Рішення
від 30.01.2020 по справі 925/1488/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 січня 2020 року

м. Черкаси справа № 925/1488/19

Господарський суд Черкаської області в складі головуючого - судді Довганя К.І., з секретарем судового засідання Дяченко Т.В., представників сторін: позивача - не з`явився, відповідача - не з`явився, розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Черкаси справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АБК Електро - Буд» до Товариства з обмеженою відповідальністю «ФРЕД КАПІТАЛ» про стягнення 183651,03 грн,

ВСТАНОВИВ:

Заявлено позов про стягнення з відповідача на користь позивача 183651,03 грн заборгованості:

1) за договором підряду №31-БР від 24.05.2018 з яких:

- 37547,83 грн основна заборгованість,

- 12462,53 грн пені,

- 1717,20 грн інфляційних,

- 1080,00 грн. 3%річних; всього: 52807,56 грн;

2) за договором підряду №46-БР від 16.08.2018 з яких:

- 93033,32 грн основна заборгованість,

- 30879,30 грн. пені,

- 4254,85 грн інфляційних,

- 2676,00 грн. 3% річних, а всього: 130843,47 грн.

В обґрунтування заявлених вимог позивач послався на те, що відповідач не повністю розрахувався за виконані позивачем роботи, порушивши грошові зобов`язання на виконання умов укладених сторонами вище зазначених договорів підряду.

Справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження.

Ухвалою суду від 20.12.209 призначено судове засідання на 30.01.2020.

Відповідач відзиву на позов суду не надав, його представник в судове засідання не з`явився.

Сторони були належним чином повідомлені про час, дату та місце проведення судового засідання, що підтверджується рекомендованими повідомленнями про вручення поштового відправлення ПАТ Укрпошта форми № 119.

Суд вважає можливим розглянути справу за відсутністю представників сторін за наявними матеріалами в порядку ст. 202 ГПК України.

Суд, оцінивши наявні у справі докази, встановив наступне.

З матеріалів справи вбачається, що 24.05.2018 між сторонами був укладений договір підряду № 31-БР (далі - Договір № 31-БР), відповідно до умов якого підрядник (позивач) зобов`язався виконати за завданням замовника (відповідача) певного виду роботи, а замовник зобов`язався прийняти та оплатити роботу. Найменування робіт Реконструкція ЗТП -10/0,4 кВ №475 насіннєвого заводу ТОВ ФРЕД КАПІТАЛ по вул Низова, 65 в м.Шпола, Шполянського району, Черкаської області (далі - Об`єкт), що включають:

- виконання електромонтажних робіт:

- підключення об`єкта до мереж ПАТ Черкасиобленерго .

Відповідно до п.2 цього Договору, оплата здійснюється за договірною ціною, яка становила 226 472,51 гривні, у т.ч. ПДВ - 37 745,42 гривні.

За умовами п.3.1 Договору № 31-БР умови розрахунку проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника та здійснюється поетапно:

І-етап: до початку виконання електромонтажних робіт для замовлення обладнання та матеріалів замовник сплачує підряднику авансовий платіж, в розмірі 70% від договірної ціни, що становить 158 530,76 гривень з ПДВ.

ІI-етап: остаточний розрахунок у сумі 67 941, 75 гривні з ПДВ, здійснюється замовником не пізніше 3 (трьох) банківських днів після виконання підрядником всіх умов договору та підписання актів виконаних робіт.

Через зміни в проектно-кошторисній документації та збільшення обсягів виконання робіт 20.12.2018 сторони уклали Додаткову угоду №1 до договору підряду №31-БР від 24.05.2018.

П.3.1 Додаткової угоди №1 до Договору №31-БР визначено, що оплата проводиться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок підрядника та здійснюється поетапно:

І-етап: авансовий платіж в сумі 200 000. 000 грн у т.ч. ПДВ,

ІІ-етап: після поставки на склад підрядника обладнання та матеріалів, платіж в сумі 26 472,51 гривні, у т.ч.ПДВ.

ІІІ-етап: остаточний розрахунок в сумі 37 547,83 гривні у т.ч. ПДВ, та здійснюється замовником не пізніше 3 (трьох) банківських днів після виконання підрядником всіх умов договору та підписання актів виконаних робіт.

На підставі рахунку-фактури від 15.08.2018 № 00000201 відповідач згідно платіжного доручення від 08.10.2018 № 982 здійснив передоплату в розмірі 200 000,00 грн.

Після виконання повного обсягу робіт позивачем було передано в користування відповідачу (об`єкт), що підтверджується:

- актом приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 рік,

- довідкою про вартість виконання будівельних робіт та витрат за лютий 2019 рік,

- підсумковою відомістю ресурсів (об`єкта): Реконструкція ЗТП - 475 (витрати-по факту)

Згідно платіжного доручення від 13.02.2019 № 140 відповідачем позивачу було перераховано 26 472 ,51 грн.

Заборгованість відповідача за Договором № 36-БР становила 37 547,83 грн.

02.10.2019 між сторонами був укладений Договір про реструктуризацію заборгованості №31-БР/РЗ (далі - Договір №31-БР/РЗ), за умовами якого сторони узгодили поетапне погашення заборгованості в три етапи з кінцевим погашенням - 20 грудня 2019 року (п.1.3).

Розділом 7 Договору № 36-БР визначена відповідальність сторін.

За умовами п.7.3 Договору № 36-БР сторони домовились, що в разі порушення терміну розрахунків Замовником, передбачених п.3.1 цього Договору, останній сплачує Підряднику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла в період, за який сплачується неустойка від суми договору за кожен день прострочення платежу.

Граничний термін оплати сторони визначили 31 грудня 2018 року.

Відповідно до умов п.1.3 Договору №31-БР/РЗ без застосування господарських санкцій за кожен окремий етап погашення в разі несвоєчасного внесення оплати закінчився 20.12.2018.

За період з 31.12.2018 по 16.12.2019 позивачем відповідачу на суму боргу (37547 грн) нарахована пеня в розмірі 12 462,53 грн.

Також позивачем в поряду ст.625 ЦК України відповідачу за період 31.12.2018 по 16.12.2019 нараховані: 1080 грн. 3% річних та 1717,20 грн. втрат внаслідок інфляції.

З матеріалів справи вбачається, що 16.08.2018 сторони уклали договір підряду №46-БР (далі - Договір № 46-БР), відповідно до умов якого підрядник (позивач) зобов`язався виконати за завданням замовника (відповідача) певного виду роботи, а замовник зобов`язався прийняти та оплатити роботу.

Найменування робіт: Електропостачання газових сушарок насіннєвого заводу ТОВ ФРЕД КАПІТАЛ по вул.Низова, 65 в м.Шпола, Шполянського району, Черкаської області (далі - Об`єкт), що включають:

- виконання електромонтажних робіт;

- підключення об`єкта до мереж ПАТ Черкасиобленерго .

За умовами п.2 Договору № 46/БР оплата здійснюється за договірною ціною, яка становила 308 864,40 гривні у т.ч. ПДВ - 51 477,40 гривні.

П.3.1 цього Договору визначено, що умови розрахунку проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок підрядника та здійснюється поетапно :

І-етап: до початку виконання електромонтажних робіт для замовлення обладнання та матеріалів замовник сплачує підряднику авансовий платіж, в розмірі 70% від договірної ціни, що становить 216 205,08 гривень з ПДВ.

ІІ-етап: остаточний розрахунок у сумі 92 659,32 гривні з ПДВ, здійснюється замовником не пізніше 3 (трьох) банківських днів після виконання підрядником всіх умов договору та підписання актів виконаних робіт.

У зв`язку із змінами в проектно-кошторисній документації та збільшенням обсягів виконання робіт сторони уклали Додаткову угоду №2 до договору підряду №46-БР від 16.08.2018.

За умовами п.3.1 цієї Додаткової угоди оплата проводиться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок підрядника та здійснюється поетапно:

1 - етап: авансовий платіж в сумі 216 205, 08 грн у т.ч. ПДВ,

2 - етап: остаточний розрахунок в сумі 163 033,32 гривні у т.ч. ПДВ, та здійснюється замовником не пізніше 3 (трьох) банківських днів після виконання підрядником всіх умов договору та підписання актів виконаних робіт.

На підставі рахунку-фактури № 00000202 від 16.08.2018 відповідачем було здійснено передоплату в розмірі 216 205,08 грн., що підтверджується платіжним дорученням від 24.09.2018 № 827.

Позивачем було передано в користування відповідачу об`єкт, що підтверджується:

- актом приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 рік,

- довідкою про вартість виконання будівельних робіт та витрат за грудень 2018 рік,

- підсумковою відомістю ресурсів (об`єкта): Мережа 0,4 кВ (витрати-по факту)

Згідно платіжного доручення від 11.01.2019 № 1258 відповідачем було сплачено 70 000 ,00 грн.

За умовами Договору № 46-БР граничний строк оплати - не пізніше 31 грудня 2018 року.

Заборгованість відповідача перед позивача за Договором №46-БР становила 93 033,32 грн.

02.10.2019 між сторонами був укладений Договір про реструктуризацію заборгованості №46-БР/РЗ (далі - Договір 46-БР/РЗ), за умовами якого передбачено поетапне погашення заборгованості в три етапи з кінцевим погашенням 20 грудня 2019 року.

П.7.3 Договору №46-БР сто узгодили, що у випадку прострочення терміну розрахунку замовник згідно п.3.1. сплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла в період за який сплачується неустойка від суми договору за кожен день прострочення платежу.

Оскільки граничним строком сплати було 31 грудня 2018 року і граничний строк оплати без застосування штрафу та пені відповідно до договору №46-БР/РЗ (п.3.1) за кожен окремий етап погашення в разі несвоєчасного внесення оплати закінчувався 20.12.2018, то позивачем відповідачу нарахована пеня у розмірі 30 879,30 грн .

Позивачем, в поряду ст.625 ЦК України, відповідачу за період 31.12.2018 по 16.12.2019 нараховані: 2676 грн. 3% річних та 4254,85 грн. втрат внаслідок інфляції.

До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України. Не допускаються одностороння відмова від виконання зобов`язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов`язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином.

Відповідно до ст. 193 ГК України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні викопувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Ст. 526 Цивільного кодексу України визначено, що зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Відповідно до положень ч.1 ст. 530 ЦК України якщо у зобов`язанні встановлений строк його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк, проте Відповідач свого зобов`язання у встановлений строк не виконав, чим завдав та продовжує завдавати збитки Позивачеві.

Згідно з ч.1 ст.216 ГК України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором.

За приписами ч.2 ст.625 ЦК України боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Ст. ст. 837, 843, 844, 875, 877, 882 Цивільного кодексу України містять наступні положення:

За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.

Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.

У договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення.

Ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі.

Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.

Кошторис на виконання робіт може бути приблизним або твердим. Кошторис є твердим, якщо інше не встановлено договором.

Якщо виникла необхідність проведення додаткових робіт і у зв`язку з цим істотного перевищення визначеного приблизного кошторису, підрядник зобов`язаний своєчасно попередити про це замовника. Замовник, який не погодився на перевищення кошторису, має право відмовитися від договору підряду. У цьому разі підрядник може вимагати від замовника оплати виконаної частини роботи.

Підрядник, який своєчасно не попередив замовника про необхідність перевищення приблизного кошторису, зобов`язаний виконати договір підряду за ціною, встановленою договором.

У разі істотного зростання після укладення договору вартості матеріалу, устаткування, які мали бути надані підрядником, а також вартості послуг, що надавалися йому іншими особами, підрядник має право вимагати збільшення кошторису. У разі відмови замовника від збільшення кошторису підрядник має право вимагати розірвання договору.

Замовник зобов`язаний прийняти роботу, виконану підрядником відповідно до договору підряду, оглянути її і в разі виявлення допущених у роботі відступів від умов договору або інших недоліків негайно заявити про них підрядникові.

Якщо замовник не зробить такої заяви, він втрачає право у подальшому посилатися на ці відступи від умов договору або недоліки у виконаній роботі.

Замовник, який прийняв роботу без перевірки, позбавляється права посилатися на недоліки роботи, які могли бути встановлені при звичайному способі її прийняття (явні недоліки).

За договором будівельного підряду підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.

Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.

До договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.

Підрядник зобов`язаний здійснювати будівництво та пов`язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт.

Підрядник зобов`язаний виконати усі роботи, визначені у проектній документації та в кошторисі (проектно-кошторисній документації), якщо інше не встановлено договором будівельного підряду.

Підрядник, який виявив у ході будівництва не враховані проектною документацією роботи і необхідність у зв`язку з цим проведення додаткових робіт і збільшення кошторису, зобов`язаний повідомити про це замовника.

У разі неодержання від замовника в розумний строк відповіді на своє повідомлення підрядник зобов`язаний зупинити відповідні роботи з віднесенням збитків, завданих цим зупиненням, на замовника. Замовник звільняється від відшкодування цих збитків, якщо доведе, що у проведенні додаткових робіт немає необхідності.

Якщо підрядник не виконав обов`язку, встановленого частиною третьою цієї статті, він позбавляється права вимагати від замовника плату за виконані додаткові роботи і права на відшкодування завданих цим збитків, якщо не доведе, що його негайні дії були необхідними в інтересах замовника, зокрема у зв`язку з тим, що зупинення роботи могло призвести до знищення або пошкодження об`єкта будівництва.

Замовник, який одержав повідомлення підрядника про готовність до передання робіт, виконаних за договором будівельного підряду, або, якщо це передбачено договором, - етапу робіт, зобов`язаний негайно розпочати їх прийняття.

Замовник організовує та здійснює прийняття робіт за свій рахунок, якщо інше не встановлено договором. У прийнятті робіт мають брати участь представники органів державної влади та органів місцевого самоврядування у випадках, встановлених законом або іншими нормативно-правовими актами.

Передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і він підписується другою стороною.

Замовник має право відмовитися від прийняття робіт у разі виявлення недоліків, які виключають можливість використання об`єкта для вказаної в договорі мети та не можуть бути усунені підрядником, замовником або третьою особою.

Оцінивши доводи сторін, наявні у справі докази, суд приходить до наступних висновків.

Господарські зобов`язання виникли на підставі укладених сторонами договорів підряду від 24.05.2018 № 31-БР та від 16.08.2018; додаткових угод до цих договорів, а також договорів про реструктуризацію заборгованості по цим договорам підряду. За своєю правовою природою ці договори є договорами будівельного підряду.

Факт належного виконання позивачем умов вище зазначених договорів підтверджується доказами, дослідженими в судовому засіданні:

- Актами приймання виконаних будівельних робіт за грудень місяць 2018 рік та за лютий 2019 рік,

- довідками про вартість виконання будівельних робіт та витрат за грудень 2018 рік та за лютий місяць 2019 р.,

- підсумковими відомостями ресурсів (об`єкта): Мережа 0,4 кВ (витрати-по факту); Реконструкція ЗТП - 475 (витрати-по факту)

За неналежне виконання грошових зобов`язань згідно п.7.3 Договору № 46-БР відповідачу за період з 31.12.2018 по 16.12.2019 на суму боргу - 93033 грн. нарахована пеня в розмірі 30 879,30 грн.

Також, за період з 31.12.2018 по 16.12.2019 позивачем нараховано відповідачу розмір 3% річних, що складає 2 676 грн. та втрати внаслідок інфляції, розмір яких становить 4 254,85 грн.

Станом на дату вирішення спору, залишаються невиконаними грошові зобов`язання відповідача по розрахунках перед позивачем.

Доказів здійснення розрахунків за вказаними договорами підряду відповідач суду не надав.

З огляду на вищевикладені обставини справи і приписи законодавства суд приходить до переконання, що вимога позивача про стягнення пені, втрат внаслідок інфляції та 3% річних відповідає умовам Договорів та приписам ч. 2 ст. 625 ЦК України, є обґрунтованою і підлягає до задоволення.

Враховуючи викладене, суд приходить до переконання, що позовні вимоги позивачем доведено повністю, а тому позов підлягає до повного задоволення, і з відповідача на користь позивача необхідно стягнути:

- за договором підряду №31-БР від 24.05.2018:

- 37547,83 грн боргу,

- 12462,53 грн пені,

- 1717,20 грн втрат внаслідок інфляції,

- 1080,00 грн. 3%річних, всього: 52807,56 грн;

- за договором підряду №46-БР від 16.08.2018:

- 93033,32 грн боргу,

- 30879,30 грн. пені,

- 4254,85 грн втрат внаслідок інфляції,

- 2676,00 грн. 3% річних, всього: 130843,47 грн.

Крім того, на користь позивача з відповідача підлягають до стягнення в порядку відшкодування понесених судових витрат його витрати на оплату судового збору.

Заявляючи позов, позивач просив суд стягнути з відповідача на користь позивача витрати на правничу допомогу в розмірі 22 252,10 грн. посилаючись на Договір про надання правової допомоги адвоката від 03.12.2019, Акт виконаних робіт від 25.01.2020 №1, квитанцію від 17.12.2019 № 17/2019 на оплату професійної правничої допомоги в сумі 7000 грн. та детальний розрахунок суми гонорару за надану правничу допомогу.

За приписами ст.126 ГПК України витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави.

За результатами розгляду справи витрати на професійну правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом із іншими судовими витратами.

Для цілей розподілу судових витрат:

1) розмір витрат на професійну правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу професійну правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката, визначається згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі відповідних доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою;

2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі відповідних доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

Для визначення розміру витрат на професійну правничу допомогу з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

Із досліджений в судовому засіданні документів вбачається, що факт надання правничих послуг підтверджується:

- Договір про надання правової допомоги адвоката від 03.12.2019;

- Акт виконаних робіт від 25.01.2020 №1, підписаний адвокатом та замовником;

- квитанція від 17.12.2019 № 17/2019 на оплату професійної правничої допомоги згідно договору від 03.12.2019 в сумі 7000 грн.;

- розрахунок суми гонорару за надану правничу допомогу, підписаний адвокатом та клієнтом.

Суд приходить до переконання, що в матеріалах справи містяться відповідні докази, визначені у ст.126 ГПК України, що підтверджують підстави, умови, порядок надання правничої допомоги і її вартість.

Відтак, суд вважає вимогу позивача про стягнення витрат в сумі 22 252,10 грн. на правничу допомогу обґрунтованою і такою, що підлягає до задоволення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 129, 237, 238, 240 ГПК України суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «ФРЕД КАПІТАЛ» (код ЄДРПОУ: 37930325; вул..Низова,65, м.Шпола, Черкаська область, 20602) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АБК Електро - Буд» (код ЄДРПОУ: 39626142; провулок Січовий,17, м.Черкаси, 18015):

по договору підряду №31-БР від 24.05.2018:

- 37 547,83 грн боргу (тридцять сім тисяч п`ятсот сорок сім грн 83 коп.),

- 12 462,53 грн (дванадцять тисяч чотириста шістдесят дві грн 53 коп.) пені,

- 1 717,20 грн (одна тисяча сімсот сімнадцять грн 20 коп.) втрат внаслідок інфляції,

- 1 080,00 грн. (одна тисяча вісімдесят грн) 3%річних,

всього: 52 807,56 грн (п`ятдесят дві тисячі вісімсот сім грн 56 коп.);

- за договором підряду №46-БР від 16.08.2018:

- 93 033,32 грн (дев`яносто три тисячі тридцять три грн 32 коп.) боргу,

- 30 879,30 грн. (тридцять тисяч вісімсот сімдесят дев`ять грн 30 коп.) пені,

- 4 254,85 грн (чотири тисячі двісті п`ятдесят чотири грн. 85 коп.) втрат внаслідок інфляції,

- 2 676,00 грн. (дві тисячі шістсот сімдесят шість грн) 3% річних,

всього: 130 843,47 грн. (сто тридцять тисяч вісімсот сорок три грн 47 коп.);

- 3 088,55 грн. (три тисячі вісімдесят вісім грн 55 коп.) витрат по сплаті судового збору;

- 22 252,10 грн. (двадцять дві тисячі двісті п`ятдесят дві грн 10 коп.) витрат на правничу допомогу.

Рішення може бути оскаржене до Північного апеляційного господарського суду.

Повне рішення складено 17.02.2020.

СУДДЯ К.І.Довгань

СудГосподарський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення30.01.2020
Оприлюднено20.02.2020
Номер документу87657121
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —925/1488/19

Рішення від 30.01.2020

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Довгань К.І.

Ухвала від 20.12.2019

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Довгань К.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні