Справа №592/1982/20
Провадження №1-кс/592/991/20
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до речей і документів
14 лютого 2020 року м.Суми
Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , без фіксації процесуальної дії технічними засобами, розглянувши клопотання слідчого Сумського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 42019201010000132, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 22.05.2019 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України,
В С Т А Н О В И В:
Слідчий своє клопотання обґрунтовує тим, що за фактом можливого привласнення бюджетних коштів посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за попередньою змовою з органами влади під час проведення у 2018 році ремонтно-будівельних робіт у навчальних закладах Сумського району.
Досудовим слідством встановлено, що 18.10.2018 р. між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу освіти ОСОБА_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було укладено договір № 318, щодо проведення капітального ремонту частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , 10.08.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу освіти ОСОБА_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було укладено договір № 244, щодо проведення капітального ремонту частини будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 та 19.07.2018 між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі начальника відділу освіти ОСОБА_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було укладено договір № 201, щодо проведення капітального ремонту щодо частини покрівлі опорного закладу ІНФОРМАЦІЯ_5 .
13.11.2019 р. слідчим СВ Сумського РВП були призначені комплексні судово-будівельні та технічно-економічні експертизи по вищезазначеним об`єкта. Однак, в зв`язку з тим, що документи, які були долученні в якості додатків, для проведення експертиз, були не в повному обсязі, виконати зазначені експертизи експертам ІНФОРМАЦІЯ_6 не представилось за можливе та на даний час вказані експертизи перебувають без виконання.
З метою всебічного, повного, об`єктивного розслідування кримінального правопорушення необхідно отримати оригінали документів щодо проведення капітального ремонту частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , проведення капітального ремонту частини будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 та проведення капітального ремонту щодо частини покрівлі опорного закладу ІНФОРМАЦІЯ_5 , для призначення будівельно-технічної експертизи у кримінальному провадженні.
У судове засідання слідчий не з`явилася.
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, приходжу до висновку, що клопотання підлягає частковому задоволенню.
Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України стороною кримінального провадження, доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 159, 160, 162, 163, 164 КПК України, слідчий суддя
П О С Т А Н О В И В:
Надати тимчасовий доступ слідчому СВ Сумського РВП ГУНП в Сумській області ОСОБА_2 , або будь-якому слідчому з групи слідчих у провадженні якого перебуває вказане кримінальне провадження, до копій документів, з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
1) повідомлення про початок виконання будівельних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_7 АДРЕСА_2 » (надалі об`єкт дослідження);
2) декларацію про введення об`єкту дослідження в експлуатацію (акт про готовності об`єкта дослідження до експлуатації);
3) експертний звіт проектно-кошторисної документації по проекту «Капітальний ремонт частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_7 АДРЕСА_2 »;
4) договір на проведення технічного нагляду по об`єкту будівництва «Капітальний ремонт частини покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_8 АДРЕСА_2 »;
5) акти приймання виконаних будівельних робіт (форми №КБ-2в) з розрахунком одиничної вартості та в електронному форматі ІБД (інформаційний блок даних) до договору від 18.10.2018 №318 та додаткових угод до нього;
6) розрахунок загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт №1 від 13.12.2018 та №2 від 21.12.2018 по об`єкту дослідження;
7) розрахунок середньомісячної заробітної плати прийнятої в договірній ціні по договору №318 від 18.10.2018, додаткових угодах до договору №318 від 18.10.2018 та актах приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в по об`єкту дослідження;
8) шляхові листи, наряди на роботу механізмів, на підставі яких формувалися витрати в актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в робіт №1 від 13.12.2018 та №2 від 21.12.2018 по об`єкту дослідження;
9) у випадку використання, при виконанні робіт на об`єкті дослідження орендованих машин та механізмів, вилучити договори оренди машин та механізмів, акти здачі-приймання наданих послуг;
10) сертифікати відповідності на конструкції, вироби і матеріали, які застосовувалися при виконанні робіт на об`єкті дослідження, дозволених до примінення ІНФОРМАЦІЯ_9 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , органів Держгірпромнагляду;
11) акти взірок взаєморозрахунків ІНФОРМАЦІЯ_11 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по договору підряду №318 від 18.10.2018;
12) договір на проведення технічного нагляду за об`єктом будівництва «Реконструкція покрівлі інтернату опорного закладу ІНФОРМАЦІЯ_12 АДРЕСА_3 » (далі об`єкт дослідження);
13) експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації по об`єкту дослідження;
14) повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об`єкт дослідження;
15) декларацію про готовність об`єкту експлуатації та об`єкт дослідження;
16) розрахунок використання коштів у сумі 720 970, 00 грн. згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, том V «Кошторисна документація» 02.18.01/04-К робочого проекту «Реконструкція покрівлі інтернату опорного закладу ІНФОРМАЦІЯ_12 АДРЕСА_3 (коригування)»;
17) акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) №1 від 06.09.2018, №3 від 20.11.2018 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з розрахунком одиничної вартості або в електронному форматі ІБД по об`єкту дослідження;
18) розрахунок загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » №1 від 06.09.2018, №1 від 02.10.2018, №3 від 20.11.2018;
19) сертифікати відповідності на основні будівельні матеріали та вироби: металопластикові вікна, металеві двері, металочерепицю, утеплювач, огороджу покрівлі, водозливну систему, пароізоляція, гідроізоляцію та інші;
20) «Журнал приймання та огляду риштувань та помосту» за підписом керівника робіт або акт прийому риштувань комісією будівельної організації за участю інспектора з охорони праці;
21) шляхові листи, наряди на роботу механізмів, на підставі яких формувалися витрати в актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в робіт №1 від 06.09.2018, №1 від 02.10.2018, №3 від 20.11.2018 по об`єкту дослідження;
22) у випадку використання, при виконанні робіт на об`єкті дослідження орендованих машин та механізмів, вилучити договори оренди машин та механізмів, акти здачі-приймання наданих послуг;
23) акти звірки взаєморозрахунків ІНФОРМАЦІЯ_11 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по договору підряду №201 від 19.07.2018;
24) договір на проведення технічного нагляду за об`єктом будівництва «Капітальний ремонт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_13 АДРЕСА_4 »;
25) договір на проведення авторського нагляду за об`єктом будівництва «Капітальний ремонт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_13 АДРЕСА_4 » (далі об`єкт дослідження);
26) експертний звіт, щодо розгляду проектно-кошторисної документації по об`єкту дослідження;
27) акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в з розрахунком одиничної вартості по об`єкту дослідження;
28) електронні копії актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в в електронному форматі ІБД (інформаційний блок даних);
29) розрахунок середньої заробітної плати прийнятої в договірній ціні до договору №244 від 10.08.2018, додаткових угодах до договору №244 від 10.08.2018 та актах приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в по об`єкту дослідження;
30) повідомлення про початок виконаних будівельних робіт по об`єкту дослідження;
31) декларацію про готовність об`єкту до експлуатації;
32) договори оренди, дорожньо-транспортні листи, наряди на роботу щодо використання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для виконання згідно двох актів приймання виконаних будівельних робіт по об`єкту дослідження транспортних засобів та механізмів.
Строк дії ухвали тридцять днів з дня постановлення ухвали.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.
Суддя ОСОБА_1
Дата ухвалення рішення | 14.02.2020 |
Оприлюднено | 06.02.2023 |
Номер документу | 87635035 |
Судочинство | Кримінальне |
Суть | тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 42019201010000132, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 22.05.2019 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України |
Кримінальне
Ковпаківський районний суд м.Сум
Алфьоров А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні