Справа №592/1982/20
Провадження №1-кс/592/991/20
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до речей і документів
14 лютого 2020 року м.Суми
Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , без фіксації процесуальної дії технічними засобами, розглянувши клопотання слідчого Сумського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 42019201010000132, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 22.05.2019 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України,
В С Т А Н О В И В:
Слідчий своє клопотання обґрунтовує тим, що за фактом можливого привласнення бюджетних коштів посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за попередньою змовою з органами влади під час проведення у 2018 році ремонтно-будівельних робіт у навчальних закладах Сумського району.
Досудовим слідством встановлено, що 18.10.2018 р. між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу освіти ОСОБА_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було укладено договір № 318, щодо проведення капітального ремонту частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , 10.08.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу освіти ОСОБА_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було укладено договір № 244, щодо проведення капітального ремонту частини будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 та 19.07.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу освіти ОСОБА_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було укладено договір № 201, щодо проведення капітального ремонту щодо частини покрівлі опорного закладу ІНФОРМАЦІЯ_5 .
13.11.2019 р. слідчим СВ Сумського РВП були призначені комплексні судово-будівельні та технічно-економічні експертизи по вищезазначеним об`єкта. Однак, в зв`язку з тим, що документи, які були долученні в якості додатків, для проведення експертиз, були не в повному обсязі, виконати зазначені експертизи експертам ІНФОРМАЦІЯ_6 не представилось за можливе та на даний час вказані експертизи перебувають без виконання.
З метою всебічного, повного, об`єктивного розслідування кримінального правопорушення необхідно отримати оригінали документів щодо проведення капітального ремонту частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , проведення капітального ремонту частини будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 та проведення капітального ремонту щодо частини покрівлі опорного закладу ІНФОРМАЦІЯ_5 , для призначення будівельно-технічної експертизи у кримінальному провадженні.
У судове засідання слідчий не з`явилася.
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, приходжу до висновку, що клопотання підлягає частковому задоволенню.
Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України стороною кримінального провадження, доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 159, 160, 162, 163, 164 КПК України, слідчий суддя
П О С Т А Н О В И В:
Надати тимчасовий доступ слідчому СВ Сумського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_2 , або будь-якому слідчому з групи слідчих у провадженні якого перебуває вказане кримінальне провадження, до копій документів, з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
1) повідомлення про початок виконання будівельних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_7 АДРЕСА_2 » (надалі об`єкт дослідження);
2) декларацію про введення об`єкту дослідження в експлуатацію (акт про готовності об`єкта дослідження до експлуатації);
3) експертний звіт проектно-кошторисної документації по проекту «Капітальний ремонт частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_7 АДРЕСА_2 »;
4) договір на проведення технічного нагляду по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_8 АДРЕСА_2 »;
5) акти приймання виконаних будівельних робіт (форми №КБ-2в) з розрахунком одиничної вартості та в електронному форматі ІБД (інформаційний блок даних) до договору від 18.10.2018 №318 та додаткових угод до нього;
6) розрахунок загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт №1 від 13.12.2018 та №2 від 21.12.2018 по об`єкту дослідження;
7) розрахунок середньомісячної заробітної плати прийнятої в договірній ціні по договору №318 від 18.10.2018, додаткових угодах до договору №318 від 18.10.2018 та актах приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в по об`єкту дослідження;
8) шляхові листи, наряди на роботу механізмів, на підставі яких формувалися витрати в актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в робіт №1 від 13.12.2018 та №2 від 21.12.2018 по об`єкту дослідження;
9) у випадку використання, при виконанні робіт на об`єкті дослідження орендованих машин та механізмів, вилучити договори оренди машин та механізмів, акти здачі-приймання наданих послуг;
10) сертифікати відповідності на конструкції, вироби і матеріали, які застосовувалися при виконанні робіт на об`єкті дослідження, дозволених до примінення ІНФОРМАЦІЯ_9 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , органів Держгірпромнагляду;
11) акти взірок взаєморозрахунків ІНФОРМАЦІЯ_11 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по договору підряду №318 від 18.10.2018;
12) договір на проведення технічного нагляду за об`єктом будівництва «Реконструкція покрівлі інтернату опорного закладу ІНФОРМАЦІЯ_12 АДРЕСА_3 » (далі об`єкт дослідження);
13) експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації по об`єкту дослідження;
14) повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об`єкт дослідження;
15) декларацію про готовність об`єкту експлуатації та об`єкт дослідження;
16) розрахунок використання коштів у сумі 720 970, 00 грн. згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, том V «Кошторисна документація» 02.18.01/04-К робочого проекту «Реконструкція покрівлі інтернату опорного закладу ІНФОРМАЦІЯ_12 АДРЕСА_3 (коригування)»;
17) акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) №1 від 06.09.2018, №3 від 20.11.2018 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з розрахунком одиничної вартості або в електронному форматі ІБД по об`єкту дослідження;
18) розрахунок загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » №1 від 06.09.2018, №1 від 02.10.2018, №3 від 20.11.2018;
19) сертифікати відповідності на основні будівельні матеріали та вироби: металопластикові вікна, металеві двері, металочерепицю, утеплювач, огороджу покрівлі, водозливну систему, пароізоляція, гідроізоляцію та інші;
20) «Журнал приймання та огляду риштувань та помосту» за підписом керівника робіт або акт прийому риштувань комісією будівельної організації за участю інспектора з охорони праці;
21) шляхові листи, наряди на роботу механізмів, на підставі яких формувалися витрати в актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в робіт №1 від 06.09.2018, №1 від 02.10.2018, №3 від 20.11.2018 по об`єкту дослідження;
22) у випадку використання, при виконанні робіт на об`єкті дослідження орендованих машин та механізмів, вилучити договори оренди машин та механізмів, акти здачі-приймання наданих послуг;
23) акти звірки взаєморозрахунків ІНФОРМАЦІЯ_11 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по договору підряду №201 від 19.07.2018;
24) договір на проведення технічного нагляду за об`єктом будівництва «Капітальний ремонт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_13 АДРЕСА_4 »;
25) договір на проведення авторського нагляду за об`єктом будівництва «Капітальний ремонт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_13 АДРЕСА_4 » (далі об`єкт дослідження);
26) експертний звіт, щодо розгляду проектно-кошторисної документації по об`єкту дослідження;
27) акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в з розрахунком одиничної вартості по об`єкту дослідження;
28) електронні копії актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в в електронному форматі ІБД (інформаційний блок даних);
29) розрахунок середньої заробітної плати прийнятої в договірній ціні до договору №244 від 10.08.2018, додаткових угодах до договору №244 від 10.08.2018 та актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в по об`єкту дослідження;
30) повідомлення про початок виконаних будівельних робіт по об`єкту дослідження;
31) декларацію про готовність об`єкту до експлуатації;
32) договори оренди, дорожньо-транспортні листи, наряди на роботу щодо використання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для виконання згідно двох актів приймання виконаних будівельних робіт по об`єкту дослідження транспортних засобів та механізмів.
Строк дії ухвали тридцять днів з дня постановлення ухвали.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Ковпаківський районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 14.02.2020 |
Оприлюднено | 06.02.2023 |
Номер документу | 87635035 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Ковпаківський районний суд м.Сум
Алфьоров А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні