Справа №523/17240/19
Провадження №1-кс/523/703/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМУКРАЇНИ
19.02.2020 Слідчий суддя Суворовського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні, в приміщенні суду подане в кримінальному провадженні №12018160490003757 від 06.08.2018 року клопотання про надання тимчасового доступу до документів,
в с т а н о в и в:
До Суворовського районного суду м. Одеси надійшло клопотання слідчого СВ Суворовського ВП в м. Одесі ГУ НП в Одеській області ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу до документів, який містять охоронювану законом таємницю.
Розгляд клопотання проведено у відсутність прокурора, оскільки будучі належним чином повідомлений про час і місце судового розгляду клопотання, слідчий до суду не прибув, про поважність причин неявки не повідомив. Згідно ч.3 ст.244 КПК України неприбуття особи, яка подала клопотання не перешкоджає розгляду клопотання, у зв`язку з чим фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів у відповідності до ч.4 ст.107 КПК України не здійснювалося.
Вивченням клопотання із долученими до нього додатками встановлено, що згідно інформації ІНФОРМАЦІЯ_1 службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), шляхом зловживання службовим становищем, за результатами капітального ремонту будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , вчинено розкрадання бюджетних коштів у період з 01.01.2018 по 30.04.2018, що належать територіальній громаді м. Одеси.
Також, згідно клопотання, проведеними оперативно - розшуковими заходами встановлено, що а період часу з 2017 року посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) вступили в попередню змову з метою заволодіння грошовими коштами з державного бюджету у великих розмірах, укладали договори, зокрема № 111-17\П від 28.08.2017 року щодо проведення капітального ремонту ІНФОРМАЦІЯ_5 , яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 отримали на банківський рахунок 26 млн.386 тис. грн., в подальшому через мережу пов`язаних юридичних осіб, вказані грошові кошти було конвертовано у готівку та розподілено між посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 , а місцевому бюджету було спричинено збитки. Дана інформація підтверджуються на публічному сайті « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».
Згідно електронної системи публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_7 », у 2018 році між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за результатами публічної закупівлі укладено договір № 36-18/П від 21.05.2018 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти на виконання робіт по капітальному ремонту будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 .
Крім того, під час досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до належним чином завірених копій наступних паперових документів, а також усіх наявних електронних документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_8 , що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 .
Проведення вилучення (виїмки) оригіналів документів також обумовлено тим, що у відповідності до Розділу І Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затверджених наказом Міністерства юстиції України 08.10.1998 № 53/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України 26.12.2012 № 1950/5) визначено, що для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали документів.
Дані документи знаходяться тільки у розпорядженні ІНФОРМАЦІЯ_8 за адресою: АДРЕСА_2 .
Вилучення зазначених у клопотанні документів, необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.
Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя погоджується із суб`єктом клопотання, що надання тимчасового доступу, вилучення вищезазначених даних може стати доказами у кримінальному провадженні, і при цьому отримати такі відомості в інший спосіб неможливо, в зв`язку з чим, вважає можливим внесене клопотання задовольнити.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.163165,369372 КПК України, слідчий суддя,
п о с т а н о в и в :
Клопотання слідчого СВ Суворовського ВП в м. Одесі ГУ НП в Одеській області ОСОБА_3 - задовольнити, надавши дозвіл слідчому слідчого відділу Суворовського ВП в м. Одесі ГУ НП в Одеській області ОСОБА_3 або іншому слідчому Суворовського ВП в м. Одесі ГУ НП в Одеській області, якому доручено проведення досудового розслідування по даному кримінальному провадженню, тимчасовий доступ та можливість вилучити в ІНФОРМАЦІЯ_8 за адресою: АДРЕСА_2 , наступних оригіналів усіх паперових документів, а також усіх наявних електронних документів:
- документів тендерної документації, що стала підставою для укладення договору № 111-17\П від 28.08.2017 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти на виконання робіт по капітальному ремонту будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з усіма доповненнями та додатками, проектно-кошторисної документації по договору № 111-17\П від 28.08.2017; договорів генерального підряду на виконання будівельних робіт по договору № 111-17\П від 28.08.2017 року; актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) з підписами та з зазначенням дат у повному обсязі, а також в електронному вигляді; довідок про вартість виконаних робіт та витрат (форми КБ-3); актів списання будівельних матеріалів (форма М-29); сертифікатів якості, копії рахунків на застосовані будівельні матеріали; товарно-транспортних накладних на використані механізми з машино-змінами; виконавчої документації відповідно до ДБН; актів прихованих робіт по договору № 111-17\П від 28.08.2017; журналу виробництва робіт по договору № 36-18/П від 21.05.2018; журналу технічного нагляду на об`єкти згідно укладеного договору № 111-17\П від 28.08.2017; журналу авторського нагляду; протоколів іспиту будівельних матеріалів згідно з ДБН; документи бухгалтерського обліку, що посвідчують факт оплати робіт; документів щодо проведення робіт згідно договору № 111-17\П від 28.08.2017 у тому числі щодо виконання будівельно-монтажних робіт та усіх інших документів, що складалися за результатами виконання договору № 111-17\П від 28.08.2017;
- положення про ІНФОРМАЦІЯ_8 з усіма доповненнями та змінами; положення про тендерний комітет ІНФОРМАЦІЯ_8 ; перелік осіб із зазначенням повних анкетних даних, які входять (входили) до складу тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_8 за період часу з 01.01.2017 по теперішній час; наказів про призначення на посаду (переведення) осіб, які входять до складу тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_8 ; наказів про включення працівників ІНФОРМАЦІЯ_8 до складу тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_8 за період часу з 01.01.2017 по теперішній час; посадових інструкцій осіб, які входять до складу тендерного комітету за період часу з 01.01.2017 по теперішній час; наказів про призначення на посаду (переведення) головного бухгалтера та бухгалтерів ІНФОРМАЦІЯ_8 ; наказів про призначення (звільнення) голови тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_8 , посадової інструкції голови тендерного комітету, посадової інструкції головного бухгалтера та бухгалтерів ІНФОРМАЦІЯ_8 , наказу про призначення на посаду начальника ІНФОРМАЦІЯ_8 ; контракту укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_9 та начальником ІНФОРМАЦІЯ_10 ; посадової інструкції начальника ІНФОРМАЦІЯ_8 ; переліку осіб із зазначенням їх повних анкетних даних, займаних посад, які здійснюють службову переписку з організаціями, які приймають участь у тендері; осіб, які підписують акти прийому-передачі виконаних робіт прийняття виконаних робіт, згідно укладених договорів; інформаційну картку про відкриті та закриті розрахункові рахунки ІНФОРМАЦІЯ_8 , повні анкетні дані посадової особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка здійснює функції замовника з капітального будівництва, ремонту, реконструкції та реставрації об`єктів житла, охорони здоров`я, освіти, культури, зв`язку, транспорту, торгівлі, соціальної сфери; посадової інструкції посадової особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка здійснює функції замовника з капітального будівництва, ремонту, реконструкції та реставрації об`єктів житла, охорони здоров`я, освіти, культури, зв`язку, транспорту, торгівлі, соціальної сфери; повні анкетні дані та посадову інструкцію посадової особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка розробляє поточні і перспективні програми та плани з капітального будівництва, реставрації, реконструкції та ремонту об`єктів, складає титульні списки об`єктів, та подає їх на затвердження у встановленому порядку; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка відповідає за своєчасність та повноту фінансування проектних та пошукових робіт з будівництва, реставрації, реконструкції та ремонту об`єктів відповідно до титульних списків будов та укладених договорів; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка укладає з проектними організаціями договори на розробку проектно-кошторисної документації та здійснення ними авторського нагляду за будівництвом, реставрацією, реконструкцією та ремонтом; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка передає у встановлені терміни проектним організаціям завдання на проектування, вихідні дані та інші документи, необхідні для виконання проектних та пошукових робіт та розробки проектно-кошторисної документації; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 яка приймає і перевіряє комплектність та якість одержаної від проектних організацій проектно-кошторисної та іншої документації, погоджує і затверджує її у встановленому порядку та передає будівельним організаціям; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка укладає з будівельними організаціями договори на будівництво, реставрацію, реконструкцію та ремонт об`єктів, визначає і погоджує разом з підрядними організаціями, відповідно до діючих документів, ціни на будівництво, реставрацію, реконструкцію та ремонт об`єктів; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 яка забезпечує реєстрацію в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю відповідальних інженерно-технічних працівників, які безпосередньо здійснюють технічний нагляд за будівництвом, реставрацією, реконструкцією та ремонтом об`єктів та одержання дозволу на виконання будівельно-монтажних робіт; переліку осіб та посадових інструкцій осіб із зазначенням повних анкетних даних працівників, які здійснювали технічний нагляд за будівництвом, реставрацією, реконструкцією та ремонтом об`єктів та одержання дозволу на виконання будівельно-монтажних робіт згідно договору № 111-17\П від 28.08.2017; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка здійснює розрахунки з постачальниками за устаткування і матеріали постачання, проведення передмонтажної ревізії устаткування, що знаходиться на складах Управління понад нормативний термін зберігання; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка передає підрядній організації будівельний майданчик, устаткування, що підлягає монтажу, апаратуру і матеріали, забезпечення якими покладено на замовника; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 яка здійснює технічний нагляд за будівництвом, реставрацією, реконструкцією та ремонтом об`єктів, які фінансуються за рахунок бюджетних коштів та інших джерел фінансування та контроль за відповідністю обсягу і якістю виконаних робіт згідно з проектами, технічними умовами, стандартами; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка здійснює перевірку вартості матеріально-технічних ресурсів і інших витрат підрядних і субпідрядних організацій в процесі будівництва, реставрації, реконструкції та ремонту об`єктів; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка надає у визначені терміни, в установленому порядку, відповідним органам звітність з усіх видів діяльності за затвердженими формами; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка здійснює перевірку та затвердження документів, наданих до сплати підрядними організаціями, постачальниками, проектними та іншими організаціями, пов`язаними з виконанням робіт, поставкою продукції та наданням послуг; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка надає на договірних засадах послуги, організаційну, методичну та іншу допомогу підприємствам, організаціям, закладам відповідно до норм діючого законодавства України; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка бере участь у розробці інвестиційних програм та проектів у сфері капітального будівництва, реставрації, реконструкції, ремонту, архітектури та землекористування; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка бере участь у підготовці проектів розпоряджень міського голови, проектів рішень виконкому та міської ради, з питань, що відносяться до компетенції Управління; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка розглядає та здійснює підготовку висновків з техніко-економічних обґрунтувань, інвестиційних проектів та програм у сфері будівництва, реставрації, реконструкції, ремонту та використання міських земель; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка організує та проводить тендери на здійснення капітального будівництва, реставрації, реконструкції та ремонту житла і об`єктів громадського призначення; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка інформує районні адміністрації міської ради заходи, пов`язані з діяльністю Управління, які плануються до виконання на території району; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка розробляла проект робіт, згідно договору № 111-17\П від 28.08.2017, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_8 , що розташовано за адресою: АДРЕСА_2 .
Відповідно до положень ч.1 ст.166 КПК України роз`яснити відповідальній особі, що в разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених документів.
Строк дії ухвали складає один місяць з дня її проголошення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Дата ухвалення рішення | 19.02.2020 |
Оприлюднено | 08.02.2023 |
Номер документу | 87695321 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Суворовський районний суд м.Одеси
Шкуренков М. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні