Рішення
від 10.02.2020 по справі 924/424/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"10" лютого 2020 р. Справа № 924/424/19

Господарський суд Хмельницької області у складі судді Вибодовського О.Д. при секретарі судового засідання Сорока Д.В. розглянувши матеріали

За позовом ФОП Савчук Фаїни Володимирівни, м.Шепетівка, Хмельницької області

до Виконавчого комітету Шепетівської міської ради, м.Шепетівка, Хмельницької області

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Управління праці та соціального захисту населення Шепетівської міської ради, м.Шепетівка, Хмельницької області

про стягнення 4 207 638,37 грн.

Представники сторін:

Від позивача: Федоров В.Б. - згідно ордера №041417 від 11.10.2019р.;

Від відповідача: Григорчук Г.П. - за довіреністю № 01-13/3963 від 18.11.2019р.;

Від третьої особи: не з`явився

В судовому засіданні відповідно до ст.240 ГПК України проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Суть спору:

На адресу господарського суду Хмельницької області 06.05.2019р. надійшла позовна заява ФОП Савчук Фаїни Володимирівни, м.Шепетівка, Хмельницької області до Виконавчого комітету Шепетівської міської ради, м.Шепетівка, Хмельницької області, Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору Управління праці та соціального захисту населення Шепетівської міської ради, м.Шепетівка, Хмельницької області про стягнення 4 207 638,37 грн.

Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 06.05.2019р., дані позовні матеріали передані на розгляд судді Вибодовському О.Д.

Ухвалою суду від 06.08.2019р. позовні матеріали повернуто позивачу без розгляду.

Постановою Північно - західного апеляційного суду від 18.09.2019р. апеляційну скаргу ФОП Савчук Фаїни Володимирівни, м.Шепетівка, Хмельницької області задоволено ухвалу господарського суду Хмельницької області від 06.08.2019р. скасовано, справу передано на розгляд господарському суду Хмельницької області.

Матеріали справи №924/424/19 повернулись до господарського суду Хмельницької області від 01.10.2019р.

На адресу суду 11.10.2019р. від позивача надійшли додатки зазначені у позовній заяві.

Ухвалою суду від 24.10.2019р. прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Справу вирішено розглядати за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою суду від 16.12.2020р. закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

Присутній в судовому засіданні представник позивача наполягав на задоволенні позову, обгрунтовуючи доданими до заяви доказами.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечував щодо позовних вимог посилаючись на пропущення позивачем строку позовної давності.

Представник третьої особи в судове засідання не з"явився.

Розглядом наявних матеріалів справи судом встановлено наступне:

Між ФОП Савчук Фаїною Володимирівною (далі - перевізник) та Виконавчим комітетом Шепетівської міської ради були укладені Договора на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування №3, №6, №6-А, №9, №10, №11.

Договора та їх термін дії:

- Договір №1 від 29.04.2011 року укладений на строк з 01.05.2011 року по 30.04.2016 року;

- Договір №2 від 23.01.2013 року укладений на строк з 12.02.2013 року по 11.02.2016 року;

- Договір №7 від 12.06.2012 року укладений на строк з 16.06.2012 року по 15.06.2017 року;

- Договір №11 від 14.10.2011 року укладений на строк з 15.10.2011 року по 14.10.2016 року;

- Договір №12 від 14.10.2011 року укладений на строк з 01.11.2011 року по 31.10.016 року;

- Договір №13 від 14.10.2011 року укладений на строк з 15.10.2011 року по 14.10.2016 року;

- Договір №14 від 14.10.2011 року укладений на строк з 15.10.2011 року по 14.10.2016 року;

Згідно п. 2.6 Договорів Замовник забезпечує в установленому порядку перерахування коштів за надані послуги за рахунок субвенції на покриття збитків від перевезення пільгових категорій громадян, які користуються пільгами згідно чинного законодавства, отриманої із Держаного бюджету України в міський бюджет.

У відповідності до п.3.3. Договорів, перевізник забезпечує пільговий проїзд окремих пільгових категорій громадян відповідно з вимогами чинного законодавства.

Згідно п.3.9 перевізник щомісячно до 25-го числа місяця, що наступає за звітним, надає Замовнику розрахунок втрат від перевезення пільгової категорії громадян.

Рішенням ХХХV сесії Шепетівської міської ради V скликання від 28.08.2008 року № 3 (зі змінами внесеними до нього рішенням X сесії міської ради VI скликання від 08.06.2011р. №13) визнано Управління праці та соціального захисту населення Шепетівської міської ради (далі - УПСЗН Шепетівської міської ради) головним розпорядником коштів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення, у тому числі на компенсацію витрат перевізників на пільговий проїзд окремих категорій громадян. Крім того, затверджено Порядок розподілу субвенцій з державного бюджету на компенсацію витрат пасажирських перевізників за пільгові перевезення окремих категорій громадян на автобусних маршрутах міста Шепетівкки (далі - Порядок) та затверджено форму розрахунку втрат перевізників від перевезення окремих пільгових категорій громадян.

Відповідно до п.1 Порядку розподіл субвенції між пасажирськими перевізниками, що працюють на міських маршрутах загального користування (далі - перевізники), проводиться на основі розрахунку обсягу втрат кожного перевізника пільгового перевезення окремих категорій громадян.

Згідно п.3 Порядку Перевізники, які отримали право на здійснення перевезень за результатами конкурсів та у відповідності до даного рішення сесії міської ради мають право на компенсацію втрат від пільгових перевезень окремих категорій громадян, щомісячно до 5 числа подають головному розпоряднику коштів розрахунки втрат за формою, згідно Додатку 2 даного рішення.

Розподіл, коштів між перевізниками здійснюється головним розпорядником коштів, який згідно п.5 Порядку, щомісяця до 10 числа за звітним місяцем подає до фінансового управління виконавчого комітету міської ради інформацію про нараховані суми компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян та акти звіряння з перевізниками розрахунків втрат від пільгового перевезення, у межах обсягів асигнувань, затверджених в бюджеті міста на зазначену мету.

Згідно розрахунків, втрати Перевізника від пільгового перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах м. Шепетівки складають:

- за період з 01 травня 2011 року по 31 грудня 2011 року - 768719,35 грн.;

- за період з 01 січня 2012 року по 31 грудня 2012 року - 2369992,50 грн.;

- за період з 01 січня 2013 року по 31 грудня 2013 року - 1100552,05 грн.;

- за період з 01 січня 2014 року по 31 грудня 2014 року - 660593,85 грн.;

- за період з 01 січня 2015 року по 31 грудня 2015 року - 437707,75 грн.;

- за період з 01 січня 2016 року по 30 квітня 2016 року - 424493,73 грн.

Всього - 5762059,23 грн.

Згідно актів звіряння розрахунків за пільговий проїзд окремих категорій громадян міським транспортом підписаним між Перевізником та УПСЗН Шепетівської міської ради, Перевізнику компенсовано:

- за період з 01 травня 2011 року по 31 грудня 2011 року - 209802,91 грн.;

- за період з 01 січня 2012 року по 31 грудня 2012 року - 412758,89 грн.;

- за період з 01 січня 2013 року по 31 грудня 2013 року - 369034,24 грн.;

- за період з 01 січня 2014 року по 31 грудня 2014 року - 166252,19 грн.;

- за період з 01 січня 2015 року по 31 грудня 2015 року - 127454,22 грн.;

- за період з 01 січня 2016 року по 31 грудня 2016 року - 269118,41 грн.

Всього - 1 554 420,86 грн.

Таким чином, заборгованість відповідача перед позивачем з виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян на міських автобусних маршрутах м. Шепетівки, станом на час подачі позову складає 4 207 638,37 грн.

15 лютого 2019 року УПСЗН Шепетівської міської ради отримало претензію від Перевізника з вимогою здійснити виплати у повному обсязі за здійснені пільгових перевезень окремих категорій громадян на міських автобусних маршрутах м. Шепетівки.

15 лютого 2019 року Виконавчий комітет Шепетівської міської ради отримав претензію від Перевізника з вимогою здійснити виплати у повному обсязі за здійснення пільгових перевезень окремих категорій громадян на міських автобусних маршрутах м. Шепетівки.

Відповіді на вказані претензії позивачем не отримано.

На підтвердження своїх позовних вимог представником позивача надано суду копії Договорів на перевезення №1 від 29.04.2011 року, №2 від 23.01.2013 року, №7 від 12.06.2012 року, №11 від 14.10.2011 року, №12 від 14.10.2011 року, №13 від 14.10.2011 року, № 14 від 14.10.2011 року; рішення сесії Шепетівської міської ради з додатками №3 від 28.08.2008р. та № 13 від 08.06.2011 року; претензій; розрахунків компенсаційних виплат; актів звіряння розрахунків за пільговий проїзд; довідок про результати обстеження пасажиропотоку; ліцензії на надання послуг з перевезення пасажирів.

Досліджуючи надані докази, оцінюючи їх в сукупності, судом береться до уваги таке:

Відповідно до ст.11 Цивільного кодексу України, цивільні права і обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також з дій осіб, що не передбачені актами цивільного законодавства , але за аналогією породжують цивільні права і обов`язки.

Як зазначено в ст.174 Господарського кодексу України, господарські зобов`язання можуть виникати, зокрема, із господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.

З матеріалів справи слідує, що спірні правовідносини сторін, які виникли із договорів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом та актів цивільного законодавства, за правовою природою віднесені до договірних зобов`язань перевезення і послуг, загальні положення про послуги і перевезення визначені главами 63-65 ЦК України, главою 32 ГК України, загальні положення про правочини визначені розділом IV книги 1 ЦК України, загальні положення про зобов`язання і договір розділами І і ІІ книги 5 ЦК України, главами 19, 20 ГК України.

При цьому, враховуючи, що спір виник з договорів, згідно яких здійснювалось перевезення пільгових категорій пасажирів на автомобільному транспорті загального користування, на дані правовідносини сторін, зокрема, поширюються положення Закону України "Про автомобільний транспорт".

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 908 ЦК України перевезення вантажу, пасажирів, багажу, пошти здійснюється за договором перевезення. Загальні умови перевезення визначаються цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них.

Відносини з перевезення пасажирів регулюються спеціальним щодо даного виду правовідносин Законом України "Про автомобільний транспорт".

Відповідно до ст. 7 ЗУ "Про автомобільний транспорт" забезпечення організації пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування покладається на виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту.

Згідно із ч. 1 ст. 29 ЗУ "Про автомобільний транспорт" автомобільним перевізником та автомобільним самозайнятим перевізником, які здійснюють перевезення пасажирів на договірних умовах, є суб`єкти господарювання, які відповідно до законодавства та одержаної ліцензії надають послуги за договором перевезення пасажирів транспортним засобом, що використовується ними на законних підставах.

За приписами ч.1 ст. 31 ЗУ "Про автомобільний транспорт" відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міських, приміських та міжміських, які не виходять за межі території області (внутрішньо обласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування визначаються договором про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, у якому встановлюються: перелік маршрутів загального користування, які буде обслуговувати автомобільний перевізник, умови організації перевезень показники якості транспортного обслуговування населення, термін роботи автомобільного перевізника, зобов`язання органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо облаштування маршруту, підтримки проїзної частини автомобільної дороги та під`їзних шляхів у належному стані (тільки для міських автобусних маршрутів), розмір компенсації витрат автомобільного перевізника внаслідок перевезення пільгових пасажирів та регулювання тарифів, механізм їх виплати.

За змістом ч. 1 ст. 43 ЗУ "Про автомобільний транспорт" визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах.

Відповідно до ч.1 ст.42 ЗУ "Про автомобільний транспорт" договір про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області (внутрішньо обласні маршрути), укладається між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування та автомобільним перевізником і вважається укладеним з моменту його підписання сторонами.

Згідно з ч. ч. 1, 2, 4 ст. 37 ЗУ "Про автомобільний транспорт" пільгові перевезення пасажирів, які відповідно до законодавства користуються такими правами, забезпечують автомобільні перевізники, які здійснюють перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування. Автомобільному перевізнику, який здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, забороняється відмовлятися від пільгового перевезення, крім випадків, передбачених законом. Види та обсяги пільгових перевезень установлюються замовленням, у якому визначається порядок компенсації автомобільним перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування, збитків від цих перевезень.

В свою чергу, в силу ч. 2 ст. 29 Закону України "Про автомобільний транспорт" органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов`язані надати перевізникам, які здійснюють пільгові перевезення пасажирів та перевезення пасажирів за регульованими тарифами, компенсацію відповідно до закону.

Умови відшкодування компенсацій, зокрема, за пільгові перевезення пасажирів автомобільним транспортом перевізникам визначається Порядком фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 року № 256 (Порядок).

Як зазначено у п. 1 Порядку, в ньому відповідно до статті 102 Бюджетного кодексу України визначається механізм фінансування компенсаційних виплат також й за пільговий проїзд окремих категорій громадян.

Відповідно до п. 2 Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів за державними програмами соціального захисту населення проводиться за рахунок субвенцій, передбачених державним бюджетом на відповідний рік, у межах обсягів, затверджених у обласних бюджетах, бюджеті Автономної Республіки Крим, бюджетах міста Києва та Севастополя, міст республіканського Автономної Республіки Крим і обласного значення та у районних бюджетах на зазначені цілі.

За змістом пунктів 2, 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 р. № 256 розпорядниками коштів місцевих бюджетів щодо розрахунків з постачальниками послуг визначені управління праці та соціального захисту населення, зокрема таким розпорядником є відповідач у даній справі.

Пунктом 8 абзацу 2 Порядку визначено, що головні розпорядники коштів місцевих бюджетів здійснюють у п`ятиденний строк розрахунки з постачальниками відповідних послуг і ведуть облік за видами пільг, зокрема і компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян.

Згідно зі ст. 509 Цивільного кодексу України зобов`язанням є таке правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку.

Відповідно до ст.526 Цивільного кодексу України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Зазначена норма кореспондується з приписами ст. 193 Господарського кодексу України.

У відповідності до ч.1 статті 193 Господарського кодексу України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Згідно з ч.2 ст.193 Господарського кодексу України кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов`язань, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Порушення зобов`язань є підставою для застосування господарських санкцій, передбачених цим Кодексом, іншими законами або договором.

Згідно з ч.7 ст. 193 Господарського кодексу України не допускається одностороння відмова від виконання зобов`язання, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов`язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином.

Згідно зі ст.530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Якщо строк (термін) виконання боржником обов`язку не встановлений або визначений моментом пред`явлення вимоги, кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов`язок у семиденний строк від дня пред`явлення вимоги, якщо обов`язок негайного виконання не випливає із договору або актів цивільного законодавства.

Статтею 625 Цивільного кодексу України передбачено, що боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов`язання.

Як вбачається із матеріалів справи та встановлено судом, між ФОП Савчук Фаїною Володимирівною (далі - перевізник) та Виконавчим комітетом Шепетівської міської ради були укладені Договора на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування №3, №6, №6-А, №9, №10, №11, а саме:

- Договір №1 від 29.04.2011 року укладений на строк з 01.05.2011 року по 30.04.2016 року;

- Договір №2 від 23.01.2013 року укладений на строк з 12.02.2013 року по 11.02.2016 року;

- Договір №7 від 12.06.2012 року укладений на строк з 16.06.2012 року по 15.06.2017 року;

- Договір №11 від 14.10.2011 року укладений на строк з 15.10.2011 року по 14.10.2016 року;

- Договір №12 від 14.10.2011 року укладений на строк з 01.11.2011 року по 31.10.016 року;

- Договір №13 від 14.10.2011 року укладений на строк з 15.10.2011 року по 14.10.2016 року;

- Договір №14 від 14.10.2011 року укладений на строк з 15.10.2011 року по 14.10.2016 року;

Згідно п. 2.6 Договорів Замовник забезпечує в установленому порядку перерахування коштів за надані послуги за рахунок субвенції на покриття збитків від перевезення пільгових категорій громадян, які користуються пільгами згідно чинного законодавства, отриманої із Держаного бюджету України в міський бюджет.

У відповідності до п.3.3. Договорів, перевізник забезпечує пільговий проїзд окремих пільгових категорій громадян відповідно з вимогами чинного законодавства.

Згідно п.3.9 перевізник щомісячно до 25-го числа місяця, що наступає за звітним, надає Замовнику розрахунок втрат від перевезення пільгової категорії громадян.

Рішенням ХХХV сесії Шепетівської міської ради V скликання від 28.08.2008 року № 3 (зі змінами внесеними до нього рішенням X сесії міської ради VI скликання від 08.06.2011р. №13) визнано Управління праці та соціального захисту населення Шепетівської міської ради (далі - УПСЗН Шепетівської міської ради) головним розпорядником коштів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення, у тому числі на компенсацію витрат перевізників на пільговий проїзд окремих категорій громадян. Крім того, затверджено Порядок розподілу субвенцій з державного бюджету на компенсацію витрат пасажирських перевізників за пільгові перевезення окремих категорій громадян на автобусних маршрутах міста Шепетівкки (далі - Порядок) та затверджено форму розрахунку втрат перевізників від перевезення окремих пільгових категорій громадян.

Відповідно до п.1 Порядку розподіл субвенції між пасажирськими перевізниками, що працюють на міських маршрутах загального користування (далі - перевізники), проводиться на основі розрахунку обсягу втрат кожного перевізника пільгового перевезення окремих категорій громадян.

Згідно п.3 Порядку Перевізники, які отримали право на здійснення перевезень за результатами конкурсів та у відповідності до даного рішення сесії міської ради мають право на компенсацію втрат від пільгових перевезень окремих категорій громадян, щомісячно до 5 числа подають головному розпоряднику коштів розрахунки втрат за формою, згідно Додатку 2 даного рішення.

Розподіл, коштів між перевізниками здійснюється головним розпорядником коштів, який згідно п.5 Порядку, щомісяця до 10 числа за звітним місяцем подає до фінансового управління виконавчого комітету міської ради інформацію про нараховані суми компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян та акти звіряння з перевізниками розрахунків втрат від пільгового перевезення, у межах обсягів асигнувань, затверджених в бюджеті міста на зазначену мету.

Згідно розрахунків, втрати Перевізника від пільгового перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах м. Шепетівки складають:

- за період з 01 травня 2011 року по 31 грудня 2011 року - 768719,35 грн.;

- за період з 01 січня 2012 року по 31 грудня 2012 року - 2369992,50 грн.;

- за період з 01 січня 2013 року по 31 грудня 2013 року - 1100552,05 грн.;

- за період з 01 січня 2014 року по 31 грудня 2014 року - 660593,85 грн.;

- за період з 01 січня 2015 року по 31 грудня 2015 року - 437707,75 грн.;

- за період з 01 січня 2016 року по 30 квітня 2016 року - 424493,73 грн.

Всього - 5762059,23 грн.

Згідно актів звіряння розрахунків за пільговий проїзд окремих категорій громадян міським транспортом підписаним між позивачем та УПСЗН Шепетівської міської ради, позивачу компенсовано:

- за період з 01 травня 2011 року по 31 грудня 2011 року - 209802,91 грн.;

- за період з 01 січня 2012 року по 31 грудня 2012 року - 412758,89 грн.;

- за період з 01 січня 2013 року по 31 грудня 2013 року - 369034,24 грн.;

- за період з 01 січня 2014 року по 31 грудня 2014 року - 166252,19 грн.;

- за період з 01 січня 2015 року по 31 грудня 2015 року - 127454,22 грн.;

- за період з 01 січня 2016 року по 31 грудня 2016 року - 269118,41 грн.

Всього - 1 554 420,86 грн.

Таким чином, заборгованість відповідача перед Перевізником з виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян на міських автобусних маршрутах м. Шепетівки, станом на час подачі позову складає 4 207 638,37 грн.

При вирішенні спору судом враховано, що у рішенні Європейського суду з прав людини у справі "Бурдов проти Росії" від 07.05.2002 р. зазначено, що органи влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання, взятих на себе зобов`язань. При цьому, в рішенні Європейського суду з прав людини у справі "Терем ЛТД, Чечеткін та Оліус проти України" від 18.10.2005 р. зазначено, що відсутність бюджетних коштів, передбачених у видатках Державного бюджету України на відповідний рік, не виправдовує бездіяльність органу державної влади і не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання, чим спростовуються відповідні доводи відповідачів.

Відсутність бюджетного асигнування не є підставою для звільнення від виконання грошового зобов`язання, взятого на себе відповідно до чинного законодавства України та будь-який договір незалежно від його правової природи повинен виконуватись (постанови Верховного Суду України від 13.10.2009 р. у справі № 09/209, від 15.05.2012 року у справі № 3-28гс12, від 22.03.2017 р. у справі № 3-77гс17, постанова Верховного Суду від 05.06.2018 року у справі № 915/827/17).

Беручи до уваги наведені вище положення закону, враховуючи встановлені судом факти та зміст позовних вимог, суд вважає правомірними вимоги позивача про стягнення з Виконавчого комітету Шепетівської міської ради на користь ФОП Савчук Фаїни Володимирівни, м.Шепетівка, Хмельницької області 4 207 638,37 грн. заборгованості з компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян, тому позовні вимоги підлягають задоволенню. Доказів на підтвердження добровільного погашення вказаної заборгованості не подано.

Судові витрати відповідно до ст.129 ГПК України покладаються на відповідача.

Керуючись ст.ст. 2, 20, 24, 73, 74, 129, 232, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з Виконавчого комітету Шепетівської міської ради (м. Шепетівка вул.Островського, 4, код: 04060789) на користь Фізичної особи - підприємця Савчук Фаїни Володимирівни, ( АДРЕСА_1 , код: НОМЕР_1 ) 4 207 638,37 грн. (чотири мільйони двісті сім тисяч шістсот тридцять вісім гривень 37 коп.) заборгованості з компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян та 61 193,58 грн. (шістдесят одну тисячу сто дев"яносто три гривні 58 коп.) відшкодування судового збору.

Видати наказ.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду (ч. ч. 1, 2 ст. 241 ГПК України).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення (ч. 1 ст. 256 ГПК України).

Апеляційна скарга подається в порядку, передбаченому ст. 257 ГПК України, з урахуванням пп. 17.5 Розділу ХІ "Перехідні положення" ГПК України.

Повний текст рішення складено та підписано 10.02.2020р.

Суддя О.Д.Вибодовський

Віддрук. 4 прим.:

1 - до справи;

2 - ФОП Савчук Ф.В., АДРЕСА_2 ;

3 - відповідачу - Виконавчому комітету Шепетівської міської ради, 30405, м.Шепетівка, вул.Островського, 4;

4 - третій особі - Управління праці та соціального захисту населення Шепетівської міської ради,, 30405, м.Шепетівка, вул.Островського, 4.

Виготовлено з АСДС помічник судді Т.М.Козій дата 10.02.2020р.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення10.02.2020
Оприлюднено11.02.2020
Номер документу87478599
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/424/19

Ухвала від 11.11.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 04.11.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Рішення від 10.02.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 03.02.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 13.01.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 16.12.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 02.12.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 14.11.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 24.10.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Постанова від 18.09.2019

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Саврій В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні