Ухвала
від 21.02.2020 по справі 209/565/20
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКА

Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська

Справа № 209/565/20

Провадження № 1-кс/209/132/20

У Х В А Л А

про тимчасовий доступ до документів(речей)

21.02.2020 року м. Кам`янське

Слідчий суддя Дніпровського районного суду м.Дніпродзержинська Дніпропетровської області ОСОБА_1 за участі секретаря ОСОБА_2 , розглянув внесене в кримінальному провадженні №12020040790000131 від 29.01.2020 року слідчим СВ Дніпровського відділення поліції Кам`янського відділу поліції Головного управління Національної поліції ОСОБА_3 і погоджене прокурором ОСОБА_4 клопотання про здійснення тимчасового доступу до документів (речей) та додані до клопотання матеріали,-

ВСТАНОВИВ:

В провадженні СВ Дніпровського відділення поліції Кам`янського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області знаходиться кримінальне провадження №12020040790000131 від 29.01.2020року за ч.1 ст. 366, ч.2 ст.191 КК України, згідно якого встановлено, що службові особи КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » спільно зі службовими ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » під час виконання робіт з капітального ремонту частини будівлі головного корпусу КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » внесли до офіційних документів завідомо неправдиві відомості.

Окрім того, службові особи КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » зі службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зловживаючи службовим становищем вчинили незаконні дії з привласнення та розтрати грошових коштів під час виконання робіт з капітального ремонту частини будівлі головного корпусу КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

За даним фактом 29.01.2020 року були внесені відомості до ЄРДР з правовою кваліфікацією ч.1 ст. 366, ч.2 ст. 191 КК України.

Допитані під час проведення досудового розслідування свідки пояснили, що влітку 2019 року виконували роботи з ремонту будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , що розташована по АДРЕСА_1 . Будь яких трудових угод ні з ким не укладали, ніяких договорів не підписували. Заробітну плату видавала жінка, яка представлялась бухгалтером невідомої фірми за адресою: АДРЕСА_2 або АДРЕСА_3 . Перевірку з заливки підлоги, шпаклювання та фарбування стін, укладання лінолеуму та інші роботи перевіряв особисто головний лікар 5-ї міської лікарні. Будь якого відношення до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не мають. Про таке товариство ніколи не чули, а усі роботи з ремонту будівлі 5-ї міської лікарні виконували виключно наймані за оголошенням працівники.

Під час здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020040790000131 від 29.01.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366, ч.2 ст.191 КК України, за допомогою інтернет сайта « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ( ІНФОРМАЦІЯ_4 ) встановлено, що 06.12.2018 року між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , Міністерством з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (МТОТ) (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі державного секретаря Міністерства ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Виконавець/Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в особі ОСОБА_7 був укладений договір про виконання капітального ремонту частини приміщень будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради, за адресою АДРЕСА_1 №KS-W-1-001-SH.

Ціна послуг за договором про виконання капітального ремонту частини приміщень будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради, за адресою АДРЕСА_1 №KS-W-1-001-SH становить 4404803,00 грн., з урахуванням ПДВ (п.3.2); в ході виконання робіт представник Отримувача ОСОБА_5 здійснює контроль за виконанням робіт, щоб підтвердити, що Виконавець виконує роботи відповідної якості, згідно з Додатком 2 до договору. Представник отримувача має право не прийняти виконані роботи, якщо ті не відповідають умовам Додатку 2 Договору (п2.3).

Згідно даних офіційного сайту « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( ІНФОРМАЦІЯ_6 ) в період часу з 28.01.2019 по 19.08.2019 року міністерство тимчасово окупованих території та перерахували на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_3 ) з призначенням платежу: 1601600;3132;За виконання кап.ремонту част.прим.буд., Дог.№KS-W-1-001-SH від 06.12.2018, грошові кошти.

Окрім того під час здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020040790000131 від 29.01.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366, ч.2 ст.191 КК України, за допомогою інтернет сайта « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ( ІНФОРМАЦІЯ_4 ) встановлено, що 05.06.2019 року між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Замовник) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в особі ОСОБА_8 був укладений договір №30/19 по об`єкту: Капітальний ремонт приміщень центру медичної реабілітації учасників бойових дій комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 .

Ціна послуг за договором №30/19 по об`єкту: Капітальний ремонт приміщень центру медичної реабілітації учасників бойових дій комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 становить 1029027,86 грн., з урахуванням ПДВ (п.3.3); підрядник повинен виконувати роботи з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України (п2.1).

Згідно даних офіційного сайту « ІНФОРМАЦІЯ_5 » ( ІНФОРМАЦІЯ_6 ) 03.07.2019 та 19.08.2019 року КЗ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » перерахували на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_3 ) з призначенням платежу: дог.№30/19 вiд 05.06.2019р. грошові кошти в сумі 880 190,74 та 139 232,76 грн;

Окрім того під час здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020040790000131 від 29.01.2020, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 366, ч.2 ст.191 КК України, за допомогою інтернет сайта « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ( ІНФОРМАЦІЯ_4 ) встановлено, що 15.07.2019 року між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Замовник) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) в особі ОСОБА_7 був укладений договір №40-19 про закупівлю робіт «Капітальний ремонт частини покрівлі будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою АДРЕСА_1 .

Ціна послуг за договором про закупівлю робіт «Капітальний ремонт частини покрівлі будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою АДРЕСА_1 становить 1737597 грн., з урахуванням ПДВ (п.3.2);

З метою перевірки обсягів та якості виконаних робіт на об`єкті з капітального ремонту частини приміщення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради, розташованому за адресою АДРЕСА_1 , встановлення істинипо кримінальномупровадженню, а також з метою проведення судово-почеркознавчої експертизи, будівельно-технічної експертизи виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю їх вилучення, що перебувають у володінні КПН КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що розташована за адресою АДРЕСА_1 , а саме:

- договір №KS-W-1-001-SH, укладений між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , Міністерством з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (МТОТ) (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі державного секретаря Міністерства ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Виконавець/Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) про виконання капітального ремонту частини приміщень будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради, за адресою АДРЕСА_1 , із змінами та додатками;

- акти приймання виконаних підрядних робіт Ф КБ-2в, відомості ресурсів, акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаного вище договору;

- листування між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , Міністерством з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (МТОТ) (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі державного секретаря Міністерства ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Виконавець/Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з питань виконання вказаних договорів;

- рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », виставлені на адресу замовника за виконані роботи;

- загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН;

- акти огляду прихованих робіт, які виконувалися на об`єкті;

- договори на закупівлю використаних матеріалів, накладні, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, платіжні документи щодо придбання матеріалів;

- сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерні обладнання та устаткування;

- договір №30/19, укладений між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Замовник) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) по об`єкту: Капітальний ремонт приміщень центру медичної реабілітації учасників бойових дій комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 , із змінами та додатками;

- акти приймання виконаних підрядних робіт Ф КБ-2в, відомості ресурсів, акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаного вище договору;

- листування між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Виконавець/Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з питань виконання вказаних договорів;

- рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », виставлені на адресу замовника за виконані роботи;

- загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН;

- акти огляду прихованих робіт, які виконувалися на об`єкті;

- договори на закупівлю використаних матеріалів, накладні, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, платіжні документи щодо придбання матеріалів;

- сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерні обладнання та устаткування;

- договір №40-19 укладений між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Замовник) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) в особі ОСОБА_7 був укладений договір про закупівлю робіт «Капітальний ремонт частини покрівлі будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою АДРЕСА_1 .

- акти приймання виконаних підрядних робіт Ф КБ-2в, відомості ресурсів, акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаного вище договору;- листування між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) з питань виконання вказаного договору;

- рахунки ТОВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », виставлені на адресу замовника за виконані роботи;

- загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН;

- акти огляду прихованих робіт, які виконувалися на об`єкті;

- договори на закупівлю використаних матеріалів, накладні, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, платіжні документи щодо придбання матеріалів;

- сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерні обладнання та устаткування;

- копію наказу про призначення на посаду генерального директора КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 »

- копію посадової інструкції генерального директора КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Самі по собі вищевказані документи та в сукупності з іншими документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, що підлягають доказуванню: події кримінального правопорушення, винуватість підозрюваних, вид і розмір шкоди, яку було завдано, та обставини які впливають на ступінь тяжкості вчиненого кримінального правопорушення, можливість використання їх як доказів та неможливість іншими способами довести обставини вчиненого кримінального правопорушення.

В ході досудового слідства, слідчий просить надати дозвіл йому на тимчасовий доступ до вищевказаних документів, які перебувають у володінні КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташована за адресою: АДРЕСА_1 .

Вказані документи, мають доказове значення для встановлення усіх обставин про наявність або відсутність складу злочину передбаченого ч.1 ст. 366, ч.2 ст.191 КК України.

Керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166 КПК України,

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ Дніпровського відділення поліції Кам`янського відділу поліції Головного управління Національної поліції ОСОБА_3 про дозвіл на тимчасовий доступ до документів(речей) - задовольнити.

Надати дозвіл старшому слідчому СВ Дніпровського ВП Кам`янського ВП ГУНП в Дніпропетровській області майору поліції ОСОБА_3 на тимчасовий доступ до оригіналів документів з метою їх вилучення, які перебувають у володінні КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 », розташована за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- договір №KS-W-1-001-SH, укладений між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , Міністерством з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (МТОТ) (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі державного секретаря Міністерства ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Виконавець/Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) про виконання капітального ремонту частини приміщень будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради, за адресою АДРЕСА_1 , із змінами та додатками;

- акти приймання виконаних підрядних робіт Ф КБ-2в, відомості ресурсів, акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаного вище договору;

- листування між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , Міністерством з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (МТОТ) (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі державного секретаря Міністерства ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Виконавець/Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з питань виконання вказаних договорів;

- рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », виставлені на адресу замовника за виконані роботи;

- загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН;

- акти огляду прихованих робіт, які виконувалися на об`єкті;

- договори на закупівлю використаних матеріалів, накладні, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, платіжні документи щодо придбання матеріалів;

- сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерні обладнання та устаткування;

- договір №30/19, укладений між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Замовник) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) по об`єкту: Капітальний ремонт приміщень центру медичної реабілітації учасників бойових дій комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 , із змінами та додатками;

- акти приймання виконаних підрядних робіт Ф КБ-2в, відомості ресурсів, акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаного вище договору;

- листування між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (Виконавець/Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з питань виконання вказаних договорів;

- рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », виставлені на адресу замовника за виконані роботи;

- загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН;

- акти огляду прихованих робіт, які виконувалися на об`єкті;

- договори на закупівлю використаних матеріалів, накладні, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, платіжні документи щодо придбання матеріалів;

- сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерні обладнання та устаткування;

- договір №40-19 укладений між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Замовник) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) в особі ОСОБА_7 був укладений договір про закупівлю робіт «Капітальний ремонт частини покрівлі будівлі комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою АДРЕСА_1 .

- акти приймання виконаних підрядних робіт Ф КБ-2в, відомості ресурсів, акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаного вище договору;

- листування між Комунальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дніпропетровської обласної ради (Отримувач) (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_5 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (Підрядник) (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) з питань виконання вказаного договору;

- рахунки ТОВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », виставлені на адресу замовника за виконані роботи;

- загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН;

- акти огляду прихованих робіт, які виконувалися на об`єкті;

- договори на закупівлю використаних матеріалів, накладні, акти приймання-передачі, товарно-транспортні накладні, платіжні документи щодо придбання матеріалів;

- сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерні обладнання та устаткування;

- копію наказу про призначення на посаду генерального директора КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 »

- копію посадової інструкції генерального директора КНП КМР « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Строк дії цієї ухвали 1 місяць з дня її постановлення з 21 лютого 2020 року до 21 березня 2020 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей та документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення21.02.2020
Оприлюднено07.02.2023
Номер документу87736607
СудочинствоКримінальне
Сутьздійснення тимчасового доступу до документів (речей) та додані до клопотання матеріали

Судовий реєстр по справі —209/565/20

Ухвала від 21.02.2020

Кримінальне

Дніпровський районний суд м.Дніпродзержинська

Багбая Є. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні