Ухвала
від 30.01.2020 по справі 405/7486/19
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/7486/19

1-кс/405/4302/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 січня 2020 року слідчий суддя Ленінського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 погоджене прокурором відділу прокуратури Кіровоградської області протимчасовий доступ до речей та документів,-

ВСТАНОВИВ:

У провадженні слідчого відділу СУ ГУ Національної поліції в Кіровоградській області перебувають матеріали кримінального провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019120000000104 від 21.05.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2, ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 190 КК України, за фактом привласнення майна ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ФГ « ОСОБА_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », вчинено службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за попередньою змовою з службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », в особливо великих розмірах.

В ході слідства встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », шляхом переоформлення складських квитанцій, 30.07.2018 укладено договір купівлі-продажу №ПП18/011ВП пшениці 2-го класу врожаю 2018 року у кількості 1000 метричних тон, 31.07.2018 укладено договір купівлі-продажу №ПП18/013ВП пшениці 2-го класу врожаю 2018 року у кількості 1000 метричних тон, 16.08.2018 укладено договір купівлі-продажу №ПФ18/021ВП пшениці 5-го та/або 6-го класу врожаю 2018 року у кількості 1400 метричних тон, 09.01.2019 укладено договір купівлі-продажу №КФ19/162ВП кукурудзи 3-го класу врожаю 2018 року у кількості 1470 метричних тон.

Згідно до договору №25 від 25.07.2018 складського зберігання, приймання, сушіння, очищення та відпуску зерна укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » місцем зберігання придбаного ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » зерна являється зерновий склад розташований за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 . Згідно до умов договору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » бере на себе зобов`язання щодо зберігання, приймання, сушіння, очищення та відпуску зерна. Право власності на зерно до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » не переходить.

Крім цього між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » укладено ряд договорів про надання послуг по перевезенню вантажів та транспортно-експедиційне обслуговування. Відповідно до умов договору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » повинен надавати послуги по перевезенню зерна з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » розташований за адресою: АДРЕСА_3 до місця вказаного ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Починаючи з 10.04.2019 службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » маючи на меті привласнити зерно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перестали надавати послуги передбачені договорами приймання, сушіння, очищення та відпуску зерна та послуг по перевезенню вантажів та транспортно-експедиційне обслуговування, не відпускаючи зерно на користь власника.

Залишок не відвантаженого зі складу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » зерна належного ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » складає: пшениці 2-го класу 1113,670 метричних тон, пшениці 6-го класу 11,470 метричних тон, кукурудзи 3-го класу 8,530 метричних тон загальною вартістю 7095804,30 гривень.

Згідно до протоколу огляду місця події комплексу приміщень розташованих за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 , будь-якого зерна виявлено не було.

Крім цього між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », шляхом переоформлення складських квитанцій, 21.06.2018 укладено договір купівлі-продажу №300 пшениці 2-6-го класу врожаю 2017 року у загальній кількості 5882,78 метричних тон.

21.06.2018 між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », шляхом переоформлення складських квитанцій укладено договір купівлі-продажу №299 пшениці 2-6-го класу врожаю 2017 року у загальній кількості 2338,66 метричних тон.

Згідно до договору №86 від 24.01.2017 складського зберігання, приймання, сушіння, очищення та відпуску зерна укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » місцем зберігання придбаного ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » зерна, являється зерновий склад розташований за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 . Згідно до умов договору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » бере на себе зобов`язання щодо зберігання, приймання, сушіння, очищення та відпуску зерна. Право власності на зерно до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » не переходить.

Починаючи з жовтня 2018 службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », маючи на меті привласнити зерно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перестали надавати послуги передбачені договорами приймання, сушіння, очищення та відпуску зерна не відпускаючи зерно на користь власника.

Залишок не відвантаженого зі складу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » зерна належного ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » складає: пшениці 2-го класу 1172,087 метричних тон, пшениці 6-го класу 21,259 метричних тон, пшениці 3-го класу 24,710 метричних тон загальною вартістю 6189450,77 гривень.

Згідно до протоколу огляду місця події комплексу приміщень розташованих за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 , будь-якого зерна виявлено не було.

Крім цього у період з 18.07.2017 по 09.10.2018 ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », шляхом переоформлення складських квитанцій, придбало у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » зерно пшениці 2-6-го класу та зерно кукурудзи.

Згідно до договорів №9 від 01.07.2016, №25 від 17.07.2017, №33 від 13.08.2018 складського зберігання, приймання, сушіння, очищення та відпуску зерна укладеного між ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » місцем зберігання придбаного ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » зерна, являється зерновий склад розташований за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 . Згідно до умов договору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » бере на себе зобов`язання щодо зберігання, приймання, сушіння, очищення та відпуску зерна. Право власності на зерно до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » не переходить.

Починаючи з 21.05.2019 службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », маючи на меті привласнити зерно ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » перестали надавати послуги передбачені договорами приймання, сушіння, очищення та відпуску зерна не відпускаючи зерно на користь власника.

Залишок не відвантаженого зі складу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » зерна належного ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » складає: пшениці 2-го класу 5557,90 метричних тон, пшениці 6-го класу 857,570 метричних тон, пшениці 3-го класу 945,03 метричних тон загальною вартістю 31560595,51 гривень.

Згідно до протоколу огляду місця події комплексу приміщень розташованих за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 , будь-якого зерна виявлено не було.

Крім цього згідно накладних та реєстрів накладних на прийняте зерно у період з 09.10.2018 по 13.10.2018 ФГ « ОСОБА_4 » передав, а ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (склад) прийняв на зберігання насіння соняшнику врожаю 2018 року у кількості 187,750 метричних тон. місцем зберігання зерна, являється зерновий склад розташований за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 .

Починаючи з лютого 2019 службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » маючи на меті привласнити зерно ФГ « ОСОБА_4 » перестали відпускати зерно на користь власника.

Залишок не відвантаженого зі складу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » зерна належного ФГ « ОСОБА_4 » складає: 187,750 метричних тон насіння соняшнику загальною вартістю 1700000 гривень.

Згідно до протоколу огляду місця події комплексу приміщень розташованих за адресою: АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 , будь-якого зерна виявлено не було.

Крім цього службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за попередньою змовою з службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », аналогічним чином привласнено насіння кукурудзи у кількості 700 тон на суму 3 млн. гривень, яке належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », привласнено насіння ячменю, пшениці та соняшнику на загальну суму 4442115,08 гривень, яке належить ДП « ІНФОРМАЦІЯ_11 », привласнено насіння пшениці на загальну суму 18744181,35 гривень, яке належить ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».

18.09.2019 проведено виїмку документів у ПАТ АБ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » по рахункам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », код НОМЕР_1 , № НОМЕР_2 .

Згідно інформації ПАТ АБ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », встановлено, що у період вчинення злочинів, а саме 12.02.2019 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », код НОМЕР_3 , перерахувало ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », код НОМЕР_1 , згідно договору зворотної фінансової допомоги 11/02-19 від 11.02.2019 в загальній сумі 730 тис. гривень.

На даний час у органу досудового розслідування виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до договору зворотної фінансової допомоги 11/02-19 від 11.02.2019 укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », код НОМЕР_3 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », код НОМЕР_1 , додатків до нього, специфікацій, платіжних доручень, квитанцій про перерахунок та отримання коштів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », код НОМЕР_3 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_4 , з метою отримання інформації про осіб, які здійснюють банківські операції з використанням банківських рахунків, перелік фірм контрагентів, кола осіб причетного до вчинення даного кримінального правопорушення, адже кваліфікуючою ознакою злочину, передбаченого ст. 191 КК України є розтрата. Розтрата передбачає незаконне і безоплатне витрачання (споживання, продаж, безоплатну передачу, обмін, передачу в рахунок погашення боргу тощо) винним чужого майна, яке йому ввірене чи перебувало в його віданні. В результаті розтрати винний поліпшує майнове становище інших осіб шляхом безпосереднього споживання ними незаконно вилученого майна, позбавлення їх за рахунок витрачання такого майна певних матеріальних витрат, збільшення доходів інших осіб.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що речі, а також предмети та документи, що мають значення для розкриття вчиненого кримінального правопорушення мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідно отримати тимчасовий доступ до речей, а також предметів та документів з наступною можливістю їх вилучення.

З метою забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, керуючись 131, 132, 159-164, 245 КПК України слідчий просив задовольнити клопотання.

Учасники на розгляд клопотання не з`явились, слідчим надано заяву про розгляд клопотання без його участі та підтримання клопотання.

Інших заяв, клопотань не надходило, а відтак слідчим суддею прийнято рішення про розгляд справи за даної явки.

Дослідивши надані стороною кримінального провадження матеріали, слідчий суддя прийшов до таких висновків.

Статтею 159КПК Українивизначено,що тимчасовийдоступ доречей ідокументів полягаєу наданністороні кримінальногопровадження особою,у володінніякої знаходятьсятакі речіі документи,можливості ознайомитисяз ними,зробити їхкопії тавилучити їх(здійснитиїх виїмку).

Дослідивши матеріаликлопотання,яке погодженепрокурором,слідчий суддязазначає,що останнєподане увідповідності дост.160КПК України, документидійсно перебуваютьу володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », так як між суб`єктами господарювання існували відносини щодо фінансвової допомоги, та мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні. Відомості, що містяться в цих документах можуть використовуватися як докази, та є неможливим іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи викладене, слідчий суддя вважає клопотання обґрунтованим, доведеним, а тому його необхідно задовольнити.

Керуючись ст.ст.160-164 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 погоджене прокурором відділу прокуратури Кіровоградської області протимчасовий доступдо речейта документів укримінальному провадженні,внесеному доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза № 12019120000000104від 21.05.2019за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.2,5ст.191,ч.2ст.190КК України- задовольнити.

Надати слідчому відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 , слідчому відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_5 , слідчому відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_6 , слідчому відділу СУ ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_7 , тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », код НОМЕР_3 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_4 , з можливістю їх вилучення в належно завірених копіях, а саме:

- договору зворотної фінансової допомоги 11/02-19 від 11.02.2019 укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », код НОМЕР_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », код НОМЕР_1 , додатків до нього, специфікацій, платіжних доручень, квитанцій про перерахунок та отримання коштів.

Строк дії ухвали до 01.03.2020 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Роз`яснити, що у разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Слідчий суддя ОСОБА_8 Тьор

СудЛенінський районний суд м.Кіровограда
Дата ухвалення рішення30.01.2020
Оприлюднено06.02.2023
Номер документу87538365
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —405/7486/19

Ухвала від 30.01.2020

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Тьор Є. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні