Постанова
від 25.02.2020 по справі 360/3765/19
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 лютого 2020 року справа №360/3765/19

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді Компанієць І.Д. (суддя-доповідач),

суддів Гайдара А.В., Казначеєва Е.Г.,

за участю секретаря судового засідання Сухова М.Є.,

представника відповідача Ікешової А.І.,

розглянув у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Усової Катерини Вікторівни, що діє в інтересах товариства з обмеженою відповідальністю АКШ на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 24 грудня 2019 року у справі №360/3765/19 (головуючий І інстанції Секірська А.Г.) за позовом адвоката Усової Катерини Вікторівни в інтересах товариства з обмеженою відповідальністю АКШ до Головного управління ДПС у Луганській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом, в якому, з урахуванням ухвали Луганського окружного адміністративного суду від 27.08.2019 року про роз`єднання позовних вимог (а.с.37-46 том 2, а.с. 2а-2б том 1) просив визнати протиправним та скасувати податкове-повідомлення рішення від 23.04.2019 року №00000301402.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що податкове повідомлення - рішення, яким до товариства застосовано штрафні санкції за відсутність складення та реєстрації протягом граничного строку податкових накладних, є протиправним.

Так, правові наслідки у вигляді виникнення права платника податку на формування податкового кредиту настає тільки в разі реального (фактичного) здійснення господарських операцій з придбання товарів (робіт, послуг), здійснюваних для провадження своєї господарської діяльності платника, які відповідають економічному змісту, відображеному в укладених платником договорах, і повинні бути підтверджені належним чином оформленими первинними документами.

Так само, якщо господарська операція фактично не відбулася, первинні документи, складені платником податку та його контрагентом на підтвердження такої операції, не відповідають дійсності і свідчать про відсутність у сторін волевиявлення щодо реального здійснення господарської операції.

Позивачу були виписані податкові накладні на товари та послуги від контрагентів на загальну суму ПДВ 2 406 709,85 грн. Всі податкові накладні зареєстровані в ЄРПН, всі контрагенти мають реєстрацію в ЄДРПОУ, є платниками ПДВ. Жоден контрагент не має вироку суду за статтею 205 КК України. Підтвердженням податкового кредиту є реєстрація податкової накладної в ЄРПН.

За нормами Податкового кодексу України підставою для нарахування податкового кредиту є податкова накладна, яка засвідчує факт придбання платником податку товарів.

Отже, Кодекс не містить норм, які б встановлювали додаткову необхідність підтвердження сум, включених до складу податкового кредиту будь-якими іншими документами, окрім податкової накладної, яка повинна містити обов`язкові реквізти, визначені п.п.201.1 ПКУ.

Разом з тим, наявність або відсутність окремих документів, або помилки у їх оформленні, не можуть бути підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо з інших даних вбачається, що фактичний рух активів, або зміни у власному капіталі чи зобов`язаннях платника податків у зв`язку з його господарською діяльністю мали місце.

Рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 24 грудня 2019 року в задоволенні позовних вимог відмовлено.

Не погодившись з судовим рішенням, представник позивача звернувся з апеляційною скаргою, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, неповне з`ясування обставин справи, просив рішення скасувати, прийняти постанову, якою задовольнити позов.

Обґрунтування апеляційної скарги.

За нормами Податкового кодексу України підставою для нарахування податкового кредиту є податкова накладна, яка засвідчує факт придбання платником податку товарів.

Позивачу були виписані податкові накладні на товари та послуги від контрагентів. Підтвердженням податкового кредиту є реєстрація податкової накладної в ЄРПН. Всі податкові накладні зареєстровані в ЄРПН, всі контрагенти мають реєстрацію в ЄДРПОУ, є платниками ПДВ. Жоден контрагент не має вироку суду за статтею 205 КК України.

Таким чином, Кодекс не містить норм, які б встановлювали додаткову необхідність підтвердження сум, включених до складу податкового кредиту будь-якими іншими документами, окрім податкової накладної, яка повинна містити обов`язкові реквізти, визначені п.п.201.1 ПКУ.

Оцінка господарських операцій повинна даватись на підставі комплексного, всебічного аналізу специфіки та умов укладення конкретного правочину з обов`язковим врахуванням його господарської мети, економічної доцільності, а також використання отриманих товарів чи послуг у подальшій діяльності підприємства. При цьому, формальні помилки в первинних документах не мають бути вирішальною ознакою безтоварності здійснених господарських операцій.

В судовому засіданні представник відповідача заперечував проти задоволення апеляційної скарги.

Суд, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення учасників судового процесу, перевіривши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, розглядаючи апеляційну скаргу в межах викладених доводів, встановив наступне.

Фактичні обставини справи.

28.09.2018 ГУ ДФС у Луганській області прийнято наказ № 1090 Про проведення документальної планової невиїзної перевірки , згідно із яким на підставі п.п.20.1.4 п.20.1 ст. 20, п.п.75.1.2 п.75.1 ст. 75, ст. 77, ст. 79, ст. 82 Податкового кодексу України, п.2 ст. 13 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та згідно із планом - графіком документальних перевірок на 2018 рік, наказано провести (з урахуванням змін з 01.01.2017 до ст. 102 Податкового кодексу України) документальну планову невиїзну перевірку ТОВ АКШ з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.10.2015 по 30.06.2018, правильності нарахування, обчислення та сплати військового збору за період з 01.10.2015 по 30.06.2018, а також по єдиному внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, перевірку розпочати з 22.10.2018, тривалістю 20 робочих днів (т.2 а.с. 84-85), який отримано позивачем 06.10.2018 (т.2 а.с. 86).

22.10.2018 контролюючим органом направлено до ТОВ АКШ запит про надання документів (копій документів за період з 01.10.2015 по 30.06.2018, зокрема, касові книги, первинні касові документи, звіти матеріально - відповідальних осіб по придбаним, виготовленим ТМЦ, лімітно заборні карти, акти використання мінеральних добрив, акти витрат насіння та насіннєвого матеріалу, накладі внутрішньогосподарського призначення, книги (картки) складського обліку, первинні бухгалтерські документи по облік основних засобів; копії свідоцтв про державну реєстрацію ФОП, з якими у зазначений період мали взаємовідносини; книги обліку розрахунків з підзвітними особами, постачальниками та покупцями, розрахунки по виданим та отриманим займам; відомості (в т.ч. договори) по орендованим та наданим в оренду основним засобам, первинні документи по руху будівельних матеріалів (придбанню, використанню у господарській діяльності); статистичну звітність, облікові форми по руху основних засобів, первинні бухгалтерські документи по господарській діяльності, головні книги, сертифікати якості, технічні паспорти або технічні умови, посвідчення про якість ТМЦ, договори, угоди та додатки до них, тощо (т.2 а.с. 92-93)

Запит отриманий директором ТОВ АКШ 23.10.2018 (т.2 а.с. 93).

23.10.2018 відповідачем складено Акт № 1372/12-32-14-02/36247859 Про ненадання первинних документів (т.2 а.с. 93-94).

26.10.2018 відповідачем направлено до ТОВ АКШ повторний запит про надання документів (копій документів) (т.2 а.с. 95-96), який отримано товариством 03.11.2018 (т.2 а.с. 96)

30.10.2018 відповідачем складено Акт № 1384/12-32-14-02/36247859 Про ненадання первинних документів (т.2 а.с. 97)

30.10.2018 податковим органом електронною поштою знову надіслано позивачеві запит про надання документів (копій документів) (т.2 а.с. 98-99)

01.11.2018 відповідачем складено Акт № 1387/12-32-14-02/36247859 Про ненадання первинних документів (т.2 а.с. 99)

19.11.2018 відповідачем рекомендованим листом направлено до ТОВ АКШ запит про надання документів (копій документів) (т.2 а.с. 100-101)

23.11.2018 відповідачем складено Акт № 1438/12-32-14-02/36247859 Про ненадання первинних документів (т.2 а.с.102)

22.11.2018 за вх. № 7551/10 до відповідача надійшла заява директора ТОВ АКШ від 22.11.2018 № 20/12 про припинення перевірки у зв`язку з втратою первинних документів та надання часу для їх відновлення (т.2 а.с. 87)

29.11.2018 ГУ ДФС у Луганській області прийнято наказ № 1330 Про перенесення терміну проведення документальної планової невиїзної перевірки , яким у зв`язку з неможливістю проведення перевірки ТОВ АКШ , призначеної згідно наказу ГУ ДФС у Луганській області від 28.09.2018 № 1090, з причини надходження листів підприємства про втрату первинних документів, керуючись п. 44.5 ст.44 Податкового кодексу України, перенесено термін проведення документальної планової невиїзної перевірки ТОВ АКШ до дати відновлення протягом 90 календарних днів та надання до перевірки документів фінансово - господарської діяльності; після спливу терміну, наданого на відновлення документів, перевірку поновити (т.2 а.с. 88)

Наказ від 29.11.2018 № 1330 отримано позивачем 01.12.2018 (т.2 а.с.89)

08.02.2019 ГУ ДФС у Луганській області прийнято наказ № 103 Про поновлення терміну проведення документальної планової невиїзної перевірки , яким з урахуванням спливу терміну, наданого на відновлення документів, визначено розпочати з 27.02.2019 тривалістю 20 робочих днів проведення документальної планової невиїзної перевірки ТОВ АКШ з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.10.2015 по 30.06.2018, правильності нарахування, обчислення та сплати військового збору за період з 01.10.2015 по 30.06.2018, а також по єдиному внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (т.2 а.с.90), який отримано позивачем 09.02.2019 (т.2 а.с. 91).

28.02.2019 відповідачем рекомендованим листом направлено до ТОВ АКШ запит про надання документів (копій документів) (т.2 а.с. 103-104)

11.03.2019 відповідачем складено Акт № 232/12-32-14-02/36247859 Про ненадання первинних документів (т.2 а.с. 05)

13.03.2019 відповідачем направлено до ТОВ АКШ запит про надання документів (копій документів) (т.2 а.с.106-107), який отримано платником податків 16.03.2019 (т.2 а.с. 106)

18.03.2019 відповідачем складено Акт № 257/12-32-14-02/36247859 Про ненадання первинних документів (т.2 а.с.108)

20.03.2019 відповідачем направлено до ТОВ АКШ запит про надання документів (копій документів) (т.2 а.с. 109), який отримано товариством 23.03.2019 (т.2 а.с. 110)

25.03.2019 відповідачем складено Акт № 282/12-32-14-02/36247859 Про ненадання первинних документів (т.2 а.с.110)

Податковим органом відповідно до наказу ГУ ДФС у Луганській області від 28.09.2018 №1090 проведена документальна планова невиїзна перевірка ТОВ АКШ з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.10.2015 по 30.06.2018, правильності нарахування, обчислення та сплати військового збору за період з 01.10.2015 по 30.06.2018, а також по єдиному внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, відповідно до затвердженого плану (переліку питань) документальної перевірки, за наслідками якої складено Акт від 03.04.2019 № 178/12-32/14/02-36247859 (т.2 а.с. 111-152)

За висновками акту перевіркою встановлено порушення ТОВ АКШ :

1) пункту 44.3 статті 44, пункту 85.2 статті 85 Податкового кодексу України - не надано первинних документів, облікових та інших регістрів, фінансової та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів, а також виконання вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи;

2) п. 198.5 ст. 198 Податкового кодексу України не складено податкові накладні та не зареєстровано їх в Єдиному реєстрі податкові накладні по товарам/послугам, необоротним активам використання яких в господарських операціях не встановлено на суму 1985496 грн, у т.ч. за жовтень 2015 року в сумі 6841 грн, за листопад 2015 року в сумі 450 грн, за грудень 2015 року в сумі 6841 грн, за лютий 2016 року на 172735 грн, за березень 2016 року на 83061 грн, за квітень 2016 року на 147854 грн, за травень 2016 року на 8359 грн, за липень 2016 року на 23215 грн, за серпень 2016 року на 37297 грн, за вересень 2016 року на 135965 грн, за жовтень 2016 року на 73658 грн, за листопад 2016 року на 52073 грн, за грудень 2016 року на 212303 грн, за січень 2017 року в сумі 268 грн, лютий 2017 року в сумі 200109 грн, березень 2017 року 82633 грн, квітень 2017 року в сумі 135 грн, травень 2017 року в сумі 31566 грн, червень 2017 року в сумі 1692 грн, липень 2017 року в сумі 76293 грн, за серпень 2017 року в сумі 78373 грн, за вересень 2017 року в сумі 16259 грн, за жовтень 2017 року в сумі 41837 грн, за листопад 2017 року в сумі 3238 грн, за грудень 2017 року в сумі 169848 грн, січень 2018 року в сумі 37808 грн, за лютий 2018 року в сумі 73009 грн, за березень 2018 року в сумі 68068 грн, за квітень 2018 року в сумі 69709 грн, за травень 2018 року в сумі 16133 грн, за червень 2018 року в сумі 885 грн.

За наслідками перевірки 23.04.2019 ГУ ДФС у Луганській області прийнято податкове повідомлення - рішення №00000301402, яким до товариства застосовано штраф в розмірі 50% у сумі 483931,53 гривні за відсутність складення та реєстрації протягом граничного строку, передбаченого ст.201 ПК України податкових накладних на суму ПДВ 967863,07 грн (т.2 а.с.155), а саме:

1) 31.01.2017 позивач мав скласти зведену податкову накладну та зареєструвати її в ЄРПН до 15.02.2017 на суму ПДВ 267,67 грн внаслідок придбання:

- активної електроенергії за податковою накладною Старобільського РЕМ ТОВ ЛЕО від 31.01.2017 № 452/10 на суму ПДВ 267,67 грн (т.3 арк.спр. 192);

2) 28.02.2017 позивач мав скласти зведену податкову накладну та зареєструвати її в ЄРПН до 15.03.2017 на суму ПДВ 200108,80 грн внаслідок придбання:

- насіння кукурудзи р8523AQAMax, насіння соняшника SingentaHK HEOMA, гербіциду Евро Лайтинг за податковою накладною ТОВ Віндхем від 13.02.2017 № 34 на суму ПДВ 115 289,99 грн (т.3 арк.спр. 42);

- добрива мінерального Амофос 12 52 за податковою накладною ТОВ Консул-Груп від 20.02.2017 № 20 на суму ПДВ 70856,00 грн (т.3 арк.спр. 41);

- палива дизельного Євро-5 за податковою накладною ФОП ОСОБА_7 від 27.02.2017 № 11 на суму ПДВ 13666,67 грн (т.3 арк.спр. 40);

- активної електроенергії за податковою накладною Старобільського РЕМ ТОВ ЛЕО від 28.02.2017 № 448/10 на суму ПДВ 296,18 грн;

3) 31.03.2017 позивач мав скласти зведену податкову накладну та зареєструвати її в ЄРПН до 15.04.2017 на суму ПДВ 82633,07 грн внаслідок придбання:

- металоконструкції за податковою накладною ТОВ Консул-Груп від 16.03.2017 № 50 на суму ПДВ 52 866,67 грн (т.3 арк.спр. 39);

- боронування, внесення добрив, сівби ячменя, культивації за податковою накладною ТОВ Консул - Груп від 24.03.2017 № 66 на суму ПДВ 29766,40 грн (т.3 арк.спр. 38);

4) 30.04.2017 позивач мав скласти зведену податкову накладну та зареєструвати її в ЄРПН до 15.05.2017 на суму ПДВ 135,42 грн внаслідок придбання:

- реалізацію ключів ЕЦП та захищених носіїв ключової адміністрації за податковою накладною філії ЛОУ АТ Ощадбанк від 11.04.2017 № 89 на суму ПДВ 0,20 грн (т.3 арк.спр. 205);

- активної електроенергії за податковою накладною Старобільського РЕМ ТОВ ЛЕО від 30.04.2017 № 313/10 на суму ПДВ 135,22 грн (т.2 арк.спр. 249);

5) 31.05.2017 позивач мав скласти зведену податкову накладну та зареєструвати її в ЄРПН до 15.06.2017 на суму ПДВ 31565,62 грн внаслідок придбання:

- дизельного палива підвищеної якості (Євро) марки С за податковою накладною ТОВ Торгова компанія Едельвейс від 27.05.2017 № 241 на суму ПДВ 8 189,81 грн (т.3 арк.спр. 36);

- амофосу 10:46 за податковою накладною ТОВ Віста від 29.05.2017 № 30 на суму ПДВ 5700,00 грн (т.3 арк.спр. 35);

- насіння гібрида соняшника НС-Х-6342 Екстра (FI) за податковою накладною ТОВ агрофірма Українське насіння від 30.05.2017 № 359 на суму ПДВ 17 233,49 грн (т.3 арк.спр. 34);

- активної електроенергії за податковою накладною Старобільського РЕМ ТОВ ЛЕО від 31.05.2017 № 318 на суму ПДВ 442,32 грн (т.3 арк.спр. 25);

6) 30.06.2017 позивач мав скласти зведену податкову накладну та зареєструвати її в ЄРПН до 15.07.2017 на суму ПДВ 1692 грн внаслідок придбання:

- девайса Ультра, 2х10л + піногасник В 20х1л за податковою накладною ТОВ Компанія Центрум ЛТД від 23.06.2017 № 36 на суму ПДВ 1692 грн (т.3 арк.спр. 206);

7) 31.07.2017 позивач мав скласти зведену податкову накладну за реєструвати її в ЄРПН до 15.08.2017 на суму ПВД 76293,33 грн внаслідок придбання:

- палива дизельного Євро-5 за податковою накладною ФОП ОСОБА_7 від 21.07.2017 № 59 на суму ПДВ 20 960,00 грн (т.3 арк.спр. 24);

- мінерального добрива АМОФОС за податковою накладною ТОВ Керіленд ЛТД від 27.07.2017 № 71 на суму ПДВ 22 000,00 грн (т.3 арк.спр. 23);

- мінерального добрива АМОФОМ за податковою накладною ТОВ Керіленд ЛТД від 27.07.2017 № 70 на суму ПДВ 33 000,00 грн (т.3 арк.спр. 26);

- активної електроенергії за податковою накладною Старобільського РЕМ ТОВ ЛЕО від 31.07.2017 № 445 на суму ПДВ 333,33 грн (т.3 арк.спр. 27);

8) 31.08.2017 позивач мав скласти зведену податкову накладну на суму ПДВ 78373,82 грн та зареєструвати її в ЄРПН до 15.09.2017 внаслідок придбання:

- палива дизельного ДП-Л-Євро5-ВО за податковою накладною ТОВ Торгова компанія Едельвейс від 02.08.2017 № 30 на суму ПДВ 7 835,83 грн (т.3 арк.спр. 29);

- пшениці насіннєвої за податковою накладною ТОВ Сабріз Пром від 21.08.2017 № 20 на суму ПДВ 32500,00 грн (т.3 арк.спр. 31);

- палива дизельного Євро-5 за податковою накладною ФОП ОСОБА_7 від 22.08.2017 № 94 на суму ПДВ 8 250,00 грн (т.3 арк.спр. 32);

- насіння пшениці м`якої озимої сорту ЛІЛЬ за податковою накладною ТОВ Центрум ЛТД від 23.08.2018 № 34 на суму ПДВ 1600,80 грн (т.3 арк.спр. 22);

- амофосу 1046, селітри аміачної за податковою накладною ТОВ Віста від 29.08.2017 № 64 на суму ПДВ 26737,00 грн (т.3 арк.спр. 21);

- активної електроенергії за податковою накладною Старобільського РЕМ ТОВ ЛЕО від 31.08.2017 № 453 на суму ПДВ 283,33 грн (т.3 арк.спр. 20);

- отруйника Рекорд Квадро, ТН за податковою накладною ПП Бізон-Тех 2006 від 31.08.2017 № 1823 на суму ПДВ 1166,86 грн (т.3 арк.спр. 19);

9) 30.09.2017 позивач мав скласти зведену податкову накладну на суму ПДВ 16258,63 грн та зареєструвати її в ЄРПН до 15.10.2017 внаслідок придбання:

- труби профільної 60х40 мм 1,8 мм 6 м, труби профільної 40 х 20 мм 20 мм 6 м за податковою накладною ТОВ АВ метал груп від 08.09.2017 № 1100015 на суму ПДВ 4162,67 грн (т.3 арк.спр. 18);

- шини 15,5 R38Ф-2А нс8 Белшина Ф-2А, шини 9,00-16 123 А6 (10сл) Бел ПТ-5М Белшина за податковою накладною ТОВ А-ВЕРС від 11.09.2017 № 21 на суму ПДВ 3 406,80 грн (т.3 арк.спр. 17);

- дизельного палива підвищеної якості (Євро) за податковою накладною ТОВ Торгова компанія Едельвейс від 22.09.2017 № 198 на суму ПДВ 8 522,50 грн (т.3 арк.спр. 16);

- активної електроенергії за податковою накладною Старобільського РЕМ ТОВ ЛЕО від 30.09.2017 № 436 на суму ПДВ 166,66 грн (т.3 арк.спр. 13);

10) 31.10.2017 позивач мав скласти зведену податкову накладну на суму ПДВ 41837,48 грн та зареєструвати її в ЄРПН до 15.11.2017 внаслідок придбання:

- дизельного палива підвищеної якості (Євро) марки С за податковою накладною ТОВ Торгова компанія Едельвейс від 05.10.2017 № 65 на суму ПДВ 19 804,00 грн (т.3 арк.спр. 5);

- прибирання соняшника за податковою накладною ТОВ Кронос Компані від 15.10.2017 № 210 на суму ПДВ 21 666,80 грн (т.3 арк.спр. 8);

- активної електроенергії за податковою накладною Старобільського РЕМ ТОВ ЛЕО від 31.10.2017 № 471 на суму ПДВ 366,68 грн (т.3 арк.спр. 11);

11) 30.11.2017 позивач мав скласти зведену податкову накладну на суму ПДВ 3238,42 грн та зареєструвати її в ЄРПН до 15.12.2017 внаслідок придбання:

- АКБ 6СТ-60АзFORSE за податковою накладною ФОП ОСОБА_8 від 07.11.2017 № 667 на суму ПДВ 261,53 грн (т.3 арк.спр. 12);

- шини 15 5Р-38 TR-07 Росава МТЗ, ЮМЗ за податковою накладною ФОП ОСОБА_8 від 07.11.2017 № 666 на суму ПДВ 2626,90 грн (т.2 арк.спр. 250);

- активної електроенергії за податковою накладною Старобільського РЕМ ТОВ ЛЕО від 30.11.2017 № 469 на суму ПДВ 349,99 грн (т.3 арк.спр. 1);

12) 31.12.2017 позивач мав скласти зведену податкову накладну на суму ПДВ 169848,20 грн та зареєструвати її в ЄРПН до 15.01.2018 внаслідок придбання та отримання послуг:

-сушіння соняшника, оранки землі за податковою накладною ТОВ Титоф Груп від 05.12.2017 № 238 на суму ПДВ 70 000,00 грн (т.3 арк.спр. 2);

- палива дизельного ДП-3 Євро-5-ВО за податковою накладною ТОВ Торгова компанія Едельвейс від 06.12.2017 № 43 на суму ПДВ 9 291,96 грн (т.3 арк.спр. 3);

- селітри аміачної за податковою накладною ТОВ ТД Дематра-Плюс від 06.12.2017 № 20 на суму ПДВ 23600,00 грн (т.3 арк.спр. 4);

- стрічки 400*4 - 2560З Ребристої - шевронної за податковою накладною ФОП ОСОБА_8 від 07.12.2017 № 713 на суму ПДВ 247,00 грн (т.2 арк.спр. 248);

- селітри аміачної за податковою накладною ТОВ ТД Деметра-Плюс від 07.12.2017 № 24 на суму ПДВ 14560,32 грн (т.2 арк.спр. 247);

- селітри аміачної за податковою накладною ТОВ ТД Деметра-Плюс від 12.12.2017 № 40 на суму ПДВ 27 148,93 грн (т.2 арк.спр. 246);

- селітри аміачної за податковою накладною ТОВ Хімтрейд Менеджмент від 13.12.2017 № 61 на суму ПДВ 24 666,67 грн (т.2 арк.спр. 245);

- активної елекроенергії за податковою накладною Старобільського РЕМ ТОВ ЛЕО від 31.12.2017 № 407 на суму ПДВ 333,34 грн (т.2 арк.спр. 244);

13) 31.01.2018 позивач мав скласти зведену податкову накладну на суму ПДВ 37807,51 грн та зареєструвати її в ЄРПН до 15.02.2018 внаслідок придбання:

- селітри аміачної за податковою накладною ТОВ Хімтрейд Менеджмент від 19.01.2018 № 43 на суму ПДВ 23 466,67 грн (т.2 арк.спр. 243);

- дисулама (каністра 5 л), наповал 5 л, нокаут екстра (5л), сантал, 10л за податковою накладною ТОВ Компанія Центрум ЛТД від 29.01.2018 № 12 на суму ПДВ 14340,84 грн (т.2 арк.спр. 242);

14) 28.02.2018 позивач мав скласти зведену податкову накладну на суму ПДВ 73008,94 грн та зареєструвати її в ЄРПН до 15.03.2018 внаслідок придбання:

- палива дизельного ДТ-3-К5, сорт F (ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне ДП-3- Євро-5-ВО) за податковою накладною ТОВ Торгова компанія Едельвейс від 01.02.2018 № 11 на суму ПДВ 1 906,40 грн (т.2 арк.спр. 241);

- добрива складного мінерального NPK 15:15:15 мішок за податковою накладною ТОВ Торговий дім Укрросхим від 05.02.2018 № 4 на суму ПДВ 3 410,00 грн (т.2 арк.спр. 240);

- добрива складного мінерального NPK 6:24:12 мішок, карбаміду фас. мішок 3102 10 10 00 за податковою накладною ТОВ Торговий дім Укрросхим від 05.02.2018 № 5 на суму ПДВ 14 974,40 грн (т. 2 арк.спр. 239);

- карбаміду, марки Б за податковою накладною ТОВ Хімтрейд Менеджмент від 07.02.2018 № 37 на суму ПДВ 7 266,67 грн (т.2 арк.спр. 238);

- селітри аміачної за податковою накладною ТОВ Хімтрейд Менеджмент від 07.02.2018 № 39 на суму ПДВ 18000,00 грн (т.2 арк.спр. 237);

- карбаміду фасованого мішок 3102 10 10 00, селітри аміачної фас. мішок УКТ ЗЕД 3102 30 90 00, добрива складного мінерального NPK 6:24:12 мішок, амофосу 10:46 фасовка мішок за податковою накладною ТОВ Торговий дім Укрросхим від 16.02.2018 № 15 на суму ПДВ 23 784,80 грн (т.2 арк.спр. 236);

- насіння кукурудзи ЕС Зізу, насіння кукурудзи Дельфін, насіння кукурудзи ЕС Олімпус за податковою накладною ТОВ Компанія Центрум ЛТД від 22.02.2018 № 24 на суму ПДВ 3 666,67 грн (т.2 арк.спр. 235);

15) 31.03.2018 позивач мав скласти зведену податкову накладну на суму ПДВ 68067,64 грн та зареєструвати її в ЄРПН до 15.04.2018 внаслідок придбання:

- селітри аміачної за податковою накладною ТОВ Хімтрейд Менеджмент від 01.03.2018 № 3 на суму ПДВ 23066,67 грн (т.2 арк.спр. 234);

- гільзо-комплект Д-240, Д-65 (г.+п.+пал.+кол) (КАМА) Дальнобойщик , набору прокладок двигуна Д-240 повного за податковою накладною ФОП ОСОБА_1 від 07.03.2018 № 137 на суму ПДВ 839,33 грн (т.2 арк.спр. 233);

- валу ведучого ВОМ МТЗ, валу веденого приводу ВОМ МТЗ, шестерні приводу ВОМ 2-й маточ Z=39 МТЗ, ш-ні приводу ВОМ 1-й маточ. Z=47, підшипник 210 (6210), манжети армованої 2,2-50*70*10, підшипника 50307 (6307N) Вологда вал пром.роздатк.втор.вал, підшипник 211 (6211), підшипник 50305А (6305N) ГПЗ-23, палець механізму задньої навіски МТЗ нижніч, рукав високого тиску (РВТ) 1410 ключ 24d-12, штуцер з`єднувальний РВД S24/S24, гільзо-комплекту Д-240, Д-65 (г.+п.+пал.+кол) (КАМА) Дальнобойщик , прокладка піддона МТЗ-80, р/к ущільнення піддону двигуна Д-240, РВТ 1410 ключ 32d-16 за податковою накладною ФОП ОСОБА_1 від 11.03.2018 № 142 на суму ПДВ 1 759,28 грн (т.2 арк.спр. 232);

- насіння гібрида соняшника НС Х 6342 Екстра (F1) за податковою накладною ТОВ агрофірма Українське насіння від 16.03.2018 № 195 на суму ПДВ 19 650,00 грн (т.2 арк.спр. 231);

- селітри аміачної за податковою накладною ТОВ Хімтрейд Менеджмент від 20.03.2018 № 19 на суму ПДВ 21625,00 грн (т.2 арк.спр. 230);

- насіння ячменю ярого Командор еліта (2017 р.) в мішках по 40 кг (Триер, пневмостол), насіння ячменю ярого Всесвіт еліта (2017 р.) в мішках по 40 кг (Триер, пневмостол) за податковою накладною СТОВ Колос від 20.03.2018 № 13 на суму ПДВ 1127,36 грн (т.3 арк.спр.193);

16) 30.04.2018 позивач мав скласти зведену податкову накладну на суму ПДВ 69708,56 грн та зареєструвати її в ЄРПН до 15.05.2018 внаслідок придбання:

- диксилу ультра 5 л за податковою накладною ТОВ Щедрий лан від 04.04.2018 № 75 на суму ПДВ 208,35 грн (т.2 арк.спр. 229);

- різця підрізного відігнутого Т5 К10 25*16*140, болта культиваторного М10*40, гайки М10, шайби 10, лапи стрілчастої КПС-4 (270) бор., лапи стрілчастої КПС-4 L 330 бор. за податковою накладною ФОП ОСОБА_1 від 05.04.2018 № 239 на суму ПДВ 424,46 грн (т.2 арк.спр. 228);

- насіння соняшнику Айдар (Командор) F-1 (п.о. 9,2 кг) стандарт за податковою накладною ТОВ Агро-Допомога від 11.04.2018 № 7 на суму ПДВ 3500,00 грн (т.2 арк.спр. 227);

- рукава високого тиску (РВТ) 1410 ключ 24d-12, РВТ 1410 ключ 32d-16 за податковою накладною ФОП ОСОБА_1 від 12.04.2018 № 264 на суму ПДВ 158,09 грн (т.2 арк.спр. 226);

- амофосу NP 10:46 фасовка мішок, селітри аміачної фас. мішок УКТ ЗЕД 3102 30 90 00, добрива складного мінерального NP 12:24 мішок за податковою накладною від 17.04.2018 № 59 на суму ПДВ 26 268,00 грн (т.2 арк.спр. 225);

- дизельного палива експортного ТДЕ ЄН-590 2710194300 за податковою накладною ФОП ОСОБА_2 від 24.04.2018 № 32 на суму ПДВ 16 605,00 грн (т.2 арк.спр. 224);

- постачання компонентів сумісної роботи з ключем АЦСК КП Програмний комплекс FREEDOM до закінчення терміну дії відкритого ключа ЕЦП за податковою накладною ТОВ Центр сертифікації ключів Україна від 24.04.2018 № 62793 на суму ПДВ 0 грн (т.2 арк.спр. 223);

- обробки даних та перевидачі сертифікату відкритого ключа ЕЦП за податковою накладною ТОВ Центр сертифікації ключів Україна від 24.04.2018 № 62792 на суму ПДВ 3,00 грн (т.2 арк.спр. 222);

- фосфосечовини в гранулаї марки ФМ-3 за податковою накладною ТОВ Хімтрейд Менеджмент від 24.04.2018 № 59 на суму ПДВ 22 138,14 грн (т.2 арк.спр. 221);

- фотосечовини в гранулах марки ФМ-3 за податковою накладною ТОВ Хімтрейд Менеджмент від 25.04.2018 № 66 на суму ПДВ 70,19 грн (т.2 арк.спр. 220);

- активної електроенергії за податковою накладною Старобільського РЕМ ТОВ ЛЕО від 30.04.2018 № 349 на суму ПДВ 333,33 грн (т.2 арк.спр. 219);

17) 31.05.2018 позивач мав скласти зведену податкову накладну на суму ПДВ 16133,16 грн та зареєструвати її в ЄРПН до 15.06.2018 внаслідок придбання:

- карбаміду фас.мішок 3102 10 10 00, натроамофоска NPK 16:16:16 б/б, добрива складного мінерального NP 12:24 мішок за податковою накладною ТОВ Торговий дім Укрросхим від 15.05.2018 № 2 на суму ПДВ 16133,16 грн (т.2 арк.спр. 217);

18) 30.06.2018 позивач мав скласти зведену податкову накладну на суму ПДВ 884,80 грн та зареєструвати її в ЄРПН до 15.07.2018 у зв`язку з придбанням:

- манометра шинного (метал.ручка), пістолету для підкачки колес з манометром PROFESSIONAL, ключа ріжкового 19х22 мм, ключа ріжкового 22х24 мм, ключа накидного 17Х19 мм (кут 45*) за податковою накладною ФОП ОСОБА_1 від 15.06.2018 № 531 на суму ПДВ 81,71 грн (т.2 арк.спр. 215);

- пасок 45*22-4000 ходової, пасок 19*12,5-1220 за податковою накладною ФОП ОСОБА_1 від 15.06.2018 № 530 на суму ПДВ 452,35 грн (т.2 арк.спр. 216);

- ключа балонного роторного на підшипн Дальнобійник 1:68 4800Nm , пістолета фарбув.пневм. тип НР верх. пласт. бач. 1,5 мм, підшипника 214 (6214) за податковою накладною ФОП ОСОБА_1 від 20.06.2018 № 547 на суму ПДВ 186,74 грн (т.2 арк.спр. 214);

- втулки БДТ-7 під7212, кришки БДТ-7 під7212, манжети армованої 60*85*10-2,2 за податковою накладною ФОП ОСОБА_1 від 27.06.2018 № 579 на суму ПДВ 100,05 грн (т.2 арк.спр. 213);

- підшипника 7212 (30212) за податковою накладною ФОП ОСОБА_1 від 27.06.2018 № 581 на суму ПДВ 63,95 грн (т.2 арк.спр. 212).

ТОВ АКШ до контролюючого органу подало податкову звітність за періоди з січня 2017 року по червень 2018 року (т.3 арк.спр. 154-188), до складу податкового кредиту включалися суми ПДВ, сплачені внаслідок придбання товарно - матеріальних цінностей та послуг за вищенаведеними податковими накладними.

Податкове повідомлення-рішення отримано позивачем 27.04.2019 (т.2 а.с. 154)

За наслідками адміністративного оскарження зазначеного податкового повідомлення-рішення, скарга товариства залишена без задоволення, а рішення залишено без змін. (т.1 а.с. 112-120)

Суд першої інстанції, відмовляючи в задоволенні позову, виходив з правильності висновку контролюючого органу про порушення ТОВ АКШ абз. г) п.198.5 ст. 198 Податкового кодексу України внаслідок нескладення та нереєстрації в ЄРПН зведених податкових накладних за операціями з придбання за вищенаведеними податковими накладними товарно - матеріальних цінностей та послуг, з урахуванням ненадання платником жодних первинних документів на підтвердження використання придбаних товарно - матеріальних цінностей та послуг у власній господарській діяльності.

Оцінка суду.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з абзацом г пункту 198.5 статті 198 Податкового кодексу України (далі - ПК України) платник податку зобов`язаний нарахувати податкові зобов`язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами, придбаними/виготовленими з податком на додану вартість (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися - в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку (крім випадків, передбачених пунктом 189.9 статті 189 цього Кодексу).

На підставі абзацу 10 пункту 198.5 статті 198 ПК України у разі якщо на момент перевірки платника податку контролюючим органом в акті вибіркової (часткової) інвентаризації, проведеної платником податку на вимогу такого органу, виявлено нестачу придбаних таким платником товарів (крім випадку, якщо така нестача обумовлена знищенням внаслідок дії обставин непереборної сили, що підтверджується відповідно до законодавства), для цілей розділу V цього Кодексу такі товари вважаються використаними платником податку в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

Як визначено абзацем першим пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Відповідно до абзацу першого підпункту 120-1.2 пункту 120-1 статті 120 ПК України відсутність реєстрації протягом граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою), що зазначена у податковому повідомленні - рішенні, складеному за результатами перевірки контролюючого органу, - тягне за собою накладення на платника податку штрафу в розмірі 50 відсотків суми податкових зобов`язань з податку на додану вартість, зазначеної у такій податковій накладній та/або розрахунку коригування до податкової накладної або від суми податку на додану вартість, нарахованого за операцією з постачання товарів/послуг, якщо податкову накладну на таку операцію не складено.

Згідно з абзацом третім підпункту 120-1.2 пункту 120.1 статті 120 ПК України у разі реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної, зазначених в абзаці першому цього пункту, протягом 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податку податкового повідомлення-рішення, штрафні санкції, передбачені абзацом другим цього пункту та пунктом 120-1.1 цієї статті, не застосовуються.

Станом на дату судового розгляду справи зведені податкові накладні в ЄРПН не зареєстровані, що позивачем не заперечується.

Конструкція правової норми абзацу г пункту 198.5 статті 198 ПК України передбачає обов`язок платника нарахувати податкові зобов`язання та скласти зведені податкові накладні у разі, якщо товар придбано, проте використано у операціях, що не є господарською діяльністю такого платника.

Тобто умовою застосування цієї норми Податкового кодексу України є встановлення контролюючим органом факту придбання товару або послуги (тобто реальності господарської операції з постачальником), і відсутність у платника підтверджуючих документів щодо використання таких товарів (послуг) у господарській діяльності.

Податковий орган не заперечував, що контрагенти-постачальники позивача не викликали сумнівів в контролюючого органу та не відносилися до ризикових контрагентів, тому належним чином зареєстровані в ЄРПН податкові накладні є належним підтвердження здійснення господарських операцій між такими контрагентами та ТОВ АКШ .

За актом перевірки контролюючим органом не визнається реальне здійснення господарських операцій з контрагентами, діяльність яких є сумнівною - зокрема, ТОВ Алвадіс , ТОВ Вектор-Транс-Плюс , ТОВ Еванстон тощо. Проте, за наслідками цих операцій відповідачем не встановлено порушень приписів абзацу г пункту 198.5 статті 198 Податкового кодексу України, не попереджено позивача про обов`язок скласти зведені податкові накладні та не застосовано штраф за несвоєчасну реаєстрацію податкових накладних.

Таким чином, суд вважає фактично здійсненими господарські операції з придбання у постачальників товарно - матеріальних цінностей та послуг за наведеними вище податковими накладними, оскільки у відповідача була відсутня податкова інформація щодо ризиковості контрагентів, а відповідно до абз.2,3 п.201.10 ст.201 ПК України податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Щодо відсутності у товариства документів, що підтверджують використання придбаних товарів (послуг) у господарській діяльності суд зазначає наступне.

Відповідно до підпункту 16.1.12 пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків повинен забезпечувати збереження документів, пов`язаних з виконанням податкового обов`язку, протягом строків, установлених цим Кодексом.

Згідно зі статтею 1 Закону України від 16.07.1999 № 996-ХIV Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні (далі - Закон № 996) первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію; господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства.

На підставі абзаців 1 та 2 пункту 44.1 статті 44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Як визначено пунктом 44.3 статті 44 ПК України платники податків зобов`язані забезпечити зберігання документів, визначених пунктом 44.1 цієї статті, а також документів, пов`язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів (2555 днів - для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до статті 39 цього Кодексу) з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання - з передбаченого цим Кодексом граничного терміну подання такої звітності.

Згідно з пунктом 44.4 статті 44 ПК України якщо документи, визначені у пункті 44.1 цієї статті, пов`язані з предметом перевірки, проведенням процедури адміністративного оскарження прийнятого за її результатами податкового повідомлення-рішення або судового розгляду, такі документи повинні зберігатися до закінчення перевірки та передбаченого законом строку оскарження прийнятих за її результатами рішень та/або вирішення справи судом, але не менше строків, передбачених пунктом 44.3 цієї статті.

Відповідно до абзацу першого пункту 44.6 статті 44 ПК України у разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому пункту 44.7 цієї статті платник податків не надає посадовим особам контролюючого органу, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності.

На підставі абзацу другого пункту 44.6 статті 44 ПК України якщо платник податків після закінчення перевірки та до прийняття рішення контролюючим органом за результатами такої перевірки надає документи, що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, не надані під час перевірки (у випадках, передбачених абзацами другим і четвертим пункту 44.7 цієї статті), такі документи повинні бути враховані контролюючим органом під час розгляду ним питання про прийняття рішення.

Абзацом другим пункту 44.7 статті 44 ПК України визначено, що протягом п`яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта перевірки, платник податків має право подати контролюючому органу, що проводив перевірку, заперечення та/або додаткові документи, які підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності.

Відповідно до пункту 85.2 статті 85 ПК України платник податків зобов`язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов`язані з предметом перевірки. Такий обов`язок виникає у платника податків після початку перевірки.

Як свідчать матеріали справи податковим органом надсилалися чисельні запити до ТОВ АКШ про надання первинних документів, надавався позивачу строк для поновлення таких документів, проте ТОВ АКШ обов`язку щодо їх надання, визначеного пунктом 85.2 статті 85 ПК України, не виконано.

Про ненадання первинних документів, їх копії до перевірки відповідачем складалися акти про ненадання первинних документів.

Не надання товариством первинної документації під час проведення перевірки стало підставою для прийняття ГУ ДФС у Луганській області податкового повідомлення - рішення від 23.04.2019 № 00000291402, яким за порушення п. 44.3 ст.44, п.85.2 ст. 85 Податкового кодексу України до ТОВ АКШ застосовано штрафні (фінансові) санкції за платежем адміністративні штрафи на суму 510 грн (арк.спр. 107).

Зазначене податкове повідомлення-рішення позивачем не оскаржувалося, сума штрафу була сплачена.

Позивачем не надано для підтвердження використання в господарській діяльності вищезазначених придбачених товарів (отриманих послуг) ні під час перевірки, ні під час судового розгляду: звітів матеріально - відповідальних осіб по придбаним, виготовленим товарно - матеріальним цінностям, лімітно - заборних карток, актів використання мінеральних добрив, актів витрат насіння та насіннєвого матеріалу, накладних внутрішньогосподарського призначення, книг (карток) складського обліку, первинних документів руху будівельних матеріалів, облікових форм руху основних засобів, регістрів бухгалтерського обліку, відомостей аналітичного обліку розрахунків з покупцями та замовниками, відомостей з аналітичних розрахунків з постачальниками та підрядниками, відомостей щодо зарахування придбаної електроенергії на баланс підприємства за первісною вартістю у відповідності до пунктів 8 та 9 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 9 Запаси , договорів на постачання електроенергії, облікових регістрів показників лічильників отриманої електроенергії, відомостей щодо наявності основних засобів (власних, орендованих) для використання електроенергії, оборотних відомостей по рахунку 631 Розрахунки з постачальниками та підрядниками по розрахункам з ТОВ ЛЕО , доказів відображення отриманих послуг у бухгалтерському обліку собівартості товарів по рахунку 23 Виробництво .

Також не надано для підтвердження використання в господарській діяльності обробки даних та перевидачі сертифікату відкритого ключа ЕЦП документального підтвердження, яким саме посадовим особам платника видавався такий ключ, оскільки з податкових накладних ТОВ Центр сертифікації ключів від 24.04.2018 № 62792, № 62793 та податкової накладної ЛОУ АТ Ощадбанк від 11.04.2017 № 313 зазначені відомості встановити неможливо, і відповідно неможливо встановити кому і для чого перевидано сертифікат відкритого ключа ЕЦП.

Підсумовуючи викладене суд зазначає, що обов`язок контролюючого органу здійснювати перевірку на підставі первинних документів кореспондується з обов`язком платника податків зберігати такі первинні документи та надавати їх при перевірці.

Таким чином, не надання таких документів за нормами п.44.6 ст. 44 ПК України прирівнюється до їх відсутності, що обумовлює не підтвердження використання придбаних ТМЦ та послуг у власній господарській діяльності первинними документами.

Аналогічний правовий висновок викладено Верховним Судом у постанові від 05.03.2019 у справі № 814/3744/15.

Таким чином, податковий орган правильно зазначив про порушення ТОВ АКШ абзацу г пункту 198.5 статті 198 ПК внаслідок нескладення та нереєстрації в ЄРПН зведених податкових накладних за операціями з придбання за вищенаведеними податковими накладними товарно - матеріальних цінностей та послуг, з урахуванням ненадання платником жодних первинних документів на підтвердження використання придбаних товарно - матеріальних цінностей та послуг у власній господарській діяльності.

Отже, податкове-повідомлення рішення від 23.04.2019 року №00000301402 прийнято правомірно, що обумовлює відсутність підстав для його скасування, тому позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Статтею 242 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

За приписами пункту 1 частини 1 статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвали судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Оскільки судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення є обґрунтованим, ухваленим з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстав для її задоволення та скасування рішення суду першої інстанції не вбачається.

Керуючись статтями 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 327, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Усової Катерини Вікторівни, що діє в інтересах товариства з обмеженою відповідальністю АКШ на рішення Луганського окружного адміністративного суду від 24 грудня 2019 року у справі №360/3765/19 - залишити без задоволення.

Рішення Луганського окружного адміністративного суду від 24 грудня 2019 року у справі №360/3765/19 - залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати її прийняття 25 лютого 2020 року.

Касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів до Верховного Суду з дня складання повного судового рішення в порядку, визначеному ст.328 КАС України.

Повне судове рішення складено 25 лютого 2020 року.

Головуючий суддя І.Д. Компанієць

Судді А.В. Гайдар

Е.Г. Казначеєв

СудПерший апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.02.2020
Оприлюднено25.02.2020
Номер документу87797977
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/3765/19

Постанова від 25.02.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Постанова від 25.02.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 25.02.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 20.02.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 05.02.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 05.02.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Рішення від 24.12.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.Г. Секірська

Рішення від 24.12.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.Г. Секірська

Ухвала від 26.11.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.Г. Секірська

Ухвала від 26.11.2019

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

А.Г. Секірська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні