Рішення
від 11.02.2020 по справі 911/2106/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"11" лютого 2020 р. м. Київ Справа № 911/2106/19

Суддя Господарського суду Київської області Подоляк Ю.В., за участю секретаря судового засідання Руденко Н.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи

за позовом Щасливської сільської ради доТовариства з обмеженою відповідальністю Київська Русь, XXI століття провнесення змін до договору оренди земельної ділянки за участю представників: позивача:Поліщук І.А. - адвокат, ордер КВ № 415593 відповідача:Журавель Р.О. - адвокат, дов. від 01.04.2019 суть спору:

До Господарського суду Київської області надійшла позовна заява Щасливської сільської ради (далі - позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю Київська Русь, XXI століття (далі - відповідач) про внесення змін до договору від 08.02.2003 № 36, укладеного між сторонами у справі, посвідченого приватним нотаріусом Бориспільського районного нотаріального округу Київської області Кузьмиченко А.П., зареєстрованого в реєстрі за № 453, виклавши частину 1 пункту 2.3 розділу 2 договору в такій редакції: Грошова плата в розмірі 489523,09 грн. за поточний рік, що складає 10% від нормативно грошової оцінки землі та становить 40793,59 грн. за кожний місяць (із розрахунку 40793,59 грн. х 12 місяців), вноситься на розрахунковий рахунок власника землі № 33213812010123, в Казначейство України, МФО 899998, ЄДРПОУ 38007070, Одержувач: Бориспільське УК с. Щасливе. .

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на ухилення відповідача від внесення змін до договору оренди земельної ділянки щодо розміру річної орендної плати за землю у відповідності до рішення Щасливської сільської ради Про встановлення орендної плати за оренду земельних ділянки із організаціями на 2009 рік від 13.11.2008 № 463.2-24-V, Податкового кодексу України та нової нормативно-грошовою оцінки землі.

До початку розгляду справи по суті від відповідача надійшло клопотання від 30.09.2019 про витребування доказів у позивача, в задоволені якого судом відмовлено, про що судом відображено в протоколі судового засідання від 24.12.2019 у даній справі, з мотивів його необґрунтованості та безпідставності. Крім того, суд зазначає, що докази, які відповідач просив витребувати, надані позивачем та містяться в матеріалах справи.

До початку розгляду справи по суті від відповідача надійшло клопотання від 05.12.2019 про зупинення провадження у даній справі до вирішення пов`язаної з нею іншої справи, що розглядається іншим судом. Подане клопотання мотивоване тим, що є невирішений спір у справі № 911/2107/19 за позовом Щасливської сільської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю Київська Русь, XXI століття про припинення договору від 08.02.2003 № 36 та зобов`язання передати земельну ділянку.

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 227 Господарського процесуального кодексу України суд зобов`язаний зупинити провадження у справі у випадках об`єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об`єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.

В задоволені поданого клопотання про зупинення провадження у справі судом відмовлено, про що судом відображено в протоколі судового засідання від 24.12.2019 у даній справі, з мотивів його необґрунтованості, недоведеності та безпідставності, позаяк відсутня неможливість розгляду цієї справи до вирішення іншої справи та зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.

Ухвалою Господарського суду Київської області від 24.12.2019 у даній справі закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 21.01.2020.

Після закриття підготовчого засідання на адресу суду від представника позивача Пілягіна О.В. надійшли додаткові письмові пояснення від 20.01.2020 та заява від 20.01.2020 про долучення доказів.

Згідно з приписами пп. 11 п. 16-1 Перехідні положення Конституції України представництво органів державної влади та органів місцевого самоврядування в судах здійснюється з 1 січня 2020 року. виключно прокурорами або адвокатами.

Відповідно до ч. 4 ст. 60 Господарського процесуального кодексу України повноваження адвоката як представника підтверджуються довіреністю або ордером, виданим відповідно до Закону України Про адвокатуру та адвокатську діяльність .

Згідно з ч. 9 ст. 60 Господарського процесуального кодексу України у разі подання представником до суду заяви, скарги, клопотання він додає довіреність або інший документ, що посвідчує його повноваження, якщо в справі немає підтвердження такого повноваження на момент подання відповідної заяви, скарги, клопотання.

Подані додаткові письмові пояснення від 20.01.2020 та заява від 20.01.2020 про залучення доказів підписані представником Щасливської сільської ради Пілягіним О.В., в той же час, в порушення вищевказаних вимог до поданих матеріалів не додано доказів в підтвердження наявності у фізичної особи Пілягіна О.В. статусу адвоката та повноважень адвоката як представника Щасливської сільської ради, у зв`язку з чим зазначені письмові пояснення та заява не приймаються судом до уваги.

Після закриття підготовчого засідання на адресу суду від позивача надійшли письмові пояснення від 06.02.2020, в яких він просить суд визначити причини пропуску поважними та вирішити питання про поновлення пропущеного процесуального строку для подачі до суду доказів у справі, які додані до заяви від 20.01.2020. Розглянувши подані письмові пояснення від 06.02.2020, суд відмовляє в поновленні пропущеного процесуального строку для подачі до суду доказів у справі, які додані до заяви від 20.01.2020, позаяк така заява подана особою, яка не підтвердила свої повноваження.

Присутній в судовому засіданні представник позивача повністю підтримав позовні вимоги та просив суд їх задовольнити з мотивів, викладених в позові.

Присутній в судовому засіданні представник відповідача проти позовних вимог заперечив з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву, які зводяться до того, що звернення з даним позовом є передчасним, оскільки позивачем не дотримано порядку визначеного ст. 188 Господарського кодексу України щодо внесення змін до договору, позаяк ним зменшено строк для надання відповіді на пропозицію про зміну умов договору.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, присутніх в судовому засіданні, дослідивши докази та оцінивши їх в сукупності, суд -

встановив:

Між сторонами у справі було укладено договір від 08.02.2003 № 36 (далі - договір), відповідно до умов якого позивач - орендодавець надає, а відповідач - орендар приймає в строкове, платне володіння і користування земельну ділянку загальною площею 2,1356 га земель громадського призначення, яка знаходиться в адмінмежах Щасливської сільської ради, Бориспільського району, Київської області, в межах с. Щасливе, Бориспільського району, Київської області (п. 1, 3 договору).

Відповідно до п. 4 договору грошова оцінка земельної ділянки становить 198462,38 грн.

Згідна п. 2.1 договору земельна ділянка передається в оренду під розміщення оздоровчо-житлового комплексу.

Договір укладається на термін 49 років, починаючи з дати його реєстрації (п. 2.2 договору).

У відповідності до п. 2.3 договору грошова плата в розмірі 3900 грн. за поточний рік, що становить 325 грн. за кожний місяць (із розрахунку 325 грн. х 12 місяців) вносить на розрахунковий рахунок власника землі № 25556501, в АППБ Аваль м. Борисполя, МФО 321789. У розмір орендної плати входить податок на землю в розмірі 1984,61 грн. за поточний рік. Розмір орендної плати щорічно переглядається у випадках і з моменту: зміни умов господарювання, передбачених договором; підвищення цін, тарифів тощо, у тому числі внаслідок інфляційних процесів; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документально; збільшення розмірів ставки земельного податку; в інших випадках, передбачених законодавчими актами України.

Пунктом 3.1 договору передбачено право орендодавця вимагати від орендаря збільшення розмірів орендної плати у разі збільшення відповідно до законодавства України розмірів земельного податку та з інших мотивів, визначених у пунктів 2.3 цього договору.

У п. 4 договору сторони домовились, що зміна умов договору можлива за взаємною згодою сторін. Будь-які зміни або доповнення до цього договору здійснюються у письмовій формі та підписуються належним чином уповноваженими представниками сторін у разі, якщо з будь-яких причин будь-які положення цього договору є недійсними, недіючими, незаконними або такими, що не мають юридичної сили, це не влипає на дійсність або юридичну силу будь-якого або усіх інших положень цього договору. В разі відсутності взаємної згоди сторін щодо зміни умов цього договору, ці питання вирішуються у судовому порядку.

Зазначений договір посвідчений приватним нотаріусом Бориспільського районного нотаріального округу Київської області Кузьмиченко А.П. та зареєстрований в реєстрі за № 453.

Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 02.05.2019 № 165313534, завірена копія якого залучена до матеріалів справи, за відповідачем зареєстровано право оренди земельної ділянки площею 2,1356 га з кадастровим номером 3220888001:01:004:0115, яка знаходиться в Київської області, Бориспільський район, с. Щасливе, цільове призначення: для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови.

Рішенням Щасливської сільської ради Про встановлення орендної плати за оренду земельних ділянки із організаціями на 2009 рік від 13.11.2008 № 463.2-24-V, завірена копія якого залучена до матеріалів справи, встановлено з 01.01.2009 всім підприємствам, які орендують земельні ділянки несільськогосподарського призначення комунальної власності річну орендну плату в розмірі десять відсотків від нормативної грошової оцінки землі.

Згідно витягу Головного управління Держгеокадастру у Київської області із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 22.05.2019 № 5793, завірена копія якого залучена до матеріалів справи, нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 3220888001:01:004:0115, яка розташована в Київській області, Бориспільський район, с. Щасливе становить 4895230,86 грн.

З метою приведення умов договору у відповідність до рішення Щасливської сільської ради Про встановлення орендної плати за оренду земельних ділянки із організаціями на 2009 рік від 13.11.2008 № 463.2-24-V, Податкового кодексу України та нової нормативно-грошовою оцінки землі, позивач листом від 02.07.2019 № 02-14/796-1 звернувся до відповідача про внесення змін до договору оренди земельної ділянки в частині розміру орендної плати шляхом укладення додаткової угоди, проект якої додано до вказаного листа. Надіслання вказаної кореспонденції підтверджується описом вкладення від 01.08.2019 та фіскальним чеком Укрпошта від 01.08.2019, завірені копії яких залучені до матеріалів справи.

Разом з тим, відповідач додаткову угоду не підписав, протокол розбіжностей не склав.

Оскільки відповідні зміни до вказаного договору оренди земельної ділянки сторонами договору не внесені, то, на думку позивача є всі підстави щодо внесення зазначених змін до договору оренди земельної ділянки в частині зміни розміру орендної плати за рішенням суду, у зв`язку з чим він звернувся з даним позовом до суду.

За договором найму (оренди) земельної ділянки наймодавець зобов`язується передати наймачеві земельну ділянку на встановлений договором строк у володіння та користування за плату. Відносини щодо найму (оренди) земельної ділянки регулюються законом (ст. 792 Цивільного кодексу України).

Відповідно до ст. 13 Закону України Про оренду землі договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Істотними умовами договору оренди землі, зокрема, є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату (ч. 1 ст. 15 Закону України Про оренду землі у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).

Згідно ст. 21 Закону України Про оренду землі (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Статтею 288 Податкового кодексу України встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: не може бути меншою за розмір земельного податку: для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки; для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено, - у розмірі не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області; не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Базою оподаткування відповідно до ст. 271 Податкового кодексу України є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого розділом XIII вказаного кодексу.

Відповідно до ст. 289 Податкового кодексу України та ч. 1 ст. 13 Закону України Про оцінку земель для визначення розміру податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності проводиться та використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок, яка являє собою капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами (ст. 1 Закону України Про оцінку земель ).

Таким чином, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.

Згідно ст. 30 Закону України Про оренду землі зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Згідно ч. 1- 4 ст. 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.

Згідно ч. 1, 2 ст. 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Згідно з п. 34, 35 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні (у редакції, чинній на час прийняття рішення Щасливської сільської ради Про встановлення орендної плати за оренду земельних ділянки із організаціями на 2009 рік від 13.11.2008 № 463.2-24-V) виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин; затвердження відповідно до закону ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, що є у власності відповідних територіальних громад.

Відповідно до приписів ч. 5 ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні (у редакції, чинній на час прийняття рішення Щасливської сільської ради Про встановлення орендної плати за оренду земельних ділянки із організаціями на 2009 рік від 13.11.2008 № 463.2-24-V) рішення ради нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено більш пізній строк введення цих рішень у дію та такі рішення відповідно до Закону України Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності є регуляторними актами.

Згідно ч. 1, 2 ст. 9 Закону України Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності (у редакції, чинній на час прийняття рішення Щасливської сільської ради Про встановлення орендної плати за оренду земельних ділянки із організаціями на 2009 рік від 13.11.2008 № 463.2-24-V) кожен проект регуляторного акта оприлюднюється з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань. Про оприлюднення проекту регуляторного акта з метою одержання зауважень і пропозицій розробник цього проекту повідомляє у спосіб, передбачений статтею 13 цього Закону.

Відповідно до ч. 5 ст. 12 Закону України Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності (у редакції, чинній на час прийняття рішення Щасливської сільської ради Про встановлення орендної плати за оренду земельних ділянки із організаціями на 2009 рік від 13.11.2008 № 463.2-24-V) регуляторні акти, прийняті органами та посадовими особами місцевого самоврядування, офіційно оприлюднюються в друкованих засобах масової інформації відповідних рад, а у разі їх відсутності - у місцевих друкованих засобах масової інформації, визначених цими органами та посадовими особами, не пізніш як у десятиденний строк після їх прийняття та підписання.

Статтею 21 Закону України Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації діяльність місцевих органів державної влади та органів місцевого самоврядування висвітлюється в друкованих засобах масової інформації регіональної та місцевої сфери розповсюдження на умовах, визначених у договорах між цими органами і редакціями зазначених друкованих засобів масової інформації.

У відповідності до ст. 22 Закону України Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації (у редакції, чинній на час прийняття рішення Щасливської сільської ради Про встановлення орендної плати за оренду земельних ділянки із організаціями на 2009 рік від 13.11.2008 № 463.2-24-V) рішення органів місцевого самоврядування, інші нормативно-правові акти публікуються в офіційних виданнях (відомостях, бюлетенях, збірниках, інформаційних листках тощо) та друкованих засобах масової інформації відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Отже, офіційне оприлюднення, опублікування нормативного акта органу місцевого самоврядування є законодавчо встановленою процедурою, необхідною для набрання ним чинності.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Великої Палати Верховного Суду від 08.05.2018 у справі № 461/8220/13-а.

Рішення Щасливської сільської ради Про встановлення орендної плати за оренду земельних ділянки із організаціями на 2009 рік від 13.11.2008 № 463.2-24-V є нормативно-правовим регуляторним актом, оскільки прийняте уповноваженим органом суб`єкта владних повноважень, поширюється на невизначене коло осіб (визначає лише коло суб`єктів на які поширюється його дія, однак жодним чином не персоніфікує їх) та встановлює обов`язковий відсоток з річної орендної плати за оренду земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності.

Всупереч вказаним вище положень законодавства, рішення Щасливської сільської ради Про встановлення орендної плати за оренду земельних ділянки із організаціями на 2009 рік від 13.11.2008 № 463.2-24-V не було оприлюднене у визначений законом спосіб в друкованих засобах масової інформації, доказів протилежного позивач суду не надав.

Таким чином, вказане рішення не набрало чинності у відповідності до положень ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , а тому не є обов`язковим для виконання та не може породжувати жодних правових наслідків, у тому числі у вигляді внесення змін до договору оренди в частині встановлення відповідачу орендної плати у розмірі 10% від нової нормативно-грошової оцінки земельної ділянки у судовому порядку, доказів протилежного суду не надано.

Інших доказів, які б підтверджували необхідність встановлення орендної плати за орендовану земельну ділянку відповідачем саме у розмірі 10% від нової нормативно-грошової оцінки земельної ділянки за рішенням суду та обов`язок відповідача зі сплати орендної плати у розмірі 10% від нової нормативно-грошової оцінки земельної ділянки, суду не надано.

Таким чином, позивач не довів наявність визначених законом підстав для внесення змін до договору за рішенням суду.

Відповідно до законодавства України, визначення розміру орендної плати є правом орендодавця, а її погодження - правом сторін (аналогічна правова позиція викладена в постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 17.10.2019 у справі № 922/53/19).

За відсутності відповідного договірного чи законодавчого обґрунтування внесення відповідних змін у судовому порядку та за відсутності згоди іншої сторони в позові слід відмовити (аналогічна правова позиція викладена в постанові Великої Палати Верховного Суду від 12.02.2019 у справі № 914/22649/17).

З огляду на зазначене та враховуючи те, що рішення Щасливської сільської ради Про встановлення орендної плати за оренду земельних ділянки із організаціями на 2009 рік від 13.11.2008 № 463.2-24-V не було оприлюднене у визначений законом спосіб, факт набрання ним чинності не було доведено під час розгляду даної справи, вказане рішення не може породжувати жодних правових наслідків, у тому числі у вигляді внесення змін до договору оренди в частині встановлення відповідачу орендної плати у розмірі 10% від нової нормативно-грошової оцінки земельної ділянки у судовому порядку, суд приходить до висновку про недоведеність та безпідставність позовних вимог, у зв`язку з чим відмовляє в їх задоволенні.

Відшкодування судових витрат відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України покладається судом на позивача.

Керуючись ст. 129 1 Конституції України, ст.ст. 13, 74, 123, 129, 232-233, 236-238, 240 Господарського процесуального кодексу України, суд

вирішив:

В позові Щасливської сільської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю Київська Русь, XXI століття про внесення змін до договору від 08.02.2003 № 36, укладеного між сторонами у справі, посвідченого приватним нотаріусом Бориспільського районного нотаріального округу Київської області Кузьмиченко А.П., зареєстрованого в реєстрі за № 453, відмовити повністю.

Дане рішення господарського суду Київської області набирає законної сили у строк та порядку передбаченому ст. 241 ГПК України та може бути оскаржено у строк визначений ст. 256 ГПК України в порядку передбаченому ст. 257 ГПК України з врахуванням пп. 17.5 п. 17 ч. 1 розділу ХІ Перехідні положення ГПК України.

Дата складання та підписання повного тексту рішення 19.02.2020.

Суддя Ю.В. Подоляк

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення11.02.2020
Оприлюднено21.02.2020
Номер документу87681945
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —911/2106/19

Рішення від 11.02.2020

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Ухвала від 21.01.2020

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Ухвала від 24.12.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Ухвала від 10.12.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Ухвала від 15.11.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Подоляк Ю.В.

Ухвала від 01.10.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Кошик А.Ю.

Ухвала від 17.09.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Кошик А.Ю.

Ухвала від 27.08.2019

Господарське

Господарський суд Київської області

Кошик А.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні