Рішення
від 05.02.2020 по справі 1.380.2019.006435
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№1.380.2019.006435

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 лютого 2020 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд, суддя Клименко О.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Держпраці у Львівській області до Львівського комунального підприємства БОНДАРІВКА про застосування заходів реагування, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач - Головне управління Держпраці у Львівській області звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із позовом до Львівського комунального підприємства БОНДАРІВКА , в якому просить:

- застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Львівського комунального підприємства БОНДАРІВКА , а саме заборонити експлуатацію пасажирських ліфтів (завод. №19697, реєстр. №391 (1 під`їзд)), (завод. №19698, реєстр. №394 (2 під`їзд)), (завод. №19696, реєстр. №389 (3 під`їзд)), (завод. №15988, реєстр. №387 (5 під`їзд)), (завод. №15996, реєстр. №386 (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 101, м. Львів; заборонити експлуатацію пасажирських ліфтів (завод. №2060 (1 під`їзд)), (завод. №2059, (2 під`їзд)), (завод. №2061, (3 під`їзд)), (завод. №2058, (4 під`їзд)), (завод. №3751, (5 під`їзд)), (завод. №3754, (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 61, м. Львів до усунення зазначених у позовній заяві порушень;

- здійснювати розгляд судової справи в порядку спрощеного провадження без виклику сторін;

- відповідальність за виконання судового рішення покласти на відповідача.

Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що в результаті проведення планової перевірки Львівського комунального підприємства БОНДАРІВКА були виявлені факти порушення вимог чинних нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки при експлуатації пасажирських ліфтів, які створюють загрозу життю та здоров`ю мешканців багатоквартирних житлових будинків, де вказані пасажирські ліфти експлуатуються та працівників Львівського комунального підприємства БОНДАРІВКА , а саме:

- допущено до роботи пасажирські ліфти (завод. №19697, реєстр. №391 (1 під`їзд)), (завод. №19698, реєстр. №394 (2 під`їзд)), (завод. №19696, реєстр. №389 (3 під`їзд)), (завод. №15990, реєстр. №388, 4 під`їзд)), (завод. №15988, реєстр. №387 (5 під`їзд)), (завод. №15996, реєстр. №386 (6 під`їзд)) без проведення технічного огляду та експертного обстеження, що є порушенням п.9.7.15 НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів ;

- не проведено експертне обстеження пасажирських ліфтів (завод. №19697, реєстр. №391 (1 під`їзд)), (завод. №19698, реєстр. №394 (2 під`їзд)), (завод. №19696, реєстр. №389 (3 під`їзд)), (завод. №15990, реєстр. №388, 4 під`їзд)), (завод. №15988, реєстр. №387 (5 під`їзд)), (завод. №15996, реєстр. №386 (6 під`їзд)) після закінчення граничного строку експлуатації, що є порушенням п.9.6.1 НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів ;

- не проведено позачерговий технічний огляд пасажирських ліфтів (завод. №19697, реєстр. №391 (1 під`їзд)), (завод. №19698, реєстр. №394 (2 під`їзд)), (завод. №19696, реєстр. №389 (3 під`їзд)), (завод. №15988, реєстр. №387 (5 під`їзд)), (завод. №15996, реєстр. №386 (6 під`їзд)) після закінчення граничного строку експлуатації, що є порушенням п.9.5.1 НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів ;

- не встановлено на облік пасажирські ліфти (завод. №19697, реєстр. №391 (1 під`їзд)), (завод. №19698, реєстр. №394 (2 під`їзд)), (завод. №19696, реєстр. №389 (3 під`їзд)), (завод. №15990, реєстр. №388, 4 під`їзд)), (завод. №15988, реєстр. №387 (5 під`їзд)), (завод. №15996, реєстр. №386 (6 під`їзд)) при передачі у власність або експлуатацію іншому суб`єкту господарювання в територіальних органах спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з промислової безпеки та охорони праці, що є порушенням п.9.1.6 НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів ;

- допущено до роботи пасажирські ліфти (завод. №2060 (1 під`їзд)), (завод. №2059, (2 під`їзд)), (завод. №2061, (3 під`їзд)), (завод. №2058, (4 під`їзд)), (завод. №3751, (5 під`їзд)), (завод. №3754, (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 61, м. Львів без проведення технічного огляду та експертного обстеження, що є порушенням п.9.7.15 НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів ;

- не проведено експертне обстеження пасажирських ліфтів (завод. №2060 (1 під`їзд)), (завод. №2059, (2 під`їзд)), (завод. №2061, (3 під`їзд)), (завод. №2058, (4 під`їзд)), (завод. №3751, (5 під`їзд)), (завод. №3754, (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 61, м. Львів після закінчення граничного строку експлуатації, що є порушенням п.9.6.1 НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів ;

- не проведено позачерговий технічний огляд пасажирських ліфтів (завод. №2060 (1 під`їзд)), (завод. №2059, (2 під`їзд)), (завод. №2061, (3 під`їзд)), (завод. №2058, (4 під`їзд)), (завод. №3751, (5 під`їзд)), (завод. №3754, (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 61, м. Львів, що є порушенням п.9.5.1 НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів .

Позивач зазначає, що у зв`язку з виникненням умов, за яких подальша експлуатація пасажирських ліфтів (завод. №19697, реєстр. №391 (1 під`їзд)), (завод. №19698, реєстр. №394 (2 під`їзд)), (завод. №19696, реєстр. №389 (3 під`їзд)), (завод. №15988, реєстр. №387 (5 під`їзд)), (завод. №15996, реєстр. №386 (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 101, м. Львів та пасажирських ліфтів (завод. №2060 (1 під`їзд)), (завод. №2059, (2 під`їзд)), (завод. №2061, (3 під`їзд)), (завод. №2058, (4 під`їзд)), (завод. №3751, (5 під`їзд)), (завод. №3754, (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 61, м. Львів становить загрозу здоров`ю і життю мешканців будинків, де зазначені пасажирські ліфти експлуатуються та працівників Львівського комунального підприємства БОНДАРІВКА існують передбачені Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності підстави для застосування заходів реагування та заборони експлуатації зазначених пасажирських ліфтів.

У зв`язку з вищенаведеним адміністративний позов просить задоволити в повному обсязі.

Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 246 КАС України, суд зазначає, що ухвалою судді від 05 грудня 2019 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі без повідомлення сторін та роз`яснено відповідачу його право на подання відзиву на позовну заяву та доказів, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, а також документів, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів позивачу, протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.

Вказану ухвалу судді відповідач отримав 11.12.2019 року, що підтверджується даними відстеження з сайту Укрпошти трек-номер 7901826675368.

Станом на момент розгляду справи та прийняття судом рішення відповідач відзиву на позовну заяву не подав. Відповідно до частини шостої статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Судом встановлені наступні фактичні обставини справи та відповідні їм правовідносини:

Уповноваженими посадовими особами Головного управління Держпраці у Львівській області відповідно наказу від 29.08.2019 року №1733-П та направлення про проведення перевірки від 29.08.2019 року №1733 у присутності уповноважених осіб відповідача - директора Гуля Мирона Степановича, головного інженера - Кушвара Юрія Ярославовича в період з 02.09.2019 року по 06.09.2019 року проведено планову перевірку Львівського комунального підприємства БОНДАРІВКА щодо дотримання вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки.

За результатами перевірки складено акт від 06 вересня 2019 року №13/01/156/0969.

Як слідує зі змісту акта перевірки, плановою перевіркою встановлено, зокрема, ряд порушень відповідачем вимог чинних нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки при експлуатації пасажирських ліфтів, які створюють загрозу життю та здоров`ю мешканців багатоквартирних житлових будинків, де вказані пасажирські ліфти експлуатуються, а саме:

- допущено до роботи пасажирські ліфти (завод. №19697, реєстр. №391 (1 під`їзд)), (завод. №19698, реєстр. №394 (2 під`їзд)), (завод. №19696, реєстр. №389 (3 під`їзд)), (завод. №15990, реєстр. №388, 4 під`їзд)), (завод. №15988, реєстр. №387 (5 під`їзд)), (завод. №15996, реєстр. №386 (6 під`їзд)) без проведення технічного огляду та експертного обстеження, що є порушенням п.9.7.15 НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів ;

- не проведено експертне обстеження пасажирських ліфтів (завод. №19697, реєстр. №391 (1 під`їзд)), (завод. №19698, реєстр. №394 (2 під`їзд)), (завод. №19696, реєстр. №389 (3 під`їзд)), (завод. №15990, реєстр. №388, 4 під`їзд)), (завод. №15988, реєстр. №387 (5 під`їзд)), (завод. №15996, реєстр. №386 (6 під`їзд)) після закінчення граничного строку експлуатації, що є порушенням п.9.6.1 НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів ;

- не проведено позачерговий технічний огляд пасажирських ліфтів (завод. №19697, реєстр. №391 (1 під`їзд)), (завод. №19698, реєстр. №394 (2 під`їзд)), (завод. №19696, реєстр. №389 (3 під`їзд)), (завод. №15988, реєстр. №387 (5 під`їзд)), (завод. №15996, реєстр. №386 (6 під`їзд)) після закінчення граничного строку експлуатації, що є порушенням п.9.5.1 НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів ;

- не встановлено на облік пасажирські ліфти (завод. №19697, реєстр. №391 (1 під`їзд)), (завод. №19698, реєстр. №394 (2 під`їзд)), (завод. №19696, реєстр. №389 (3 під`їзд)), (завод. №15990, реєстр. №388, 4 під`їзд)), (завод. №15988, реєстр. №387 (5 під`їзд)), (завод. №15996, реєстр. №386 (6 під`їзд)) при передачі у власність або експлуатацію іншому суб`єкту господарювання в територіальних органах спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з промислової безпеки та охорони праці, що є порушенням п.9.1.6 НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів ;

- допущено до роботи пасажирські ліфти (завод. №2060 (1 під`їзд)), (завод. №2059, (2 під`їзд)), (завод. №2061, (3 під`їзд)), (завод. №2058, (4 під`їзд)), (завод. №3751, (5 під`їзд)), (завод. №3754, (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 61, м. Львів без проведення технічного огляду та експертного обстеження, що є порушенням п.9.7.15 НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів ;

- не проведено експертне обстеження пасажирських ліфтів (завод. №2060 (1 під`їзд)), (завод. №2059, (2 під`їзд)), (завод. №2061, (3 під`їзд)), (завод. №2058, (4 під`їзд)), (завод. №3751, (5 під`їзд)), (завод. №3754, (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 61, м. Львів після закінчення граничного строку експлуатації, що є порушенням п.9.6.1 НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів ;

- не проведено позачерговий технічний огляд пасажирських ліфтів (завод. №2060 (1 під`їзд)), (завод. №2059, (2 під`їзд)), (завод. №2061, (3 під`їзд)), (завод. №2058, (4 під`їзд)), (завод. №3751, (5 під`їзд)), (завод. №3754, (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 61, м. Львів, що є порушенням п.9.5.1 НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів .

Також судом встановлено, що в акті перевірки, у зв`язку з виявленими порушеннями директора ЛКП Бондарівка Гуля Мирона Степановича попереджено про необхідність негайного зупинення робіт (виробництва) пасажирських ліфтів (завод. №19697, реєстр. №391 (1 під`їзд)), (завод. №19698, реєстр. №394 (2 під`їзд)), (завод. №19696, реєстр. №389 (3 під`їзд)), (завод. №15990, реєстр. №388 (4 під`їзд)), (завод. №15988, реєстр. №387 (5 під`їзд)), (завод. №15996, реєстр. №386 (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 101, пасажирських ліфтів (завод. №2060 (1 під`їзд)), (завод. №2059, (2 під`їзд)), (завод. №2061, (3 під`їзд)), (завод. №2058, (4 під`їзд)), (завод. №3751, (5 під`їзд)), (завод. №3754, (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 61, м. Львів.

Предметом спору у даній справі є оцінка: наявності підстав для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду до відповідача шляхом заборони експлуатації пасажирських ліфтів у зв`язку з виявленими під час перевірки фактами порушення вимог чинних нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю мешканців багатоквартирних житлових будинків, де вказані пасажирські ліфти експлуатуються та працівників Львівського комунального підприємства БОНДАРІВКА .

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з такого.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 № 877-V (далі - Закон № 877-V).

Статтею 1 Закону № 877-V визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до частини першої та четвертої статті 4 Закону № 877-V державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом. Виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа. Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).

Згідно з частиною сьомою статті 7 Закону № 877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96 (далі - Положення №96), Держпраці є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Згідно з пунктом 7 Положення №96 Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Відповідно до Положення №96 управління Держпраці відповідно до покладених на нього завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства з охорони праці, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами та перевірки їх знань.

Статтею 4 Закону України Про охорону праці від 14.10.1992 № 2694-XII передбачено, що державна політика в галузі охорони праці спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням та базується на принципах пріоритету життя і здоров`я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.

Згідно з частиною п`ятою статті 4 Закону № 877-V виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду. Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Судом встановлено, що саме порушення відповідачем вимог законодавчих актів з охорони праці та промислової безпеки при експлуатації пасажирських ліфтів (завод. №19697, реєстр. №391 (1 під`їзд)), (завод. №19698, реєстр. №394 (2 під`їзд)), (завод. №19696, реєстр. №389 (3 під`їзд)), (завод. №15988, реєстр. №387 (5 під`їзд)), (завод. №15996, реєстр. №386 (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 101, м. Львів та пасажирських ліфтів (завод. №2060 (1 під`їзд)), (завод. №2059, (2 під`їзд)), (завод. №2061, (3 під`їзд)), (завод. №2058, (4 під`їзд)), (завод. №3751, (5 під`їзд)), (завод. №3754, (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 61, м. Львів, експлуатацію яких позивач просить зупинити, стали підставою звернення до суду з даним позовом, оскільки експлуатація вищезазначених пасажирських ліфтів, без усунення порушень, становить загрозу життю та здоров`ю мешканців багатоквартирних житлових будинків.

Матеріалами справи підтверджується наявність порушень Львівським комунальним підприємством БОНДАРІВКА вимог чинних нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки при експлуатації пасажирських ліфтів, які створюють загрозу життю та здоров`ю мешканців багатоквартирних житлових будинків, де вказані пасажирські ліфти експлуатуються.

Доказів усунення виявлених порушень відповідачем не надано.

Беручи до уваги викладене, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги Головного управління Держпраці у Львівській області щодо застосування заходів реагування у сфері державного нагляду шляхом заборони експлуатації пасажирських ліфтів (завод. №19697, реєстр. №391 (1 під`їзд)), (завод. №19698, реєстр. №394 (2 під`їзд)), (завод. №19696, реєстр. №389 (3 під`їзд)), (завод. №15988, реєстр. №387 (5 під`їзд)), (завод. №15996, реєстр. №386 (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 101, м. Львів та пасажирських ліфтів (завод №2060 (1 під`їзд)), (завод. №2059, (2 під`їзд)), (завод. №2061, (3 під`їзд)), (завод. №2058, (4 під`їзд)), (завод. №3751, (5 під`їзд)), (завод. №3754, (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 61, м. Львів є обґрунтованими, підтверджуються наявними у матеріалах справи доказами та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до положень статті 139 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Головного управління Держпраці у Львівській області (пл. Міцкевича, 8, м. Львів, 79005) до Львівського комунального підприємства БОНДАРІВКА (вул. Гашека, 15, м. Львів, 79031) про застосування заходів реагування - задоволити повністю.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Львівського комунального підприємства БОНДАРІВКА (вул. Гашека, 15, м. Львів, 79031, код ЄДРПОУ 31658250) шляхом заборони експлуатації пасажирських ліфтів (завод. №19697, реєстр. №391 (1 під`їзд)), (завод. №19698, реєстр. №394 (2 під`їзд)), (завод. №19696, реєстр. №389 (3 під`їзд)), (завод. №15988, реєстр. №387 (5 під`їзд)), (завод №15996, реєстр. №386 (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 101, м. Львів та пасажирських ліфтів (завод. №2060 (1 під`їзд)), (завод. №2059, (2 під`їзд)), (завод. №2061, (3 під`їзд)), (завод. №2058, (4 під`їзд)), (завод. №3751, (5 під`їзд)), (завод. №3754, (6 під`їзд)) по вул. Стрийська, 61, м. Львів до усунення порушень у сфері охорони праці та промислової безпеки.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржене за правилами, встановленими ст. 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно, з урахуванням положень підп.15.5 п.15 розд. VII Перехідні положення цього Кодексу.

Повний текст рішення складено 05.02.2020 року.

Суддя Клименко О.М.

Дата ухвалення рішення05.02.2020
Оприлюднено09.02.2020
Номер документу87447339
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.006435

Рішення від 05.02.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 05.12.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні