Ухвала
від 31.01.2020 по справі 405/8047/19
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КІРОВОГРАДА

Справа № 405/8047/19

1-кс/405/4532/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 січня 2020 року слідчийсуддя Ленінського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання начальника ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_3 погоджене прокурором відділу прокуратури Кіровоградської області протимчасовий доступ до речей та документів,-

ВСТАНОВИВ:

В слідчому управлінні фінансових розслідувань ГУ ДФС у Кіровоградській області перебуває кримінальне провадження №32018120010000047 від 23.08.2018 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.3 ст.212 КК України.

Клопотання обгрунтовано тим, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) директор ОСОБА_4 1984 р.н., головний бухгалтер ОСОБА_5 1967 р.н. залучили до протиправної діяльності ОСОБА_6 1989 р.н., ОСОБА_7 1979 р.н., ОСОБА_8 1973 р.н. в період 2017-2018 років, шляхом безпідставного відображення в податковій звітності підприємства взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) та ФОП ОСОБА_4 (рнокпп НОМЕР_9 ) ухилилися від сплати податку на додану вартість в сумі 4046,6 тис. грн., що є особливо великим розміром. Також досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » залучили до протиправної діяльності, пов`язаної з умисним ухиленням від сплати податків та забезпеченням прихованого грошового обігу, залучили до неї ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , яка, використовуючи ряд підконтрольних підприємств з ознаками фіктивності: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), надає послуги з мінімізації податкових зобов`язань підприємствам реального сектору економіки та спільно з якою службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснюють протиправну діяльність з умисного ухилення від сплати податків.

Зазначені дії вказують на умисне ухилення ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , від сплати податків в особливо великих розмірах, тобто на вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », зареєстроване ІНФОРМАЦІЯ_15 17.07.2017 року, як платник податків перебуває на обліку у ІНФОРМАЦІЯ_16 , податкова адреса товариства АДРЕСА_1 . Засновником, керівником та головним бухгалтером товариства є гр. ОСОБА_4 (рнокпп НОМЕР_9 ). Основний вид діяльності підприємства Будівництво житлових і нежитлових будівель. Чисельність працівників на початок 2018 року становила 5 осіб, а саме: ОСОБА_5 (рнокпп НОМЕР_15 ), ОСОБА_6 (рнокпп НОМЕР_16 ), ОСОБА_10 (рнокпп НОМЕР_17 ), ОСОБА_11 (рнокпп НОМЕР_18 ), ОСОБА_4 (рнокпп НОМЕР_9 ). Станом на 01.07.2018р. до штату працівників товариства входить два співробітники: ОСОБА_5 та ОСОБА_4 . Розрахункові рахунки товариства відкрито в ПАТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » м. Київ, та АТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » у м. Києві.

За результатами проведеного аналізу фінансово-господарської діяльності товариства, протягом 2017 2018 років, встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надавало послуги по виконанню будівельно-монтажних робіт, електромонтажних та ремонтних робіт, крім того підприємством в адресу покупців було реалізовано сольвент кам`яновугільний, будівельні матеріали, а саме: щебінь, пісок, трубо- та металопрокат, також товариством надавалася в оренду будівельна техніка. При цьому, податкове зобов`язання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за вищевказаний період склало 8530,8 тис.грн. ПДВ.

Поряд з цим, в ході проведеного аналізу фінансово господарської діяльності постачальників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » протягом 2017-2018 років, встановлено ряд суб`єктів господарювання від яких службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відображено придбання товарно-матеріальних цінностей, з метою мінімізації податкового зобов`язання, що виникло за результатами діяльності товариства.

Так, у грудні 2017 року службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з метою мінімізації податкових зобов`язань, до складу податкового кредиту товариства віднесено операції з придбання вантажних автомобілів від постачальника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ). Сума сформованого, за рахунок зазначених операцій, податкового кредиту склала 1304,7 тис.грн. ПДВ. Проведеним аналізом походження, реалізованих в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », транспортних засобів, встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » імпортувало їх на митну територію України з Канади та Німеччини. Подальшим аналізом руху імпортованих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » транспортних засобів, згідно зареєстрованих податкових накладних підприємствами покупцями (у тому числі й ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »), встановлено відсутність подальшої реалізації придбаних у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » автомобілів.

Відповідно до зареєстрованих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » імпортних вантажно-митних декларацій, встановлено VIN-коди транспортних засобів, що були ввезені на митну територію України. З метою встановлення фактичних покупців та місць реєстрації імпортованих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » транспортних засобів, підготовлено та направлено відповідний запит до ІНФОРМАЦІЯ_19 (лист ОУ ГУ ДФС в області від 07.08.2018р. № 549/11-28-21-12).

Згідно отриманої від ІНФОРМАЦІЯ_19 інформації (лист від 10.08.2018р. №31/114549) встановлено, що імпортовані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » транспортні засоби були фактично реалізовані кінцевим споживачам фізичним особам за готівкові кошти та зареєстровані в регіональних сервісних центрах МВС у м. Києві, Волинській, Київській, Закарпатській, Дніпропетровській, Вінницькій, Одеській та Харківській областях. У той же час, податковий кредит, що виник, у зв`язку з проведенням імпортних операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », реалізовується за відповідну винагороду, шляхом документального відображення операцій з продажу імпортованих автомобілів.

Крім того, протягом грудня 2017 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відображено операції з придбання сідельних тягачів DAF у підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), яким у свою чергу відображено придбання зазначених транспортних засобів у підприємства-імпортера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». Сума сформованого ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » схемного податкового кредиту, за результатом відображення зазначених операцій, склала 344,1 тис.грн. ПДВ.

Згідно інформації, отриманої від ІНФОРМАЦІЯ_19 (лист від 13.08.2018р. № 31/11-4570) встановлено, що сідельні тягачі DAF, реалізація яких відображена в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » не придбавало. Імпортовані транспортні засоби були реалізовані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » кінцевим споживачам фізичним та юридичним особам.

Крім того, службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у грудні 2017 р. січні 2018 р. до складу податкового кредиту товариства було віднесено операції з придбання цитрусових та фруктів у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) на суму ПДВ 728,8 тис.грн. Зазначене підприємство є імпортером, протягом 2017-2018 років ввезло на територію України цитрусові, овочі та фрукти з Єгипту, Туреччини, Коста-Ріки, Греції та інших країн. При цьому, аналізом податкового зобов`язання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено, що подальша реалізація придбаних у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » цитрусових та фруктів по ланцюгу постачання відсутня. Зважаючи на специфіку імпортованої продукції та пору року, фактично, ввезена продукція була реалізована за готівкові кошти кінцевим споживачам, а документи щодо реалізації вказаної продукції за винагороду придбані суб`єктами господарювання, що мали на меті змінімізувати власні податкові зобов`язання, шляхом документального відображення операцій з придбання ТМЦ у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».

Враховуючи вищевикладене, та той факт, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відображено придбання товарів, що швидко псуються та вимагають особливих умов зберігання та транспортування, які у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відсутні, встановлено, що відображення зазначених взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » відбувалося виключно з метою мінімізації податкових зобов`язань з ПДВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Крім того, аналогічним способом, у грудні 2017 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було сформовано схемний податковий кредит на суму 533,3 тис.грн. ПДВ в результаті відображення придбання взуття від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), яке у свою чергу імпортувало вказане взуття на митну територію України з Китаю.

Крім того, аналогічним способом, у січні лютому 2018 року службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » сформовано схемний податковий кредит з ПДВ на суму 168 тис.грн., у результаті відображення операцій з придбання канцелярських товарів, вішаків та рушників у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), які були імпортовані на територію України з Китаю, Туреччини та Республіки Корея.

Крім того, аналогічним способом, у грудні 2017 року сформовано податковий кредит ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на суму 108,3 тис.грн. ПДВ в результаті документального відображення придбання побутових освітлювальних приладів від суб`єкта господарювання імпортера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).

Крім того, аналогічним способом, протягом жовтня-листопада 2017 року відображено придбання ПММ (дизельне пальне та бензин марки А-92) на суму ПДВ 446,7 тис.грн. від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ).

Зазначене товариство перебуває на обліку у ІНФОРМАЦІЯ_16 . Засновником, керівником та бухгалтером товариства є ОСОБА_12 (рнокпп НОМЕР_19 ), до 06.03.2018р. засновником, керівником та головним бухгалтером ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » був ОСОБА_4 . Згідно зареєстрованих протягом 2017-2018 років податкових накладних, встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » відобразило придбання безалкогольних напоїв, цукру, кондиціонерів, м`ясопродуктів, металопрокату та ін. У той же час товариством реалізовано ПММ, будматеріали та надано будівельно-монтажні та ремонтні послуги.

Вказане свідчить про маніпулювання податковою звітністю шляхом підміни товарних позицій в податкових накладних. Таким чином, в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було відображено постачання дизельного пального та бензину, походження яких по ланцюгу постачання ПДВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » відсутнє.

Крім того, протягом лютого-квітня 2018 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відобразило придбання будівельних матеріалів, лакофарбової продукції та виробів з металу від контрагента ФОП ОСОБА_4 (рнокпп НОМЕР_9 ). Сума ПДВ по зазначеним операціям склала 412,7 тис.грн.

ФОП ОСОБА_4 перебуває на обліку у ІНФОРМАЦІЯ_16 . Згідно аналізу зареєстрованих податкових накладних, встановлено що ФОП ОСОБА_4 було придбано продукти харчування, м`ясо та субпродукти, труби та металопрокат. Також встановлено, що зазначеним суб`єктом господарювання відображено реалізацію будівельних матеріалів, виконання ремонтних та проектних робіт.

Враховуючи викладене, встановлено факти маніпулювання податковою звітністю ФОП ОСОБА_4 шляхом підміни товарних позицій в податкових накладних, оскільки в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було відображено постачання ТМЦ, придбання яких відсутнє у податковому кредиті ФОП ОСОБА_4 .

Таким чином, за результатами аналізу зареєстрованих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » податкових накладних, встановлено факти відображення придбання ТМЦ у суб`єктів господарювання імпортерів, що відображують постачання ТМЦ лише документально, фактичне постачання придбаних товарів відсутнє, також до складу податкового кредиту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » віднесено операції з придбання ТМЦ у суб`єктів господарювання, які допустили маніпулювання податковою звітністю шляхом підміни товарних позицій в податкових накладних, чим завдано шкоди державним інтересам у вигляді несплати податку на додану вартість на суму 4046,6 тис. грн.

Також досудовим розслідуванням встановлено причетність інших громадян до вчинення злочину пов`язаного з умисним ухиленням від сплати податків в особливо великих розмірах, які активно приймають участь в підготовці та ухиленні від сплати податків, а саме:

- ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_21 , (рнокпп НОМЕР_16 ), зареєстрований АДРЕСА_2 ; паспорт серії НОМЕР_20 виданий Ірпінським МВ УМВС України в Київській області від 02.11.2005 року;

- ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_22 , (рнокпп НОМЕР_21 ), зареєстрований АДРЕСА_3 ; паспорт серії НОМЕР_22 виданий Ленінрадським РУ МУ МВС України в м. Києві від 26.06.1997 року;

- ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_23 , (рнокпп НОМЕР_23 ), зареєстрований АДРЕСА_4 ; паспорт серії НОМЕР_24 виданий Ірпінським МВ УМВС України в Київській області від 25.06.1996 року;

- ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , (рнокпп НОМЕР_25 ), зареєстрована за адресою: АДРЕСА_5 ; паспорт серії НОМЕР_26 , виданий Жовтневим РВ Криворізького ГУ ГУ МВС України у м. Кривий Ріг від 01.12.2011 року.

Так встановлено, що ОСОБА_6 є сином ОСОБА_5 , допомагаючи матері, приймає участь у веденні бухгалтерського обліку підприємств, у тому числі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », виконуючи вказівки матері, розпоряджається банківськими рахунками через систему клієнт банк, подає податкову звітність до податкових органів. ОСОБА_7 безпосередньо приймає участь у підготовці схеми ухилення від сплати податків, за рахунок використання ризикового податкового кредиту (імпорт) при формуванні податкових зобов`язань підприємствам реального сектору економіки. ОСОБА_8 здійснює пошук малозабезпечених осіб які будуть формальними керівниками створених підприємств, здійснює операції з оготівковування коштів, що надходять на рахунки підконтрольних підприємств ОСОБА_9 використовуючи ряд підконтрольних підприємств, у тому числі й ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), за ведення бухгалтерського обліку яких відповідає пов`язана з ОСОБА_9 особа ОСОБА_5 , надає послуги по мінімізації податкових зобов`язань підприємствам реального сектору економіки.

11.02.2019 допитано як свідка оперативного працівника ІНФОРМАЦІЯ_24 ОСОБА_13 , який показав, що відомості про протиправну діяльність ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 та створення ними ряду підприємств: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ) отримано та перевірено у встановленому ЗУ «Про ОРД» порядку. Крім того, під час виконання доручення слідчого, в межах досудового розслідування даного кримінального провадження, встановлено місця фактичного зберігання первинних фінансово-господарських та бухгалтерських документів, документів чорнової бухгалтерії, інших чорнових записів, комп`ютерної техніки, з якої подається податкова звітність товариства та реєструються податкові накладні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », документів щодо відображення взаємовідносин з придбання ТМЦ у ризикових постачальників зокрема підприємств імпортерів, тощо.

Виходячи з результатів негласних слідчих (розшукових) дій у вигляді зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж, легалізовані матеріали яких долучено до даного кримінального провадження, встановлено, що ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 та інші особи, використовуючи підприємства з ознаками ризиковості, що входять до складу центру мінімізації податкових зобов`язань та конвертації грошових коштів, у тому числі й суб`єкти господарювання підконтрольні ОСОБА_9 : ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), здійснюють формування схемного податкового кредиту з ПДВ реально діючим суб`єктам господарювання, в наслідок чого умисно ухиляються від сплати податків в особливо великих розмірах та сприяють в цьому іншим реально діючим суб`єктам господарювання.

На даний час по кримінальному провадженню виникла необхідність у встановленні повного ланцюгу грошових потоків ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ФОП ОСОБА_4 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » та задіяних банківських рахунків і осіб причетних до господарських операцій по взаємовідносинах з вказаними СГД.

Для здійснення своєї господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » використовує розрахункові рахунки: № НОМЕР_27 (українська гривня) відкритий 20.08.2018, № НОМЕР_28 (українська гривня) відкритий 20.08.2018 та № НОМЕР_29 (українська гривня) відкритий 05.11.2018 року, у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (МФО НОМЕР_30 ), за адресою: АДРЕСА_6 .

Згідно із Інструкцією про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Нацбанку України №492 від 12.11.2003, банк відкриває поточний рахунок юридичній особі, яка не має рахунку в цьому банку, на підставі таких документів: заяви про відкриття поточного рахунку, копії належним чином зареєстрованого установчого документа (статуту засновницького договору установчого акта положення), копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що містить відомості про юридичну особу; картки із зразками підписів і відбитка печатки. Особа, що подає документи і відкриває рахунок ідентифікується шляхом пред`явлення свого паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, з яких виготовляються копії, що зберігаються в юридичній справі клієнта.

Відповідно до затвердженого постановою Нацбанку України №254 від 18.06.2003 Положення про організацію операційної діяльності в банках України, документи для відкриття рахунків клієнтів мають зберігатися у справі з юридичного оформлення рахунку (юридична справа), що оформляється для кожного клієнта окремо. Умови відкриття рахунку та особливості його функціонування передбачаються в договорі, що укладається між банком і його клієнтом у письмовій формі.

Положенням про організацію операційної діяльності в банках України, затвердженого постановою Нацбанку України № 254 від 18.06.2003 (із змінами і доповненнями), оброблення інформації про операції та її зберігання мають виконуватися на серверах та/або іншій комп`ютерній техніці, які повинні фізично розташовуватися на території України. Організація операційної діяльності передбачає наявність документованих операційних процедур (правил) за всіма операціями, що здійснюються банками. Проведені банком операції документуються первинними документами (паперовими та електронними) із застосуванням при здійсненні безготівкових операцій з клієнтами платіжними дорученнями, касові операції оформляються видатковими та прибутковими квитанціями, грошовими чеками, і інші. Первинні документи складаються на паперових носіях або в електронній формі та містять такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства (банку), що склало документ; зміст та обсяг операції (короткий зміст операції та підстава для її здійснення), одиницю її виміру; посади осіб, відповідальних за здійснення операції і правильність її оформлення; особистий підпис (електронний цифровий підпис) та інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні операції; назва одержувача коштів; сума операції (цифрами та словами). Сума операції може бути відображена лише цифрами, якщо цей документ формується за допомогою програмного забезпечення в автоматизованому режимі або якщо це передбачено нормативно-правовими актами Національного банку; номери рахунків; назва банку (одержувача та платника коштів).

Виходячи із вимог вищезазначених нормативних актів достовірно відомий перелік документів юридичної справи, що сформована при відкритті рахунку, та обов`язкові реквізити документів якими оформлено проведення банківських операцій по банківських рахунках.

Відповідно до вимог ст.69 ПКУ банки та інші фінансові установи зобов`язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, не пізніше наступного робочого дня з дня відкриття/закриття рахунка (включаючи день відкриття/закриття). В свою чергу, контролюючий орган не пізніше наступного робочого дня з дня отримання повідомлення від фінансової установи про відкриття рахунка зобов`язаний направити повідомлення про взяття рахунка на облік або відмову у взятті контролюючим органом рахунка на облік із зазначенням підстав у порядку, визначеному цим Кодексом.

Значення вказаних документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні насамперед полягає в тому, що вони містять важливу доказову базу про підтвердження фактів отримання та переведення у готівку грошових коштів від суб`єктів господарювання за оплату поставлених ТМЦ та виконаних робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 ».

Крім того, значимість документів пов`язана і з специфікою розслідування кримінальних правопорушень про злочини у сфері оподаткування, оскільки без дослідження певного ряду документів, в тому числі тих до яких планується отримати дозвіл на тимчасовий доступ, проведення відповідного аналізу податкових декларацій, аналізу руху коштів, бухгалтерських (первинних) документів та даних, які знаходяться у володінні банківських установ, не можливо прийняти відповідне законне процесуальне рішення та зробити висновок про наявність в діях певної особи ознак кримінального правопорушення.

Згідно ст.99 КПК України визначено, що документ є спеціально створений з метою збереження інформації об`єкт, який містить відомості, що можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження. Оригіналом документа є сам документ, а оригіналом електронного документа його відображення, якому надається таке ж значення як документу.

Згідно ст.5 Закону України „Про електронні документи та електронний документообіг № 2599-ІУ від 31.05.2005 визначено, що електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.

Тобто, зважаючи, що управління банківськими рахунками здійснюється засобами телекомунікаційного зв`язку за допомогою системи Клієнт-Банк, Інтернет-Банк шляхом направлення клієнтом вимог до банку у вигляді електронних платіжних доручень про здійснення перерахувань грошових коштів та ведення банком реєстрів і обліку виконаних дебетових і кредитових оборотів по рахунках, в даному випадку оригіналом електронного документу, а саме відомостей про рух коштів по банківському рахунку, роздруківки протоколів обліку інформації, в яких відображаються ІР-адреси, та інша інформація в електронному вигляді, до якої планується проведення тимчасового доступу є документи, які передані електронними засобами і зберігаються на сервері банку та можуть бути перетворені електронними засобами у візуальну форму як скопійовані на магнітний носій так і роздруковані на паперовому носії і оригіналом електронного документу, в даному випадку, є його відображення, якому надається таке ж значення, як оригіналу документу для надання на ухвалу слідчого судді.

На даний час з метою повного, всебічного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, виявлення як тих обставин, що викривають, так і тих, що виправдовують особу, а також обставин, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, з метою надання цим обставинам належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, у кримінальному провадженні виникла необхідність у здійсненні тимчасового доступу до наступних речей і документів:

-відомостей про рух коштів по розрахунковим рахункам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » № НОМЕР_27 (українська гривня) за період з 20.08.2018 по 19.03.2019, № НОМЕР_28 (українська гривня) за період з 20.08.2018 по 19.03.2019 та № НОМЕР_29 (українська гривня) за період з 05.11.2018 по 19.03.2019, відкритим у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (МФО НОМЕР_30 ), за адресою: АДРЕСА_6 , а саме:

-електронних документівперетворених електроннимизасобами увізуальну формускопійовані намагнітний носійта роздрукованіна паперовомуносії прорух коштівз по-секундноюреєстрацією іззазначенням часупроведення платежів(дат,годин,хвилин,секунд),призначення платежу,розшифровкою кореспондентів(назва,код ЄДРПОУ,номер рахунку,назва банку,МФО банку),розшифровкою кредитовихта дебетовихоборотів,з вхіднимта вихіднимзалишком закожен операційнийдень,загальним обсягомкредитових тадебетових оборотівпо рахункахТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » № НОМЕР_27 (українськагривня)за періодз 20.08.2018по 19.03.2019,№ НОМЕР_28 (українськагривня)за періодз 20.08.2018по 19.03.2019та № НОМЕР_29 (українськагривня)за періодз 05.11.2018по 19.03.2019(включно);

-заяв про відкриття (закриття) рахунків, договорів розрахунково-касового обслуговування рахунків, корінців повідомлень від платника податків про відкриття рахунку в установі банку, довідок про взяття на облік платника податків, страхового свідоцтва, статутних документів, копій паспортів засновників та директорів підприємства, копій довідок фізичних осіб платників податків, довідки форми 4-ОПП, наказів (розпоряджень) про призначення директорів;

-електронних документів перетворених електронними засобами у візуальну форму і роздрукованих на паперовому носії протоколів обліку інформації, в яких відображаються ІР-адреси з якої вказаний клієнт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » користувався Інтернетом і при цьому надсилав до банку платіжні документи;

-актів інсталяції системи Інтернет-Клієнт-Банк, регенерації ключів, встановлення комунікаційної системи, актів приймання-передачі виконаних робіт, з зазначенням адрес та телефонів за якими встановлено та через які здійснювався зв`язок з сервером банку по вказаних рахунках;

-довіреності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » на осіб, які мають право отримувати як на паперовому носії так і в електронному вигляді відомості, інформацію про рух коштів по рахунку, отримувати готівкові кошти, чекові книжки;

-акт виконаних робіт, яким підтверджено факт встановлення системи Клієнт-Банк та передачі банком електронного шифру (ключа) уповноваженому представнику підприємства, регенерації ключів;

-карток із зразками підписів та відбитку печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », що діяли на протязі періоду з моменту відкриття рахунку, а також наявні копії паспортів осіб, яким надано право підпису та розпорядження коштами підприємства;

-платіжних доручень ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », в т.ч. на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів по рахунку;

-заяв на видачу готівки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »;

-інформації відносно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », яка була зібрана банківською установою при укладанні угод по наданню відповідних послуг та інше (в тому числі відомості про банківських співробітників, які безпосередньо працювали з клієнтом);

-інформації про організаційно-правову структуру юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », її керівників, напрями діяльності, осіб, які правомочні здійснювати правочини від імені керівників підприємств, в тому числі що пов`язано з переміщенням та зняттям грошових коштів по поточних рахунках;

-заяв на отримання чекових книжок по рахункам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »;

-заяв на встановлення системи «Клієнт-Банк» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »;

-договорів про порядок проведення електронних платежів за допомогою системи «Клієнт-Банк» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »;

-актів передачі ключів програмного комплексу «Bank On-Line» по рахункам;

-чеків на отримання готівкових коштів та платіжних доручень по рахункам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »;

-договорів поворотної (безповоротної) фінансової допомоги (позики) наданих чи отриманих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »;

-інформації щодо звітності банківської установи відносно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », в тому числі аудиторських та інших перевірок, порядок проведення яких передбачений, чинним законодавством та внутрішніми нормативними документами даної банківської установи.

Підставами вважати, що вищеперелічені документи перебувають у володінні АТ " ІНФОРМАЦІЯ_25 " (МФО НОМЕР_30 ), що знаходиться за адресою АДРЕСА_6 , є дані автоматизованих інформаційних систем ДФС України розширених відомостей про взяття на облік платника податків, до яких внесені отримані від банківських установ відомості про відкриття банківських рахунків.

Іншим способомдовести обставинивчинення кримінальногоправопорушення інакшеяк дослідитиряд певнихдокументів таприйняти занаявності підставрішення провикористання відомостей,що вних містятьсяяк доказу кримінальномупровадженні,не представляєтьсяза можливе.До тогож непредставляється можливиміншим способомотримати банківськідокументи,що стосуютьсяобслуговування рахунківТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », оскільки відповідно до Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 р. №2121-ІІІ (зі змінами та доповненнями) вказані документи становлять банківську таємницю.

Відповідно до ч.6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах та документах та не неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей та документів.

Враховуюче те, що вказані документи до яких планується отримати доступ мають важливе доказове значення по кримінальному провадженню та можуть бути використані як доказ при судовому розгляді, як такі, що свідчать про обставини відкриття рахунків, встановлення системи Клієнт Банк, проведення розрахунків по розрахунковим рахункам, обсяги та час здійснення перерахування коштів, перелік осіб, які мали право підпису платіжних документів та фактичне право розпоряджатися грошовими коштами на рахунках ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » та вказані документи в оригіналах необхідні для проведення судово почеркознавчих експертиз.

У зв`язку з чим доступ до вище перелічених документів, які містять охоронювану законом таємницю можливий лише шляхом отримання ухвали слідчого судді про надання тимчасового доступу до вище вказаних речей і документів.

Необхідність здійснення тимчасового доступу до речей і документів та можливість їх вилучення необхідно також для проведення відповідних у кримінальному провадженні експертиз, в тому числі економічних.

Так, наприклад:

-рух коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу (дат, годин, хвилин, секунд) проведення платежів, розшифровкою кореспондентів, призначення платежу по розрахунковим рахункам на паперовому носії необхідний для встановлення в рамках кримінального провадження наявності чи відсутності факту проведення розрахунків за придбання ТМЦ відображені та не відображені в бухгалтерському обліку та податковій звітності підприємства, наявності самої грошової маси на рахунку підприємства необхідної для проведення розрахунків та їх походження, з метою подальшої перевірки законності перерахування коштів.

-скопійовані на магнітний носій відомості про рух коштів з по-секундною реєстрацією із зазначенням часу проведення платежів (дат, годин, хвилин, секунд), призначення платежу, розшифровкою кореспондентів (назва, код ЄДРПОУ, номер рахунку, назва банку, МФО банку), розшифровкою кредитових та дебетових оборотів, з вхідним та вихідним залишком за кожен операційний день, загальним обсягом кредитових та дебетових оборотів по рахунках необхідні в першу чергу для використання при проведенні аналізу руху коштів працівниками ГУ ДФС у Кіровоградській області.

-заява про відкриття (закриття) рахунків, договори розрахунково-касового обслуговування рахунків, корінці повідомлень від платника податків про відкриття рахунку в установі банку, довідка про взяття на облік платника податків, страхове свідоцтво, статутні документи, копії паспортів засновників та директорів підприємства, копії довідок фізичних осіб платників податків, довідки форми 4-ОПП, накази (розпорядження) про призначення директорів необхідні для проведення в подальшому почеркознавчої експертизи, з метою ідентифікації осіб, які отримували готівкові кошти через каси банків та які мали право підпису відповідних платіжних документів.

-роздруківки протоколів обліку інформації, в яких відображаються ІР-адреси з якої вказаний клієнт користувався Інтернетом і при цьому надсилав до банку платіжні документи необхідні для встановлення місця знаходження комп`ютерної техніки (ноутбуку) з якого здійснювалося дистанційне управління рахунками та перерахування коштів;

-акти інсталяції системи Інтернет-Клієнт-Банк, регенерації ключів, встановлення комунікаційної системи, акти приймання-передачі виконаних робіт, з зазначенням адрес та телефонів за якими встановлено та через які здійснювався зв`язок з сервером банку по вказаних рахунках необхідні для ідентифікації місця та осіб, яким здійснювалася інсталяція системи Інтернет Клієнт Банк та в подальшому для проведення почеркознавчої експертизи;

-довіреності на осіб, які мають право отримувати як на паперовому носії так і в електронному вигляді відомості, інформацію про рух коштів по рахунку, отримувати готівкові кошти, чекові книжки, акт виконаних робіт, яким підтверджено факт встановлення системи Клієнт-Банк та передачі банком електронного шифру (ключа) уповноваженому представнику підприємства, регенерації ключів, карток із зразками підписів та відбитку печатки підприємства, що діяли в період з моменту відкриття рахунку, а також наявні копії паспортів осіб, яким надано право підпису та розпорядження коштами підприємства, платіжних доручень підприємства, в т.ч. на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів по рахунку, заяви на видачу готівки підприємства, заяви на отримання чекових книжок по рахункам підприємства, заяви підприємства на встановлення системи „Клієнт-Банк, договори про порядок проведення електронних платежів за допомогою системи „Клієнт-Банк, акти передачі ключів програмного комплексу „Bank On-Line по рахункам, чеки на отримання готівкових коштів та платіжних доручень по рахункам, договори поворотної (безповоротної) фінансової допомоги (позики) наданих чи отриманих підприємством - необхідні для проведення в подальшому почеркознавчої експертизи, з метою ідентифікації осіб, які отримували готівкові кошти через каси банків та які мали право підпису відповідних платіжних та договірних документів.

-інформація відносно клієнта банку, яка була зібрана банківською установою при укладанні угод по наданню відповідних послуг та інше (в тому числі відомості про банківських співробітників, які безпосередньо працювали з клієнтом), інформація про організаційно-правову структуру юридичної особи, її керівників, напрями діяльності, осіб, які правомочні здійснювати правочини від імені керівників підприємств, в тому числі що пов`язано з переміщенням та зняттям грошових коштів по поточних рахунках, інформація щодо звітності банківської установи відносно клієнта банку, в тому числі аудиторських та інших перевірок, порядок проведення яких передбачений чинним законодавством та внутрішніми нормативними документами даної банківської установи необхідні для використання їх при розслідуванні в рамках кримінального провадження шляхом їх аналізу та проведення необхідних слідчих та процесуальних дій відповідно до встановлених даних.

Іншим способом довести обставини вчинення кримінального правопорушення інакше як дослідити ряд певних документів та прийняти за наявності підстав рішення про використання відомостей, що в них містяться як доказ у кримінальному провадженні, в тому числі у вигляді висновків проведених з використанням банківських документів судово-економічної та судово-почеркознавчих експертиз не представляється за можливе.

Враховуючи, вищевикладене та зважаючи на те, що матеріали кримінального провадження містять достатні дані вважати, що вказані речі і документи, до яких планується отримати тимчасовий доступ мають важливе доказове значення у кримінальному провадженні знаходяться у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (МФО НОМЕР_30 ), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_6 та для досягнення мети тимчасового доступу необхідно вилучити оригінали вищевказаних документів. Керуючись ст.ст.40, 131, 132, 159, 160, 162 КПК України, слідчий просив задовольнити клопотання.

Учасники на розгляд клопотання не з`явились, слідчим надано заяву про розгляд клопотання без його участі та підтримання клопотання.

Інших заяв, клопотань не надходило, а відтак слідчим суддею прийнято рішення про розгляд справи за даної явки.

Дослідивши надані стороною кримінального провадження матеріали, слідчий суддя прийшов до таких висновків.

Статтею 159КПК Українивизначено,що тимчасовийдоступ доречей ідокументів полягаєу наданністороні кримінальногопровадження особою,у володінніякої знаходятьсятакі речіі документи,можливості ознайомитисяз ними,зробити їхкопії тавилучити їх(здійснитиїх виїмку).

Дослідивши матеріали клопотання, яке погоджене прокурором, слідчий суддя зазначає, що останнє подане у відповідності до ст.160 КПК України, документи дійсно перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » та мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні. Відомості, що містяться в цих документах можуть використовуватися як докази, та є неможливим іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Разом з цим, слідчим не доведено обгрунтованість надання доступу до договорів про порядок проведення електронних платежів за допомогою системи «Клієнт-Банк», оскільки слідчим не доведено існування таких документів, як спеціально створених з метою збереження інформації матеріальних об`єктів.

Враховуючи викладене, слідчий суддя вважає клопотання в іншій частині обґрунтованим, доведеним, а тому його необхідно частково задовольнити.

Керуючись ст.ст.160-164 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотанняначальника ВРКПСУ ФРГУ ДФСу Кіровоградськійобласті ОСОБА_3 погоджене прокуроромвідділу прокуратуриКіровоградської областіпротимчасовий доступдо речейта документів укримінальному провадженні,внесеному доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №32018120010000047від 23.08.2018року заознаками кримінального правопорушення,передбаченого ч.3ст.212КК України задовольнити частково.

Надати заступнику начальника управління начальнику ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_3 ; заступнику начальника ВОДР СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_14 ; старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_15 ; старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_16 ; старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_17 ; старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_18 ; старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_19 ; старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_20 ; старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_21 по кримінальному провадженню №32018120010000047 тимчасовий доступ до наступних речей і документів по рахунках ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » № НОМЕР_27 (українська гривня) за період з 20.08.2018 по 19.03.2019, № НОМЕР_28 (українська гривня) за період з 20.08.2018 по 19.03.2019 та № НОМЕР_29 (українська гривня) за період з 05.11.2018 по 19.03.2019, відкритим у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (МФО НОМЕР_30 ), за адресою: АДРЕСА_6 , а саме:

1)копій документівперетворених електроннимизасобами увізуальну формускопійовані намагнітний носійта роздрукованіна паперовомуносії прорух коштівз по-секундноюреєстрацією іззазначенням часупроведення платежів(дат,годин,хвилин,секунд),призначення платежу,розшифровкою кореспондентів(назва,код ЄДРПОУ,номер рахунку,назва банку,МФО банку),розшифровкою кредитовихта дебетовихоборотів,з вхіднимта вихіднимзалишком закожен операційнийдень,загальним обсягомкредитових тадебетових оборотівпо рахункахТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » № НОМЕР_27 (українськагривня)за періодз 20.08.2018по 19.03.2019,№ НОМЕР_28 (українськагривня)за періодз 20.08.2018по 19.03.2019та № НОМЕР_29 (українськагривня)за періодз 05.11.2018по 19.03.2019(включно);

2)заяв про відкриття (закриття) рахунків, договорів розрахунково-касового обслуговування рахунків, корінців повідомлень від платника податків про відкриття рахунку в установі банку, довідок про взяття на облік платника податків, страхового свідоцтва, статутних документів, копій паспортів засновників та директорів підприємства, копій довідок фізичних осіб платників податків, довідки форми 4-ОПП, наказів (розпоряджень) про призначення директорів;

3)електронних документів перетворених електронними засобами у візуальну форму і роздрукованих на паперовому носії протоколів обліку інформації, в яких відображаються ІР-адреси з якої вказаний клієнт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » користувався Інтернетом і при цьому надсилав до банку платіжні документи;

4)довіреності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » на осіб, які мають право отримувати як на паперовому носії так і в електронному вигляді відомості, інформацію про рух коштів по рахунку, отримувати готівкові кошти, чекові книжки;

5)акт виконаних робіт, яким підтверджено факт встановлення системи Клієнт-Банк та передачі банком електронного шифру (ключа) уповноваженому представнику підприємства, регенерації ключів;

6)карток із зразками підписів та відбитку печатки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », що діяли на протязі періоду з моменту відкриття рахунку, а також наявні копії паспортів осіб, яким надано право підпису та розпорядження коштами підприємства;

7)платіжних доручень ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », в т.ч. на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів по рахунку;

8)заяв на видачу готівки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »;

9)інформації відносно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », яка була зібрана банківською установою при укладанні угод по наданню відповідних послуг та інше (в тому числі відомості про банківських співробітників, які безпосередньо працювали з клієнтом);

10)інформації про організаційно-правову структуру юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », її керівників, напрями діяльності, осіб, які правомочні здійснювати правочини від імені керівників підприємств, в тому числі що пов`язано з переміщенням та зняттям грошових коштів по поточних рахунках;

11)заяв на отримання чекових книжок по рахункам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »;

12)чеків на отримання готівкових коштів та платіжних доручень по рахункам ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »;

13)договорів поворотної (безповоротної) фінансової допомоги (позики) наданих чи отриманих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »;

14)інформації щодо звітності банківської установи відносно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », в тому числі аудиторських та інших перевірок, порядок проведення яких передбачений, чинним законодавством та внутрішніми нормативними документами даної банківської установи.

Надати можливість вилучення вищезазначених документів (здійснити їх виїмку) в належно завірених копіях, з метою досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

В іншій частині відмовити.

Строк дії ухвали до 01.03.2020 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Роз`яснити, що у разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Слідчий суддя ОСОБА_22 Тьор

Дата ухвалення рішення31.01.2020
Оприлюднено06.02.2023

Судовий реєстр по справі —405/8047/19

Ухвала від 31.01.2020

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Тьор Є. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні