Рішення
від 03.02.2020 по справі 910/16801/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

03.02.2020Справа № 910/16801/19

Господарський суд міста Києва у складі судді Баранова Д.О., розглянувши матеріали господарської справи

за позовом керівника Бахмацької місцевої прокуратури (16500, обл. Чернігівська, м. Бахмач, вул. Шевченка, 46; ідентифікаційний код 02910114) в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті (03135, м. Київ, пр.-т Перемоги, будинок 14; ідентифікаційний код 39816845)

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрєвробуд плюс" (02095, м. Київ, вул. Бориспільська, будинок 7, офіс 228; ідентифікаційний код 36946004)

про стягнення 6 929, 82 грн,

без повідомлення (виклику) представників сторін

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Господарського суду міста Києва звернувся керівник Бахмацької місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрєвробуд плюс" про стягнення 6 929, 82 грн плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні норми.

В обґрунтування заявлених позовних вимог заступник керівника Чернігівської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті посилається на те, що за результатами проведення 21.08.2018 габаритно-вагового контролю автомобіля, що належить відповідачу, встановлено перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 03.12.2019 позовну заяву прийнято судом до розгляду, вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження.

23.12.2019 до Господарського суду міста Києва надійшов відзив на позовну заяву.

02.01.2020 до Господарського суду міста Києва надійшла відповідь на відзив.

Враховуючи, що матеріали справи містять достатньо документів для розгляду справи, відповідно до ч. 5, 8 ст. 252 Господарського процесуального кодексу України суд розглядає справу у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої із сторін про інше. При розгляді справи у порядку спрощеного позовного провадження суд досліджує докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи.

Розглянувши подані до суду матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, Господарський суд міста Києва

ВСТАНОВИВ:

Бахмацькою місцевою прокуратурою встановлено, що посадовими особами Управління Укртрансбезпеки у Чернігівській області 21.08.2018 на автодорозі М-02, Кіпті-Глухів-Бачівськ, 50 км, здійснено габаритно-ваговий контроль транспорту: автомобіль (тягач) марки RENAULT, модель PREMIUM 450 DXI, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з причіпом марки LANGENDORF, моделі SKS 24126, реєстраційний номер НОМЕР_2 .

Згідно інформації регіонального сервісного центру МВС України у Чернігівській області вказаний автомобіль належить на праві власності Товариству з обмеженою відповідальністю "Укрєвробуд плюс".

Положеннями ч. 2 ст. 29 Закону України "Про дорожній рух" передбачено, що з метою збереження автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів, участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, допускається за наявності дозволу на участь у дорожньому русі таких транспортних засобів.

Відповідно до ст. 6 Закону України "Про автомобільний транспорт" центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, здійснює державний нагляд і контроль за дотриманням автомобільними перевізниками вимог законодавства, норм та стандартів на автомобільному транспорті, габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування.

Пунктом 4 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 № 1567, державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Згідно п. 3 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 879 від 27.06.2007 "Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування" (далі - Порядок № 879), габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансбезпекою, її територіальними органами та відповідними підрозділами Національної поліції, що забезпечують безпеку дорожнього руху.

Відповідно до пп. 4 п. 2 Порядку № 879 габаритно-ваговий контроль - це контроль за проїздом великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування, який включає перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких транспортних засобів установленим законом параметрам і нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху транспортних засобів.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом, за результатами проведеного габаритно-вагового контролю 21.08.2018 складено акт № 0020881 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів, яким зафіксоване порушення вимог ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме: надання послуг із перевезення вантажу (маршрут - смт. Козелець - с. Хороше Озеро, 109 км) із перевищенням навантажень на строєні осі. Так, нормативно допустиме навантаження на строєні осі становить 11; 11; 7,33; 7,33; 7,33 т., а фактичне навантаження даного автомобіля - 6,10; 10,20; 8,30; 9,30; 10,0 т. Крім того, фактична маса автомобіля становила 43,90 т, а нормативно допустима 40,00 т.

До вказаного акту проведений розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування від 21.08.2018, згідно з яким за перевищення нормативних параметрів нараховано до сплати 219,09 євро. Розрахунок проведений відповідно до затвердженої формули (з урахуванням норм пункту 31-1 Порядку, затвердженого постановою КМУ № 879 від 27.06.2007), а саме: П = (Рзм + Рнв + Рг) х В х К, де (П - розмір плати за проїзд; Рзм - розмір плати за перевищення загальної маси транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рнв - розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі) (за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду; В - відстань перевезення, кілометрів; К - коефіцієнт збільшення плати за проїзд (у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у п`ятикратному розмірі). Обрахований таким чином розмір плати за проїзд становить П = 0,67 x 109 x 3 = 219,09 євро.

Згідно п. з Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2001 № 30 (далі - Правила № 30), транспортний засіб з вантажем або без вантажу вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху.

У свою чергу положенням п. 22.5. Правил дорожнього руху України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306, визначено, що за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 40 тон (для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь -11т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т, здвоєнні осі - 18 т, строєні - 24 т), або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м. Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між ними не перевищує 2,5 м.

Рух транспортних засобів та їх составів з навантаженням на одиночну вісі понад 11т, здвоєні осі - понад 16 т, строєні осі - понад 22 т або фактичною масою понад 40 т (для контейнеровозів - навантаження на одиночну вісь - понад 11т, здвоєні осі - понад 18 т, строєні осі - понад 24 т або фактичної масою понад 44 т, а на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах - понад 46 т) у разі перевезення подільних вантажі автомобільними дорогами забороняється.

Відповідно до ч. 3 ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" разі перевезення вантажів з перевищенням габаритних або вагових обмежень обов`язковим документом (окрім зазначених у ч. 2 даної статті) є дозвіл, який дає право на рух автомобільними дорогами України, виданий компетентними уповноваженими органами, або документ про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, якщо перевищення вагових або габаритних обмежень над визначеними законодавством станові менше семи відсотків.

Статтею 33 Закону України "Про автомобільні дороги" передбачено, рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Згідно п. 16 Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 198 від 30.03.1994 перевезення небезпечних, великогабаритних і великовагових вантажів автомобільним транспортом по дорожніх об`єктах допускається за окремим дозволом в порядку і за плату, що визначені окремими актами законодавства

Із положень пункту 4 Правил № 30 випливає, що рух великовагових великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі - дозвіл), видані перевізникові Державтоінспекцією, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.

Пунктом 27 Порядку № 879 від 27.06.2007 передбачено, що плата за проїзд справляється з транспортних засобів вітчизняних та іноземних власників в національній валюті за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком на день проведення розрахунку.

За умовами пункту 28 Порядку № 879 здійснення державного контролю на автомобільному транспорті плата за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками, виходячи з вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу, протяжності маршруту, кількості перевезень.

Статтею 1 Закону України "Про автомобільний транспорт" визначено, що автомобільний перевізник - це фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення вантажів чи (та) пасажирів транспортними засобами.

Згідно ст. 48 цього ж Закону документом для здійснення перевезень вантажів, зокрема для автомобільного перевізника, є документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах та інші документи, передбачені законодавством. Водій зобов`язаний пред`явити посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортні накладні або інший визначений законодавством документ на вантаж.

Пунктом 31 Порядку № 879 встановлено, що при визначенні розміру плати за проїзд транспортних засобів з осьовим сполученням більше трьох береться до рахунку схема, що спричиняє більші руйнування доріг з комбінацій одно-, двох- та трьохосьових сполучень, а найбільша сума навантаження на суміжні осі припадає на максимальну колісну формулу. Для строєних осей з одиночними шинами плата за перевищення допустимих навантажень на вісь (осі) збільшується у два рази.

За умовами п. 31-1 Порядку № 879 якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у п`ятикратному розмірі. У разі перевищення кількох нормативів вагових або габаритних параметрів плата за проїзд визначається виходячи з параметру з найбільшим перевищенням.

Отже як встановлено судом вище, Управлінням Укртрансбезпеки у Чернігівській області 21.08.2018 складено акт № 0020881, згідно якого встановлено порушення вимог ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме: надання послуг із перевезення вантажу, в тому числі небезпечного із перевищенням навантажень на строєні осі, вчинено автоперевізником Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрєвробуд плюс", документи про реєстрацію транспортного засобу на ім`я якого пред`явлено водієм ОСОБА_1 (який згідно інформації Головного управління ДФС у Чернігівській області, отриманої листом від 03.04.2019, протягом 3-4 кварталів 2018 року отримував дохід (заробітну плату) на підприємстві Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрєвробуд плюс").

Цього ж дня Товариству з обмеженою відповідальністю "Укрєвробуд плюс" зроблено розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування на загальну суму 219,09 євро.

Відповідно до офіційного курсу, встановленого Національним банком України станом на 21.08.2018 , курс гривні до євро складає 3162,9609 грн.

Таким чином загальний розмір плати за проїзд, нарахованої Товариству з обмеженою відповідальністю "Укрєвробуд плюс", становить 6 929, 82 грн.

Однак незважаючи на те, що відповідно до п. 31-1 Порядку перевізник зобов`язаний протягом 30 календарних днів з моменту визначення плати внести її та повідомити про це відповідний територіальний орган Укртрансбезпеки, за даними Управління Укртрансбезпеки у Чернігівській області у визначений вище термін Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрєвробуд плюс" дані кошти добровільно не сплатило.

Вказане підтверджується наявним в матеріалах справи листом Управління Укртрансбезпеки у Чернігівській області від 08.04.2019 за № 232/41/23-19.

У п. 26 Порядку № 879 передбачено, що кошти, стягнені за проїзд автомобільними дорогами загального користування великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, спрямовуються в установленому порядку до державного бюджету.

Суд погоджується з доводами позивача, що визначена плата за проїзд, несплачена перевізником - власником транспортного засобу у встановлені чинним законодавством строки, набуває статусу заборгованості перед Державним бюджетом України, а відтак підлягає стягненню в судовому порядку.

В якості заперечень щодо задоволення позовних вимог, відповідач вказує, що вимогу сплатити плату за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні норми в сумі 6 929,82 грн позивач обґрунтовує відомостями отриманими з акту № 0020881 про перевезення транспортним засобом нормативних вагових параметрів від 21.08.2018, який було складено старшим державним інспектором Рублевським Ю.В. та інспектором Васильєвим В.В.

В той час відповідач зазначає, що місцем складання даного акту визначено - автодорога М-02 Кіпті-Глухів-Бачівськ, 50 км. Повноваження Рублевського Ю.В. на здійснення такої перевірки підтверджується направленням на перевірку № 018644 від 06.08.2018, яке видано останнім на термін до 31.08.2018.

Відповідач зазначає, що дане направлення видане для проведення комплексної, рейдової перевірки щодо додержання автомобільними перевізниками вимог законодавства про автомобільний транспорт, в т.ч. "Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР)", інших нормативно-правових актів у сфері автомобільних перевезень, в т.ч. габаритно-вагових параметрів; а/д М-01 "Київ-Чернігів-Нові Яриловичі" 124 км.

У зв`язку з чим у відповідача наявні сумніви щодо правомірності проведення перевірки автотранспортних засобів 20.08.2018 старшим державним інспектором Рублевським Ю.В. на автодорога М-02 Кіпті-Глухів-Бачівськ.

На викладені твердження відповідача суд вказує слідуюче.

У поданій відповіді на відзив позивач вказує, що Бахмацькою місцевою прокуратурою встановлено, що старшим державним інспектором Управління Укртрансбезпеки у Чернігівській області Рублевським Ю.В. 21.08.2018 на підставі направлення на перевірку № 018651 від 20.08.2018 на автодорозі М-02, Кіпті-Глухів-Бачівськ, 50 км, здійснено габаритно-ваговий контроль транспорту: автомобіль (тягач) марки RENAULT, модель PREMIUM 450 DXI, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з причіпом марки LANGENDORF, моделі SKS 24126, реєстраційний номер НОМЕР_2 , яким керував водій ОСОБА_1 .

При цьому позивач зазначає, що Бахмацькою місцевою прокуратурою при поданні до суду даної позовної заяви помилково у додатках було надано направлення на перевірку № 018644 замість направлення на перевірку № 018651.

У зв`язку з чим, до відповіді на відзив позивачем з метою повного та об`єктивного розгляду справи було надано направлення на перевірку № 018651 від 20.08.2018 із клопотанням про приєднання до матеріалів справи копію документу.

З огляду на викладене вище, судом враховано подане позивачем направлення на перевірку № 018651 під час розгляду даної справи.

Таким чином за висновком суду, перевірку автомобіля, належного на праві власності відповідачу Товариству з обмеженою відповідальністю "Укрєвробуд плюс", 21.08.2018 на підставі направлення на перевірку № 018651 від 20.08.2018 на автодорозі М-02 Кіпті-Глухів-Бачівськ, 50 км, старшим державним інспектором Управління Укртрансбезпеки у Чернігівській області Рублевським Ю.В. здійснено законно.

Разом з тим, суд вважає за необхідне зазначити, що відповідач у своєму відзиві не заперечує самого факту допущення правопорушення та не висловлює своєї незгоди з сумою нарахованої плати за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.

Відповідно ч. 1 ст. 73 Господарського процесуального кодексу України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Статтею 74 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог та заперечень.

Відповідно до ст. 76, 77 Господарського процесуального кодексу України, належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування.

Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Відтак оцінивши подані докази та наведені обґрунтування за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, оскільки, підтверджені належними та допустимими доказами, на підставі яких встановлено обставини, які входять до предмету доказування.

Статтею 13 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Витрати по сплаті судового збору відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України, покладаються на відповідача.

Керуючись статтями 74, 76-80, 129, 236-242 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги керівника Бахмацької місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Державної служби України з безпеки на транспорті - задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрєвробуд плюс" (02095, м. Київ, вул. Бориспільська, будинок 7, офіс 228; ідентифікаційний код 36946004) на користь Державного бюджету України (отримувач: УК у м. Чернігові/м. Чернігів, призначення платежу - 22160100, р/р 31217216025002, МФО 899998, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ 38054398) плату за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні в розмірі 6 929 (шість тисяч дев`ятсот двадцять дев`ять) грн 82 коп.

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрєвробуд плюс" (02095, м. Київ, вул. Бориспільська, будинок 7, офіс 228; ідентифікаційний код 36946004) на користь прокуратури Чернігівської області (16500, обл. Чернігівська, м. Бахмач, вул. Шевченка, 46; ідентифікаційний код 02910114; р/р 35215093006008, МФО 820172, Державна казначейська служба України м. Київ) витрати по сплаті судового збору в розмірі 1 921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн 00 коп.

4. Видати накази після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено: 03.02.2020

Суддя Д.О. Баранов

Дата ухвалення рішення03.02.2020
Оприлюднено07.02.2020
Номер документу87425716
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/16801/19

Рішення від 03.02.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Баранов Д.О.

Ухвала від 03.12.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Баранов Д.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні