Ухвала
від 31.01.2020 по справі 490/10408/19
ЦЕНТРАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Центральний районний суд м. Миколаєва

54020, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/12, inbox@ct.mk.court.gov.ua

490/10408/19

н\п 1-кс/490/831/2020

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 січня 2020 року слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого в ОВС СВ Управління СБ України в Миколаївській області ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до документів, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся до слідчого судді Центрального районного суду м. Миколаєва з погодженим із прокурором відділу прокуратури Миколаївської області ОСОБА_5 клопотанням про надання тимчасового доступу до оригіналів документів, з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні відокремленого підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: АДРЕСА_1 та містять відомості щодо фінансово-господарських взаємовідносин між відокремленим підрозділом « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ПП « ОСОБА_6 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), а саме до: договорів, укладених ВП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » з ПП « ОСОБА_6 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в період 2017-2019 років, з додатками та додатковими угодами до них; документів щодо проведення процедур закупівлі у вказаних контрагентів, в тому числі обґрунтувань щодо проведення закупівель у одного учасника, без проведення конкурсних процедур; технічних завдань, технічних вимог, дефектаційних актів на виконання ремонтних робіт, підстав для виконання робіт; маркетингових досліджень вартості робіт та товарно-матеріальних цінностей, передбачених договором, з наданням офіційних запитів на підприємства; службового листування та протоколів технічних нарад між ВП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та вказаними суб`єктами господарської діяльності; документації, пов`язаної з прийманням обладнання та взяттям його на облік (актів ВК-1,2,3, супровідної документації, справ діловиробництва, ярлику на гідну продукцію, сертифікатів якості, походження, технічних паспортів тощо); проектно-кошторисної документації зі змінами (із зазначенням їх кількості та наявності, в якому вигляді (паперовому та/або електронному), місць зберігання (балансоутримувач, бухгалтерський рахунок) тощо; бухгалтерських та фінансових документів, пов`язаних із виконанням договорів та їх оплатою; двосторонніх актів здачі-приймання робіт, супровідних документів до них, документів на монтаж та введення в дію і подальшу експлуатацію устаткування, зауваження щодо виконаних робіт; ресурсних відомостей; актів виконаних робіт; бухгалтерських документів щодо взаєморозрахунків; приходних накладних на товарно-матеріальні цінності; приватних дозволів на виконання робіт на СВБ та СБ; погоджених підстав для внесення змін до проектно-кошторисної документації; протоколів технічних нарад; документального підтвердження фактичного обсягу виконаних робіт та фактичних витрат підрядника на придбання матеріальних ресурсів; переліку придбаних підрядником матеріально-технічних ресурсів, що стали власністю ВП « ІНФОРМАЦІЯ_6 »; довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3; технічних актів про прийом робіт відповідальними підрозділами; підсумкових технічних відомостей виконання робіт, із зазначенням всіх зауважень та недоліків; сертифікатів якості, гарантійних листів, ярликів на гідну продукцію, актів вхідного контролю на всю продукцію (матеріали), яка була поставлена виконавцем робіт; переліку продукції та матеріалів, що були надані ВП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (давальницьких ТМЦ); актів здачі-приймання робіт за формою КБ-2в; матеріальних перепусток на ввезення/вивезення товарно-матеріальних цінностей для вказаних робіт; переліку відповідальних осіб з боку ВП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за виконання робіт та їх приймання; інформації щодо погодження субпідрядника, із зазначенням повних ідентифікуючих даних; наявності допуску до особливих робіт, із зазначенням категорії допуску у підрядних організацій.

В обґрунтування клопотання вказав, що в провадженні Слідчого відділу Управління СБ України в Миколаївській області знаходиться кримінальне провадження №12019150000000433 від 23.08.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що протягом 2017-2019 років службові особи ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за попередньою змовою з посадовими особами ПП « ОСОБА_6 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та іншими суб`єктами господарської діяльності приватної форми власності вчинили дії, спрямовані на розтрату грошових коштів, які перебували у віданні ВП « ІНФОРМАЦІЯ_6 », в ході виконання договорів щодо ремонтних робіт на системах важливих для безпеки енергоблоків атомної електростанції.

Отримання тимчасовогодоступу довищевказаних документівнеобхідно зметою встановленняможливих фактівзабезпечення перемогивідповідних підряднихорганізацій уторгах таштучно сформованоїочікуваної вартостізакупівлі певнихробіт тапослуг,а такожщодо замовлення,виготовлення тареконструкції товарівненалежної якості,що використаніТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »та ПП« ОСОБА_6 » припроведенні ремонтнихробіт насистемах важливихдля безпекиенергоблоків атомноїелектростанції. Вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів необхідне для їх використання при проведенні слідчих (розшукових) дій та експертиз з метою встановлення обставин вчинення злочину. Підтвердити факт розтрати службовими особами ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » державних коштів, вчиненої за попередньою змовою групою осіб, тобто кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, іншим чином неможливо.

В судовому засіданні слідчий ОСОБА_3 клопотання підтримав та просив задовольнити.

Відповідно до положень ч. 2 ст. 163 КПК України клопотання розглядається без виклику особи, у володінні якої знаходяться вищевказані документи.

Заслухавши пояснення слідчого, вивчивши матеріали клопотання та кримінального провадження, з урахуванням того, що є достатні підстави вважати, що перелічені у клопотанні документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути використані як докази вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, а також у зв`язку з тим, що іншим способом встановити обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо, вважаю за необхідне клопотання слідчого задовольнити.

Керуючись ст.ст. 164, 309 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання - задовольнити.

Надати слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні №12019150000000433 - начальнику слідчого відділу Управління СБ України в Миколаївській області ОСОБА_7 , заступнику начальника відділу ОСОБА_8 , старшим слідчим ОСОБА_9 , ОСОБА_3 , ОСОБА_10 , слідчим в ОВС ОСОБА_11 , ОСОБА_4 , слідчим ОСОБА_12 , ОСОБА_13 тимчасовий доступ до оригіналів документів, з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні відокремленого підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за адресою: АДРЕСА_1 та містять відомості щодо фінансово-господарських взаємовідносин між відокремленим підрозділом « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ПП « ОСОБА_6 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), а саме до:

- договорів, укладених ВП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » з ПП « ОСОБА_6 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в період 2017-2019 років, з додатками та додатковими угодами до них;

- документів щодо проведення процедур закупівлі у вказаних контрагентів, в тому числі обґрунтувань щодо проведення закупівель у одного учасника, без проведення конкурсних процедур;

- технічних завдань, технічних вимог, дефектаційних актів на виконання ремонтних робіт, підстав для виконання робіт;

- маркетингових досліджень вартості робіт та товарно-матеріальних цінностей, передбачених договором, з наданням офіційних запитів на підприємства;

- службового листування та протоколів технічних нарад між ВП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та вказаними суб`єктами господарської діяльності;

- документації, пов`язаної з прийманням обладнання та взяттям його на облік (актів ВК-1,2,3, супровідної документації, справ діловиробництва, ярлику на гідну продукцію, сертифікатів якості, походження, технічних паспортів тощо);

- проектно-кошторисної документації зі змінами (із зазначенням їх кількості та наявності, в якому вигляді (паперовому та/або електронному), місць зберігання (балансоутримувач, бухгалтерський рахунок) тощо;

- бухгалтерських та фінансових документів, пов`язаних із виконанням договорів та їх оплатою;

- двосторонніх актів здачі-приймання робіт, супровідних документів до них, документів на монтаж та введення в дію і подальшу експлуатацію устаткування, зауваження щодо виконаних робіт;

- ресурсних відомостей;

- актів виконаних робіт;

- бухгалтерських документів щодо взаєморозрахунків;

- приходних накладних на товарно-матеріальні цінності;

- приватних дозволів на виконання робіт на СВБ та СБ;

- погоджених підстав для внесення змін до проектно-кошторисної документації;

- протоколів технічних нарад;

- документального підтвердження фактичного обсягу виконаних робіт та фактичних витрат підрядника на придбання матеріальних ресурсів;

- переліку придбаних підрядником матеріально-технічних ресурсів, що стали власністю ВП « ІНФОРМАЦІЯ_6 »;

- довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3;

- технічних актів про прийом робіт відповідальними підрозділами;

- підсумкових технічних відомостей виконання робіт, із зазначенням всіх зауважень та недоліків;

- сертифікатів якості, гарантійних листів, ярликів на гідну продукцію, актів вхідного контролю на всю продукцію (матеріали), яка була поставлена виконавцем робіт;

- переліку продукції та матеріалів, що були надані ВП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (давальницьких ТМЦ);

- актів здачі-приймання робіт за формою КБ-2в;

- матеріальних перепусток на ввезення/вивезення товарно-матеріальних цінностей для вказаних робіт;

- переліку відповідальних осіб з боку ВП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за виконання робіт та їх приймання;

- інформації щодо погодження субпідрядника, із зазначенням повних ідентифікуючих даних;

- наявності допуску до особливих робіт, із зазначенням категорії допуску у підрядних організацій.

Строк пред`явлення ухвали до виконання 30 днів. У разі відмови в наданні тимчасового доступу, слідчим суддею на підставі ст. 166 КПК України може бути наданий дозвіл на проведення обшуку.

Ухвала оскарженню не підлягає.

СЛІДЧИЙ СУДДЯ ОСОБА_14

Дата ухвалення рішення31.01.2020
Оприлюднено08.02.2023
Номер документу87667143
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання тимчасового доступу до документів

Судовий реєстр по справі —490/10408/19

Ухвала від 20.03.2020

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Гречана С. І.

Ухвала від 20.03.2020

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Гречана С. І.

Ухвала від 12.03.2020

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Куценко О. В.

Ухвала від 12.03.2020

Кримінальне

Миколаївський апеляційний суд

Куценко О. В.

Ухвала від 05.03.2020

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Медюк С. О.

Ухвала від 31.01.2020

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Подзігун Г. В.

Ухвала від 18.12.2019

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Дірко І. І.

Ухвала від 18.12.2019

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Дірко І. І.

Ухвала від 18.12.2019

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Дірко І. І.

Ухвала від 18.12.2019

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Дірко І. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні