Рішення
від 03.02.2020 по справі 200/13683/19-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 лютого 2020 р. Справа№200/13683/19-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лазарєва В.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Донецькій області до товариства з обмеженою відповідальністю Фудслав про стягнення податкового боргу у розмірі 9350,00 грн., -

ВСТАНОВИВ:

У листопаді 2019 року Головне управління ДПС у Донецькій області звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю Фудслав про стягнення податкового боргу у розмірі 9350,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що станом на 23.10.2019 року за відповідачем рахується податковий борг з податку на додану вартість та податку на прибуток у розмірі 9350,00 грн., який виник з причини несплати донарахованих за результатом перевірки штрафних санкцій.

Позивач, посилаючись на приписи Податкового кодексу України просить стягнути грошові кошти, що належать платнику податків з розрахункових рахунків у банківських установах, суму податкового боргу в розмірі 9350,00 грн.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 03.12.2019 року відкрито спрощене позовне провадження у даній справі без проведення судового засідання та повідомлення сторін. В ухвалі було запропоновано відповідачу у п`ятнадцятиденний строк з моменту отримання ухвали про відкриття провадження у справі надати суду відзив на позовну заяву зі всіма доказами на його підтвердження, які наявні у відповідача.

Вищевказана ухвала була направлена на адресу відповідача, що вказана у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Проте, відправлення повернуто із відміткою за закінченням терміну зберігання .

У відповідності до частин 8, 11 статті 126 Кодексу адміністративного судочинства України, вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписом відповідної службової особи.

У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Крім того скановану копію вказаної ухвали було розміщено на сайті Донецького окружного адміністративного суду.

З урахуванням наведеного, суд дійшов висновку про належне повідомлення відповідача, у відповідності до норм чинного процесуального законодавства.

Відзив на позовну заяву з боку відповідача не надходив.

За приписами частини 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Враховуючи відсутність клопотань сторін щодо розгляду справи у судовому засіданні, справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та повідомлення сторін.

Розглянувши позовну заяву, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується вимоги, дослідивши докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, суд встановив наступне.

Відповідач - товариство з обмеженою відповідальністю Фудслав є юридичною особою, яка зареєстрована та обліковується в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом 41142672, місцезнаходження юридичної особи: вул. Торська, буд. 10, м. Слов`янськ, Донецька область, 84122, про що свідчать ідентифікаційні данні (а.с. 9).

20 грудня 2018 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку дотримання граничних термінів надання податкової звітності з податку на додану вартість за жовтень, листопад 2018 року. За результатами перевірки був складений акт №3384/05-99-47-03/41142672.

На підставі акту перевірки №3384/05-99-47-03/41142672 від 20 грудня 2018 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0011974703 від 08.02.2019 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 2040,00 грн. (а.с. 12).

05 лютого 2019 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача з дотримання граничних термінів надання податкової звітності з податку на додану вартість за грудень 2018 року. За результатами перевірки був складений акт № 365/05-99-47-03/41142672 (а.с. 19-20).

На підставі акту перевірки № 365/05-99-47-03/41142672 від 05 лютого 2019 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0025874703 від 27.03.2019 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 17).

12 березня 2019 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача з питання дотримання граничних термінів надання податкової звітності з податку на додану вартість за січень 2019 року. За результатами перевірки був складений акт №639/05-99-47-03/41142672.

На підставі акту перевірки №639/05-99-47-03/41142672 від 12 березня 2019 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0032014703 від 23.04.2019 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 22).

27 березня 2019 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача з питання дотримання граничних термінів надання податкової звітності з податку на додану вартість за лютий 2019 року. За результатами перевірки був складений акт №1210/05-99-47-03/41142672.

На підставі акту перевірки №1210/05-99-47-03/41142672 від 27 березня 2019року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0038384703 від 22.05.2019 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 27).

23 квітня 2019 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача з питання дотримання граничних термінів надання податкової звітності з податку на додану вартість за березень 2019 року. За результатами перевірки був складений акт №1456/05-99-47-03/41142672.

На підставі акту перевірки №1456/05-99-47-03/41142672 від 23 квітня 2019 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0041394703 від 04.06.2019 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 32).

22 травня 2019 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача з питання дотримання граничних термінів надання податкової звітності з податку на додану вартість за квітень 2019 року. За результатами перевірки був складений акт №1726/05-99-47-03/41142672.

На підставі акту перевірки №1726/05-99-47-03/41142672 від 22 травня 2019 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0048274703 від 11.07.2019 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 37).

11 липня 2019 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача з питання дотримання граничних термінів надання податкової звітності з податку на додану вартість за травень 2019 року. За результатами перевірки був складений акт №2099/05-99-47-03/41142672.

На підставі акту перевірки №2099/05-99-47-03/41142672 від 11 липня 2019 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0054524703 від 16.08.2019 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 37).

14 травня 2019 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача з питання своєчасності надання податкової звітності з податку на прибуток за 2017 рік. За результатами перевірки був складений акт №983/05-99-47-04/41142672.

На підставі акту перевірки №983/05-99-47-04/41142672 від 14 травня 2019 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0027054704 від 22.06.2019 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 170,00 грн. (а.с. 47).

26 березня 2019 року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області проведено камеральну перевірку відповідача з питання своєчасності надання податкової звітності з податку на прибуток за 2018 рік. За результатами перевірки був складений акт №983/05-99-47-04/41142672.

На підставі акту перевірки №1137/05-99-47-04/41142672 від 26 березня 2019 року, позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми ПС №0033594704 від 06.05.2019 року, яким до відповідача застосовано штраф у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 51).

Станом на час розгляду справи, ТОВ Фудслав має податковий борг у розмірі 9350,00 грн., який позивач просить стягнути в судовому порядку.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд зазначає наступне.

Пунктом 59.1 статті 59 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) встановлено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до вимог пункту 59.3 статті 59 Податкового кодексу України податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання.

Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов`язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов`язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

З метою погашення податкового боргу позивачем на адресу відповідача в установленому законом порядку було направлено податкову вимогу 10 квітня 2019 року № 52205-47, за узгодженими грошовими зобов`язаннями станом на 09 квітня 2019 року у розмірі 2210,00 грн. (а.с. 10).

Однак, прийняті заходи податковим органом не призвели до погашення податкового боргу.

Відповідно до вимог статті 67 Конституції України, кожен повинен сплачувати податки та збори у порядку і розмірах, встановлених законом.

Підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що податковий борг - сума грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податку або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.

Пунктом 14.1.137 статті 14 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Пунктом 110.1 статті 110 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи несуть відповідальність у разі вчинення порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема: фінансову відповідальність (пп. 111.1.1 п. 111.1 ст. 111 ПКУ).

Фінансова відповідальність за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства встановлюється та застосовується згідно з Податковим кодексом України та іншими законами. Фінансова відповідальність застосовується у вигляді штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені (п. 111.2 ст. 111 ПКУ).

Відповідно до п. 113.3 ст. 113 Податкового кодексу України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за порушення норм законів з питань оподаткування або іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, застосовуються у порядку та у розмірах, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Отже, позивач зобов`язаний сплачувати визначені в поданих податкових деклараціях узгоджені податкові зобов`язання.

Як зазначено у п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно абз. 1 п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

На час розгляду справи доказів погашення відповідачем податкового боргу суду не надано, також не надано доказів про оскарження вищевказаних рішень податкового органу.

З огляду на зазначене та беручи до уваги докази, які наявні у матеріалах справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Головного управління ДПС у Донецькій області до товариства з обмеженою відповідальністю Фудслав про стягнення податкового боргу у розмірі 9350,00 грн. є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Враховуючи приписи статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати не підлягають відшкодуванню.

На підставі викладеного, керуючись нормами Конституції України та Кодексу адміністративного судочинства, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов Головного управління ДПС у Донецькій області (місцезнаходження: вул. Італійська, буд. 59, м. Маріуполь, Донецька область, 87515, код ЄДРПОУ 43142826) до товариства з обмеженою відповідальністю Фудслав (місцезнаходження: вул. Торська, буд. 10, м. Слов`янськ, Донецька область, 84122, код ЄДРПОУ 41142672) про стягнення податкового боргу у розмірі 9350,00 грн., - задовольнити повністю.

Стягнути кошти з рахунків у банківських установах, які обслуговують товариство з обмеженою відповідальністю Фудслав (місцезнаходження: вул. Торська, буд. 10, м. Слов`янськ, Донецька область, 84122, код ЄДРПОУ 41142672) в рахунок погашення податкового боргу у розмірі 9350 (дев`ять тисяч триста п`ятдесят) гривень 00 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецькій окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя В.В. Лазарєв

Дата ухвалення рішення03.02.2020
Оприлюднено10.02.2020
Номер документу87446627
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення податкового боргу у розмірі 9350,00 грн

Судовий реєстр по справі —200/13683/19-а

Рішення від 03.02.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Лазарєв В.В.

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Лазарєв В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні