Справа № 559/335/20
Номер провадження 1-кс/559/63/2020
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до документів
(вступна та резолютивна частина)
21 лютого 2020 року місто Дубно Рівненська область
Дубенський міськрайонний суд Рівненської області в складі:
слідчого судді ОСОБА_1
секретаря судового засідання ОСОБА_2
за участю слідчого ОСОБА_3
розглянувши клопотання слідчого СВ Дубенського ВП ГУНП України в Рівненській області ОСОБА_3 по матеріалах кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020181100000010 від 14 лютого 2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.364 КК України, - про надання тимчасового доступу до документів,
ВСТАНОВИВ:
керуючись ч.2 ст.376 КПК України, згідно якої якщо складання судового рішення у формі ухвали вимагає значного часу, суд має право обмежитися складанням і оголошенням його резолютивної частини, тому повний текст ухвали буде виготовлений на 14:00 год. 21.02.2020, слідчий суддя,-
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого задовольнити.
Надати дозвіл слідчому слідчого відділення Дубенського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Рівненській області ОСОБА_3 , слідчому слідчого відділення Дубенського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Рівненській області ОСОБА_4 та старшому слідчому слідчого відділення Дубенського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Рівненській області ОСОБА_5 на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю їх вилучити (здійснити їх виїмку), а саме:
-документів щодо здійснення робіт по реконструкції будівлі під клуб по АДРЕСА_2 та технічного нагляду (належним чином завірену копію договору №27 від 14.11.2018 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі секретаря ради ОСОБА_6 як Замовника та ПП « ОСОБА_7 » в особі директора ОСОБА_8 як Підрядник; належним чином завірену копію договору №23 від 11.05.2019 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі секретаря ради ОСОБА_6 як Замовника та ПП « ОСОБА_7 » в особі директора ОСОБА_8 як Підрядник; належним чином завірену копію договору №100 від 26.12.2018 укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі секретаря ради ОСОБА_6 як Замовника та ФОП « ОСОБА_9 » в особі приватного підприємця ОСОБА_9 як Виконавцем; належним чином завірену копію додаткової угоди від 11.05.2019 №1 до договору від 26.12.2018 №100 про продовження дії даного договору; оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в; належним чином завірені копії квитанцій, касових чеків, розписок платіжних доручень щодо сплати ІНФОРМАЦІЯ_2 коштів за виконані ПП « ОСОБА_7 » в особі директора ОСОБА_8 роботи по реконструкції будівлі під клуб по АДРЕСА_2 та за надання послуг по технагляду за даним об`єктом ФОП ОСОБА_9 );
-належним чином завірених копій договорів пайової участі укладених ІНФОРМАЦІЯ_2 у 2017, 2018, 2019 роках з усіма наявними до них додатками;
-належним чином завірену копію положення про сплату пайової участі;
-належним чином завірених копії квитанцій, касових чеків, розписок платіжних доручень щодо сплати пайової участі із забудовниками;
-належним чином завірених копій усіх документів щодо організації, проведення аукціону та продажу земельної ділянки площею 0,4962 га. кадастровий номер 5621655900:01:003:0043 та земельної ділянки площею 0,5246 га. кадастровий номер 5624655900:01:003:0552 (договір купівлі продажу вказаних земельних ділянок; рішення ІНФОРМАЦІЯ_3 про продаж вказаних земельних ділянок з усіма наявними до нього додатками; протокол проведення торгів, аукціону; заяви про проведення аукціону щодо продажу земельних ділянок);
-належним чином завіреної копії рішення щодо обрання депутатом ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_10 та розписки щодо ознайомлення останнього з положеннями антикорупційного законодавства;
-документів що стосуються Програми «Безпечна громада на 2018-2020 роки» (належним чином завірену копію договору №19/18 від 14.05.2018 укладеного ІНФОРМАЦІЯ_2 в особі секретаря ради ОСОБА_6 як Замовника та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в особі директора ОСОБА_11 як Виконавцем із усіма наявними до нього додатками; належним чином завірену копію видаткової накладної №РН-0000836 від 14.05.2018 про поставку для ІНФОРМАЦІЯ_3 1 комплекту відеокамер; належним чином завірені копії квитанцій, касових чеків, розписок платіжних доручень щодо сплати послуг за роботи по поставці та виконанню монтажних робіт відеокамер в межах Програми «Безпечна громада на 2018-2020 роки»).
На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених документів.
Копії вилучених документів виготовляються з використанням копіювальної техніки, електронних засобів володільця (за його згодою) або копіювальної техніки, електронних засобів особи, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК Україниз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Встановити строк дії ухвали один місяць з моменту постановлення ухвали.
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Дубенський міськрайонний суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 21.02.2020 |
Оприлюднено | 06.02.2023 |
Номер документу | 87746675 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Дубенський міськрайонний суд Рівненської області
Ралець Р. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні