Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська
Справа № 209/565/20
Провадження № 1-кс/209/132/20
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до документів(речей)
21.02.2020 року м. Кам`янське
Слідчий суддя Дніпровського районного суду м.Дніпродзержинська Дніпропетровської області ОСОБА_1 за участі секретаря ОСОБА_2 , розглянув внесене в кримінальному провадженні №12020040790000131 від 29.01.2020 року слідчим СВ Дніпровського відділення поліції Кам`янського відділу поліції Головного управління Національної поліції ОСОБА_3 і погоджене прокурором ОСОБА_4 клопотання про здійснення тимчасового доступу до документів (речей) та додані до клопотання матеріали,-
ВСТАНОВИВ:
В провадженні СВ Дніпровського відділення поліції Кам`янського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області знаходиться кримінальне провадження №12020040790000131 від 29.01.2020року за ч.1 ст. 366, ч.2 ст.191 КК України, згідно якого встановлено, що службові особи КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » спільно зі службовими ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » під час виконання робіт з капітального ремонту частини будівлі головного корпусу КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » внесли до офіційних документів завідомо неправдиві відомості.
Окрім того, службові особи КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » зі службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зловживаючи службовим становищем вчинили незаконні дії з привласнення та розтрати грошових коштів під час виконання робіт з капітального ремонту частини будівлі головного корпусу КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
За даним фактом 29.01.2020 року були внесені відомості до ЄРДР з правовою кваліфікацією ч.1 ст. 366, ч.2 ст. 191 КК України.
Допитані під час проведення досудового розслідування свідки пояснили, що влітку 2019 року виконували роботи з ремонту будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , що розташована по АДРЕСА_1 . Будь яких трудових угод ні з ким не укладали, ніяких договорів не підписували. Заробітну плату видавала жінка, яка представлялась бухгалтером невідомої фірми за адресою: АДРЕСА_2 або АДРЕСА_3 . Перевірку з заливки підлоги, шпаклювання та фарбування стін, укладання лінолеуму та інші роботи перевіряв особисто головний лікар 5-ї міської лікарні. Будь якого відношення до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не мають. Про таке товариство ніколи не чули, а усі роботи з ремонту будівлі 5-ї міської лікарні виконували виключно наймані за оголошенням працівники.
Під час здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020040790000131 від 29.01.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366, ч.2 ст.191 КК України, за допомогою інтернет сайта « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ( ІНФОРМАЦІЯ_4 ) встановлено, що 06.12.2018 року між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , Міністерством з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (МТОТ) (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі державного секретаря Міністерства ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Виконавець/Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в особі ОСОБА_7 був укладений договір про виконання капітального ремонту частини приміщень будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради, за адресою АДРЕСА_1 №KS-W-1-001-SH.
Ціна послуг за договором про виконання капітального ремонту частини приміщень будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради, за адресою АДРЕСА_1 №KS-W-1-001-SH становить 4404803,00 грн., з урахуванням ПДВ (п.3.2); в ході виконання робіт представник Отримувача ОСОБА_5 здійснює контроль за виконанням робіт, щоб підтвердити, що Виконавець виконує роботи відповідної якості, згідно з Додатком 2 до договору. Представник отримувача має право не прийняти виконані роботи, якщо ті не відповідають умовам Додатку 2 Договору (п2.3).
Згідно даних офіційного сайту « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( ІНФОРМАЦІЯ_6 ) в період часу з 28.01.2019 по 19.08.2019 року міністерство тимчасово окупованих території та перерахували на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_3 ) з призначенням платежу: 1601600;3132;За виконання кап.ремонту част.прим.буд., Дог.№KS-W-1-001-SH від 06.12.2018, грошові кошти.
Окрім того під час здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020040790000131 від 29.01.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366, ч.2 ст.191 КК України, за допомогою інтернет сайта « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ( ІНФОРМАЦІЯ_4 ) встановлено, що 05.06.2019 року між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Замовник) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в особі ОСОБА_8 був укладений договір №30/19 по об`єкту: Капітальний ремонт приміщень центру медичної реабілітації учасників бойових дій комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 .
Ціна послуг за договором №30/19 по об`єкту: Капітальний ремонт приміщень центру медичної реабілітації учасників бойових дій комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 становить 1029027,86 грн., з урахуванням ПДВ (п.3.3); підрядник повинен виконувати роботи з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України (п2.1).
Згідно даних офіційного сайту « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( ІНФОРМАЦІЯ_6 ) 03.07.2019 та 19.08.2019 року КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » перерахували на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_3 ) з призначенням платежу: дог.№30/19 вiд 05.06.2019р. грошові кошти в сумі 880 190,74 та 139 232,76 грн;
Окрім того під час здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020040790000131 від 29.01.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366, ч.2 ст.191 КК України, за допомогою інтернет сайта « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ( ІНФОРМАЦІЯ_4 ) встановлено, що 15.07.2019 року між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Замовник) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) в особі ОСОБА_7 був укладений договір №40-19 про закупівлю робіт «Капітальний ремонт частини покрівлі будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою АДРЕСА_1 .
Ціна послуг за договором про закупівлю робіт «Капітальний ремонт частини покрівлі будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою АДРЕСА_1 становить 1737597 грн., з урахуванням ПДВ (п.3.2);
З метою перевірки обсягів та якості виконаних робіт на об`єкті з капітального ремонту частини приміщення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради, розташованому за адресою АДРЕСА_1 , встановлення істинипо кримінальномупровадженню, а також з метою проведення судово-почеркознавчої експертизи, будівельно-технічної експертизи виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю їх вилучення, що перебувають у володінні КПН КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що розташована за адресою АДРЕСА_1 , а саме:
- договір №KS-W-1-001-SH, укладений між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , Міністерством з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (МТОТ) (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі державного секретаря Міністерства ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Виконавець/Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) про виконання капітального ремонту частини приміщень будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради, за адресою АДРЕСА_1 , із змінами та додатками;
- акти приймання виконаних підрядних робіт Ф КБ-2в, відомості ресурсів, акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаного вище договору;
- листування між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , Міністерством з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (МТОТ) (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі державного секретаря Міністерства ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Виконавець/Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з питань виконання вказаних договорів;
- рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », виставлені на адресу замовника за виконані роботи;
- загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН;
- акти огляду прихованих робіт, які виконувалися на об`єкті;
- договори на закупівлю використаних матеріалів, накладні, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, платіжні документи щодо придбання матеріалів;
- сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерні обладнання та устаткування;
- договір №30/19, укладений між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Замовник) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) по об`єкту: Капітальний ремонт приміщень центру медичної реабілітації учасників бойових дій комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 , із змінами та додатками;
- акти приймання виконаних підрядних робіт Ф КБ-2в, відомості ресурсів, акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаного вище договору;
- листування між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Виконавець/Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з питань виконання вказаних договорів;
- рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », виставлені на адресу замовника за виконані роботи;
- загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН;
- акти огляду прихованих робіт, які виконувалися на об`єкті;
- договори на закупівлю використаних матеріалів, накладні, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, платіжні документи щодо придбання матеріалів;
- сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерні обладнання та устаткування;
- договір №40-19 укладений між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Замовник) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) в особі ОСОБА_7 був укладений договір про закупівлю робіт «Капітальний ремонт частини покрівлі будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою АДРЕСА_1 .
- акти приймання виконаних підрядних робіт Ф КБ-2в, відомості ресурсів, акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаного вище договору;- листування між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) з питань виконання вказаного договору;
- рахунки ТОВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », виставлені на адресу замовника за виконані роботи;
- загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН;
- акти огляду прихованих робіт, які виконувалися на об`єкті;
- договори на закупівлю використаних матеріалів, накладні, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, платіжні документи щодо придбання матеріалів;
- сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерні обладнання та устаткування;
- копію наказу про призначення на посаду генерального директора КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 »
- копію посадової інструкції генерального директора КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Самі по собі вищевказані документи та в сукупності з іншими документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, що підлягають доказуванню: події кримінального правопорушення, винуватість підозрюваних, вид і розмір шкоди, яку було завдано, та обставини які впливають на ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення, можливість використання їх як доказів та неможливість іншими способами довести обставини вчиненого кримінального правопорушення.
В ході досудового слідства, слідчий просить надати дозвіл йому на тимчасовий доступ до вищевказаних документів, які перебувають у володінні КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташована за адресою: АДРЕСА_1 .
Вказані документи, мають доказове значення для встановлення усіх обставин про наявність або відсутність складу злочину передбаченого ч.1 ст. 366, ч.2 ст.191 КК України.
Керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166 КПК України,
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СВ Дніпровського відділення поліції Кам`янського відділу поліції Головного управління Національної поліції ОСОБА_3 про дозвіл на тимчасовий доступ до документів(речей) - задовольнити.
Надати дозвіл старшому слідчому СВ Дніпровського ВП Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області майору поліції ОСОБА_3 на тимчасовий доступ до оригіналів документів з метою їх вилучення, які перебувають у володінні КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташована за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
- договір №KS-W-1-001-SH, укладений між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , Міністерством з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (МТОТ) (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі державного секретаря Міністерства ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Виконавець/Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) про виконання капітального ремонту частини приміщень будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради, за адресою АДРЕСА_1 , із змінами та додатками;
- акти приймання виконаних підрядних робіт Ф КБ-2в, відомості ресурсів, акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаного вище договору;
- листування між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , Міністерством з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (МТОТ) (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі державного секретаря Міністерства ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Виконавець/Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з питань виконання вказаних договорів;
- рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », виставлені на адресу замовника за виконані роботи;
- загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН;
- акти огляду прихованих робіт, які виконувалися на об`єкті;
- договори на закупівлю використаних матеріалів, накладні, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, платіжні документи щодо придбання матеріалів;
- сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерні обладнання та устаткування;
- договір №30/19, укладений між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Замовник) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) по об`єкту: Капітальний ремонт приміщень центру медичної реабілітації учасників бойових дій комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 , із змінами та додатками;
- акти приймання виконаних підрядних робіт Ф КБ-2в, відомості ресурсів, акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаного вище договору;
- листування між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Виконавець/Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з питань виконання вказаних договорів;
- рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », виставлені на адресу замовника за виконані роботи;
- загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН;
- акти огляду прихованих робіт, які виконувалися на об`єкті;
- договори на закупівлю використаних матеріалів, накладні, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, платіжні документи щодо придбання матеріалів;
- сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерні обладнання та устаткування;
- договір №40-19 укладений між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Замовник) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) в особі ОСОБА_7 був укладений договір про закупівлю робіт «Капітальний ремонт частини покрівлі будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою АДРЕСА_1 .
- акти приймання виконаних підрядних робіт Ф КБ-2в, відомості ресурсів, акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаного вище договору;
- листування між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) з питань виконання вказаного договору;
- рахунки ТОВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », виставлені на адресу замовника за виконані роботи;
- загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН;
- акти огляду прихованих робіт, які виконувалися на об`єкті;
- договори на закупівлю використаних матеріалів, накладні, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, платіжні документи щодо придбання матеріалів;
- сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерні обладнання та устаткування;
- копію наказу про призначення на посаду генерального директора КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 »
- копію посадової інструкції генерального директора КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Строк дії цієї ухвали 1 місяць з дня її постановлення з 21 лютого 2020 року до 21 березня 2020 року.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей та документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Дата ухвалення рішення | 21.02.2020 |
Оприлюднено | 07.02.2023 |
Номер документу | 87736607 |
Судочинство | Кримінальне |
Суть | здійснення тимчасового доступу до документів (речей) та додані до клопотання матеріали |
Кримінальне
Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська
Багбая Є. Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні