Рішення
від 13.02.2020 по справі 640/21525/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 лютого 2020 року м. Київ № 640/21525/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Балась Т.П., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційні Бізнес Рішення до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю Інвестиційні бізнес рішення (далі - позивач або ТОВ Інвестиційні бізнес рішення ) з позовом до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - відповідач або НКЦПФР), в якому просить суд:

- визнати протиправною бездіяльність органу владних повноважень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо прийняття рішення про виключення зі списку емітентів, що мають ознаки фіктивності позивача - Товариство з обмеженою відповідальністю Інвестиційні Бізнес Рішення та зобов`язати відповідача виключити позивача зі списку емітентів, що мають ознаки фіктивності;

- зобов`язати Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку відновити обіг цінних паперів Товариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційні Бізнес Рішення .

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що відповідач не зважаючи на відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційні бізнес рішення лише одній ознаці фіктивності емітента, визначеній у підпункті 6 пункту 4 Положення № 393, вчиняє протиправну бездіяльність щодо виключення позивача зі списку емітентів, що мають ознаки фіктивності.

Позивач стверджує, що лише відповідність емітента певній сукупності ознак фіктивності (щонайменше три) є підставою для включення емітента до списку емітентів з ознаками фіктивності, тому відповідність емітента будь-якому окремому критерію фіктивності зумовлює необхідність виключення такого емітента зі списку емітентів, що мають ознаки фіктивності.

Відповідач надав відзив на позовну заяву, у якому зазначає, що оскаржуване рішення прийнято на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені нормами чинного законодавства. Як вказує відповідач, усунення позивачем двох ознак з трьох не є підставою для прийняття Комісією рішення про виключення ТОВ Інвестиційні бізнес рішення зі списку емітентів, що мають ознаки фіктивності, позаяк лише у разі усунення всіх ознак фіктивності, на підставі яких емітента було включено до зазначеного списку, Комісія приймає рішення щодо виключення такого емітента зі списку емітентів з ознаками фіктивності, а також рішення щодо відновлення обігу цінних паперів емітента.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 02.12.2019 відкрито провадження у справі № 640/21525/19, розгляд якої вирішено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.

23 грудня 2019 року від представника відповідача через канцелярію суду надійшло клопотання про залишення позовної заяви без розгляду з огляду на пропуск позивачем шестимісячного строку звернення до суду. Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 04.02.2020 відмовлено у залишенні позовної заяви без розгляду.

Частиною 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

З клопотаннями про розгляд справи у судовому засіданні учасники справи не звертались.

Згідно з частиною 2 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання; якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів.

З огляду на завершення 30-ти денного терміну для подання заяв по суті справи, суд вважає можливим розглянути та вирішити справу по суті за наявними у ній матеріалами.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

Судом встановлено, що рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 543 від 31.07.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю Інвестиційні бізнес рішення на підставі пункту 7 Положення про встановлення ознак фіктивності емітентів цінних паперів та включення таких емітентів до списку емітентів, що мають ознаки фіктивності від 30.05.2017 № 393 (далі - Положення № 393) включено до списку емітентів, що мають ознаки фіктивності (а.с.13).

Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 31.07.2018 № 544 зупинено з 06.08.2018 обіг цінних паперів ТОВ Інвестиційні бізнес рішення крім операцій, пов`язаних із викупом цінних паперів, спадкуванням та правонаступництвом, правочинами, які вчиняються на виконання рішення суду, яке набрало законної сили (а.с.14).

10 серпня 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю Інвестиційні бізнес рішення звернулося до відповідача листом вих.№1008/18, у якому просило виключити ТОВ Інвестиційні бізнес рішення зі списку емітентів з ознаками фіктивності з огляду на відсутність підстав та ознак. До зазначеного листа позивачем долучено копії звітів про фінансові результати за 2017 рік та за 7 місяців 2018 року, розрахунково-платіжних відомостей за формою №П-7 за січень-грудень 2017 року, січень-липень 2018 року, податкових розрахунків сум доходу за I-IV квартали 2017 року, I-II квартали 2018 року (а.с.15).

Листом від 11.09.2018 № 26/02/26841 позивача повідомлено, що відповідно до пункту 12 Положення № 393 передбачено, що усунення емітентом ознак, які стали підставою для прийняття Рішення, (крім ознак, для визначення яких використовується показник капіталізації), є підставою для виключення емітента зі списку. У разі отримання Комісією документів, що підтверджують усунення ознак, які стали підставою для прийняття Рішення, Комісія здійснює згідно з законодавством відповідну перевірку, та за її результатами у разі підтвердження усунення таких ознак емітент виключається зі списку на підставі відповідного рішення Комісії. На підставі рішення про виключення емітента зі списку здійснюється відновлення обігу цінних паперів емітента шляхом прийняття Комісією окремого рішення про відновлення обігу цінних паперів (а.с.19).

22 травня 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю Інвестиційні бізнес рішення звернулося до відповідача листом вих. № 2205/2019, у якому просило виключити ТОВ Інвестиційні бізнес рішення зі списку емітентів з ознаками фіктивності у зв`язку з відсутністю таких підстав. До зазначеного листа позивачем долучено копії річної фінансової звітності за 2018 рік, протоколу перевірки даних №74448 від 24.04.2019, протоколу контролю даних від 24.04.2019 (а.с.20-21).

Листом від 02.07.2019 № 26/02/15447 Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку позивача повідомлено, що за результатами аналізу регулярної річної інформації за 2018 рік, наданої листом від 22.05.2019 № 2205/2019 емітент відповідає одній ознаці, визначеної у підпункті 6 пункту 4 Положення № 393 (а.с.22).

30 липня 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю Інвестиційні бізнес рішення повторно звернулося до відповідача листом вих. № 3007/2019, у якому зазначило, що згідно з пунктом 7 Положення №393 підставою для прийняття рішення про включення емітента до списку є відповідність емітента щонайменше трьом ознакам, визначеним у пункті 4 цього Положення. З огляду на те, що Товариство відповідає лише одній ознаці, визначеної у підпункті 6 пункту 4 Положення № 393, позивач просив переглянути пакет документів наданий Товариством листом від 22.05.2019 № 2205/2019 та прийняти відповідне рішення щодо виключення ТОВ Інвестиційні бізнес рішення зі списку емітентів з ознаками фіктивності та щодо відновлення обігу цінних паперів емітента (а.с.23-24).

Листом від 08.08.2019 № 26/02/18655 Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку позивачу відмовлено у виключенні зі списку емітентів з ознаками фіктивності (а.с.25-26).

Не погоджуючись з бездіяльністю відповідача щодо прийняття рішення про виключення ТОВ Інвестиційні бізнес рішення зі списку емітентів, що мають ознаки фіктивності, позивач звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Частиною 2статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначено Законом України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні від 30.09.1996 №448/96-ВР (надалі - Закон №448/96-ВР).

Відповідно до частини 1 статті 5 Закону державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.

30 травня 2017 року Комісією з цінних паперів та фондового ринку прийнято Рішення № 393 Про затвердження Положення про встановлення ознак фіктивності емітентів цінних паперів та включення таких емітентів до списку емітентів, що мають ознаки фіктивності , яким визначено ознаки фіктивності емітента цінних паперів, а також порядок прийняття рішення про включення емітента до списку емітентів, що мають ознаки фіктивності (далі - список) та виключення з цього списку (далі - Положення № 393).

Пунктом 4 Положення № 393 визначено наступні ознаки фіктивності емітента цінних паперів (крім корпоративних інвестиційних фондів):

1) неподання емітентом до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія) регулярної річної інформації або регулярної квартальної інформації протягом двох кварталів поспіль;

2) непроведення акціонерним товариством загальних зборів акціонерів протягом двох років поспіль та/або неутворення органів управління акціонерного товариства, визначених законодавством, протягом року з дня реєстрації Комісією звіту про результати приватного розміщення акцій серед засновників акціонерного товариства;

3) реєстрація місцезнаходження емітента у приміщенні житлового фонду;

4) середньомісячна величина заробітної плати за звітний період, є меншою від мінімального розміру заробітної плати, встановленого законодавством;

5) відсутність чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (для страховиків - розміру чистих зароблених страхових премій) станом на кінець фінансового року (крім страховиків зі страхування життя);

6) основні засоби, та/або незавершені капітальні інвестиції, та/або інвестиційна нерухомість, та/або довгострокові біологічні активи, та/або запаси, та/або поточні біологічні активи, та/або права користування природними ресурсами, та/або відстрочені податкові активи, та/або гроші та їх еквіваленти, та/або інші оборотні активи складають менш ніж 25 відсотків активів емітента станом на кінець звітного періоду;

7) для публічних акціонерних товариств, страховиків, а також інших емітентів, які провадять господарську діяльність за видами, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, - нескладання фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за міжнародними стандартами фінансової звітності;

8) для публічних акціонерних товариств - більше ніж трикратне перевищення капіталізації емітента над розміром чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (для страховиків - розміру чистих зароблених страхових премій) станом на кінець фінансового року (крім страховиків зі страхування життя, холдингових компаній);

9) для публічних акціонерних товариств - більше ніж трикратне перевищення капіталізації емітента над вартістю чистих активів такого емітента станом на кінець звітного періоду;

10) для страховиків зі страхування іншого, ніж страхування життя, - частку активів емітента станом на кінець звітного періоду становить дебіторська заборгованість (крім дебіторської заборгованості за товари, роботи та послуги) у розмірі 25 і більше відсотків;

11) для страховиків зі страхування іншого, ніж страхування життя, - частку активів емітента станом на кінець звітного періоду становлять одержані векселі у розмірі 20 і більше відсотків;

12) для страховиків зі страхування іншого, ніж страхування життя, - частку активів емітента станом на кінець звітного періоду становлять довгострокові фінансові інвестиції (які обліковуються за методом участі в капіталі інших підприємств та інші фінансові інвестиції) у розмірі 40 і більше відсотків;

13) для емітентів забезпечених облігацій - відсутність договору поруки чи страхування ризиків непогашення основної суми боргу (непогашення основної суми боргу та невиплати доходу за облігаціями), або договору перестрахування (у випадках, передбачених законодавством), або відкликання гарантії виконання емітентом зобов`язання щодо погашення основної суми боргу (погашення основної суми боргу та виплати доходу за облігаціями) у період після дати реєстрації Комісією випуску облігацій та проспекту їх емісії (у разі якщо не укладений новий відповідний договір, не отримано нову гарантію) відповідно до наявної в Комісії інформації.

Відповідно до пункту 6 Положення № 393 Комісія на підставі наявної інформації, в тому числі отриманої відповідно до Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Комісії від 03 грудня 2013 року № 2826, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 грудня 2013 року за № 2180/24712 (зі змінами), рішення Комісії від 05 лютого 2013 року № 131 Про порядок подання та розміщення інформації в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів торговцями цінними паперами та фондовими біржами , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 лютого 2013 року за № 320/22852 (зі змінами), Положення про порядок складання та розкриття інформації компаніями з управління активами та особами, що здійснюють управління активами недержавних пенсійних фондів, та подання відповідних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Комісії від 02 жовтня 2012 року № 1343, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2012 року за № 1764/22076 (зі змінами), Порядку проведення перевірок діяльності емітентів цінних паперів, затвердженого рішенням Комісії від 04 вересня 2012 року № 1178, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 вересня 2012 року за № 1643/21955 (зі змінами), проводить аналіз відповідності емітента ознакам фіктивності згідно з ознаками, визначеними у пункті 4 або 5 цього Положення.

В силу пункту 7 Положення № 393 підставою для прийняття рішення про включення емітента до списку (далі - Рішення) є:

відповідність емітента (крім страховиків зі страхування іншого, ніж страхування життя) щонайменше трьом ознакам, визначеним у пункті 4 цього Положення;

відповідність емітента - корпоративного інвестиційного фонду щонайменше трьом ознакам, визначеним у пункті 5 цього Положення та/або одночасно двом ознакам фіктивності, встановлених підпунктами 1, 2 пункту 5 цього Положення, що підтверджується відповідними документами;

відповідність емітента - страховика зі страхування іншого, ніж страхування життя, одночасно двом ознакам фіктивності, визначеним у підпунктах 1-7 пункту 4 цього Положення, та/або одній з ознак фіктивності, встановлених підпунктами 8-10 пункту 4, що підтверджується відповідними документами.

Згідно з пунктом 8 Положення № 393 на підставі Рішення шляхом прийняття Комісією окремого рішення здійснюється зупинення обігу цінних паперів емітента, крім операцій, пов`язаних із викупом цінних паперів, спадкуванням та правонаступництвом, правочинами, які вчиняються на виконання рішення суду, яке набрало законної сили.

Рішення про зупинення обігу цінних паперів містить інформацію про дату, з якої забороняється вчинення правочинів, пов`язаних з переходом прав власності на цінні папери, та обмежується здійснення операцій у системі депозитарного обліку з цінними паперами цього випуску.

Датою, з якої забороняється вчинення правочинів, пов`язаних з переходом прав власності на цінні папери, та обмежується здійснення операцій у системі депозитарного обліку з цінними паперами цього випуску, є дата, що настає на четвертий робочий день з дати прийняття рішення про зупинення обігу цінних паперів.

Відповідно до пункту 9 Положення № 393 Комісія не пізніше наступного робочого дня після прийняття Рішення забезпечує:

оприлюднення Рішення та рішення про зупинення обігу цінних паперів на офіційному веб-сайті Комісії;

направлення копій Рішення та рішення про зупинення обігу цінних паперів емітенту (крім випадку відсутності емітента за місцезнаходженням);

направлення копій Рішення та рішення про зупинення обігу цінних паперів фондовим біржам у паперовому або електронному вигляді;

направлення Рішення та рішення про зупинення обігу цінних паперів до Центрального депозитарію цінних паперів відповідно до нормативно-правового акта Комісії, що встановлює порядок обміну електронними документами Комісії та Центрального депозитарію цінних паперів.

Комісія на четвертий робочий день з дати прийняття Рішення та рішення про зупинення обігу цінних паперів вносить відповідну інформацію до списку, який оприлюднюється на офіційному веб-сайті Комісії.

Комісія додатково забезпечує опублікування Рішення та рішення про зупинення обігу цінних паперів в одному з офіційних друкованих видань Комісії протягом 5 робочих днів з дати прийняття Рішення.

Відповідно до пункту 10 Положення № 393 емітент та його цінні папери вважаються такими, що мають ознаки фіктивності, з дати внесення відповідної інформації до списку.

Пунктом 12 Положення № 393 усунення емітентом ознак, які стали підставою для прийняття Рішення, (крім ознак, для визначення яких використовується показник капіталізації), є підставою для виключення емітента зі списку.

У разі отримання Комісією документів, що підтверджують усунення ознак, які стали підставою для прийняття Рішення, Комісія здійснює згідно з законодавством відповідну перевірку, та за її результатами у разі підтвердження усунення таких ознак емітент виключається зі списку на підставі відповідного рішення Комісії.

На підставі рішення про виключення емітента зі списку здійснюється відновлення обігу цінних паперів емітента шляхом прийняття Комісією окремого рішення про відновлення обігу цінних паперів.

У разі отримання Комісією інформації про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи - емітента емітент виключається зі списку на підставі відповідного рішення Комісії.

Оприлюднення рішень, зазначених у пункті 12 цього Положення, внесення відповідної інформації до списку, їх оприлюднення та направлення емітенту, фондовим біржам та Центральному депозитарію цінних паперів здійснюються у спосіб та строк, що визначені в пункті 9 цього Положення (пункт 13 Положення № 393).

Емітент та його цінні папери вважаються такими, що не мають ознак фіктивності, з дати внесення відповідної інформації до списку.

Згідно з пунктом 14 Положення № 393 формування та ведення списку здійснюються Комісією в електронному вигляді за формою, наведеною у додатку до цього Положення.

Отже, у разі усунення емітентом ознак, що стали підставою для прийняття рішення про включення емітента до списку емітентів, що мають ознаки фіктивності, Комісія приймає відповідне рішення про виключення емітента зі списку емітентів з ознаками фіктивності.

Зокрема, рішення про виключення емітента зі списку емітентів, що мають ознаки фіктивності Комісія приймає за результатами розгляду наданих емітентом документів, що підтверджують усунення ознак, які стали підставою для прийняття Рішення за умови дійсного усунення емітентом таких ознак.

Тобто, підставою для прийняття Комісією рішення про виключення емітента є усунення емітентом усіх ознак фіктивності, на підставі яких його було включено до списку емітентів, що мають ознаки фіктивності.

Як встановлено судом з матеріалів справи, рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 543 від 31.07.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю Інвестиційні бізнес рішення на підставі пункту 7 Положення № 393 було включено до списку емітентів, що мають ознаки фіктивності, з огляду на відповідність позивача трьом ознакам фіктивності, зокрема:

- основні засоби, та/або незавершені капітальні інвестиції, та/або інвестиційна нерухомість, та/або довгострокові біологічні активи, та/або запаси, та/або поточні біологічні активи, та/або права користування природними ресурсами, та/або відстрочені податкові активи, та/або гроші та їх еквіваленти, та/або інші оборотні активи складають менш ніж 25 відсотків активів емітента станом на кінець звітного періоду

- середньомісячна величина заробітної плати за звітний період, є меншою від мінімального розміру заробітної плати, встановленого законодавством;

- відсутність чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (для страховиків - розміру чистих зароблених страхових премій) станом на кінець фінансового року (крім страховиків зі страхування життя).

З`ясовуючи обставини усунення позивачем ознак фіктивності, що слугували підставою для прийняття рішення Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку № 543 від 31.07.2018 судом установлено, що за результатами аналізу регулярної річної інформації за 2018 рік, наданої позивачем листом від 22.05.2019 № 2205/2019 (вх. №14244 від 25.05.2019) Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку виявлено відповідність ТОВ Інвестиційні бізнес рішення одній ознаці, яка стала підставою для винесення рішення № 543 від 31.07.2018, визначеній у підпункту 6 пункту 4 Положення № 393, що підтверджується листом від 08.08.2019 № 26/02/18655 (а.с.25).

Як стверджує відповідач та не заперечується позивачем, станом на час розгляду справи Товариство з обмеженою відповідальністю Інвестиційні бізнес рішення відповідає одній ознаці фіктивності, визначеній у підпункті 6 пункту 4 Положення № 393, а саме: основні засоби, та/або незавершені капітальні інвестиції, та/або інвестиційна нерухомість, та/або довгострокові біологічні активи, та/або запаси, та/або поточні біологічні активи, та/або права користування природними ресурсами, та/або відстрочені податкові активи, та/або гроші та їх еквіваленти, та/або інші оборотні активи складають менш ніж 25 відсотків активів емітента станом на кінець звітного періоду.

З урахуванням встановлених судом обставин та беручи до уваги, що позивачем не усунуто всіх ознак, що стали підставою для включення позивача до списку емітентів, що мають ознаки фіктивності, суд констатує, що у відповідача були відсутні підстави для виключення ТОВ Інвестиційні бізнес рішення із зазначеного списку, відтак суд дійшов висновку, що відмовляючи позивачеві у виключенні зі списку емітентів, що мають ознаки фіктивності Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку діяла на підставі, у межах повноважень і в спосіб, що передбачені чинним законодавством.

Доводи позивача про те, що лише відповідність емітента певній сукупності ознак фіктивності (щонайменше три) є підставою для включення емітента до списку емітентів з ознаками фіктивності, тому відповідність емітента будь-якому окремому критерію фіктивності зумовлює необхідність виключення такого емітента зі списку емітентів, що мають ознаки фіктивності, наведених вище висновків суду не спростовують.

Покликання позивача в обґрунтування своїх доводів на постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 26.03.2019 у справі № 826/15002/17 суд до уваги не бере, оскільки з огляду на положення частини 5 статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду. Водночас, суд зауважує, що висновок апеляційного суду вказує на те, що для прийняття комісією рішення про включення емітенту до списку емітентів, що мають ознаки фіктивності, достатньо наявності у емітента лише трьох ознак, що спростовує твердження позивача.

За загальним правилом, що випливає з принципу змагальності, кожна сторона повинна подати докази на підтвердження обставин, на які вона посилається, або на спростування обставин, про які стверджує інша сторона.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку, що адміністративний позов є необґрунтованим та задоволенню не підлягає.

Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, а доказів понесення ним судових витрат суду не надано, судові витрати у цій частині стягненню з позивача не підлягають.

Керуючись статтями 77, 90, 243-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ:

1. У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю Інвестиційні Бізнес Рішення (ідентифікаційний код: 36845852; зареєстроване місцезнаходження: 01133, м. Київ, вул. Щорса, буд. 31) до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (01010, м. Київ, вул. Московська, 8, ідентифікаційний код 37956207) про бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії - відмовити повністю.

Рішення суду, відповідно до частини першої статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів з дня його проголошення за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя Т.П. Балась

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.02.2020
Оприлюднено17.02.2020
Номер документу87590069
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/21525/19

Постанова від 17.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Постанова від 17.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Ухвала від 01.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Ухвала від 13.05.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Рішення від 13.02.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Балась Т.П.

Ухвала від 04.02.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Балась Т.П.

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Балась Т.П.

Ухвала від 14.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Балась Т.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні