Справа № 755/18824/19
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"21" січня 2020 р. суддя Дніпровського районного суду м. Києва Галига І.О., розглянувши матеріали адміністративної прави, які надійшли з Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності за ст. 212-15 Кодексу України про адміністративні правопорушення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, українця, не працюючого, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , -
ВСТАНОВИВ:
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення від 18.11.2019 року за №50-25/1101: ОСОБА_1 вчинив порушення порядку надання внеску на підтримку політичної партії.
За результатами аналізу Звіту про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру (далі - Звіт), поданого політичною партією СОЦІАЛЬНА СПРАВЕДЛИВІСТЬ (код ЄДРПОУ 36464349) (далі - Партія) за ІІ квартал 2019 року встановлено, що фізична особа ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) 18.06.2019 року надав внесок на підтримку Партії у розмірі 100 000,00 грн.
Вказана інформація відображена в підпункті 1 пункту 1.1 розділу 1 Глави ІІІ Звіту Партії Відомості про внески грошовими коштами на рахунки політичної партії .
Державна фіскальна служба України листом від 27.08.2019 № 17010/5/9/99-99-17-02-16 повідомила, що за даними інформаційної системи органів ДФС у ОСОБА_1 станом на 18.06.2019 року обліковувався податковий борг у розмірі 101,16 грн.
Відповідно до пункту 8 частини першої статті 15 Закону України Про політичні парті в Україні (далі - Закон) не допускається здійснення внесків на підтримку політичних партій фізичними та юридичними особами, які мають непогашений податковий борг.
Таким чином, ОСОБА_1 порушив встановлений законом порядок надання внеску на підтримку політичної партії, а саме: пункт 8 частини першої статті 15 Закону, відповідно до якого не допускається здійснення внесків на підтримку політичної партії фізичними та юридичними особами, які мають непогашений податковий борг, за що передбачена відповідальність за статтею 212 15 КУпАП.
Вищезазначене порушення зафіксовано в Акті про проведення аналізу Звіту про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від 20.09.2019 року та Висновку про результати аналізу Звіту про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру від 23.09.2019 року №409, затвердженого Рішенням Національного агентства від 27.09.2019 року №3226.
У зв`язку з чим, Національне агентство листом від 12.11.2019 №50-18/79809/19 з роз`ясненням прав, передбачених ст. 63 Конституції України та ст. 268 КУпАП, керуючись пунктом 12і частини першої статті 12 Закону України Про запобігання корупції , повідомило про зазначене порушення та запросило ОСОБА_1 18.11.2019 о 12:00 з`явитися до Національного агентства з метою надання пояснень по суті вчиненого правопорушення та складання протоколу про адміністративне правопорушення.
18.11.2019 ОСОБА_1 з`явився до Національного агентства та надав пояснення.
На думку уповноваженої особи на складання протоколу про адміністративне правопорушення датою вчинення правопорушення є 18.06.2019 року (дата надання внеску на підтримку партії), а датою виявлення правопорушення є 20.09.2019 року (дата складання Акта про проведення аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, яким зафіксовано факт вчинення правопорушення).
В судовому засіданні 18.12.2019 року ОСОБА_1 просив закрити провадження по адміністративній справі у зв`язку із закінченням строків притягнення до адміністративної відповідальності. Також зазначив, що надасть до суду оригінали платіжних доручень.
Проте в наступні судові засідання особа, що притягається до адміністративної відповідальності, будучи повідомленою про день, час та місце розгляду справи, згідно положень ст. ст. 268, 277-2 КУпАП, не з`явилася, про причини неявки не повідомила, а тому суд, виходячи з вище зазначених правових норм, беручи до уваги практику Європейського суду з прав людини, відповідно до якої сторона, яка задіяна в ході судового розгляду, зобов`язана з розумним інтервалом часу сама цікавитись провадженням у її справі, добросовісно користуватись належними їй процесуальними правами та неухильно виконувати процесуальні обов`язки, вважає за можливе провести розгляд справи у її відсутність.
Крім того, повідомлення про час та місце розгляду вказаної вище справи було розміщено на офіційній веб-сторінці Дніпровського районного суду м. Києва.
Дослідивши докази, суд приходить до наступних висновків.
Відповідно до ст. 245 КУпАП, одним з завдань провадження в справах про адміністративне правопорушення є всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи та вирішення її в точній відповідності з законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 7 КУпАП, провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
У відповідності до положень ст. 38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій і четвертій цієї статті.
У разі закриття кримінального провадження, але за наявності в діях порушника ознак адміністративного правопорушення, адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через місяць з дня прийняття рішення про закриття кримінального провадження.
Статтею 247 КУпАП (пункт 7) імперативно встановлено, що провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи строків, передбачених ст. 38 КУпАП.
Встановлення зазначених у ст. 247 КУпАП юридичних фактів є єдиною необхідною підставою для припинення будь-яких дій щодо притягнення особи до адміністративної відповідальності незалежно від встановлених будь-яких інших обставин, що підлягають з`ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення (ст. 280 КУпАП), у тому числі й вини особи у його вчиненні.
Вчинення будь-яких процесуальних дій з метою погіршення становища особи, яка притягується до відповідальності, за межами строку притягнення до адміністративної відповідальності законом не передбачено.
Подія правопорушення мала місце 18.06.2019 року, тобто в момент надання внеску на підтримку Партії, датою виявлення правопорушення є 20.09.2019 року, тобто дата складання Акта про проведення аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, яким зафіксовано факт вчинення правопорушення, а тому таким чином на час судового розгляду справи сплинув передбачений ст. 38 КУпАП строк притягнення особи до адміністративної відповідальності, а відтак справа підлягає закриттю на підставі п.7 ст. 247 КУпАП.
Правових підстав стверджувати, що інкриміноване правопорушення за викладених у протоколі про адміністративне правопорушення обставин, продовжувалося після вищезазначеного періоду у суду немає.
Керуючись ст. ст. 7, 38, 212-15, 245, 247, 251, 280, 283, 284, 294 КУпАП, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Провадження по адміністративному матеріалу про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 212-15 КУпАП - закрити у зв`язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду протягом 10 днів з моменту її винесення через Дніпровський районний суд м. Києва.
Суддя:
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.01.2020 |
Оприлюднено | 17.02.2020 |
Номер документу | 87607898 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Дніпровський районний суд міста Києва
Галига І. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні