Рішення
від 19.02.2020 по справі 540/10/20
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 лютого 2020 р.м. ХерсонСправа № 540/10/20 Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Пекного А.С., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі до Малого колективного підприємства Виробничо-Торгівельна фірма "Еліта-Сервіс" про припинення юридичної особи,

встановив:

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (далі-позивач, ГУ ДПС) звернулось до суду з позовом до Малого колективного підприємства Виробничо-Торгівельна фірма "Еліта-Сервіс" (далі-відповідач, МКП ВТФ ЕЛІТА-СЕРВІС ), в якому просить про припинення юридичної особи.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що стосовно МКП ВТФ ЕЛІТА-СЕРВІС проведено державну реєстрацію змін. Відповідно до внесених змін з 05.02.2019 засновником МКП ВТФ ЕЛІТА-СЕРВІС є ОСОБА_1 . Контролюючим органом встановлено, що вироком Херсонського міського суду Херсонської області від 29.10.2019 по справі №766/10688/19 визнано ОСОБА_1 винним у вчиненні злочину передбаченого ч. 2 ст. 205-1 Кримінального кодексу України, а саме - внесення в документи, які відповідно до закону подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи, завідомо неправдивих відомостей, вчинене за попередньою змовою групою осіб.

Позивач вказує на те, що особи, винні у внесенні до установчих документів або інших документів, що подаються для державної реєстрації, завідомо неправдивих відомостей, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, несуть відповідальність, встановлену законом. З огляду на викладене, ГУ ДПС вбачає підстави для припинення юридичної особи МКП ВТФ ЕЛІТА-СЕРВІС , що і слугувало підставою для звернення до суду з даним позовом.

Ухвалою від 03.01.2020р. вказаний позов залишено без руху з наданням позивачу строку на усунення недоліків. Ухвала суду виконана, недоліки позову усунуті.

Ухвалою від 20.01.2020р. провадження у вказаній справі відкрите, розгляд справи призначений за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Цією ж ухвалою встановлено відповідачу строк для надання відзиву на позову заяву.

Копії ухвали направлені на адреси сторін (згідно даних ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), однак відповідачем поштове відправлення не отримане, з підстав незалежних від суду.

Таким чином, ухала суду від 20.01.2020р., якою відповідач повідомлявся про відкриття провадження у справі, повернута на адресу суду.

На підставі положень п.п.8,11 ст.126 КАС України суд вважає, що відповідач повідомлений про розгляд справи належним чином.

Розглянувши надаявні матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, проаналізувавши норми законодавства які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, судом встановлено наступне.

Мале колективне підприємство Виробничо-Торгівельна фірма "Еліта-Сервіс" (код ЄДРПОУ 21307719) зареєстроване 18.10.1994р., розмір внеску до статутного фонду складає 200 000 грн.

Видами діяльності МКП ВТФ Еліта-Сервіс є: 46.11 Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами, 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин, 46.23 Оптова торгівля живими тваринами, 46.32 Оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах, 73.11 Рекламні агентства, 73.12 Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації.

Керівником є Письменний Станіслав Анатолійович.

Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містить наступні дані про реєстраційні дії стосовно МКП ВТФ Еліта-Сервіс :

Включення відомостей про юридичну особу; 25.03.2008 14991200000009649; ОСОБА_2 ; Виконавчий комітет Херсонської міської ради

Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах; 19.08.2008 14991070002009649; Андрєєва Олена Вікторівна; Виконавчий комітет Херсонської міської ради; зміна додаткової інформації

Підтвердження відомостей про юридичну особу; 17.09.2012 14991060003009649; ОСОБА_2 ; Виконавчий комітет Херсонської міської ради; зміна додаткової інформації

Підтвердження відомостей про юридичну особу; 26.12.2012 14991060004009649; ОСОБА_2 ; Виконавчий комітет Херсонської міської ради; зміна додаткової інформації

Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах; 13.06.2013 14991070005009649; Морозова Ольга Вячеславівна; Виконавчий комітет Херсонської міської ради; зміна видів діяльності

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи; 16.09.2014 14991050006009649; ОСОБА_3 Володимир Анатолійович; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна статутного або складеного капіталу, зміна складу або інформації про засновників

Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах; 16.09.2014 14991070007009649; Сидоров Володимир Анатолійович; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна місцезнаходження, зміна керівника юридичної особи, зміна складу підписантів

Підтвердження відомостей про юридичну особу; 01.12.2014 14991060008009649; ОСОБА_4 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна додаткової інформації

Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах; 01.12.2014 14991070009009649; ОСОБА_3 Володимир ОСОБА_5 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна видів діяльності, зміна додаткової інформації

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи; 05.12.2014 14991050010009649; ОСОБА_4 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна місцезнаходження

Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах; 20.04.2015 14991070011009649; Андрєєва Олена Вікторівна; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна додаткової інформації, зміна керівника юридичної особи

Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах; 21.05.2015 14991070012009649; Бондаренко Дмитро ОСОБА_6 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна додаткової інформації

Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах; 18.06.2015 14991070014009649; Павлюченко Олег Юрійович; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна керівника юридичної особи, зміна складу підписантів

Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах; 24.07.2015 14991070015009649; Павлюченко Олег ОСОБА_7 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна видів діяльності

Внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою; 03.08.2015 14991430016009649; ОСОБА_2 ; Херсонська міська рада Херсонської області

Підтвердження відомостей про юридичну особу; 06.08.2015 14991060017009649; ОСОБА_8 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна додаткової інформації

Підтвердження відомостей про юридичну особу; 07.09.2015 14991060018009649; ОСОБА_8 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна додаткової інформації

Підтвердження відомостей про юридичну особу; 21.09.2015 14991060019009649; ОСОБА_9 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна додаткової інформації

Підтвердження відомостей про юридичну особу; 24.09.2015 14991060020009649; ОСОБА_9 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна додаткової інформації

Підтвердження відомостей про юридичну особу; 29.09.2015 14991060021009649; ОСОБА_10 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна додаткової інформації

Підтвердження відомостей про юридичну особу; 06.10.2015 14991060022009649; ОСОБА_9 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна додаткової інформації

Підтвердження відомостей про юридичну особу; 16.10.2015 14991060023009649; ОСОБА_9 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна додаткової інформації

Підтвердження відомостей про юридичну особу; 21.10.2015 14991060024009649; ОСОБА_9 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна додаткової інформації

Підтвердження відомостей про юридичну особу; 28.10.2015 14991060025009649; ОСОБА_9 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна додаткової інформації

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи; 27.09.2016 14991050027009649; ОСОБА_3 Володимир Анатолійович; Херсонська міська рада Херсонської області; інші зміни

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи; 19.01.2017 14991050028009649; ОСОБА_4 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна видів діяльності, зміна складу або інформації про засновників

Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах; 23.05.2017 14991070029009649; Сидоров Володимир Анатолійович; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна місцезнаходження

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи; 26.05.2017 14991050030009649; ОСОБА_3 Володимир ОСОБА_5 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна статутного або складеного капіталу, зміна складу або інформації про засновників

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи; 29.05.2017 14991050031009649; ОСОБА_4 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна статутного або складеного капіталу, зміна складу або інформації про засновників

Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах; 15.08.2017 14991070033009649; ОСОБА_2 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна видів діяльності

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи; 05.02.2019 14991050034009649; ОСОБА_4 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна складу або інформації про засновників

Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах; 05.02.2019 14991070035009649; Сидоров Володимир ОСОБА_5 ; Херсонська міська рада Херсонської області; зміна додаткової інформації, зміна керівника юридичної особи, зміна складу підписантів.

Судом також установлено, що відповідно до вироку Херсонського міського суду Херсонської області від 29.10.2019р. у справі №766/10688/19 затверджена угода про визнання винуватості ОСОБА_1 у вчиненні злочину, передбаченого ст.205-1 ч. 2 КК України, укладена 26.07.2019. Визнано винним ОСОБА_1 у вчиненні злочину, передбаченого ст.205-1 ч.2 КК України та призначено покарання у вигляді обмеження волі строком на 3 роки, без позбавлення права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю.

Вказаним вироком суду встановлено, що 25.01.2019 ОСОБА_1 перебуваючи у м. Херсоні, за не встановленою адресою, у не встановлений точний час, умисно, на виконання злочинної змови із особою на ім`я ОСОБА_11 , достовірно знаючи, що статутний капітал юридичної особи ним не формувався та юридична особа перереєструється на нього без мети здійснення статутної діяльності, а лише з метою отримання грошової винагороди, підписав документи, які йому надав чоловік на ім`я ОСОБА_11 , чим вніс завідомо неправдиві відомості до офіційних документів, які відповідно до закону подаються для проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, а саме:

- до протоколу №15 загальних зборів учасників МКП ВТФ Еліта-Сервіс від 25.01.2019 про зміну у складі учасників МКП ВТФ Еліта-Сервіс , перерозподіл часток статутного фонду МКП ВТФ Еліта-Сервіс , про внесення змін, прийняття та затвердження нової редакції статуту МКП ВТФ Еліта-Сервіс , про зміну керівника МКП ВТФ Еліта-Сервіс

- до Статуту МКП ВТФ Еліта-Сервіс (код ЄДРПОУ 21307719) від 25.01.2019 про те, що основна мета підприємства отримання прибутку в процесі здійснення підприємницької діяльності, що ним сформовано частку у статутному капітал у розмірі 100000 (сто тисяч) грн., що не відповідає дійсності.

У подальшому зазначені завідомо неправдиві документи на виконання злочинної змови із не встановленою особою на ім`я Дмитро, були подані ОСОБА_12 , який не був обізнаний про злочинну діяльність останніх, до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців Херсонської міської ради у м.Херсоні, за адресою: м.Херсон, вул. Суворова,29 для проведення реєстраційної дії Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи МКП ВТФ Еліта-Сервіс .

Вирок суду набрав законної сили 29.11.2019 року.

05 лютого 2019 р. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесені записи про державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи (зміна складу або інформації про засновників) та внесені зміни до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах (зміна додаткової інформації, зміна керівника юридичної особи, зміна складу підписантів).

З метою усунення порушень, що відбулися під час державної реєстрації МКП ВТФ ЕЛІТА-СЕРВІС позивач вважає за необхідне припинити його юридичну особу, у зв`язку із чим і звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку законності позовних вимог податкового органу, суд враховує наступні обставини та приписи законодавства.

Підпунктом 20.1.37 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України (далі-ПК України)встановлено, що контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою - підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб`єктів господарювання.

Положеннями п.67.2 ст.67 ПК України передбачено, що контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо:

припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців;

відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців;

скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об`єднання, професійної спілки, її організації або об`єднання, політичної партії, організації роботодавців, об`єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом (п.4 ст.1 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців ).

Відповідно до ст.ст.2, 3 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців відносини, що виникають у сфері державної реєстрації, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону. Дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців.

Відповідно до положень ст. 3 Господарського кодексу України (ГК України) під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб`єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність.

Господарська діяльність, що здійснюється для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою одержання прибутку, є підприємництвом, а суб`єкти підприємництва - підприємцями. Господарська діяльність може здійснюватись і без мети одержання прибутку (некомерційна господарська діяльність).

Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб`єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку (ст.42 ГК України).

Положеннями ст.55-1 ГК України встановлені ознаки фіктивності, що дають підстави для звернення до суду про припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичною особою - підприємцем, в тому числі визнання реєстраційних документів недійсними, а саме:

зареєстровано (перереєстровано) на недійсні (втрачені, загублені) та підроблені документи;

незареєстровано у державних органах, якщо обов`язок реєстрації передбачено законодавством;

зареєстровано (перереєстровано) у органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління підставним (неіснуючим), померлим, безвісти зниклим особам або таким особам, що не мали наміру провадити фінансово-господарську діяльність або реалізовувати повноваження;

зареєстровано (перереєстровано) та проваджено фінансово-господарську діяльність без відома та згоди його засновників та призначених у законному порядку керівників.

Таким чином, ст. 55-1 ГК України містить ознаки (критерії), за якими юридична особа чи діяльність фізичної особи-підприємця можуть бути визнані фіктивними, тобто такими, в яких зовнішня організаційно-правова форма не відповідає її суті та меті створення. Ознаки фіктивності мають бути доведені належними, допустимими і достовірними доказами.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 05.02.2019 року у справі № 826/25343/15 (№К/9901/31854/18).

Відповідно до ч. 6 ст. 78 КАС України обставини, вирок суду в кримінальному провадженні, ухвала про закриття кримінального провадження і звільнення особи від кримінальної відповідальності або постанова суду у справі про адміністративне правопорушення, які набрали законної сили, є обов`язковими для адміністративного суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, стосовно якої ухвалений вирок, ухвала або постанова суду, лише в питанні, чи мали місце ці дії (бездіяльність) та чи вчинені вони цією особою.

Як уже було зазначено вище, вироком Херсонського міського суду Херсонської області у справі №766/10688/19 встановлено внесення завідомо неправдивих відомостей до установчих документів Малого колективного підприємства Виробничо-Торгівельна фірма "Еліта-Сервіс", які відповідно до закону подаються для проведення державної реєстрації юридичних осіб, а отже убачаються ознаки фіктивності, що дають підстави для звернення до суду про припинення юридичної особи.

Установчий документ юридичної особи, згідно положень ст.1 Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців це установчий акт, статут, програма політичної партії, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо.

Приписами ч.1 ст.238 Господарського кодексу України визначено, що за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб`єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції, тобто заходи організаційно-правового або майнового характеру, спрямовані на припинення правопорушення суб`єкта господарювання та ліквідацію його наслідків.

Так, згідно ч.1 ст.247 Господарського кодексу України у випадках, встановлених законом, до суб`єкта господарювання може бути застосовано адміністративно-господарську санкцію у вигляді його ліквідації за рішенням суду.

Відповідно до ч.1 ст.104 ЦК України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.

Положеннями ст.110 ЦК України передбачено, що юридична особа ліквідується, зокрема, за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, за позовом учасника юридичної особи або відповідного органу державної влади; за рішенням суду про ліквідацію юридичної особи в інших випадках, встановлених законом, - за позовом відповідного органу державної влади.

За приписами п.2 ч.1 ст.25 Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження", зокрема, щодо припинення юридичної особи, що не пов`язано з банкрутством юридичної особи.

Відповідно до п.2 ч.6 ст.25 Закону № 755-IV спрощена процедура державної реєстрації припинення юридичної особи шляхом її ліквідації проводиться, зокрема, на підставі судового рішення про припинення юридичної особи, не пов`язаного з банкрутством юридичної особи, якщо таке рішення прийнято судом після 1 липня 2004 року, і в разі якщо голова ліквідаційної комісії з припинення юридичної особи або ліквідатор юридичної особи протягом трьох років з дати оприлюднення повідомлення про постановлення судового рішення про припинення юридичної особи, не пов`язаного з банкрутством юридичної особи, не надав суб`єкту державної реєстрації документи, необхідні для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

Статтею 90 КАС України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили.

Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Відповідно до ч. 1, 2, 3 ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Статтею 77 КАС України, встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Позивач надав суду достатньо належних та допустимих доказів, які обґрунтовують правомірність заявлених позовних вимог.

З огляду на викладене, суд дійшов до висновку про задоволення позову.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Адміністративний позов Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі до Малого колективного підприємства Виробничо-Торгівельна фірма "Еліта-Сервіс" про припинення юридичної особи задовольнити.

Припинити юридичну особу - Мале колективне підприємство Виробничо-Торгівельна фірма "Еліта-Сервіс" (73000, м.Херсон, вул.Комкова, 89, оф.3 код ЄДРПОУ 21307719).

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя А.С. Пекний

кат. 111040300

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.02.2020
Оприлюднено19.02.2020
Номер документу87675713
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/10/20

Рішення від 19.02.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

Ухвала від 20.01.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

Ухвала від 03.01.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні