Постанова
від 10.02.2020 по справі 160/9008/19
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

10 лютого 2020 року м. Дніпросправа № 160/9008/19

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

судді-доповідача: Шальєвої В.А.

суддів: Білак С.В., Олефіренко Н.А.,

секретар судового засідання Лащенко Р.В.

за участі представника позивача Бичкова В.В.

представника відповідача Каціонової О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання Третього апеляційного адміністративного суду у м. Дніпрі апеляційну скаргу Дніпровської митниці Держмитслужби на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.09.2019 р. (суддя Захарчук-Борисенко Н.В.) в справі № 160/9008/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Такт до Дніпровської митниці Держмитслужби про визнання протиправними та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Такт звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Дніпропетровської митниці ДФС про визнання протиправними та скасування картки відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA110150/2019/00570 від 29.08.2019 р.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.09.2019 р. позов задоволено, визнано протиправною та скасовано картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення №UA110150/2019/00570 від 28.08.2019 р., складену Дніпропетровською митницею ДФС.

В апеляційній скарзі відповідач просить скасувати рішення з підстав неправильного застосування судом першої інстанції норм матеріального права, порушення норм процесуального права, ухвалити нове рішення про відмову у задоволенні позову. Апелянт вказує, що судом першої інстанції не враховано те, що підставою для видачі картки відмови у митному оформленні товару стала відсутність документального підтвердження заявлених декларантом відомостей про те, що заявлений до митного оформлення товар не є арматурним прокатом або катанкою, тобто товаром до якого застосовується антидемпінгове мито. У цьому випадку товар за своїм безпосереднім зовнішнім виглядом, ознаками, класифікацією згідно з УКТЗЕД та країною походження повністю підпадає під ті ознаки, що наведені у рішенні Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі, що є підставою для застосування антидемпінгових заходів. З приводу посилань суду першої інстанції на результати експертизи, проведеної Дніпропетровською ТПП, апелянт зазначає, що рішення комісії не містить посилання на ГОСТ. Згідно з описом товару та кодк УКТ ЗЕД такий товар підпадає під опис товару походження з Російської Федерації, який, у свою чергу, віднесений до товарів, відносно яких застосовуються антидемпінгові заходи.

У відзиві на апеляційну скаргу позивач просить залишити рішення суду першої інстанції без змін, відмовивши у задоволенні апеляційної скарги. Позиція позивача полягає у тому, що перелік товарів, відносно яких здійснюються антидемпінгові заходи, визначається у встановленому законом порядку. У спірному випадку Міжвідомчою комісією з міжнародної торгівлі визначено перелік таких товарів і товар, який заявлений позивачем до митного оформлення, до такого переліку не входить.

Ухвалою Третього апеляційного адміністративного суду від 10.02.2020 р. здійснена заміна первісного відповідача Дніпропетровської митниці ДФС правонаступником - Дніпровською митницею Держмитслужби.

В судовому засіданні представник відповідача апеляційну скаргу підтримав та просив її задовольнити.

Представник позивача в судовому засіданні просив в задоволенні апеляційної скарги відмовити.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представників учасників справи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд доходить висновку, що апеляційна скарга не може бути задоволена з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що на виконання зовнішньоекономічного контракту №117630007 від 29.01.2018 р., специфікацій (доповнення до контракту) № 117630007-1 від 22.05.2019 р., № 117630007-2 від 16.02.2019 р., № 117630007-4 від 23.05.2019 р., № 117630007-5 від 31.05.2019 р., відповідно до комерційного інвойсу № 0967012 від 17.07.2019 р., міжнародної автотранспортної накладної CMR б/н від 17.07.2019 р. позивачем отримано від ТОВ Мечел Сервіс Бел (Білорусь, Мінськ) товар (металопрокат) за походженням ВАТ Іжсталь (Російська Федерація), торговельна марка MECHEL .

Згідно зі специфікаціями постачанню підлягав металопрокат в асортименті: круги відповідно до наведених в специфікації марок сталі, міждержавних стандартів, в тому числі круги у вигляді прутків в асортименті.

За позицією позивача товар, отриманий на підставі митної декларації країни відправлення за №06641/190719/0059188, не є арматурою чи катанкою, однак після проведення усних консультацій з органом доходів і зборів виявилося, що ці відомості для відповідача не мають значення та товар не може бути розмитнений як такий, що не являється арматурою чи катанкою через необхідність його експертного дослідження з подачею тимчасової митної декларації.

На підставі специфікацій та інших товарно-супровідних документів позивачем до митного оформлення відповідний товар заявлено для митного оформлення шляхом електронного декларування (тимчасова електронна митна декларація - ЕМД) за №UA110150/2019/231704 від 22.07.2019р.), а саме:

1) товар 1 за кодом згідно з УКТЗЕД 7228209100 (Чорні метали. Прутки з кремнієво-марганцевої сталі, без подальшого оброблення, гарячекатані, круглого поперечного перерізу, без вм`ятин, ребер, канавок і інших рельєфів на поверхні, прутки використовуються в сільськогосподарському машинобудуванні, згідно ГОСТ 14959-2016, ГОСТ 2590-2006, марка сталі 60С2ХФА, розмір круг 30,0 мм - 8,940 тонн, хімічний склад: С - 0,60 %; Si - 1,59 %; Мn - 0,53 %; Р - 0,007%; S - 0,005 %; Cr - 0,99 %; Ni - 0,06 %; Cu - 0,04 %; V - 0,12 %. Виробник: ПАТ "Іжсталь", торговельна марка MECHEL );

2) Товар 2 за кодом згідно З УКТЗЕД 7228306900 (Чорні метали. Прутки з легованої сталі без подальшого оброблення, гарячекатані,круглого поперечного перерізу, діаметром менш як 80 мм, без вм`ятин, ребер, канавок і інших рельєфів на поверхні, прутки використовуються в сільськогосподарському машинобудуванні, згідно ГОСТ 20072-74, ГОСТ 4543-2016, ГОСТ 14959-2016, ГОСТ 2590-2006, марка сталі 25Х1МФ, розмір круг 36,0 мм - 3,180 тонн, хімічний склад: С - 0,27 %; Si - 0,26 %; Mn - 0,48 %; Р - 0,016 %; S - 0,010 %; Cr - 1,64 %; Ni - 0,22 %; Cu - 0,09 %; Мо - 0,28 %; V - 0,18 %; W - 0,004 %; Ті - 0,005 %; марка сталі 40ХН2МА, розмір круг 36,0 мм - 2,540 тонн, хімічний склад: С - 0,43 %; Si - 0,25 %; Мn - 0,58 %; Р - 0,008 %; S - 0,005 %; Cr - 0,72 %; Ni - 1,47 %; Cu - 0,12 %; Мо - 0,18 %; V - 0,005 %; W - 0,01 %; Ті - 0,005 %; N - 0,011 %. Виробник: ПАТ Іжсталь , торговельна марка MECHEL ).

До митного оформлення декларантом подані сертифікати якості за №№1921, 1941, 2048 (виробник: ПАТ Іжсталь , торговельна марка MECHEL ).

29.08.2019 р. Дніпропетровською митницею ДФС прийнято картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення за №UA110150/2019/00570, у якій зазначено, що позивачем порушено вимоги ст. 266 п. 1.4 Митного кодексу України в частині сплати митних платежів: не сплачено антидемпінгове мито по товару згідно з рішенням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі №АД-382/2017/4411-05 від 28.12.2017 р. Так, оскільки коди товару згідно з УКТЗЕД 7228306900 та 7228209100 є в рішенні Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну арматури та катанки походженням з Російської Федерації за №АД-382/2017/4411-05 від 28.12.2017 р. (в редакції рішення №АД-390/2018/4411-05 від 20.04.2018р., яким впроваджено антидемпінгове мито за ставкою 15,21%), то єдиною умовою прийняття до оформлення вказаної тимчасової митної декларації та вивантаження з транспортного засобу товару була сплата позивачем антидемпінгового мита, яке включається до бази оподаткування податком на додану вартість при імпорті товарів в Україну.

Через відмову у митному оформленні та можливого застосування штрафних санкцій позивачем подано до тимчасової ЕМД №UА 110150/2019/236730 від 29.08.2019 р., на підставі якої підприємством завершено митне оформлення товару без вказівки про те, що товар не є арматурою чи катанкою (гр. 31 митної декларації), без повернення антидемпінгового мита та податку на додану вартість.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з протиправності картки відмову митному оформленні.

Суд визнає такий висновок обґрунтованим, з огляду на наступне.

Судом встановлено, що 29.01.2018 р. між ТОВ Мечел Сервіс Бел (Республіка Білорусь, постачальник) та ТОВ Такт (покупець) укладено контракт № 117630007, на виконання якого позивачем згідно зі специфікаціями № 117530007-1 від 22.05.2019 р., № 117530007-2 від 16.05.2019 р., № 117530007-4 від 23.05.2019 р. № 117530007-5 від 31.05.2019 р., комерційним інвойсом № 0967012 від 17.07.2019 р. отримано від ТОВ Мечел Сервіс Бел товар (металопрокат) за походженням ВАТ Іжсталь (Російська Федерація), торговельна марка MECHEL : круги, в тому числі круги у вигляді прутків в асортименті.

Позивачем заявлено товар до митного оформлення шляхом електронного декларування, а саме подана до Дніпропетровської митниці ДФС тимчасова ЕМД №UA110150/2019/231704 від 22.07.2019 р. на товар:

1) товар 1 за кодом згідно з УКТЗЕД 7228209100 (Чорні метали. Прутки з кремнієво-марганцевої сталі, без подальшого оброблення, гарячекатані, круглого поперечного перерізу, без вм`ятин, ребер, канавок і інших рельєфів на поверхні, прутки використовуються в сільськогосподарському машинобудуванні, згідно ГОСТ 14959-2016, ГОСТ 2590-2006, марка сталі 60С2ХФА, розмір круг 30,0 мм - 8,940 тонн, хімічний склад: С - 0,60 %; Si - 1,59 %; Мn - 0,53 %; Р - 0,007%; S - 0,005 %; Cr - 0,99 %; Ni - 0,06 %; Cu - 0,04 %; V - 0,12 %. Виробник: ПАТ "Іжсталь", торговельна марка MECHEL );

2) товар 2 за кодом згідно З УКТЗЕД 7228306900 (Чорні метали. Прутки з легованої сталі без подальшого оброблення, гарячекатані,круглого поперечного перерізу, діаметром менш як 80 мм, без вм`ятин, ребер, канавок і інших рельєфів на поверхні, прутки використовуються в сільськогосподарському машинобудуванні, згідно ГОСТ 20072-74, ГОСТ 4543-2016, ГОСТ 14959-2016, ГОСТ 2590-2006, марка сталі 25Х1МФ, розмір круг 36,0 мм - 3,180 тонн, хімічний склад: С - 0,27 %; Si - 0,26 %; Mn - 0,48 %; Р - 0,016 %; S - 0,010 %; Cr - 1,64 %; Ni - 0,22 %; Cu - 0,09 %; Мо - 0,28 %; V - 0,18 %; W - 0,004 %; Ті - 0,005 %; марка сталі 40ХН2МА, розмір круг 36,0 мм - 2,540 тонн, хімічний склад: С - 0,43 %; Si - 0,25 %; Мn - 0,58 %; Р - 0,008 %; S - 0,005 %; Cr - 0,72 %; Ni - 1,47 %; Cu - 0,12 %; Мо - 0,18 %; V - 0,005 %; W - 0,01 %; Ті - 0,005 %; N - 0,011 %. Виробник: ПАТ Іжсталь , торговельна марка MECHEL ).

Серед іншого, позивачем подано органу доходів і зборів сертифікати якості №№ 1921, 1941, 2048 (виробник - ПАТ Іжсталь , торгівельна марка MECHEL .

Позивачем в графі 47 (В) МД Нарахування платежів зазначено відомості щодо сплати антидемпінгового мита в сумі 60667,08 грн.

Органом доходів і зборів здійснено митне оформлення товару, який випущено у вільний обіг.

За результатами перевірки митної декларації відповідачем складено акт відбору проб (зразків) товару № UA110150/2019/231704 від 22.07.2019 р. для проведення лабораторних випробувань з метою встановлення характеристик товару.

За наслідками лабораторного дослідження зразків товару, проведенного Дніпропетровським відділом з питань експертиз та досліджень Департаменту податкових та митних експертиз ДФС складено висновок № 142008200-1286 від 31.07.2019 р.

Експертом не встановлена невідповідність та недостовірність заявлених позивачем відомостей в графі 31 митної декларації та доданих до неї документів про те, що товар не є арматурою чи катанкою.

Експертом підтверджено діаметр прутків 30,00 мм та 36,00 мм, а також не встановлена належність зразків товару до арматури (арматурного прокату) через відсутність необхідного обладнання.

Зважаючи на не встановлення органом доходів і зборів, що товар є арматурою чи катанкою, на які розповсюджується антидемпінгове мито, позивачем подано до Дніпропетровської митниці ДФС додаткову ЕМД № UA110150/2019/236683 від 29.08.2019 р. до тимчасової, в якій заявлено до митного оформлення той самий товар, проте в графі 31 зазначено, що товар не є арматурним прокатом чи катанкою, а також заявлено до повернення сплачену суму антидемпінгового мита в розмірі 60667,08 грн. та податок на додану вартість в розмірі 12133,41 грн.

29.08.2019 р. Дніпропетровською митницею ДФС прийнято картку відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA110150/2019/00570, у якій зазначено, що позивачем порушено вимоги ст. 266 п. 1.4 Митного кодексу України в частині сплати митних платежів: не сплачено антидемпінгове мито згідно з рішенням Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі №АД-382/2017/4411-05 від 28.12.2017 р. Так, оскільки коди товару згідно з УКТЗЕД 7228306900 та 7228209100 є в рішенні Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну арматури та катанки походженням з Російської Федерації за №АД-382/2017/4411-05 від 28.12.2017 р. (в редакції рішення №АД-390/2018/4411-05 від 20.04.2018 р., яким впроваджено антидемпінгове мито заставкою 15,21%), то єдиною умовою прийняття до оформлення вказаної тимчасової митної декларації та вивантаження з транспортного засобу товару була сплата позивачем антидемпінгового мита, яке включається до бази оподаткування податком на додану вартість при імпорті товарів в Україну.

Вирішуючи спірні правовідносини, суд виходить з наступного.

Частиною четвертої статті 275 Митного кодексу України встановлено, що антидемпінгове мито встановлюється відповідно до Закону України Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту у разі ввезення на митну територію України товарів, які є об`єктом демпінгу, що заподіює шкоду або створює загрозу заподіяння шкоди національному товаровиробнику.

Відповідно до частини дев`ятої статті 280 Митного кодексу України особливі види мита нараховуються за ставками, встановленими рішеннями Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі про застосування антидемпінгових, компенсаційних або спеціальних заходів, відповідно до Законів України Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту , Про захист національного товаровиробника від субсидованого імпорту , Про застосування спеціальних заходів щодо імпорту в Україну .

Пунктом 2 статті 1 Закону України Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту від 22.12.1998 р. № 330-XIV (далі - Закон № 330-XIV) визначено, що антидемпінгове мито (попереднє або остаточне) - особливий вид мита, що справляється у разі ввезення на митну територію країни імпорту товару, який є об`єктом застосування антидемпінгових заходів (попередніх або остаточних).

Згідно з ч. 6, ч. 8 ст. 16 Закону № 330-XIV остаточне антидемпінгове мито справляється у відповідному розмірі та у кожному випадку окремо на недискримінаційній основі, незалежно від країни експорту, якщо у рішенні Комісії визначається, що імпорт відповідного товару є об`єктом застосування остаточних антидемпінгових заходів, за винятком імпорту, щодо якого відповідно до цього Закону експортером було взято відповідні зобов`язання.

У цьому рішенні Комісія визначає кожного постачальника товару, імпорт якого в країну імпорту є об`єктом застосування остаточних антидемпінгових заходів. У разі, якщо антидемпінгове розслідування проводиться стосовно товарів, що імпортуються кількома постачальниками з однієї країни та неможливо визначити всіх цих постачальників, у рішенні Комісії зазначається ця країна експорту.

Якщо антидемпінгове розслідування проводиться стосовно товарів, що імпортуються кількома постачальниками більше ніж з однієї країни, у рішенні Комісії можуть бути зазначені або всі постачальники, або, у разі неможливості визначення всіх постачальників відповідного товару, - всі країни експорту. Комісія у своєму рішенні встановлює розмір ставки остаточного антидемпінгового мита, яким обкладається товар постачальника (виробника, експортера, імпортера), імпорт якого в країну імпорту є об`єктом застосування антидемпінгових заходів.

Якщо неможливо визначити постачальника (виробника, експортера, імпортера), у цьому рішенні визначається розмір ставки остаточного антидемпінгового мита для відповідної країни експорту.

Остаточне антидемпінгове мито сплачується за ставкою та на умовах, встановлених у відповідному рішенні Комісії про застосування остаточних антидемпінгових заходів. Остаточне антидемпінгове мито сплачується незалежно від сплати інших податків і зборів (обов`язкових платежів), у тому числі мита, які, як правило, справляються при імпорті в країну імпорту товарів.

Міжвідомчою комісією з міжнародної торгівлі 27 грудня 2017 року прийняте рішення АД-382/2017/4411-05 Про застосування остаточних антидемпiнгових заходiв щодо iмпорту в Україну арматури та катанки походженням з Росiйської Федерацiї , яким визначено, що протягом періоду дослідження демпінговий імпорт в Україну арматури та катанки походженням з Російської Федерації призвів до значного зниження цін на подібний товар…існує причинно-наслідковий зв`язок між демпінговим імпортом в Україну арматури та катанки походженням з Російської Федерації та істотною шкодою, заподіяною національному товаровиробнику… та застосовані остаточні антидемпінгові заходи щодо імпорту в Україну товару походженням з Російської Федерації, що має такий опис: Арматурний прокат (арматура) дiаметром вiд 6 до 40 мм (включно) та катанка дiаметром вiд 5,5 до 14 мм (включно), що класифiкуються згiдно з УКТЗЕД за кодами 7213 10 00 00, 7213 91 10 00, 7213 91 20 00, 7213 91 41 00, 7213 91 49 00, 7213 91 70 00, 7213 91 90 00, 7213 99 10 00, 7213 99 90 00, 7214 20 00 00, 7214 99 10 00, 7214 99 39 00, 7214 99 50 00, 7214 99 79 00, 7214 99 95 00, 7227 20 00 00, 7227 90 10 00, 7227 90 50 00, 7227 90 95 00, 7228 20 91 00, 7228 20 99 00, 7228 30 20 00, 7228 30 69 00, 7228 30 89 00 .

Міжвідомчою комісією рішенням від 20 квітня 2018 року №АД-390/2018/4411-05 внесені зміни до рішення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі від 27 грудня 2017 року АД-382/2017/4411-05, а саме викладено пункт 1 рішення у наступній редакції: Застосувати остаточні антидемпінгові заходи щодо імпорту в Україну товару походженням з Російської Федерації, що має такий опис: Арматурний прокат (арматура) діаметром від 6 до 40 мм (включно) та катанка діаметром від 5,5 до 14 мм (включно), а саме: прутки гарячекатані (у тому числі й прутки, що отримані гарячим волочінням та гарячим пресуванням), які мають однаковий (у тому числі й періодичний) суцільний круглий поперечний переріз за всією довжиною, з вуглецевої та інших легованих сталей, у тому числі укладені в бунти чи розрізані на відрізки, що можуть мати вм`ятини, ребра, канавки або інші рельєфи, створені під час прокатування з подальшою обробкою чи без неї (за винятком прутків з автоматної, швидкорізальної та інструментальної сталі, кованих, холодного деформування або оброблення у холодному стані та кутиків, фасонних та спеціальних профілів з легованої сталі, порожнистих прутків та брусків для буріння), що можуть класифікуватися згідно з УКТЗЕД за кодами 7213 10 00 00, 7213 91 10 00, 7213 91 20 00, 7213 91 41 00, 7213 91 49 00, 7213 91 70 00, 7213 91 90 00, 7213 99 10 00, 7213 99 90 00, 7214 20 00 00, 7214 99 10 00, 7214 99 39 00, 7214 99 50 00, 7214 99 79 00, 7214 99 95 00, 7227 20 00 00, 7227 90 10 00, 7227 90 50 00, 7227 90 95 00, 7228 20 91 00, 7228 20 99 00, 7228 30 20 00, 7228 30 69 00, 7228 30 89 00 .

Таким чином, Міжвідомчою комісією з міжнародної торгівлі у межах наданих повноважень визначено перелік товарів, походженням з Російської Федерації, щодо яких застосовуються антидемпінгові заходи. І такими товарами є арматурний прокат (арматура) діаметром від 6 до 40 мм (включно) та катанка діаметром від 5,5 до 14 мм (включно), які можуть класифікуватися згідно за вказаними УКТЗЕД.

У листі Міністерства економічного розвитку та торгівлі України №4413-06/37204-03 від 22.08.2018 року визначено, що об`єктом антидемпінгового розслідування та заходів є саме арматура та катанка; інші прутки що за своїми ознаками не є арматурою та катанкою, не є об`єктом застосування заходів.

В додатках до вказаного листа визначений вичерпний алгоритм ідентифікації арматури, катанки та сортового прокату шляхом проведення дослідження товару за параметрами: хімічний склад, механічні характеристики, геометричні параметри профілю, марочний склад та клас міцності. Також у додатку визначений перелік лабораторій, які мають відповідну сферу акредитації для проведення таких досліджень.

Отже, для визначення того, чи є спірний товар об`єктом застосування антидемпінгових заходів визначальним є встановлення того, що: товар погодженням з Російської Федерації; товар згідно з кодами УКТ ЗЕД може бути класифікований за переліком кодів УКТЗЕД, які визначені рішенням Комісії; товар за описом є арматурний прокат (арматура) діаметром від 6 до 40 мм (включно) та катанка діаметром від 5,5 до 14 мм (включно).

Зважаючи на опис товару, а саме, що товари розміром кругу 30,0 мм, виготовлені за ГОСТ 14959-2016, ГОСТ 2590-2006, марка сталі 60С2ХФА, а також діаметром менш як 80 мм, згідно з ГОСТ 20072-74, ГОСТ 4543-2016, ГОСТ 14959-2016, ГОСТ 2590-2006, марка сталі 25Х1МФ, розмір круг 36,0 мм, не підпадають під критерії катанки, зазначені в рішенні Міжвідомчої комісії, а відповідачем не доведено належними доказами, якими мають бути відповідні висновки митної лабораторії, що заявлений товар є арматурою чи катанкою, суд погоджує висновок суду першої інстанції, що встановлені обставини у цій справі не дають підстав стверджувати про те, що заявлений позивачем до митного оформлення товар, відноситься до переліку товарів. відносно яких здійснюються антидемпінгові заходи.

Відповідно, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про неправомірність оскаржуваного рішення відповідача (картки відмови), яке прийняте виключно з підстав того, що заявлені до митного оформлення товари є товарами, відносно яких застосовуються антидемпінгові заходи.

Доводи апелянта спростовані приведеними вище висновками суду.

З урахуванням викладеного суд дійшов висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому відсутні підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування рішення.

Керуючись ст. ст. 6, 7, 8, 9, 242, 243, 308, 315, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Дніпровської митниці Держмитслужби на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.09.2019 р. в справі № 160/9008/19 залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.09.2019 р. в справі № 160/9008/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Такт до Дніпровської митниці Держмитслужби про визнання протиправними та скасування рішення залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття 10.02.2020 р. та може бути оскаржена в касаційному порядку шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 11.02.2020 р.

Суддя-доповідач В.А. Шальєва

суддя С.В. Білак

суддя Н.А. Олефіренко

Дата ухвалення рішення10.02.2020
Оприлюднено17.02.2020

Судовий реєстр по справі —160/9008/19

Ухвала від 02.07.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 19.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 09.04.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Ухвала від 06.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 04.03.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна

Постанова від 10.02.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 10.02.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 10.02.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Постанова від 10.02.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 10.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні