У Х В А Л А
про прийняття позовної заяви до розгляду
та відкриття провадження в адміністративній справі
10 лютого 2020 року справа № 580/176/20 м. Черкаси
Суддя Черкаського окружного адміністративного суду Гаврилюк В.О., перевіривши матеріали адміністративного позову Чигиринської районної державної адміністрації Черкаської області до відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Черкаській області про визнання неправомірними дій та скасування постанови,
встановив:
Чигиринська районна державна адміністрація Черкаської області (20901, Черкаська область, м. Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 26, далі - райдержадміністрація, позивач) подала позов до відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (18000, м.Черкаси, проспект Хіміків, 50, далі - відділ ДВС, відповідач), в якому просить:
- визнати неправомірною дію старшого державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Черкаській області Яжука Сергія Сергійовича щодо прийняття рішення про накладення на Чигиринську районну державну адміністрацію Черкаської області штрафу у розмірі 10200,00 гривень за невиконання рішення Черкаського окружного адміністративного суду у справі № 2340/2921/18;
- скасувати постанову від 13.12.2019 старшого державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Черкаській області Яжука Сергія Сергійовича про накладення на Чигиринську районну державну адміністрацію Черкаської області штрафу у розмірі 10200,00 гривень за невиконання рішення суду, реєстраційний номер виконавчого провадження 58345396, при примусовому виконанні виконавчого листа № 2340/2921/18, виданого 01.02.2019 Черкаським окружним адміністративним судом.
В обґрунтування позовних вимог зазначено те, що райдержадміністрація не погоджується із оскаржуваною постановою про накладення штрафу від 13.12.2019 ВП № 58345396 та вважає дії старшого державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Черкаській області Яжука Сергія Сергійовича протиправними, а постанову про накладення штрафу від 12.03.2019 ВП № 58345396 такою, що не відповідає Закону України «Про виконавче провадження» , оскільки 19 березня 2019 року райдержадміністрацією отримано засобами поштового зв`язку постанову Верховного Суду від 06 березня 2019 у справі 2340/2921/18. За таких обставин, у райдержадміністрації обов`язок щодо виконання рішення Черкаського окружного адміністративного суду, відповідно до постанови Верховного Суду від 06 березня 2019 у справі № 2340/2921/18 виник після набрання чинності та отримання для виконання зазначеної постанови суду, тобто з 19 березня 2019 року.
Позивач наголошує, що старшим державним виконавцем відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Черкаській області Яжуком Сергієм Сергійовичем під час прийняття рішення про накладення на райдержадміністрацію штрафу, у формі постанови від 13.12.2019 ВП № 58345396, ігнорується той факт, що райдержадміністрацією виконано у повному обсязі рішення Черкаського окружного адміністративного суду на виконання постанови Верховного Суду у справі № 2340/2921/18 від 06.03.2019, яка набрала законної сили якою змінено резолютивну частину рішення Черкаського окружного адміністративного суду у справі № 2340/2921/18 у повному обсязі виконано райдержадміністрацією.
На виконання постанови Верховного Суду від 06 березня 2019 року у справі № 2340/2921/18, райдержадміністрацією у добровільному порядку, забезпечено повторний розгляд заяви Товариства з обмеженою відповідальністю «Дар. Інфраструктури рішення» від 12.06.2018 у встановлений Верховним Судом двохтижневий строк та про прийняте рішення повідомлено товариство з обмеженою діяльністю «Дар. Інфраструктури рішення» листом від 01 квітня 2019 року вих. № 01-01-16/2048.
Вказаний спір виник з публічно-правових відносин і відповідно до статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України належить до юрисдикції адміністративних судів та має розглядатися у порядку адміністративного судочинства.
Позовна заява відповідає вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 Кодексу адміністративного судочинства України, подана особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність. Підстави для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі відсутні.
Відповідно до частин 1-4 статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).
Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.
Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.
Виключно за правилами загального позовного провадження розглядаються справи у спорах: 1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом; 2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; 3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності; 4) щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно з частиною 3 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує значення справи для сторін; обраний позивачем спосіб захисту; категорію та складність справи; обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; кількість сторін та інших учасників справи; чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Відповідно до частини 4 вказаної статті за правилами спрощеного позовного провадження не можуть бути розглянуті справи у спорах: щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом; щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності; щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Враховуючи вищевикладене, зазначені позивачем предмет і підстави адміністративного позову, суддя вважає, що дана справа підлягає розгляду у порядку загального позовного провадження.
Відповідно до частини 4 статті 287 Кодексу адміністративного судочинства України суд адміністративна справа з приводу рішень, дій або бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби, приватного виконавця вирішується судом протягом десяти днів після відкриття провадження у справі.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 171, 241, 243, 248, 256, 287 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,
ухвалив:
Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у адміністративній справі.
Призначити підготовче судове засідання у справі на 13 лютого 2020 року о 14 год. 00 хв. в приміщенні Черкаського окружного адміністративного суду за адресою: м. Черкаси, бул. Шевченка, 117.
Встановити відповідачеві строк до 13 год. 45 хв. 13 лютого 2020 року , протягом якого може бути поданий відзив на позовну заяву, що відповідає вимогам статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України.
Попередити відповідача, що у разі ненадання відзиву у встановлений судом строк без поважних причин спір буде вирішено за наявними матеріалами справи.
Зобов`язати відповідача до початку судового засідання надати до суду копії матеріалів виконавчого провадження ВП № 58345396.
Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію у справі, що розглядається: http://court.gov.ua/fair/.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не може бути оскаржена, крім випадку, передбаченого пунктом 5 частини 1 статті 294 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя В.О. Гаврилюк
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.02.2020 |
Оприлюднено | 12.02.2020 |
Номер документу | 87471562 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
В.О. Гаврилюк
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні