Ухвала
від 14.02.2020 по справі 182/625/20
НІКОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 182/625/20

Провадження № 1-кс/0182/234/2020

У Х В А Л А

Іменем України

14.02.2020 року м. Нікополь

Слідчий суддя Нікопольського міськрайонного суду, Дніпропетровської області ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Нікопольського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , яке погоджено з прокурором Нікопольської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні №12020040340000160 про надання тимчасового доступу, -

В С Т А Н О В И В:

Старший слідчий СВ Нікопольського ВП ГУНП в Дніпропетровській області звернулась до суду з клопотанням, погодженим з прокурором Нікопольської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до документів, з можливістю вилучити належним чином завірені копії документів, а саме: -завірені копії Договорів №214/05-18 від 21.05.2018 року, №316/06-18 від 19.06.2018 року, №367/07-18 від 19.07.2018 року, з усіма додатками та додатковими угодами; проектно- кошторисну документацію зі змінами ( робочі проекти, з кошторисною частиною), ресурсні відомості, розрахунки загально-виробничих витрат, кошториси зі змінами, дефектні акти, акти прихованих робіт; експертні звіти щодо розгляду проектної документації; довідок про вартість робіт; акти КБ-2в та КБ-3; дозволи на виконання робіт; платіжних доручень про оплату; договорів про здійснення технічного нагляду; акту надання послуг з технічного нагляду; платіжних доручень щодо оплати послуг з технічного нагляду; документів, які стали підставою для обрання підрядної організації ( документи конкурсних торгів з додатками, розпорядження, рішення та ін.), документи щодо здійснення авторського нагляду; документи, які стали підставою для оплати по умовам вказаних договорів та платіжні документи; документи по внесенню змін до проектної документації під час проведення робіт; - надані учасниками процедури закупівлі конкурсні пропозиції з додатками відповідно до вимог тендерної документації (надані документи суб`єктами господарювання для участі в процедурі закупівлі (реєстраційні, статутні та дозвільні документи на право провадження господарською діяльністю (в т.ч. ліцензії, дозволів та інших), тендерні пропозиції, довідки, кошторисну документацію, договори по виконанню робіт тощо); - журнали реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції (стосовно отримання документів по даній процедурі закупівлі); протоколи отримання конкурсних пропозицій від учасників процедури закупівлі; протоколи засідань (всі без винятку) комітету з конкурсних торгів стосовно даної процедури закупівлі з різних питань; протоколи оцінки пропозицій конкурсних торгів; повідомлення про акцепт всім без винятку учасникам конкурсних торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі відкритих торгів; документи передбачені діючим законодавством складені уповноваженими службовими особами комітету з конкурсних торгів при проведенні процедури закупівлі; матеріали переписки з суб`єктами господарювання під час проведення процедури закупівлі; - листування між Замовником та Виконавцем, по вказаним вище договорам ( зокрема листи щодо внесення змін до робочого проекту); - копії реєстраційно-дозвільних документів ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 "; - завірені копії документів регламентуючих діяльність комітету з конкурсних торів ІНФОРМАЦІЯ_2 , призначення на посаци службових осіб комітету, документів регламентуючих їх посадові обов`язки (рішення, розпорядження, накази, положення, накази про призначення на посади, посадові інструкції, регламенти тощо); - документи, на підставі яких були розірвані договори №214/05-18 від 21.05.2018 року, №316/06-18 від 19.06.2018 року, №367/07-18 від 19.07.2018 року ( рішення, постанови, протоколи та ін..); - накази про призначення, переміщення, звільнення, посадові інструкції ОСОБА_5 - заступника директора департаменту - начальника управління будівництва; заступника директора департаменту ОСОБА_6 , директора департаменту ОСОБА_7 , які перебувають в розпорядженні ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .

В клопотанні зазначено, що в провадженні СВ Нікопольського ВП ГУНП у Дніпропетровській області 16 січня 2020 року розпочато кримінальне провадження № 120200403400000160 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України.

Відповідно до клопотання, між ІНФОРМАЦІЯ_2 , в особі директора ОСОБА_7 , заступника директора ОСОБА_6 ( Замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( ЄДРПОУ № НОМЕР_1 ) АДРЕСА_1 в особі директора ОСОБА_8 (Генпідрядник), було укладено ряд договорів на виконання будівельно-монтажних робіт: - Договір №214/05-18 від 21.05.2018 року Реконструкція фізкультурно-спортивного комплексу ІНФОРМАЦІЯ_3 по АДРЕСА_2 ( ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи). Ціна договору 15 577 034, 67 грн. ( з ПДВ 20% - 2 596 172,44 грн.); - Договір №316/06-18 від 19.06.2018 року Реконструкція стадіону ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_3 ( ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно- монтажні роботи). Ціна договору 3 000 183, 01 грн. ( з ПДВ 20% - 500 030,5 грн.); - Договір №367/07-18 від 19.07.2018 року Реконструкція Томаківського НВК « ІНФОРМАЦІЯ_5 » №1 Томаківського району Дніпропетровської області по АДРЕСА_3 ( ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи). Ціна договору 49 188 970,20 грн. ( з ПДВ 20% - 8 198 161,7 грн.). Розрахунок за виконані роботи здійснюється на підставі: -актів виконаних робіт №КБ-2в; - довідки про вартість виконаних робіт по формі №КБ-3; - рахунку на оплату; -проміжними платежами в міру виконаних робіт ( не більше 95%, решта протягом 2-х тижнів після приймання і виконання всіх робіт та отримання сертифікату відповідності закінченого об`єкта).

Використаний аванс у розмірі 30% погашається щомісячно на підставі акта виконаних робіт №КБ-2в. Підрядник зобов`язаний отриманий аванс використати на закупівлю матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та роботи протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченню строку, не використані кошти повертаються Замовнику.

Строк дії договору до 30.12.2019 року. Договір вважається виконаним після введення об`єкту в експлуатацію та закінчення всіх взаєморозрахунків між Сторонами за цим Договором. В ході проведення перевірки об`єму та якості виконання робіт встановлено, що роботи на об`єктах виконані не в повному обсязі, строк по договорам закінчився.

На адресу ІНФОРМАЦІЯ_2 21.01.2020 року був направлений запит про надання завірених належних копій відповідних документів, однак відповідь у встановлений в запиті строк не надійшла.

На підставі вищевикладеного, з метою перевірки обставин вчиненого кримінального правопорушення, у проведенні будівельно-технічної експертизи, перевірки фактично виконаних будівельних робіт, за які здійснені оплати та встановлення відповідності між підписаними актами КБ-2в, КБЗ та роботами, які виконані на об`єктах будівництва, виникла необхідність в отриманні доступу до документів, які перебувають у розпорядженні в розпорядженні ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , які необхідні для повного та всебічного розслідування та можуть бути використані, як докази у кримінальному провадженні.

Вивчивши матеріали клопотання вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Згідно із п. 3 ч. 3 ст. 132 КПК України застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.

Відповідно до вимог п. 6 ч. 1 ст. 160 КПК України у клопотанні зазначається можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачаються довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до вимог ст. 163 КПК України суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин саме у цьому кримінальному провадженні.

Відповідно до витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань вбачається, що 16.01.2020 року розпочато кримінальне провадження №12020040340000160 за правовою кваліфікацією ч. 1 ст. 366 ККУ (а.с.4), за фактом того, до Нікопольського ВП надійшли матеріали про те, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » при підписанні актів виконаних робіт внесли до документів недостовірні відомості, про виконання робіт, які насправді були виконані не повному обсязі. В зв`язку з вищевикладеним, вважаю що слідчим та прокурором обґрунтована необхідність надання тимчасового доступу до зазначеної інформації, яка містить дані, що мають значення по справі.

Керуючись ст.ст. 132,159-164 КПК України, -

У Х В А Л И В:

Клопотання старшого слідчого СВ Нікопольського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , яке погоджено з прокурором Нікопольської місцевої прокуратури ОСОБА_4 задовольнити.

Надати старшому слідчому Нікопольського ВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю вилучення належним чином завірених їх копій, а саме:

- завірені копії Договорів №214/05-18 від 21.05.2018 року, №316/06-18 від 19.06.2018 року, №367/07-18 від 19.07.2018 року, з усіма додатками та додатковими угодами; проектно- кошторисну документацію зі змінами ( робочі проекти, з кошторисною частиною), ресурсні відомості, розрахунки загально-виробничих витрат, кошториси зі змінами, дефектні акти, акти прихованих робіт; експертні звіти щодо розгляду проектної документації; довідок про вартість робіт; акти КБ-2в та КБ-3; дозволи на виконання робіт; платіжних доручень про оплату; договорів про здійснення технічного нагляду; акту надання послуг з технічного нагляду; платіжних доручень щодо оплати послуг з технічного нагляду; документів, які стали підставою для обрання підрядної організації ( документи конкурсних торгів з додатками, розпорядження, рішення та ін.), документи щодо здійснення авторського нагляду; документи, які стали підставою для оплати по умовам вказаних договорів та платіжні документи; документи по внесенню змін до проектної документації під час проведення робіт;

- надані учасниками процедури закупівлі конкурсні пропозиції з додатками відповідно до вимог тендерної документації (надані документи суб`єктами господарювання для участі в процедурі закупівлі (реєстраційні, статутні та дозвільні документи на право провадження господарською діяльністю (в т.ч. ліцензії, дозволів та інших), тендерні пропозиції, довідки, кошторисну документацію, договори по виконанню робіт тощо);

- журнали реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції (стосовно отримання документів по даній процедурі закупівлі); протоколи отримання конкурсних пропозицій від учасників процедури закупівлі; протоколи засідань (всі без винятку) комітету з конкурсних торгів стосовно даної процедури закупівлі з різних питань; протоколи оцінки пропозицій конкурсних торгів; повідомлення про акцепт всім без винятку учасникам конкурсних торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі відкритих торгів; документи передбачені діючим законодавством складені уповноваженими службовими особами комітету з конкурсних торгів при проведенні процедури закупівлі; матеріали переписки з суб`єктами господарювання під час проведення процедури закупівлі;

- листування між Замовником та Виконавцем, по вказаним вище договорам ( зокрема листи щодо внесення змін до робочого проекту);

- копії реєстраційно-дозвільних документів ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 ";

- завірені копії документів регламентуючих діяльність комітету з конкурсних торів ІНФОРМАЦІЯ_2 , призначення на посаци службових осіб комітету, документів регламентуючих їх посадові обов`язки (рішення, розпорядження, накази, положення, накази про призначення на посади, посадові інструкції, регламенти тощо); - документи, на підставі яких були розірвані договори №214/05-18 від 21.05.2018 року, №316/06-18 від 19.06.2018 року, №367/07-18 від 19.07.2018 року ( рішення, постанови, протоколи та ін..);

- накази про призначення, переміщення, звільнення, посадові інструкції ОСОБА_5 - заступника директора департаменту - начальника управління будівництва; заступника директора департаменту ОСОБА_6 , директора департаменту ОСОБА_7 , які перебувають в розпорядженні ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .

Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення.

Відповідно до вимог ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до зазначених документів, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку, з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення14.02.2020
Оприлюднено06.02.2023
Номер документу87621176
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання тимчасового доступу

Судовий реєстр по справі —182/625/20

Ухвала від 14.02.2020

Кримінальне

Нікопольський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Борисова Н. А.

Ухвала від 14.02.2020

Кримінальне

Нікопольський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Борисова Н. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні