Ухвала
від 18.02.2020 по справі 1.380.2019.001726
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 1.380.2019.001726

У Х В А Л А

з питань відстрочення виконання судового рішення

18 лютого 2020 року

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого - судді Хоми О.П.,

з участю секретаря судового засідання Павлішевського М.В.,

з участю представників: заявника (відповідача) Козловського А.В., третьої особи Яворського Т.І.,

розглянувши у судовому засіданні в м. Львові заяву Львівського комунального підприємства Рембуд про відстрочення виконання судового рішення у справі за позовом Західного офісу Держаудитслужби до Львівського комунального підприємства Рембуд , з участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Львівської міської ради про стягнення коштів,

в с т а н о в и в:

Львівське комунальне підприємство Рембуд (далі - заявник, ЛКП Рембуд ) 22.01.2020 (вх.№3687) звернулося до суду із заявою про відстрочення виконання судового рішення, в якій просить суд відстрочити на 1 рік виконання рішення Львівського окружного адміністративного суду від 22.10.2019 у справі №1.380.2019.001726.

Заява обґрунтована тим, що заборгованість ЛКП Рембуд перед міським бюджетом м. Львова виникла у зв`язку недофінансуванням Львівською міською радою (далі - ЛМР) Статутного фонду ЛКП Рембуд , внаслідок чого ЛКП Рембуд було змушено замість перерахування коштів до бюджету використовувати їх для здійснення власної статутної діяльності, в тому числі для оплати заробітної плати працівників підприємства. Станом на дату звернення до суду з даною заявою, ЛМР не доплачено в статутний фонд ЛКП Рембуд 292 1106 грн 83 к. На даний час ЛМР вирішується питання по погашенню даної заборгованості.

ЛКП Рембуд є комунальним підприємством та створене ЛМР. Єдиним джерелом надходження коштів ЛКП Рембуд для фінансування будівництва є місцевий бюджет м. Львова, розпорядником якого є ЛМР. Інших джерел фінансування будівництва у ЛКП Рембуд немає. Примусове виконання рішення суду, а також накладення арешту на майно ЛКП Рембуд (грошові кошти, що будуть надані ЛМР на фінансування будівельних об`єктів) неодмінно призведе не тільки до зупинення фінансування даних робіт, але і до зупинення ЛМР фінансування ЛКП Рембуд взагалі. Заявник також зазначає, що у ЛКП Рембуд немає іншого власного майна та інших коштів, які б не були власністю громади м. Львова і передані міською радою ЛКП Рембуд та на яке може бути звернене стягнення при примусовому виконанні рішення суду. Крім цього, вказує, що Департаментом житлового господарства та інфраструктури ЛМР, якому підпорядковується ЛКП Рембуд , на даний час вирішується питання по перерахуванню коштів в статутний фонд заявника, за рахунок яких буде виконано рішення суду.

Західний офіс Держаудитслужби заперечив проти відстрочення виконання судового рішення строком на 1 рік, натомість не заперечив проти розстрочення на строк не більше 3 місяців за умови представлення заявником до суду підтверджуючих документів від ЛМР щодо можливого перерахування протягом поточного року коштів в статутний фонд ЛКП Рембуд . На думку позивача, викладену у письмових поясненнях, заявник не достатньо обґрунтував обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим протягом звітного року. Зокрема, відсутність коштів на рахунках станом на січень поточного року і наявність заборгованості ЛМР ради перед ЛКП Рембуд на суму 2 921 106 грн 83 к. (не доплачено в статутний фонд), не свідчить про відсутність таких коштів станом на лютий поточного року або в подальшому про відсутність надходжень коштів від здійснення господарської діяльності підприємством станом на будь-який інший місяць до завершення поточного року .

Представником третьої особи ЛМР подано письмове пояснення, відповідно до якого Департаментом житлового господарства та інфраструктури, якому підпорядковується ЛКП Рембуд , буде вжито усіх необхідних заходів, відповідно до чинного законодавства, для повернення коштів у міській бюджет міста Львова, відповідно до рішення суду. Просить задовольнити заяву про відстрочення виконання рішення повністю.

В судовому засіданні 18.02.2020 заявник та представник третьої особи підтримали заяву про відстрочення виконання рішення, просять задовольнити її в повному обсязі.

Західним офісом Держаудитслужби на електронну адресу суду 17.02.2020 (вх.№651ел) надіслано клопотання про розгляд заяви без участі уповноваженого представника.

Суд дослідив доводи сторін щодо заяви про відстрочення виконання судового рішення та при прийнятті судового рішення керується таким.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 22.10.2019 у справі №1.380.2019.001726 задоволено повністю позов Західного офісу Держаудитслужби та стягнуто з ЛКП Рембуд до міського бюджету м. Львова кошти в сумі 1 006 553 грн 30 к., отриманих ЛКП Рембуд за надання в оренду нежитлових приміщень та не перерахованих до бюджету.

Рішення від 22.10.2019 в апеляційному порядку не оскаржувалось та 26.11.2019 набрало законної сили.

На примусове виконання даного рішення видано виконавчий лист від 10.12.2019 №1.380.2019.001726.

На підставі вказаного виконавчого листа Державним виконавцем Сихівського відділу державної виконавчої служби у місті Львові Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції винесено постанову про відкриття виконавчого провадження від 03.01.2020 №60943186.

Заявник просить відстрочити виконання рішення від 22.10.2019 №1.380.2019.001726 на 1 рік з мотивів відсутності коштів на рахунках підприємства. При цьому, зазначає, що у разі виконання вказаного рішення суду, у підприємства виникне заборгованість по оплаті праці працівникам ЛКП Рембуд .

Судом встановлено, що відповідно до пункту 1.1 Статуту ЛКП Рембуд , підприємство створене Львівською міською радою та підпорядковується Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради, що є представником власника - територіального громади м. Львова і є органом, до сфери управління його входить комунальне підприємство.

В пункті 4.2 Статуту ЛКП Рембуд вказано, що майно підприємства є комунальною власністю громади м. Львова.

Заявником до заяви про відстрочення виконання судового рішення додано фінансовий звіт суб`єкта малого підприємництва від 01.07.2019. Відповідно до цього звіту вартість основних засобів підприємства становить 36 960 300 грн. В тому числі водопровідні мережі Депресивної лійки , власником яких є Львівська міська рада і які передані на баланс ЛКП Рембуд (32 565 700 грн), нерухоме майно, що знаходиться у АДРЕСА_1 по АДРЕСА_2 14 (20 6141 грн), нерухоме майно, що знаходиться у АДРЕСА_1 по АДРЕСА_3 Дністерська, 16 (290 5329 грн), база відпочинку Львів , що знаходиться у смт. Затока, Одеської обл. (45 2652 грн).

Щодо бази відпочинку Львів (смт. Затока, Одеської обл.) заявником пояснено, що все майно знищено при вчиненні кримінального правопорушення місцевими жителями при захопленні земельної ділянки на якій воно було розміщене. На даний час Національною поліцією розслідується кримінальне провадження від 08.04.2016 №42016160000000295 внесене до ЄРДР за частиною другою статті 364 Кримінального кодексу України з приводу злочинних дій Затоківської селищної ради щодо поділу та незаконного відчуження земельних ділянок, позбавлення права користування та ін.

Окрім цього, в Овідіопольському районному суді Одеської області продовжує розглядатись кримінальна справа за обвинуваченням ОСОБА_1 по частині четвертій статті 190, частині четвертій статті 358 Кримінального кодексу України з приводу заволодіння шахрайськими діями бази відпочинку Львів . Існують також і інші кримінальні провадження щодо підпалу та знищення майна бази відпочинку Львів (№12014160240001403, №12014160240001351, №12014160240003174 та 12014160240000053).

Щодо нерухомого майна, що знаходиться у АДРЕСА_1 по АДРЕСА_2 , АДРЕСА_4 та по вул. Дністерська, 16 , то таке передано ЛКП Рембуд на праві повного господарського відання, однак власником цього майна є ЛМР.

Відповідно до частин першої, третьої статті 378 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання.

Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Повідомлені заявником обставини та надані документи (фінансовий звіт, довідки про рахунки та залишок коштів) в сукупності свідчать про відсутність у ЛКП Рембуд коштів на рахунках та власного майна, на яке може бути звернуто стягнення на виконання судового рішення.

Єдиним джерелом надходження коштів для фінансування будівництва ЛКП Рембуд є місцевий бюджет м. Львова, розпорядником якого є ЛМР.

Отже, виконання судового рішення ЛКП Рембуд можливо у разі надходження коштів від ЛМР.

ЛКП Рембуд надано копії звернень від 20.01.2020 та від 14.02.2020 до Департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР та Заступнику міського голови з питань житлово-комунального господарства про вирішення питання збільшення статутного фонду.

На адресу суду від Департаменту житлового господарства та інфраструктури, якому підпорядковується ЛКП Рембуд , надійшов лист №2501-вих-11881 від 18.02.2020, про те, що Департамент вживе усіх необхідних заходівдля повернення коштів у міській бюджет міста Львова, відповідно до рішення суду.

Вказані обставини в сукупності свідчать про наявність об`єктивних обставин, які ускладнюють виконання судового рішення та зумовлюють висновок суду про наявність підстав для надання ЛКП Рембуд відстрочки його виконання.

Відповідно до частини п`ятої статті 378 КАС відстрочення виконання судового рішення не може перевищувати одного року з дня ухвалення рішення, ухвали, постанови.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що заяву ЛКП Рембуд слід задовольнити частково та надати відстрочку виконання рішення суду від 22.10.2019 строком на 6 місяців з дати набрання чинності даної ухвали - до 18.08.2020.

Керуючись ст.ст. 248, 256, 295, 378 Кодексу адміністративного судочинства України суд

у х в а л и в:

Заяву Львівського комунального підприємства Рембуд про відстрочення виконання судового рішення, - задовольнити частково.

Відстрочити виконання рішення суду від 22.10.2019 у справі №1.380.2019.001726 за позовом Західного офісу Держаудитслужби до Львівського комунального підприємства Рембуд , з участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Львівської міської ради про стягнення коштів - до 18.08.2020.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення ухвали. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).

Повний текст ухвали складено 19 лютого 2020 року.

Суддя О.П. Хома

Дата ухвалення рішення18.02.2020
Оприлюднено19.02.2020
Номер документу87674850
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення коштів

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.001726

Ухвала від 18.02.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Рішення від 22.10.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 24.09.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 24.09.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 02.05.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 11.04.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні