Ухвала
від 17.02.2020 по справі 554/828/20
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 17.02.2020 Справа № 554/828/20

Єдиний унікальний номер справи 554/828/20

Провадження №1-кс/554/2428/2020

У Х В А Л А

іменем України

17 лютого 2020 року м.Полтава

Слідчий суддя Октябрського районного суду м.Полтави ОСОБА_1 при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Полтаві клопотання слідчого Другого слідчого відділу слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Полтаві, ОСОБА_3 , за матеріалами досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за №62019170000001217 від 02.12.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернувся до суду із вказаним клопотанням, у якому просить накласти арешт на майно, а саме:

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи підприємця ОСОБА_4 серії ВОО № 327211 на 1 аркуші.

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи підприємця ОСОБА_4 серії ВОО № 327211 на 1 аркуші.

Витяг з реєстру платників єдиного податку на ФОП ОСОБА_4 від 23.08.2017 № 1704673401355 на 1 аркуші.

Витяг з ЄДРПОУ на ФОП ОСОБА_4 від 12.09.2018 на 1 аркуші.

Витяг з ЄДРПОУ серії НОМЕР_1 на ФОП ОСОБА_5 від 22.02.2011 на 1 аркуші.

Свідоцтво платника єдиного податку на ФОП ОСОБА_4 серії А № 040018 на 1 аркуші.

Повідомлення про взяття на облік ФОП ОСОБА_4 №16967 на 1 аркуші.

Повідомлення фонду соціального страхування №15680 на 1 аркуші.

Страхове свідоцтво фізичної особи підприємця ОСОБА_4 на 1 аркуші.

Повідомлення №9108 на 1 аркуші.

Повідомлення №5649 на 1 аркуші.

Заява про анулювання реєстрації платника ПДВ від 14.03.2017 року на 1 аркуші.

Трудова книжка ОСОБА_4 серії БТ-1 №5739047.

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи підприємця ОСОБА_6 серії ВО2 № 564654 на 1 аркуші.

Витяг з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців ОСОБА_6 серії АБ № 725069 на 1 аркуші.

Свідоцтво платника єдиного податку на ФОП ОСОБА_6 серії А № 040017 на 1 аркуші.

Повідомлення про взяття на облік ФОП ОСОБА_6 на 1 аркуші.

Повідомлення про взяття на облік ФОП ОСОБА_6 №17523 на 1 аркуші.

Страхове свідоцтво фізичної особи підприємця ОСОБА_6 № НОМЕР_2 на 1 аркуші.

Копія паспорта ОСОБА_6 на 5 аркушах.

Копія ідентифікаційного податкового номеру ОСОБА_6 на 1 аркуші.

Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ серії НБ № 208735 на 1 аркуші.

Системний блок чорного кольору.

Рух коштів по розрахунковому рахунку ФОП ОСОБА_4 за 2018 рік на 11 аркушах.

Акт виконаних робіт до договору №210 від 02.05.19 ФОП ОСОБА_7 , замовник ДПП на 1 аркуші.

Акт надання послуг № СВ00002269 ФОП ОСОБА_8 і ДПП на 1 аркуші.

Виписка по банківському рахунку з АТ «АБ «Радабанк», рахунок № НОМЕР_3 за 2018-2019 року на 80 аркушах.

Копія рахунку №003278-18 від 03.04.18 продавець ТОВ ВФ Сервіс і ДПП на 1 аркуші.

Виписка по банківському рахунку з АТ «КБ «Приватбанк», по рахунку ФОП ОСОБА_6 № НОМЕР_4 на 96 аркушах.

Клопотання мотивоване тим, що під час досудового розслідування згідно інформування Дніпропетровського управління ДВБ НП України та інших матеріалів досудового розслідування було встановлено, що упродовж 2017-2019 років службові особи правоохоронних органів Департаменту патрульної поліції НП України, УПП в Дніпропетровській області, ГУНП в Дніпропетровській області, діючи умисно, з метою одержання неправомірної вигоди для себе, а також інших фізичних та юридичних осіб, використовуючи владу та службове становище, всупереч інтересам служби, забезпечили укладання договорів на ремонт службового автотранспорту Національної поліції у м. Дніпро з підконтрольними суб`єктами підприємницької діяльності за завищеними цінами. При цьому обслуговування та ремонт службового автотранспорту здійснюється не в повному обсязі, як передбачено договорами та підписаними актами виконаних робіт згідно виділених на це бюджетних коштів, решта яких розподіляється між учасниками схеми, тим самим державним інтересам було спричинено тяжкі наслідки.

Так, у визначеному Законом України «Про публічні закупівлі»порядкові, Департаментом патрульної поліції на веб-порталі Уповноваженого органу зпитань закупівель (https://prozorro.gov.ua) 24.04.2019 за № UA-2019-04-08-002094-a оприлюднено оголошення про проведення закупівлі товару (код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) на суму 3293 640, 00 грн. за процедурою відкритих торгів шляхом електронного аукціону.

До аукціону допущено наступних учасників: ТОВ «ДНДЗ Трейд», (код ЄРДПОУ 39904695) та ТОВ «Гібрид-севіс», (код ЄРДПОУ 41677814).

Згідно поданих ТОВ «ДНДЗ Трейд» документів для участі у торгах, на вказаному підприємстві працевлаштовано 9 осіб, а саме: ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_4 , ОСОБА_15 , ОСОБА_10 .. Проте, згідно податкової звітності підприємства воно має лише 6 працівників. Адреса для виконання робіт м.Дніпро, вул. Берегова, 153б.

Конкурентом на вказаних електронних торгах було ТОВ «Гібрид-сервіс», яке згідно поданих для участі у закупівлі документів мало 6 працевлаштованих осіб, а саме: ОСОБА_16 , ОСОБА_4 , ОСОБА_11 , ОСОБА_14 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 .. Згідно податкової звітності підприємства воно має лише 1 працівника. Адреса для виконання робіт м.Дніпро, вул. Сухий острів, 53.

Варто звернути увагу на явну пов`язаність вказаних підприємств, так як, в обох зазначені як працівники - ОСОБА_4 , ОСОБА_14 та ОСОБА_11 .. Окрім того, обидва підприємства подавали документацію на електронний аукціон з IP адреси НОМЕР_5 .

За результатами процедури закупівлі Департаментом патрульної поліції України, в особі начальника ОСОБА_19 , із ТОВ «Гібрід-сервіс», в особі директора ОСОБА_4 укладено договір №245 від 17.05.2019 на виконання послуг з технічного обслуговування та ремонту службових автомобілів у місті Дніпро (відповідно до коду CPV код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) на загальну суму 2483960,00 грн. Місцем виконання послуг зазначено сервісний центр ТОВ «Гібрід-сервіс», розташований за адресою м.Дніпро, вул. Сухий острів, 53. Оплата за вказаним договором здійснюється зарахунок коштів субвенції, наданої місцевим бюджетом Дніпровської міської ради. Строк надання послуг до 20.12.2019.

Досудовим розслідуванням встановлено, що заступник начальника ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_20 разом із начальником УПП в Дніпропетровській області ОСОБА_21 , діючи за попередньою змовою групою осіб зі своїм знайомим ОСОБА_4 організував схему розкрадання бюджетних коштів для себе татретіх осіб. Маючи наміри наодержання неправомірної вигоди та стійкі зв`язки в тендерному комітеті Департаменту Патрульної поліції НП України, асаме, з головою комітету начальником ДПП НП України ОСОБА_19 , ОСОБА_20 забезпечує отримання незаконних пільг і переваг на конкурсних торгах групі підприємств створених оточенням ОСОБА_4 , а саме: ТОВ «Гібрид-сервіс» (ЄРДПОУ 41677814), ФОП ОСОБА_4 (ІПН НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_7 ), ТОВ «ДНДЗ Трейд» (ЄРДПОУ 39904695), ФОП ОСОБА_22 (ІПН НОМЕР_8 ).

В ході проведення аналізу веб-порталу https://prozorro.gov.ua, встановлено що в період 2017-2019 років предметом закупівель виступають Послуги зремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання для автопарку Управління патрульної поліції в Дніпропетровській області м. Дніпро (місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: АДРЕСА_1 ) учасниками та переможцями виступають фізичні та юридичні особи підконтрольних структур створених оточенням ОСОБА_20 та ОСОБА_4 .. Сума отриманих бюджетних коштів складає 12889894 грн.

Згідно договору №245 від 17.05.2019 на послуги з технічного обслуговування та ремонту службових автомобілів у місті Дніпро (відповідно до коду CPV код ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) на загальну суму 2483960,00 грн. послуги виконуються у станції технічного обслуговування (далі СТО) ТОВ «Гібрід-сервіс», що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Сухий острів, 53.

Згідно даних веб-порталу «Е-data» за послуги та поточний ремонт службових автомобілів Національної поліції у м.Дніпро відповідно до договору №245 від17.05.2019 за актами №1427-30,32-43 від 28.05.2019, №1444-59 від 28.05.2019, №1410,12-26 від 28.05.2019, №1460-75 від 04.06.2019, №9,1461-64,66-74 від 12.06.2019, №1490-1491 від 27.06.2019, №1475-1479 від 27.06.2019, №1480-1489 від 27.06.2019, №1507-1512 від 08.07.2019, №1513-1518 від 15.07.2019, №1533-1539 від 31.07.2019, №1525-30 від 05.08.2019, №1498-1506 від 05.08.2019, №1519-24,31,32 від 05.08.2019, №1540-1558 від 09.08.2019, №1559-65 від 14.08.2019, №1565,67-79 від 19.08.2019, №1591-95,97 від 30.08.2019, №1580-88 від 30.08.2019, №1598-1612 від 03.09.2019, №1596,1613-1623 від 19.09.2019, №1589,1590,1624-1628 від 23.09.2019, №1629-1637 від 01.10.2019, №1638-1645 від 01.10.2019, №1651-1665 від 16.10.2019, №1646-49,66 від 24.10.2019, №1667-76 від 22.11.2019 на рахунок ТОВ «Гібрід-сервіс» перераховано суму 2483960 грн.

При цьому під час виконання доручення слідчого оперативним підрозділом особистим пошуком встановлено відсутність СТО заадресую: м. Дніпро, вул. Сухий острів, 53, де згідно умов договору №245 в період часу з17.05.2019 по 20.12.2019, повинні були проводитися ремонт та технічне обслуговування мототранспортних засобів ісупутнього обладнання службових автомобілів марки «Toyota» модель «Prius» у кількості 100 автомобілів (всі наявні у м. Дніпро) та інших службових автівок у кількості 12 автомобілів.

Окрім того, в ході візуального огляду території УПП в Дніпропетровській області

(м. Дніпро, площа Троїцька, 2а) встановлено, що на території знаходяться службові автомобілі марки «Toyota» модель «Prius» з ознаками ДТП у кількості 28 шт. та автомобілі «ToyotaPrius» без зовнішніх пошкоджень, але в забрудненому стані (за зовнішніми ознаками тривалий час не використовуються) у кількості 8 шт. Таким чином, автомобілі укількості 36 шт. тривалий час не виїжджали з подвір`я УПП вДніпропетровській області. Отже, бюджетні кошти списуються актами виконаних робіт без фактичного їх виконання в повному обсязі, так як автомобілі не знаходились на території СТО.

Встановлена причетність до схеми злочинної схеми начальника Управління Патрульної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_21 тайого підлеглого - начальника відділу транспортного забезпечення Управління Патрульної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_23 .. Зазначені службові особи здійснюють контроль за виконаними роботами, а саме, підписують та скріпляють печаткою акти виконаних робіт і послуг. Крім того, згідно з технічними вимогами до предмету закупівлі ОСОБА_23 та ОСОБА_21 можуть контролювати виконання робіт шляхом вимоги виконання п. 6 додатку №3 до Документації № UA-2019-04-08-002094-a, а саме: «Повернути Замовнику замінену тазняту Учасником під час ремонту автомобіля(-ів) деталь, у разі наявності письмової заяви Замовника, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту оформлення заяви. Якщо на момент вивозу автомобіля такої заяви ненадходило, через 5 (п`ять) календарних днів згадані вище деталі утилізуються Учасником без попереднього повідомлення Замовника». Використання вказаної можливості надало б змогу впевнитися у заміні деталей згідно актів поданих на підписання.

Начальник відділу транспортного забезпечення Управління Патрульної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_23 за попередньою змовою групою осіб з ОСОБА_4 та ОСОБА_24 (директор ТОВ «ДНДЗ Трейд», близький друг та компаньйон по бізнесу ОСОБА_4 ), зловживаючи своїм службовим становищем, з метою отримання неправомірної вигоди підписав акти виконаних робіт із завідомо неправдивими відомостями стосовно виконаних робіт, що в подальшому надало змогу привласнити бюджетні грошові кошти службовими особами НП України ОСОБА_20 та ОСОБА_21 ..

Під час досудового розслідування попередньо встановлені інші суб`єкти злочинної групи, а саме:

ОСОБА_25 адміністратор та менеджер СТО за адресою м.Дніпро, вул. Берегова, буд. № 153Б (офіційно не працевлаштована), діє за вказівками ОСОБА_4 .. В обов`язки ОСОБА_25 входить: підготовка документації на участь в Публічних закупівлях по всіх зазначених підприємствах; складання оформлення актів виконаних робіт для подальшого підписання та їх облік; спілкування зі службовими особами тендерного комітету ДПП НП України; виконання неформальних завдань (підробка підпису, виготовлення підроблених печаток та інше); ведення відеоспостереження та відеофіксації території, що займає СТО (камери розташовано по всьому периметру зовні та всередині приміщень). Роботу вона виконує за місцем розташування СТО: АДРЕСА_2 або за місцем мешкання: АДРЕСА_3 .

ОСОБА_26 (на жодному з підприємств офіціально непрацевлаштована) «тіньовий» бухгалтер всіх зазначених фізичних таюридичних осіб контрольованих ОСОБА_27 та ОСОБА_20 .. В обов`язки ОСОБА_26 входить ведення бухгалтерського обліку, своєчасне переведення бюджетних коштів на підприємства з ознаками «фіктивності» для конвертації та переведення в готівку зазначених коштів.

ФОП ОСОБА_22 чиїм статусом підприємця користується ОСОБА_4 та ОСОБА_24 , які перед цим згідно наявної інформації використали його з метою привласнення чужого майна шахрайським шляхом, а саме за наступною схемою.

З 2016 року ОСОБА_24 (директор ТОВ «ДНДЗ Трейд»), господарська діяльність якого, пов`язана з виконанням умов договору зДепартаментом патрульної поліції, щодо ремонту автомобілів марки «ToyotaPrius» та забезпечення їх запчастинами і ремонтом орендував уФОП ОСОБА_28 СТО за адресою АДРЕСА_2 . Очевидним є факт, що згідно встановлених вимог перемога в тендерах для ремонту автомобілів безпосередньо залежала, в тому числі від наявності СТО, де ці роботи можуть бути виконані.

В листопаді 2018 року ОСОБА_24 порушив умови договору оренди, на що в березні 2019 року отримав повідомлення про відмову у продовженні зним договору оренди від власника СТО ФОП ОСОБА_28 ..

З цього моменту, ОСОБА_24 , зі своїм бізнес партнером ОСОБА_4 вирішили протиправно заволодіти майном ФОП ОСОБА_28 рейдерським способом (із використанням підроблених документів), використовуючи зв`язки в правоохоронних органах та державних реєстраторів.

У період часу з 15-17.12.2018 державний реєстратор Чумаківської сільської ради ОСОБА_29 на підставі ймовірно підроблених документів позбавила ОСОБА_28 права власності на майно, зареєструвавши нерухоме майно СТО за адресою АДРЕСА_2 на фірму з ознаками фіктивності - ТОВ «Монсіті» (ЄРДРОУ 41617729), яке не мало розрахункових рахунків, не подає податкову звітність, не має майна, не веде господарську діяльність.

28.01.2019 нерухоме майно ОСОБА_28 продане на торговій площадці ДП«Сетам» Міністерства юстиції України у процедурі виконавчого провадження за виконавчим написом нотаріуса від 26.12.2018, який було видано на підставі фіктивного боргу, створеного за участі ОСОБА_4 . При цьому ОСОБА_4 разом зі своєю дружиною напередодні незаконних дій реєстратора уклали з фірмою ТОВ «Монсіті» фіктивний договір позики (ТОВ «Монсіті» не має взагалі банківських рахунків іотримати грошові кошти на рахунок не могла).

Новим власником майна після торгів виявився пов`язаний із ОСОБА_24 та ОСОБА_4 вищевказаний громадянин ОСОБА_22 , від імені якого для ОСОБА_4 на рахунки виконавця «переводилися» безготівкові кошти.

В подальшому, лише 04.03.2019 ОСОБА_22 з використанням адвоката та фізичного супроводження чоловіків у масках захопили рухоме майно де розташовувалось СТО ОСОБА_28 . За вказаним фактом СВ АНД ВП ДВП ГУНП вДніпропетровській області зареєстроване кримінальне провадження №12019040630000321.

Фігуранти кримінального провадження №12019040630000321, за ч. 1 ст. 190 КК України, а саме ОСОБА_24 , ОСОБА_4 , ОСОБА_22 є учасниками байкерського клубу «Ангелс МК» в м. Дніпро і товаришують. Вони мають чисельні зв`язки з Дніпровською міською радою та керівництвом Управління патрульної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_21 та заступником начальника ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_20 ..

Також встановлено причетність до кримінального правопорушення ОСОБА_6 статусом якого (фізична особа підприємець) користується ОСОБА_4 зметою участі в тендерних (публічних) закупівлях, а саме, в ролі співучасника при проведенні торгів в системі «Prozorro», з метою штучного приховування групи підприємств ОСОБА_4 та ОСОБА_20 .

Так, ОСОБА_20 розуміючи, що станом на жовтень ТО«óбрід-сервіс» ще в повному обсязі не освоєно 2 483960,00 грн., а також що ОСОБА_4 та ОСОБА_24 є фігурантами кримінального провадження №12019040630000321 зареєстрованого заознаками ч. 1 ст. 190 КК України СВ АНД ВП ДВП ГУНП вДніпропетровській області за погодженням з ОСОБА_4 прийняв рішення забезпечити перемогу «новому» підконтрольному ОСОБА_4 підприємцю - ФОП ОСОБА_6 ..

Встановлено, що у визначеномуЗаконом України «Про публічні закупівлі»порядку Департаментом патрульної поліції на веб-порталі Уповноваженого органу зпитань закупівель (https://prozorro.gov.ua) 18.10.2019 за UA-2019-10-18-003853-b оприлюднено оголошення про проведення закупівлі товару (ДК021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) на суму 809 680,00 грн. за процедурою відкритих торгів, шляхом електронного аукціону.

До аукціону допущено наступних учасників: ТОВ «ДНДЗ Трейд», ЄРДПОУ 39904695 та ФОП ОСОБА_6 , ІПН НОМЕР_7 .

Згідно поданих ТОВ «ДНДЗ Трейд» документів для участі у торгах, на вказаному підприємстві працевлаштовано 9 осіб, а саме: ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_4 , ОСОБА_15 , ОСОБА_10 .. Проте, згідно податкової звітності підприємства воно має лише 6 працівників. Адреса для виконання робіт АДРЕСА_2 .

Конкурентом на вказаних електронних торгах був ФОП ОСОБА_6 , який згідно поданих для участі у закупівлі документів мав 8 працевлаштованих осіб, а саме: ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_12 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_18 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 .. При цьому, згідно податкової звітності підприємця він не має працівників. Адреса для виконання робіт м. Дніпро, вул. Дементьєва, 1 (автомийка-кафе).

Окрім того, варто зазначити ТОВ «Гібрид-сервіс», яке згідно поданих для участі у закупівлі, документів (за якою було укладено договір №245), мало 6 працевлаштованих осіб, а саме: ОСОБА_16 , ОСОБА_4 , ОСОБА_11 , ОСОБА_14 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 .. Згідно податкової звітності підприємства воно має лише 1 працівника. Адреса для виконання робіт м.Дніпро, вул. Сухий острів, 53.

Враховуючи вищевказане варто зазначити про явну пов`язаність вказаних підприємств, так як, за документами ФОП ОСОБА_6 зазначені як працівники ОСОБА_12 (значився працівником ТОВ «ДНДЗ Трейд») та ОСОБА_18 (значився працівником

ТОВ «Гібрид-сервіс»).

За результатами процедури закупівлі, Департаментом патрульної поліції України, в особі начальника ОСОБА_19 із ФОП ОСОБА_6 , в особі ОСОБА_6 укладено договір №840 від 20.11.2019 на здійснення послуг з проведення технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів «Toyota Prius» у місті Дніпро (відповідно до коду CPV код ДК 021:2015:50110000-9 Послуги з ремонту ітехнічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) на загальну суму 764 310,00 грн. з виконанням послуг у сервісному центрі ФОП ОСОБА_6 за адресою АДРЕСА_4 . Оплата по зазначеному договору здійснюється за рахунок коштів субвенції, наданої місцевим бюджетом Дніпровської міської ради. Строк надання послуг до 20.12.2019.

Особистим пошуком встановлено відсутність сервісного центру заадресою АДРЕСА_4 , де знаходиться автомийка-кафе. На СТО за вказаною адресою, в період часу з20.11.2019 по 20.12.2019, необхідно було провести ремонти та технічне обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання «ToyotaPrius» у кількості 70 автомобілів.

Як вже зазначалось у грудні 2019 року, оперативним підрозділом під час виконання доручення слідчого в ході візуальних оглядів території УПП в Дніпропетровській області (м. Дніпро, площа Троїцька, 2а) встановлено, що на території знаходяться автомобілі «ToyotaPrius» з ознаками ДТП у кількості 28 шт. та автомобілі «ToyotaPrius» без зовнішніх пошкоджень, але в забрудненому стані (за зовнішніми ознаками тривалий час не використовуються) у кількості 8 шт. Таким чином, автомобілі укількості 36 шт. тривалий час не виїжджали з подвір`я УПП вДніпропетровській області, та не могли ремонтуватись/обслуговуватись.

Крім того, за отриманою з відкритих джерел скан-копіями тендерної документації, мається підґрунтя стверджувати, що документи від імені ФОП ОСОБА_6 підготовлювала ОСОБА_25 та ОСОБА_36 , так як в ході вивчення документів порівняно підписи ОСОБА_6 на тендерній документації та в фотокопії паспорту іможливо стверджувати, що підписи в тендерній документації не співпадають зпідписом в паспорті та можливо виконані жінкою, що в подальшому буде перевірено під час судово-почеркознавчої експертизи.

Отже встановлено, що у випадку з договором №840 від 20.11.2019 схема розкрадання та привласнення бюджетних коштів аналогічна.

Окрім того, під час досудового розслідування було встановлено свідка кримінального правопорушення, а саме ОСОБА_37 , який під час допиту пояснив, що він знайомий із гр. ОСОБА_4 , який наскільки йому відомо займався бізнесом у сфері сервісного обслуговування та ремонту мобільних телефонів, планшетів та іншої електроніки. На даний час він займається бізнесом у сфері державних закупівель.

У ОСОБА_4 є зв`язки в правоохоронних органах м. Дніпро та Дніпропетровської області, а саме його близький товариш ОСОБА_20 (заступник начальника ГУНП в Дніпропетровській області), колись вони працювали разом у сфері обслуговування та ремонту мобільних телефонів.

Йому відомо, що ОСОБА_20 має сталі зв`язки із вищими посадовими особами Дніпровської міської ради тому, починаючи з 2017 року він запропонував ОСОБА_4 зайнятися бізнесом у сфері ремонту та обслуговування автомобілів (службових автомобілів поліції), та іншими видами закупівель, які проводяться для цілей поліції. Схема заробітку проста ОСОБА_20 домовляється за проведення тендеру в якому приймають участь підприємства ОСОБА_4 (ФОП « ОСОБА_4 », ТОВ «ДНЗ-Трейд» (належить ОСОБА_24 , товариш ОСОБА_4 ), ТОВ «Гібрид-Сервіс» (де ОСОБА_4 і власник і директор), ФОП « ОСОБА_6 » (близький друг ОСОБА_4 ), ФОП « ОСОБА_22 » (друг ОСОБА_4 ). Тобто в будь-якому випадку хто б не виграв тендер це буде пов`язаний із ОСОБА_4 та ОСОБА_20 та підконтрольний їм суб`єкт підприємницької діяльності.

Окрім того зазначив, що з 2017 року по теперішній час підприємства підконтрольні ОСОБА_4 постійно виграють тендери замовником яких є поліція.

Бухгалтерію всіх цих суб`єктів підприємницької діяльності веде ОСОБА_25 , яка є подружкою дружини ОСОБА_4 .. Вона займається бухгалтерським оформленням за всіма цими підприємствами та підприємцями на СТО за адресою АДРЕСА_2 .

З приводу цього СТО може зазначити, що його до початку 2019 року орендував ОСОБА_24 , проте наскільки йому відомо власник вказаного нерухомого майна через порушення ОСОБА_24 умов договору оренди відмовився продовжувати його, через що ОСОБА_4 на прохання ОСОБА_24 , заручившись підтримкою ОСОБА_20 та підконтрольної йому поліції здійснив захоплення СТО. На вказаній станції технічного обслуговування автомобілів на даний час і здійснює діяльність ОСОБА_4 ..

Так, згідно аналізу наявних матеріалів досудового розслідування, в тому числі матеріалів виконаних доручень слідчого можливо стверджувати, що посадові особи правоохоронних органів Департаменту патрульної поліції НП України, УПП вДніпропетровській області, ГУНП в Дніпропетровській області зловживаючи своїм службовим становищем, з метою власного збагачення, за попередньою змовою із службовими особами ТОВ «Гібрид-сервіс» (ЄРДПОУ 41677814), ФОП ОСОБА_4 (ІПН НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_7 ), ТОВ «ДНДЗ Трейд» (ЄРДПОУ 39904695), ФОП ОСОБА_22 (ІПН НОМЕР_8 ) та іншими юридичними та фізичними особами створили злочинну схему та здійснюють розтрату бюджетних коштів під час виконання робіт, шляхом внесення недостовірних даних у акти виконаних робіт щодообсягів та вартості виконаних робіт, що спричиняє тяжкі наслідки інтересам держави.

11.02.2020 у період з 07:37 год. до 14:05 год. слідчим у кримінальному провадженні на підставі ухвали слідчого судді Октябрського районного суду м. Полтави у справі №554/828/20 за провадженням №1-кс/554/1895/2020 від 05.02.2020 проведено обшук за місцем мешкання ОСОБА_26 за адресою АДРЕСА_5 , під час якого слідчим виявлено та вилучено речі та документи, щодо яких прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі слідчого судді, а саме:

Флешносій microSD Kingstone SDC4/16 серії № 7212 PRA0408F, на якому містяться файли з ноутбуку ОСОБА_26 .

Договір купівлі продажу №17/07-17 від 17.07.2017 між ФОП ОСОБА_4 та ТОВ «ДНДЗ Трейд» в 2 екземплярах на 2 аркушах кожний.

Договір оренди нежитлового приміщення №01/11-17 від 01.11.2017 між ФОП ОСОБА_4 та ПАТ «Дніпрометробуд» на 3 аркушах.

Договір №286 від 14.05.2018 між ФОП ОСОБА_4 та Департаментом патрульної поліції з додатками на 5 аркушах.

Договір купівлі продажу №02/01-1 від 02.01.2018 між ФОП ОСОБА_4 та ТОВ «Гібрід Сервіс» в 2 екземплярах на 3 аркушах кожний.

Договір купівлі продажу №02/01-2 від 02.01.2018 між ФОП ОСОБА_38 та ТОВ «Гібрід Сервіс» в 2 екземплярах на 3 аркушах кожний.

Договір купівлі продажу №02/01-1 від 02.01.2018 між ФОП ОСОБА_38 та ТОВ «ДНДЗ Трейд» на 3 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 15/05-01, 15/05-02, 15/05-03, 15/05-04, 15/05-05, 15/05-06, 15/05-07, 15/05-08, 15/05-09, 15/05-10, 15/05-11, 15/05-12, 15/05-13, 15/05-14, 15/05-15, 15/05-16, 15/05-17, 15/05-18, 15/05-19, 15/05-20, 15/05-21, 15/05-22, 15/05-23, 15/05-24, 15/05-25, 15/05-26, 15/05-27, 15/05-28, 15/05-29, 15/05-30, 15/05-31, 15/05-32, 15/05-33, на 1 аркуші кожний всього на 33 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 31/05-01, 31/05-02, 31/05-03, 31/05-04, 31/05-05, 31/05-06, 31/05-07, 31/05-08, 31/05-09, 31/05-10, 31/05-11, 31/05-13, 31/05-14, 31/05-15, 31/05-16, 31/05-17, 31/05-18, 31/05-19, 31/05-20, на 1 аркуші кожний всього на 20 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 21/05-01, 21/05-02, 21/05-03, 21/05-04, 21/05-05, 21/05-06, 21/05-07, 21/05-08, 21/05-09, 21/05-10, 21/05-11, 21/05-12, 21/05-13, 21/05-14, 21/05-15, 21/05-16, 21/05-17, 21/05-18, 21/05-19, 21/05-20, 21/05-21, на 1 аркуші кожний всього на 21 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 24/05-01, 24/05-02, 24/05-03, 24/05-04, 24/05-05, 24/05-06, 24/05-07, 24/05-08, 24/05-09, 24/05-10, 24/05-11, 24/05-12, 24/05-13, 24/05-14, на 1 аркуші кожний всього на 14 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 10/07-01, 10/07-02, 10/07-03, 10/07-04, 10/07-05, 10/07-06, 10/07-07, 10/07-08, 10/07-09, 10/07-10, 10/07-11, 10/07-12, 10/07-13, 10/07-14, 10/07-15, на 1 аркуші кожний всього на 15 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 25/06-01, 10/07-02, 25/06-03, 25/06-04, 25/06-05, 25/06-06, 25/06-07 25/06-08, 25/06-09, 25/06-10, на 1 аркуші кожний всього на 10 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 26/06-01, 26/07-02, 26/06-03, 26/06-04, 26/06-05, 26/06-06, 26/06-07, 26/06-08, 26/06-09, 26/06-10, 26/06-11, 26/06-12,на 1 аркуші кожний всього на 12 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 27/06-01, 27/07-02, 27/06-03, 27/06-04, 27/06-05, 27/06-06, 27/06-07, 27/06-08, 27/06-09, 27/06-10, 27/06-11, 27/06-12, 27/06-13, 27/06-14, на 1 аркуші кожний всього на 14 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 18/07-01, 18/07-02, 18/07-03, 18/07-04, 18/07-05, 18/07-06, 18/07-07, 18/07-08, 18/07-09, 18/07-10, 18/07-11, 18/07-12, 18/07-13, на 1 аркуші кожний всього на 13 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 31/07-01, 31/07-02, 31/07-03, 31/07-04, 31/07-05, 31/07-06, 31/07-07, на 7 аркуші кожний всього на 7 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 23/08-01, 23/08-02, 23/08-03, 23/08-04, 23/08-05, 23/08-06, 23/08-07, 23/08-08, 23/08-09, 23/08-10, 23/08-11, 23/08-12, 23/08-13, 23/08-14, 23/08-15, на 1 аркуші кожний всього на 15 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 14/08-01, 14/08-02, 14/08-03, 14/08-04, 14/08-05, 14/08-06, 14/08-07, 14/08-08, 14/08-09, 14/08-10, 14/08-11, 14/08-12, 14/08-13, 14/08-14, 14/08-15, 14/08-16, 14/08-17, 14/08-18, 14/08-19, 14/08-20, 14/08-21, на 1 аркуші кожний всього на 21 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 07/09-01, 07/09-02, 07/09-03, 07/09-04, 07/09-05, 07/09-06, 07/09-07, 07/09-08, 07/09-09, 07/09-10, 07/09-11, 07/09-12, 07/09-13, на 1 аркуші кожний всього на 13 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 14/09-05, 14/09-05, на 1 аркуші кожний всього на 2 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 09/10-01, 09/10-02, 09/10-03, 09/10-04, 09/10-05, 09/10-06, 09/10-07, 09/10-08, 09/10-09, 09/10-10, 09/10-11, 09/10-12, 09/10-13, 09/10-14, 09/10-15, 09/10-16, 09/10-17, на 1 аркуші кожний всього на 17 аркушах.

Виписки руху коштів по розрахунковому рахунку ФОП ОСОБА_4 № НОМЕР_9 на 43 аркушах.

Видаткові накладні за 2017 рік про постачання ФОП ОСОБА_4 до ТОВ «ДНДЗ Трейд» з №№ 01 по №02 із виставленими рахунками на 35 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_4 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 13/12-01 на 2 аркушах, 14/12-02, 14/12-03, 14/12-04, 14/12-05, 14/12-06, 14/12-07, 14/12-08, 14/12-09, 14/12-10, 14/12-11, 14/12-12, 14/12-13, 14/12-14, 14/12-15, 14/12-16, 14/12-17, 14/12-18, 14/12-19, 14/12-20, 14/12-21, 14/12-22, 14/12-23, 14/12-24, 14/12-25, 14/12-26, на 1 аркуші кожний всього на 26 аркушах.

Договір оренди нежитлового приміщення №01/11-17-1 від 01.11.2017 між ТОВ «Гібрід-Сервіс» та ПАТ «Дніпрометробуд» на 3 аркушах.

Договір оренди нежитлового приміщення №02/11-19-1 від 02.01.2019 між ТОВ «Гібрід-Сервіс» та ПАТ «Дніпрометробуд» на 3 аркушах.

Договір купівлі-продажу №27/02-1 від 27.02.2018 між ТОВ «Гібрід-Сервіс» та ФОП ОСОБА_39 на 3 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ТОВ «Гібрід-Сервіс» та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№ 1638, 1639, 1640, 1641, 1642, 1643, 1644, 1645, 1646, 1647, 1648, 1649, 1651, 1652, 1653, 1654, 1655, 1656, 1657, 1658, 1659, 1660, 1661, 1662, 1663, 1664, 1665, 1666, 1589, 1590, 1624, 1625, 1626, 1627, 1628, 1629, 1630, 1631, 1632, 1633, 1634, 1635, 1636, 1637, 1596, 1613, 1614, 1615, 1616, 1617, 1618, 1619, 1620, 1621, 1622, 1623, 1598, 1599, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1605, 1606, 1607, 1608, 1609, 1610, 1611, 1612, 1591, 1592, 1593, 1594, 1595, 1597, 1580, 1581, 1582, 1583, 1584, 1585, 1586, 1587, 1588, 1565, 1567, 1568, 1569, 1570, 1571, 1572, 1573, 1574, 1575, 1576, 1577, 1578, 1579, 1559, 1560, 1561, 1562, 1563, 1564, 1565, 1540, 1541, 1542, 1543, 1544, 1545, 1546, 1547, 1548, 1549, 1550, 1551, 1552, 1553, 1554, 1555, 1556, 1557, 1558, 1498, 1499, 1500, 1501, 1502, 1503, 1504, 1505, 1506, 1519, 1520, 1521, 1522, 1523, 1524, 1531, 1532, 1525, 1526, 1527, 1528, 1529, 1530, 1533, 1534, 1535, 1536, 1537, 1538, 1539, 1513, 1514, 1515, 1516, 1517, 1518, 1507, 1508, 1509, 1510, 1511, 1512, 1490, 1491, 1480, 1481, 1482, 1483, 1484, 1485, 1486, 1487, 1488, 1489, 1475, 1476, 1477, 1478, 1479, 9, 1461, 1462, 1463, 1464, 1466, 1467, 1468, 1469, 1470, 1471, 1472, 1473, 1474, 1460, 1461, 1462, 1463, 1464, 1465, 1466, 1467, 1468, 1469, 1470, 1471, 1472, 1473, 1474, 1475, 1444, 1445, 1446, 1447, 1448, 1449, 1450, 1451, 1452, 1453, 1454, 1455, 1456, 1457, 1458, 1459, 1427, 1428, 1429, 1430, 1432, 1433, 1434, 1435, 1436, 1437, 1438, 1439, 1410, 1411, 1412, 1443, 1410, 1412, 1413, 1414, 1415, 1416, 1417, 1418, 1419, 1420, 1421, 1422, 1423, 1424, 1425, 1426. Всього на 263 аркушах.

Товаро-транспортні накладні ТОВ «Гібрід-сервіс», замовник ТОВ «Торгово-промислова компанія «Омега-Автопоставка» із видатковими накладними в кількості 64 штуки.

Товаро-транспортні накладні ТОВ «Гібрід-сервіс», замовник ТОВ «Торгово-промислова компанія «Омега-Автопоставка» із видатковими накладними в кількості 36 штуки.

Бухгалтерська та податкова звітність ТОВ «Гібрід-Сервіс» на 22 аркушах.

Видаткові накладні ТОВ «Гібрід-Сервіс» із постачальником ТОВ «Нікос-Авто» № НА-0000771 з рахунком-фактурою № 0000000784, № НА-0001011 з рахунком-фактурою № 0000001028, № НА-0000528 з рахунком-фактурою № 0000000739, № НА-0000530 з рахунком-фактурою № 0000000541, № НА-0000531 з рахунком-фактурою № 0000000542, № НА-0000631 з рахунком-фактурою № 0000000542, № НА-0000630 з рахунком-фактурою № 0000000643., № НА-0000698 з рахунком-фактурою № 0000000711, на 16 аркушах.

Рахунок на оплату № 183052 від ФОП ОСОБА_40 в 3 екземплярах по 1 аркушу кожний.

Видаткова накладна ТОВ «Гібрід-Сервіс» - ФОП ОСОБА_41 №3 від 14.06.19 на 1 аркуші.

Видаткова накладна ТОВ «Гібрід-Сервіс» - ФОП ОСОБА_41 №06 від 01.08.19 на 1 аркуші.

Видаткова накладна ФОП ОСОБА_41 покупець ДПП №420 на 1 аркуші.

Акти виконаних робіт до договору №544 від 14.08.19 ТОВ «Аква-Стріт», замовник ДПП №№ 121-1, 122-1, 123-1 на 3 аркушах.

Акт виконаних робіт № 49 до договору №210 від 02.05.19 ФОП ОСОБА_7 , замовник ДПП на 1 аркуші.

Поліси обовязкового страхування: страховик Омега, страхувальник ДПП №№ 193800640, 154477169, 1544777169, 160093181, 192602084.

Видаткова накладна № НА-0000854 з рахунком-фактурою № 0000000868 на 2 аркушах.

Рахунок-фактура №14/12-26 ФОП ОСОБА_42 в 3 екземплярах по 1 аркушу кожний.

Додаток №1 до договору б/н ФОП ОСОБА_7 із ДПП, в 2 екземплярах на 1 аркуші кожний.

Акти виконаних робіт, підписані ТОВ «Гібрід-Сервіс» та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№12/12-1, 12/12-2, 12/12-3, 12/12-4, 12/12-5, 12/12-6, 12/12-7, 12/12-8, 12/12-9, 14/12-10, 14/12-11, 14/12-12, 14/12-13, 14/12-14, 14/12-15, 14/12-16, 14/12-17, 14/12-18, 14/12-19, 14/12-20, 14/12-21, 14/12-22, 14/12-23, 14/12-24, 14/12-25, 14/12-26, 14/12-27, 14/12-28, 14/12-29, 14/12-30, 14/12-31, 14/12-32, 14/12-33, 14/12-34, 14/12-35, 14/12-36, 14/12-37, 14/12-38, 14/12-39, 14/12-40, 14/12-41, 14/12-42, 14/12-43, 14/12-44, 14/12-45, 14/12-46, 14/12-47, 14/12-48, 14/12-49, 14/12-50, 14/12-51, 14/12-52, 14/12-53, 14/12-54, 14/12-55, 14/12-56, 14/12-57, 14/12-58, 14/12-59, 14/12-60, 14/12-61, 14/12-62, 14/12-63, 14/12-64, 14/12-65, 14/12-66, 14/12-67, 14/12-68, 14/12-69, 14/12-70, 14/12-71, 14/12-72, 14/12-73, 14/12-74, 12/12-1, 12/12-2, 12/12-3, 12/12-4, 12/12-5, 12/12-6, 12/12-7, 12/12-8, 12/12-9, 12/12-10, 12/12-11, 12/12-12, 12/12-13, 12/12-14, 12/12-15, 12/12-16, 12/12-17, 12/12-18, 12/12-19, 12/12-20, 12/12-21, 12/12-22, 12/12-23, 12/12-24, 12/12-25, 12/12-26, 12/12-27, 12/12-28, всього на 102 аркушах.

Видаткові накладні ФОП ОСОБА_6 із ТОВ ДНДЗ Трейд №01 від 1610.17, №02 від 17.11.17, №03 від 23.11.17; №04 від 07.12.17.

Рахунки ФОП ОСОБА_6 і ТОВ «ДНДЗ Трейд» № 181017 від 18.10.2017; № 131217 від 13.12.17; № 151117 від 15.11.2017; № 041217 від 04.12.17; №071217 від 07.12.17.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_6 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№25/11-1, 25/11-2, 25/11-3, 25/11-4, 25/11-5, 25/11-6, 25/11-7, 25/11-8, 25/11-9, 25/11-10, 25/11-11, 25/11-12, 25/11-13, 25/11-14, 25/11-15, 25/11-16, 25/11-17, 25/11-18, 25/11-19, 25/11-20, 25/11-21, 25/11-22, 25/11-23, 25/11-24, 25/11-25, 25/11-26, 25/11-27, 25/11-28, 05/12-1, 05/12-2, 05/12-3, 05/12-4, 05/12-5, 05/12-6, 05/12-7, 05/12-8, 05/12-9, 05/12-10, 05/12-11, 05/12-12, 05/12-13, 05/12-14, 05/12-15, 05/12-16, 05/12-17, 05/12-18, 05/12-19, 05/12-20, 05/12-21, 05/12-22, 05/12-23, 05/12-24, 05/12-25, 05/12-26, 05/12-27, 05/12-28, 02/12-01, 02/12-03, 02/12-04, 02/12-05, 02/12-06, 02/12-07, 02/12-09, 02/12-10 на 64 аркушах.

Видаткова накладна постачальник ТОВ «ТОПЛАКУкраїна» покупець ТОВ «ГібрідСервіс» №2909 від 10.12.19 в 2 екземплярах по 1 аркушу; рахунок №2909 від 10.12.19 на 1 аркуші.

Видаткова накладна ТОВ «Гібрід-Сервіс» із постачальником ТОВ «Нікос-Авто» № НА-0000031 з рахунком-фактурою № 0000000030 на 2 аркушах.

Акт здачі-прийняття робіт між ДПП і ТОВ «Ломовик» №ОУ 0000004 на 1 аркуші.

Акти виконаних робіт, підписані ТОВ «Гібрід-Сервіс» та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№1667, 1668, 1669, 1670, 1671, 1672, 1673, 1674, 1675, 1676 на 10 аркушах.

Акти виконаних робіт, підписані ФОП ОСОБА_6 та з боку замовника Департаментом патрульної поліції за №№13/12-01 на суму 4690 грн. на 1 аркуші, 13/12-01 на суму 2190 грн. на 1 аркуші, 13/12-03, 13/12-04, 13/12-06, 13/12-07, 13/12-08 на 5 аркушах.

Рахунок на оплату ФОП ОСОБА_40 до ТОВ «ГібрідСервіс» № 191330 від 25.12.2019 з видатковими накладними всього на 3 аркушах.

Товаро-транспортні накладні з видатковими накладними ТОВ «Гібрід-Сервіс» - ТОВ «ТПК «Омега Автопоставка» у кількості 41 штука.

Мобільний телефон XIAOMI imei1: НОМЕР_10 , imei2: НОМЕР_11 ,

Окрім того, під час обшуку було вилучено майно, що безпосередньо не входило до переліку майна, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку тимчасово вилучене майно, а саме:

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи підприємця ОСОБА_4 серії ВОО № 327211 на 1 аркуші.

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи підприємця ОСОБА_4 серії ВОО № 327211 на 1 аркуші.

Витяг з реєстру платників єдиного податку на ФОП ОСОБА_4 від 23.08.2017 № 1704673401355 на 1 аркуші.

Витяг з ЄДРПОУ на ФОП ОСОБА_4 від 12.09.2018 на 1 аркуші.

Витяг з ЄДРПОУ серії НОМЕР_1 на ФОП ОСОБА_5 від 22.02.2011 на 1 аркуші.

Свідоцтво платника єдиного податку на ФОП ОСОБА_4 серії А № 040018 на 1 аркуші.

Повідомлення про взяття на облік ФОП ОСОБА_4 №16967 на 1 аркуші.

Повідомлення фонду соціального страхування №15680 на 1 аркуші.

Страхове свідоцтво фізичної особи підприємця ОСОБА_4 на 1 аркуші.

Повідомлення №9108 на 1 аркуші.

Повідомлення №5649 на 1 аркуші.

Заява про анулювання реєстрації платника ПДВ від 14.03.2017 року на 1 аркуші.

Трудова книжка ОСОБА_4 серії БТ-1 №5739047.

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи підприємця ОСОБА_6 серії ВО2 № 564654 на 1 аркуші.

Витяг з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців ОСОБА_6 серії АБ № 725069 на 1 аркуші.

Свідоцтво платника єдиного податку на ФОП ОСОБА_6 серії А № 040017 на 1 аркуші.

Повідомлення про взяття на облік ФОП ОСОБА_6 на 1 аркуші.

Повідомлення про взяття на облік ФОП ОСОБА_6 №17523 на 1 аркуші.

Страхове свідоцтво фізичної особи підприємця ОСОБА_6 № НОМЕР_2 на 1 аркуші.

Копія паспорта ОСОБА_6 на 5 аркушах.

Копія ідентифікаційного податкового номеру ОСОБА_6 на 1 аркуші.

Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ серії НБ № 208735 на 1 аркуші.

Системний блок чорного кольору.

Рух коштів по розрахунковому рахунку ФОП ОСОБА_4 за 2018 рік на 11 аркушах.

Акт виконаних робіт до договору №210 від 02.05.19 ФОП ОСОБА_7 , замовник ДПП на 1 аркуші.

Акт надання послуг № СВ00002269 ФОП ОСОБА_8 і ДПП на 1 аркуші.

Виписка по банківському рахунку з АТ «АБ «Радабанк», рахунок № НОМЕР_3 за 2018-2019 року на 80 аркушах.

Копія рахунку №003278-18 від 03.04.18 продавець ТОВ ВФ Сервіс і ДПП на 1 аркуші.

Виписка по банківському рахунку з АТ «КБ «Приватбанк», по рахунку ФОП ОСОБА_6 № НОМЕР_4 на 96 аркушах.

У судове засідання учасники судового провадження не з`явились, про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлені належним чином.

Слідчий надав заяву про розгляд клопотання без його участі, клопотання підтримав у повному обсязі, прохав його задовольнити.

За вказаних обставин, слідчий суддя вважає за необхідне розглянути клопотання за даної явки учасників, їх неявка не перешкоджає розгляду клопотання про арешт майна.

Розглянувши клопотання по суті поставлених вимог, перевіривши надані до клопотання матеріали кримінального провадження та дослідивши докази, суд вважає, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Так, у клопотанні слідчого ставиться питання про накладення арешту на майно, вилучене під час обшуку проведеного 11.02.2020 за місцем мешкання ОСОБА_26 за адресою АДРЕСА_5 , у кримінальному провадженні №62019170000001217 від 02.12.2019.

Згідно зч.1,ч.2ст.170КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Арешт майнадопускається зметою забезпечення:1)збереження речовихдоказів;2)спеціальної конфіскації; 3)конфіскації майнаяк видупокарання абозаходу кримінально-правовогохарактеру щодоюридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Згідно ч.3 вказаної статті у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу.

Судом установлено, що слідчим управлінням Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Полтаві, проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62019170000001217від 02.12.2019 за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України за фактом зловживання службовим становищем службовими особами ГУНП в Дніпропетровській області, УПП в Дніпропетровській області, Департаменту патрульної поліції НП України, з метою отримання неправомірної вигоди для себе та інших осіб, що спричинило тяжкі наслідки державним інтересам

Із клопотання вбачається, що під час досудового розслідування згідно інформування Дніпропетровського управління ДВБ НП України та інших матеріалів досудового розслідування було встановлено, що упродовж 2017-2019 років службові особи правоохоронних органів Департаменту патрульної поліції НП України, УПП в Дніпропетровській області, ГУНП в Дніпропетровській області, діючи умисно, з метою одержання неправомірної вигоди для себе, а також інших фізичних та юридичних осіб, використовуючи владу та службове становище, всупереч інтересам служби, забезпечили укладання договорів на ремонт службового автотранспорту Національної поліції у м. Дніпро з підконтрольними суб`єктами підприємницької діяльності за завищеними цінами. При цьому обслуговування та ремонт службового автотранспорту здійснюється не в повному обсязі, як передбачено договорами та підписаними актами виконаних робіт згідно виділених на це бюджетних коштів, решта яких розподіляється між учасниками схеми, тим самим державним інтересам було спричинено тяжкі наслідки.

З матеріалів кримінального провадження у їх сукупності вбачається, що вилучене майно є об`єктом кримінально протиправних дій та могло зберегти на собі сліди злочину, що підтверджується, зокрема, протоколами слідчих дій та матеріалами кримінального провадження у сукупності.

Положеннями статті 100 КПК України визначено, що на речові докази може бути накладено арешт в порядку ст.ст. 170-174 КПК України.

Тому, з огляду на положення ч.2 ст.167 та ч.1 і 2 ст.170 КПК України, майно, яке має ознаки речового доказу повинно вилучатися та арештовуватися незалежно від того, хто є його власником, у кого і де воно знаходиться, незалежно від того чи належить воно підозрюваному чи іншій зацікавленій особі, оскільки в протилежному випадку не будуть досягнуті цілі застосування цього заходу - запобігання можливості протиправного впливу (відчуження, знищення, приховання) на певне майно, що, як наслідок, перешкодить встановленню істини у кримінальному провадженні.

Арешт майна, яке має ознаки речового доказу, по суті являє собою форму забезпечення доказів, є самостійною правовою підставою для арешту майна поряд з забезпеченням цивільного позову та конфіскацією майна та, на відміну від двох останніх правових підстав, не вимагає оголошення підозри у кримінальному провадженні і не пов`язує особу підозрюваного з можливістю арешту такого майна.

З досліджених у сукупності матеріалів клопотання вбачається, що зазначені слідчим у клопотанні речі можуть бути об`єктами кримінально протиправних дій та могли зберегти на собі сліди злочину в межах досудового розслідування за ознаками.

Тому, оскільки у даному кримінальному провадженні є всі підстави вважати, що вищевказане майно є об`єктом кримінально протиправних дій та могло зберегти на собі сліди злочину, може бути доказом кримінального правопорушення, а також враховуючи виправдані інтереси держави, пов`язані з порушенням загальносуспільних інтересів, суд вважає за необхідне вжити заходів забезпечення кримінального провадження, шляхом накладення арешту на зазначене майно для забезпечення належного зберігання речових доказів у кримінальному провадженні та недопущення можливості їх втрати або знищення.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 98, 170, 172, 173, 376 КПК України, слідчий суддя

У Х В А Л И В :

Клопотання слідчого Другого слідчого відділу слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Полтаві, ОСОБА_3 , про арешт майна задовольнити.

Накласти арешт на тимчасово вилучене майно під час обшуку проведеного 11.02.2020 за місцем мешкання ОСОБА_26 за адресою АДРЕСА_5 , у кримінальному провадженні №62019170000001217 від 02.12.2019, а саме на:

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи підприємця ОСОБА_4 серії ВОО № 327211 на 1 аркуші.

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи підприємця ОСОБА_4 серії ВОО № 327211 на 1 аркуші.

Витяг з реєстру платників єдиного податку на ФОП ОСОБА_4 від 23.08.2017 № 1704673401355 на 1 аркуші.

Витяг з ЄДРПОУ на ФОП ОСОБА_4 від 12.09.2018 на 1 аркуші.

Витяг з ЄДРПОУ серії НОМЕР_1 на ФОП ОСОБА_5 від 22.02.2011 на 1 аркуші.

Свідоцтво платника єдиного податку на ФОП ОСОБА_4 серії А № 040018 на 1 аркуші.

Повідомлення про взяття на облік ФОП ОСОБА_4 №16967 на 1 аркуші.

Повідомлення фонду соціального страхування №15680 на 1 аркуші.

Страхове свідоцтво фізичної особи підприємця ОСОБА_4 на 1 аркуші.

Повідомлення №9108 на 1 аркуші.

Повідомлення №5649 на 1 аркуші.

Заява про анулювання реєстрації платника ПДВ від 14.03.2017 року на 1 аркуші.

Трудова книжка ОСОБА_4 серії БТ-1 №5739047.

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи підприємця ОСОБА_6 серії ВО2 № 564654 на 1 аркуші.

Витяг з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців ОСОБА_6 серії АБ № 725069 на 1 аркуші.

Свідоцтво платника єдиного податку на ФОП ОСОБА_6 серії А № 040017 на 1 аркуші.

Повідомлення про взяття на облік ФОП ОСОБА_6 на 1 аркуші.

Повідомлення про взяття на облік ФОП ОСОБА_6 №17523 на 1 аркуші.

Страхове свідоцтво фізичної особи підприємця ОСОБА_6 № НОМЕР_2 на 1 аркуші.

Копія паспорта ОСОБА_6 на 5 аркушах.

Копія ідентифікаційного податкового номеру ОСОБА_6 на 1 аркуші.

Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ серії НБ № 208735 на 1 аркуші.

Системний блок чорного кольору.

Рух коштів по розрахунковому рахунку ФОП ОСОБА_4 за 2018 рік на 11 аркушах.

Акт виконаних робіт до договору №210 від 02.05.19 ФОП ОСОБА_7 , замовник ДПП на 1 аркуші.

Акт надання послуг № СВ00002269 ФОП ОСОБА_8 і ДПП на 1 аркуші.

Виписка по банківському рахунку з АТ «АБ «Радабанк», рахунок № НОМЕР_3 за 2018-2019 року на 80 аркушах.

Копія рахунку №003278-18 від 03.04.18 продавець ТОВ ВФ Сервіс і ДПП на 1 аркуші.

Виписка по банківському рахунку з АТ «КБ «Приватбанк», по рахунку ФОП ОСОБА_6 № НОМЕР_4 на 96 аркушах.

2. Позбавити власника майна права на його відчуження, розпорядження ним та користування;

Контроль за виконанням покласти на слідчого Другого слідчого відділу слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Полтаві, ОСОБА_3 .

Ухвала підлягає негайному виконанню.

Ухвала може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення17.02.2020
Оприлюднено06.02.2023
Номер документу87710065
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —554/828/20

Ухвала від 14.09.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Чуванова А. М.

Ухвала від 11.05.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 11.05.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 11.05.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 01.02.2021

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 05.02.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 05.02.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 05.02.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 26.02.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 25.02.2020

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні