Справа № 183/8040/19
№ 3/183/278/20
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 лютого 2020 року суддя Новомосковського міськрайонного суду Дніпропетровської області Лила В.М., розглянувши справу про адміністративне правопорушення за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП відносно:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , громадянина України, керівника СФГ "ОСИРІС" (код ЄДРПОУ31426293), місце проживання : АДРЕСА_1 ,
встановив:
на розгляд до Новомосковського міськрайонного суду надійшла справа про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП, в протоколі про адміністративне правопорушення зазначено, 01.12.2019 року ОСОБА_1 , працюючи керівником СФГ "ОСИРІС" (код ЄДРПОУ31426293), несвоєчасно надав платіжне доручення до установи банку на перерахування належного до сплати земельного податку за жовтень 2019 року по терміну сплати 30.11.2019 року (згідно декларації з плати за землю на 2019 рік) в сумі 2 899,05 грн, сума заборгованості (з урахуванням наявної переплати) склала 994, 67 грн. Фактично платіжне доручення надано 02.12.2019 року та сплачено в повному обсязі з порушенням терміну сплати на 2 календарних дня, чим порушив п.287.3 статті 287 Податкового кодексу України.
У суд за викликом ОСОБА_1 не з`явився, хоча належним чином був повідомлений про час та дату розгляду матеріла. На підставі ст. 268 КУпАП суд вважає можливим розглянути справу у його відсутність.
Судом досліджені матеріали справи, а саме: протокол про адміністративне правопорушення №108, акт за результатами камеральної перевірки від 03.12.2019 р.
Дослідивши обставини справи, вважаю, що справа про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП підлягає закриттю за відсутністю в діях останнього складу адміністративного правопорушення з огляду на наступне.
У Кодексі України про адміністративні правопорушення визначено форму й передбачено основні вимоги щодо змісту як протоколу про адміністративне правопорушення, так і рішення у справі про адміністративне правопорушення. У них, зокрема, необхідно викласти всі обставини вчинення правопорушення, встановлені на підставі сукупності дослідження доказів, і обґрунтувати наявність складу правопорушення за його кваліфікацією.
Правове значення протоколу про адміністративне правопорушення полягає в тому, що він не тільки визначає суть адміністративного правопорушення, поставленого особі у провину, а також відповідно до ст. 251 КупАП , є доказом в справі про адміністративне правопорушення.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 254 КУпАП протокол про адміністративне правопорушення у разі його оформлення, складається не пізніше 24 годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Всупереч вказаної норми закону посадовою особою головним державним ревізором інспектором відділу податків і зборів з юридичних осіб Дніпровсько-Новомосковського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Волинець Т.П. правопорушення виявлено 03.12.2019 року (згідно акту про результати камеральної перевірки від 03.12.2019 року), однак протокол про адміністративне правопорушення № 108 відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-2 КУпАП складено лише 18.12.2019 року.
Отже в силу вимог ст.251 КУпАП суд, позбавлений можливості ґрунтовно, повно, всебічно і об`єктивно, за відсутності доказів правильно вирішити справу, оскільки протокол про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 суд вважає недопустимим доказом, остільки він був складений з порушенням вимог процесуального законодавства.
Відповідно до статті 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Враховуючи вищенаведене належних доказів, які б давали можливість встановити склад адміністративного правопорушення матеріали справи не містять.
Стандарт доведення вини поза розумним сумнівом означає, що при доведенні винуватості особи не повинно залишатися жодного розумного сумніву в цьому, тоді як наявність такого розумного сумніву у винуватості особи є підставою для його виправдання.
Отже в силу принципу презумпції невинуватості, діючого при розгляді справ про адміністративні правопорушення, всі сумніви у винності особи, що притягується до адміністративної відповідальності, тлумачаться на її користь, а недоведена вина прирівнюється до доведеної невинуватості.
Пунктом 1 статті 247 КУпАП передбачено, що провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення. Тому справа про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП підлягає закриттю.
Керуючись п. 1 ст. 247 КУпАП, -
постановив:
провадження в справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП - закрити у зв`язку з відсутністю складу адміністративного правопорушення.
Постанова у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення особою, щодо якої її винесено до Дніпровського апеляційного суду через Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області.
Постанова підлягає пред`явленню до виконання протягом 3 місяців.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Суддя Лила В.М.
Суд | Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 03.02.2020 |
Оприлюднено | 11.02.2020 |
Номер документу | 87459454 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Лила В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні