Ухвала
від 19.02.2020 по справі 523/17240/19
СУВОРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа №523/17240/19

Провадження №1-кс/523/703/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМУКРАЇНИ

19.02.2020 Слідчий суддя Суворовського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні, в приміщенні суду подане в кримінальному провадженні №12018160490003757 від 06.08.2018 року клопотання про надання тимчасового доступу до документів,

в с т а н о в и в:

До Суворовського районного суду м. Одеси надійшло клопотання слідчого СВ Суворовського ВП в м. Одесі ГУ НП в Одеській області ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу до документів, який містять охоронювану законом таємницю.

Розгляд клопотання проведено у відсутність прокурора, оскільки будучі належним чином повідомлений про час і місце судового розгляду клопотання, слідчий до суду не прибув, про поважність причин неявки не повідомив. Згідно ч.3 ст.244 КПК України неприбуття особи, яка подала клопотання не перешкоджає розгляду клопотання, у зв`язку з чим фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів у відповідності до ч.4 ст.107 КПК України не здійснювалося.

Вивченням клопотання із долученими до нього додатками встановлено, що згідно інформації ІНФОРМАЦІЯ_1 службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), шляхом зловживання службовим становищем, за результатами капітального ремонту будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 , вчинено розкрадання бюджетних коштів у період з 01.01.2018 по 30.04.2018, що належать територіальній громаді м. Одеси.

Також, згідно клопотання, проведеними оперативно - розшуковими заходами встановлено, що а період часу з 2017 року посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) вступили в попередню змову з метою заволодіння грошовими коштами з державного бюджету у великих розмірах, укладали договори, зокрема № 111-17\П від 28.08.2017 року щодо проведення капітального ремонту ІНФОРМАЦІЯ_5 , яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 отримали на банківський рахунок 26 млн.386 тис. грн., в подальшому через мережу пов`язаних юридичних осіб, вказані грошові кошти було конвертовано у готівку та розподілено між посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 , а місцевому бюджету було спричинено збитки. Дана інформація підтверджуються на публічному сайті « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».

Згідно електронної системи публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_7 », у 2018 році між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за результатами публічної закупівлі укладено договір № 36-18/П від 21.05.2018 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти на виконання робіт по капітальному ремонту будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 .

Крім того, під час досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до належним чином завірених копій наступних паперових документів, а також усіх наявних електронних документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_8 , що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 .

Проведення вилучення (виїмки) оригіналів документів також обумовлено тим, що у відповідності до Розділу І Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затверджених наказом Міністерства юстиції України 08.10.1998 № 53/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України 26.12.2012 № 1950/5) визначено, що для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали документів.

Дані документи знаходяться тільки у розпорядженні ІНФОРМАЦІЯ_8 за адресою: АДРЕСА_2 .

Вилучення зазначених у клопотанні документів, необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.

Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя погоджується із суб`єктом клопотання, що надання тимчасового доступу, вилучення вищезазначених даних може стати доказами у кримінальному провадженні, і при цьому отримати такі відомості в інший спосіб неможливо, в зв`язку з чим, вважає можливим внесене клопотання задовольнити.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.163165,369372 КПК України, слідчий суддя,

п о с т а н о в и в :

Клопотання слідчого СВ Суворовського ВП в м. Одесі ГУ НП в Одеській області ОСОБА_3 - задовольнити, надавши дозвіл слідчому слідчого відділу Суворовського ВП в м. Одесі ГУ НП в Одеській області ОСОБА_3 або іншому слідчому Суворовського ВП в м. Одесі ГУ НП в Одеській області, якому доручено проведення досудового розслідування по даному кримінальному провадженню, тимчасовий доступ та можливість вилучити в ІНФОРМАЦІЯ_8 за адресою: АДРЕСА_2 , наступних оригіналів усіх паперових документів, а також усіх наявних електронних документів:

- документів тендерної документації, що стала підставою для укладення договору № 111-17\П від 28.08.2017 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти на виконання робіт по капітальному ремонту будівлі та елементів благоустрою прилеглої території ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з усіма доповненнями та додатками, проектно-кошторисної документації по договору № 111-17\П від 28.08.2017; договорів генерального підряду на виконання будівельних робіт по договору № 111-17\П від 28.08.2017 року; актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) з підписами та з зазначенням дат у повному обсязі, а також в електронному вигляді; довідок про вартість виконаних робіт та витрат (форми КБ-3); актів списання будівельних матеріалів (форма М-29); сертифікатів якості, копії рахунків на застосовані будівельні матеріали; товарно-транспортних накладних на використані механізми з машино-змінами; виконавчої документації відповідно до ДБН; актів прихованих робіт по договору № 111-17\П від 28.08.2017; журналу виробництва робіт по договору № 36-18/П від 21.05.2018; журналу технічного нагляду на об`єкти згідно укладеного договору № 111-17\П від 28.08.2017; журналу авторського нагляду; протоколів іспиту будівельних матеріалів згідно з ДБН; документи бухгалтерського обліку, що посвідчують факт оплати робіт; документів щодо проведення робіт згідно договору № 111-17\П від 28.08.2017 у тому числі щодо виконання будівельно-монтажних робіт та усіх інших документів, що складалися за результатами виконання договору № 111-17\П від 28.08.2017;

- положення про ІНФОРМАЦІЯ_8 з усіма доповненнями та змінами; положення про тендерний комітет ІНФОРМАЦІЯ_8 ; перелік осіб із зазначенням повних анкетних даних, які входять (входили) до складу тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_8 за період часу з 01.01.2017 по теперішній час; наказів про призначення на посаду (переведення) осіб, які входять до складу тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_8 ; наказів про включення працівників ІНФОРМАЦІЯ_8 до складу тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_8 за період часу з 01.01.2017 по теперішній час; посадових інструкцій осіб, які входять до складу тендерного комітету за період часу з 01.01.2017 по теперішній час; наказів про призначення на посаду (переведення) головного бухгалтера та бухгалтерів ІНФОРМАЦІЯ_8 ; наказів про призначення (звільнення) голови тендерного комітету ІНФОРМАЦІЯ_8 , посадової інструкції голови тендерного комітету, посадової інструкції головного бухгалтера та бухгалтерів ІНФОРМАЦІЯ_8 , наказу про призначення на посаду начальника ІНФОРМАЦІЯ_8 ; контракту укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_9 та начальником ІНФОРМАЦІЯ_10 ; посадової інструкції начальника ІНФОРМАЦІЯ_8 ; переліку осіб із зазначенням їх повних анкетних даних, займаних посад, які здійснюють службову переписку з організаціями, які приймають участь у тендері; осіб, які підписують акти прийому-передачі виконаних робіт прийняття виконаних робіт, згідно укладених договорів; інформаційну картку про відкриті та закриті розрахункові рахунки ІНФОРМАЦІЯ_8 , повні анкетні дані посадової особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка здійснює функції замовника з капітального будівництва, ремонту, реконструкції та реставрації об`єктів житла, охорони здоров`я, освіти, культури, зв`язку, транспорту, торгівлі, соціальної сфери; посадової інструкції посадової особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка здійснює функції замовника з капітального будівництва, ремонту, реконструкції та реставрації об`єктів житла, охорони здоров`я, освіти, культури, зв`язку, транспорту, торгівлі, соціальної сфери; повні анкетні дані та посадову інструкцію посадової особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка розробляє поточні і перспективні програми та плани з капітального будівництва, реставрації, реконструкції та ремонту об`єктів, складає титульні списки об`єктів, та подає їх на затвердження у встановленому порядку; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка відповідає за своєчасність та повноту фінансування проектних та пошукових робіт з будівництва, реставрації, реконструкції та ремонту об`єктів відповідно до титульних списків будов та укладених договорів; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка укладає з проектними організаціями договори на розробку проектно-кошторисної документації та здійснення ними авторського нагляду за будівництвом, реставрацією, реконструкцією та ремонтом; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка передає у встановлені терміни проектним організаціям завдання на проектування, вихідні дані та інші документи, необхідні для виконання проектних та пошукових робіт та розробки проектно-кошторисної документації; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 яка приймає і перевіряє комплектність та якість одержаної від проектних організацій проектно-кошторисної та іншої документації, погоджує і затверджує її у встановленому порядку та передає будівельним організаціям; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка укладає з будівельними організаціями договори на будівництво, реставрацію, реконструкцію та ремонт об`єктів, визначає і погоджує разом з підрядними організаціями, відповідно до діючих документів, ціни на будівництво, реставрацію, реконструкцію та ремонт об`єктів; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 яка забезпечує реєстрацію в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю відповідальних інженерно-технічних працівників, які безпосередньо здійснюють технічний нагляд за будівництвом, реставрацією, реконструкцією та ремонтом об`єктів та одержання дозволу на виконання будівельно-монтажних робіт; переліку осіб та посадових інструкцій осіб із зазначенням повних анкетних даних працівників, які здійснювали технічний нагляд за будівництвом, реставрацією, реконструкцією та ремонтом об`єктів та одержання дозволу на виконання будівельно-монтажних робіт згідно договору № 111-17\П від 28.08.2017; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка здійснює розрахунки з постачальниками за устаткування і матеріали постачання, проведення передмонтажної ревізії устаткування, що знаходиться на складах Управління понад нормативний термін зберігання; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка передає підрядній організації будівельний майданчик, устаткування, що підлягає монтажу, апаратуру і матеріали, забезпечення якими покладено на замовника; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 яка здійснює технічний нагляд за будівництвом, реставрацією, реконструкцією та ремонтом об`єктів, які фінансуються за рахунок бюджетних коштів та інших джерел фінансування та контроль за відповідністю обсягу і якістю виконаних робіт згідно з проектами, технічними умовами, стандартами; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка здійснює перевірку вартості матеріально-технічних ресурсів і інших витрат підрядних і субпідрядних організацій в процесі будівництва, реставрації, реконструкції та ремонту об`єктів; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка надає у визначені терміни, в установленому порядку, відповідним органам звітність з усіх видів діяльності за затвердженими формами; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка здійснює перевірку та затвердження документів, наданих до сплати підрядними організаціями, постачальниками, проектними та іншими організаціями, пов`язаними з виконанням робіт, поставкою продукції та наданням послуг; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка надає на договірних засадах послуги, організаційну, методичну та іншу допомогу підприємствам, організаціям, закладам відповідно до норм діючого законодавства України; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка бере участь у розробці інвестиційних програм та проектів у сфері капітального будівництва, реставрації, реконструкції, ремонту, архітектури та землекористування; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка бере участь у підготовці проектів розпоряджень міського голови, проектів рішень виконкому та міської ради, з питань, що відносяться до компетенції Управління; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка розглядає та здійснює підготовку висновків з техніко-економічних обґрунтувань, інвестиційних проектів та програм у сфері будівництва, реставрації, реконструкції, ремонту та використання міських земель; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка організує та проводить тендери на здійснення капітального будівництва, реставрації, реконструкції та ремонту житла і об`єктів громадського призначення; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка інформує районні адміністрації міської ради заходи, пов`язані з діяльністю Управління, які плануються до виконання на території району; повні анкетні дані та посадову інструкцію особи ІНФОРМАЦІЯ_8 , яка розробляла проект робіт, згідно договору № 111-17\П від 28.08.2017, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_8 , що розташовано за адресою: АДРЕСА_2 .

Відповідно до положень ч.1 ст.166 КПК України роз`яснити відповідальній особі, що в разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Строк дії ухвали складає один місяць з дня її проголошення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

Дата ухвалення рішення19.02.2020
Оприлюднено08.02.2023
Номер документу87695321
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —523/17240/19

Ухвала від 02.07.2020

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Деркачов О. В.

Ухвала від 02.07.2020

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Деркачов О. В.

Ухвала від 23.04.2020

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкуренков М. В.

Ухвала від 16.04.2020

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкуренков М. В.

Ухвала від 30.03.2020

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкуренков М. В.

Ухвала від 24.02.2020

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкуренков М. В.

Ухвала від 24.02.2020

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкуренков М. В.

Ухвала від 19.02.2020

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкуренков М. В.

Ухвала від 19.02.2020

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкуренков М. В.

Ухвала від 19.12.2019

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкуренков М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні