Ухвала
від 11.02.2020 по справі 521/1683/20
МАЛИНОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 521/1683/20

Провадження по справі № 1-кс/823/20

У Х В А Л А

11лютого 2020 року м. Одеса

Слідчий суддя Малиновського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання сторони обвинувачення про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю, -

В С Т А Н О В И Л А:

Слідчий СВ Малиновського відділу поліції в м. Одесі ГУ Національної поліції в Одеській області ОСОБА_4 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів з можливістю вилучення копій документів щодо виконання договорів №2-19/11 від 22.02.2019 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, предметом якого є Капітальний ремонт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , та №103- 18/П від 24.07.2018 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, предметом якого є Будівництво 10-ти поверхового 2-х секційного житлового будинку АДРЕСА_2 , укладеними між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ТОВ, які перебувають у володінні ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ТОВ, ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_3 , а саме:

Щодо об`єкту №1- 10-ти поверхового 2-х секційного житлового будинку АДРЕСА_2 :

-Декларації про початок виконання будівельних робіт та всієї іншої документації (накази, розпорядження, тощо), щодо будівництва вище вказаного об`єкта.

-Проектно-кошторисну документацію (включаючи конструктивні і технологічні рішення, проект організації будівництва, проект виконання робіт та ін.) на будівництво об`єкта в текстовому та електронному варіантах в повному обсязі.

-Відомість змін проекту на всій стадії будівництва (при наявності) із зазначенням цих змін на робочих кресленнях та підписаний відповідальними особами.

-Інформаційну модель кошторисної вартості (ІМКВ).

-Платіжну документацію, що відображає закупівлю будівельних матеріалів та обладнання, які застосовувалися при проведенні будівельних робіт за весь визначений договорами період.

-Відомість потреби у будівельних конструкціях, виробах, устаткуванні і графік їх постачання на об`єкт.

-Сертифікати та паспорта якості будівельних матеріалів, які використовувались при будівництві об`єкту.

-Акти огляду відповідальних конструкцій.

-Акти огляду прихованих робіт з прикладеними виконавчими схемами в повному обсязі оформлені в установленому порядку.

-Акти відбору проб бетону на міцність.

-Сертифікати про якість бетонної суміші.

-Протокол випробування проб бетону на міцність.

-Журнал обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ).

-Договір на здійснення технічного нагляду на виконавчу документацію (журнал технічного нагляду і інше), що відображає проведення нагляду при виконанні робіт при будівництві об`єкту.

-Експертний звіт кошторисної частини.

-Експертний звіт по робочому проекту.

Щодо об`єкту №2: ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_4 :

-Інформаційну модель кошторисної вартості (ІМКВ).

-Платіжну документацію, що відображає закупівлю будівельних матеріалів та обладнання, які застосовувалися при проведенні будівельних робіт за весь визначений договорами період.

-Відомість потреби у будівельних конструкціях, виробах, устаткуванні і графік їх постачання на об`єкт.

-Товарно-транспортні накладні на використання будівельних машин;

-Сертифікати та паспорта якості будівельних матеріалів, які використовувались при проведенні капітального ремонту об`єкту.

-Акти огляду прихованих робіт з прикладеними виконавчими схемами в повному обсязі оформлені в установленому порядку.

-Журнал обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ).

-Договір на здійснення технічного нагляду на виконавчу документацію (журнал технічного нагляду і інше), що відображає проведення нагляду при виконанні робіт при проведені капітального ремонту об`єкту.

Необхідність даної інформації обґрунтувала тим, що досудовим розслідуванням встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_2 ) за результатами відкритих торгів укладено договір № 151-18/П від 18.09.2018 на виконання робіт по будівництву бювету на території в межах вул. Горіхової та Марії Демченко у м. Одесі на загальну суму 4 673 764,74 гривень.

Згідно офіційного веб-порталу використання публічних коштів « ІНФОРМАЦІЯ_6 » встановлено, що станом на 23.11.2018, згідно актів виконаних робіт КБ-2в, на рахунки вказаного підприємства Управлінням були перераховані грошові кошти на суму 4 673 764,74 грн. за виконані в повному обсязі роботи.

Однак, під час візуального огляду робіт на вказаному об`єкті та співставлення з видами робіт зазначених у технічному завданні замовника під час проведення торгів виявлено, що роботи: по установленню мийок, плануванню майданчика свердловини бульдозерами, посiву газонiв звичайних вручну, улаштуванню дорожніх корит, улаштуванню насадки над огородженням з колючої проволоки у 4 ряда висотою 0.5 м, установленню декоративного огородження з дерев`яних брусів, установленню закладних деталей антисептування водним розчином декоративного огородження, ґрунтуванню декоративного огородження з дерев`яних брусів та інших робіт взагалі не виконані. Також станом на теперішній час вказаний об`єкт не введений в експлуатацію та бювет знаходиться в неробочому стані.

Крім того, станом на 16.07.2019 на вказаному об`єкті працівниками підприємства ПП « ОСОБА_5 » проводились роботи по монтажу устаткування для очищення і знезараження артезіанської води у той час, як акти виконаних робіт по встановленню, в тому числі зазначеного обладнання, підписані ще 23.11.2018.

Тобто, вказане може свідчити про внесення недостовірних даних до актів виконаних робіт, про фактично виконанні об`єми робіт з метою привласнення коштів місцевого бюджету в значному розмірі.

Також, здійснено моніторинг електронної системи державних закупівель« ІНФОРМАЦІЯ_7 » та встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) за результатами відкритих торгів укладено договір № 103-18/П від 24.07.2018 на виконання робіт по будівництву 10-ти поверхового, 2-х секційного житлового будинку АДРЕСА_2 на загальнусуму 72779999,40гривень. Крім того, ІНФОРМАЦІЯ_8 з ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір № 2-19/П від 22.02.2019 на виконання робіт по капітальному ремонту будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_4 .

Згідно офіційного веб-порталу використання публічних коштів « ІНФОРМАЦІЯ_6 » встановлено, що станом на 19.04.2019, згідно актів виконаних робіт КБ-2в, на рахунки вказаного підприємства Управлінням були перераховані грошові кошти на суму 8240 095 грн. за виконані роботи. Однак, під час візуального огляду вказаного об`єкту виявлено, що фактично виконані лише роботи по встановленню металопластикових вікон та 22 металевих огорож балконів. Вказане може свідчити про внесення недостовірних даних до актів виконаних робіт, про фактично виконанні об`єми робіт з метою привласнення коштів місцевого бюджету в значному розмірі.

На підставі ухвали від 19.06.2019 слідчого судді Київського районного суду м. Одеси 18.07.2019 за участю спеціалістів проведено огляд території та будівель 10-ти поверхового, 2-х секційного житлового будинку АДРЕСА_2 , у ході якого спеціалістами ІНФОРМАЦІЯ_9 встановлені порушення в частині відповідності об`ємів фактично виконаних робіт, об`ємам визначеним у формах КБ-2в.

Крім того, в ході проведення досудового слідства встановлено, що на розрахункові рахунки ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ІНФОРМАЦІЯ_2 здійснюється перерахування грошових коштів за виконані роботи на підставі укладених договорів про закупівлю підрядних робіт за державні кошти.

Крім цього 30.08.2019 року під час проведення обшуку в приміщенні за адресою: АДРЕСА_5 були встановлені та вилучені документи, комп`ютерна техніка та інше, що засвідчують про те, що група підприємств ТОВ ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ПП « ОСОБА_6 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » здійснюють спільну господарську діяльність в одному приміщенні, а також директора та засновники цих підприємств є пов`язаними особами.

Посадовими особами вказаних підприємств розроблена схема по розкраданню бюджетних коштів шляхом завищення вартості будівельних матеріалів.

Так, слідством встановлено один із таких фактів: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » під час будівництва 10-ти поверхового, 2-х секційного житлового будинку АДРЕСА_2 закуповувало у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » цеглу. Згідно вартості цегли, яка вказана в актах виконаних робіт КБ-2в, що були оплачені ІНФОРМАЦІЯ_8 , по вищевказаному об`єкту встановлено, що її ціна за одиницю складає 9, 147 грн. Але, слідством встановлено, що дану цеглу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » закупило у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », вартість одиниці товару складає 4,95 грн.

Директором та засновником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » є ОСОБА_7 . Також ОСОБА_7 до 19.08.2019 року був засновником та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 ». Після того, як ОСОБА_7 стало відомо про те, що слідство встановило реальну вартість будівельних матеріалів, 19.08.2019 він вийшов зі складу засновників даного підприємства та більше не являється директором.

З метою подальшої реалізації злочинних намірів по розкраданню бюджетних коштів всі подальші закупки будівельних матеріалів проводиться через підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » код ЄРДПОУ: НОМЕР_3 , яке зареєстровано на ОСОБА_8 , яка крім цього є працівником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 ». Також в ході проведення обшуку було встановлено, що робоче місце ОСОБА_8 теж знаходиться за вищевказаною адресою.

В ході досудового розслідування, з метою встановлення всіх обставин кримінального правопорушення, підтвердження факту привласнення грошових коштів під час виконання робіт за договорами №2-19/11 від 22.02.2019 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, предметом якого є Капітальний ремонт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , та №103- 18/П від 24.07.2018 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, предметом якого є Будівництво 10-ти поверхового 2-х секційного житлового будинку АДРЕСА_2 , призначено комплексну будівельно технічну та товарознавчу експертизу.

Слідчий підтримав клопотання, та вважав, що є всі законні підстави для задоволення клопотання, з підстав які викладені в ньому.

Згідно ч.1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). У зв`язку з тим що вказана в запиті інформація знаходиться в електронному вигляді, ознайомлення з нею та отримання її копії можливо лише шляхом переносу вказаних даних на паперовий носій.

Таким чином, слідчий в судовому засіданні довів, що вказана інформація перебуває у володінні відповідної юридичної особи, та вказав її адресу; сама по собі та в сукупності з іншими речами та документами має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; становить собою охоронювану законом таємницю, проте відомості, які містяться у документах можуть бути використані, як докази та обставини які передбачається довести за допомогою вказаної інформації, неможливо довести іншими способами. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40, ч. 1 ст. 41 КПК України, проведення слідчих дій оперативними підрозділами органами внутрішніх справ можливо за письмовим дорученням слідчого, надання дозволу на виконання слідчих дій оперативним підрозділам слідчим суддею КПК України не передбачено.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 132, 159, 160, 162, 163, 164, 165, 166 КПК України слідчий суддя,-

У Х В А Л И Л А :

Клопотання слідчого СВ Малиновського відділу поліції в м. Одесі ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 погодженогоз прокуроромОдеської місцевоїпрокуратури №2 ОСОБА_9 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати слідчому СВ Хмельницького ВП Малиновського відділу поліції в місті Одесі Головного управління Національної поліції в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , прокурору Одеської місцевої прокуратури № 2 ОСОБА_9 тимчасовий доступ до речей та документів з можливістю вилучення копій документів щодо виконання договорів №2-19/11 від 22.02.2019 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, предметом якого є Капітальний ремонт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , та №103- 18/П від 24.07.2018 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти, предметом якого є Будівництво 10-ти поверхового 2-х секційного житлового будинку АДРЕСА_2 , укладеними між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ТОВ, які перебувають у володінні ВКП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ТОВ, ідентифікаційний код юридичної особи НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_3 , а саме:

Щодо об`єкту №1- 10-ти поверхового 2-х секційного житлового будинку АДРЕСА_2 :

-Декларації про початок виконання будівельних робіт та всієї іншої документації (накази, розпорядження, тощо), щодо будівництва вище вказаного об`єкта.

-Проектно-кошторисну документацію (включаючи конструктивні і технологічні рішення, проект організації будівництва, проект виконання робіт та ін.) на будівництво об`єкта в текстовому та електронному варіантах в повному обсязі.

-Відомість змін проекту на всій стадії будівництва (при наявності) із зазначенням цих змін на робочих кресленнях та підписаний відповідальними особами.

-Інформаційну модель кошторисної вартості (ІМКВ).

-Платіжну документацію, що відображає закупівлю будівельних матеріалів та обладнання, які застосовувалися при проведенні будівельних робіт за весь визначений договорами період.

-Відомість потреби у будівельних конструкціях, виробах, устаткуванні і графік їх постачання на об`єкт.

-Сертифікати та паспорта якості будівельних матеріалів, які використовувались при будівництві об`єкту.

-Акти огляду відповідальних конструкцій.

-Акти огляду прихованих робіт з прикладеними виконавчими схемами в повному обсязі оформлені в установленому порядку.

-Акти відбору проб бетону на міцність.

-Сертифікати про якість бетонної суміші.

-Протокол випробування проб бетону на міцність.

-Журнал обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ).

-Договір на здійснення технічного нагляду на виконавчу документацію (журнал технічного нагляду і інше), що відображає проведення нагляду при виконанні робіт при будівництві об`єкту.

-Експертний звіт кошторисної частини.

-Експертний звіт по робочому проекту.

Щодо об`єкту №2: ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_4 :

-Інформаційну модель кошторисної вартості (ІМКВ).

-Платіжну документацію, що відображає закупівлю будівельних матеріалів та обладнання, які застосовувалися при проведенні будівельних робіт за весь визначений договорами період.

-Відомість потреби у будівельних конструкціях, виробах, устаткуванні і графік їх постачання на об`єкт.

-Товарно-транспортні накладні на використання будівельних машин;

-Сертифікати та паспорта якості будівельних матеріалів, які використовувались при проведенні капітального ремонту об`єкту.

-Акти огляду прихованих робіт з прикладеними виконавчими схемами в повному обсязі оформлені в установленому порядку.

-Журнал обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ).

-Договір на здійснення технічного нагляду на виконавчу документацію (журнал технічного нагляду і інше), що відображає проведення нагляду при виконанні робіт при проведені капітального ремонту об`єкту.

Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення.

Особа, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів (слідчий, прокурор), зобов`язана залишити володільцю речей і документів опис речей і документів, які були вилучені на виконання ухвали слідчого судді, суду.

Роз`яснити особі у володінні якої знаходяться вказані документи, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала слідчого судді щодо надання тимчасового доступу до інформації, яка містить охоронювану законом таємницю набирає законної сили з моменту її оголошення і підлягає безумовному виконанню.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення11.02.2020
Оприлюднено06.02.2023

Судовий реєстр по справі —521/1683/20

Ухвала від 11.02.2020

Кримінальне

Малиновський районний суд м.Одеси

Коблова О. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні