реєстрації не було. Крім того, первинні документи фінансово-господарської діяльності підприємства та пояснення були подані до податкового органу. Вказані документи повністю підтверджують господарські операції, за результатами якої складена податкові накладні, які надіслані для реєстрації. З урахуванням наведеного, рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації є протиправними та підлягають скасуванню. З огляду на викладене, просить задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Ухвалою суду від 10.12.2019 року відкрито провадження у справі та призначено розгляд останньої за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
08.01.2020 року та на адресу суду від відповідача-2 - Головного управління ДФС у Дніпропетровській області надійшов письмовий відзив на позовну заяву, в якому останній проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на те, що рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних були прийняті через надання позивачем копій документів, без належного, на їх думку, оформлення, які розкривають зміст проведених господарських операцій, у зв`язку з чим просить відмовити в задоволенні позову.
08.01.2020 року на адресу суду від відповідача-1 Державної фіскальної служби України надійшов письмовий відзив на позовну заяву, в якому останній проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на те, що оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних були прийняті на регіональному рівні, що в свою чергу свідчить про безпідставність позовних вимог позивача в частині визнання протиправними та скасування рішень комісії Державної фіскальної служби України. Також відповідач вказав, що дії по реєстрації податкових накладних в ЄРПН є дискреційними повноваженнями, в які не допускається будь-яке втручання, а тому позовні вимоги є необґрунтованими та не підлягають задоволенню.
Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується адміністративний позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ ПАРКТРАНССЕРВІС та ТОВ Україна 2001 , СТОВ Воскобійники , ТОВ Зелений Вал , ТОВ Торговий дім Бахмацький комбікормовий завод , СТОВ Лан та ТОВ Промтрейдсервіс укладено договори поставки з поставки шрот та макухи соняшника.
Факт виконання ТОВ ПАРКТРАНССЕРВІС поставки товарів на користь ТОВ Україна 2001 , СТОВ Воскобійники , ТОВ Зелений Вал , ТОВ Торговий дім Бахмацький комбікормовий завод , СТОВ Лан та ТОВ Промтрейдсервіс підтверджуються первинними бухгалтерськими документами, зокрема, копіями податкових накладних, видаткових накладних, договорів поставки, договорів перевезення вантажу, банківських виписок, оборотно-сальдовими відомостями, актів надання послуг.
Так, на підставі положень п. 187.1 ст. 187 ПК України за правилом першої події позивачем було складено податкові накладні №13 від 18.09.2019 року, №22 від 18.09.2019 року, №15 від 21.09.2019 року, №19 від 25.09.2019 року, №21 від 30.09.2019 року, №16 від 24.09.2019 року, №14 від 19.09.2019 року, №17 від 25.09.2019 року, №18 від 25.09.2019 року та подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Щодо податкових накладних накладні №13 від 18.09.2019 року, №22 від 18.09.2019 року, №15 від 21.09.2019 року, №19 від 25.09.2019 року, №21 від 30.09.2019 року, №16 від 24.09.2019 року, №14 від 19.09.2019 року, №17 від 25.09.2019 року, №18 від 25.09.2019 року позивачу надійшли квитанції №2 про прийняття податкових накладних №13 від 18.09.2019 року, №22 від 18.09.2019 року, №15 від 21.09.2019 року, №19 від 25.09.2019 року, №21 від 30.09.2019 року, №16 від 24.09.2019 року, №14 від 19.09.2019 року, №17 від 25.09.2019 року, №18 від 25.09.2019 року та зупинення їх реєстрації відповідно до п.201.16 ст. 201 ПКУ. Також позивачу було запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
За результатами розгляду документів комісією регіонального рівня ДФС у Дніпропетровській області були прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з тих підстав, що платником податку надані копії документів, які складені з порушенням законодавства та в недостатньому обсязі.
Вважаючи, на підставі викладеного, свої права та охоронювані законом інтереси порушеними, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Відповідно до вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п. 201.1 цієї статті та/або п. 192.1 ст. 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п. 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених п. 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21 лютого 2018 року № 117, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
Згідно з вимогами п. 4 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 177), у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак, визначених у пункті 3 цього Порядку, такі податкова накладна/розрахунок коригування не підлягають моніторингу та підлягають реєстрації в Реєстрі.
Як видно з п. 5 Порядку № 177, податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
Відповідно до вимог п. 12 та 13 Порядку № 117 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування;
2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;
3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Як видно з рішення Комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області про відмову у реєстрації податкових накладних №13 від 18.09.2019 року, №22 від 18.09.2019 року, №15 від 21.09.2019 року, №19 від 25.09.2019 року, №21 від 30.09.2019 року, №16 від 24.09.2019 року, №14 від 19.09.2019 року, №17 від 25.09.2019 року, №18 від 25.09.2019 рок, підставою для відмови податковим органом позивачу у реєстрації податкових накладних є надання платником документів, які складені з порушенням законодавства.
При цьому, в оскаржуваних рішеннях не наведено обґрунтувань причин відмови в реєстрації податкових накладних.
Зокрема, податковим органом не вказано, які саме документи платника податків складені з порушенням законодавства, які вимоги законодавства порушено при складанні документів та яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.
Отже, в оскаржуваних рішеннях не наведено обґрунтувань причин відмов в реєстрації податкових накладних №13 від 18.09.2019 року, №22 від 18.09.2019 року, №15 від 21.09.2019 року, №19 від 25.09.2019 року, №21 від 30.09.2019 року, №16 від 24.09.2019 року, №14 від 19.09.2019 року, №17 від 25.09.2019 року, №18 від 25.09.2019 року.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Такий підхід узгоджується з практикою Європейського суду з прав людини. Так, у пункті 110 рішення від 23 липня 2002 року у справі "Компанія "Вестберґа таксі Актіеболаґ" та Вуліч проти Швеції" Суд визначив, що "…адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами, для призначення податкових штрафів має саме податкове управління".
У даному випадку, під час розгляду справи відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навели обґрунтованих мотивів прийняття оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про обґрунтованість та необхідність задоволення позовних вимог позивача про визнання протиправними та скасування рішень регіональної комісії Головного управління ДФС у Дніпропетровській області №1302259/39770565 від 08.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №13 від 18.09.2019 року; №1311777/39770565 від 22.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №22 від 18.09.2019 року; №1311002/39770565 від 21.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №15 від 21.09.2019 року; №1305910/39770565 від 15.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №19 від 25.09.2019 року; №1307983/39770565 від 16.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №21 від 30.09.2019 року; №1310010/39770565 від 18.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №16 від 24.09.2019 року; №1304065/39770565 від 10.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №14 від 19.09.2019 року; №1310013/39770565 від 18.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №17 від 25.09.2019 року; №1310012/39770565 від 18.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №18 від 25.09.2019 року.
При цьому, суд звертає увагу, що відповідно до вимог п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.
Так, пунктом 28 Порядку №117, окрім іншого, визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
При цьому, згідно з нормами п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДФС України.
Як встановлено судом, підтверджено матеріалами справи і не спростовано відповідачами, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства і були достатніми для реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.
Відповідно ч. 3 ст. 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні №22 від 18.09.2019 року, №15 від 21.09.2019 року, №19 від 25.09.2019 року, №21 від 30.09.2019 року, №16 від 24.09.2019 року, №14 від 19.09.2019 року, №17 від 25.09.2019 року, №18 від 25.09.2019 року, складені позивачем у Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх направлення.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
За вказаних обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про часткове задоволення позовної заяви.
Відповідно до ч. 1 ст. 143 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст. ст. 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ВИРІШИВ :
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю ПАРКТРАНСЕРВІС до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання дій протиправними та скасування рішення - задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1302259/39770565 від 08.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №13 від 18.09.2019 року; №1311777/39770565 від 22.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №22 від 18.09.2019 року; №1311002/39770565 від 21.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №15 від 21.09.2019 року; №1305910/39770565 від 15.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №19 від 25.09.2019 року; №1307983/39770565 від 16.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №21 від 30.09.2019 року; №1310010/39770565 від 18.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №16 від 24.09.2019 року; №1304065/39770565 від 10.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №14 від 19.09.2019 року; №1310013/39770565 від 18.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №17 від 25.09.2019 року; №1310012/39770565 від 18.10.2019 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №18 від 25.09.2019 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних, складенні Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАРКТРАНСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 39770565) податкові накладні №22 від 18.09.2019 року, №15 від 21.09.2019 року, №19 від 25.09.2019 року, №21 від 30.09.2019 року, №16 від 24.09.2019 року, №14 від 19.09.2019 року, №17 від 25.09.2019 року, №18 від 25.09.2019 року днем фактичного їх подання.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ПАРКТРАНСЕРВІС» судовий збір у розмірі 17 289,00 грн.
Відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України, рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Згідно ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складання, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції, проте, відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.
Суддя В.В. Горбалінський
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.02.2020 |
Оприлюднено | 10.02.2020 |
Номер документу | 87413006 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Царікова Олена Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні